Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 202
    • 203
    • 204
    • 205
    • 206
    • 525
    • 526
    • 204 / 526
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    122
    10512
    167078
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Tα περί ελατηρίων κλπ μεταφέρθηκαν εδώ. Παρακαλώ να συνεχιστεί εκεί η συζήτηση. [mod]

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        markvag last edited by

        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

        Παντως η γενικη εξαγωγη συμπερασματων μερικων χρηστων, λογω ξεφρενου σπιναρισματος ενος νεου focus απο εναν χρηστη

        Ήταν παρατήρηση αρκετών χρηστών και μάλιστα δεν περιορίζονταν μόνο στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο με τα Good Year. Όπως και να έχει το MK3 δεν έχει καμία σχέση με την αμεσότητα του Mk2, ακόμα και αν δεν το πας στα όρια της πρόσφυσης των ελαστικών.

        Για την αμεσοτητα παω πασσο, καθως δεν εχω καμμια επαφη με Focus ΜΚΙ , ΜΚΙΙ, αλλα σιγουρα και μονο απο τα τεχνικα specs, τα πολυ καλα υδραυλικα, παρεχουν σιγουρα μεγαλυτερη πληροφορηση απο αντιστοιχα πολυ καλα μηχανικα.
        Αυτο ειναι de facto.
        Για τα περι οριων προσφυσης ελαστικων κρατα ενα μικροτερο καλαθι γιατι: 1oν, εχουμε καλυτερη ηχομονωση, στιβαροτητα πλαισιου, με οτι αυτο συνεπαγεται σε αποροφηση θορυβων, αισθησης εξωτερικου περιβαλλοντος, και 2ον σαφως ισχυροτερο
        κινητηρα, με αρκετα μεγαλυτερες ταχυτητες εισοδου-εξοδου.

        Απλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι είναι θετικό το να σπινάρει ένα αμάξι με 3η...

        Για την αμεσότητα, απλά καμία σχέση με τις δύο πρώτες γενιές... Και γενικά για το στρίψιμο. Ακόμα και ένα ταπεινό 1,4 πρώτης γενιάς σε στροφιλίκι είναι κλάσεις ανώτερο από το τωρινό και φυσικά ο οδηγός του τωρινού δεν έχει καμία ελπίδα... (αρκεί να είναι κατηφόρα και να μην χρειαστεί να πατήσεις γκάζι... )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          blinkys last edited by

          Είμαι βαθύτατα συγκινημένος καθώς σήμερα είχα την ευκαιρία να οδηγήσω το ένα και μονάδικο **ΚΙΜΠΑΡΙΚΟ ** Renault Megane CC.

          Θα τα γράψω λίγο περιληπτικά γιατί είναι περασμένη η ώρα και βαριέμαι.
          Η οροφή ακόμα και μετά από κάποια χρόνια ανοίγει-κλείνει σχετικά σβέλτα. Χρόνος που απαιτείται αρκετός για να στρίψεις ένα κιμπάρικο τσιγάρο αν είσαι έμπειρος.(νέα μονάδα μέτρησης του χρόνου, μετά την μονάδα μέτρησης με το κάπνισμα π.χ 2 τσιγάρα δρόμος)
          Αρκετός χώρος στο εσωτερικό, αν και δεν έκατσα πίσω.Πάντως ένας φίλος μου λίγο πιο ψηλός από τον μπαρμπα Στρουμφ που το δοκίμασε,δεν παραπονέθηκε.(Σε αντίθεση με άλλη κλειστοφοβική γαλλική με τα διακριτικά cc)
          Μοτέρ ούτε κρύο ούτε ζέστη. Φαίνεται πως συμπαθεί τις κιμπάρικες (ψηλές) στροφές.
          Κιμπάρικα φρένα.Μ άρεσαν.Ψιλο απότομο δάγκωμα αλλά αποτελεσματικά .
          Τιμόνι κιμπάρικο γύρω από την ευθεία αλλά ψιλό κουκουρούκου όταν το στρίβεις.
          Χωρίς να γνωρίζω σε τι κατάσταση ήταν αμορτισέρ κτλ, ( το οδόμετρο έλεγε 80.000 χλμ) στρίβει κιμπάρικα.
          Καλή ηχομόνωση ακόμα και σε κιμπάρικες(αφαίρεση διπλώματος κτλ ) ταχύτητες.
          Δεν μπόρεσα να δω αν χαλάει το μαλλί ο αέρας με την οροφή ανοιχτή, αφενός γιατί το οδήγησα μόνο κλειστό αφετέρου γιατί είμαι ημι-καραφλός.Το τεστ με περούκα θα γίνει τις Απόκριες.
          Λίγοι τριγμοί ακόμα και σε χωματόδρομο.
          Μην αφήσετε ποτέ το έτερον ήμισυ να ανοιγοκλείσει τα παράθυρα, θα χαλάσει το μανικούρ. Εγώ έπαθα 3 θλάσεις στα δάχτυλα προσπαθώντας να πατήσω το διακόπτη. Γενικά ψιλό χάλια όλοι οι διακόπτες. Πιστεύω πως σύντομα κάποια κόλλα στιγμής θα βρει την θέση της στο ντουλαπάκι, και καποιο παράθυρο θα μείνει μόνιμα ανοιχτό. Για το τελευταίο είμαι σίγουρος πως όταν γίνει θα βρέχει κιόλας.
          Εκεί που έπαθα σοκ όμως ήταν με τον λεβιέ- γρίφο. Ακόμα έχω την απορία ποια ταχύτητα έβαζα .Μόνο για την όπισθεν είμαι σίγουρος. Τέτοια αίσθηση λάστιχο δεν είχε ούτε το 106 μου μετά από 200.000 χλμ. Είμαι σίγουρος πως κατασκευάστρια εταιρεία είναι η DUREX. Καλύτερα να κρατάς ένα κιμπάρικο κομπολόι ή το μπούτι της συνοδηγού παρά να αλλάζεις ταχύτητες. Παραλίγο να συμπαθήσω τα αυτόματα κιβώτια μετά από αυτήν την εμπειρία.

          Εν κατακλείδι μάλλον δεν θα το αγόραζα. Γενικά δεν είμαι φαν των ανοιχτών και μάλλον δεν είμαι και αντικειμενικός κριτής.
          Πάντως προτείνεται ανεπιφύλακτα σε κιμπάριδες με σούπερ δυνατά δάχτυλα, που δεν αλλάζουν ταχύτητες ποτέ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • scotch
            scotch last edited by

            Πολύ κιμπάρικη περιγραφή

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              zx-lover last edited by

              ...Α5 sportback 2.0 TFSI σημερα για καμια 50αρια χιλιομετρα...

              Καταρχας το αμαξι ειναι πανεμορφο! Εχει 41.000 χλμ που δεν του φαινονται καθολου. Σε γκρι σιελ χρωμα με σοκολατι δερματινο εσωτερικο και 19αρες υπεροχες ζαντες ειναι απλα...πλιτς!
              Αφου το χαζεψα αρκετη ωρα απ'εξω ανοιγω την -χωρις πλαισιο- πορτα και μπαινω στην θεση του οδηγου. Σκληρο το καθισμα οπως απεδειχθει και στην πορεια και χειροκινητες οι ρυθμισεις (μα ειναι δυνατον σε ενα αμαξι 60+ χιλιαδων €?) αλλα η τελεια θεση ερχεται σε δευτερολεπτα. Ωραιο περιβαλλον, ενα εσωτερικο που σε αγκαλιαζει με ομορφα υλικα και ηλεκτρικο χειροφρενο. Στο κεντρο του ταμπλο ειχε μεγαλη εγχρωμη οθονη πληροφοριων για ηχοσυστημα (audi concert εγραφε)και κλιματισμο που με εκανε να πιστεψω οτι εχει navi αλλα τελικα δεν ειχε. Βαζω την πλακετα που εχει για κλειδι στην σχισμη παιζω λιγη ωρα με το μενου, απενεργοποιω το star-stop (ξερω δεν ειμαι οικολογος αλλα μου την σπαει ) και παω να ξεκινησω αλλα το ηλεκτρικο χειροφρενο δεν λυνει μονο του οπως εχω συνηθισει απο τα Γαλλικα που παιζω μπαλα κυριως. Πρεπει να το λυσεις ενω συγχρονως πατας φρενο. Πολυ μαλακα τα πενταλ του και ελαφρυ το τιμονι του, γενικα πολυ ευκολο αυτοκινητο. Σφιχτη αρκετα η κυλιση του (μαλλον παιζουν ρολο οι 19αρες εδω με ολοκαινουργια λαστιχα P Zero Rosso σε 255/35...), παταει ομορφα στον δρομο και σου δινει ενα υπεροχο αισθημα ασφαλειας. Πολυ καλη ηχομονωση, απολαυστικο σε αισθηση το 6αρι του και ο κινητηρας τραβουσε δυνατα με γλυκια ροπη. Οπως ενημερωθηκα απο τον ιδιοκτητη φοραει προγραμμα της αντιπροσωπειας με αγνωστο αριθμο αλογων , πιστευω καπου μεταξυ 220-240 πρεπει να ειναι. Γενικως σε ανοιχτο δρομο φορτωνεις χιλιομετρα πολυ ευκολα χωρις να το παρεις χαμπαρι. Δεν το πιεσα ιδιαιτερα, το πολυ μεχρι 4.500σ/λ να το πηγα αλλα τα 180 τα επιασα για πλακα και δεν πηρα γραμμη μεχρι που κοιταξα κοντερ. Δεν σου αφηνει την αισθηση της μαουνας και κυριαρχει διακριτικα το σπορτιφ στοιχειο με ελαχιστο bodyroll στις παρατεταμενες με οσα. Οσο ευκολα φορτωνεις χιλιομετρα αλλο τοσο ευκολα φρεναρεις με τα πολυ δυνατα φρενα του που σου δινουν σιγουρια και με τα xenon δεν χρειαζεσαι πρακτικα προβολεις ουτε στο σκοταδι.
              Οι χωροι ειναι ενα θεμα καθως πισω εχει πολυ χαμηλο ουρανο λογω σχεδιασμου και εγω που ειμαι 1,84 εβρισκα ενω ειχα χωρο για τα ποδια ακομα και πισω απο την δικη μου θεση που οδηγαω αρκετα πισω αλλα για 4 ατομα ειναι μια χαρα.
              Τελικα ηταν ενα ευχαριστο αυτοκινητο που πιστευω οτι με πιο μαλακα καθισματα και 18αρες (μην πω και 17αρες) και ενα κλικ πιο μαλακη αναρτηση θα ερχοταν ακριβως στα γουστα μου. Ομορφο, πολυ ποιοτικο, γρηγορο και ασφαλες. Δεν εχω οδηγησει κατι αλλο της κατηγοριας του βεβαια αλλα πιστευω οτι χτυπαει κορυφη ευκολα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostis20 last edited by

                Σε γενικες γραμμες σωστος!!Εγω το εχω με 17αρες και πιστευω οτι ειναι σφικτο ακομα...Το χειροφρενο λυνεται αυτοματα!Μηπως δε φορουσες ζωνη?
                Εγω εχω 16000χμ και ειμαι πολυ ικανοποιημενος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cosneo last edited by

                  Ο χρήστης blinkys έγραψε:
                  Εκεί που έπαθα σοκ όμως ήταν με τον λεβιέ- γρίφο. Ακόμα έχω την απορία ποια ταχύτητα έβαζα .Μόνο για την όπισθεν είμαι σίγουρος. Τέτοια αίσθηση λάστιχο δεν είχε ούτε το 106 μου μετά από 200.000 χλμ. Είμαι σίγουρος πως κατασκευάστρια εταιρεία είναι η DUREX. Καλύτερα να κρατάς ένα κιμπάρικο κομπολόι ή το μπούτι της συνοδηγού παρά να αλλάζεις ταχύτητες. Παραλίγο να συμπαθήσω τα αυτόματα κιβώτια μετά από αυτήν την εμπειρία.

                  Το κιβώτιο εχει λαστιχένια αίσθηση αλλα τουλάχιστον σε κούμπωμα και το να βρεθεί η θέση της ταχύτητας δεν υπήρχε ποτε πρόβλημα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σου έδωσε αυτή την αίσθηση!
                  Συγχρόνως με Megane οδηγούσα και 406 και είχαν ακριβώς την ίδια αίσθηση!

                  Και οι διακόπτες για τα παραθυρα όντως είναι δυσχρηστοι διότι είναι πατητοί και η εσοχή τους δεν ενδείκνυται για μανικιούρ. Αλλα αντέχουν στον χρόνο. Αλλού ήταν το θέμα στα παραθυρα ... τα γνωστά!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cavallino last edited by

                    (το παρακάτω κείμενο έχει γραφτεί το 2007, αλλά ισχύει ακόμα)

                    Mercedes CLS 500

                    Περιμένετε να αραδιάσω σπεκς για αεραναρτήσεις, πεντάλιτρους V8, 300+ άλογα, περισσότερη ροπή από Quattroporte και μάλιστα από μηδέν - σχεδόν - στροφές και διαστάσεις των ελαστικών Μichelin Pilot Sport φαρδύτερες κι από τον Πιτ Παπαδάκο; Ξεχάστε το. Όλα αυτά καλά είναι για να κερδίζεις στα χαρτιά (αυτά με τα υπερατού), όμως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο για να κερδίζεις στην αγάπη. Και ως τέτοιο, κρίνεται από εμένα προσωπικά - και δεν θα δεχτώ απολύτως καμιά αμφισβήτηση επ' αυτού - ως το απολύτως κορυφαίο αυτοκίνητο για γάμους (γαμοαυτοκίνητο) που κυλάει αυτή τη στιγμή. Οι σύγχρονες, απόλυτα αρμονικές και χυμώδεις γραμμές του αμαξώματος της CLS, την κάνουν να δείχνει πολύ φρέσκια σα σχήμα, τέλεια ως το μέρος που θα ήθελε ένα νέο ζευγάρι να είναι μέσα κατά τη διάρκεια της μεταφοράς του από την εκκλησία έως το μέρος της δεξίωσης. Καμιά σχέση με γεροντίστικες Ρολς ή οποιαδήποτε άλλη σαλούν Μερκ.

                    Ας πάρουμε λοιπόν για παράδειγμα το υποθετικό σενάριο ενός γάμου που μπορεί και να έγινε.

                    Ο γαμπρός έχει συννενοηθεί με τον οδηγό του γαμοαυτοκινήτου να βρεθούνε στον Πειραιά, στο λουλουδάδικο, για τον στολισμό στις 5 η ώρα το απόγευμα του Σαββάτου. Ο οδηγός του γαμοαυτοκινήτου φυσικά δεν φέρνει αντίρρηση, άσχετα αν έχει σκοπό να παρακολουθήσει τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά ενός αγώνα F1 ο οποίος έγινε ας πούμε στο Μονακό. Τα δοκιμαστικά τελειώνουν στις 4 και ο οδηγός του γαμοαυτοκινήτου δεν έχει κάνει ακόμα ντους. Μετά το τέλος των δοκιμαστικών, μετά το ξύρισμα και το απαραίτητο ντους, μετά το κουστουμάρισμα, ο οδηγός είναι έτοιμος να πάρει το αυτοκίνητο και να πάει στο λουλουδάδικο όπου θα τον περιμένει ο γαμπρός. Η ώρα μετά τις ετοιμασίες του γαμοοδηγού έχει φτάσει πέντε παρά είκοσι. Είκοσι λεπτά για να φτάσει ο κακόμοιρος στον Πειραιά από τη Φιλοθέη;! Φαντάζει αδύνατον. Όμως η CLS δεν δείχνει να προβληματίζεται. Κι έτσι, μετά από διαδρομή η οποία περιελάμβανε λίγη Αττική Οδό και αρκετό Κηφισό, το γαμοαυτοκίνητο είχε φτάσει στον προορισμό του μέσα σε 22'. Ίσως να είχε φτάσει (ελάχιστα) γρηγορότερα αν ο περιοριστής της τελικής επέτρεπε στο αυτοκίνητο να πάει λίγο παραπάνω από όσο το αφήνει να πάει. Ο γαμοοδηγός παρατήρησε τα εξής ανησυχητικά φαινόμενα κατά τη διάρκεια αυτής του της μετακίνησης. Αν και το αυτοκίνητο έχει δύο modes λειτουργίας της ανάρτησης - C (Comfort) και S (Sport) - δεν έπεσε στην αντίληψη του οδηγού κανένα ίχνος 'sport' συμπεριφοράς κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου. Το ride ήταν πιο απαλό από μπουρνούζι μπάνιου μετά από πλύσιμο με μαλακτικό ρούχων ακόμα και στο S-mode. Οδηγούσε και είχε την αίσθηση πως το αυτοκίνητο δεν κυλούσε σε δρόμο, αλλά πάνω στο αριστερό βυζί της Βάνας Μπάρμπα, φωτογράφηση ΚΛΙΚ Σεπτέμβριος 1995. Αυτό βέβαια δεν ήταν πάντα καλό, αφού σε τέτοιες ταχύτητες όλοι θα ήθελαν μια σαφήνεια από το αυτοκίνητο μέσω του τιμονιού για το πού αυτό πατάει και πού βρίσκεται, ούτως ώστε ο οδηγός να φροντίσει για να συνεχίσει να βρίσκεται το αυτοκίνητο εκεί που θέλει αυτός και όχι όπου το πετάξει το επόμενο σαμαράκι/λακούβα/δέσιμο γέφυρας. Η ασάφεια αυτή του ξύλινου (καρυδιά) τιμονιού, γινόταν ακόμα πιο ενοχλητική λόγω της αδυναμίας του οδηγού (λόγω πίεσης χρόνου) να μπορέσει να εντοπίσει πού στο διάολο βρίσκονται τα κουμπιά που ψάχνεις σταθμό στο ραδιόφωνο κι έτσι βρισκόταν να κρατιέται για τη ζωή του και να μαντεύει που θα βρεθεί το αυτοκίνητο μετά το επόμενο σαμαράκι, ακούγοντας διαφημίσεις για ψάρεμα (σαργός: αυτός ο άγνωστος, τσαπαρί στην Αίγινα, καθετή με 30άρα πετονιά και φαραώ για συναγρίδες) και κυνήγι (εκπαίδευση πουλόσκυλων, Μπερέτα 382, στέκια για μπεκάτσες στον Όλυμπο) και νέους δίσκους φερέλπιδων καλλιτεχνών της εθνικής οδού στην ΕΡΑ Σπορ.
                    Εδώ όμως τελειώνουν και τα όποια αρνητικά μπορεί κάποιος να εντοπίσει σε αυτό το υπέροχο αυτοκίνητο για γάμους. Διότι άπαξ και αφίχθη στο ανθοπωλείο, τα λουλούδια τοποθετήθηκαν στο άψε σβήσε, και ανέδειξαν ακόμα περισσότερο την ομορφιά και το ρόλο της CLS. To καλύτερο δε, ήταν η από κει και πέρα μετάβαση προς το σπίτι της νύφης, από τον Πειραιά δηλαδή ως τα Πατήσια, ανθοστολισμένο. Όπερ και σημαίνει, τέρμα οι διακοσάρες. Εδώ λοιπόν έρχεται ο μαγικός περιοριστής τον οποίο ο οδηγός προγραμμάτισε στα 60χαω. Πρέπει να είναι απίστευτη η αίσθηση του να οδηγείς ένα αυτοκίνητο με τα χαρακτηριστικά της CLS 500 με 60 χαω και το γκάζι στο πάτωμα στην Εθνική οδό. Σε αυτό το σημείο ο γαμοοδηγός πάτησε και το κουμπάκι για να πάει η ρύθμιση της ανάρτησης στο C και όπως και ο ίδιος περίμενε, δεν παρατήρησε ουδεμία αλλαγή. Και πως να παρατηρήσει άλλωστε; Είχε βέβαια το χρόνο να παίξει με το ραδιόφωνο του οποίου έμαθε όλες τις λειτουργίες και τελικά άκουσε τους σταθμούς που ήθελε. Όταν με το καλό έφτασε και η ώρα να μπει η καθ' όλα απαστράπτουσα και πανέμορφη νύφη με τον πατέρα της στο αυτοκίνητο, το παζλ είχε σχεδόν συμπληρωθεί. Με τον ίδιο ρυθμό των 60 χαω στην εθνική οδό, η CLS 500 πήρε το δρόμο της επιστροφής προς Πειραιά με τη διαφορά πως αυτή τη φορά προορισμός ήταν η εκκλησία. Ο συνδυασμός CLS 500 μεταφέρουσας γοητευτικότατη νύφη, δημιούργησε πανζουρλισμό στη διαδρομή αφού οι επιβαίνοντες σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα χάζευαν το γαμοαυτοκίνητο λίγο πριν προσπεράσουν (με μισή καρδιά). Η άφιξη της Μέρκας στην εκκλησία ξεσήκωσε κύμα ενθουσιασμού από τους παρευρισκόμενους αν και κάτι μου λέει ότι όλος ο πανικός δεν έγινε για το αμάξι στη συγκεκριμένη περίπτωση (πάντα αφήνω όμως κάποιο μικρό περιθώριο, γιατί καμμένοι υπάρχουν παντού).
                    Μετά το πέρας της τελετής, έφτασε η ώρα του να μπεί και να φωτογραφηθεί το ζευγάρι στο γαμοαυτοκίνητο. Πρέπει να βγήκαν πάνω από 50 φωτογραφίες εκεί. Υποθέτω αν ήταν Audi Α4 θα είχαν βγει 10 το πολύ. Μπορεί να κάνω και λάθος, άλλωστε όλη αυτή η ιστορία μπορεί να είναι και υποθετική, μην ξεχνάμε. Μόλις τελείωσαν όλα αυτά, έφτασε η ώρα να γίνει η μεταφορά του ζεύγους από την εκκλησία προς το κέντρο για τη δεξίωση. Φυσικά το ζευγάρι έπρεπε να φτάσει εκεί τελευταίο, μετά από όλους τους καλεσμένους για να γίνει θριαμβευτική είσοδος. Κανένα πρόβλημα φυσικά για τη Μέρκα. Μέσα σε τραγικό μποτιλιάρισμα, σουλατσάρισε 2 φορές την παραλία στο Μικρολίμανο και ανέβηκε για Καστέλα, μέχρι που έπεσε το σήμα ότι πλέον είχαν φτάσει στο κέντρο όλοι οι καλεσμένοι και μπορούσε πλέον το νεόνυμφο ζεύγος να εισέλθει. Παρά το 45λεπτο και πλέον σουλάτσο, το μπλοκαρισμένο στην κίνηση, οι επιβαίνοντες την CLS 500 έφτασαν ατσαλάκωτοι παρακαλώ, με κέφι και φρεσκάδα. Το κόβω χλωμό να υπάρχει άλλο αυτοκίνητο που θα μπορούσε να τα καταφέρει το ίδιο καλά, άντε να είναι άλλα 5-6.
                    Κλείνω εδώ, σημειώνοντας πως κατά την προσωπική μου γνώμη η Mercedes CLS 500 είναι ένα άριστο αυτοκίνητο για τον σκοπό που έχει φτιαχτεί να επιτελεί και το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όποιον έχει πολλούς γνωστούς που πρόκειται να παντρευτούν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros last edited by

                      κατι μου λεει οτι ο γαμος εγινε

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης spiros έγραψε:
                        κατι μου λεει οτι ο γαμος εγινε

                        Τον Μάιο (για να έχει Μονακό...) του 2007 μάλιστα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          blinkys last edited by

                          Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                          Εκεί που έπαθα σοκ όμως ήταν με τον λεβιέ- γρίφο. Ακόμα έχω την απορία ποια ταχύτητα έβαζα .Μόνο για την όπισθεν είμαι σίγουρος. Τέτοια αίσθηση λάστιχο δεν είχε ούτε το 106 μου μετά από 200.000 χλμ. Είμαι σίγουρος πως κατασκευάστρια εταιρεία είναι η DUREX. Καλύτερα να κρατάς ένα κιμπάρικο κομπολόι ή το μπούτι της συνοδηγού παρά να αλλάζεις ταχύτητες. Παραλίγο να συμπαθήσω τα αυτόματα κιβώτια μετά από αυτήν την εμπειρία.

                          Το κιβώτιο εχει λαστιχένια αίσθηση αλλα τουλάχιστον σε κούμπωμα και το να βρεθεί η θέση της ταχύτητας δεν υπήρχε ποτε πρόβλημα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σου έδωσε αυτή την αίσθηση!
                          Συγχρόνως με Megane οδηγούσα και 406 και είχαν ακριβώς την ίδια αίσθηση!

                          Και οι διακόπτες για τα παραθυρα όντως είναι δυσχρηστοι διότι είναι πατητοί και η εσοχή τους δεν ενδείκνυται για μανικιούρ. Αλλα αντέχουν στον χρόνο. Αλλού ήταν το θέμα στα παραθυρα ... τα γνωστά!

                          Ίσως να είναι πρόβλημα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου .Το ίδιο μου είπε και ο φίλος-ιδιοκτήτης, και βασικά είναι το μόνο σημείο που τον χαλάει στο αυτοκίνητο. Σημειωτέον πως έχει ένα ακόμα megane, παλιότερο μοντέλο, με τα 2πλάσσια χλμ και η αίσθηση του λεβιέ είναι καλύτερη. Για την αντοχή στο χρόνο σαν αίσθηση δεν με έπεισαν. Θα έχω τη δυνατότητα όμως να το ανακαλύψω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            markvag last edited by

                            Βασικά, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με το συγκεκριμένο αμάξι...

                            Απλά έχει ως σημείο αναφοράς το 5άρι της PSA, το οποίο είναι συνομήλικο της γιαγιάς μου και φημίζεται για την καταπληκτική αίσθηση και σαφήνεια που προσφέρει...

                            Ε, ίσως να είχε και κανένα ψιλοθεματάκι με καμία ντίζα ή κάτι άλλο και ήρθε κι έδεσε...

                            Μιλάμε όμως και για πολύ κυμπαριλίκι... Ξεχειλίζει από τα μπατζάκια!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cosneo last edited by

                              Ο χρήστης markvag έγραψε:
                              Μιλάμε όμως και για πολύ κυμπαριλίκι... Ξεχειλίζει από τα μπατζάκια!

                              Μην το γελάς! Και μόνο το τίναγμα του λεβιέ στην επιτάχυνση που θα έπρεπε να έχει αλλά μάλλον δεν εχει διότι στο συγκεκριμένο πιθανό να υπάρχει πρόβλημα ... κιμπαριλίκι είναι!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                orestisren last edited by

                                Κώστα το συγκεκριμένο κυμπάρικο δεν τινάζει απλά αλλά όταν το κάνει νομίζεις ότι ο λεβγές θα ξεκολλήσει από την θέση του

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cosneo last edited by

                                  Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                                  Κώστα το συγκεκριμένο κυμπάρικο δεν τινάζει απλά αλλά όταν το κάνει νομίζεις ότι ο λεβγές θα ξεκολλήσει από την θέση του

                                  Ορέστη ... σχέση μίσους το Megane II με μενα και εγώ μ' αυτό. Δεν το έχω αναφέρει αλλα πριν χρόνια σε δανεικό απο φίλο για έκτακτη μεταφορά σε νοσοκομείο ... εγω απλά είπα απο μεσα μου 'τι άσχημο που είναι' και μέσα σε 12 ώρες που το είχα, χάλασαν δύο παραθυρα, κόλλησε η ηλιοροφή ανοιχτή, έχασα ένα τάσι και έσπασα το καπάκι απο τον καθρεφτη του σκιάδου ... δεν του ήμουν και πολύ γουρλής!!!
                                  Οδηγικά 'δεν πρόλαβα' να το γνωρίσω! Φοβόμουν στο τελος μην έχει εκτινασσόμενα καθίσματα!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    orestisren last edited by

                                    Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                    Κώστα το συγκεκριμένο κυμπάρικο δεν τινάζει απλά αλλά όταν το κάνει νομίζεις ότι ο λεβγές θα ξεκολλήσει από την θέση του

                                    Ορέστη ... σχέση μίσους το Megane II με μενα και εγώ μ' αυτό. Δεν το έχω αναφέρει αλλα πριν χρόνια σε δανεικό απο φίλο για έκτακτη μεταφορά σε νοσοκομείο ... εγω απλά είπα απο μεσα μου 'τι άσχημο που είναι' και μέσα σε 12 ώρες που το είχα, χάλασαν δύο παραθυρα, κόλλησε η ηλιοροφή ανοιχτή, έχασα ένα τάσι και έσπασα το καπάκι απο τον καθρεφτη του σκιάδου ... δεν του ήμουν και πολύ γουρλής!!!
                                    Οδηγικά 'δεν πρόλαβα' να το γνωρίσω! Φοβόμουν στο τελος μην έχει εκτινασσόμενα καθίσματα!!!

                                    Μάλλον δεν ήταν τυχαία τα προβλήματα καθώς σ' όλα τα ph 1 Megane 2 έβγαιναν όπως και σε όλα τα Renault τις περιόδου απλά έσκασαν όλα μαζί
                                    Πάντως στην συγκεκριμένη γενιά αυτοκινήτων που πιστεύω πρέπει να ήταν από την πιο όμορφη σειρά Renault(μαζί με την τωρινή) υπήρξαν πολλά ντράβαρα αξιοπιστίας μέχρι τα ph 2 και το κιβώτιο έδινε ρέστα με τις κινήσεις όταν ρόλαρε το αυτοκίνητο.Στην Laguna μας ο πατέρας μου είχε τρομάξει στην αρχή καθότι έκανε σαν ξεχαρβαλομένος και βέβαια είχε και φοβερή αίσθηση(άσχετα αν ρούφαγε τις ταχύτητες όπως και να τις έβαζες )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nonos last edited by

                                      cosneo
                                      Με τον ιδιοκτητη να υποθεσω ακομα κολληταρια ειστε?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cosneo last edited by

                                        Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                        cosneo
                                        Με τον ιδιοκτητη να υποθεσω ακομα κολληταρια ειστε?

                                        Μετακόμισε 700 χιλιόμετρα μακρυά μου και όποτε υπάρχει συνάντηση ... έρχεται με άλλο αμαξι!
                                        Και σε λίγες μέρες θα έρθει με το νέο του αυτοκίνητο ... το Juke!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          orestisren last edited by

                                          Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                          cosneo
                                          Με τον ιδιοκτητη να υποθεσω ακομα κολληταρια ειστε?

                                          Μετακόμισε 700 χιλιόμετρα μακρυά μου και όποτε υπάρχει συνάντηση ... έρχεται με άλλο αμαξι!
                                          Και σε λίγες μέρες θα έρθει με το νέο του αυτοκίνητο ... το Juke!!!

                                          Του αρέσει να ξεχωρίζει λοιπόν

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Z
                                            zisis1992 last edited by

                                            Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                            cosneo
                                            Με τον ιδιοκτητη να υποθεσω ακομα κολληταρια ειστε?

                                            Μετακόμισε 700 χιλιόμετρα μακρυά μου και όποτε υπάρχει συνάντηση ... έρχεται με άλλο αμαξι!
                                            Και σε λίγες μέρες θα έρθει με το νέο του αυτοκίνητο ... το Juke!!!

                                            Juke? Αυτό το αμάξι μάλλον Joke είναι...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 202
                                            • 203
                                            • 204
                                            • 205
                                            • 206
                                            • 525
                                            • 526
                                            • 204 / 526
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr