-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Γιατί, ποιο τμήμα της είναι αρχαίο ή ξεπερασμένο?
H σχεδιαση και λειτουργια ενος υαλονηματινου σουστοφυλου, στην αναρτηση, ασχετως θεσης τοποθετησης.
Είναι αίσθηση ανωτερώτητας να μη λες μπούρδες? Το να μη ξέρεις κάτι δεν είναι κακό, το να επιμένεις να μην το ξέρεις επειδή στο δικό σου μυαλό (?) θα υποκαταστίσει την ΠΡΑΞΗ ειναι μπούρδα. Πιστεύεις πχ πως είσαι καλύτερος ή πιο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ
/ΓΡΗΓΟΡΟΣ οδηγός από εμένα επειδή έχεις βασικότατες ελλείψεις γνώσεων?
Eιναι αισθηση ανωτεροτητας και οχι μονο, πρωτα και κυριως να κοροιδευεις και να μειωνεις, τοποθετησεις προσωπικες και μη αλλου χρηστη, χωρις καν να παραθετεις καποια βασιμα στοιχεια προς υποστηριξη των λεγομενων σου, και κατοπιν, να μην
αποδεχεσαι επι της ουσιας, ΚΑΝΕΝΑ εγκυρο, αξιοπιστο ξενο δημοσιευμα.
Κατα τα αλλα δεν πιστευω κατι συγκεκριμενο ως προς εσενα, για τα περι πραγματικου/γρηγορου οδηγου, καθως δεν σε εχω δει απο κοντα, πως οδηγεις και τι οδηγικες εμπειριες εχεις, τουλαχιστον ομως στα περι οδηγικων εμπειριων, και γενικοτερα, γυρω απο τα του αυτοκινητου, στην ΠΡΑΞΗ, δεν εχεις μοιραστει κατι αξιολογο-σημαντικο, τουλαχιστον οσο καιρο γραφω και εγω, με αυτο το Forum.
Tελος αν για τα δικα σου, επιστημονικα(?) δεδομενα, η λαθος διατυπωση/ελλειψη γνωσης -πραγματι δεν το κρυβω- για το αν το σουστοφυλλο στην vette ειναι τοποθετημενο εγκαρσια/διαμηκη, και αν για του HF επισης η ελλειψη ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ, για τον αν το σουστοφυλλο τελει αποκλειστικα χρεη αντιστρεπτικης ή/και ελατηριου, αυτο ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΕΙ τελικως, το ΓΕΓΟΝΟΣ, οτι
τμημα της αναρτησης, αποτελειται απο αρχαιου/ξεπερασμενου/ξεχασμενου/παλαιοτερης τεχνολογιας-φιλοσοφιας-σχεδιασης
εξαρτημα.
Οπως επισης ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΕΙ το γεγονος, οτι εξαιτιας αυτου του συνδυασμου ΛΥΣΕΩΝ στην αναρτηση-φιλοσοφια κατασκευης γενικοτερα, η vette σε πραγματικα γρηγορους ρυθμους, σε ρεαλιστικες συνθηκες οδοστρωματος, ΥΣΤΕΡΕΙ ΕΛΑΦΡΩΣ, σε αισθηση και αποτελεσματικοτητα, εναντι του Ευρωπαικου ανταγωνισμου.
Οι τρεις τελευταιες σειρες, αποτελουν και την ουσια των λεγομενων μου, τα οποια βασιζονται σε διαφορετικες, και ακρως εγκυρες πηγες, ειτε αρεσει και ειναι αποδεκτο αυτο, ειτε οχι!Μα δεν μπορείς να εξάγεις συμπεράσματα για μια διάταξη από μια μόνο εφαρμογή της! Τόσα αυτοκίνητα έχουν πανομοιότυπες διατάξεις, αλλά διαφέρουν έτη φωτός στη δυναμική συμπεριφορά και την απόδοση. Η λύση είναι μεν 'εγκαταλειμμένη' απ τους κατασκευαστές, δε σημαίνει οτι υστερεί.
Δλδ αν στα επόμενα χρόνια όλοι οι κατασκευαστές προσανατολιστούν ξανά στην εφαρμογή ημιάκαμπτου στα μικρομεσαία, θα πούμε οτι ο άξονας πολλαπλών συνδέσμων είναι ξεπερασμένος, επειδή θα χει πάψει να χρησιμοποιείται; Δεν μπορούμε να ταυτίζουμε μια διάταξη γενικότερα με μια συγκεκριμένη εφαρμογή της. Είναι σαν να λέμε οτι όλοι οι 1400άρηδες 16β 4κύλινδροι είναι ίδιοι.Τα ελατήρια έχουν συγκεκριμένη δουλειά. Το οτι έχουμε συνηθίσει ως 'ελατήριο' να εννοούμε το στροφικό ελατήριο, δε σημαίνει οτι ταυτίζονται ως έννοιες.
Είναι διαφορετικό να λέμε οτι η Κορβετ υστερεί σε δυναμική συμπεριφορά και ίσως να μην έχει γίνει σωστή δουλειά στην ανάρτηση και άλλο να λέμε οτι η συγκεκριμένη διάταξη φταίει αυτή καθαυτή. Η μηχανολογία στέκεται στο αποτέλεσμα. Συνεπώς 'ξεπερασμένες' λύσεις σχεδόν δεν υπάρχουν. Υπάρχει εφαρμόσιμη λύση για κάθε ανάγκη. Στη συγκεκριμένη περίπτωση εφαρμόστηκε κάτι διαφορετικό απ τα ευρωπαϊκά στάνταρ. Το οτι το αυτοκίνητο υστερεί θα μπορούσε να αποδοθεί απλά και μόνο στην διαφορετική καταγωγή του αυτοκινήτου και στους διαφορετικούς προσανατολισμούς που αυτή προκαλεί ή απλούστερα στις ρυθμίσεις των μηχανικών της εταιρείας.
-
Best thread ever παληκάρια.... Σπαστικό με έπιασε βραδυάτικα....
Δύο παρατηρήσεις στα σβέλτα: Στις ΗΠΑ έχουν και δρόμους με πολύ χειρότερες λακούβες απο εδώ. Βλέπε βόρειες/μεσοδυτικές πολειτείες με συνεχόμενο πάγωμα/ξεπάγωμα. Το φθινόπωρο οι δρόμοι μιά χαρά και την άνοιξη κρατήρες. Ε, αυτή η έρμη η GM που όλοι αγαπάμε να μισούμε κάτι ξέρει για το σετάρισμα αναρτήσεων... και αυτό σημαίνει ότι σετάρισε την 'vette να τα πηγαίνει μιά χαρά και σε τέτοιους δρόμους, τουλάχιστον την βασική.
Αυτό που τσατίζει τους αναθρεμμένους με ευρωπαϊκής σχολής αυτοκίνητα είναι το ότι η 'vette είναι ένα προσιτό supercar. Γεφυρώνει τα καλά στοιχεία της αμερικάνικης σχολης (φτηνή συντήρηση/tune-ability και αυτον τον ... τιμημένο τον LS που αστράφτει και βροντάει) με επιδόσεις αλλά και 'οδική συμπεριφορά' που κάνουν πολύ ποιό εξεζητημένες κατασκευές να αισθάνονται άβολα. Τώρα θα μου πείτε οτι η τάδε porsche κάνει καλύτερο χρόνο στο ring κτλ. Αλλά στα λεφτά της corvette παίρνεις το μισό αμάξι από την porsche, τουλάχιστον στην αμερική. Πχ βασική corvette όσο μια βασική cayman. Εγώ προσωπικά δεν θα είχα κανένα δίλημμα....
Το appeal λοιπόν της corvette είναι ότι μπαίνεις σε μια αντιπροσωπεία Chevrolet που υπάρχει στο τελευταίο κατσικοχώρι (στις ΗΠΑ) και παίρνεις ένα αυτοκίνητο γρήγορο, στημένο και το βασικότερο, που μπορείς να το συντηρήσεις φτηνά. Δοκιμασμένες λύσεις, πολλά κυβικά αξιόπιστα και στην τελική αμα τη βαρεθείς την κάνεις κομπρεσσοράτη με 5 χιλιάρικα και κάνεις πλάκα σε φερράρι, τουλάχιστον στις ευθείες. Από πλευράς λοιπόν ownership experience δεν είναι βλάκες οι αμερικάνοι που δεν προτιμούν διάφορα γερμανικά. Τα βλέπουν σαν ακριβά παιχνίδια.
Όπως βλέπετε είμαι λίγο θετικά προκατειλειμμένος με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Κάνει πολλά πραγματα πολύ καλά. Στην κίνηση σταμάτα-ξεκίνα με το αυτόματο είναι σαν να οδηγάς yaris Στην εθνική είναι ήσυχο και πολιτισμένο. Στις στροφές κρατάει χαρακτήρα. Και όλα αυτά με 'κοινή' τεχνολογία και σχετικά προσιτή τιμή.
Όλα αυτά τα γράφω γιατί είχα την εμπειρία να ζήσω το αυτοκίνητο και να το εκτιμήσω κατά κάποιο τρόπο. Σόρρυ που σας χαλάω το topic
Να μη ξεχάσω να περάσω από την corvette hellas να πάρω την αμοιβή μου
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@HF
Το γενικοτερο, πραγματικο λαθος μου, ειναι που προσπαθω να στηριξω δεδομενες καταστασεις, επιβεβαιωμενες,
απο διαφορετικες και κυριως εγκυρες πηγες, σε ανθρωπους οι οποιοι εχουν μαθει να λειτουργουν αποκλειστικα ή κυριως, με θεωρητικο τροπο, στην ζωη τους. Κατι το οποιο -ειρωνια- μου ειχαν προσαψει αρκετοι χρηστες στο κοντινο παρελθον, με τα περι 'ευαγγελιου' , διαφορων περιοδικων, κ.α
Το δυστυχημα παραλληλα, ειναι οτι ΕΙΔΙΚΑ, οι περισσοτεροι χρηστες απο τους οποιους δεχομαι τα περισσοτερα 'πυρα'
οχι μονο δεν εχουν παρεβρεθει σε καμμια απο τις συναντησεις που ημουν και εγω, (να εχουν ετσι την αμεση δυνατοτητα φραστικης αντιπαραθεσης) αλλα δεν εχουν ακουστει-θεαθει σχεδον πουθενα σε εκδηλωσεις ενδιαφεροντος που εχουν αμεση σχεση με το αυτοκινητο, και δεν εννοω φυσικα, τις εκθεσεις αυτοκινητου.
Τελος, εχω εκφραστει δημοσια, για καποιους (λιγους η αληθεια) χρηστες, τους οποιους χαρις σε συναντησεις του Forum, εκτιμω για τις γνωσεις τους, την αγαπη τους, προς το αυτοκινητο, αλλα σε μερικους ΚΑΙ για τις οδηγικες ικανοτητες τους, θεωροντας τους, εξαιρετικα ικανους και αξιους.
Τα περι 'μπαμπη σουγια' , 'υποψηφιων γκομενακιων μεσω της bmw σου', και 'ασχετοσυνης' ή οχι του IKE, ειναι για να διασκεδαζουμε τις εντυπωσεις...Τώρα (;) το χόντρυνες. Ωραία, εγώ έχω έρθει σε άπειρες συναντήσεις στην ΒΕ και σε πολλές κάτω, τι έχει να πει αυτό για τις απόψεις μου; Έχουν περισσότερη βαρύτητα;
Στο θέμα των αναρτήσεων λες βλακείες από την αρχή, όπως και στο θέμα με τα χαμηλώματα. Δεν ξέρεις και αντί να στρώσεις τον κώλο σου κάτω και να μάθεις 5 πράγματα κάθεσαι και γράφεις σεντόνια προσπαθώντας να μπαλώσεις αυτό που είπες. Δεν είναι κακό να μην ξέρεις κάτι, και εγώ πχ πολλά πράγματα δεν τα ξέρω και κάθομαι και ρωτάω, διαβάζω, ξαναρωτάω.
Άπειρες φορές πέταξες την καραμέλα για τους δήθεν μοναδικούς άθλιους δρόμους της Ελλάδας, άπειρες φορές σου είπα ότι δεν είναι αποκλειστικό προνόμιό μας αυτό και πως στην Αμερική (Μichigan για παράδειγμα) έχουν εξίσου διαλυμένους δρόμους για τους οποίους και γκρινιάζουν οι ίδιοι.
Για το θέμα του 'σουστόφυλλου' σου λένε τόσα άτομα ότι είσαι λάθος για άπειρους λόγους και εσύ ανταπαντάς με αναφορές σε άρθρα που είναι για γέλια το λιγότερο. Ούτε το υλικό είναι αρχαίο, ούτε η διάταξη είναι αρχαία, ούτε η χρήση του είναι αρχαία. Απλά εσύ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ και επειδή διάβασες κάπου κάποιον ότι είναι αρχαίο ενώ δεν ξέρει καν τι εστί βερίκοκο τον πίστεψες.
Περιμένω όμως να δω σε ΚΑΘΕ αναφορά σου σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αυτοκίνητο να αναφέρεσαι στις ρόδες ως αρχαία λύση η οποία με τα απαραίτητα $$$ εξέλιξης κάνει εξαιρετικά/φοβερά/ιδανικά την δουλειά τους. Αλλιώς είσαι ανακόλουθος ως προς τα λεγόμενα σου και πρέπει να πιστέψουμε πως είσαι ένα ακόμα troll του ελέους καθώς επαναλαμβάνεις μια συγκεκριμένη φράση με σκοπό να δυναμιτίσεις την ατμόσφαιρα.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@HF
Το γενικοτερο, πραγματικο λαθος μου, ειναι που προσπαθω να στηριξω δεδομενες καταστασεις, επιβεβαιωμενες,
απο διαφορετικες και κυριως εγκυρες πηγες, σε ανθρωπους οι οποιοι εχουν μαθει να λειτουργουν αποκλειστικα ή κυριως, με θεωρητικο τροπο, στην ζωη τους. Κατι το οποιο -ειρωνια- μου ειχαν προσαψει αρκετοι χρηστες στο κοντινο παρελθον, με τα περι 'ευαγγελιου' , διαφορων περιοδικων, κ.α
Το δυστυχημα παραλληλα, ειναι οτι ΕΙΔΙΚΑ, οι περισσοτεροι χρηστες απο τους οποιους δεχομαι τα περισσοτερα 'πυρα'
οχι μονο δεν εχουν παρεβρεθει σε καμμια απο τις συναντησεις που ημουν και εγω, (να εχουν ετσι την αμεση δυνατοτητα φραστικης αντιπαραθεσης) αλλα δεν εχουν ακουστει-θεαθει σχεδον πουθενα σε εκδηλωσεις ενδιαφεροντος που εχουν αμεση σχεση με το αυτοκινητο, και δεν εννοω φυσικα, τις εκθεσεις αυτοκινητου.
Τελος, εχω εκφραστει δημοσια, για καποιους (λιγους η αληθεια) χρηστες, τους οποιους χαρις σε συναντησεις του Forum, εκτιμω για τις γνωσεις τους, την αγαπη τους, προς το αυτοκινητο, αλλα σε μερικους ΚΑΙ για τις οδηγικες ικανοτητες τους, θεωροντας τους, εξαιρετικα ικανους και αξιους.
Τα περι 'μπαμπη σουγια' , 'υποψηφιων γκομενακιων μεσω της bmw σου', και 'ασχετοσυνης' ή οχι του IKE, ειναι για να διασκεδαζουμε τις εντυπωσεις...το κακό είναι οτι σε πολλά πράγματα νομίζεις οτι ξέρεις επειδή διάβασες 2-3 'εγκυρα' περιοδικά...
η μόνιμη διακαιολογία των ημιμαθείς ή αμόρφωτων είναι οτι ο Χ το γνωρίζει σε θεωρητικό επίπεδο ... τι μπορεί να μου πει ο Χ 'οταν εγώ -νομίζω- οτι το ζώ από κοντά...τέλος τι σχέση έχει ποιοι έρχονται στις συναντήσεις και ποιοι όχι?? σε φόρουμ δεν είσαι? η ανωνυμία είναι ο λόγος που πολύ γράφουν...
-
Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
Best thread ever παληκάρια.... Σπαστικό με έπιασε βραδυάτικα....Δύο παρατηρήσεις στα σβέλτα: Στις ΗΠΑ έχουν και δρόμους με πολύ χειρότερες λακούβες απο εδώ. Βλέπε βόρειες/μεσοδυτικές πολειτείες με συνεχόμενο πάγωμα/ξεπάγωμα. Το φθινόπωρο οι δρόμοι μιά χαρά και την άνοιξη κρατήρες. Ε, αυτή η έρμη η GM που όλοι αγαπάμε να μισούμε κάτι ξέρει για το σετάρισμα αναρτήσεων... και αυτό σημαίνει ότι σετάρισε την 'vette να τα πηγαίνει μιά χαρά και σε τέτοιους δρόμους, τουλάχιστον την βασική.
Μια παρατηρηση και απο εμενα: στην ελλαδα δυστυχως, εχουμε τον 'μαγικο' συνδυασμο κακοτεχνιων, με οδοστρωμα ΣΑΠΟΥΝΙ.
Εξ' οσων γνωριζω ο συνδυαμος αυτος δεν 'παιζει' στην Αμερικανικη επικρατεια, και αν υπαρχει ειναι σε ποσοστα αναξια
λογου...Αυτό που τσατίζει τους αναθρεμμένους με ευρωπαϊκής σχολής αυτοκίνητα είναι το ότι η 'vette είναι ένα προσιτό supercar. Γεφυρώνει τα καλά στοιχεία της αμερικάνικης σχολης (φτηνή συντήρηση/tune-ability και αυτον τον ... τιμημένο τον LS που αστράφτει και βροντάει) με επιδόσεις αλλά και 'οδική συμπεριφορά' που κάνουν πολύ ποιό εξεζητημένες κατασκευές να αισθάνονται άβολα. Τώρα θα μου πείτε οτι η τάδε porsche κάνει καλύτερο χρόνο στο ring κτλ. Αλλά στα λεφτά της corvette παίρνεις το μισό αμάξι από την porsche, τουλάχιστον στην αμερική. Πχ βασική corvette όσο μια βασική cayman. Εγώ προσωπικά δεν θα είχα κανένα δίλημμα....
Προσωπικα, δεν εχω κανενα θεμα-κομπλεξ με αυτο. Ηδη προσπαθω (δυστυχως ματαια μεχρι στιγμης, στο να πεισω τον πατερα μου...) να βρω τροπο, ωστε καποια στιγμη, να εισαχθει αυτοκινητο απο την πατριδα της θειας μου (Καναδας), στην κατοχη του πατερα μου, και δεν ειναι αλλο απο μια GT500 Shelby, ελαφρως μτχ με συνολικο κοστος, και μεταφορικων, να μην υπερβαινει τις 40κ $.
Mε αρκετη πληροφορηση, στα της οδικης συμπεριφορας (αρκετα βελτιωμενες οι εκδοσεις του 2010, και ακομα περισσοτερο τα ΜΥ2011) δεν παυει να προκειται για μια ιδιαζουσα περιπτωση με σαφως τα οποια μειονεκτημα τα του, να ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ στο δικο μας εδαφος (σχετικα μεγαλος ογκος, αλλα κυριως βαρος, επιλογες αναρτησης, καταναλωση υψηλοτερη ακομα και απο τα αντιστοιχα πλεον βενζινοβορα supercar, ελλειψη επισημης υποστηριξης, και σε spare parts αντιστοιχα, κ.α ).
Παρολα αυτα τρελαινομαι και μονο στην σκεψη οτι ΜΠΟΡΕΙ, καποια στιγμη να υπαρξει ενα τετοιο αυτοκινητο στο γκαραζ,
ακομα και αν η οδηγηση του μετα απο ενα 70-75% των δυνατοτητων του, μπορει να ειναι απο δυσκολη/ουτοπικη, μεχρι και
γελοια επικινδυνη.
Γνωριζω ομως οτι προκειται για ενα κλικ κατω σε οτι αφορα την αξιοποιηση συνολικα μιας τετοιας κατασκευης, στους δρομους μας, σε σχεση με ενα αντιστοιχων δυνατοτητων Ευρωπαικο.Το appeal λοιπόν της corvette είναι ότι μπαίνεις σε μια αντιπροσωπεία Chevrolet που υπάρχει στο τελευταίο κατσικοχώρι (στις ΗΠΑ) και παίρνεις ένα αυτοκίνητο γρήγορο, στημένο και το βασικότερο, που μπορείς να το συντηρήσεις φτηνά. Δοκιμασμένες λύσεις, πολλά κυβικά αξιόπιστα και στην τελική αμα τη βαρεθείς την κάνεις κομπρεσσοράτη με 5 χιλιάρικα και κάνεις πλάκα σε φερράρι, τουλάχιστον στις ευθείες. Από πλευράς λοιπόν ownership experience δεν είναι βλάκες οι αμερικάνοι που δεν προτιμούν διάφορα γερμανικά. Τα βλέπουν σαν ακριβά παιχνίδια.
Το θεμα ειναι οτι εσυ συζητας για διαμονη στις ΗΠΑ, και εμεις εδω, οι περισσοτεροι τουλαχιστον ζουμε στην 'τρελη' ΑΓελλαδα.
Οσο περιπου κανει μια καινουργια, αλλο τοσο κανει ενα αντιστοιχων δυνατοτητων (στο δρομο συνηθως ομως, πιο ταιριαστο, και με περισσοτερο ποσοστο αξιοποιησιμης/προσβασιμης δυναμης) Ευρωπαικο, και περιπου στα ιδια τα ανταλλακτικα, σερβις.
Σε διαβεβαιω, οτι αν ζουσα στην Αμερικη, ως Ελληνας, το ονειρο μου θα ηταν μια προσφατη Z06 και οχι ο γνωστος 'jumped up Beetle'. Πιθανοτατα, θα μπορουσα ηδη να εχω μπει και στo '500hp club' αγοραζοντας μια GT Shelby, το προσιτο 'ονειρο'
των πιτσιρικαδων στην Αμερικη.
Καλως ή κακως ομως ζουμε Ελλαδα, και τα πραγματα κοστολογουνται/αντιμετωπιζονται διαφορετικα.Όπως βλέπετε είμαι λίγο θετικά προκατειλειμμένος με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Κάνει πολλά πραγματα πολύ καλά. Στην κίνηση σταμάτα-ξεκίνα με το αυτόματο είναι σαν να οδηγάς yaris Στην εθνική είναι ήσυχο και πολιτισμένο. Στις στροφές κρατάει χαρακτήρα. Και όλα αυτά με 'κοινή' τεχνολογία και σχετικά προσιτή τιμή.
Όλα αυτά τα γράφω γιατί είχα την εμπειρία να ζήσω το αυτοκίνητο και να το εκτιμήσω κατά κάποιο τρόπο. Σόρρυ που σας χαλάω το topic
Να μη ξεχάσω να περάσω από την corvette hellas να πάρω την αμοιβή μου
Oλοι μας εχουμε καποια 'αδυναμια'. Δεν εισαι ο πρωτος ουτε ο τελευταιος. Υπολογιζεις ομως με λαθος τροπο καποια δεδομενα.
Δεν εχει εδω μια entry level Vette, 40k $. Eχει αυτη την στιγμη απο 97κ περιπου. Η 'ποθητη' αντιστοιχα Ζ06, απο 130κ ευρω.
Ολα αυτα χωρις να λαμβανω καθολου υποψιν, ενα εσωτερικο, η εικονα και συνολικη ποιοτητα του οποιου δεν ειναι ανωτερη-καλυτερη, ακομα και απο μιας AR Μito ( ). Προσωπικα το προσπερνω, δεν με ενδιαφερει, καθως ειναι αλλου οι αξια της, αλλα οταν πας στο (ελληνικο) ταμειο, για εναν γ@μημενο λογο, σου ερχονται και αυτα, στο μυαλο.
Kαι για τους troll monsters, ναι, εχω κατσει, αγγιξει, περιεργαστει το εσωτερικο της... -
dear kikizas , have u ever been to america...
-
Όχι αλλα και που το πρόβλημα;
Άλλωστε έχει δει τότες αμερικάνικες ταινίες... συν τα όσα έχει διαβάσει!Με μια λέξη...
,και; -
εκεί να δεις κωλόδρομους... ακόμα και οι εθνικοί οδοί που ενώνουν μεγάλες πόλεις π.χ. NY-boston είναι γεμάτες κακοτεχνίες και μπαλώματα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τώρα (;) το χόντρυνες. Ωραία, εγώ έχω έρθει σε άπειρες συναντήσεις στην ΒΕ και σε πολλές κάτω, τι έχει να πει αυτό για τις απόψεις μου; Έχουν περισσότερη βαρύτητα;
Η βαρυτητα εγκειται στο οτι εχεις κατσει να συνομιλησεις face to face, και πολυ περισσοτερο, οτι ΕΣΥ, εξηγεις τι, πως γιατι, συνηθως αμεσα, χωρις τρολλαρισμα, ειρωνια, και σαρκασμο, σε πληρη εκταση, οπως αλλοι...
