-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
στο πόλο '99 μοντέλο όταν βάζω την 2η κυρίως κ την 3η ταχύτητα ορισμένες φορές συναντώ μια δυσκολία κ ορισμένες φορές ένα ελαφρύ γρατζούνισμα... προσπαθώ να το κάνω όσο αργότερα γίνεται.
πήγα σήμερα σε έναν Έλληνα μηχανικό εδώ στη γερμανία κ μου είπε πως είναι το συγχρονιζέ... Επίσης μαζί με την αλλαγή συμπλέκτη κ δίσκο πλατώ είπε πως θα κοστίσει γύρω στα 1.000€. Αλήθεια τόσο πάει μία τέτοια βλάβη κ στην Ελλάδα? Για να το αποτρέψω μπορώ να κάνω κάτι?
έχω 140.000 χλμ χωρίς αλλαγή συμπλέκτη.Μπορείς να πατάς δύο φορές τον συμπλέκτη και έτσι δεν χρειάζεται συγχρονιζέ.
(συγχρονίζονται οι στροφές πριν το δεύτερο πάτημα)Πες ότι οδηγάς φορτηγό χωρίς συγχρονιζέ κιβώτιο.
-
πρεπει να του σκασει και γκαζιά ομως
-
Μόνο στο κατέβασμα θέλει γκαζιά.
-
ευχαριστώ
θα το δοκιμάσω να δω πως θα πάει. -
Το ρουλεμαν λειτουργει καθολη την διαρκεια που βρισκεται πατημενο το πενταλ? Ή μονο μολις τον πατας μεχρι να σταματησει να γυριζει το πλατο, οπως δειχνει το βιντεο? http://www.youtube.com/watch?v=XunM7yUC06M&NR=1
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Το ρουλεμαν λειτουργει καθολη την διαρκεια που βρισκεται πατημενο το πενταλ? Ή μονο μολις τον πατας μεχρι να σταματησει να γυριζει το πλατο, οπως δειχνει το βιντεο? http://www.youtube.com/watch?v=XunM7yUC06M&NR=1το πλατο δεν σταματει να γυριζει ειναι βιδομενο πανω στο βολαν που με τη σειρα του ειναι βιδομενο στο στροφαλο
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Ακουω εναν ηχο στο Punto που προερχεται απο μπροστα και χαμηλα, σα θρόισμα, σα παρπαρισμα, σαν ενα 'φρρρρρρ' ( ), ο οποίος ήχος είνα συγχρονος με τις στροφες του κινητηρα και σταματαει με νεκρα ή με το πατημα του συμπλεκτη.Μπορεί να είναι το οτιδήποτε. Μπορεί απλά να είναι από άλλο τμήμα του συστήματος μετάδοσης και σε νεκρά ή όταν αποσυμπλέκεις και πέφτουν οι στροφές του κινητήρα άρα και ο θόρυβος να ακούς το 'φρρρρ'
Ας μην βιαζόμαστε να πούμε οτιδήποτε. Παρακολούθησε τον θόρυβο και πες μας περισσότερα.Τελικα, το σασμαν κατεβηκε για ενα σερβις...
Οι βαλβολινες ειχαν γρεζια...Σε πρωτη φαση το μονο που φανηκε να θελει αλλαγη ειναι 4 ρουλεμαν (απο το διαφορικο?).
Επισης, διαπιστωθηκε πως το πλατω του συμπλεκτη ειναι σε μαυρο χαλι (αν και με μολις 40000χλμ) -
Kαλησπερα,σημερα μου μεινε το κιβωτιο της alfa στα χερια....Παω να βαλω απο 1 σε 2 και τιποτα,δοκιμαζω 3 ουτε αυτη ηθελε να μπει.Με τα πολλα πλεον κουμπωνει η 1 και η 2 αν βαλεις δυναμη αλλα κανει εναν τρομακτικο ηχο και τρεμει ολοκληρο.Με τα πολλα το πηγα στο συνεργειο μου λεει εσπασε ο δισκος θελει αλλαγη ολο το δισκο πλατω και οτι θα μου πει τιμη.Ποσο να περιμενω την λυπητερη?ALfa romeo 146 του 98 ειναι
-
Δοκιμασαμε ενα αμαξι σημερα και ο συμλεκτης ''κολλουσε'' κατω οταν το αυτοκινητο ηταν εν κινησει. Λογικα θελει αλλαγη δισκο-πλατω ε? Θα ηθελα ομως να ρωτησω αν ειναι φυσιολογικο να χρειαζεται τετοια αλλαγη με 110.000 km? Μηπως τα Km ηταν πειραγμενα? Γιατι και το στροφομετρο κολλουσε!
-
Αν κολούσε κάτω μάλλον πιο πολύ για τρόμπα το κόβω παρά δισκο πλατώ. Αν ηταν αυτό θα πατινάριζε και οχι να εμενε κάτω το πετάλι. Τσέκαρε πρώτα και μια το ελατήριο επαναφορά του πεταλιού μέσα στην καμπίνα.....
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
στο πόλο '99 μοντέλο όταν βάζω την 2η κυρίως κ την 3η ταχύτητα ορισμένες φορές συναντώ μια δυσκολία κ ορισμένες φορές ένα ελαφρύ γρατζούνισμα... προσπαθώ να το κάνω όσο αργότερα γίνεται.
πήγα σήμερα σε έναν Έλληνα μηχανικό εδώ στη γερμανία κ μου είπε πως είναι το συγχρονιζέ... Επίσης μαζί με την αλλαγή συμπλέκτη κ δίσκο πλατώ είπε πως θα κοστίσει γύρω στα 1.000€. Αλήθεια τόσο πάει μία τέτοια βλάβη κ στην Ελλάδα? Για να το αποτρέψω μπορώ να κάνω κάτι?
έχω 140.000 χλμ χωρίς αλλαγή συμπλέκτη.Ειχα και γω προβλημα δυσκολιας με τις ταχυτητες γενικως σε πολο του 98 και εφταιγαν οι συνδεσμοι απο τον λεβιε μεχρι το κιβωτιο ταχυτητων.Απ οτι ειχα δει τον μαστορα τοτε τα εβγαλε τα καθαρισε καπου ετριψε με ψιλο γυαλοχαρτο και τελος εβαλε σπρευ προφανως λιπαντικο.Ξεκινα απο δω καλυτερα
-
το δισκοπλατω οριζεται διαστασιακα (διαμετρος) και μπορει ο ιδιος τυπος πχ να ειναι και σε ενα Σιτροεν και σε ενα Βολβο σωστα;;
update...
γινεται ρωτησα και εμαθα...
-
αλλαζει η ερωτηση ...
μεταξυ των VALEO, SACHS και LUK υπαρχει διαφορα;;;
-
και εγω αλλαξα προσφατα δισκο πλατω!στη αρχη το πεταλ του συμπλεκτη ειχε γινει πουπουλο..τωρα μετα απο 2βδομαδες εχει σκληρυνει αρκετα..ειναι φυσιολογικο αυτο?
-
Σήμερα μου έβγαλε η 911 (PDK) ένδειξη 'υπερθέρμανση μετάδοσης' και αμέσως μετά το ίδιο συν 'transmission in emergency run', όπερ σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσεις αμέσως και το αμάξι να ΦΟΡΤΩΘΕΙ άμεσα για το συνεργείο.
Αλλά όπως ήρθαν, έτσι έφυγαν οι ενδείξεις, χωρίς άλλο επακόλουθο. Σταμάτησα βέβαια, και δοκίμασα το μοχλό, ο οποίος έπαιρνε κανονικά όλες τις θέσεις (P, R, N, D και Μ στο πλάι για χειροκίνητο). Και εν κινήσει, με τα paddles, οι σχέσεις ανεβοκατέβαιναν κανονικά. Υποτίθεται ότι με τέτοιες ενδείξεις δεν παίρνει πια εντολές η μετάδοση - εγώ προβλημα δεν αντιμετώπισα, κανένα.
Τη στιγμή της ένδειξης δεν έκανα τίποτα κακό, απλά ανέβαζα σχέσεις σχεδόν στον κόφτη (που είναι και η δουλειά του αυτοκινήτου αυτού) έχοντας μόλις μπει επιταχύνοντας σε αυτοκινητόδρομο. Αλίμονο αν αυτό θεωρηθεί 'πίεση', εξ άλλου στην πίστα του Νύρμπουργκριγκ προ μηνός, δεν διαμαρτυρήθηκε.
Το εγχειρίδιο λέει ότι αυτή την ένδειξη μπορεί να τη βγάλει και χωρίς να συμβαίνει κάτι τραγικό, αν κρατάς το αμάξι σε ανηφόρα με το κιβώτιο και οχι με το φρένο (όντας διπλοσύμπλεκτο, και όχι με μετατροπέα ροπής, δεν πολυγουστάρει τα σταμάτα-ξεκίνα). Αλλά δεν είναι η περίπτωσή μας.
Πιθανόν να έχει φάει πολύ σκίσιμο όταν ήταν άστρωτο ακόμα, από τους μάγκες της γερμανικής αντ/πείας (πολύ κοντα στο Νύρμπουργκριγκ, παρεμπιπτόντως) όπου το πήρα (εταιρικό τους, μτχ 4 μηνών και 9.000 χλμ) και να είμαι για 'βαλβολίνες' σύντομα.
Σημειωτέον ότι παίρνει άλλο λιπαντικό για το διπλό συμπλέκτη (αποκλειστικά Pentosin), και άλλο για το κυριως κιβώτιο και το (μπλοκέ) διαφορικό. Επίσημο διάστημα αλλαγής τους είναι τα 90.000 χλμ
Συνεργείο δεν έχει νόημα να πάω εδώ στους Βελγοπιθήκους (έχω γράψει αλλού για την εμπειρία μου με δαύτους). Θα το πήγαινα ούτως ή άλλως την άνοιξη στη Γερμανία για αναβαθμισμένα υγρά φρένων-τακάκια εν όψει εαρινών (συν Θεω) τρακ ντέυς.
Να επισπεύσω τώρα λόγω μετάδοσης;
-
(Δεν έχω ιδέα από αυτό το σασμάν)
Ίσως να υπερθερμάνθηκε επειδή πατινάρει ο συμπλέκτης (εκείνη την ώρα το πίεζες).
Ίσως να έχει πρόβλημα με τον συγχρονισμό των συμπλεκτών (solenoid?) και οι συμπλέκτες να μην εμπλέκουν/αποσυμπλέκουν όπως πρέπει και κάποια στιγμή να εμπλέκουν ταυτόχρονα και να υπερθερμαίνονται. Όταν αλλάζει σχέσεις ανεβάζει στροφές ο κινητήρας (flaring) ή είναι πολύ μαλακές οι αλλαγές; (καλύτερα να είναι γρήγορες οι αλλαγές κι ας τραντάζει λίγο = μικρότερη φθορά σε συμπλέκτες).
Το να αλλάζεις λάδια σε αυτόματα σασμάν μόνο καλό είναι.
Τα λάδια πρέπει πάντα να είναι πεντακάθαρα και να μην έχουν χαλάσει από υπερθέρμανση - αλλιώς δημιουργούν προβλήματα. -
Οι αλλαγές του, και προς τα πάνω και προς τα κάτω είναι ομαλότατες, πιο απότομες στο sport mode (είτε χειροκίνητα είτε αυτόματα), αλλά ποτέ με flaring ή κόμπιασμα.
Δεν τίθεται θέμα, μόνον ένα καλό συνεργείο θα με καθησυχάσει. Το πρόβλημά μου είναι ότι το πλησιέστερο απέχει 160χλμ.
Θενκς πάντως Λεωνίδα.Edit: βρήκα αυτό στο αμερικάνικο φόρουμ Πόρσε Rennsport, για περίπτωση ίδια με τη δική μου, σε αμάξι του 2009:
They've read the Fault Codes at the workshop.
P0176D: 3rd gear engagement block or gear skip
P1990: positive torque intervention not possible.These codes could come up for a number of reasons (hydraulics, transmission etc) but since the car operates well they concluded it was a software/elctronic problem. They will format the PDK control unit and reload the software (new version if available).
Ελπίζω να συμβαίνει το ίδιο με το δικό μου, και να μην είναι κάτι επείγον.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τις προάλλες έβαλα 4η σε κάποιο σημείο και δεν κούμπωσε καλά και το αμάξι άρχισε να τρίζει σαν τρελό ολόκληρο.Αυτό έγινε για μάξ 2 δευτερόλεπτα μέχρι να το διορθώσω.Πόσο παίζει να το κατέστρεψα;
Τι σκεφτεσαι να αγορασεις τωρα;
Έψαχνα για πληροφορίες για αλλαγή δίσκο - πλατώ σε παλαιότερες σελίδες και έπεσα πάνω του
-
ειναι αρκετοι μηνες που υπηρχε προβλημα αποκρισης γκαζιου στο καντετ, μετα απο αλλαγη μπουζοκαλωδιων βελτιωθηκε, αλλα οχι σε επιπεδο λυσης...λογω οικονομικων και χρησης στην πολη οπου δεν ειχα αναγκη να πιασω πανω απο 70 το ειχα αφησει...
τελευταια ομως για να ανεβει καποιες ανηφορες χρειαζεται πρωτη...
δειγμα οτι το δισκοπλατω πλεον εχει φτασει στα τελευταια του και πρεπει να αφησω τις παρατασεις και αναβολες και να το φτιαξω;;γιατι σιγουρα ο μαστορας θα πει, αλλαξε το...
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
ειναι αρκετοι μηνες που υπηρχε προβλημα αποκρισης γκαζιου στο καντετ, μετα απο αλλαγη μπουζοκαλωδιων βελτιωθηκε, αλλα οχι σε επιπεδο λυσης...λογω οικονομικων και χρησης στην πολη οπου δεν ειχα αναγκη να πιασω πανω απο 70 το ειχα αφησει...τελευταια ομως για να ανεβει καποιες ανηφορες χρειαζεται πρωτη...
δειγμα οτι το δισκοπλατω πλεον εχει φτασει στα τελευταια του και πρεπει να αφησω τις παρατασεις και αναβολες και να το φτιαξω;;γιατι σιγουρα ο μαστορας θα πει, αλλαξε το...
Γιατι εβγαλες αυτο το συμπερασμα;Αν πασχεις απο δισκοπλατο ο κινητηρας θα ανεβαζει στροφες χωρις να τον ακολουθα ο δεικτης ταχυτητας του καντετ,θα κανει σαν να μαρσαρει με κενο ενω εσυ θα εχεις ταχυτητα στο κιβωτιο.Εμπειρικα σου λεω οτι οσο πιο μικρη ταχυτητα εχεις στο κιβωτιο τοσο πιο εντονο το φαινομενο.Προφανως εχει 'πεσει' παρα πολυ το μοτερ σου και δεν εχει δυναμη να ανεβει τις ανηφορες η κατι γενικοτερα το δυσκολευει.Ποιον κινητηρα φορας(τα 4-5 πρωτα ψηφια του αριθμου κινητηρα αν δεν ξερεις);Και ποσα χιλιομετρα εχεις κανει;
Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