-
Ο χρήστης photis έγραψε:
δηλαδη ρε παιδια με ροικη , εκκεντροφορους , φιλτρο , προγραμα , εξατμιση απο το κταποδι και κατω και λιγο αυξηση σχεσης σιμπιεσης
το φιατακι μου 1.4 σπορτινγ απο 95 hp γινεται ας πουμε 120 125 hp ?
λεμε τωρα..To δικο μου ειναι αυτη τη στιγμη 140
Με αυτα που γραφεις και χωρις να ξερω που πασχει το αμαξι σου τα 120 ειναι λογικο νουμερο....
Να προσεξεις στην επιλογη των εκκεντροφορων παντως... -
παιδια το ακουστε πως σκευτομαι
το πουντακι εχει κινητηρα - κιβωτιο διαμαντι που σε συναρτηση με το χαμηλο του βαρος του προσφερουν αξιοζηλευτες επιδοσεις (για τα δεδομενα της κατηγοριας ) Αν τωρα ερθω και το ελαφρυνω καμια 50αρια κιλα και του δωσω και καμια 30αρια ιππους , μαζι με μια καλη αναβαθμιση σε φρενα , αναρτηση και λαστιχα θα εχω το τελειο gti ....καλα ας μη τα παραλεμε ....και αυτα με 6-7 χιλιαδες ευρω οχι και λιγα λεφτα αλλα αν σκεφτεις οτι ενα καλο gti στη κυπρο στοιχιζει 40000 τοτε....Βεβαια αυτα ειναι σκεψεις αφου εχω 3 χρονια εγυηση
παρεπηπτοντως οι εκκεντροφοροι της C&B για το συγκεκριμενο αυτοκινητο , fire 1368cc 16V πως σας φαινονται ?
http://www.colombo-bariani.com/catalogo ... 22bf50b4fd
-
Nass
Ναι συμφωνουμε -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Nass
Ναι συμφωνουμεΜετά τις διευκρινίσεις του nass συμφωνώ και εγώ μαζί σας.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Γιατί υψηλό κόστος;
Μόνοι μας,δέν μπορούμε να τό κάνουμε;Υπάρχει κανείς πού έχει κάνει κάτι παρόμοιο,νά μας πεί τόν τρόπο,καί τά υλικά λειάνσεως (σέ νούμερα);
Ανδρέα, στο δικό μου το Rallye το είχαμε κάνει μόνοι μας μαζί με τον predator. Πιστεύω ότι η δουλειά που κάναμε δεν ήταν διαφορετική από αυτή που κάνουν οι 'καλοί' βελτιωτές. Είχαμε 'φάει' το τοίχωμα που χωρίζει τους δύο αυλούς και έγινε μια σχετική λείανση (σε καμιά περίπτωση καθρέφτης ). Άμα είσαι προσεκτικός νομίζω δεν είναι κάτι εξειδικευμένο. Πάντως οι 'βελτιωτές' που είναι γνωστοί δεν έχουν και πολύ εξειδικευμένες γνώσεις και πάνε πολύ στο περίπου ούτως ή άλλως. Αυτή την εντύπωση την αποκόμισα μετά από συζητήσεις με αρκετούς ευρέως γνωστούς από αυτούς και ψάξιμο. Κατά την άποψή μου αξίζει τον κόπο, ιδίως αν συνδυαστεί και με άλλα πράγματα.
Κόστος για μένα ήταν 50 Ευρώ (τρία σβουράκια, 13 ευρώ το καθένα, μόνο το ένα χρειάστηκε αλλά δεν μπορούσα να το ξέρω από πριν, άρα ουσιαστικά 13 ευρώ ) συν 30 περίπου για την καινούργια φλάντζα κεφαλής (που στην περίπτωσή μου ήταν βελτιωτική διότι ανέβασε τη συμπίεση ). Η ροϊκή έγινε με Black & Decker και το προαναφερθέν σβουράκι. Επίσης έγινε ένα πολύ μικρό γυάλισμα και άνοιγμα των αυλών της πολλαπλής εξαγωγής.
-
Θεοδόση,εσένα ακριβώς εννοούσα παραπάνω βρέ!
Τό σβουράκι,τί ήταν;Πέτρα;Γυαλόχαρτο;Κάτι άλλο;Θυμάσαι τό νούμερο πού είχατε χρησιμοποιήσει;
Τό Black&Decker τό δουλέψατε στό 'γρήγορο' ή στό 'αργό';
Στίς καμπύλες τών αυλών,πώς δουλέψατε; -
Η λέξη 'σβουράκι' δεν είναι και η πιο κατάλληλη για να περιγράψει το εργαλείο. Ήταν ένα μεταλλικό εργαλείο το οποίο είχε φυσικά τον κυλινδρικό κορμό που έχουν και τα σβουράκια αλλά δεν ήταν σφαιρικό. Το σχήμα του ήταν περίπου πυραμίδας (περίπου) και μπορούσες να 'τρως' την κεφαλή με την καμπυλότητα που ήθελες ανάλογα με το ύψος από την κορφή της 'πυραμίδας'. Πάντως ήταν φτιαγμένο από σκληρό μέταλλο και είχε μικρές εγκοπές πάνω σαν δοντάκια.
Το Black&Decker εννοείται στο πιο γρήγορο. Όσο πιο γρήγορο τόσο το καλύτερο γι'αυτό και κανονικά χρησιμοποιείται εργαλείο με αέρα το οποίο πιάνει πολύ ψηλούς ρυθμούς περιστροφής (60000 rpm και βάλε ). Είχαμε μια αγωνία αν θα δουλέψει με το Black&Decker, αλλά δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα. Μπορεί να είναι και καλύτερα διότι δεν κάνει την επιφάνεια καθρέφτη. Το Black&Decker που χρησιμοποιήσαμε ήταν 650 Watt, δε θυμάμαι στροφές (1300? με μεγάλη επιφύλαξη το νούμερο ). -
Ο χρήστης TheoRallye έγραψε:
Ανδρέα, στο δικό μου το Rallye το είχαμε κάνει μόνοι μας μαζί με τον predator. Πιστεύω ότι η δουλειά που κάναμε δεν ήταν διαφορετική από αυτή που κάνουν οι 'καλοί' βελτιωτές. Είχαμε 'φάει' το τοίχωμα που χωρίζει τους δύο αυλούς και έγινε μια σχετική λείανση (σε καμιά περίπτωση καθρέφτης ). Άμα είσαι προσεκτικός νομίζω δεν είναι κάτι εξειδικευμένο. Πάντως οι 'βελτιωτές' που είναι γνωστοί δεν έχουν και πολύ εξειδικευμένες γνώσεις και πάνε πολύ στο περίπου ούτως ή άλλως. Αυτή την εντύπωση την αποκόμισα μετά από συζητήσεις με αρκετούς ευρέως γνωστούς από αυτούς και ψάξιμο. Κατά την άποψή μου αξίζει τον κόπο, ιδίως αν συνδυαστεί και με άλλα πράγματα.Συμφωνώ.
Υπάρχει και κάτι άλλο.
Πολλοί επώνυμοι βελτιωτές, έχουν παρουσιάσει και δείγματα πολύ πρόχειρης δουλειάς ή ακόμα και 'κατεστραμένα' από ροϊκής απόψεως καπάκια. Αυτό επειδή η δουλειά τους κάθε φορά εξαρτάται από τον ποιον έχουν απέναντι τους, αλλά και από τη διάθεση τους... -
Εγώ πέραν από τις εξηγήσεις θα ήθελα να γράψω ότι η ροϊκή εξέλιξη είναι κάτι που αν δεν ξέρεις τι είναι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να το κάνεις στο αυτοκίνητό σου...
Είναι κάτι σαν αυτό που λένε, 'αυτοί που το φορούν ξέρουν και να το προφέρουν'
-
Ο χρήστης YiannisWalker έγραψε:
Εγώ πέραν από τις εξηγήσεις θα ήθελα να γράψω ότι η ροϊκή εξέλιξη είναι κάτι που αν δεν ξέρεις τι είναι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να το κάνεις στο αυτοκίνητό σου...Είναι κάτι σαν αυτό που λένε, 'αυτοί που το φορούν ξέρουν και να το προφέρουν'
Σωστός
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Nass διαφωνουμε (περιεργο ε? )Ροικη εξελιξη δεν ειναι απαραιτητα γυαλισμα (το οποιο θα προκαλεσει τα αρνητικα που λες στις χαμηλες στροφες).
Ροικη εξελιξη ειναι και η λειανση σε διαφορες ατελειες (λογω μαζικης παραγωγης μεσω χυτευσης) στην κεφαλη οι οποιες το μονο που κανουν ειναι να εμποδιζουν το μειγμα. Αφαιρεση τους βοηθαει στην πιο ευκολη κινηση του μειγματος προς τον θαλαμο καυσης.ακριβως αυτο!
μετα την χυτευση οι αυλοι εχουν μια σαγρε μοργη με αποτελεσμα να μην ειναι τοσο καλη η ροικοτητα τουε γι αυτο και με το γυαλισμα αυτων εχουμε την λεγομενη ροικη εξεληξη.
δεν ειναι μια απλη διαδικασια αλλα χρειαζεται πειρα και γνωσεις γιατι παραλληα με το γυαλισμα γινεται και ενα μικρο ανοιγμα των αυλων κατι το οποιο μπορει να εχει ευεργετικα αποτελεσματα αλλα εαν το παρακανουμε καθε αλλο παρα αυτα θα εχουμε! -
Από όσο ξέρω υπάρχουν μηχανήματα που μπορούν να εξετάσουν την ποιότητα του καπακιού σου σε σχέση με την ροή που επιτρέπουν. Η ροϊκή εξέλιξη πέρα από τους αυλούς εισαγωγής, εξαγωγής περιλαμβάνει όλα τα σημεία ενώσεως τμημάτων όπου μπορεί να μην εφάπτονται τέλεια ή να προεξέχουν κομμάτια. Επίσης μπορεί να γίνει δουλειά στις βαλβίδες εισαγωγής κυρίως αλλά και εξαγωγής μεγαλώνοντας την καμπυλότητα μεταξύ στελέχους (μακρύ τμήμα) της βαλβίδας και βάσης με τελικό αποτέλεσμα όταν είναι ανοιχτή να είναι μεγαλύτερη η δίοδος από όπου περνά ο αέρας. Η σωστή ροϊκή εξέλιξη εξασφαλίζει σωστή βελτίωση σε κινητήρες με βελτίωση όπως λέμε δευτέρου σταδίου.
-
ποσοι ομως εχουν αυτα τα μηχανιματα, ποσοι απο αυτους ξερουν να τα δουλεψουν και τελος, ποσοι τελικα τα λειτουργουν.
μαλλον ολοι το κανουν εμπειρικα με τον παλιο παραδοσιακο τροπο -
Ο χρήστης orestis_me έγραψε:
ποσοι ομως εχουν αυτα τα μηχανιματα, ποσοι απο αυτους ξερουν να τα δουλεψουν και τελος, ποσοι τελικα τα λειτουργουν.
μαλλον ολοι το κανουν εμπειρικα με τον παλιο παραδοσιακο τροποΣωστός
Τα μηχανήματα είναι για να μετρήσουν τη ροή στο καπάκι και στην εισαγωγή-εξαγωγή. Από εκεί και πέρα πρέπει τα στοιχεία (μαζί με όλα τα υπόλοιπα του κινητήρα) να μπούν σε ένα καλό πρόγραμμα εξομοίωσης λειτουργίας κινητήρα και να βγούν τα ανάλογα συμπεράσματα.
Πχ. με μια αύξηση της διαμέτρου της εισαγωγής στο καπάκι και τον τάδε εκκεντροφόρο η καμπύλη ιπποδύναμης-ροπής θα είναι αυτή .... -
Εάν μετά τη 'βελτίωση' μετράς 5% περισσότερη ροή στη κεφαλή, τότε είναι ασφαλές να υποθέσεις ότι θα έχεις και 5% αύξηση ιπποδύναμης. Το ίδιο ισχύει και για το αντίθετο, αν δεν υπάρχει αύξηση της ροής παρόλες τις επεμβάσεις τότε δεν θα υπάρχει και αύξηση ιπποδύναμης.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Εάν μετά τη 'βελτίωση' μετράς 5% περισσότερη ροή στη κεφαλή, τότε είναι ασφαλές να υποθέσεις ότι θα έχεις και 5% αύξηση ιπποδύναμης. Το ίδιο ισχύει και για το αντίθετο, αν δεν υπάρχει αύξηση της ροής παρόλες τις επεμβάσεις τότε δεν θα υπάρχει και αύξηση ιπποδύναμης.Σωστό είναι αυτό. Επηρεάζεται όμως και η καμπύλη της ιπποδύναμης ... δηλ. μπορεί να έχεις 5% αύξηση στις στροφές τις max ισχύος αλλά να έχεις και 3% πχ μείωση στις χαμηλές στροφές.
Τον τελευταίο καιρό 'πειραματίζομαι' με ένα τέτοιο πρόγραμμα εξομοίωσης κινητήρα και βλέπω ότι οι διαφορές είναι τρομακτικές αν αλλάξεις 1mm τη διάμετρο της εισαγωγής στο καπάκι. Χρειάζονται και άλλες αλλαγές για να αποδώσει ... -
Φιλε βασιλης αυτο το προγραματακι που λες πως το λενε ?που το βρικες ?
εψαχνα καιρο κατι τετοιο .
Ακομα αν ξερεται καποιο βιβλιο , site η οτιδηποτε να αναφερεται με τυπους για τη λειτουργια του αυτοκινητου ..... -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
.....
Τον τελευταίο καιρό 'πειραματίζομαι' με ένα τέτοιο πρόγραμμα εξομοίωσης κινητήρα και βλέπω ότι οι διαφορές είναι τρομακτικές αν αλλάξεις 1mm τη διάμετρο της εισαγωγής στο καπάκι. Χρειάζονται και άλλες αλλαγές για να αποδώσει ...Πάλι καλά που δεν (?) πειραματίζεσαι στο καπάκι της Lancia!!
Γιάννης
-
.... κι εσενα, ποιος στο 'πε ?
Βασιλη, κανε τις δοκιμες σου εσυ, κι οταν το 'χουμε σιγουρο, σου εχω μοτερακι που χρειαζεται .... πως να το πω .... αναζωογωννηση!
-
photis
http://www.performancetrends.comΓιάννη , έχει δίκιο ο tm ...
Τώρα βρίσκομαι στο στάδιο της εκμάθησης ..... θα ακολουθήσει και το πειραματικό στάδιο
ροικη εξελιξη