Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ροικη εξελιξη
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ροικη εξελιξη
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    17
    50
    4273
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      photis last edited by

      Παιδια μπορειται να μου εξηγησεται τι ειναι η πιο πανω βελτιωση ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • P
        photis last edited by

        Παιδια μπορειται να μου εξηγησεται τι ειναι η πιο πανω βελτιωση ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          photis last edited by

          Παιδια μπορειται να μου εξηγησεται τι ειναι η πιο πανω βελτιωση ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • N
            nass last edited by

            Ο χρήστης photis έγραψε:
            Παιδια μπορειται να μου εξηγησεται τι ειναι η πιο πανω βελτιωση ?

            Γυάλισμα ή και 'άνοιγμα' των πολλαπλών εισαγωγής / εξαγωγής και των αντίστοιχων θυρίδων της κυλινδροκεφαλής.

            Ιδανικός τρόπος, ΙΜΗΟ, να φτιάξεις ένα αυτοκίνητο μόνο για κόντρες, άχρηστο για το δρόμο

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • P
              photis last edited by

              δηλαδη αυξανεις τη διαμετρο των αυλων εισαγωγης - εξαγωγης ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • B
                bagus last edited by

                Ο χρήστης nass έγραψε:

                Παιδια μπορειται να μου εξηγησεται τι ειναι η πιο πανω βελτιωση ?

                Γυάλισμα ή και 'άνοιγμα' των πολλαπλών εισαγωγής / εξαγωγής και των αντίστοιχων θυρίδων της κυλινδροκεφαλής.

                Ιδανικός τρόπος, ΙΜΗΟ, να φτιάξεις ένα αυτοκίνητο μόνο για κόντρες, άχρηστο για το δρόμο

                Δεν συμφωνω.....
                Εχω κανει ροϊκη και αυξηση συμπιεσης και σε συνδυασμο με τα αλλα το αμαξι εχει γινει πολυ πιο ευχαριστο απο πριν...
                Αν ο μηχανικος που θα την αναλαβει ειναι καλος,τοτε μπορεις να δεις καλες διαφορες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  meco last edited by

                  Ο χρήστης photis έγραψε:
                  δηλαδη αυξανεις τη διαμετρο των αυλων εισαγωγης - εξαγωγης ?

                  Σε μερικές περιπτώσεις γίνεται και αυτό. Στις περισσότερες γίνεται απλά λείανση ώστε να εξασφαλιστεί ομαλότερη (μείωση των στροβιλισμών) και ταχύτερη ροή του αέρα στο θάλαμο καύσης (ή των καυσαερίων όταν μιλάμε για αυλό εξαγωγής).
                  Και εγώ διαφωνώ με το nass. Είναι μία μετατροπή η οποία είναι καλό να γίνεται σε όλα τα αυτοκίνητα, ΑΛΛΑ επειδή στις περισσότερες περιπτώσεις το κέρδος φαίνεται μόνο αν γίνουν και άλλες πειρφερειακές μετατροπές και επιπλεόν το κόστος είναι σχετικά υψηλό, δεν αξίζει πάντα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • H
                    hunter last edited by

                    Γιατί υψηλό κόστος;
                    Μόνοι μας,δέν μπορούμε να τό κάνουμε;

                    Υπάρχει κανείς πού έχει κάνει κάτι παρόμοιο,νά μας πεί τόν τρόπο,καί τά υλικά λειάνσεως (σέ νούμερα);

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nass last edited by

                      Ο χρήστης meco έγραψε:

                      δηλαδη αυξανεις τη διαμετρο των αυλων εισαγωγης - εξαγωγης ?

                      Σε μερικές περιπτώσεις γίνεται και αυτό. Στις περισσότερες γίνεται απλά λείανση ώστε να εξασφαλιστεί ομαλότερη (μείωση των στροβιλισμών) και ταχύτερη ροή του αέρα στο θάλαμο καύσης (ή των καυσαερίων όταν μιλάμε για αυλό εξαγωγής).
                      Και εγώ διαφωνώ με το nass. Είναι μία μετατροπή η οποία είναι καλό να γίνεται σε όλα τα αυτοκίνητα, ΑΛΛΑ επειδή στις περισσότερες περιπτώσεις το κέρδος φαίνεται μόνο αν γίνουν και άλλες πειρφερειακές μετατροπές και επιπλεόν το κόστος είναι σχετικά υψηλό, δεν αξίζει πάντα.

                      H λείανση των αυλών οδηγεί σε μειωμένο στροβιλισμό του μείγματος και αύξηση της ταχύτητας ροής, το οποίο είναι πολύ καλό για τις υψηλές στροφές (εξ΄ ου και το σχόλιο για τις κόντρες) αλλά στις χαμηλές στροφές μειώνει την ποιότητα της καύσης και τη ροπή του αυτοκινήτου (εξ΄ ου και το σχόλιο για το δρόμο).

                      Το κόστος είναι χαμηλότερο από πχ. αλλαγή εξάτμισης αλλά πρέπει οπωσδήποτε να 'πέσεις' σε καλό μάστορα (= σπάνιο ). Και η εν λόγω βελτίωση πρέπει να συνδυάζεται με εκκεντροφόρους, συμπίεση κτλ. ώστε να έχει νόημα.

                      CLIO-V6, το καλύτερο αυτοκίνητο που αισθάνεσαι μάλλον οφείλεται κατά 90% στην αύξηση της συμπίεσης (= αύξηση της ροπής) παρά στη ροϊκή εξέλιξη (= αύξηση της δύναμης ψηλά).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • B
                        bagus last edited by

                        Το οτι εχει γινει πιο ευχαριστο σε σχεση με πριν ειναι αποτελεσμα ολων των επεμβασεων που εχουν γινει και οχι μονο στην συμπιεση και στην ροϊκη...
                        Απλα αν εχεις αγριοτερους εκκεντροφορους(πχ στην περιπτωση μου απο 211 μοιρες πηγα στις 244) οπως και να το κανουμε η ροϊκη και η αυξηση της συμπιεσης βοηθανε να αποδωσουν τα μεγιστα οι εκκεντροφοροι αυτοι...
                        Σε συνδυασμο με ενα σωστα φτιαγμενο προγραμμα η δυναμη θα αυξηθει παντου και οχι μονο ψηλα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          nass last edited by

                          Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
                          Το οτι εχει γινει πιο ευχαριστο σε σχεση με πριν ειναι αποτελεσμα ολων των επεμβασεων που εχουν γινει και οχι μονο στην συμπιεση και στην ροϊκη...
                          Απλα αν εχεις αγριοτερους εκκεντροφορους(πχ στην περιπτωση μου απο 211 μοιρες πηγα στις 244) οπως και να το κανουμε η ροϊκη και η αυξηση της συμπιεσης βοηθανε να αποδωσουν τα μεγιστα οι εκκεντροφοροι αυτοι...
                          Σε συνδυασμο με ενα σωστα φτιαγμενο προγραμμα η δυναμη θα αυξηθει παντου και οχι μονο ψηλα...

                          ΟΚ, συμφωνώ: αν η ροϊκή δεν είναι κάτι που το κάνεις μόνο του αλλά το συνδυάζεις με καλό πρόγραμμα, εκκεντροφόρους και συμπίεση (αυτό που λέμε 'δεύτερου σταδίου βελτίωση') τότε εντάξει. Αλλά και πάλι, από τη φύση της, σε αντίθεση πχ. με την αύξηση της συμπίεσης, που δίνει αποτελέσματα σε όλο το φάσμα των στροφών, είναι μια μετατροπή προσανατολισμένη στις υψηλές στροφές και στις χαμηλές χάνεις (και το αναπληρώνεις από τα άλλα στοιχεία της βελτίωσης).

                          Και πάντα υπάρχει το πρόβλημα πως πρέπει να βρεις το σωστό μάστορα εεεε, πιπέρι, βελτιωτή ήθελα να πω για να τα κάνεις αυτά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • K
                            kpsig moderator last edited by

                            Το θέμα θέλει ΠΟΛΥ Ψαξιμο που μπορεί να πάρει και μήνες. Το θέμα είναι τι μοτέρ έχεις στα χερια σου και τι ζητάς. Πχ για το 205΄θα ήταν κουταμάρα να κάνω φουλ γυάλισμα αυλών εισαγωγής χωρίς να φροντίσω να μηδενίσω σκαλοπάτια και κακά ταιριάσματα.
                            Πάντως αν πιάνουν τα χέρια σας είναι ΑΠΟΛΑΥΣΗ.
                            Και το αποτέλεσμα σε ορισμένες περιπτώσεις, δικαιώνει

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • B
                              bagus last edited by

                              Δυσκολο πραγμα ο σωστος μαστορας στις μερες μας....Αλλα με λιγο ψαξιμο βρισκεται...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • P
                                photis last edited by

                                Στις περισσότερες γίνεται απλά λείανση

                                ενοεις της κυλινδροκεφαλης ? Αν ετσι τοτε αλλαζει και η σχεση συμπιεσης ?

                                Φιλε clio-v6 εισαι εσυ με το 14αρη που εγινε 16αρι , αν θυμαμαι απο παλια topic , ποσους ιππους ειναι το μοτερ σου ?

                                Τωρα αν αξιζει ή οχι εξαρτατε απο τη τρελα του καθενος και πολλα αλλα πραγματα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Ο χρήστης photis έγραψε:
                                  ενοεις της κυλινδροκεφαλης ? Αν ετσι τοτε αλλαζει και η σχεση συμπιεσης ?

                                  Των θυρίδων εισαγωγής / εξαγωγής στην κυλινδροκεφαλή (δηλ. αμέσως πριν τις βαλβίδες) καθώς και των πολλαπλών εισαγωγής / εξαγωγής

                                  Η συμπίεση δεν αλλάζει, για να αυξηθεί η συμπίεση μπορεί (μεταξύ άλλων τρόπων) να πλανιστεί η κυλινδροκεφαλή ώστε να μειωθεί το ύψος της

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • K
                                    krusenstern last edited by

                                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                                    Η συμπίεση δεν αλλάζει, για να αυξηθεί η συμπίεση μπορεί (μεταξύ άλλων τρόπων) να πλανιστεί η κυλινδροκεφαλή ώστε να μειωθεί το ύψος της

                                    αυτό λέγεται αλλιώς 'κατέβασμα καπάκι' ή κάνω λάθος???

                                    Σπύρος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                      Η συμπίεση δεν αλλάζει, για να αυξηθεί η συμπίεση μπορεί (μεταξύ άλλων τρόπων) να πλανιστεί η κυλινδροκεφαλή ώστε να μειωθεί το ύψος της

                                      αυτό λέγεται αλλιώς 'κατέβασμα καπάκι' ή κάνω λάθος???

                                      Σπύρος

                                      Σωστά

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • K
                                        kacey last edited by

                                        Nass διαφωνουμε (περιεργο ε? )

                                        Ροικη εξελιξη δεν ειναι απαραιτητα γυαλισμα (το οποιο θα προκαλεσει τα αρνητικα που λες στις χαμηλες στροφες).
                                        Ροικη εξελιξη ειναι και η λειανση σε διαφορες ατελειες (λογω μαζικης παραγωγης μεσω χυτευσης) στην κεφαλη οι οποιες το μονο που κανουν ειναι να εμποδιζουν το μειγμα. Αφαιρεση τους βοηθαει στην πιο ευκολη κινηση του μειγματος προς τον θαλαμο καυσης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • P
                                          photis last edited by

                                          δηλαδη ρε παιδια με ροικη , εκκεντροφορους , φιλτρο , προγραμα , εξατμιση απο το κταποδι και κατω και λιγο αυξηση σχεσης σιμπιεσης
                                          το φιατακι μου 1.4 σπορτινγ απο 95 hp γινεται ας πουμε 120 125 hp ?
                                          λεμε τωρα..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Ο χρήστης kacey έγραψε:
                                            Nass διαφωνουμε (περιεργο ε? )

                                            Ροικη εξελιξη δεν ειναι απαραιτητα γυαλισμα (το οποιο θα προκαλεσει τα αρνητικα που λες στις χαμηλες στροφες).
                                            Ροικη εξελιξη ειναι και η λειανση σε διαφορες ατελειες (λογω μαζικης παραγωγης μεσω χυτευσης) στην κεφαλη οι οποιες το μονο που κανουν ειναι να εμποδιζουν το μειγμα. Αφαιρεση τους βοηθαει στην πιο ευκολη κινηση του μειγματος προς τον θαλαμο καυσης.

                                            ΟΚ, αν είναι θέμα ορισμού, τότε συμφωνούμε (περίεργο ε? ). Αν η ροϊκή περιορίζεται σε αυτά, τότε εντάξει. Να υποθέσω όμως πως στο (ας πούμε) 80% των περιπτώσεων δεν περιορίζεται σε αυτά αλλά περιλαμβάνει εκτεταμένη λείανση ή / και διεύρυνση πολλαπλών και κυλινδροκεφαλής ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr