Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά μεσαίου οικογενειακού αυτοκινήτου
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά μεσαίου οικογενειακού αυτοκινήτου
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    20
    74
    146
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      krotos last edited by

      ρε φιεσταρε παρατηρω τα ποστ σου και σε αλλες συζητησεις τα γραφομενα σου εχουν το υφος λες και εχεις δοκιμασει δεκαδες αυτοκινητα στη ζωη σου, μην εισαι τοσο απολυτος και μην εμπιστευεσαι και τοσο τον ειδικο τυπο που με περισση ευκολια υιοθετεις, παντου υπαρχουν συμφεροντα.
      Κατι που εχεις προτεραιοτητα εσυ για καποιον μπορει να ειναι μειονεκτημα. Ο ανθρωπος ενα οικογενειακο σενταν θελει δεν ειναι σε ολους απαραιτητο το ποσο στριβει ενα αυτοκινητο.Εγω πχ θελω να κανω οσο γινεται πιο ησυχο και ανετο ταξιδιαλλος θελει να πηγαινει οικονομικα δεν ειναι ολα στο αυτοκινητο ροπη ιπποι και στροφιλικια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fiestaros last edited by

        Ο χρήστης krotos έγραψε:
        ρε φιεσταρε παρατηρω τα ποστ σου και σε αλλες συζητησεις τα γραφομενα σου εχουν το υφος λες και εχεις δοκιμασει δεκαδες αυτοκινητα στη ζωη σου, μην εισαι τοσο απολυτος και μην εμπιστευεσαι και τοσο τον ειδικο τυπο που με περισση ευκολια υιοθετεις, παντου υπαρχουν συμφεροντα.
        Κατι που εχεις προτεραιοτητα εσυ για καποιον μπορει να ειναι μειονεκτημα. Ο ανθρωπος ενα οικογενειακο σενταν θελει δεν ειναι σε ολους απαραιτητο το ποσο στριβει ενα αυτοκινητο.Εγω πχ θελω να κανω οσο γινεται πιο ησυχο και ανετο ταξιδιαλλος θελει να πηγαινει οικονομικα δεν ειναι ολα στο αυτοκινητο ροπη ιπποι και στροφιλικια.

        Ρε συ κρότε μάλλον δεν με έχεις πιάσει.Πάντα αξιολογώ σοβαρά τις προυποθέσεις-ανάγκες του εκάστοτε αγοραστή και σύμφωνα με το απαιτούμενο μπάτζετ.Δεν γράφω ανακρίβιες,απλά διαβάζω σχεδόν όλο τον τύπο μηνιαίως(drive,4troxoi,autocar,car&driver είναι όλα must καθε μήνα,δε νομίζω και τα 4 περιοδικά να τα παίρνουν ταυτόχρονα,και αυτοί άνθρωποι που αγαπάν την αυτοκίνηση είναι και έχουν ταυτόχρονα πολύ πείρα στο χώρο) και τον αγγλικό στον ίντερνετ,αγαπάω την αυτοκίνηση,κάποια αυτοκίνητα τα ξέρω από κοντά γιατί ενδέχεται να τα έχουν γνωστοί,να έχω μπει μέσα σαν επιβάτης και κάποια να τα έχω οδηγήσει.Το μοντέο δεν είναι το αυτοκίνητο για στροφιλίκι(θα μπορούσα π.χ. να προτείνω μια στοκ 159 tbi που είναι υπέροχη αλλά δεν το έκανα για λόγους κατανάλωσης-ρύπων,αμφιβολίες αξιοπιστίας και τέτοια,κατάλαβες) αλλά τα καταφέρνει και εκεί καλά και σίγουρα είναι και ήσυχο και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης.Αλλά αφού υπάρχει κόλλημα άκυρο.Ας πάει σε ένα εκ των passat 1.4 tsi(αν του αρέσει ίσως και σε dsg,) και c5 με υδροπνευματική που έχει και την πιο καλή τιμή. Επίσης κάπου ακούστηκε και για octavia tsi,και αυτό παίζει αν και πάλιωσε ωστόσο έχει πιο μαζεμένες διαστάσεις και είναι καλή επιλογή.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          krotos last edited by

          καλη η c5 με υδροπνευματικη απλα δεν ξερω αν παιζει κανα περιεργο με την συντηρηση της και του τα τρωνε μετα στα σερβις(δεν γνωριζω απλα υποθετω) και απο εμενα ψηφος στο octavia 1.4 tsi η 1.8 tsi.
          Δε ξερω που μενει ο φιλος εγω παντως θα κοιτουσα και πετρελαιοκινητηρες πχ octavia 1.6 tdi
          ή τα απαγορευμενα insignia 2.0 ecoflex 4,3 lt/100km ford mondeo tdci 2.0 κλπ
          φευγουμε απο το ποσο των 25κ αλλα μιας και κραταει τα αυτοκινητα πολλα χρονια η αποσβεση ειναι δεδομενη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            Δεν παιζει τπτ απολυτως με την συντηρηση της οποτε κανενα προβλημα φαγωματος απο εκει

            Sent from my MB525 using a galaxy tab

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fiestaros last edited by

              Στο auto-internet.gr έχει σύγκριση mondeo-508,ενώ στο cityauto.gr(αν επιλέξουμε δοκιμές) έχει μάχη μεταξύ mondeo-508-c5.Aξίζει μια ματιά και στα 2 σάιτ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • sprsk
                sprsk last edited by

                Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
                Το μοντέο ήρθε ελλάδα τον ιούνιο του 2007(έχει 4 χρόνια δηλαδή στην αγορά)και ο αντικαταστάτης του αναμένεται στο τέλος του 2013,έχει 2 και κάτι χρόνια ακόμα μπροστά του δεν αλλάζει και αύριο.Στα της σχεδίασης εξαρτάται.Του πάει περισσότερο το 5-θυρο αμάξωμα(είναι και πιο πρακτικό) από το σεντάν,οπότε σε ένα ωραίο χρώμα π.χ. μαύρο μεταλλικό ή λευκό με έξτρα 17άρες με 235/45/17 και μια αεροτομούλα πίσω γίνεται μπόμπα .Στη σύγκριση με το s60(το οποίο το είδα πρόσφτα σε έκθεση της volvo) θα πρέπει να ξες πως μηχανικά και σε πλαίσιο είναι ίδια(όπως ένα golf-leon).Επίσης είναι λίγο πιο δυνατό στο ford το ίδιο μοτέρ με άλλη χαρτογράφηση(160 το μοντέο αντί 150 του βαρύτερου νομίζω s60).Οδηγικά είναι σίγουρα λίγο καλύτερο το μοντέο,έχει καλύτερο τιμόνι και λιγότερη υποστροφή από το s60 όπως λέει και ο τύπος .Ποιοτικά δεν είναι σε καμία περίπτωση καλύτερο το volvo παρά την διαφορά τιμής,απλά είναι πιο μοντέρνο και ίσως πιο πολυτελές,όχι όμως αν βάλουμε απέναντι την έκδοση ghia του mondeo.Aπό χώρους τεράστια διαφορά παντού,ενώ έχει σίγουρα ευκολότερη εργονομία(σημαντικό για έναν 50άρη )και καλήτερη θέση οδήγησης.Το μέιον είναι το μήκος μαούνας αλλά νομίζω το 5-θυρο είναι λίγο μικρότερο από το σεντάν.Αλλά και τα passat,508 μαούνες δεν είναι?

                Για να βάλουμε μία τάξη .

                Αρχικά να πούμε ότι η Global πλατφόρμα είναι η 'Ford EUCD platform' την οποία η VOLVO εξέλιξε στην ' Volvo Y20 platform '
                Οι διαφορές είναι αρκετές . Οι πιο σημαντικές πέραν του εμφανούς που είναι το μέγεθος , βρίσκονται στην χρήση διαφορετικών λύσεων για την κάθε εταιρία .
                Αρχικά η Volvo διαφοροποιεί και τα υλικά χρησιμοποιώντας υψηλότερης αντοχής χάλυβα σε πολλά σημεία.
                Ετσι επιτυγχάνει μικρότερο βάρος και καλύτερη οδηγική συμπεριφορά .
                Στην πλατφόρμα της Volvo η πίσω ανάρτηση είναι από αλουμίνιο για καλύτερη απόκριση αλλά και μικρότερο βάρος.
                Η κολόνα του τιμονιού είναι αλλαγμένη με επίσης σκληρότερο χάλυβα πολύ μεγαλύτερης (διπλής) ακαμψίας .
                Στην ανάρτηση έχουν χρησιμοποιηθεί σκληρότερα Bushings και τα εμπρός γόνατα είναι επανασχεδιασμένα .
                Επίσης αλουμινένιο είναι το κράμα στα εμπρός φρένα.

                Αν θα ήθελες να βρεις ομοιότητες με το Mondeo τότε καλύτερα θα ήταν να αναφέρεις το S80.
                Το S60 είναι ένα βήμα μπροστά.
                Στην ίδια πλατφόρμα βασίζεται και το XC60.

                Στα του κινητήρα.
                Και εδώ η Volvo αποδεικνύει την προσοχή που δείχνει στην ρύθμιση , την οικονομία , και την απόδοση.
                Το ίδιο moter στα χέρια της αποδίδει καλύτερα και έχει χαμηλότερους ρύπους.
                Έχει 2 εκδόσεις με 150 και 180 άλογα.
                Για το Mondeo 1,6Τ με 160hp και 158 CO2
                Για το Volvo 2 εκδόσεις με 150hp και 180hp από κοινού στα 152 CO2
                Όλα αυτά βέβαια για λίγο ακόμα . Έχουν ήδη ανακοινωθεί να είναι προς παραγωγή οι δική της κινητήρες .
                Κινητήρα Πετρελαίου στα 1,6 δεν έχει η Ford . Η Volvo έχει τον D3
                Μέχρι σήμερα η Ford δανείστηκε τα 5κύλινδρα moter της Volvo στα 2,0 και 2,5 λίτρα για τα ST , RS , Kuga , Mondeo.
                Επίσης δανείζεται πολλά απο τα συστήματα ασφαλείας της Volvo.
                Μέχρι σήμερα η Ford δεν έχει καταφέρει να φτιάξει Active Dual Xenon Headlights . Αν είναι Xenon δεν θα είναι Active και Αν είναι Active δεν θα είναι Xenon. Η Volvo τα φοράει εδώ και πολλά πολλά χρόνια .

                Σχετικά με την ποιότητα .
                Ακόμα και σήμερα , Αν δεν κάνω λάθος στην Ford βάφουν την πλαστική κεντρική κονσόλα σε χρώμα αλουμινίου .
                Δεν χρειάζεται καν να αναφέρω από πότε φοράνε αληθινά φιλέτα τα S60.
                Οι λεπτομέρειες και τα υλικά , παίζουν τον ρόλο τους , ιδιαίτερα στο πέρασμα του χρόνου.
                Π.χ. Τα καθίσματα του S60 είναι από τα κορυφαία που υπάρχουν ( για ταξίδι όχι για αγώνες )
                Η συναρμολόγηση παίζει τον ρόλο της .
                Μετά απο πολλά χρόνια το 60άρι θα είναι σαν καινούργιο , Χωρίς ήχους , Χωρίς τριγμούς , και αισθητικά θα εξακολουθεί να κολακεύει τον ιδιοκτήτη του.

                Στον σχεδιασμό δεν θα μπω γιατί πρέπει κάποιος να είναι τυφλός για να μην μπορεί να δει την διαφορά .
                Η ίδια η Ford παραδέχεται το σφάλμα με το Mondeo και επιστρέφει σε κατά τα λεγόμενα της στο σημείο αναφοράς του Kinetic Design . Δεν είναι πολλά τα χρόνια κυκλοφορίας και ήδη έχει ανακοινώσει τον διάδοχο για το 2013.
                Αν και εμπρός το αυτοκίνητο μπορεί μέχρι και να αρέσει , η πλευρά του είναι μέτρια και το πίσω μέρος είναι , είναι , είναι , δεν βρίσκω λέξη . . . χάλια

                Για την εργονομία , επίσης θα πώ ότι χωρίς να υστερεί το Ford , στο Volvo και ειδικά στο τιμόνι είναι ευκολότερος ο χειρισμός.
                Επίσης μου την σπάει το στροφόμετρο του Mondeo.

