-
Η αίσθηση που εχω εγω είναι ότι η πίεση που δεχεται η μηχανή απο τον αερα κατα την επιταχυνση μπροστά ,εξουδετερώνει θα έλεγα κατα ενα βαθμό την πλευρική πίεση που ενδεχωμένος υπάρχει.Κάπως έτσι το καταλαβαίνω.
Σε ακραία φαινόμενα και ειδικα στη Γεφυρα του Ριου ....σταματάς... -
Πάμε κι άλλο ένα. Αποφεύγετε όσο μπορείτε τις 'ζεβρες' των πεζών, ιδιαίτερα όταν είναι βρεγμένος ο δρόμος. Όσο μπορείτε περάστε ανάμεσα στα βαμμένα κομμάτια.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Πάμε κι άλλο ένα. Αποφεύγετε όσο μπορείτε τις 'ζεβρες' των πεζών, ιδιαίτερα όταν είναι βρεγμένος ο δρόμος. Όσο μπορείτε περάστε ανάμεσα στα βαμμένα κομμάτια.+1
Έχω κινδυνέψει να αγοράσω το οικοπεδάκι της Αμερικανικής πρεσβείας με γλίστρημα τέτοιου είδους πάνω στη Β. Σοφίας μάλιστα. Ακόμα και στο στεγνό γλυστρούν. Πολύ προσοχή.
-
Στις στροφές με χαμηλή ταχύτητα (πχ μέσα στα στενάκια της πόλης) πρέπει να έχουμε λίγο το γκάζι ανοιχτό για μας κρατήσει όρθιους αλλιώς μπορεί να πέσουμε
Πρόσφατα είδα κοπέλα με σκουτερ να κάνει αναστροφή με χαμηλή ταχύτητα (επιτρεπόταν στο σημείο εκείνο) αλλά έκοψε ταχύτητα τόσο πολύ που της έγειρε υπερβολικά και έπεσε!
Επειδή όμως μερικές μοτοσυκλέτες έχουν πολύ τραχιά ή απότομη λειτουργεία στις χαμηλές στροφές, το βοηθάμε ανοίγοντας γκάζι και ταυτόχρονα πατινάρωντας λίγο το συμπλέκτη.
Επίσης δέν στρίβουμε έχοντας μεγάλη σχέση στο κιβώτιο γιατί μπορεί πάνω στη στροφή όπως κόβουμε ταχύτητα να stallαρει ο κινητήρας και να βρεθούμε φαρδιοί πλατυοί κάτω!
Επίσης ένα λάθος που κάνουν πολλοι είναι οτι πλαγιάζουν τη μηχανή για να στρίψουν αλλά κρατάνε το σώμα τους κάθετο ώς προς το δρόμο. Το σωστό είναι το σώμα μας να ακολουθεί τη φορά του πλαγιάσματος της μηχανής. Αν τοποθετούμε το σώμα μας σε αντίθετη φορά απο το πλάγιασμα, τότε η μηχανή πρέπει να πλαγιάσει πιό πολύ για να στρίψει.
-
A,και κάτι βασικό, που συνειδητοποίησα μόλις φέτος...
Μπουφάν και γάντια ΚΑΙ το καλοκαίρι.
Είναι απίστευτο το πόσο χαλαρά την έβγαλα, παρότι είμαι μηχανή παραγωγής ιδρώτα. Ιδιαίτερα το μπουφαν (για το καλοκαιρινό μιλάω βεβαιως) λειτουργεί σαν κλιματιστικό, όσο κι αν φαίνεται περίεργο. Ίδρωνα λίγο όταν ήμουν σε ακινησία (σε κίνηση ούτε καν) και όταν ξαναξεκινούσα, ο ιδρώτας με δρόσιζε!
Βεβαίως να μην αναφέρω τα οφέλη στην ασφάλεια, έτσι? -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
A,και κάτι βασικό, που συνειδητοποίησα μόλις φέτος...
Μπουφάν και γάντια ΚΑΙ το καλοκαίρι.
Είναι απίστευτο το πόσο χαλαρά την έβγαλα, παρότι είμαι μηχανή παραγωγής ιδρώτα. Ιδιαίτερα το μπουφαν (για το καλοκαιρινό μιλάω βεβαιως) λειτουργεί σαν κλιματιστικό, όσο κι αν φαίνεται περίεργο. Ίδρωνα λίγο όταν ήμουν σε ακινησία (σε κίνηση ούτε καν) και όταν ξαναξεκινούσα, ο ιδρώτας με δρόσιζε!
Βεβαίως να μην αναφέρω τα οφέλη στην ασφάλεια, έτσι?μπότες φοράς το καλοκαίρι ? μπουφάν και γάντια φόραγα ανέκαθεν
-
οι λεωφοριολωρίδες στις κεντρικές αρτηρίες έχουν άσχημα παραμορφωμένο οδόστρωμα... λίγο να χαζέψεις πατάς σαμαράκι και στουυππππ... οικοπεδάκι στο κέντρο...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
οι λεωφοριολωρίδες στις κεντρικές αρτηρίες έχουν άσχημα παραμορφωμένο οδόστρωμα... λίγο να χαζέψεις πατάς σαμαράκι και στουυππππ... οικοπεδάκι στο κέντρο...Συν το οτι στις λεωφορειολωρίδες πετάγεται κάθε καρυδιάς καρύδι. Ταρίφες που είδαν πελάτη, οχήματα από τα κάθετα στενά, καμμένοι που συνειδητοποίησαν στο παρά δύο οτι πρέπει να στρίψουν δεξιά στο στενό. ΠΡΟΣΟΧΗ!
Μποτες δε φοράω το καλοκαίρι, προσπαθώ όσο γίνεται να κινούμαι με κάπως κλειστά και δετά παπούτσια, τα οποία έτσι κι αλλιώς πάντα τα δένω κάπως σφιχτά. Μπουφάν και γάντια φορούσα πάντα το χειμώνα (και όχι μόνο, τα κρατούσα όσο γινόταν περισσότερο), αλλά μόλις αυτό το καλοκαιρι μου γεννηθηκε η ανάγκη να πάω να αγοράσω 2ο σετ, μια και κάνω καθημερινά Καλλιθέα-Ασπρόπυργο και τούμπαλιν.
εντιτ: στα ταξίδια -ακομα και το καλοκαιρι- έβαζα πάντα μπουφαν-γάντια, τα χειμερινά, απλά τα άνοιγα να παίρνω όσο γίνεται περισσότερο αέρα. Όσο δε σταμάταγα, την πάλευα. Με το που έπεφτε η ταχύτητα (πχ διόδια), έβραζα.
-
Εγω φορούσα μια φανελα απο μεσα και απο πάνω δερμάτινο μηχανής.Τιποτα παραπάνω .Μποτάκια σε γενική χρηση,κοινά μποτακια δηλ αλλά ενισχυμενα στη δέση τους .
Δερματινο παντελόνι μονο για εκτός και εφοσον θα πήγαινα μακρινή απόσταση εκτος Αττικης.Οι στολές με ενοχλούσαν και με περιοριζαν σε αισθηση και κίνηση.
Δυο φορές που έφαγα σούπα ,με γλύτωσε καθαρά το κρανος και ........η τύχη... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
οι λεωφοριολωρίδες στις κεντρικές αρτηρίες έχουν άσχημα παραμορφωμένο οδόστρωμα... λίγο να χαζέψεις πατάς σαμαράκι και στουυππππ... οικοπεδάκι στο κέντρο...Μόνο στα μηχανάκια ισχύει αυτό κι όχι από 17' διάσταση τροχού και πάνω.
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
οι λεωφοριολωρίδες στις κεντρικές αρτηρίες έχουν άσχημα παραμορφωμένο οδόστρωμα... λίγο να χαζέψεις πατάς σαμαράκι και στουυππππ... οικοπεδάκι στο κέντρο...
Μόνο στα μηχανάκια ισχύει αυτό κι όχι από 17' διάσταση τροχού και πάνω.
ξεχασά να γράψω οτι ισχύει για όλες τις μηχανές πλην των μαστόδοντων καναπέδων με ρόδες στυλ v-strom που περισσότερο το ονομα έχουν παρά την χάρη...
-
- βαριαντέρο-βαρκαντέρο
-
Λοιπόν να συνεισφέρω και εγώ σε αυτό το θέμα, με την εμπειρία που έχω κερδίσει οδηγώντας αλλα και μιλώντας με αναβάτες κάθε είδους, απο μετακίνηση μέχρι trackday-ers και αγωνιζόμενους.
Η μοτοσυκλέτα στρίβει με το τιμόνι, και ουχί με το βάρος. Συγκεκριμένα η μοτο στρίβει προσ την ίδια κατεύθυνση με το γκρίπ στο οποίο ασκεί πίεση ο αναβάτης. Πιέζεις το δεξί γκριπ, πάς δεξιά. Ονομάζεται countersteering. Ισχύει απο μερικά χλμ και πάνω, κατω απο 10-15, στρίβει σαν αυτοκίνητο. http://www.youtube.com/watch?v=1_A8k58ysSw
Δεν σφίγγουμε ποτέ το γκρίπ μας στις μπάρες. Κρατάμε το μηχανακι πάντα με απαλή λαβή. Αν σφίξουμε (που είναι σίγουρη αντίδραση επιβίωσης σε μια δύσκολη κατασταση) το σωμα μας γεφυρώνει το μπροστινό με το υπόλοιπο μηχανάκι και δημιουργεί ταλαντώσεις, κουράζοντάς μας και προσπαθώντας να αλλάξει τη φυσική τάση της μηχανής για ευθύγραμμη πορεία. Το ίδιο ισχύει και στον πλευρικό αέρα, κρατάμε ΧΑΛΑΡΑ και όλα ειναι πιο ευκολα!! Δοκιμάστε το!!!
Αποφεύγουμε το άνοιγμα-κλείσιμο του γκαζιού και ειδικά στη στροφή. Το πίσω λάστιχο είναι πολύ φαρδύτερο και μπορεί να παράγει περισσότερη πρόσφυση απο το εμπρός, αν αφήσουμε γκάζι πλαγιασμένοι, ζητάμε απο το λεπτό μπροστινό να παράγει κι άλλη πρόσφυση και μάλλον γλιστράμε. Απο τη στιγμή που ανοίγει το γκάζι στη στροφή-έξοδο, μένει ή σταθερό, ή ανοίγει κι άλλο. Λειτουργεί!!!
Μαθαίνουμε rev-matching για τα downshifts. Μόνο έτσι κατεβάζουμε σωστά ταχύτητες με μηδενική αποσταθεροποίηση. Μόλις το μάθουμε αυτο, μαθαίνουμε φρένο με τα 2 δάχτυλα και revmatch με το υπόλοιπο χέρι στο γκάζι.
Κοιτάμε στα κενά που θέλουμε να πάμε, και όχι τα εμπόδια που θέλουμε να αποφύγουμε. Ασυναίσθητα πάμε πάνω τους. Προπονηθείτε να κοιτάτε τα κενά!!! Καθημερινά!
Τέλος, κάτι όχι για οδήγηση αλλα για κίνηση στην πόλη, κρατάμε μια φουσκα ασφαλείας γύρω μας. Κανείς δεν την παραβιάζει. Με το που παραβιαστεί, κόβουμε η γκαζώνουμε για να πάρουμε πάλι το ζωτικό μας χώρο.
Αυτά απο εμένα
-
Καλά όλα αυτά αλλά το να πατας φρενο με τα δυό δαχτυλα το θεωρώ απαραδεκτο.Τωρα ο Ροσσι θα μου πεις το παταει .Ενταξει .Οταν μπορεσουμε να βαλουμε τα ιδια φρενα με αυτον και βγουμε στο Μουτζέλο για αγωνα θα το κανουμε.
Ας μαθουμε να παταμε οταν πρεπει και πόσο και μετά πετάμε και άγκυρα. -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Καλά όλα αυτά αλλά το να πατας φρενο με τα δυό δαχτυλα το θεωρώ απαραδεκτο.Τωρα ο Ροσσι θα μου πεις το παταει .Ενταξει .Οταν μπορεσουμε να βαλουμε τα ιδια φρενα με αυτον και βγουμε στο Μουτζέλο για αγωνα θα το κανουμε.
Ας μαθουμε να παταμε οταν πρεπει και πόσο και μετά πετάμε και άγκυρα.Mα ακριβώς αυτός είναι ο σωστός τρόπος να πατήσεις φρένο! Εσύ τι κάνεις, χουφτώνεις τη μανέτα με ολόκληρη την παλάμη?
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Καλά όλα αυτά αλλά το να πατας φρενο με τα δυό δαχτυλα το θεωρώ απαραδεκτο.Τωρα ο Ροσσι θα μου πεις το παταει .Ενταξει .Οταν μπορεσουμε να βαλουμε τα ιδια φρενα με αυτον και βγουμε στο Μουτζέλο για αγωνα θα το κανουμε.
Ας μαθουμε να παταμε οταν πρεπει και πόσο και μετά πετάμε και άγκυρα.ΟΚ αφου είναι απαράδεκτο, ποιος είναι ο σωστός τρόπος και γιατί? Το 2ο που λες δε το καταλαβαίνω. Τι σχεση εχει το ποτε και πόσο με το πως πιάνουμε τη μανέτα?
-
Φρεναρισμα με πανω απο 2 δαχτυλα στη μανετα, ειναι ο ασφαλεστερος τροπος για χυμα απο μπλοκαρισμα μπροστινου .
Προσωπικα, φρεναρω με 2 δαχτυλα στο στεγνο και με 1 στο βρεγμενο, μεσα στην πολη.
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Φρεναρισμα με πανω απο 2 δαχτυλα στη μανετα, ειναι ο ασφαλεστερος τροπος για χυμα απο μπλοκαρισμα μπροστινου .εμείς έχουμε ABS
-
οποτε το βαρος μας δεν το ριχνουμε σε καμια κατευθυνση απλα ακολουθουμε τη φυσικη ροη της μηχανης ετσι?κ αν παει να ξεπερασει καποια γωνια η κλιση της μηχανης τοτε τοποθετουμε γονατο ?
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Φρεναρισμα με πανω απο 2 δαχτυλα στη μανετα, ειναι ο ασφαλεστερος τροπος για χυμα απο μπλοκαρισμα μπροστινου .
εμείς έχουμε ABS
κοτες ...
Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας