-
Είναι φυσιολογικό να κάνει το σήκωμα στα δεξιά αλλά θα πρέπει εκτός από το ύψος της δέσμης (δηλαδή της οριζόντιας γραμμής) που πρέπει να είναι κάποια εκατοστά πιο χαμηλά από το κέντρο του φαναριού (ανάλογα με την απόσταση από τον τοίχο αλλά και το ύψος του φαναριού, αλλιώς είναι για ΜΧ5, λίγο και αλλιώς για τζιπάρα, πολύ) να τσεκάρεις και το δεξιά αριστερά της δέσμης. Θέλεις το σημείο που αρχίζει η ανηφόρα να είναι κάτω από το κέντρο του φαναριού αλλά βολεύει να δώσεις και λίγο δεξιά στο δεξί φανάρι για καλύτερη ορατότητα σε δεξιές φουρκέτες. Αν τολμάς το αλληθωρίζεις και στην αριστερή μεριά για τις αριστερές φουρκέτες αλλά λίγο και με προσοχή...
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι και μετρήσεις για να κάνεις τη δουλειά μόνος σου σε έναν τοίχο αλλά καλύτερα βέβαια θα είναι να βρεις τις οδηγίες του κατασκευαστή για το δικό σου αυτοκίνητο. -
Χτες μετά τον έλεγχο που έγινε στο αμάξι από το ΚΤΕΟ που πέρασα, μου έγραψαβν ως δευτερεύουσα παρατήρηση ότι η ένταση των φώτων διασταύρωσης είναι χαμηλή . Αν δεχτούμε ως 100% σωστή τη μέτρηση, και με το δεδομένο ότι τα αμάξι ήταν μέσα στη βρώμα και τα διαφανή πλαστικά των φαναριών αρκετά σκονισμένα, υπάρχει περίπτωση να μετρήθηκε χαμηλή ένταση φωτισμού λόγω της σκόνης στα πλαστικά; Η πλάκα είναι ότι εδώ και 2-3 χρόνια έχω βάλει σαυτά τα φώτα τις Philips extreme power H7.
-
Μπορεί να θάμπωσαν οι καθρέφτες μέσα στα φώτα.
Έχω αγοράσει για ένα δικό μου αμάξι εδώ και χρόνια αλλά ακόμα δεν τους έβαλα.
Δεν ξέρω αν τα δικά σου φώτα έχουν καθρέφτες που αλλάζουν. -
Oσο για την ρυθμιση, να πω οτι ακολουθησα πιστα οτι ελεγε το βιβλιο εχοντας απεναντι μου εναν τοιχο, εναν μαρκαδορο και ενα μετρο. Μετα την ρυθμιση το αποτελεσμα ηταν να εχω μια μαυρη τρυπα ΝΑ μπροστα μου και το περισσοτερο φως να πηγαινει δεξια καλυπτοντας αριστα πεζοδρομια κτλ. Δεν ειχα συνηθησει να κινουμε ετσι με την μεσαια σκαλα...υστερα απο αρκετες δοκιμες σηκωσα λιγο το αριστερο φαναρι και το εστρεψα ελαφρως αριστερα μεχρι που καλυφθηκε τελεια αυτη η τρυπα χωρις ομως να βαραω στο αντιθετο ρευμα.
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Χτες μετά τον έλεγχο που έγινε στο αμάξι από το ΚΤΕΟ που πέρασα, μου έγραψαβν ως δευτερεύουσα παρατήρηση ότι η ένταση των φώτων διασταύρωσης είναι χαμηλή . Αν δεχτούμε ως 100% σωστή τη μέτρηση, και με το δεδομένο ότι τα αμάξι ήταν μέσα στη βρώμα και τα διαφανή πλαστικά των φαναριών αρκετά σκονισμένα, υπάρχει περίπτωση να μετρήθηκε χαμηλή ένταση φωτισμού λόγω της σκόνης στα πλαστικά; Η πλάκα είναι ότι εδώ και 2-3 χρόνια έχω βάλει σαυτά τα φώτα τις Philips extreme power H7.ας παρουμε 100% σωστη μετρηση στο κτεο και ας πουμε πως δεν εφταιγε η σκονη για τοση πτωση στον φωτισμο.για τι αμαξι μιλαμε?τα ηλεκτρικα του ειναι ενταξει?απο γειωσεις πως παει?τη ταση δινει στην λαμπα στο ρελαντι?αυτα να κοιταξεις,και μην βαζετε λαμπες με μπλε φιλτρο γιατι κοβουν πολυ φως.
-
Ο χρήστης sacracer έγραψε:
Χτες μετά τον έλεγχο που έγινε στο αμάξι από το ΚΤΕΟ που πέρασα, μου έγραψαβν ως δευτερεύουσα παρατήρηση ότι η ένταση των φώτων διασταύρωσης είναι χαμηλή . Αν δεχτούμε ως 100% σωστή τη μέτρηση, και με το δεδομένο ότι τα αμάξι ήταν μέσα στη βρώμα και τα διαφανή πλαστικά των φαναριών αρκετά σκονισμένα, υπάρχει περίπτωση να μετρήθηκε χαμηλή ένταση φωτισμού λόγω της σκόνης στα πλαστικά; Η πλάκα είναι ότι εδώ και 2-3 χρόνια έχω βάλει σαυτά τα φώτα τις Philips extreme power H7.
ας παρουμε 100% σωστη μετρηση στο κτεο και ας πουμε πως δεν εφταιγε η σκονη για τοση πτωση στον φωτισμο.για τι αμαξι μιλαμε?τα ηλεκτρικα του ειναι ενταξει?απο γειωσεις πως παει?τη ταση δινει στην λαμπα στο ρελαντι?αυτα να κοιταξεις,και μην βαζετε λαμπες με μπλε φιλτρο γιατι κοβουν πολυ φως.
Το αμάξι είναι ένα Opel Astra GTC 1.8 του 2005 με 93.500χλμ. Δεν έχω μετρήσει καθόλου τάσεις, ούτε όμως έχω κάνει κάποια επέμβαση στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου. Έχω διαβάσει κατά καιρούς εδώ τη σημασία που έχει η πτώση τάσης από τη μπαταρία/δυναμό προς τα φώτα (καλωδίωση) για την απόδοση των τελευταίων, αλλά δυσκολεύομαι να φανταστώ πχ ότι μέσα σε 2 χρόνια (από το καλοκαίρι του 2009 που πέρασα πρώτη φορά ΚΤΕΟ) έχει αυξηθεί τόσο η πτώση τάσης της καλωδίωσης προς τα φώτα ώστε να μην τροφοδοτούνται επαρκώς με τάση. Εν πάσει περιπτώσει, μου έβαλες ιδέες και με την πρώτη ευκαιρία θα κοιτάξω να μετρήσω τάσεις στα φανάρια με ένα πολύμετρο ακριβείας της Fluke που έχω και βλέπουμε.
-
Σε συνομιλία με τεχνικό στο ιδιωτικό Κτέο που είχα περάσει το δικό μου αυτοκίνητο μου είχε πεί οτι όσα αυτοκίνητα έχουν aftermarket xenon βγάζουν μειωμένη φωτεινότητα στην μέτρηση.
-
Ο χρήστης stilskin έγραψε:
Σε συνομιλία με τεχνικό στο ιδιωτικό Κτέο που είχα περάσει το δικό μου αυτοκίνητο μου είχε πεί οτι όσα αυτοκίνητα έχουν aftermarket xenon βγάζουν μειωμένη φωτεινότητα στην μέτρηση.πως γινεται αυτο αφου τα ξενον ειναι πολυ πιο δυνατα σε φωτισμο σε σχεση με τα αλογονου.!!
-
Γιατί με τα aftermarket το φως πάει οπού να 'ναι.
Sent from my MB860 using smoke signals.
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Χτες μετά τον έλεγχο που έγινε στο αμάξι από το ΚΤΕΟ που πέρασα, μου έγραψαβν ως δευτερεύουσα παρατήρηση ότι η ένταση των φώτων διασταύρωσης είναι χαμηλή . Αν δεχτούμε ως 100% σωστή τη μέτρηση, και με το δεδομένο ότι τα αμάξι ήταν μέσα στη βρώμα και τα διαφανή πλαστικά των φαναριών αρκετά σκονισμένα, υπάρχει περίπτωση να μετρήθηκε χαμηλή ένταση φωτισμού λόγω της σκόνης στα πλαστικά; Η πλάκα είναι ότι εδώ και 2-3 χρόνια έχω βάλει σαυτά τα φώτα τις Philips extreme power H7.
ας παρουμε 100% σωστη μετρηση στο κτεο και ας πουμε πως δεν εφταιγε η σκονη για τοση πτωση στον φωτισμο.για τι αμαξι μιλαμε?τα ηλεκτρικα του ειναι ενταξει?απο γειωσεις πως παει?τη ταση δινει στην λαμπα στο ρελαντι?αυτα να κοιταξεις,και μην βαζετε λαμπες με μπλε φιλτρο γιατι κοβουν πολυ φως.
Το αμάξι είναι ένα Opel Astra GTC 1.8 του 2005 με 93.500χλμ. Δεν έχω μετρήσει καθόλου τάσεις, ούτε όμως έχω κάνει κάποια επέμβαση στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου. Έχω διαβάσει κατά καιρούς εδώ τη σημασία που έχει η πτώση τάσης από τη μπαταρία/δυναμό προς τα φώτα (καλωδίωση) για την απόδοση των τελευταίων, αλλά δυσκολεύομαι να φανταστώ πχ ότι μέσα σε 2 χρόνια (από το καλοκαίρι του 2009 που πέρασα πρώτη φορά ΚΤΕΟ) έχει αυξηθεί τόσο η πτώση τάσης της καλωδίωσης προς τα φώτα ώστε να μην τροφοδοτούνται επαρκώς με τάση. Εν πάσει περιπτώσει, μου έβαλες ιδέες και με την πρώτη ευκαιρία θα κοιτάξω να μετρήσω τάσεις στα φανάρια με ένα πολύμετρο ακριβείας της Fluke που έχω και βλέπουμε.
με τον καιρο ολα τα αυτοκινητα εχουν πτωση τασης στα ηλεκτρικα τους.εμενα το αλμερα ειναι του 2006 και το 2010 ειχα πτωση 1,5βολτ στις λαμπες.εβαλα ξενον 4300 στα μεσαια, ενισχυτη φωτων για μεγαλη σκαλα και πλεον εχει φωτα οπως πρεπει να ειναι και ξεκουραστα.
οταν θα κανεις την μετρηση με πολυμετρο βαλε το αμαξι να δουλευει στο ρελαντι,φωτα αναμμενα με την λαμπα πανω!δηλαδη δεν την βγαζεις την λαμπα μετρας πισω απο το φισακι.αν εχεις πανω απο 1-1,5 βολτ απωλειες σε σχεση με την ταση στην μπαταρια θελει ρελε εκτος αν εχει can bus το αμαξι που δεν ξερω τι κανουμε σε αυτην την περιπτωση.παντος ολα εχουν πτωση με τα χρονια. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Γιατί με τα aftermarket το φως πάει οπού να 'ναι.Sent from my MB860 using smoke signals.
εγω παντως που εβαλα ξενον και μετρησα με οργανο ηλεκτρολογου πριν και μετα δεν αλλαξε η δεσμη και η κατευθυνση.απλα εγινε πιο καθαρο και εντονο το φως.το αμαξι ειναι αλμερα ν16 με προτζεκτορες και λαμπες 4300.και στο κτεο μου ειπαν ολα οκ που περασα περυσι.
-
Στα aftermarket ξενον που μπαινουν σε φαναρια με κατοπτρο στην ουσια δεν υπαρχει δεσμη για να την μετρησει το μηχανημα. Φωτιζουν παντου και πολυ για αυτο και στραβωνουν. Η κατασταση σε φαναρια με προζεκτορα ειναι αρκετα καλυτερη(οχι ομως σαν τα εργοστασιακα). Παντως σε οσα αμαξια με ξενον(αφτερμαρκετ) εχω μπει και δοκιμασα την μεγαλη τους σκαλα δεν φωτιζει καθολου καλα, εξαφανιζετε η δεσμη στο συμπαν.
Ερωτηση, τι ταση πρεπει να περιμενουμε να δουμε στην λαμπα? Ποτε θεωρηται πεσμενη?
-
Η μέτρηση όταν πέρασα Κτέο είχε γίνει σε φανάρι με κάτοπτρο και προφανώς γι'αυτό και η παρατήρηση της χαμηλής φωτεινότητας. Τώρα έχω αλλάξει φανάρια και τα συγκεκριμμένα είναι με προτζέκτορα.
-
Ψάχνω να βρε after market xenon της philips και δεν βρίσκω για H1, ξέρετε που πουλάνε ?με pm, βρίσκω μόνο για Η7
-
Mηπως γιατι δεν υπαρχουν;
-
Ο χρήστης sacracer έγραψε:
Σε συνομιλία με τεχνικό στο ιδιωτικό Κτέο που είχα περάσει το δικό μου αυτοκίνητο μου είχε πεί οτι όσα αυτοκίνητα έχουν aftermarket xenon βγάζουν μειωμένη φωτεινότητα στην μέτρηση.
πως γινεται αυτο αφου τα ξενον ειναι πολυ πιο δυνατα σε φωτισμο σε σχεση με τα αλογονου.!!
Γιατί δε φωτίζουν εκεί που πρέπει αλλά φωτίζουν τα μπαλκόνια των πολθκατοικιών, τις πινακίδες και σκοτίζουν τα @@ των άλλων οδηγών.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ερωτηση, τι ταση πρεπει να περιμενουμε να δουμε στην λαμπα? Ποτε θεωρηται πεσμενη?βαζεις μπρος το αμαξι να δουλευει ρελαντι και μετρας την ταση στην μπαταρια.ας πουμε πως βγαζει 14 βολτ.μετρας μετα και την ταση στην λαμπα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΕΙΣ,και αν η διαφορα ειναι πανω απο 1-1,5 βολτ ειναι πεσμενη.αν το αμαξι ειναι can bus δεν μπορεις να βαλεις ρελε απο οτι ξερω,γιατι θα αναβει λαμπακι στο καντραν για καμμενη λαμπα.ισως να υπαρχουν ειδικα ρελε για can bus.αυτα ελπιζω να βοηθησα.
-
Ο χρήστης sacracer έγραψε:
Γιατί με τα aftermarket το φως πάει οπού να 'ναι.
Sent from my MB860 using smoke signals.
εγω παντως που εβαλα ξενον και μετρησα με οργανο ηλεκτρολογου πριν και μετα δεν αλλαξε η δεσμη και η κατευθυνση.απλα εγινε πιο καθαρο και εντονο το φως.το αμαξι ειναι αλμερα ν16 με προτζεκτορες και λαμπες 4300.και στο κτεο μου ειπαν ολα οκ που περασα περυσι.
Επειδή έχουμε και εμείς το almera το facelift με τους projectors στην οικογένεια έχω να πώ οτι έχει πολύ καλά φανάρια. Η δέσμη τους όντως είναι πολύ καλή και αν προσέξεις σε μια μεγάλη επιφάνεια το φώς,σχηματίζονται 2 'τετραγωνάκια' πάνω από τη δέσμη με πιο 'ελαφρύ' φώς που είναι για να φωτίζει τα σήματα κτλ. Αυτό το φαινόμενο με τα τετραγωνάκια το έχω δεί και σε μαμά xenon φανάρια. Για παράδειγμα οι projectors του 207 δε το κάνουν αυτό. Έχει κάποιου άλλου είδους διαθλάσεις όχι τόσο δομημένες. Αν και δεν του έχω xenon πιστέυω ότι σε αυτό το αμάξι όντως θα είναι πολύ καλή η δέσμη.
-
Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
Γιατί με τα aftermarket το φως πάει οπού να 'ναι.
Sent from my MB860 using smoke signals.
εγω παντως που εβαλα ξενον και μετρησα με οργανο ηλεκτρολογου πριν και μετα δεν αλλαξε η δεσμη και η κατευθυνση.απλα εγινε πιο καθαρο και εντονο το φως.το αμαξι ειναι αλμερα ν16 με προτζεκτορες και λαμπες 4300.και στο κτεο μου ειπαν ολα οκ που περασα περυσι.
Επειδή έχουμε και εμείς το almera το facelift με τους projectors στην οικογένεια έχω να πώ οτι έχει πολύ καλά φανάρια. Η δέσμη τους όντως είναι πολύ καλή και αν προσέξεις σε μια μεγάλη επιφάνεια το φώς,σχηματίζονται 2 'τετραγωνάκια' πάνω από τη δέσμη με πιο 'ελαφρύ' φώς που είναι για να φωτίζει τα σήματα κτλ. Αυτό το φαινόμενο με τα τετραγωνάκια το έχω δεί και σε μαμά xenon φανάρια. Για παράδειγμα οι projectors του 207 δε το κάνουν αυτό. Έχει κάποιου άλλου είδους διαθλάσεις όχι τόσο δομημένες. Αν και δεν του έχω xenon πιστέυω ότι σε αυτό το αμάξι όντως θα είναι πολύ καλή η δέσμη.
οχι απλα καλη ειναι φοβερη.τα τετραγωνακια που βλεπεις ειναι κατι μεταλλικα ελασματα μου ειπαν για να κοβει τη δεσμη μαχαιρι και να παει εκει που πρεπει.παντως απο 6000κ σε 4300 ανεβηκε αρκετα η ενταση φωτισμου συν οτι δεν εχεις διχρωμια με τη μεγαλη σκαλα που ειναι πολυ κουραστικο στο σκοταδι.για μεγαλη σκαλα δεν το συζητω 100μετρα+ εβλεπα στην εθνικη και ευθεια στο βαθος η δεσμη οχι οπου να ναι.
-
Όσα καγκουροξένον έχω δει φωτίζουν μέχρι τον 2ο όροφο πολυκατοικίας - εξαιρούνται τα σμαρτ με ξένον που φωτίζουν μέχρι τον 4ο όροφο.
Βελτίωση στα φώτα;