Οταν επιπλεον οι διαφοροι 'αλλοι' κρυβονται ουσιαστικα πισω απο ενα πληκτρολογιο, μεσω του οποιου ελαχιστες φορες, συμπεριφερονται κοσμια, αντικρουοντας με στοιχεια, καποια αποψη/τοποθετηση, την οποια δεν αποδεχονται, αυτο τους κανει ακομα πιο 'λιγους' σε οτι αφορα την γενικοτερη σταση/αντιμετωπιση τους, προς αλλο χρηστη.Στο θέμα των αναρτήσεων λες βλακείες από την αρχή, όπως και στο θέμα με τα χαμηλώματα. Δεν ξέρεις και αντί να στρώσεις τον κώλο σου κάτω και να μάθεις 5 πράγματα κάθεσαι και γράφεις σεντόνια προσπαθώντας να μπαλώσεις αυτό που είπες. Δεν είναι κακό να μην ξέρεις κάτι, και εγώ πχ πολλά πράγματα δεν τα ξέρω και κάθομαι και ρωτάω, διαβάζω, ξαναρωτάω.
Καταρχας χαλαρωσε λιγο τον τονο σου. Το οτι εισαι Mod δεν σημαινει οτι μπορεις να εκφραζεσαι, οπως γουσταρεις.
Στο θεμα με τα χαμηλωματα, δεν ΕΠΕΜΕΙΝΑ σε συνεχη βαση, ακουσα τα λεγομενα σου, ρωτησα περαιτερω καποια πραγματα, αφου ηδη ανεφερα οτι ΓΕΝΙΚΩΣ συμφωνω με τις αποψεις που ειχες θεσει απο την αρχη.
Επι του προκειμενου, στην πραξη και παλι, στην ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ περιπτωση, δεν εχουμε ΣΑΦΕΙΣ αποδειξεις για το αντιθετο
σχετικα με την αποτελεσματικοτητα καποιων μεμονομενων βελτιωσεων, απλως επειδη, στην ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ τους, οι περισσοτερες λυσεις, ΑΠΑΙΤΟΥΝ, και εχουν ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ, με το συνολο των βελτιωσεων που ανεφερς και εσυ μεταξυ αλλων, ΔΕΧΤΗΚΑ τελικα την αποψη αυτη.Άπειρες φορές πέταξες την καραμέλα για τους δήθεν μοναδικούς άθλιους δρόμους της Ελλάδας, άπειρες φορές σου είπα ότι δεν είναι αποκλειστικό προνόμιό μας αυτό και πως στην Αμερική (Μichigan για παράδειγμα) έχουν εξίσου διαλυμένους δρόμους για τους οποίους και γκρινιάζουν οι ίδιοι.
Δεν ειναι καραμελα, ειναι πραγματικοτητα, και στην Αμερικη ο συνδυαμσος λακουβες+σαπουνι οδοστρωμα, ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ, επ' ουδενι, και ιδιαιτερα στον βαθμο που υπαρχει στον τοπο μας.
Για το θέμα του 'σουστόφυλλου' **σου λένε τόσα άτομα ότι είσαι λάθος **για άπειρους λόγους και εσύ ανταπαντάς με αναφορές σε άρθρα που είναι για γέλια το λιγότερο. Ούτε το υλικό είναι αρχαίο, ούτε η διάταξη είναι αρχαία, ούτε η χρήση του είναι αρχαία. Απλά εσύ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ και επειδή διάβασες κάπου κάποιον ότι είναι αρχαίο ενώ δεν ξέρει καν τι εστί βερίκοκο τον πίστεψες.
Το δικαιο δηλαδη παει με την 'ποσοτητα', με το κιλο? Τι προφαση ειναι αυτη?
Επειδη το λες εσυ και αλλοι δεκα-εικοσι-εκατο, παει να πει οτι δεν ισχυει κατι.
Δεν σου αρεσουν τα αρθρα και ειναι για γελια? (παρεθεσα δυο διαφορετικα. Το Αμερικανικο παντως για γελια ΔΕΝ ηταν)
Παρεθεσε ΕΣΥ, αρθρα, που να λενε ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ, απο αυτο που λεω εγω -και αρκετα ξενα αρθρα- , και θα σταματησω να μιλαω επ' αυτου.
Δεν το κανεις ομως ουτε εσυ, ουτε καποιος αλλος, απλα επιτεθηκατε ολοι μαζι, και νομιζετε οτι θα σταματησω να υποστηριζω αυτα που διαβασα απο διαφορετικες πηγες, και που τελικα ενστερνιζομαι.Περιμένω όμως να δω σε ΚΑΘΕ αναφορά σου σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αυτοκίνητο να αναφέρεσαι στις ρόδες ως αρχαία λύση η οποία με τα απαραίτητα $$$ εξέλιξης κάνει εξαιρετικά/φοβερά/ιδανικά την δουλειά τους. Αλλιώς είσαι ανακόλουθος ως προς τα λεγόμενα σου και πρέπει να πιστέψουμε πως είσαι ένα ακόμα troll του ελέους καθώς επαναλαμβάνεις μια συγκεκριμένη φράση με σκοπό να δυναμιτίσεις την ατμόσφαιρα.
Απο εδω φαινεται οτι δεν καταλαβαινεις με ποια βαση χρησιμοποιειται ο ορος 'αρχαια'...
Υπαρχει καποια εναλλακτικη λυση για τις ροδες στα αυτοκινητα?
Καμμια ατμοσφαιρα δεν δυναμιτισα, απλως αγγιξα ευαισθητες χορδες καποιων σχετικα με την Αμερικανικη τεχνολογια στα αυτοκινητα. Φτασαμε τωρα να λεμε 'δυναμιτισα' την υποστηριξη των λεγομενων μας... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
το κακό είναι οτι σε πολλά πράγματα νομίζεις οτι ξέρεις επειδή διάβασες 2-3 'εγκυρα' περιοδικά...
η μόνιμη διακαιολογία των ημιμαθείς ή αμόρφωτων είναι οτι ο Χ το γνωρίζει σε θεωρητικό επίπεδο ... τι μπορεί να μου πει ο Χ 'οταν εγώ -νομίζω- οτι το ζώ από κοντά...τέλος τι σχέση έχει ποιοι έρχονται στις συναντήσεις και ποιοι όχι?? σε φόρουμ δεν είσαι? η ανωνυμία είναι ο λόγος που πολύ γράφουν...
Exεις οδηγησει σε δρομο-πιστα C6 vette vs Ευρωπαικου ανταγωνισμου, και διαπιστωνεις οτι λεω μ@λακιες?
Οι συναντησεις, και οχι μονο, -ειπα εστω και καποια αυτοκινητιστικου τυπου εκδηλωση, περα απο τις τυπικες εκθεσεις, ως εκδηλωση γενικοτερου ενδιαφεροντος, ενος χρηστη προς το αυτοκινητο, ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, και οχι ΜΟΝΟ μεσα απο επιστημονικα και μη βιβλια-, εχουν την απλουστατη σχεση που ανεφερα πιο πανω...Στα περι δρομων...
Εξαδελφος και θεια, ζουν στο κεντρο της ΝΥ, εδω και χρονια.
Θειος του πατερα μου, σε πολη του Καναδα,(Εdmonton) η αδελφη του (θεια μου) στο Μontreal.
Συγγενεις επισης (δευτερα ξεδελφια) στο Σικαγο.
Υπαρχουν κ@λοδρομοι, και με μπαλωματα, λακουβες, αναποδες γωνιες κτλ.
Οχι ομως με τον συνδυασμο λακουβες+σαπουνι οδοστρωμα, οπως εχουμε εδω, και κυριως στον βαθμο, που εχουμε εδω. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
το κακό είναι οτι σε πολλά πράγματα νομίζεις οτι ξέρεις επειδή διάβασες 2-3 'εγκυρα' περιοδικά...
η μόνιμη διακαιολογία των ημιμαθείς ή αμόρφωτων είναι οτι ο Χ το γνωρίζει σε θεωρητικό επίπεδο ... τι μπορεί να μου πει ο Χ 'οταν εγώ -νομίζω- οτι το ζώ από κοντά...τέλος τι σχέση έχει ποιοι έρχονται στις συναντήσεις και ποιοι όχι?? σε φόρουμ δεν είσαι? η ανωνυμία είναι ο λόγος που πολύ γράφουν...
Exεις οδηγησει σε δρομο-πιστα C6 vette vs Ευρωπαικου ανταγωνισμου, και διαπιστωνεις οτι λεω μ@λακιες?
Οι συναντησεις, και οχι μονο, -ειπα εστω και καποια αυτοκινητιστικου τυπου εκδηλωση, περα απο τις τυπικες εκθεσεις, ως εκδηλωση γενικοτερου ενδιαφεροντος, ενος χρηστη προς το αυτοκινητο, ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, και οχι ΜΟΝΟ μεσα απο επιστημονικα και μη βιβλια-, εχουν την απλουστατη σχεση που ανεφερα πιο πανω...Στα περι δρομων...
Εξαδελφος και θεια, ζουν στο κεντρο της ΝΥ, εδω και χρονια.
Θειος του πατερα μου, σε πολη του Καναδα,(Εdmonton) η αδελφη του (θεια μου) στο Μontreal.
Συγγενεις επισης (δευτερα ξεδελφια) στο Σικαγο.
Υπαρχουν κ@λοδρομοι, και με μπαλωματα, λακουβες, αναποδες γωνιες κτλ.
Οχι ομως με τον συνδυασμο λακουβες+σαπουνι οδοστρωμα, οπως εχουμε εδω, και κυριως στον βαθμο, που εχουμε εδω.επείδη ούτε εγώ , αλλά ούτε και εσύ έχουμε οδηγήσει στην πίστα ταυτόχρονα τα αυτοκίνητα που αναφέρεις (πιθανών να μην έχει και νόημα για οδηγούς σαν και εμένα) αρκούμαστε σε πράγματα που είναι ευρέως γνωστά...
μερικά πράγματα δεν έχουν ενδιάμεση οδό...και στην τελική πολύ χαλιέσαι ... ρίξε και λίγο νερό στο κρασί σου...
α, και οι δρόμοι στο κέντρο του μανχάταν είναι καλοί ... μόλις βγείς λίγο πιο έξω τσου...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
επείδη ούτε εγώ , αλλά ούτε και εσύ έχουμε οδηγήσει στην πίστα ταυτόχρονα τα αυτοκίνητα που αναφέρεις (πιθανών να μην έχει και νόημα για οδηγούς σαν και εμένα) αρκούμαστε σε πράγματα που είναι ευρέως γνωστά...
μερικά πράγματα δεν έχουν ενδιάμεση οδό...Μα ακριβως για αυτο, παραθετω καποιες πηγες, ωστε να εχουμε καποια πληροφορηση, περι τινως προκειται.
Οταν λες ευρεως γνωστο, που αναφερεσαι?και στην τελική πολύ χαλιέσαι ... ρίξε και λίγο νερό στο κρασί σου...
α, και οι δρόμοι στο κέντρο του μανχάταν είναι καλοί ... μόλις βγείς λίγο πιο έξω τσου...
Xαλιεμαι, εκει που οι αλλοι τρεχουν σαν αλλοπαρμενοι, να κοροιδεψουν/μειωσουν τα λεγομενα μου, ΧΩΡΙΣ καν,
να αντικρουσουν , με επιχειρηματα ή/και παραθεση αλλων πηγων, που να με διαψευδουν.
Για τους δρομους, ναι εκτος Μanhattan, υπαρχει χαλι, αλλα ο δικος μας συνδυασμος a.k.a 'σαποουνοποιεια' με χαντακια,
ουτε καν... -
Εγω περιμενω απάντηση Drdino που έχει μείνει καιρό στο αμέρικα...
-
@ΓΚ: Δεν πάει με το κιλό το δίκιο, αλλά σαν το ανέκδοτο με τον τύπο που πάει ανάποδα στην Εθνική πρέπει να προβληματιστείς για το αν είναι στραβός ο γιαλός ή εσύ αρμενίζεις στραβά.
Στο γυαλιστερό οδόστρωμα τι περιμένεις να λειτουργήσει σωστά ακριβώς και το βάζεις ως τερρέν ενός τέτοιου αμαξιού; Νομίζεις δηλαδή ότι μια 430 σε γυαλισμένο δρόμο έχει σωστές αντιδράσεις ή είναι για να την οδηγήσει η γιαγιά μου; Ένα Scirroco R; Σε λακκούβες κλπ να το συζητήσουμε και επειδή έχω ζήσει στην Αμερική ξέρω πολύ καλά πόσο άθλιοι μπορούν να γίνουν οι δρόμοι, υπό προϋποθέσεις και χειρότεροι από τους δικούς μας.
Εσύ λοιπόν βγήκες και πήρες 2 δεδομένα και τα συνέδεσες. Παντελώς άκυρο συμπέρασμα το οποίο δείχνει ακριβώς το ότι δεν έχεις καταλάβει περί τίνος πρόκειται. Εσύ πρέπει να αποδείξεις πως ή όποια συμπεριφορά έχει ΑΜΕΣΗ σχέση με την επιλογή του συγκεκριμένου τύπου ελατηρίου, όχι εγώ να αποδείξω το αντίθετο. Η διαπίστωση της συμπεριφοράς ΔΕΝ αποτελεί απόδειξη.
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Xαλιεμαι, εκει που οι αλλοι τρεχουν σαν αλλοπαρμενοι, να κοροιδεψουν/μειωσουν τα λεγομενα μου, ΧΩΡΙΣ καν,
να αντικρουσουν , με επιχειρηματα ή/και παραθεση αλλων πηγων, που να με διαψευδουν.
Για τους δρομους, ναι εκτος Μanhattan, υπαρχει χαλι, αλλα ο δικος μας συνδυασμος a.k.a 'σαποουνοποιεια' με χαντακια,
ουτε καν...Κοίτα, μεταξύ μας, σιγά τις πηγές που αποτελούν τα άρθρα από περιοδικά που λίγο πολύ ξέρουμε τι παίζει. Να μιλούσαμε για κανένα επιστημονικό περιοδικό με ένα paper να πάει στο καλό.
Για την τελευταία σου πρόταση, μια χαρά υπάρχει και ο συγκεκριμένος συνδυασμός.
@thanos: αυτές οι φήμες για τους δρόμους έξω είναι σαν τις φήμες για την κυτταρίτιδα στις γυναίκες, την γραφειοκρατία και το ξύσιμο που υπάρχει μόνο στην Ελλάδα. Yeah right.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Στο γυαλιστερό οδόστρωμα τι περιμένεις να λειτουργήσει σωστά ακριβώς και το βάζεις ως τερρέν ενός τέτοιου αμαξιού; Νομίζεις δηλαδή ότι μια 430 σε γυαλισμένο δρόμο έχει σωστές αντιδράσεις ή είναι για να την οδηγήσει η γιαγιά μου; Ένα Scirroco R; Σε λακκούβες κλπ να το συζητήσουμε και επειδή έχω ζήσει στην Αμερική ξέρω πολύ καλά πόσο άθλιοι μπορούν να γίνουν οι δρόμοι, υπό προϋποθέσεις και χειρότεροι από τους δικούς μας.
Eλα ομως που στο γυαλιστερο, ή και μη γυαλιστερο αλλα μετριο, με κακοτεχνιες οδοστρωμα, οχι μονο η F430, αλλα και η οποια 911, ενα R8, μια Exige, συμπεριφερονται ΚΑΛΥΤΕΡΑ, πιο προβλεψιμα, και παρεχουν μεγαλυτερη αυτοπεποιθηση, απ' οτι μια vette.
Εσύ λοιπόν βγήκες και πήρες 2 δεδομένα και τα συνέδεσες. Παντελώς άκυρο συμπέρασμα το οποίο δείχνει ακριβώς το ότι δεν έχεις καταλάβει περί τίνος πρόκειται. Εσύ πρέπει να αποδείξεις πως ή όποια συμπεριφορά έχει ΑΜΕΣΗ σχέση με την επιλογή του συγκεκριμένου τύπου ελατηρίου, όχι εγώ να αποδείξω το αντίθετο. Η διαπίστωση της συμπεριφοράς ΔΕΝ αποτελεί απόδειξη.
Mα δεν τα συνεδεσα εγω απο μονος μου, τα δημοσιευματα αυτο λενε. Δεν σου φτανουν τα προηγουμενα ειναι ακυρα, γελοια, κτλ...Παρε λοιπον μερικα ακομη:
'It doesn't feel as big and cumbersome as the standard C6 either, thanks to steering that has improved feel and a more linear response, along with damping that asserts more control over the body and doesn't go to war with the road when you try and hustle it on a less than smooth surface. It's also easier to place, and settles into a corner more readily than the C6, but sharp mid-corner bumps can still upset the Z06's poise with a buck that seems to kick across the front and rear transverse composite leaf springs in turn, the front-end reacting a split second before the rear. It's a trait rather than a mortal failing, for it requires nothing more than for you to accept it and ride it out, but it takes some getting used to'.
'In the Z06, despite the manifest improvements over the C6, there's an underlying aloofness that ensures you never feel inclined to feel for its limits. And while it has the grunt, grip and stopping power to keep pace, or even set the pace, without needing to dig that deep,** it's this lack of ultimate tactility, its inability to fully engage you, that means it never truly delivers those genuine moments of inspiration that define the others**'.
Η συγκριση συμπεριελαμβανε την γηραιοτερη 996GT3, την πιο extreme Exige Cup, και το Noble M400...
http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrou ... _m400.htmlΠρωτη δοκιμη απο το Αγγλικο evo:
'Top Gear television presenters are apt to scoff at the Corvette's transverse leaf springs, but there's nothing wrong with them if all they do is supply the springing medium and not axle location as they do here. The Z06 can be turned-in on the brakes, but prefers a slight pause between braking and turning. Once in the corner the springs allow a small amount of roll and the wheels continue to ride bumps well. Even so, the chassis isn't as communicative as some and you can find the rear tyres sliding wide with little warning. It's a good-natured car, though, and in cases of severe driver abuse there's also a brilliantly progressive traction-control system'.
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... e_z06.html
Πρωτη δοκιμη απο το Αγγλικο Autocar για την Z06:
This is a car that demands concentration: the steering is light, not terribly feelsome or linear off-centre, and the transition from neutral to either understeer or oversteer can happen very quickly. The suspension – a transverse leaf spring at either end – is very stiff, and the ride correspondingly unyielding with a crudeness in its reactions, even on these mainly smooth French roads.
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... V8/218587/
Συγκριτικη δοκιμη απο το Αμερικανικο Road&Track, με Z06, 997TT, και GT-R:
'The Corvette experienced a little more difficulty keeping pace with the others when the road started to bend'
'the Vette had difficulty staying with the 911 Turbo and GT-R through sections of Highway 155 where the road is dusty and slick'
'Grip is good, but the car does like moving around a bit. It's more difficult to drive than the others, but very satisfying when done well'
http://www.roadandtrack.com/tests/compa ... z06_page_3
Πρωτη δοκιμη απο το επισης Αμερικανικο Motortrend:
'On a racetrack, the tautly sprung Z06 is smooth and predictable. But on real-world roads, the ride is tolerable at best, skittish at worst. The stiff suspension sometimes skips like a stone over sharp pavement seams--first at the front, then at the rear--which can erode the confidence it exhibits at the track'
http://www.motortrend.com/roadtests/cou ... z1XhDIv6he
Κοίτα, μεταξύ μας, σιγά τις πηγές που αποτελούν τα άρθρα από περιοδικά που λίγο πολύ ξέρουμε τι παίζει. Να μιλούσαμε για κανένα επιστημονικό περιοδικό με ένα paper να πάει στο καλό.
Oι παραπανω? Σιγα τις πηγες? Ξερουμε ολοι λιγο πολυ τι παιζει...? Ολοι τα παιρνουνε? Μην πιστευετε τιποτα?
Το επιστημονικο περιοδικο, που θα μας πει ΠΩΣ ΣΤΕΚΕΤΑΙ η Vette στο δρομο, μπορεις να μας το πεις?
Γιατι ακουω συνεχεια περι ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ, αλλα δεν βλεπω ΟΥΤΕ ΔΕΙΓΜΑ, που να αναιρει τα λεγομενα μου, προερχομενα φυσικα
απο την αναγνωση αρκετων διαφορετικων, -καποιων εκ των οποιων- εγκυρων/σεβαστων πηγων.
Εχεις καποιο αρθρο, να διαβασουμε, ευχαριστως, και να δεχτω λαθος/λαθη, και να ζητησω και ταπεινα συγνωμη.
Εαν οχι, λυπαμαι, αλλα θα βγαλω ασφαλεστερα συμπερασματα απο
5-10-20 διαφορετικες πηγες, παρα απο τις δικες σου/αλλων χρηστων, θεωρητικες αναφορες, περι αναρτησεων κτλ. -
Απορία:
Με βάση τα παραπάνω βγάζεις το συμπέρασμα πως για τα όποια προβλήματα ή υστέρηση της οδικής συμπεριφοράς της Corvette φταίνε τα φύλλα σούστας? Δηλαδή με ελικοειδή ελατήρια ή ράβδους στρέψης θα ήταν καλύτερη?
Αν ναι εσύ γιατί πιστεύεις (απλά πες μας την εκτίμισή σου) πως επέλεξαν αυτή την ακριβότερη και πιο δύσκολη λύση αντί να βάλουν coilover?
-
Αν όλοι αυτοί οι δημοσιογράφοι και δοκιμαστές πιστεύουν ότι το έλασμα κάνει την Κορβέτ να συμπεριφέρεται με τέτοιο τρόπο, τότε όλοι οι κατασκευαστές θα έπρεπε να παρατήσουν τις σπείρες και να βάλουν ελάσματα γιατί η Κορβέτ τους ξεσκίζει στο Ρινγκ.
ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ - αναφέρονται στη συμπεριφορά της κορβέτ σαν ΣΥΝΟΛΟ. Δεν εστιάζουν στην διαφορά των ελατηρίων ελάσματος - σπείρας γιατί πολύ απλά δεν ξέρει κανείς ότι η κορβέτ θα πήγαινε χειρότερα αν είχε ελατήρια με σπείρες.
-
Bασικα οι δημοσιογραφοι αναφερονται στο γεγονος οτι εχει φυλλα σουστας αλλα δεν στεκονται πολυ σε αυτο. Τους ενδιαφερει η εικονα που αφηνει το αυτοκινητο.
Παντως η Ζ06 αναφερεται ως δυκολη για καθημερινες μετακινησεις γιατι εχει πολυ βαρυ συμπλεκτη και η αναρτηση της ειναι πετρινη, φαινεται να ειναι στρωμενη για πιστα.
Ισως (ισως λεω) αν ειχε μια πιο 'ευρωπαϊκη' αναρτηση να ειχε καλυτερο συνδυασμο 'κρατηματος - ανεσης'.
Παντως πλεον προσφερεται με ρυθμιζομενη αναρτηση κατι που ειναι σημαντικο. -
@ΓΚ: κανένα άρθρο δεν συνδέει άμεσα την ύπαρξη φύλλου ελατηρίου και της χειρότερης συμπεριφοράς σε μέτριο δρόμο.
Όσα άρθρα έχω διαβάσει εγώ συγκλίνουν στο ότι το αμάξι είναι φοβερό εντός πίστας. Όταν ένα αυτοκίνητο είναι στημένο για πίστα/καλό δρόμο τότε λόγω ρυθμίσεων και μόνο δεν μπορεί να είναι τόσο καλό όσο το ίδιο αμάξι αν ήταν στημένο για κάθε δημόσιο δρόμο. Το ελατήριο δεν έχει καμία σχέση. Ένα στημένο για Σέρρες 106 και κάνει φοβερό χρόνο εκεί μέσα. Βάλτο σε έναν Χολομωντα, θα πάει πολύ μακριά νομίζεις;
Επιστημονική πηγή= ένα άρθρο το οποίο να παρουσιάζει αιτιολογημένη σχέση μεταξύ χειρότερης συμπεριφοράς και διαφορετικού τύπου ελατηρίου. Αυτό που κανείς εσύ είναι αντίστοιχο με το να πως εγώ πως επειδή το Megane RS σπέρνει ράγες τότε ο ημιακαμπτος είναι καλύτερός από μια διάταξη πολλαπλών.
Sent from my MB860 using Tapatalk
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
...άπειρες φορές σου είπα ότι δεν είναι αποκλειστικό προνόμιό μας αυτό και πως στην Αμερική (Μichigan για παράδειγμα) έχουν εξίσου διαλυμένους δρόμους για τους οποίους και γκρινιάζουν οι ίδιοι.Μπα...οι δικοί μας εξακολουθούν να είναι οι χειρότεροι.
Δεν υπάρχει σύγκριση, ειδικά εκεί που λες.
Περί ΗΠΑμερικάνικων supercars και τεχνολογίας αυτών [Διάσπασ