-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Για μένα είναι για λύπηση. Όχι επειδή οδηγάει ΕΦ1 (εντάξει, οδηγός αγώνων είναι το παιδί δεν είναι και κανένας αστροναυτής για να χάσκουμε) αλλά επειδή έχει πουλήσει το δημόσιο είναι του (σε κάθε δημόσια εμφάνιση συγκεκριμένο ντύσιμο. Βγήκε η νέα σπαίντερ γύρνα διαφήμιση κλπ). Ίσως να είμαι εγώ βέβαια ο περίεργος. Το ότι ο Χαμιλτον πρόσφατα πήρε για μάνατζερ αυτόν που μανατζάρει τη Τζένιφερ Λόπεζ εμένα μου φαίνεται επίσης γελοίο. Όλα πλέον είναι ένας πόλεμος μάρκετινγκ.Όταν βλέπω οδηγούς με το 'απαραίτητο' ντύσιμο πάντοτε μου έρχονται στο μυαλό οι εκφωνήτες σε αθηναϊκά ραδιόφωνα που πρέπει μέσα από την εκπομπή τους να κάνουν γκρίζα διαφήμιση σε γιαούρτια, εστιατόρια, σερβιέτες ή ότι άλλο. Το ότι ο Αλόνζο διαφημίζει τις Φεράρι για μένα είναι το ίδιο.
Είναι υπάλληλοι της ομάδας και δουλειά τους είναι να διαφημίζουν τα προϊόντα του εργοδότη τους. Εσύ δηλαδή σε μια δουλειά πωλητή, δεν θα φορούσες το τζάκετ/καπελάκι/στολή της εταιρείας σου αν στο ζητούσαν;
Όσο για την διαφήμιση, μόνο γκρίζα δεν είναι. Κανονικότατη είναι! Που είναι το κακό;
-
βασικά υπάρχουν και πολύ χειρότεροι τρόποι να βγάλει κανείς το ψωμάκι του.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για μένα είναι για λύπηση. Όχι επειδή οδηγάει ΕΦ1 (εντάξει, οδηγός αγώνων είναι το παιδί δεν είναι και κανένας αστροναυτής για να χάσκουμε) αλλά επειδή έχει πουλήσει το δημόσιο είναι του (σε κάθε δημόσια εμφάνιση συγκεκριμένο ντύσιμο. Βγήκε η νέα σπαίντερ γύρνα διαφήμιση κλπ). Ίσως να είμαι εγώ βέβαια ο περίεργος. Το ότι ο Χαμιλτον πρόσφατα πήρε για μάνατζερ αυτόν που μανατζάρει τη Τζένιφερ Λόπεζ εμένα μου φαίνεται επίσης γελοίο. Όλα πλέον είναι ένας πόλεμος μάρκετινγκ.
Όταν βλέπω οδηγούς με το 'απαραίτητο' ντύσιμο πάντοτε μου έρχονται στο μυαλό οι εκφωνήτες σε αθηναϊκά ραδιόφωνα που πρέπει μέσα από την εκπομπή τους να κάνουν γκρίζα διαφήμιση σε γιαούρτια, εστιατόρια, σερβιέτες ή ότι άλλο. Το ότι ο Αλόνζο διαφημίζει τις Φεράρι για μένα είναι το ίδιο.
Είναι υπάλληλοι της ομάδας και δουλειά τους είναι να διαφημίζουν τα προϊόντα του εργοδότη τους. Εσύ δηλαδή σε μια δουλειά πωλητή, δεν θα φορούσες το τζάκετ/καπελάκι/στολή της εταιρείας σου αν στο ζητούσαν;
Όσο για την διαφήμιση, μόνο γκρίζα δεν είναι. Κανονικότατη είναι! Που είναι το κακό;
Επι τοις ουσίας δεν υπάρχει κάτι κακό. Απλά στα δικά μου μάτια φαίνονται σαν καρνάβαλοι. Πλούσιοι και διάσημοι αλλά καρνάβαλοι. Εγώ θα τα φόραγα γιατί θα πάλευα για το μεροκάματο. Ο Αλόνσο γιατί παλεύει? Για το μεροκάματο του εκατομμυρίου? Πουλάει τον εαυτό του και καλά κάνει. Αλλά δεν σημαίνει ότι επειδή πουλάει τον εαυτό του πρέπει και να μου αρέσει είτε ο εαυτός του είτε το προιόν που σπεκουλάρει. Πάντως στο 'διαφημιστικό' για τη Σπάιντερ θα μου φαινόταν πιο φυζικαλ αν ήταν ντυμένος casual πάρα σαν κοκκινοσκουφίτσα-φεραριφανμποι.
Φιλικά πάντα (είναι της μόδας αυτή η ατάκα στο φόρουμ αυτές τις μέρες).
-
Οι οδηγοί της Φ1 είναι σαν τα φωτομοντέλα, έχουν λίγα χρόνια ακτινοβολίας. Λογικό είναι να κοιτάνε να τα εκμεταλλευτούν παντοιοτρόπως.Και ο Αλόνσο για ένα μεροκάματο δουλεύει λοιπόν.
Άμα φύγει από εκεί κάποια μέρα, μετά από καιρό θα τον βλέπουμε μόνο σε κανένα τηλεοπτικό μαγκαζίνο σε καμμιά γκεστ εμφανισούλα μια φορά το εξάμηνο. -
Το προβλημα που ειναι ακριβως? Αφου και στο προσφατο παρελθον ακριβως τα ιδια πραγματα βλεπαμε
και ακομα πιο παλια (βεβαια με το τρελο μουστακι του Nigel [ ] δε ταιριαζε το καπελακι οποτε η τραγιασκα ηταν απαραιτητη -δεν ειναι και κοκκινη δυστυχως-)
-
Τον Λάουντα με το καπέλλο της Παρμαλά τον θυμόσαστε? Το φόραγε σε κάθε δημόσια εμφάνισή του, ακόμη και όταν είχε αποσυρθεί από την ενεργό δράση. Η Παρμαλά είναι πολυετές συμβόλαιο μαζί του.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
εντάξει, οδηγός αγώνων είναι το παιδί δεν είναι και κανένας αστροναυτής για να χάσκουμεwtf? Εντάξει, εντελώς fail το σχόλιο. Παίζει από άποψη πολυπλοκότητας και σωματικής καταπόνησης να είναι πιο δυσκολο αυτό που κάνει ο οδηγός f1 από τις απόλυτα συγκεκριμένες κινήσεις που είναι υποχρεωμένος να κάνει ένας αστροναύτης και οι οποίες είναι αυστηρά καθορισμένες βάσει πρωτοκόλλου.
Aν εσύ πιστεύεις οτι είναι εύκολο, επειδή ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ εύκολο οι ίδιοι οι οδηγοί, τότε κάπου έχεις χάσει το νόημα. Σκέψου μόνο οτι ο γηραιότερος αστροναύτης ήταν 77 ετών και προσπάθησε να βάλεις έναν 70χρονο στο κοκπιτ μιας f1, να πάρει μέρος σε αγώνα. -
Μιλάω από άποψη γνώσεων και όχι τόσο από σωματική καταπόνηση. Ίσως είναι και προσωπική εκτίμηση πιο πολύ. Θαυμάζω περισσότερο τους αστροναύτες (ειδικά τους παλαιότερους) και όχι τόσο τους οδηγούς αγώνων (δεν είπα ότι κάνουν κάτι εύκολο).
Φιλικά πάντα (μην ξεχνιόμαστε)...
-
Φτάσαμε δηλαδή να συγκρίνουμε τους οδηγούς αγώνων (= glorified ποδοσφαιριστές απλά δεν κλωτσάνε το τόπι αλλά στρίβουν το τιμόνι) με αστροναύτες (οι περισσότεροι ex-πιλότοι πολεμικής / ναυτικής αεροπορίας που έχουν βαρέσει 8-9G πολλάκις όταν ήταν νεώτεροι αλλά με 2-3 M.Sc ο καθένας, διαβάστε τα βιογραφικά τους ) Στους οποίους εμπιστεύονται εξοπλισμό δισεκατομμυρίων και 3 έως 7 ζωές.
Ναι ΟΚ ο John Glenn ήταν 77 χρονών αλλά και ο Fangio ήταν 50...
Χώρια το 'αποτύπωμα' στην Ιστορία του Gagarin και του Armstrong σε σχέση με τον Ascari και το Senna... ('θεοί' φυσικά αλλά μην τρελλαθούμε κιόλας).
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Φτάσαμε δηλαδή να συγκρίνουμε τους οδηγούς αγώνων (= glorified ποδοσφαιριστές απλά δεν κλωτσάνε το τόπι αλλά στρίβουν το τιμόνι) με αστροναύτες (οι περισσότεροι ex-πιλότοι πολεμικής / ναυτικής αεροπορίας που έχουν βαρέσει 8-9G πολλάκις όταν ήταν νεώτεροι αλλά με 2-3 M.Sc ο καθένας, διαβάστε τα βιογραφικά τους ) Στους οποίους εμπιστεύονται εξοπλισμό δισεκατομμυρίων και 3 έως 7 ζωές.Ναι ΟΚ ο John Glenn ήταν 77 χρονών αλλά και ο Fangio ήταν 50...
Χώρια το 'αποτύπωμα' στην Ιστορία του Gagarin και του Armstrong σε σχέση με τον Ascari και το Senna... ('θεοί' φυσικά αλλά μην τρελλαθούμε κιόλας).
-
Παιδιά...μη τα βάζετε όλα στο ίδιο καζάνι.
Οι οδηγοί F1 είναι υποχρεωμένοι στις δημόσιες εμφανίσεις τους να φοράνε τα ρούχα της ομάδας. Που το κακό σ´αυτο? μάρκετινγκ, so what?
Συγκρίνουμε ανθρώπους βάσει τι? γνώσεων ή ικανοτήτων? και που? στο δρόμο, στη πίστα, στο γρασίδι ή στο φεγγάρι? ο καθένας στο τομέα του.
Επειδή όμως ειλικρινά δε γνωρίζω για τους αστροναύτες, γιατί χρειάζονται περισσότερα skills να πατησεις κάτι κουμπιά για να απογειωθεί ένα διαστημόπλοιο απο το να οδηγήσεις ένα μονοθέσιο F1 στο όριο με συνεχώς εναλλασωμενα εώς και 5 g στις δυο ώρες του αγώνα και για ένα ολόκληρο ΠΣΚ?
Ή μήπως νομίζετε ότι τα πανε βόλτα για να φαίνονται οι χορηγοί?
Αυτο που θέλω να πω είναι ότι το κάθε πράγμα έχει τη δυσκολία του. Μη τα βάζουμε όλα στο ίδιο καζάνι.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Επειδή όμως ειλικρινά δε γνωρίζω για τους αστροναύτες, γιατί χρειάζονται περισσότερα skills να πατησεις κάτι κουμπιά για να απογειωθεί ένα διαστημόπλοιο απο το να οδηγήσεις ένα μονοθέσιο F1 στο όριο με συνεχώς εναλλασωμενα εώς και 5 g στις δυο ώρες του αγώνα και για ένα ολόκληρο ΠΣΚ?Ο οδηγός, αν πάει κάτι στραβά θα αφήσει το τιμόνι και θα σκάσει στα λάστιχα.
Ο αστροναύτης;Το να διαχειριστείς μια οποιαδήποτε κρίση [που μπορεί να προκύψει από 1.000.000 διαφορετικούς συνδυασμούς γεγονότων/δυσλειτουργιών/αλλαγών παραμέτρων/κ.ο.κ.] σε ένα no-bailout εχθρικό περιβάλλον, ε... όπως και να το κάνεις απαιτεί ορισμένα skills, γνώσεις, αυτοκυριαρχία...
Δεν είναι μόνο το πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι κάτι αν όλα πάνε ρολόι. Συνήθως η δυσκολία ορίζεται από το τι γίνεται όταν ΔΕΝ πάνε ρολόι.
-
Συμφωνώ μέχρι κεραίας με global και mjacob.
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Επειδή όμως ειλικρινά δε γνωρίζω για τους αστροναύτες, γιατί χρειάζονται περισσότερα skills να πατησεις κάτι κουμπιά για να απογειωθεί ένα διαστημόπλοιο απο το να οδηγήσεις ένα μονοθέσιο F1 στο όριο με συνεχώς εναλλασωμενα εώς και 5 g στις δυο ώρες του αγώνα και για ένα ολόκληρο ΠΣΚ?
Ο οδηγός, αν πάει κάτι στραβά θα αφήσει το τιμόνι και θα σκάσει στα λάστιχα.
Ο αστροναύτης;Το να διαχειριστείς μια οποιαδήποτε κρίση [που μπορεί να προκύψει από 1.000.000 διαφορετικούς συνδυασμούς γεγονότων/δυσλειτουργιών/αλλαγών παραμέτρων/κ.ο.κ.] σε ένα no-bailout εχθρικό περιβάλλον, ε... όπως και να το κάνεις απαιτεί ορισμένα skills, γνώσεις, αυτοκυριαρχία...
Δεν είναι μόνο το πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι κάτι αν όλα πάνε ρολόι. Συνήθως η δυσκολία ορίζεται από το τι γίνεται όταν ΔΕΝ πάνε ρολόι.
Αν παει κάτι σοβαρά στραβά ο οδηγός παίζει και να σκοτωθεί, όπως έχει γίνει στο παρελθόν.
Όμως, για καλή τους τύχη έχει προχωρήσει ΤΌΣΟ πολυ η τεχνολογία στη κατασκευή μονοθεσιων (βλέπε Kubica, Καναδάς) και κρανων (Μάσσα, Βουδαπέστη) που ευτυχώς τη βγάζουν λάδι. Όμως, χρειάζεται κι εκει crisis management σε γρηγορότερο χρόνο απ´οτι ανοιγοκλεινεις τα ματιά σου. Παράδειγμα η παραλίγο τραγωδία α λα Μάσσα με τον Button στο Spa πριν δυο εβδομάδες. Γνωρίζεις ότι στους οδηγούς F1 τους κάνουν τεστ αντακλαστικων?
Αυτο που λες το κατανοώ και όντως έτσι είναι...αλλα τι το εχθρικό έχει ένα διαστημόπλοιο? Αντίστοιχα θεωρώ ότι έχει προχωρήσει αρκετά η τεχνολογια και δε πέφτουν τα διαστημόπλοια απο το...διάστημα. Έτσι δεν είναι?
Προφανώς, ούτε ένας πιλότος F1 μπορει να πετάξει ένα διαστημόπλοιο, αλλα ούτε και το αντίθετο. Το καθένα έχει τη δυσκολία του.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Συμφωνώ μέχρι κεραίας με global και mjacob.oπότε κακώς φοράει καπελάκι ο Αλόνσος
χορηγός ο : αυτός που αναλαμβάνει τη χρηματοδότηση μιας καλλιτεχνικής ή αθλητικής εκδήλωσης και γενικά ενός πολιτιστικού έργου· σπόνσορας.
μάρκετιγκ το (άκλ.) : το σύνολο των ενεργειών που αφορούν τη διάθεση των προϊόντων ή των υπηρεσιών μιας οικονομικής μονάδας.
καπιταλισμός ο : οικονομικό και κοινωνικό σύστημα στο οποίο το ιδιωτικό κεφάλαιο αποτελεί το βασικό παράγοντα της οικονομικής ζωής
αυτά
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
αλλα τι το εχθρικό έχει ένα διαστημόπλοιο?εχθρικό περιβάλλον είναι αυτό στο οποίο ο άνθρωπος δεν μπορεί να επιβιώσει χωρίς λειτουργική μηχανική υποστήριξη. Διάστημα, νερό κλπ
ΓΙα το crisis management, όσο ο μεν έχει την επιλογή να γυρίσει με τα πόδια/μηχανάκι/whatever παρατώντας το όχημα στην άκρη, ενώ ο δε πρέπει να γυρίσει με λειτουργικό όχημα αλλιώς θα πεθάνει, για 'μένα δεν υπάρχει σύγκριση. Ο οποιοσδήποτε στη ζωή του μπορεί να έχει χρειαστεί να κάνει ένα split second decision ζωής/θανάτου [κυρίως αν μιλάμε για οδήγηση σε καμιά εθνική οδό ελλάδας ], αυτό δεν τον κάνει αυτόματα ούτε αστροναύτη ούτε πιλότο F1.
Τεστ αντανακλαστικών δεν τους κάνουν για να καθορίσουν αν θα πεθάνουν ή θα ζήσουν, αλλά για το πόσο καλούς χρόνους μπορούν να γράψουν.
Οι αστροναύτες πόση εκπαίδευση κάνουν για το αν θα πεθάνουν ή όχι; -
?
-
Τώρα ήσουν πιο ξεκάθαρος και αναλυτικός.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
H πλάκα είναι που υπάρχουν οδηγοί στην F1 που είναι αναγκασμένοι να κυκλοφορούν με καπελάκια της Renault και της Mercedes και εδώ χαλιόμαστε για αυτούς που φοράνε Ferrari. Κι εγώ όταν έβλεπα το βίντεο, λύπηση ένοιωθα για τον Alonso, επειδή μου ήρθε στο μυαλό ένα παλιότερο βιντεάκι που βολτάριζε ένα Megane στο Ring φορώντας καπελάκι Renault.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
H πλάκα είναι που υπάρχουν οδηγοί στην F1 που είναι αναγκασμένοι να κυκλοφορούν με καπελάκια της Renault και της Mercedes και εδώ χαλιόμαστε για αυτούς που φοράνε Ferrari. Κι εγώ όταν έβλεπα το βίντεο, λύπηση ένοιωθα για τον Alonso, επειδή μου ήρθε στο μυαλό ένα παλιότερο βιντεάκι που βολτάριζε ένα Megane στο Ring φορώντας καπελάκι Renault.+1
Ferrari F458 Italia