-
Ο χρήστης stavrosbiologos έγραψε:
Φίλε ntalikieris το καλύτερο που σου προτείνω να κάνεις είναι να σου φτιάξει η αντιπροσωπεία ότι μπορεί και ότι είναι πάνω στην εγγύηση και μετά να βρείς κάνα ''καψερό'' και να το πουλήσεις γιατί τα επόμενα χρόνια προβλέπω να κάνεις το συνεργείο δεύτερο σπίτι σου!!!μπορει αυτη να ειναι η πολιτικη της LION και της peugeot γενικοτερα
φτιαχνουμε το αυτοκινητο ετσι που να παρουσιαζει καποια μικρα προβληματα
οι μηχνικοι της LION (οπου συνηθως εκθεση και συνεργειο βρισκονται στον ιδιο χωρο χωρισμενα με καποιο διαφανες υλικο) ληνουν τα προβληματα με τετοιο τροπο ωστε σε λιγο καιρο να ξαναεμφανιζονται
με τον τροπο αυτο η LION ειναι παντα γεματη κοσμο στο χωρο της εκθεσης
( οπου περιμενουν και οι πελατες του συνεργειου)
και ως γνωστον ο κοσμος φερνει κοσμο....
Μηπως ετσι εξηγειτε που η peugeot ειναι παντα μεσα στις 10 πρωτες θεσεις των πωλησεων και πολλες φορες στις 5 πρωτες -
χμμμ... το 307 στην ίδια τιμή με το κορόλα ? μήπως το 307 1.6 στην ίδια τιμή με το κορόλα 1.4?
όσο για τα προβλήματα που αναφέρεις, τα περισσότερα είναι ψιλοσπαστικά αλλά ανεφ ουσίας. Πχ. ο διακόπτης του φλας κι η ένδειξη λαδιού. Το λάδι ούτως ή άλλως καλο είναι να το κοιτάμε με το δείκτη.
Για το ραδιο CD και τα ηχεία, πρέπει να στα αλλάξουν άλλά η πεζό απ ότι ξέρω τα παίρνει κι αυτή απο αλλού.
Για το τάσι που στο κλέβουν να παραπονεθείς στην αστυνομία κι όχι στην πεζό.Η ευθυγράμμιση δεν είναι πρόβλημα του αυτοκινήτου, εκτός κι αν είχε πρόβλημα απο την αρχή. Αν δεν μπορούν να σου την φτιάξουν άλλαξε μαστορα. Παντως έχεις δίκιο να έχεις παράπονο απο την αντιπροσωπεια αν δεν μπορει να σου τη φτιάξει.
Με το δικό μου 307 είμαι πολύ ευχαριστημένος, πήρα ένα 1.6 στην τιμή που οι άλλοι δίνουν τα 1.4, έχει αφθονους χωρους, οδικξή συμπεριφορά που δεν εξιτάρει αλλά δεν βαριέμαι κι όλας, πολύ καλό ταξίδι στον εθνικό κι αρκετό γκάζι, και με λίγα λόγια θα το ξαναπαιρνα.
Δεν θα πω ποτέ ότι ειναι το τέλειο αυτοκίνητο, αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει τέτοιο.
-
περιμενουμε απαντηση απο καποιο κυριο απο δω μεσα..
Μηπως χρειαζεται να του υπενθυμισω την ερωτηση???? -
To ότι τα ΠΕΖΟ είναι μέσα στα πρώτα 10 σε πωλήσεις δεν τα καθιστά αυτόματά και αξιόπιστα αυτοκίνητα,θα έλεγα μάλλον ότι η ΠΕΖΟ κάνει πολύ καλή διαφήμιση!!!(σε αντίθεση με την HONDA που υστερεί σε αυτο το τομέα) αλλά όπως και να το κάνουμε τα HONDA είναι για ''λίγους,καλούς και ψαγμένους''.
Αν ρίχναμε μια ματιά σε πρόσφατη έρευνα για τα πιό αξιόπιστα αυτοκίνητα http://automoto.flash.gr/news/pressreleases/2004/10/1/4237id/
θα βλέπαμε ότι η ΠΕΖΟ βρίσκεται στην14η θέση κάτω απο όλα τα Ιαπωνέζικα!!!
Προσωπικά με ενδιαφέρει περισσότερο η αξιοπιστία του αυτοκινήτου μου παρά οι πωλήσεις του. Εάν είχα καμιά αντιπροσωπεία αυτοκινήτων ή αν στο μέλλον αποκτήσω μπορεί και να με ενδιέφεραν οι πωλήσεις. Προς το παρόν προτιμώ να πηγαίνω στο συνεργείο μόνο για λάδια!!!
Δεν λέω συμπαθητικό το λιονταράκι της ΠΕΖΟ αλλά λίγο ξεδοντιασμένο!!!
Άλλωστε οι Γάλλοι απ'όσο ξέρω φημίζονται για τα κρασιά,τα τυριά,άντε και τα κρουασάν που ακούστηκε ότι φτιάχνουν αξιόπιστα αυτοκίνητα!!!
Για όλα αυτά λοιπόν BE COOL,BE JAZZ!!!
-
Ο χρήστης stavrosbiologos έγραψε:
Προσωπικά με ενδιαφέρει περισσότερο η αξιοπιστία του αυτοκινήτου μου παρά οι πωλήσεις του. Εάν είχα καμιά αντιπροσωπεία αυτοκινήτων ή αν στο μέλλον αποκτήσω μπορεί και να με ενδιέφεραν οι πωλήσεις. Προς το παρόν προτιμώ να πηγαίνω στο συνεργείο μόνο για λάδια!!!
Δεν λέω συμπαθητικό το λιονταράκι της ΠΕΖΟ αλλά λίγο ξεδοντιασμένο!!!
Άλλωστε οι Γάλλοι απ'όσο ξέρω φημίζονται για τα κρασιά,τα τυριά,άντε και τα κρουασάν που ακούστηκε ότι φτιάχνουν αξιόπιστα αυτοκίνητα!!!
Για όλα αυτά λοιπόν BE COOL,BE JAZZ!!!
Εγώ φίλε Σταύρο θέλω την αξιοπιστία αλλά θέλω και την όμορφη σχεδίαση.Kαι η Honda σε αυτό 'πάσχει' πολύ...
Οσον αφορά σε τι φημίζονται οι Γάλλοι θα σου πω μερικά ακόμα τα οποία αγνοείς ίσως, οι Γάλλικη αυτοκινητο βιομηχανία φημίζεται για την ασφάλεια που παρέχει στα αυτοκίνητά της (Renault), τις πρωτοπωριακές ιδέες (Citroen & Renault), την ικανότητα να δημιουργεί κατηγορίες (πολυμορφικά της Renault, o εφευρέτης) και βέβαια την ικανότητα να παρέχει κορυφαία άνεση και παράλληλα σπορτίφ συμπεριφορά στα αυτοκίνητά της.
Το δικό μου Saxo VTS στα 5 και κάτι χρόνια που το χω σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας δεν έχω.
Το αυτοκίνητο τη σήμερον ημέρα είναι λαχείο, δυστυχώς παρακαλάς να μην πέσεις σε Monday car ...Την Ηοnda όμως την παραδέχομαι έχει χτίσει ένα όνομα στην αγορά δίπλα στον χαρακτηρισμό αξιόπιστο.
Αλλά και τα 'περιφρονητικά' σου σχόλια πέρι Γάλλων και κρουασάν (τα οποία τιμώ δεόντως) δεν μπορώ να τα δεχτώ!Πάντα φιλικά από έναν 'French User'...
-
Ο χρήστης abc123d έγραψε:
Φίλε ntalikieris το καλύτερο που σου προτείνω να κάνεις είναι να σου φτιάξει η αντιπροσωπεία ότι μπορεί και ότι είναι πάνω στην εγγύηση και μετά να βρείς κάνα ''καψερό'' και να το πουλήσεις γιατί τα επόμενα χρόνια προβλέπω να κάνεις το συνεργείο δεύτερο σπίτι σου!!!
μπορει αυτη να ειναι η πολιτικη της LION και της peugeot γενικοτερα
φτιαχνουμε το αυτοκινητο ετσι που να παρουσιαζει καποια μικρα προβληματα
οι μηχνικοι της LION (οπου συνηθως εκθεση και συνεργειο βρισκονται στον ιδιο χωρο χωρισμενα με καποιο διαφανες υλικο) ληνουν τα προβληματα με τετοιο τροπο ωστε σε λιγο καιρο να ξαναεμφανιζονται
με τον τροπο αυτο η LION ειναι παντα γεματη κοσμο στο χωρο της εκθεσης
( οπου περιμενουν και οι πελατες του συνεργειου)
και ως γνωστον ο κοσμος φερνει κοσμο....
Μηπως ετσι εξηγειτε που η peugeot ειναι παντα μεσα στις 10 πρωτες θεσεις των πωλησεων και πολλες φορες στις 5 πρωτεςΓια του''λόγου τo αληθές'' παραθέτω και μια επιστολή ενός αναγνώστη στο Autotriti>
Θέμα:ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ PEUGEOT
Ερώτηση: Κυριοι καλησπερα σας. Ειμαι κατοχος ενος PEUGEOT 406 1.8 μοντ. 2001 το οποιο αγορασα απο την εταιρια της Peugeot στην Κατερινη πριν 2 χρονια. Πριν 2 μηνες ενω ταξιδευα και ενω εχω κανει ολα τα service ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ μου τρυπησαν 2 πιστονια....&^(%$. Απο την εταιρια οπου το πηγα για επισκευη μου ειπαν οτι ''κατουρησε'' το μπεκ και οτι απλα ημουν ατυχος γιατι ειναι κατι που μπορει να συμβει μια στο εκατομυριο. Τελικα εκανα επισκευη, στην οποια οπως εμαθα εκ των υστερων αλλαχτηκανε μονο τα 2 πιστονια απο τα 4 , και δεν εγινε ρεκτιφιε στο στροφαλο με αποτελεσμα μετα απο 1,5 μηνα να λειωσουν κουζινετα κι ολα τα σχετικα και να χτυπησει στροφαλος. Απο την εταιρια μου κανουν τους ''κινεζους'' και δεν αναγνωριζουν την ευθυνη τους και μαλιστα με τροπο προκλητικο και αγενεστατο (χαρακτηριστικα, δεν ηταν διατεθειμενοι να μου δωσουν καμμια λυση πλην της αλλαγης μηχανης και φυσικα με δικη μου επιβαρυνση. Θα ηθελα τη γνωμη σας οσον αφορα το τι μεριδιο ευθυνης φερει η εταιρια και ως ποιο σημειο ειμαι καλυμενος νομικα αν κινησω τις σχετικες διαδικασιες. Επισης αν γνωριζετε καποιον δικηγορο επι των συγκεκριμενων θεματων η γενικα καποια υποστηριξη του πολιτη οπου θα μπορουσα να απευθυνθω. Σας ευχαριστω θερμα, Γατσιός Αθανασιος.
ΓΑΤΣΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣΑπάντηση: Δυσκολα θα μπορέσετε να αποδείξετε ότι ο πρόβλημα προκλήθηκε από λάθος του συνεργείου. Εμείς μπορούμε να στείλουμε επιστολή σας στην Lion Hellas και να την δημοσιεύσουμε μαζί με την απαντησή της.
Το ξεδοντιασμένο λιονταράκι που λέγαμε πιο πάνω!!!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Αλλά και τα 'περιφρονητικά' σου σχόλια πέρι Γάλλων και κρουασάν (τα οποία τιμώ δεόντως) δεν μπορώ να τα δεχτώ!
Πάντα φιλικά από έναν 'French User'...
Εντάξει πλάκα έκανα σε ότι αφορά τα κρουασάν,έβαλα άλλωστε και τα ανθρωπάκια να γελάνε
-
To ξέρω ότι έκανες πλάκα άλλωστε και τα Banzai Taperakia σαν κρουασάν είναι...
-
Ο χρήστης stavrosbiologos έγραψε:
Φίλε ntalikieris το καλύτερο που σου προτείνω να κάνεις είναι να σου φτιάξει η αντιπροσωπεία ότι μπορεί και ότι είναι πάνω στην εγγύηση και μετά να βρείς κάνα ''καψερό'' και να το πουλήσεις γιατί τα επόμενα χρόνια προβλέπω να κάνεις το συνεργείο δεύτερο σπίτι σου!!!
μπορει αυτη να ειναι η πολιτικη της LION και της peugeot γενικοτερα
φτιαχνουμε το αυτοκινητο ετσι που να παρουσιαζει καποια μικρα προβληματα
οι μηχνικοι της LION (οπου συνηθως εκθεση και συνεργειο βρισκονται στον ιδιο χωρο χωρισμενα με καποιο διαφανες υλικο) ληνουν τα προβληματα με τετοιο τροπο ωστε σε λιγο καιρο να ξαναεμφανιζονται
με τον τροπο αυτο η LION ειναι παντα γεματη κοσμο στο χωρο της εκθεσης
( οπου περιμενουν και οι πελατες του συνεργειου)
και ως γνωστον ο κοσμος φερνει κοσμο....
Μηπως ετσι εξηγειτε που η peugeot ειναι παντα μεσα στις 10 πρωτες θεσεις των πωλησεων και πολλες φορες στις 5 πρωτεςΓια του''λόγου τo αληθές'' παραθέτω και μια επιστολή ενός αναγνώστη στο Autotriti>
Θέμα:ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ PEUGEOT
Ερώτηση: Κυριοι καλησπερα σας. Ειμαι κατοχος ενος PEUGEOT 406 1.8 μοντ. 2001 το οποιο αγορασα απο την εταιρια της Peugeot στην Κατερινη πριν 2 χρονια. Πριν 2 μηνες ενω ταξιδευα και ενω εχω κανει ολα τα service ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ μου τρυπησαν 2 πιστονια....&^(%$. Απο την εταιρια οπου το πηγα για επισκευη μου ειπαν οτι ''κατουρησε'' το μπεκ και οτι απλα ημουν ατυχος γιατι ειναι κατι που μπορει να συμβει μια στο εκατομυριο. Τελικα εκανα επισκευη, στην οποια οπως εμαθα εκ των υστερων αλλαχτηκανε μονο τα 2 πιστονια απο τα 4 , και δεν εγινε ρεκτιφιε στο στροφαλο με αποτελεσμα μετα απο 1,5 μηνα να λειωσουν κουζινετα κι ολα τα σχετικα και να χτυπησει στροφαλος. Απο την εταιρια μου κανουν τους ''κινεζους'' και δεν αναγνωριζουν την ευθυνη τους και μαλιστα με τροπο προκλητικο και αγενεστατο (χαρακτηριστικα, δεν ηταν διατεθειμενοι να μου δωσουν καμμια λυση πλην της αλλαγης μηχανης και φυσικα με δικη μου επιβαρυνση. Θα ηθελα τη γνωμη σας οσον αφορα το τι μεριδιο ευθυνης φερει η εταιρια και ως ποιο σημειο ειμαι καλυμενος νομικα αν κινησω τις σχετικες διαδικασιες. Επισης αν γνωριζετε καποιον δικηγορο επι των συγκεκριμενων θεματων η γενικα καποια υποστηριξη του πολιτη οπου θα μπορουσα να απευθυνθω. Σας ευχαριστω θερμα, Γατσιός Αθανασιος.
ΓΑΤΣΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣΑπάντηση: Δυσκολα θα μπορέσετε να αποδείξετε ότι ο πρόβλημα προκλήθηκε από λάθος του συνεργείου. Εμείς μπορούμε να στείλουμε επιστολή σας στην Lion Hellas και να την δημοσιεύσουμε μαζί με την απαντησή της.
Το ξεδοντιασμένο λιονταράκι που λέγαμε πιο πάνω!!!
Τον Σαρακάκη το ξέρεις να μην τα ξαναλέμε...
-
Δεν τον ξέρω τον κύριο και ελπίζω να μην χρειαστεί να τον μάθω!!!
Καλά εγώ την επιστολή την ανέφερα όχι για το συγκεκριμένο συνεργείο της ΠΕΖΟ αλλά για το πρόβλημα στον κινητήρα. Αμφιβάλω πολύ εάν τα HONDA ''καίνε'' πιστόνια!!! Η HONDA έχει παραδοσιακά κορυφαίους σε ποιότητα και αξιοπιστία κινητηρες. -
Oπως αναφέρει γίνεται μια στο εκατομμύριο...μοτέρ της Peugeot φοράω το 1600 με τα 120 άλογα, η αξιοπιστία η καλή κατανάλωση και η απόδοσή του είναι τα + του...
Εάν εγώ σου αναφέρω για σπασμένα ψαλίδια χωρίς κανένα λόγο σε Ηonda Civic '99 φίλου μου τι σημαίνει ότι είναι μάπα τα honda...δεν είναι λογική αυτή!
Νομίζω..?
-
Peugeot, Sept 2001, 1,6 XS, 3D
Από προβλήματα τι να πρωτο-γράψω??
1> Αλλαγή control χειριστηρίων τιμονιού. (4 εβδομάδων το μωρό)
2> Αλλαγή τσιμούχας ιμάντα χρονισμού και ιμάντα (διαρροή λαδιού). (6000 km)
3> Αλλαγή antivol μετά από τεχνική οδηγία (6 μηνών το μωρό)
4> Αλλαγή ΖΟΥΑΝ (3 φορές μέχρι σήμερα)
5> Αλλαγή μηχανισμών παραθύρων
ΤΕΛΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ!!!! Και από εδώ και πέρα πληρώκω..
6> Αλλαγή τσιμούχας ιμάντα χρονισμού κ ιμάντα από διαρροή λαδιού, 2Η ΦΟΡΑ (ο προηγούμενος δεν είχε αλλαχθεί!!!). (35.000ΚΜ)
7> Αλλαγή control χειριστηρίων τιμονιού. (2η φορά στα 45.000 km) (Να ναι καλά τα παιδιά το βάλανε στην εγγύηση)
8> Αλλαγή ΦΛΑΝΤΖΑΣ ΜΗΧΑΝΗΣ !!! από διαρροή λαδιού & νερού. (50.000ΚΜ) και να μην ξεχνιόμαστε.. και ιμάντα χρονισμού 3Η ΦΟΡΑ. (Τέλος οι χάρες, αλλά 30% έκπτωση)Και σίγουρα τα ψιλά δεν τα συζητάμε, κάτι σαν λάδια super συνθετικά με πρόταση από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία να τα αλλάζω στα 8.000ΚΜ αφού κινούμαστε στην Αθήνα!!!
Και αφού γκαζοφονιάς δεν ειμαι (παντόφλα απ την γυναίκα)... το ερώτημα είναι… ποιος χαλάει το αμάξι? Σίγουρα δεν φταίει η μαμά του και ούτε το φάντασμα της όπερας… Μήπως τελικά τα εξουσιοδοτημένα δεν είναι συνεργεία αλλά ΣΧΟΛΕΙΑ?
Ένα πάντως είναι σίγουρο… 3 χρόνια μετά δεν μπορεί να βρεθεί κανείς που να μου πει ότι η Peugeot-ιερα μου δεν είναι καινούργια…
Αυτά τα ολίγα και πάω να το ξεματιάσω
-
Ο χρήστης sniperman έγραψε:
Peugeot, Sept 2001, 1,6 XS, 3DΑπό προβλήματα τι να πρωτο-γράψω??
1> Αλλαγή control χειριστηρίων τιμονιού. (4 εβδομάδων το μωρό)
2> Αλλαγή τσιμούχας ιμάντα χρονισμού και ιμάντα (διαρροή λαδιού). (6000 km)
3> Αλλαγή antivol μετά από τεχνική οδηγία (6 μηνών το μωρό)
4> Αλλαγή ΖΟΥΑΝ (3 φορές μέχρι σήμερα)
5> Αλλαγή μηχανισμών παραθύρων
ΤΕΛΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ!!!! Και από εδώ και πέρα πληρώκω..
6> Αλλαγή τσιμούχας ιμάντα χρονισμού κ ιμάντα από διαρροή λαδιού, 2Η ΦΟΡΑ (ο προηγούμενος δεν είχε αλλαχθεί!!!). (35.000ΚΜ)
7> Αλλαγή control χειριστηρίων τιμονιού. (2η φορά στα 45.000 km) (Να ναι καλά τα παιδιά το βάλανε στην εγγύηση)
8> Αλλαγή ΦΛΑΝΤΖΑΣ ΜΗΧΑΝΗΣ !!! από διαρροή λαδιού & νερού. (50.000ΚΜ) και να μην ξεχνιόμαστε.. και ιμάντα χρονισμού 3Η ΦΟΡΑ. (Τέλος οι χάρες, αλλά 30% έκπτωση)Και σίγουρα τα ψιλά δεν τα συζητάμε, κάτι σαν λάδια super συνθετικά με πρόταση από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία να τα αλλάζω στα 8.000ΚΜ αφού κινούμαστε στην Αθήνα!!!
Και αφού γκαζοφονιάς δεν ειμαι (παντόφλα απ την γυναίκα)... το ερώτημα είναι… ποιος χαλάει το αμάξι? Σίγουρα δεν φταίει η μαμά του και ούτε το φάντασμα της όπερας… Μήπως τελικά τα εξουσιοδοτημένα δεν είναι συνεργεία αλλά ΣΧΟΛΕΙΑ?
Ένα πάντως είναι σίγουρο… 3 χρόνια μετά δεν μπορεί να βρεθεί κανείς που να μου πει ότι η Peugeot-ιερα μου δεν είναι καινούργια…
Αυτά τα ολίγα και πάω να το ξεματιάσω
και μετα λενε για τις αλφα ρομεο οτι βγαζουν προβληματα
-
Εφ'όσον ανακαλύψατε αυτό το θέμα:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... start=3285
το παρόν
(και πολύ άργησε!)
-
Φιλε μου νταλικερη,λυπαμαι που θα σε στεναχωρησω.Οταν αγοραζεις μεταχειρισμενο πρεπει να προσεχεις σε τι κατασταση ειναι το ταλαιπωρο αμαξακι.Αν ο προηγουμενος ιδιοκτητης δεν του εκανε την καταλληλη χρηση λογικο δεν ειναι να τα φτυνει το καημενο; Απο παντα οι αντιπροσωποιες ηταν ακριβες και δεν εδιναν τις καταλληλες συμβουλες...Αυτο δεν παει να πει οτι η συγκεκριμενη μαρκα ειναι για τα σκουπιδια.Η peugeot ειναι μια αξιοσεβαστη γαλλικη μαρκα που προσεφερε την πολυτελεια,την ανεση και την οικονομια σε πολυ χαμηλες τιμες.Και αν αναρωτιεσαι τι αυτοκινητο εχω....Εχω ενα 206 sw xs 2004 , ενα απο τα λιγα 1600cc στην Ελλαδα.Η πιο σοβαρη ζημια που μου εχει βγαλει ειναι αντλια βενζινης..Ο προηγουμενος κατοχος ειχε βαλει 2η μαρκα ... Το εχω 8 χρονια και μολις περυσι χρειαστηκε πολλαπλασιαστη και μπουζι.Του εβαλα μια απο τις καλυτερες μαρκες στην αγορα ( NGK πολλαπλασιαστη).Τα γαλλικα παντα ηταν ζυγισμενα και αξιοπιστα , ομως ολοι λενε πως εχουν μαπα ηλεκτρικα.Δεν θα διαφωνησω ... Αλλα θα πω πως οταν τα γαλλικα ειχαν βαλει αυτοματοποιημενα συστηματα στα αυτοκινητα τους οι αλλες μαρκες κατηγοριας ηταν με καρμπιρατερ και τρισιμπιτερ.
-
Βάγγο, μήπως σου ξέφυγε ότι το πρώτο μήνυμα του νταλικέρη ήταν πριν από 16 χρόνια και το τελευταίο μήνυμα στο thread πριν από το δικό σου πριν από 15 χρόνια;
Επί της ουσίας τώρα, το ότι το δικό σου 206 της ίδιας χρονολογίας βγήκε απροβλημάτιστο, δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το 307 του ΟΡ. To 307 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο της Peugeot (κι ένα από τα πρώτα γενικώς από όλες τις μάρκες) που εφαρμόστηκε το multiplexing κι εκεί οι Γάλλοι τα έκαναν σκ@τά! Αν το ψάξεις λίγο, θα δεις ότι υπάρχουν άπειρες αναφορές σε σχετικά προβλήματα από εκείνη την εποχή...
-
Εγώ έχω ένα 307 1400cc 75hp του 2001.Το πήρα μεταχειρισμένο τον Ιούλιο 2009 με 144.000χλμ.Τώρα έχει 293.000χλμ.Μόνο 2 βλάβες με 'άφησαν' στο δρόμο.Τα καρβουνάκια του δυναμό πριν 3 χρόνια περίπου,και ο θερμοστάτης το 2019 τον Απρίλιο.Και δεν είχαν αλλαχτεί ποτέ...Αλλά το συντηρώ,και δε βάζω το φθηνότερο ανταλλακτικό αλλά το καλύτερο.Ηλεκτρικά προβλήματα τίποτα.Στο τέλος του μήνα πάω για αλλαγή ιμάντα χρονισμού και λαδιών.Ο πρώτος συμπλήρωσε 60.000χλμ και τα λάδια 10.000χλμ.
peugeot 307-άλλοι παθόντες;;;;