Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ροικη εξελιξη
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ροικη εξελιξη
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    17
    50
    4417
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bagus last edited by

      Ο χρήστης photis έγραψε:
      δηλαδη ρε παιδια με ροικη , εκκεντροφορους , φιλτρο , προγραμα , εξατμιση απο το κταποδι και κατω και λιγο αυξηση σχεσης σιμπιεσης
      το φιατακι μου 1.4 σπορτινγ απο 95 hp γινεται ας πουμε 120 125 hp ?
      λεμε τωρα..

      To δικο μου ειναι αυτη τη στιγμη 140
      Με αυτα που γραφεις και χωρις να ξερω που πασχει το αμαξι σου τα 120 ειναι λογικο νουμερο....
      Να προσεξεις στην επιλογη των εκκεντροφορων παντως...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        photis last edited by

        παιδια το ακουστε πως σκευτομαι
        το πουντακι εχει κινητηρα - κιβωτιο διαμαντι που σε συναρτηση με το χαμηλο του βαρος του προσφερουν αξιοζηλευτες επιδοσεις (για τα δεδομενα της κατηγοριας ) Αν τωρα ερθω και το ελαφρυνω καμια 50αρια κιλα και του δωσω και καμια 30αρια ιππους , μαζι με μια καλη αναβαθμιση σε φρενα , αναρτηση και λαστιχα θα εχω το τελειο gti ....καλα ας μη τα παραλεμε ....και αυτα με 6-7 χιλιαδες ευρω οχι και λιγα λεφτα αλλα αν σκεφτεις οτι ενα καλο gti στη κυπρο στοιχιζει 40000 τοτε....

        Βεβαια αυτα ειναι σκεψεις αφου εχω 3 χρονια εγυηση

        παρεπηπτοντως οι εκκεντροφοροι της C&B για το συγκεκριμενο αυτοκινητο , fire 1368cc 16V πως σας φαινονται ?

        http://www.colombo-bariani.com/catalogo ... 22bf50b4fd

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • K
          kacey last edited by

          Nass
          Ναι συμφωνουμε

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • M
            meco last edited by

            Ο χρήστης kacey έγραψε:
            Nass
            Ναι συμφωνουμε

            Μετά τις διευκρινίσεις του nass συμφωνώ και εγώ μαζί σας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • T
              theorallye last edited by

              Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
              Γιατί υψηλό κόστος;
              Μόνοι μας,δέν μπορούμε να τό κάνουμε;

              Υπάρχει κανείς πού έχει κάνει κάτι παρόμοιο,νά μας πεί τόν τρόπο,καί τά υλικά λειάνσεως (σέ νούμερα);

              Ανδρέα, στο δικό μου το Rallye το είχαμε κάνει μόνοι μας μαζί με τον predator. Πιστεύω ότι η δουλειά που κάναμε δεν ήταν διαφορετική από αυτή που κάνουν οι 'καλοί' βελτιωτές. Είχαμε 'φάει' το τοίχωμα που χωρίζει τους δύο αυλούς και έγινε μια σχετική λείανση (σε καμιά περίπτωση καθρέφτης ). Άμα είσαι προσεκτικός νομίζω δεν είναι κάτι εξειδικευμένο. Πάντως οι 'βελτιωτές' που είναι γνωστοί δεν έχουν και πολύ εξειδικευμένες γνώσεις και πάνε πολύ στο περίπου ούτως ή άλλως. Αυτή την εντύπωση την αποκόμισα μετά από συζητήσεις με αρκετούς ευρέως γνωστούς από αυτούς και ψάξιμο. Κατά την άποψή μου αξίζει τον κόπο, ιδίως αν συνδυαστεί και με άλλα πράγματα.

              Κόστος για μένα ήταν 50 Ευρώ (τρία σβουράκια, 13 ευρώ το καθένα, μόνο το ένα χρειάστηκε αλλά δεν μπορούσα να το ξέρω από πριν, άρα ουσιαστικά 13 ευρώ ) συν 30 περίπου για την καινούργια φλάντζα κεφαλής (που στην περίπτωσή μου ήταν βελτιωτική διότι ανέβασε τη συμπίεση ). Η ροϊκή έγινε με Black & Decker και το προαναφερθέν σβουράκι. Επίσης έγινε ένα πολύ μικρό γυάλισμα και άνοιγμα των αυλών της πολλαπλής εξαγωγής.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • H
                hunter last edited by

                Θεοδόση,εσένα ακριβώς εννοούσα παραπάνω βρέ!
                Τό σβουράκι,τί ήταν;Πέτρα;Γυαλόχαρτο;Κάτι άλλο;Θυμάσαι τό νούμερο πού είχατε χρησιμοποιήσει;
                Τό Black&Decker τό δουλέψατε στό 'γρήγορο' ή στό 'αργό';
                Στίς καμπύλες τών αυλών,πώς δουλέψατε;

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  theorallye last edited by

                  Η λέξη 'σβουράκι' δεν είναι και η πιο κατάλληλη για να περιγράψει το εργαλείο. Ήταν ένα μεταλλικό εργαλείο το οποίο είχε φυσικά τον κυλινδρικό κορμό που έχουν και τα σβουράκια αλλά δεν ήταν σφαιρικό. Το σχήμα του ήταν περίπου πυραμίδας (περίπου) και μπορούσες να 'τρως' την κεφαλή με την καμπυλότητα που ήθελες ανάλογα με το ύψος από την κορφή της 'πυραμίδας'. Πάντως ήταν φτιαγμένο από σκληρό μέταλλο και είχε μικρές εγκοπές πάνω σαν δοντάκια.
                  Το Black&Decker εννοείται στο πιο γρήγορο. Όσο πιο γρήγορο τόσο το καλύτερο γι'αυτό και κανονικά χρησιμοποιείται εργαλείο με αέρα το οποίο πιάνει πολύ ψηλούς ρυθμούς περιστροφής (60000 rpm και βάλε ). Είχαμε μια αγωνία αν θα δουλέψει με το Black&Decker, αλλά δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα. Μπορεί να είναι και καλύτερα διότι δεν κάνει την επιφάνεια καθρέφτη. Το Black&Decker που χρησιμοποιήσαμε ήταν 650 Watt, δε θυμάμαι στροφές (1300? με μεγάλη επιφύλαξη το νούμερο ).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • B
                    bts last edited by

                    Ο χρήστης TheoRallye έγραψε:
                    Ανδρέα, στο δικό μου το Rallye το είχαμε κάνει μόνοι μας μαζί με τον predator. Πιστεύω ότι η δουλειά που κάναμε δεν ήταν διαφορετική από αυτή που κάνουν οι 'καλοί' βελτιωτές. Είχαμε 'φάει' το τοίχωμα που χωρίζει τους δύο αυλούς και έγινε μια σχετική λείανση (σε καμιά περίπτωση καθρέφτης ). Άμα είσαι προσεκτικός νομίζω δεν είναι κάτι εξειδικευμένο. Πάντως οι 'βελτιωτές' που είναι γνωστοί δεν έχουν και πολύ εξειδικευμένες γνώσεις και πάνε πολύ στο περίπου ούτως ή άλλως. Αυτή την εντύπωση την αποκόμισα μετά από συζητήσεις με αρκετούς ευρέως γνωστούς από αυτούς και ψάξιμο. Κατά την άποψή μου αξίζει τον κόπο, ιδίως αν συνδυαστεί και με άλλα πράγματα.

                    Συμφωνώ.

                    Υπάρχει και κάτι άλλο.
                    Πολλοί επώνυμοι βελτιωτές, έχουν παρουσιάσει και δείγματα πολύ πρόχειρης δουλειάς ή ακόμα και 'κατεστραμένα' από ροϊκής απόψεως καπάκια. Αυτό επειδή η δουλειά τους κάθε φορά εξαρτάται από τον ποιον έχουν απέναντι τους, αλλά και από τη διάθεση τους...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • Y
                      yianniswalker last edited by

                      Εγώ πέραν από τις εξηγήσεις θα ήθελα να γράψω ότι η ροϊκή εξέλιξη είναι κάτι που αν δεν ξέρεις τι είναι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να το κάνεις στο αυτοκίνητό σου...

                      Είναι κάτι σαν αυτό που λένε, 'αυτοί που το φορούν ξέρουν και να το προφέρουν'

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        theorallye last edited by

                        Ο χρήστης YiannisWalker έγραψε:
                        Εγώ πέραν από τις εξηγήσεις θα ήθελα να γράψω ότι η ροϊκή εξέλιξη είναι κάτι που αν δεν ξέρεις τι είναι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να το κάνεις στο αυτοκίνητό σου...

                        Είναι κάτι σαν αυτό που λένε, 'αυτοί που το φορούν ξέρουν και να το προφέρουν'

                        Σωστός

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • O
                          orestis_me last edited by

                          Ο χρήστης kacey έγραψε:
                          Nass διαφωνουμε (περιεργο ε? )

                          Ροικη εξελιξη δεν ειναι απαραιτητα γυαλισμα (το οποιο θα προκαλεσει τα αρνητικα που λες στις χαμηλες στροφες).
                          Ροικη εξελιξη ειναι και η λειανση σε διαφορες ατελειες (λογω μαζικης παραγωγης μεσω χυτευσης) στην κεφαλη οι οποιες το μονο που κανουν ειναι να εμποδιζουν το μειγμα. Αφαιρεση τους βοηθαει στην πιο ευκολη κινηση του μειγματος προς τον θαλαμο καυσης.

                          ακριβως αυτο!
                          μετα την χυτευση οι αυλοι εχουν μια σαγρε μοργη με αποτελεσμα να μην ειναι τοσο καλη η ροικοτητα τουε γι αυτο και με το γυαλισμα αυτων εχουμε την λεγομενη ροικη εξεληξη.
                          δεν ειναι μια απλη διαδικασια αλλα χρειαζεται πειρα και γνωσεις γιατι παραλληα με το γυαλισμα γινεται και ενα μικρο ανοιγμα των αυλων κατι το οποιο μπορει να εχει ευεργετικα αποτελεσματα αλλα εαν το παρακανουμε καθε αλλο παρα αυτα θα εχουμε!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • E
                            emmanoyhl last edited by

                            Από όσο ξέρω υπάρχουν μηχανήματα που μπορούν να εξετάσουν την ποιότητα του καπακιού σου σε σχέση με την ροή που επιτρέπουν. Η ροϊκή εξέλιξη πέρα από τους αυλούς εισαγωγής, εξαγωγής περιλαμβάνει όλα τα σημεία ενώσεως τμημάτων όπου μπορεί να μην εφάπτονται τέλεια ή να προεξέχουν κομμάτια. Επίσης μπορεί να γίνει δουλειά στις βαλβίδες εισαγωγής κυρίως αλλά και εξαγωγής μεγαλώνοντας την καμπυλότητα μεταξύ στελέχους (μακρύ τμήμα) της βαλβίδας και βάσης με τελικό αποτέλεσμα όταν είναι ανοιχτή να είναι μεγαλύτερη η δίοδος από όπου περνά ο αέρας. Η σωστή ροϊκή εξέλιξη εξασφαλίζει σωστή βελτίωση σε κινητήρες με βελτίωση όπως λέμε δευτέρου σταδίου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • O
                              orestis_me last edited by

                              ποσοι ομως εχουν αυτα τα μηχανιματα, ποσοι απο αυτους ξερουν να τα δουλεψουν και τελος, ποσοι τελικα τα λειτουργουν.
                              μαλλον ολοι το κανουν εμπειρικα με τον παλιο παραδοσιακο τροπο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης orestis_me έγραψε:
                                ποσοι ομως εχουν αυτα τα μηχανιματα, ποσοι απο αυτους ξερουν να τα δουλεψουν και τελος, ποσοι τελικα τα λειτουργουν.
                                μαλλον ολοι το κανουν εμπειρικα με τον παλιο παραδοσιακο τροπο

                                Σωστός

                                Τα μηχανήματα είναι για να μετρήσουν τη ροή στο καπάκι και στην εισαγωγή-εξαγωγή. Από εκεί και πέρα πρέπει τα στοιχεία (μαζί με όλα τα υπόλοιπα του κινητήρα) να μπούν σε ένα καλό πρόγραμμα εξομοίωσης λειτουργίας κινητήρα και να βγούν τα ανάλογα συμπεράσματα.
                                Πχ. με μια αύξηση της διαμέτρου της εισαγωγής στο καπάκι και τον τάδε εκκεντροφόρο η καμπύλη ιπποδύναμης-ροπής θα είναι αυτή ....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Εάν μετά τη 'βελτίωση' μετράς 5% περισσότερη ροή στη κεφαλή, τότε είναι ασφαλές να υποθέσεις ότι θα έχεις και 5% αύξηση ιπποδύναμης. Το ίδιο ισχύει και για το αντίθετο, αν δεν υπάρχει αύξηση της ροής παρόλες τις επεμβάσεις τότε δεν θα υπάρχει και αύξηση ιπποδύναμης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                    Εάν μετά τη 'βελτίωση' μετράς 5% περισσότερη ροή στη κεφαλή, τότε είναι ασφαλές να υποθέσεις ότι θα έχεις και 5% αύξηση ιπποδύναμης. Το ίδιο ισχύει και για το αντίθετο, αν δεν υπάρχει αύξηση της ροής παρόλες τις επεμβάσεις τότε δεν θα υπάρχει και αύξηση ιπποδύναμης.

                                    Σωστό είναι αυτό. Επηρεάζεται όμως και η καμπύλη της ιπποδύναμης ... δηλ. μπορεί να έχεις 5% αύξηση στις στροφές τις max ισχύος αλλά να έχεις και 3% πχ μείωση στις χαμηλές στροφές.
                                    Τον τελευταίο καιρό 'πειραματίζομαι' με ένα τέτοιο πρόγραμμα εξομοίωσης κινητήρα και βλέπω ότι οι διαφορές είναι τρομακτικές αν αλλάξεις 1mm τη διάμετρο της εισαγωγής στο καπάκι. Χρειάζονται και άλλες αλλαγές για να αποδώσει ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      photis last edited by

                                      Φιλε βασιλης αυτο το προγραματακι που λες πως το λενε ?που το βρικες ?
                                      εψαχνα καιρο κατι τετοιο .
                                      Ακομα αν ξερεται καποιο βιβλιο , site η οτιδηποτε να αναφερεται με τυπους για τη λειτουργια του αυτοκινητου .....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • S
                                        servmx last edited by

                                        Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

                                        .....
                                        Τον τελευταίο καιρό 'πειραματίζομαι' με ένα τέτοιο πρόγραμμα εξομοίωσης κινητήρα και βλέπω ότι οι διαφορές είναι τρομακτικές αν αλλάξεις 1mm τη διάμετρο της εισαγωγής στο καπάκι. Χρειάζονται και άλλες αλλαγές για να αποδώσει ...

                                        Πάλι καλά που δεν (?) πειραματίζεσαι στο καπάκι της Lancia!!

                                        Γιάννης

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          tm last edited by

                                          .... κι εσενα, ποιος στο 'πε ?

                                          Βασιλη, κανε τις δοκιμες σου εσυ, κι οταν το 'χουμε σιγουρο, σου εχω μοτερακι που χρειαζεται .... πως να το πω .... αναζωογωννηση!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            photis
                                            http://www.performancetrends.com

                                            Γιάννη , έχει δίκιο ο tm ...
                                            Τώρα βρίσκομαι στο στάδιο της εκμάθησης ..... θα ακολουθήσει και το πειραματικό στάδιο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr