-
Ή ακόμα καλύτερα: Puke.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ή ακόμα καλύτερα: Puke.Τα σέβη μου κ. Κώστα σε σένα και στην κ. Ιωάννα!
-
Έχεις τις ευλογίες μας τέκνο μου.
-
Οδηγησα C5 με υδροπνευματικη ΙΙΙ και επαθα πλακα με το επιπεδο ανεσης....
Γιατί δεν βάζουν σε περισσοτερα αυτοκινητα τέτοια συστήματα;
Η σύγκριση με το προσφατο TD insigniaηταν τραγικη.....Παρε κοσμε γερμανικά αμάξια....
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
(το παρακάτω κείμενο έχει γραφτεί το 2007, αλλά ισχύει ακόμα)Mercedes CLS 500
Περιμένετε να αραδιάσω σπεκς για αεραναρτήσεις, πεντάλιτρους V8, 300+ άλογα, περισσότερη ροπή από Quattroporte και μάλιστα από μηδέν - σχεδόν - στροφές και διαστάσεις των ελαστικών Μichelin Pilot Sport φαρδύτερες κι από τον Πιτ Παπαδάκο; Ξεχάστε το. Όλα αυτά καλά είναι για να κερδίζεις στα χαρτιά (αυτά με τα υπερατού), όμως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο για να κερδίζεις στην αγάπη. Και ως τέτοιο, κρίνεται από εμένα προσωπικά - και δεν θα δεχτώ απολύτως καμιά αμφισβήτηση επ' αυτού - ως το απολύτως κορυφαίο αυτοκίνητο για γάμους (γαμοαυτοκίνητο) που κυλάει αυτή τη στιγμή. Οι σύγχρονες, απόλυτα αρμονικές και χυμώδεις γραμμές του αμαξώματος της CLS, την κάνουν να δείχνει πολύ φρέσκια σα σχήμα, τέλεια ως το μέρος που θα ήθελε ένα νέο ζευγάρι να είναι μέσα κατά τη διάρκεια της μεταφοράς του από την εκκλησία έως το μέρος της δεξίωσης. Καμιά σχέση με γεροντίστικες Ρολς ή οποιαδήποτε άλλη σαλούν Μερκ.
Ας πάρουμε λοιπόν για παράδειγμα το υποθετικό σενάριο ενός γάμου που μπορεί και να έγινε.
Ο γαμπρός έχει συννενοηθεί με τον οδηγό του γαμοαυτοκινήτου να βρεθούνε στον Πειραιά, στο λουλουδάδικο, για τον στολισμό στις 5 η ώρα το απόγευμα του Σαββάτου. Ο οδηγός του γαμοαυτοκινήτου φυσικά δεν φέρνει αντίρρηση, άσχετα αν έχει σκοπό να παρακολουθήσει τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά ενός αγώνα F1 ο οποίος έγινε ας πούμε στο Μονακό. Τα δοκιμαστικά τελειώνουν στις 4 και ο οδηγός του γαμοαυτοκινήτου δεν έχει κάνει ακόμα ντους. Μετά το τέλος των δοκιμαστικών, μετά το ξύρισμα και το απαραίτητο ντους, μετά το κουστουμάρισμα, ο οδηγός είναι έτοιμος να πάρει το αυτοκίνητο και να πάει στο λουλουδάδικο όπου θα τον περιμένει ο γαμπρός. Η ώρα μετά τις ετοιμασίες του γαμοοδηγού έχει φτάσει πέντε παρά είκοσι. Είκοσι λεπτά για να φτάσει ο κακόμοιρος στον Πειραιά από τη Φιλοθέη;! Φαντάζει αδύνατον. Όμως η CLS δεν δείχνει να προβληματίζεται. Κι έτσι, μετά από διαδρομή η οποία περιελάμβανε λίγη Αττική Οδό και αρκετό Κηφισό, το γαμοαυτοκίνητο είχε φτάσει στον προορισμό του μέσα σε 22'. Ίσως να είχε φτάσει (ελάχιστα) γρηγορότερα αν ο περιοριστής της τελικής επέτρεπε στο αυτοκίνητο να πάει λίγο παραπάνω από όσο το αφήνει να πάει. Ο γαμοοδηγός παρατήρησε τα εξής ανησυχητικά φαινόμενα κατά τη διάρκεια αυτής του της μετακίνησης. Αν και το αυτοκίνητο έχει δύο modes λειτουργίας της ανάρτησης - C (Comfort) και S (Sport) - δεν έπεσε στην αντίληψη του οδηγού κανένα ίχνος 'sport' συμπεριφοράς κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου. Το ride ήταν πιο απαλό από μπουρνούζι μπάνιου μετά από πλύσιμο με μαλακτικό ρούχων ακόμα και στο S-mode. Οδηγούσε και είχε την αίσθηση πως το αυτοκίνητο δεν κυλούσε σε δρόμο, αλλά πάνω στο αριστερό βυζί της Βάνας Μπάρμπα, φωτογράφηση ΚΛΙΚ Σεπτέμβριος 1995. Αυτό βέβαια δεν ήταν πάντα καλό, αφού σε τέτοιες ταχύτητες όλοι θα ήθελαν μια σαφήνεια από το αυτοκίνητο μέσω του τιμονιού για το πού αυτό πατάει και πού βρίσκεται, ούτως ώστε ο οδηγός να φροντίσει για να συνεχίσει να βρίσκεται το αυτοκίνητο εκεί που θέλει αυτός και όχι όπου το πετάξει το επόμενο σαμαράκι/λακούβα/δέσιμο γέφυρας. Η ασάφεια αυτή του ξύλινου (καρυδιά) τιμονιού, γινόταν ακόμα πιο ενοχλητική λόγω της αδυναμίας του οδηγού (λόγω πίεσης χρόνου) να μπορέσει να εντοπίσει πού στο διάολο βρίσκονται τα κουμπιά που ψάχνεις σταθμό στο ραδιόφωνο κι έτσι βρισκόταν να κρατιέται για τη ζωή του και να μαντεύει που θα βρεθεί το αυτοκίνητο μετά το επόμενο σαμαράκι, ακούγοντας διαφημίσεις για ψάρεμα (σαργός: αυτός ο άγνωστος, τσαπαρί στην Αίγινα, καθετή με 30άρα πετονιά και φαραώ για συναγρίδες) και κυνήγι (εκπαίδευση πουλόσκυλων, Μπερέτα 382, στέκια για μπεκάτσες στον Όλυμπο) και νέους δίσκους φερέλπιδων καλλιτεχνών της εθνικής οδού στην ΕΡΑ Σπορ.
Εδώ όμως τελειώνουν και τα όποια αρνητικά μπορεί κάποιος να εντοπίσει σε αυτό το υπέροχο αυτοκίνητο για γάμους. Διότι άπαξ και αφίχθη στο ανθοπωλείο, τα λουλούδια τοποθετήθηκαν στο άψε σβήσε, και ανέδειξαν ακόμα περισσότερο την ομορφιά και το ρόλο της CLS. To καλύτερο δε, ήταν η από κει και πέρα μετάβαση προς το σπίτι της νύφης, από τον Πειραιά δηλαδή ως τα Πατήσια, ανθοστολισμένο. Όπερ και σημαίνει, τέρμα οι διακοσάρες. Εδώ λοιπόν έρχεται ο μαγικός περιοριστής τον οποίο ο οδηγός προγραμμάτισε στα 60χαω. Πρέπει να είναι απίστευτη η αίσθηση του να οδηγείς ένα αυτοκίνητο με τα χαρακτηριστικά της CLS 500 με 60 χαω και το γκάζι στο πάτωμα στην Εθνική οδό. Σε αυτό το σημείο ο γαμοοδηγός πάτησε και το κουμπάκι για να πάει η ρύθμιση της ανάρτησης στο C και όπως και ο ίδιος περίμενε, δεν παρατήρησε ουδεμία αλλαγή. Και πως να παρατηρήσει άλλωστε; Είχε βέβαια το χρόνο να παίξει με το ραδιόφωνο του οποίου έμαθε όλες τις λειτουργίες και τελικά άκουσε τους σταθμούς που ήθελε. Όταν με το καλό έφτασε και η ώρα να μπει η καθ' όλα απαστράπτουσα και πανέμορφη νύφη με τον πατέρα της στο αυτοκίνητο, το παζλ είχε σχεδόν συμπληρωθεί. Με τον ίδιο ρυθμό των 60 χαω στην εθνική οδό, η CLS 500 πήρε το δρόμο της επιστροφής προς Πειραιά με τη διαφορά πως αυτή τη φορά προορισμός ήταν η εκκλησία. Ο συνδυασμός CLS 500 μεταφέρουσας γοητευτικότατη νύφη, δημιούργησε πανζουρλισμό στη διαδρομή αφού οι επιβαίνοντες σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα χάζευαν το γαμοαυτοκίνητο λίγο πριν προσπεράσουν (με μισή καρδιά). Η άφιξη της Μέρκας στην εκκλησία ξεσήκωσε κύμα ενθουσιασμού από τους παρευρισκόμενους αν και κάτι μου λέει ότι όλος ο πανικός δεν έγινε για το αμάξι στη συγκεκριμένη περίπτωση (πάντα αφήνω όμως κάποιο μικρό περιθώριο, γιατί καμμένοι υπάρχουν παντού).
Μετά το πέρας της τελετής, έφτασε η ώρα του να μπεί και να φωτογραφηθεί το ζευγάρι στο γαμοαυτοκίνητο. Πρέπει να βγήκαν πάνω από 50 φωτογραφίες εκεί. Υποθέτω αν ήταν Audi Α4 θα είχαν βγει 10 το πολύ. Μπορεί να κάνω και λάθος, άλλωστε όλη αυτή η ιστορία μπορεί να είναι και υποθετική, μην ξεχνάμε. Μόλις τελείωσαν όλα αυτά, έφτασε η ώρα να γίνει η μεταφορά του ζεύγους από την εκκλησία προς το κέντρο για τη δεξίωση. Φυσικά το ζευγάρι έπρεπε να φτάσει εκεί τελευταίο, μετά από όλους τους καλεσμένους για να γίνει θριαμβευτική είσοδος. Κανένα πρόβλημα φυσικά για τη Μέρκα. Μέσα σε τραγικό μποτιλιάρισμα, σουλατσάρισε 2 φορές την παραλία στο Μικρολίμανο και ανέβηκε για Καστέλα, μέχρι που έπεσε το σήμα ότι πλέον είχαν φτάσει στο κέντρο όλοι οι καλεσμένοι και μπορούσε πλέον το νεόνυμφο ζεύγος να εισέλθει. Παρά το 45λεπτο και πλέον σουλάτσο, το μπλοκαρισμένο στην κίνηση, οι επιβαίνοντες την CLS 500 έφτασαν ατσαλάκωτοι παρακαλώ, με κέφι και φρεσκάδα. Το κόβω χλωμό να υπάρχει άλλο αυτοκίνητο που θα μπορούσε να τα καταφέρει το ίδιο καλά, άντε να είναι άλλα 5-6.
Κλείνω εδώ, σημειώνοντας πως κατά την προσωπική μου γνώμη η Mercedes CLS 500 είναι ένα άριστο αυτοκίνητο για τον σκοπό που έχει φτιαχτεί να επιτελεί και το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όποιον έχει πολλούς γνωστούς που πρόκειται να παντρευτούν.Η προηγούμενη CLS ήταν κούκλα αλλά, imo, η τωρινή είναι ακόμα πιο θεά.
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Οδηγησα C5 με υδροπνευματικη ΙΙΙ και επαθα πλακα με το επιπεδο ανεσης....
Γιατί δεν βάζουν σε περισσοτερα αυτοκινητα τέτοια συστήματα;
Η σύγκριση με το προσφατο TD insigniaηταν τραγικη.....Παρε κοσμε γερμανικά αμάξια....
αποκλείεται να λες αλήθεια
στο autobild έγινε έρευνα άνεσης και βγάλανε το golf καλύτερο από c5 με υδροπνευματική
1η βέβαια η S500 Merc -
Ο χρήστης billy7 έγραψε:
Οδηγησα C5 με υδροπνευματικη ΙΙΙ και επαθα πλακα με το επιπεδο ανεσης....
Γιατί δεν βάζουν σε περισσοτερα αυτοκινητα τέτοια συστήματα;
Η σύγκριση με το προσφατο TD insigniaηταν τραγικη.....Παρε κοσμε γερμανικά αμάξια....
αποκλείεται να λες αλήθεια
στο autobild έγινε έρευνα άνεσης και βγάλανε το golf καλύτερο από c5 με υδροπνευματική
1η βέβαια η S500 Mercπλακα κανεις ετσι;;;:?
-
Ο χρήστης billy7 έγραψε:
Οδηγησα C5 με υδροπνευματικη ΙΙΙ και επαθα πλακα με το επιπεδο ανεσης....
Γιατί δεν βάζουν σε περισσοτερα αυτοκινητα τέτοια συστήματα;
Η σύγκριση με το προσφατο TD insigniaηταν τραγικη.....Παρε κοσμε γερμανικά αμάξια....
αποκλείεται να λες αλήθεια
στο autobild έγινε έρευνα άνεσης και βγάλανε το golf καλύτερο από c5 με υδροπνευματική
1η βέβαια η S500 MercΟMFG!
Αυτά ούτε το auto-megali-paraskevi δεν τόλμησε να τα γράψει!
-
Ο χρήστης billy7 έγραψε:
αποκλείεται να λες αλήθεια
στο autobild έγινε έρευνα άνεσης και βγάλανε το golf καλύτερο από c5 με υδροπνευματική
1η βέβαια η S500 MercΠλάκα μας κάνουν... Εκτός αν η Ψ5 έχει γίνει τόσο άθλια (δεν έχω μπει στην καινούρια με την υδροπνευματική - εννοείται η προηγούμενη απλά ΔΕΝ συγκρίνεται με την γκόλφω5 στο θέμα άνεση) ή η γκόλφω τόσο άνετη, μιλάμε για κορυφαίο τρολάρισμα...
Κόντεψα ν' αρχίσω να γελάω δυνατά στη δουλειά...
-
Έχει αναφερθεί και παλιότερα.. Αλήθεια είναι.. Αν βρεί κάποιος και το τεύχος..
-
Το ειχα εγω,αλλα το πεταξα
Ειχε και ds το συγκριτικο -
Αν δεν κάνω λάθος το αρθράκι αναφέρεται στην συνολική αίσθηση άνεσης. Μην εστιάζετε λοιπόν μόνο στην ειδική ανάρτηση, υπάρχουν κι' άλλα θέματα όπως θόρυβος, κραδασμοί, καθίσματα, ευκολία μπες βγες κ.α.
Δεν προσπαθώ βέβαια να αιτιολογήσω το αποτέλεσμα, είναι γνωστή και αρκούντως διασκεδαστική άλλωστε η έφεση του περιοδικού να αποθεώνει οτιδήποτε έχει κατασκευαστεί από το Δ' Ράιχ. -
Βρήκατε σοβαρό περιοδικό και ασχολείστε σοβαρά με αυτό, αφήστε που δε που είναι γερμανικό, θα αποθέωνε τα γαλλικά; Από την άλλη εγώ προσωπικά C5 δε θα έπερνα ποτέ, γιατί είναι wannabe bmw.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Αν δεν κάνω λάθος το αρθράκι αναφέρεται στην συνολική αίσθηση άνεσης. Μην εστιάζετε λοιπόν μόνο στην ειδική ανάρτηση, υπάρχουν κι' άλλα θέματα όπως θόρυβος, κραδασμοί, καθίσματα, ευκολία μπες βγες κ.α.
Δεν προσπαθώ βέβαια να αιτιολογήσω το αποτέλεσμα, είναι γνωστή και αρκούντως διασκεδαστική άλλωστε η έφεση του περιοδικού να αποθεώνει οτιδήποτε έχει κατασκευαστεί από το Δ' Ράιχ.Πήγα να την κανω test drive για να δοκιμασω αυτο, τη συνολική αίσθηση ανεσης
Ειναι η μέρα με τη νύχτα , τι να συγκρίνουμε; Δεν ειναι μονο το θέμα της ηχομόνοσης...
Δεν μπορω να φανταστω πως μπορεί να συγκριθεί αυτό το αυτοκίνητο με την υδροενεργητική ανάρτηση με ενα συμβατικό, golf-ξεgolf.... -
Ο χρήστης solonts έγραψε:
Βρήκατε σοβαρό περιοδικό και ασχολείστε σοβαρά με αυτό, αφήστε που δε που είναι γερμανικό, θα αποθέωνε τα γαλλικά; Από την άλλη εγώ προσωπικά C5 δε θα έπερνα ποτέ, γιατί είναι wannabe bmw.καλά, καντο μια βόλτα και τα ξαναλέμε...
μου άλλαξε άποψη περι του τι μπορεί να κάνει ενα αυτοκίνητοτο πως φαίνεται απέξω, μου ειναι ψιλοαδιάφορο.. μοιαζει καπως στα γερμανικά κατεστημένα αλλα οι ομοιότητες σταματούν (ευτυχώς) εκεί
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
καλά, καντο μια βόλτα και τα ξαναλέμε...
μου άλλαξε άποψη περι του τι μπορεί να κάνει ενα αυτοκίνητοΚάθε άνθρωπος έχει διαφορετικά κριτήρια. Εγώ π.χ. σιχαίνομαι τις υδροπνευματικές αναρτήσεις.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
καλά, καντο μια βόλτα και τα ξαναλέμε...
μου άλλαξε άποψη περι του τι μπορεί να κάνει ενα αυτοκίνητοΚάθε άνθρωπος έχει διαφορετικά κριτήρια. Εγώ π.χ. σιχαίνομαι τις υδροπνευματικές αναρτήσεις.
για πες, γιατι;
σοβαρα ρωταω... απο τοτε που το οδηγησα αναρωτιεμαι γιατι δεν εχουν επικρατησει καθολικα στην αυτοκινητοβιομηχανια αφου η διαφορα τους ειναι τεραστια... -
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
καλά, καντο μια βόλτα και τα ξαναλέμε...
μου άλλαξε άποψη περι του τι μπορεί να κάνει ενα αυτοκίνητοΚάθε άνθρωπος έχει διαφορετικά κριτήρια. Εγώ π.χ. σιχαίνομαι τις υδροπνευματικές αναρτήσεις.
για πες, γιατι;
σοβαρα ρωταω... απο τοτε που το οδηγησα αναρωτιεμαι γιατι δεν εχουν επικρατησει καθολικα στην αυτοκινητοβιομηχανια αφου η διαφορα τους ειναι τεραστια...ξερεις ποσο κοστιζει η επισκευη/αλλαγη τους?
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
καλά, καντο μια βόλτα και τα ξαναλέμε...
μου άλλαξε άποψη περι του τι μπορεί να κάνει ενα αυτοκίνητοΚάθε άνθρωπος έχει διαφορετικά κριτήρια. Εγώ π.χ. σιχαίνομαι τις υδροπνευματικές αναρτήσεις.
για πες, γιατι;
σοβαρα ρωταω... απο τοτε που το οδηγησα αναρωτιεμαι γιατι δεν εχουν επικρατησει καθολικα στην αυτοκινητοβιομηχανια αφου η διαφορα τους ειναι τεραστια...Έχω οδηγήσει Xantia (όχι activa, αυτή ίσως να μου άρεσε) και GS (αυτή δεν μετράει προφανώς... είναι από την εποχή του Νώε ). Έχω δει καράβια που να πλέουν λιγότερο. Το ποδήλατό μου έχει πιο ευχάριστο στρίψιμο...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
καλά, καντο μια βόλτα και τα ξαναλέμε...
μου άλλαξε άποψη περι του τι μπορεί να κάνει ενα αυτοκίνητοΚάθε άνθρωπος έχει διαφορετικά κριτήρια. Εγώ π.χ. σιχαίνομαι τις υδροπνευματικές αναρτήσεις.
για πες, γιατι;
σοβαρα ρωταω... απο τοτε που το οδηγησα αναρωτιεμαι γιατι δεν εχουν επικρατησει καθολικα στην αυτοκινητοβιομηχανια αφου η διαφορα τους ειναι τεραστια...ξερεις ποσο κοστιζει η επισκευη/αλλαγη τους?
Λιγότερο από την επισκευή/αλλαγή ενός dsg?
Οδήγησα....