-
Παιδια μπορειται να μου εξηγησεται τι ειναι η πιο πανω βελτιωση ?
-
Παιδια μπορειται να μου εξηγησεται τι ειναι η πιο πανω βελτιωση ?
-
Παιδια μπορειται να μου εξηγησεται τι ειναι η πιο πανω βελτιωση ?
-
Ο χρήστης photis έγραψε:
Παιδια μπορειται να μου εξηγησεται τι ειναι η πιο πανω βελτιωση ?Γυάλισμα ή και 'άνοιγμα' των πολλαπλών εισαγωγής / εξαγωγής και των αντίστοιχων θυρίδων της κυλινδροκεφαλής.
Ιδανικός τρόπος, ΙΜΗΟ, να φτιάξεις ένα αυτοκίνητο μόνο για κόντρες, άχρηστο για το δρόμο
-
δηλαδη αυξανεις τη διαμετρο των αυλων εισαγωγης - εξαγωγης ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Παιδια μπορειται να μου εξηγησεται τι ειναι η πιο πανω βελτιωση ?
Γυάλισμα ή και 'άνοιγμα' των πολλαπλών εισαγωγής / εξαγωγής και των αντίστοιχων θυρίδων της κυλινδροκεφαλής.
Ιδανικός τρόπος, ΙΜΗΟ, να φτιάξεις ένα αυτοκίνητο μόνο για κόντρες, άχρηστο για το δρόμο
Δεν συμφωνω.....
Εχω κανει ροϊκη και αυξηση συμπιεσης και σε συνδυασμο με τα αλλα το αμαξι εχει γινει πολυ πιο ευχαριστο απο πριν...
Αν ο μηχανικος που θα την αναλαβει ειναι καλος,τοτε μπορεις να δεις καλες διαφορες... -
Ο χρήστης photis έγραψε:
δηλαδη αυξανεις τη διαμετρο των αυλων εισαγωγης - εξαγωγης ?Σε μερικές περιπτώσεις γίνεται και αυτό. Στις περισσότερες γίνεται απλά λείανση ώστε να εξασφαλιστεί ομαλότερη (μείωση των στροβιλισμών) και ταχύτερη ροή του αέρα στο θάλαμο καύσης (ή των καυσαερίων όταν μιλάμε για αυλό εξαγωγής).
Και εγώ διαφωνώ με το nass. Είναι μία μετατροπή η οποία είναι καλό να γίνεται σε όλα τα αυτοκίνητα, ΑΛΛΑ επειδή στις περισσότερες περιπτώσεις το κέρδος φαίνεται μόνο αν γίνουν και άλλες πειρφερειακές μετατροπές και επιπλεόν το κόστος είναι σχετικά υψηλό, δεν αξίζει πάντα. -
Γιατί υψηλό κόστος;
Μόνοι μας,δέν μπορούμε να τό κάνουμε;Υπάρχει κανείς πού έχει κάνει κάτι παρόμοιο,νά μας πεί τόν τρόπο,καί τά υλικά λειάνσεως (σέ νούμερα);
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
δηλαδη αυξανεις τη διαμετρο των αυλων εισαγωγης - εξαγωγης ?
Σε μερικές περιπτώσεις γίνεται και αυτό. Στις περισσότερες γίνεται απλά λείανση ώστε να εξασφαλιστεί ομαλότερη (μείωση των στροβιλισμών) και ταχύτερη ροή του αέρα στο θάλαμο καύσης (ή των καυσαερίων όταν μιλάμε για αυλό εξαγωγής).
Και εγώ διαφωνώ με το nass. Είναι μία μετατροπή η οποία είναι καλό να γίνεται σε όλα τα αυτοκίνητα, ΑΛΛΑ επειδή στις περισσότερες περιπτώσεις το κέρδος φαίνεται μόνο αν γίνουν και άλλες πειρφερειακές μετατροπές και επιπλεόν το κόστος είναι σχετικά υψηλό, δεν αξίζει πάντα.H λείανση των αυλών οδηγεί σε μειωμένο στροβιλισμό του μείγματος και αύξηση της ταχύτητας ροής, το οποίο είναι πολύ καλό για τις υψηλές στροφές (εξ΄ ου και το σχόλιο για τις κόντρες) αλλά στις χαμηλές στροφές μειώνει την ποιότητα της καύσης και τη ροπή του αυτοκινήτου (εξ΄ ου και το σχόλιο για το δρόμο).
Το κόστος είναι χαμηλότερο από πχ. αλλαγή εξάτμισης αλλά πρέπει οπωσδήποτε να 'πέσεις' σε καλό μάστορα (= σπάνιο ). Και η εν λόγω βελτίωση πρέπει να συνδυάζεται με εκκεντροφόρους, συμπίεση κτλ. ώστε να έχει νόημα.
CLIO-V6, το καλύτερο αυτοκίνητο που αισθάνεσαι μάλλον οφείλεται κατά 90% στην αύξηση της συμπίεσης (= αύξηση της ροπής) παρά στη ροϊκή εξέλιξη (= αύξηση της δύναμης ψηλά).
-
Το οτι εχει γινει πιο ευχαριστο σε σχεση με πριν ειναι αποτελεσμα ολων των επεμβασεων που εχουν γινει και οχι μονο στην συμπιεση και στην ροϊκη...
Απλα αν εχεις αγριοτερους εκκεντροφορους(πχ στην περιπτωση μου απο 211 μοιρες πηγα στις 244) οπως και να το κανουμε η ροϊκη και η αυξηση της συμπιεσης βοηθανε να αποδωσουν τα μεγιστα οι εκκεντροφοροι αυτοι...
Σε συνδυασμο με ενα σωστα φτιαγμενο προγραμμα η δυναμη θα αυξηθει παντου και οχι μονο ψηλα... -
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Το οτι εχει γινει πιο ευχαριστο σε σχεση με πριν ειναι αποτελεσμα ολων των επεμβασεων που εχουν γινει και οχι μονο στην συμπιεση και στην ροϊκη...
Απλα αν εχεις αγριοτερους εκκεντροφορους(πχ στην περιπτωση μου απο 211 μοιρες πηγα στις 244) οπως και να το κανουμε η ροϊκη και η αυξηση της συμπιεσης βοηθανε να αποδωσουν τα μεγιστα οι εκκεντροφοροι αυτοι...
Σε συνδυασμο με ενα σωστα φτιαγμενο προγραμμα η δυναμη θα αυξηθει παντου και οχι μονο ψηλα...ΟΚ, συμφωνώ: αν η ροϊκή δεν είναι κάτι που το κάνεις μόνο του αλλά το συνδυάζεις με καλό πρόγραμμα, εκκεντροφόρους και συμπίεση (αυτό που λέμε 'δεύτερου σταδίου βελτίωση') τότε εντάξει. Αλλά και πάλι, από τη φύση της, σε αντίθεση πχ. με την αύξηση της συμπίεσης, που δίνει αποτελέσματα σε όλο το φάσμα των στροφών, είναι μια μετατροπή προσανατολισμένη στις υψηλές στροφές και στις χαμηλές χάνεις (και το αναπληρώνεις από τα άλλα στοιχεία της βελτίωσης).
Και πάντα υπάρχει το πρόβλημα πως πρέπει να βρεις το σωστό μάστορα εεεε, πιπέρι, βελτιωτή ήθελα να πω για να τα κάνεις αυτά.
-
Το θέμα θέλει ΠΟΛΥ Ψαξιμο που μπορεί να πάρει και μήνες. Το θέμα είναι τι μοτέρ έχεις στα χερια σου και τι ζητάς. Πχ για το 205΄θα ήταν κουταμάρα να κάνω φουλ γυάλισμα αυλών εισαγωγής χωρίς να φροντίσω να μηδενίσω σκαλοπάτια και κακά ταιριάσματα.
Πάντως αν πιάνουν τα χέρια σας είναι ΑΠΟΛΑΥΣΗ.
Και το αποτέλεσμα σε ορισμένες περιπτώσεις, δικαιώνει -
Δυσκολο πραγμα ο σωστος μαστορας στις μερες μας....Αλλα με λιγο ψαξιμο βρισκεται...
-
Στις περισσότερες γίνεται απλά λείανση
ενοεις της κυλινδροκεφαλης ? Αν ετσι τοτε αλλαζει και η σχεση συμπιεσης ?
Φιλε clio-v6 εισαι εσυ με το 14αρη που εγινε 16αρι , αν θυμαμαι απο παλια topic , ποσους ιππους ειναι το μοτερ σου ?
Τωρα αν αξιζει ή οχι εξαρτατε απο τη τρελα του καθενος και πολλα αλλα πραγματα
-
Ο χρήστης photis έγραψε:
ενοεις της κυλινδροκεφαλης ? Αν ετσι τοτε αλλαζει και η σχεση συμπιεσης ?Των θυρίδων εισαγωγής / εξαγωγής στην κυλινδροκεφαλή (δηλ. αμέσως πριν τις βαλβίδες) καθώς και των πολλαπλών εισαγωγής / εξαγωγής
Η συμπίεση δεν αλλάζει, για να αυξηθεί η συμπίεση μπορεί (μεταξύ άλλων τρόπων) να πλανιστεί η κυλινδροκεφαλή ώστε να μειωθεί το ύψος της
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Η συμπίεση δεν αλλάζει, για να αυξηθεί η συμπίεση μπορεί (μεταξύ άλλων τρόπων) να πλανιστεί η κυλινδροκεφαλή ώστε να μειωθεί το ύψος τηςαυτό λέγεται αλλιώς 'κατέβασμα καπάκι' ή κάνω λάθος???
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Η συμπίεση δεν αλλάζει, για να αυξηθεί η συμπίεση μπορεί (μεταξύ άλλων τρόπων) να πλανιστεί η κυλινδροκεφαλή ώστε να μειωθεί το ύψος της
αυτό λέγεται αλλιώς 'κατέβασμα καπάκι' ή κάνω λάθος???
Σπύρος
Σωστά
-
Nass διαφωνουμε (περιεργο ε? )
Ροικη εξελιξη δεν ειναι απαραιτητα γυαλισμα (το οποιο θα προκαλεσει τα αρνητικα που λες στις χαμηλες στροφες).
Ροικη εξελιξη ειναι και η λειανση σε διαφορες ατελειες (λογω μαζικης παραγωγης μεσω χυτευσης) στην κεφαλη οι οποιες το μονο που κανουν ειναι να εμποδιζουν το μειγμα. Αφαιρεση τους βοηθαει στην πιο ευκολη κινηση του μειγματος προς τον θαλαμο καυσης. -
δηλαδη ρε παιδια με ροικη , εκκεντροφορους , φιλτρο , προγραμα , εξατμιση απο το κταποδι και κατω και λιγο αυξηση σχεσης σιμπιεσης
το φιατακι μου 1.4 σπορτινγ απο 95 hp γινεται ας πουμε 120 125 hp ?
λεμε τωρα.. -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Nass διαφωνουμε (περιεργο ε? )Ροικη εξελιξη δεν ειναι απαραιτητα γυαλισμα (το οποιο θα προκαλεσει τα αρνητικα που λες στις χαμηλες στροφες).
Ροικη εξελιξη ειναι και η λειανση σε διαφορες ατελειες (λογω μαζικης παραγωγης μεσω χυτευσης) στην κεφαλη οι οποιες το μονο που κανουν ειναι να εμποδιζουν το μειγμα. Αφαιρεση τους βοηθαει στην πιο ευκολη κινηση του μειγματος προς τον θαλαμο καυσης.ΟΚ, αν είναι θέμα ορισμού, τότε συμφωνούμε (περίεργο ε? ). Αν η ροϊκή περιορίζεται σε αυτά, τότε εντάξει. Να υποθέσω όμως πως στο (ας πούμε) 80% των περιπτώσεων δεν περιορίζεται σε αυτά αλλά περιλαμβάνει εκτεταμένη λείανση ή / και διεύρυνση πολλαπλών και κυλινδροκεφαλής ?
ροικη εξελιξη