                Στο δια ταύτα ,
                Σε καμία περίπτωση το Mondeo δεν είναι κακό . Το αντίθετα μάλιστα . Είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο πέραν όλων των άλλων προσφέρει πλέον και καλούς κινητήρες στα 1,6Τ.
                Καλή συμπεριφορά ( ίσως την καλύτερη )
                Καλό τιμόνι
                Ασφαλές , ξεκούραστο , ευρύχωρο με χαμηλή σχετικά συντήρηση και καλή εγγύηση.
                Για εμένα αν είχε και καλύτερο σχεδιασμό και ήταν λίγο πιο μαζεμένο θα ήταν κορυφαία επιλογή στα μεσαία Turbo sedan .
                Μια κατηγορία στην οποία πλέον οι καρότσες έχουν μήκος τα 4,80+ μέτρα .
                Από την άλλη το S60 τα έχει όλα εκτός από τον απέραντο χώρο του πορτμπαγκάζ.
                Αλλά αυτό που θα ικανοποιήσει πέραν από κάθε άλλο κριτήριο είναι η αντοχή στο χρόνο . Αντοχή σε σχέδιο και υλικά .
                Ναι αυτά τα 2 δικαιολογούν την τιμή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fiestaros last edited by

                  Η διαφορά φίλε μου είναι στο ότι η τιμή του s60 είναι μεγαλύτερη κατά 20% και η πραγματική αξία-διαφορά ζήτημα να είναι παραπάνω απο 5%.
                  ΥΓ.Το s60 δεν με νοιάζει τι τεχνολογία παραπάνω έχει στο τιμόνι και στην ανάρτηση,αν σε πραγματικές συνθήκες παρέχει χειρότερη πληροφόρηση και δεν καταλαβαίνεις που κοιτάνε οι τροχοί και όταν νιώθεις παραπάνω βαρύ το αμάξι σε μια ελαφρώς πιεσμένη στροφή (έτσι λέει όλος ο τυπος,εκτός αν είναι όλοι πιανόλες και άσχετοι).Επίσης η εργονομία της κονσόλας,όσο όμορφη και αν είναι,μπερδεύει εμένα που είμαι νέος και εξοικιωμένος με την τεχνολογία φαντάσου τον 50άρη +.Η θέση οδήγησης δοκίμασε το, βάλε ένα ψηλό 1.90 και ρωτα τον σε ποιο θα βολευτεί καλύτερα .Στα των φώτων ξένον και και συστημάτων ασφάλειας έχεις δίκιο.Στα των επιδόσεων οι της volvo έχουν υιοθετήσει πολύ μακριές σχέσεις και χαντακώνουν εν μερει τις ρεπριζ σε σχέσυ με το φόρντ γι αυτό και έχει co2 152 αντί 158.Στα ντίζελ η φορντ έχει τον 1.6 tdci στα fiesta,focus στο μοντέο δεν ξέρω γιατί όχι.Στους τριγμούς δεν υπάρχει σήμερα αυτοκίνητο που να μην τρίζει έστω και λίγο στους δρόμους του ελλαδιστάν,όταν τρίζει μια Ε-class των 60000€,οι πολύ μικρές διαφορές έχουν να κάνουν με το πόσο προσέχει ένας ιδιοκτήτης το αυτοκίνητό του σε παρόμοιας ηλικίας και αξίας οχήματος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • sprsk
                    sprsk last edited by

                    Πριν έλεγες ότι είναι ίδια ,
                    Τώρα λές ότι δεν σε νοιάζει που δεν είναι .

                    Κοίταξε , τεκμηρίωσε την δική σου άποψη με test drive και άσε τον περιοδικό τύπο.
                    Άλλο το marketing και άλλο η προσωπική γνώμη.

                    Στην τιμή παίζουν ρόλο και άλλα κριτήρια εκτός από τα απόλυτα μετρήσιμα .

                    ΥΓ.
                    Για να μην νομίζεις ότι έχω κάτι ' επιλήψιμο ' και παρεξηγηθώ , σημειώνω ότι τα γράφω όλα αυτά ώς κάτοχος σχεδόν καμιάς 20αριάς αυτοκινήτων μεταξύ των οποίων στα τελευταία 5 ήταν (1 focus , 1 Mondeo και 1 S60 ). Απόλυτα ευχαριστημένος από και από τα 3

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by

                      Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
                      Το avensis που ακούστηκε ήμαρτον,Παππού τον κάνατε τον άνθρωπο .Το s60 σίγουρα μουράτο αλλά ξεφεύγει αρκετά σε τιμή στην έκδοση momentum,οι άλλες (kinetic,optimum έχουν ελλείψεις) ενώ στην ουσία δεν είναι καλύτερο από το μοντέο ecoboost(μόνο εμφανισιακά είναι καλύτερο το s60,αλλά από εκεί και πέρα μειονεκτεί αισθητα σε χώρους και είναι πιο πλαδαρό οδηγικά και με χωρίς αίσθηση τιμόνι και άβολη-ψηλή θέση).Το mondeo ghia ecoboost είναι ένα πραγματικά υπέροχο αυτοκίνητο με πολλά χαρίσματα που δεν υστερεί πουθενά πλην των τεράστιων διαστάσεων .Το 508 είναι σχετικά ακριβούτσικο και στις λεπτομέρεις χάνει από το μοντέο.Απο τα γαλλικά ξεχωρίζω το c5 σαν πιο συμφέρουσα αγορα έναντι του 508 και με αισθητά χαμηλότερη τιμή από όλα.Το insignia είναι μια χρηση μετριότητα που πουλάει λόγω ομορφιάς μόνο και του καλού ονόματος της όπελ στη χώρα μας,κατά τα άλλα ανύπαρκτο τράβηγμα μέχρι τις 2500 σαλ(που είναι τα 180 άλογα οέο?),υψηλή κατανάλωση και ρύπους,χάλια τιμόνι και σασμάν και μέτρια ποιότητα συναρμογής,πρόβλημα στα κεφάλια των πίσω και δύσκολη ορατότητα + τα πανάκριβα ανταλλακτικά ανέ΄καθεν της όπελ,οπότε ακυρο και αυτό.Και φτάνουμε στο passat(θα του αρέσει το 1.4 dsg έναντι του 1.8 λόγω πολύ χαμηλών τελών,χαμηλής κατανάλωσης και επαρκέστατων επιδόσεων,ευκολία οδήγησης μέσα στην πόλη με αυτό λόγω dsg) που είναι μια λιμουζίνα σε όλα του με μείον τη συντηρητική σχεδίαση που διορθώνεται στην highline με ένα καλό χρωματάκι μέσα-έξω .Οπότε για μένα φίλε dardanian ΜΟΝΟ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ
                      1.vw passat 1.4 tsi dsg highline
                      2.ford mondeo 1.6 ecoboost ghia
                      3.citroen c5 1.6 thp prestige

                      μ,αρεσει που το avensis ειναι για παππουδες και προτεινεις...........passat

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fiestaros last edited by

                        Το passat τουλάχιστον έχει και ωραίο χρωματολόγιο,πιο όμορφο και πολυτελές εσωτερικό με διχρωμίες μαύρο-μπεζ,καφέ,alcantara,οθόνη αφής,ρολογάκι στην κονσόλα αλλά rolls .To avensis τι έχει?μια μουντίλα παντού,μόνο την αισθητική των καθισμάτων και της οθόνης του κλίμα να δεις καταλαβαίνεις.Ούτε τούρμπο μοτέρ ούτε τίποτα.Το πιο άχρωμο αυτοκίνητο της κατηγορίας,ούτε έναν νεωτερισμό,μια καινοτομία κάτι..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nonos last edited by

                          Διαβασα τον τιτλο ,διαβασα το πρωτο ποστ και διαβασα και ολα τα υπολοιπα και μαζι προσεκτικα το ποστ του sprsk για τις διαφορες s60-mondeo.

                          Αναφερω επισης οτι πριν 2,5 μηνες επισκευθηκα με τον κολλητο alfa romeo-ford-citroen-peugeot-volvo-opel-vw για τα αντιστοιχα μεσαια τους ψαχνωντας αυτοκινητο για τον πατερα του..Κατεληξε εκεινος σε mondeo και c5 κλεινωντας σχεδον μια υδροπνευματικη c5 thp..Μιλαμε για εναν ανθρωπο που δεν ηθελε να ακουσει για γαλλικο και ερχοταν απο 3 toyota,ενα nissan και μια bmw..Για την ιστορια δεν πηρε αυτοκινητο τελικα καθως αλλαξε εργασιακο χωρο και λιωνει τον Προαστειακο Σιδηροδρομο..

                          Συνοπτικα αποκλειω το opel καθως εχει χειροτερο μοτερ απο τον thp και τον ecoboost το οποιο αργει να ξυπνησει,χειροτερη καταναλωση και αν θελετε την αποψη μου δε νομιζω να εχει 180 ατια.. Επισης κοστιζει παρομοια με peugeot και ford..

                          Το octavia 5 δεν ειναι μεσαιο..Ειναι golf με 500+ λιτρα πορτμπαγκαζ.. Να κοιταξετε το superb το οποιο κακως τοτε δε το κοιταξαμε..Επισης το octavia 5 που ανεφερθηκε ειναι και μετριο ποιοτικα σε σχεση με τα υπολοιπα..

                          Η alfa romeo ειναι ξεχωριστη προταση..Σπορ,λιγοτερο ανετη,ψηλοτερη καταναλωση, εξαιρετικες επιδοσεις, κρατημα,αισθηση.. Ειναι φτηνη αυτη τη στιγμη μη πω σχεδον απαξιωμενη απο τη στιγμη που την αγοραζεις.. Περι αξιοπιστιας τα ακουω βερεσε... Γενικα ή θα παει και θα την παρει ο φιλος ή ουτε που θα την κοιταξει..

                          Εκει που εντυπωσιαστηκα ηταν με το 508..Κορυφαιο μεσα..Και πολυ ομορφο εξω ενω στην αρχη μου ειχε κανει κακη εντυπωση στις φωτο.. Καλοεξοπλισμενο το ειχες με 25.000e περιπου.. Ολα καλα σε καθε τομεα και φτανεις να το ακυρωσεις απλα και μονο γιατι υπαρχει η προταση της citroen.. Το αμαξι πραγματικα το σκοτωνουν με υδρο και με καλο εξοπλισμο.. Την εποχη εκεινη βρηκαμε ετοιμοπαραδοτες στην Ωμεγα με αλουμινενιες 17αρες και υδροπνευματικη στα 22.000e περιπου.. Η ποιοτητα κυλισης κατα τη γνωμη μου επισης δε συγκρινεται με κανενα στην κατηγορια.... Σχεδιαστικα μαζι με τη 159 και το s60 αψογη. Χωροι στο μεσο ορο, το πορτ μπαγκαζ μετριο αλλα οχι και σαν το ανεκδοτο του s60.. Στο αμαξι που σχεδον κλεισθηκε τοτε προστεθηκε και δερματινο σαλονι και κανα δυο πραγματακια και πηγε στα 24.500e.
                          Σε παρομοια φιλοσοφια με το 508 και η λυση της ford κατα τη γνωμη μου..Με τη διαφορα οτι το θεωρω μαουνα σαν σχεδιο και δεν ειναι φρεσκο..Στη vw μας αφηναν στα ιδια χρηματα με τo 508-mondeo το passat 122...Οποτε το αποκλεισαμε. Αξιζει πολυ αν παμε στο 1.8 160,καλυτερο απο τον thp, ή αν θελει καποιος απαραιτητα dsg οποτε αποκλειεις τα παντα και ψαχνεις για vag.. btw ας μου εξηγησει καποιος επιτελους γιατι ολοι οι πωλητες vag οπου κι αν εχω παει νομιζουν οτι πουλανε rolls...

                          Και φτανουμε στο s60..Μπορει ολα να ειναι κορυφαια οπως γραφετε και οντως και εμενα μ αρεσει μεσα εξω, αλλα το βασικο θεμα ειναι οτι για να το παρεις με εναν στοιχειωδη εξοπλισμο που πολλα απο τα παραπανω προσφερουν ,ποσω μαλλον να το πας και ενα βημα παραπερα, και εστω με το 150αρι μοτερ θελεις ενα 30αρι....Ε λοιπον θεωρω οτι ειναι πολλα και δεν αξιζει..Απο τη στιγμη μαλιστα που εχει ενα υποτυπωδες πορτμπαγκαζ.. Αν ηταν λιγο φτηνοτερο και μαλιστα εστω και λιγο ακριβοτερο απο τα υπολοιπα θα το προτιμουσα αλλα το θεωρω ΑΚΡΙΒΟ.
                          Να διευκρινησω επισης οτι αυτο το 'αντοχη στο χρονο' δε μπορω να καταλαβω που κολλαει εν ετει 2011 μαλιστα.. Ολα μια χαρα αντεχουν και ολα αντεχουν οσο τα προσεχεις υποτυπωδως.. Η volvo δεν ειναι σε καμια περιπτωση η volvo που καποτε ηταν σχετικα με την αντοχη οπως και η saab που ειχε ονομα αλλα και η Mercedes.. Αρκει να πατε βολτα με τυπικα αμαξια 10ετιας με ονομα υποδεεστερο της volvo.. Ολα δουλευουν και τιποτα δε τριζει και τα πλαστικα τους ειναι σε αριστη κατασταση..
                          Θεωρω λοιπον οτι αν με 23 μπορεις να εχεις μια καλοεξοπλισμενη c5 με υδροπνευματικη δεν υπαρχει κανενας λογος να δωσεις αλλα 2εκ δραχμες για να πας στο volvo με ιδιες επιδοσεις μαλιστα..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fiestaros last edited by

                            Συμφωνούμε νονέ σε όλα.Ξεκάθαρος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              johnkyr last edited by

                              @nonos το S60, είναι /δείχνει φθηνό σε σχέση με την Cclass,A4,BMW3, είναι θέμα οπτικής ...... 🙂

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nonos last edited by

                                Δε διαφωνω καθολου.. Το πρωτο ποστ ωστοσο λεει μεχρι 25.000e...
                                Σε σχεση με το A4 το προτιμουσα σιγουρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • sprsk
                                  sprsk last edited by

                                  @nonos , Άντε βρε έκανες τον fiestaros να χαρεί

                                  Η πλάκα είναι ότι συμφωνούμε και γράψαμε σχεδόν τα ίδια .

                                  Ο χρήστης sprsk έγραψε:

                                  Αν δεν του φτάνει ( πραγματικά και όχι ψυχολογικά ) το πορτμπαγκαζ τότε C5 , με την σωστή ανάρτηση .

                                  Θέλω ιδιαίτερο σχεδιασμό, καλή τιμή, επαρκής χώρους και άνεση . C5 .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Μιά και είμαι λίγο μικρότερος από τον πατέρα του φίλου θα του πρότεινα ανεπιφύλακτα την c5 exclusive . Νομίζω ότι θα την βρεί στα λεφτά που θέλει και θα απολαμβάνει ταξίδια και άνεση με σωστή οδική συμπεριφορά και πλήρως απομονωμένος από εξωτερικούς θορύβους .

                                    Η ποιότητα του αυτοκινήτου είναι εξαιρετική . Μετά από 2,5 χρόνια και 40.000 χλμ που το έχω , το αμάξι είναι σαν καινούργιο .
                                    Η 5ετής του εγγύηση το επιβεβαιώνει .

                                    Αν του βάλει και το myway θα είναι κορυφή .
                                    Επίσης αν είναι και σωματώδης οι 9 ΕΝΝΙΑ ηλεκτρικές ρυθμίσεις των καθισμάτων θα του εξασφαλίσουν την ιδανική θέση γιά ξεκούραστα ταξίδια .
                                    Ο εξοπλισμός της απλά δεν υπάρχει σε άλλο αυτοκίνητο που να κοστίζει λιγότερο από 70.000 € , αφού τα άλλα έχουν ελλείψεις .

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                    Εμαθα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      apopol last edited by

                                      Ήμασταν σε παρόμοιο δίλημμα μέχρι πριν λίγο καιρό.

                                      Είχαμε καταλήξει ανάμεσα σε C5 και S60. Τον προηγούμενο Φεβρουάριο είδα και οδήγησα και το C5 και το S60.

                                      Για το C5 επαιζε μια καλη προσφορά γύρω στα 22.500 € (thp prestige plus + navi + μεταλλικό). Να πω ότι θεωρώ ότι χωρις την οθόνη το εσωτερικό χάνει πολύ (γούστα ειναι αυτά )

                                      Τελικά δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο τότε, και όταν ήρθαν αυτοκίνητα μετά από κανένα μηνά, δεν υπήρχε με το navi. Αν έκανα παραγγελία, δεν θα ίσχυε η προσφορά, και το αυτοκίνητο θα πήγαινε γύρω στα 26.000 €. Επίσης με είχε προβληματίσει το ότι είναι λίγο πιο μεγάλο απο το S60, και σε οδήγηση/ παρκάρισμα σε στενά ζορίστηκα.
                                      Επίσης ήμουν ευχαριστημένος από την ποιότητα των υλικών, από τον κινητήρα κτλ κτλ.

                                      Εκεί λοιπόν που ήμασταν ψημένοι για το C5, η δουλειά χάλασε. Η τιμή ανέβαινε πολύ.

                                      Το S60 μας άρεσε περισσότερο, μιλάμε για εκδοση T3 Momentum, το οποίο εκείνη την εποχή είχε 29.500 € χωρίς το μεταλλικό, και δεν έκαναν έκπτωση ούτε σεντ. Το οδήγησα και έπαθα πλάκα αλλά η τιμή ήταν απαγορευτική.

                                      Κατά τη γνώμη μου το S60 είναι καλύτερο ποιοτικά από το C5, με μόνο μειονέκτημα το μικρό για τις διαστάσεις του πορτμπαγκάζ.

                                      Το αφήσαμε το θέμα, και πριν κάνα δίμηνο πήγαμε και είδαμε πάλι το S60. Πήραμε προσφορά,τελικά κάναμε παραγγελία και ειμαστε στην αναμονή.

                                      Η γνώμη μου είναι ότι πρόκειται για 2 πολύ καλά αυτοκίνητα. To C5 έχει σαν πλεονεκτήματα την υδροπνευματική και τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Το S60 είναι καλύτερο ποιοτικά, και δεν με δυσκόλεψε στην κίνηση μέσα στην πόλη σε σχέση με το C5. Η διαφορά της τιμής τους (με τις προσφορές που κάνει η Volvo και την απόσυρση) είναι περίπου 4500 €. Νομίζω ότι ο εξοπλισμός του S60 και όλα τα άλλα που ανέφερα την δικαιολογούν.

                                      Το μόνο που με αγχώνει λίγο είναι ο χώρος των αποσκευών, αλλά νομίζω οτι 2 βαλίτσες και ένα παιδικό καροτσάκι χωράνε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        To C5 έχει σαν πλεονεκτήματα την υδροθεραπευτική

                                        Τον τελευταίο καιρό την κατηγορούν ως αναποτελεσματική, δοκίμασε τη θαλασσοθεραπεία καλύτερα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          apopol last edited by

                                          Ο χρήστης dstou έγραψε:

                                          To C5 έχει σαν πλεονεκτήματα την υδροπνευματικη

                                          Τον τελευταίο καιρό την κατηγορούν ως αναποτελεσματική, δοκίμασε τη θαλασσοθεραπεία καλύτερα.

                                          Η αυτοματη διόρθωση του Chrome

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fiestaros last edited by

                                            Ο χρήστης apopol έγραψε:

                                            To C5 έχει σαν πλεονεκτήματα την υδροπνευματικη

                                            Τον τελευταίο καιρό την κατηγορούν ως αναποτελεσματική, δοκίμασε τη θαλασσοθεραπεία καλύτερα.

                                            Η αυτοματη διόρθωση του Chrome

                                            Καλά για ένα navi δεν το πήρατε με 22500€ το c5?To παίρνεις χωρίς navi και βάζεις μετά ένα aftermarket pioneer ή kenwood που έχει τα πάντα με 1000€ περίπου σιγά το πράγμα.Φαντάζομαι άλλο 23000€ + και άλλο 30000+.Στο s60 τι έκπτωση δίνουν τώρα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr