-
Υπαρχουν χειροτερα και καλυτερα. Δεν ειναι απαραιτητο να υπαρχουν αυτοκινητα που ξεβαφουν σε ενα μηνα και στο χρονο φευγουν οι πορτες για να συγκρινεις αν αξιζουν τα λεφτα τους και τις ζημιες τους.
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Αν θέλεις λοιπόν να μάθεις, το όνειρο του αμερικανού μεσοαστού είναι να αγοράσει ευρωπαϊκό (βλέπε γερμανικό) αυτοκίνητο. Το ότι δεν αγοράζει έχει να κάνει με το ότι είναι όλα ακριβότερα.Τριχες. Υπαρχουν πολλα αμερικανικα και γιαπωνεζικα αυτοκινητα που ειναι αρκετα ακριβοτερα και πουλανε πολυ καλα, αρα αυτο δεν ειναι επιχειρημα. Αλλωστε οταν μιλαμε για πωλησεις ευρωπαικων αυτοκινητων στις ΗΠΑ μιλαμε κυριως για ΜΒ C class/3 series και Audi A4. Αυτο ισχυει κυριως επειδη δεν εχουν ανταγωνισμο στην κατηγορια compact απο τις αμερικανικες και γιαπωνεζικες φιρμες (αυτο θα αλλαξει προσεχως με τις Cadillac ATS και Lincoln MΚC). Η VW ζοριζεται ΠΑΡΑ πολυ, βρισκεται πολυ πισω απο ολους τους ανταγωνιστες της και βασιζεται κυριως στις πωλησεις του μεξικανικου Jetta (νομιζω το συγκεκριμενο μοντελο αντιπροσωπευει περιπου το 50-60% των πωλησεων του ομιλου). Υπαρχουν δυο ειδη αγοραστων ευρωπαικων αυτοκινητων. Αυτοι που τα 'αγοραζουν' καινουργια με leasing (ποσοστο πανω απο 70% των πωλησεων) και αυτοι που τα αγοραζουν χρησιμοποιημενα μισοτιμης μολις τελειωσει το leasing. Τα ευρωπαικα αυτοκινητα δεν κρατανε την αξια τους και τοσο καλα, διοτι στοιχιζουν παρα πολυ οι επισκευες (διπλασια και τριπλασια απο τα αμερικανικα/γιαπωνεζικα αυτοκινητα) και γενικα δεν φτουρανε ιδιαιτερα σε βαθος χρονου. Απο αξιοπιστια μηχανικα ειναι κατω απο τον μεσο ορο (με εξαιρεση την Πορσε) με την VW να βρισκεται στον πατο. Οσο για το θεμα value for money τα γερμανικα ειναι τα χειροτερα.
Εκει που υπερτερουν τα γερμανικα ειναι κυριως η ποιοτητα των πλαστικων της καμπινας που δημιουργει την εντυπωση της υψηλης ποιοτητας για ολοκληρο το αυτοκινητο (στα ακριβα μοντελα, η C class δεν διαφερει και πολυ σε ποιοτητα πλαστικων απο μια Chevrolet Malibu που στοιχιζει 20 χιλιαρικα λιγοτερο ).
Για να επιστρεψουμε στο θεμα μας, γενικα ΔΕΝ υπαρχουν ασχημα-μη ποιοτικα αυτοκινητα σημερα (με εξαιρεση τα κινεζικα). Θεωρω οτι η διαφορα ποιοτητας μεταξυ των 'καλυτερων' και 'χειροτερων' ειναι αμελητεα (με εξαιρεση παντα τα κινεζικα).
ΥΓ. Ειμαι κατοικος ΗΠΑ εδω και 20 χρονια.
-
Tι είναι αυτά που γράφεις ρε Μπουμμπουμ, εδώ θέλουμε κλισέ και στερεότυπα.
-
Ο χρήστης boomboom έγραψε:
ΥΓ. Ειμαι κατοικος ΗΠΑ εδω και 20 χρονια.
από περιέργεια τι οδηγάς εσύ;
η αγορά των ΗΠΑ είναι φάση Ευρώπη. Πόσοι επιλέγουν αμερικάνικα εδώ; (+ιαπωνικά αλλά είναι λίγο καλύτερα αυτοί)
άλλες οι ανάγκες του αμερικανού άλλες του ευρωπαίου άλλες του ιάπωνα.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Tι είναι αυτά που γράφεις ρε Μπουμμπουμ, εδώ θέλουμε κλισέ και στερεότυπα.Υπαρχει φοβερη μυθολογια γυρω απο τα γερμανικα αυτοκινητα που πιστευω οτι οφειλεται κυριως σε πολυ επιτυχημενο μαρκετινγκ. Καθισα το προαλλες σε ΜΒ E class 4ετιας με 40-50 χιλιαδες χμ και ειδα φθαρμενα δερματινα καθισματα, ξεφλουθισμενα πλαστικα, πλαστικα να τριζουνε κτλ... σε ενα αυτοκινητο που εκανε 50-60 χιλιαρικα καινουργιο!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ΥΓ. Ειμαι κατοικος ΗΠΑ εδω και 20 χρονια.
από περιέργεια τι οδηγάς εσύ;
Saab, Ford και Mitsubishi (της συζηγου). Το Saab ηταν η ευκαιρια του αιωνα (αυτο που εγραψα παραπανω για το πολυ χαμηλο resale value) και το πηρα φτηνοτερο απο Yaris ... πασχει βεβαια απο τριξιματα και αλλα προβληματακια, αλλα τι να κανουμε .
η αγορά των ΗΠΑ είναι φάση Ευρώπη. Πόσοι επιλέγουν αμερικάνικα εδώ; (+ιαπωνικά αλλά είναι λίγο καλύτερα αυτοί)
άλλες οι ανάγκες του αμερικανού άλλες του ευρωπαίου άλλες του ιάπωνα.
Σωστο αυτο ως ενα σημειο. Η ευρωπαικη αγορα αυτοκινητων (και οχι μονο ) ειναι φτιαγμενη και ραμμενη στα μετρα των γερμανων, πχ η φορολογια βαση του κυβισμου βαζει τα αμερικανικα αυτοκινητα σε τεραστιο μειονεκτημα, ενω στην πραγματικοτητα ο κυβισμος δεν εχει καμια σχεση με την πολυτελεια. Και οι ιαπωνες κανουν παρομοιες λαδιες, πχ καθε αυτοκινητο που εισαγεται στην Ιαπωνια χρειαζεται ειδικο ελεγχο που αυξανει το κοστος σημαντικα και διαφορα αλλα τετοια.
-
Προστατευτισμοί άμεσοι ή έμμεσοι, κυρίως οι δεύτεροι, υπάρχουν παντού. Το θέμα είναι πάντως ότι ο μέσος αμερικάνος λειτουργεί περισσότερο ορθολογιστικά σε θέματα αγοράς αυτοκινήτου. Κι ας τους λέμε 'αμερικανάκια'.
Ο ευρωπαίος είναι πολύ της φιγούρας και της ονομασίας προέλευσης, ο ιάπωνας ξεκάθαρα εθνοκεντρικός.
Φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις πάμπολλες. -
Κατά την άποψή μου τα αυτοκίνητα που τους αξίζει ο όρος ΄΄χειροτερα΄΄ είναι πλέον ελάχιστα και αυτά δεν πωλούνται στην ελλάδα. Και είναι άδικο επίσης να κρίνουμε όλα τα αυτοκίνητα με βάση τις δικές μας προσωπικές προτιμήσεις και να τα χαρακτηρίζουμε ως κακά. Το οτι είναι ακατάλληλα για ένα άτομο δεν τα κάνει κακά αυτοκίνητα. Επίσης θέλω να πω κατι και για την vw. Την εμπάθεια που εκφράζεται από ορισμένους τη θεωρώ απολύτως δικαιολογημένη. Γράφω λοιπόν μια εμπειρία μου που τα λέει όλα. Έχω ένα seat leon 1.6 fsi 2005, μου χαλάει ο συμπιεστής του κλιματιστικού, πάω στην αντιπροσωπεία, κόστος ανταλλακτικού 960ε, το σύνολο έβγαινε 1300ε. Μου λέει ο μηχανικος οτι είναι πολλά και οτι έτσι είναι η vw και τελικα πήγα και το πήρα από έξω απο τη μάρκα που προμηθεύει την vw με το ανταλλακτικο, σύνολο επισκευής στην αντιπροσωπεία 500ε. το ανταλλακτικό παρεπιπτόντως είχε ανάκληση στη γερμανία, αλλά όχι εδώ. Η αίσθηση που αποκομισα ήταν οτι με κορόιδεψαν. Μετά απο 15 μέρες πάω σαβ/ριακο στο χωριο και συναντάω τη θεία μου που έχει vw golf5 fsi 1.6 2005 και μου λέει οτι έπαθε ακριβώς το ίδιο και οτι πληρωσε στην αντιπ/πεια 1550ε για την ίδια ακριβώς δουλειά. Όμως αυτή δεν ένιωσε οτι την κοροιδέψανε, αλλά όπως της είπε ο μηχανικός της το συγκεκριμένο ανταλλακτικό είναι τόσο ακριβό γιατί είναι πολύ υψηλής τεχνολογιας και σε αυτό οφείλεται και η ανωτερότητα των κλιματιστικών της vw σε σχέση με τους ιταλοιάπωνες που χρησιμοποιούν γενικότερα στα οχήματά τους πολύ χαμηλής ποιότητας και τεχνολογίας ανταλλακτικα.
-
Ο χρήστης raptispan έγραψε:
. Μετά απο 15 μέρες πάω σαβ/ριακο στο χωριο και συναντάω τη θεία μου που έχει vw golf5 fsi 1.6 2005 και μου λέει οτι έπαθε ακριβώς το ίδιο και οτι πληρωσε στην αντιπ/πεια 1550ε για την ίδια ακριβώς δουλειά. Όμως αυτή δεν ένιωσε οτι την κοροιδέψανε, αλλά όπως της είπε ο μηχανικός της το συγκεκριμένο ανταλλακτικό είναι τόσο ακριβό γιατί είναι πολύ υψηλής τεχνολογιας και σε αυτό οφείλεται και η ανωτερότητα των κλιματιστικών της vw σε σχέση με τους ιταλοιάπωνες που χρησιμοποιούν γενικότερα στα οχήματά τους πολύ χαμηλής ποιότητας και τεχνολογίας ανταλλακτικα.Μόλις αποτύπωσες τον τρόπο προώθησης και το marketing πίσω από τις (περισσότερες) Γερμανικές κατασκευές.
-
Τι ποσά είναι αυτά ρε παιδία; Χάλασε και μας πριν κανα μήνα το κομπρεσερ κλιματιστικού σε Passat 2.0 fsi και έκανε 492Ε στην αντιπροσωπεία (ανακατασκευής). Εργασία δε θυμάμαι ακριβώς, νομίζω κανα 150άρι.
Δεν το έψαξα έξω να δω τι τιμές παίζουν. raptispan τί τιμή αγόρασες εσύ το κομπρεσέρ απέξω; καινούριο ή ανακατασκευής;
σορρυ για το οφτοπικ, απάντησε μου στο vw forum -
Λοιμος ειναι? Και του γειτονα πριν λιγο καιρο τα επαιξε και εσκασε ενα 500αρι σε passat 2.0fsi
-
Είναι από τα σημεία που πονάνε τα vw.
-
Στα κιβωτια ,dsg αλλα και χειροκινητα ,στα μοτερ που καινε λαδια στους γρυλλους των παραθυρων και στις n75 πονανε
Τωρα και στα κομπρεσερΜαλλον βρηκαμε τα χειροτερα αυτοκινητα..
-
Αγόρασα 420ε τον συμπιεστη της zexel.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Στα κιβωτια ,dsg αλλα και χειροκινητα ,στα μοτερ που καινε λαδια στους γρυλλους των παραθυρων και στις n75 πονανε
Τωρα και στα κομπρεσερΜαλλον βρηκαμε τα χειροτερα αυτοκινητα..
Eίναι που είναι untouchable τα vag εδώ μέσα.
-
Αυτό σας κάνει εντύπωση ή ότι σε 3 ποστ βρέθηκαν 2 αγοραστές Πασσάτ 2.0fsi! Πραγματικά, γιατί? Γιατί?
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Στα κιβωτια ,dsg αλλα και χειροκινητα ,στα μοτερ που καινε λαδια στους γρυλλους των παραθυρων και στις n75 πονανε
Τωρα και στα κομπρεσερΜαλλον βρηκαμε τα χειροτερα αυτοκινητα..
Τις σκάστρες, τα τούρμπο και τις κρεμαγιέρες ξέχασες...
-
Ε, το 2005 που έγινε η παραγγελία μόνο 1,6 και 2,0 υπήρχε.. Τώρα γιατί πασσάτ, βάσει προσωπικών κριτηριων που τα ικανοποιούσε σε μεγαλύτερο βαθμό απ τον ανταγωνισμό.. αλλά το σκίσαμε στο οφφτόπικ..
-
Γιατί οφτόπικ? Χειρότερα αυτοκίνητα-Πασσάτ. Μια χαρά οντόπικ!
Νο offence ε? Απλά έχω μεγάλη απέχθεια προς το συγκεκριμένο αμάξι ότι αυτό πρεσβεύει, εξ' ου και η χολή!
-
Δν νομίζω οτι είμαστε και πολύ offtopic. Το αν είναι καλό ή κακό ένα όχημα δεν έχει να κάνει μόνο με το όχημα αυτό καθεαυτό, αλλά είναι ένα σύνολο υπηρεσιών που περιλαμβάνει και άλλους τομείς(after sales κ.α.)
Τα χειρότερα αυτοκίνητα σήμερα .