Ο χρήστης alejandro έγραψε:
'
Αλμπα, οι Ιταλοί με αυτό κοιτάνε προς Κίνα μεριά? Γιατί τέτοιο φαμφαρο-δυσαμρμονικό σχήμα ΜΟΝΟ εαν θέλουν να μπουν και τη Κινεζική αγορά μπορώ να το καταλάβω.
Ακόμα δεν έχεις δει τίποτα.Κάνε οικονομία στους χαρακτηρισμούς για το νέο μινιπολυμορφικό L0/L1 που έρχεται....
'Τιμή και δόξα στον Ιταλικό σχεδιασμό. Σαχλαμάρες.
Σε μια εποχή που τα χέρια των σχεδιαστών είναι δεμένα από πολύ αυστηρότερους σε σχέση με το παρελθόν περιορισμούς (τεχνικούς,οικονομικούς,ασφαλείας),το δε προσωπικό των σχεδιαστικών κέντρων (όχι μόνο οι πριομαντόνες,αλλά ολόκληρες σχεδιαστικές ομάδες)ανακυκλώνονται στις αυτοκινητοβιομηχανίες με γοργότερους ρυθμούς από όσο οι συνάδελφοι τους χαρτογιακάδες,τέτοιοι όροι δεν στέκουν ως παρωχημένοι.
Το μόνο που μπορεί να υφίσταται είναι μια εταιρική ταυτότητα,έτσι όπως την αντιλαμβάνεται ο εκάστοτε πεφωτισμένος δεσπότης.....που στη Fiat έχει και την ιδότητα του αρχιλογιστή.
'Ελεος. Παει το απλό σχήμα του αρχικού και το σχετικά απλό τετράγωνο σχήμα του νεώτερου Παντα. Σα στραβοχυμένος λουκουμας.
Την πρωτοποριακή απλότητα των λύσεων και τη γοητεία της δωρικότητας των γραμμών του Panda I δεν την είχε ούτε το Panda II.
Toύτο εδώ δεν το θεωρώ υπόδειγμα σχεδιασμού,ούτε κουασιμόδο.Το μυστικό του νομίζω ότι κρύβεται στο ότι είναι καλοκατασκευασμένο και αρκετά προσεγμένο στις λεπτομέρειες του.Πράγμα ασυνήθιστο για την κατηγορία και ιδιαίτερα σημαντικό για εκείνους από τους αγοραστές του,που θα το επιλέξουν όχι σαν δεύτερο ή τρίτο αυτοκίνητο,αλλά ως το μοναδικό τους (και είναι πολλοί αυτοί).
Το project του είναι πολύ πιο καλοσχεδιασμένο και σωστά εκτελεσμένο από το αντίστοιχο του νέου Ypsilon....γι αυτό προσοχή στις επιλογές.