Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 201
    • 202
    • 203
    • 204
    • 205
    • 525
    • 526
    • 203 / 526
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    10506
    166697
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sv2 last edited by

      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

      Η αισθηση, εχει να κανει με το ποσο βαρυ ή ελαφρυ ειναι το τιμονι, αν το βαρος ειναι συνθετικο πολυ λιγο ή καθολου

      Εγω γιατι νομιζα μεχρι σημερα οτι αυτο ειναι το λεγομενο βαρος του τιμονιου..?
      Παω να ανοιξω 4Τ.

      Το ιδιο πραγμα λεμε, το βαρος ενος τιμονιου, μπορει να ειναι εντονο ή ακριβως το αντιθετο, ή κατι ενδιαμεσο, εχει δηλαδη ελαφρια/βαρια αισθηση, επισης ο παραγοντας 'αισθηση' ειπεισερχεται και απο την φιλοσοφια κατασκευης της κρεμαγιερας, αν ειναι υδραυλικη ή ηλεκρικη, και με τον τροπο που συνδεεται (ή οχι) με την αναρτηση.
      Μπορει δηλαδη να εχει ελαφρως ή και καθολου συνθετικη αισθηση, ή το αντιθετο, οπως συμβαινει συνηθως με τις μετριες ηλεκτρικες κρεμαγιερες.

      Επομένως το καλύτερο τιμόνι που έχω είναι του iQ ......μακράν το ελαφρύτερο απ΄όλα .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:

        αν αγοραζα αυτο το φοκους θα του εβαζα 18αρες επειδη ο θολος φαινεται αδειος στο αυτοκινητο μαζι με 225/45/18 και τιποτα αλλο.

        Γιατί όχι 19αρες;

        ξεφεύγει η τιμή των ελαστικώνΕ ...

        Α τα λεφτά είναι το πρόβλημα

        Eσύ γιατί κολλάς τώρα; Ο καθένας έχει τα γούστα του. Σιγά το extreme που είναι η 18αρα στο Focus3 ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Γιατί είμαι νταής και γιατί έχω βαλθεί να σταματήσω την επέλαση της τάσης αυτής

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sinanai last edited by

            Πες τα χρυσόστομε!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              carfanatic last edited by

              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
              ...το magnesio δειχνει πιο σπορτιφ, πιο 'πολεμικο'...
              Αν ψωνιζα G ή στο magnesio θα ηταν , (με σπορ αναρτηση, 4πιστονες και Xenon φυσικα ) ή nero etna.

              Eίδα magnesio στην χαλκιδική. Ήταν μες στην σκόνη με 16άρες και φαινόταν άθλια. Προτιμώ το ανθρακί. Έχει μια στο αλφίστι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                markvag last edited by

                Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:

                Ναι οτι εγραφε εγραφε, και πολυ μαλιστα.Με a/c αναμενο και 4 ατομα μεσα αφηνε κατω τη δευτερα και με μια καρφωτη τριτη σπινιαριζε για λιγο μεχρι που εβρισκε προσφυση.Ο ανθρωπος μου εξηγουσε πως δουλευει το ηλεκτρομπλοκε αλλα εγω σε στροφη που μπηκα και μπηκα καμποσο πατημενος (στη Πατρα οταν τελειωνει ολη η ευθεια του λιμανιου και στριβεις δεξια εχει μια ωραια δεξια στροφουλα) και μπηκα με γκαζια και με το TCS αναμενο αλλα και παλι το αμαξι σπινιαρε.Παντως εμενα μου αρεσε που το αμαξι εμενε ακλόνητο σε διαφορες συνθηκες του δρομου (σε λακουβες επεφτες δεν ενιωθες τιποτα,σε στροφη να εμπαινες πιο γρηγορα απο οτι επρεπε το αμαξι συγχωρουσε κλπ) οπου εμενα αυτο πραγματικα μου αρεσε.Βεβαια δεν ηταν σπορτιφ αλλα πιστευω πως οπως λεει και ο χρηστης Κικιζας Γρηγορης αν βαλεις τα ελατηρια που δινουν στη σπορ εκδοση τα πραγματα θα βελτιωθουν πολυ αν ψαχνεις λιγο πιο σπορτιφ χαρακτηρα απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο.

                Το ότι σπινάριζε μέχρι και την τρίτη, συνήθως (λέω τώρα εγώ ) θεωρείται κακό...

                Πάντως, εγώ και στους πιο άθλιους δρόμους, σπινάρισμα μέχρι και την τρίτη δεν έχω δει. Ακόμα και η γκόλφω 1,6 8ν με 175/80/14 λάστιχο δεν το κατάφερνε...Ούτε και το πρώτο golf tsi με τα 170 αλόγατα...

                Πως κατάφερε η ford να χαλάσει ένα τόσο ωραίο αμάξι...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  solonts last edited by

                  Golf Plus 1.2 Tsi 105(τελικά είναι 85ps). Μακριά και αγαπημένοι, βάστα Τούρκο να γιομίσω...κινητήρας ψοφίμι και σχέσεις στο θεό για να κινήσει ένα αμάξι 1360Kg μαζί με τον οδηγό. Έλεος, απλά. Κατά τα άλλα συμπλέκτης πούπουλο, κιβώτιο κορυφαίο (χρήσιμο αφού καταφεύγεις συνέχεια), τιμόνι αν και ηλεκτρικό έχει σχετικά καλή αίσθηση, μόνο σε κάποια σημεία είδα έλλειψη απόκρισης και αποκοπής από το δρόμο, αλλά σε απότομες αλλαγές πορείας περισσότερο. Τέλος γκάζι χωρίς καμία απόκριση, εντελώς πλαστική αίσθηση και απόκριση 0 λόγω και του κινητήρα. Με λίγα λόγια αποφυγή πάση θυσία από τον 1.2 85Ps για τόσο βαρύ και ογκώδες αμάξι. Από άνεση πάρα πολύ καλή, μόνο σε κάποια ελάχιστα σημεία αναπήδηξαν οι αναρτήσεις, αλλά σε γερμανικό δρόμο οκ. Γενικά νιώθεις αποκομμένος από τις ανωμαλίες και η ηχομόνωση είναι πολύ καλή, πέρα κάποιων θορύβων προερχόμενων από το παρμπριζ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fiestaros last edited by

                    Γενικά και εμένα το 1.2 tsi που έχω οδηγήσει σε πόλο δεν με ικανοποίησε σε σχέσυ με τον 1.4 tsi και εξηγούμε.Στο 1.2 η 1η σχέσυ δεν έχει τούρμπο πάει σαν ατμοσφαιρικό με 70 άλογα.Μετά βάζοντας 2α μέχρι τις 1800 στροφές έχει πολύ αργή απόκριση,ενώ μόλις περάσει τις 2000 και πατήσεις τέρμα σε κολλάει στο κάθισμα απότομα Καμία γραμμικότητα,σαν τα παλιά τούρμπο με lag,καμία σχέσυ με τον γραμμικότατο 1.4 tsi που είναι εξαιρετικός.Πάντως το polo tsi είναι γενικά πυραυλάκι,δεν κολώνει με a/c και 4 άτομα(δοκιμασμένο),επιταχύνει εντυπωσιακά πάνω από τα 120,μόνο αυτό το πρόβλημα με την 1η(θέμα σε κίνηση στο κέντρο) και όταν είναι κάτω από τις 1800 στροφές,μετά πύραυλος.Το golf plus σίγουρα σαν πιο βαρύ θα επηρεάζεται περισσότερο,οπότε καλύτερα το 1.4 που είναι πιο ακριβό γύρω στα 900 μόνο ευρώ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      solonts last edited by

                      Με κοντό κιβώτιο ίσως η κατάσταση γινόταν έστω αξιοπρεπής. Οι σχέσεις είναι τραγικά μακριές για λόγους οικονομίας, αλλά με κινητήρες που έχουν ροπή. Πχ το passat με τα 101 άλογα το 1.9TDi που είναι επίσης εξίσου βαρύ δεν καταλαβαίνει τίποτα, βάζεις 3 στις 1500 και τραβάει, αλλά ντίζελ θα μου πείτε...Κάτι που ξέχασα και που μάλλον εννοείται από τα συμφραζόμενα, η κατανάλωση είναι πολύ υψηλή, στιγμιαία τα 20λ/100χλμ τα έπιανα χωρίς καν να το σανιδώνω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fiestaros last edited by

                        Άσε τι λέει η στιγμιαία.Γενικά τα tsi είναι αρκετά οικονομικά ακόμα και σε σχέσυ με τα ατμοσφαιρικά.Κάποια άλλα τούρμπο καίνε παραπάνω Έχω καταφέρει πολλές φορές με το golf 1.4 tsi διαδρομές και ταξιδάκια να κάψω κάτω από 5,5- 6 λίτρα,μέχρι 4,2 με πολλές κατηφόρες βεβαια αυτό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mad_max_geo last edited by

                          Ο χρήστης markvag έγραψε:

                          Ναι οτι εγραφε εγραφε, και πολυ μαλιστα.Με a/c αναμενο και 4 ατομα μεσα αφηνε κατω τη δευτερα και με μια καρφωτη τριτη σπινιαριζε για λιγο μεχρι που εβρισκε προσφυση.Ο ανθρωπος μου εξηγουσε πως δουλευει το ηλεκτρομπλοκε αλλα εγω σε στροφη που μπηκα και μπηκα καμποσο πατημενος (στη Πατρα οταν τελειωνει ολη η ευθεια του λιμανιου και στριβεις δεξια εχει μια ωραια δεξια στροφουλα) και μπηκα με γκαζια και με το TCS αναμενο αλλα και παλι το αμαξι σπινιαρε.Παντως εμενα μου αρεσε που το αμαξι εμενε ακλόνητο σε διαφορες συνθηκες του δρομου (σε λακουβες επεφτες δεν ενιωθες τιποτα,σε στροφη να εμπαινες πιο γρηγορα απο οτι επρεπε το αμαξι συγχωρουσε κλπ) οπου εμενα αυτο πραγματικα μου αρεσε.Βεβαια δεν ηταν σπορτιφ αλλα πιστευω πως οπως λεει και ο χρηστης Κικιζας Γρηγορης αν βαλεις τα ελατηρια που δινουν στη σπορ εκδοση τα πραγματα θα βελτιωθουν πολυ αν ψαχνεις λιγο πιο σπορτιφ χαρακτηρα απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο.

                          Το ότι σπινάριζε μέχρι και την τρίτη, συνήθως (λέω τώρα εγώ ) θεωρείται κακό...

                          Πάντως, εγώ και στους πιο άθλιους δρόμους, σπινάρισμα μέχρι και την τρίτη δεν έχω δει. Ακόμα και η γκόλφω 1,6 8ν με 175/80/14 λάστιχο δεν το κατάφερνε...Ούτε και το πρώτο golf tsi με τα 170 αλόγατα...

                          Πως κατάφερε η ford να χαλάσει ένα τόσο ωραίο αμάξι...

                          Αμα εχεις προσπαθησει να σπινιαρεις 1.6 κυβικα αυτοκινητο με 215 λαστιχο ολα τα βλεπεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Ο προστάτης παραμονεύει

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              taurus last edited by

                              Και αυτό ονομάζεται οδήγηση δηλαδή?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mad_max_geo last edited by

                                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                Ο προστάτης παραμονεύει

                                Μια φορα πηγα να τον δω αλλα εκανα στραβοτιμονια.

                                Και αυτό ονομάζεται οδήγηση δηλαδή?

                                Ξεκινησε το κραξιμο τωρα.Οχι μπαμπα δε λεγεται ετσι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Παντως η γενικη εξαγωγη συμπερασματων μερικων χρηστων, λογω ξεφρενου σπιναρισματος ενος νεου focus απο εναν χρηστη, με απαραδεκτα λαστιχα (sorry αλλα τα efficient grip, σε ΔΥΟ focus που οδηγησα ηταν απαραδεκτα, και τις ιδιες εντυπωσεις εχω εισπραξει απο κατοχους με τετοια ελαστικα) μη εχοντας -δικαιολογημενα λογω td- γνωση/ελεγχο ως προς την πιεση ελαστικων, μονο ανωριμη, αφελης και συνολικα ανωφελη μπορει να ειναι...
                                  Βγαινουν και οι υπολοιποι, διαβαζουν τρεις φρασεις μεμονωμενα, και αρχιζουν την λασπη.
                                  Αλλο 'δεν μ' αρεσει, ειναι κακασχημο, δεν γουσταρω την μαρκα' κτλ, και αλλο, 'ειναι μετριο/χαλια οδηγικα, δεν λεει, δεν ειναι οδηγοκεντρικο, το χαλασαν' κτλ.
                                  Επι της ουσιας μια χαρα οδηγοκεντρικο ειναι το focus, και ολοκληρωμενο πακετο στην κατηγορια, τουλαχιστον με primacy HP, στην Titanium εκδοση.
                                  Ουτε τρελα σπιναρισματα, ουτε μουτρα, ουτε μετρια τιμονια, ουτε πολυ μαλακες αντιδρασεις.
                                  Οκ ειναι ενα κλικ πιο μαλακο απο το σπορτιφ, αυτο λυνεται ομως απλως με εργοστασιακη -εξτρα- τοποθετηση σκληροτερων και κατα 30mm χαμηλοτερων ελατηριων της eibach ειδικα για το Focus.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    taurus last edited by

                                    Για να καταλάβω... τοποθετούν σκληρότερα και χαμηλότερα ελατήρια χωρίς την αντίστοιχη αλλαγή σε αμορτισερ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      markvag last edited by

                                      Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:

                                      Αμα εχεις προσπαθησει να σπινιαρεις 1.6 κυβικα αυτοκινητο με 215 λαστιχο ολα τα βλεπεις.

                                      Πίστεψέ με έχω προσπαθήσει πολλές φορές και με στενότερο λάστιχο, αλλά με 3η μόνο στο χιόνι...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                        Παντως η γενικη εξαγωγη συμπερασματων μερικων χρηστων, λογω ξεφρενου σπιναρισματος ενος νεου focus απο εναν χρηστη

                                        Ήταν παρατήρηση αρκετών χρηστών και μάλιστα δεν περιορίζονταν μόνο στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο με τα Good Year. Όπως και να έχει το MK3 δεν έχει καμία σχέση με την αμεσότητα του Mk2, ακόμα και αν δεν το πας στα όρια της πρόσφυσης των ελαστικών.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          solonts last edited by

                                          Ο χρήστης solonts έγραψε:
                                          Golf Plus 1.2 Tsi 105(τελικά είναι 85ps). Μακριά και αγαπημένοι, βάστα Τούρκο να γιομίσω...κινητήρας ψοφίμι και σχέσεις στο θεό για να κινήσει ένα αμάξι 1360Kg μαζί με τον οδηγό. Έλεος, απλά. Κατά τα άλλα συμπλέκτης πούπουλο, κιβώτιο κορυφαίο (χρήσιμο αφού καταφεύγεις συνέχεια), τιμόνι αν και ηλεκτρικό έχει σχετικά καλή αίσθηση, μόνο σε κάποια σημεία είδα έλλειψη απόκρισης και αποκοπής από το δρόμο, αλλά σε απότομες αλλαγές πορείας περισσότερο. Τέλος γκάζι χωρίς καμία απόκριση, εντελώς πλαστική αίσθηση και απόκριση 0 λόγω και του κινητήρα. Με λίγα λόγια αποφυγή πάση θυσία από τον 1.2 85Ps για τόσο βαρύ και ογκώδες αμάξι. Από άνεση πάρα πολύ καλή, μόνο σε κάποια ελάχιστα σημεία αναπήδηξαν οι αναρτήσεις, αλλά σε γερμανικό δρόμο οκ. Γενικά νιώθεις αποκομμένος από τις ανωμαλίες και η ηχομόνωση είναι πολύ καλή, πέρα κάποιων θορύβων προερχόμενων από το παρμπριζ.

                                          ---Κοίταξα το βιβλιαράκι της άδειας κυκλοφορίας, είναι η έκδοση με τα 85PS

                                          Ποιός φωστήρας σκέφτηκε να βάλει τέτοιο κινητήρα; Σήμερα που το ξαναοδήγησα απλά η έννοια της επιτάχυνσης είναι άγνωστη ενώ το κιβώτιο το αναγκάζει να δουλεύει στις 1000-2000 στροφές συχνά
                                          Και το καλύτερο για το τέλος, φοράει 225 λάστιχο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                            Παντως η γενικη εξαγωγη συμπερασματων μερικων χρηστων, λογω ξεφρενου σπιναρισματος ενος νεου focus απο εναν χρηστη

                                            Ήταν παρατήρηση αρκετών χρηστών και μάλιστα δεν περιορίζονταν μόνο στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο με τα Good Year. Όπως και να έχει το MK3 δεν έχει καμία σχέση με την αμεσότητα του Mk2, ακόμα και αν δεν το πας στα όρια της πρόσφυσης των ελαστικών.

                                            Για την αμεσοτητα παω πασσο, καθως δεν εχω καμμια επαφη με Focus ΜΚΙ , ΜΚΙΙ, αλλα σιγουρα και μονο απο τα τεχνικα specs, τα πολυ καλα υδραυλικα, παρεχουν σιγουρα μεγαλυτερη πληροφορηση απο αντιστοιχα πολυ καλα μηχανικα.
                                            Αυτο ειναι de facto.
                                            Για τα περι οριων προσφυσης ελαστικων κρατα ενα μικροτερο καλαθι γιατι: 1oν, εχουμε καλυτερη ηχομονωση, στιβαροτητα πλαισιου, με οτι αυτο συνεπαγεται σε αποροφηση θορυβων, αισθησης εξωτερικου περιβαλλοντος, και 2ον σαφως ισχυροτερο
                                            κινητηρα, με αρκετα μεγαλυτερες ταχυτητες εισοδου-εξοδου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 201
                                            • 202
                                            • 203
                                            • 204
                                            • 205
                                            • 525
                                            • 526
                                            • 203 / 526
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr