Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A3 (2012)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi A3 (2012)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 19
    • 20
    • 2 / 20
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    94
    390
    3589
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Ο χρήστης audipassion έγραψε:
      Άντε αργείτε αργείτε
      http://www.autoblog.gr/2011/08/10/spy-p ... qus_thread
      και θέλω να αλλάξω αυτοκίνητο

      Facelift?

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        audipassion last edited by

        Έσκασε και το S3
        http://www.worldcarfans.com/11108223591 ... owphotos#5

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          professeur last edited by

          'μόνο' 280 άλογα το s3; Άρχισαν οι περικοπές στα Γερμανικά άλογα πλέον.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A
            audipassion last edited by

            Με νέο στήσιμο και 100 περίπου κιλά λιγότερα από ότι λένε δεν θα υπάρχει πρόβλημα .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Πως είναι τα +15 άλογα 'περικοπή' ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos last edited by

                Ο χρήστης Professeur έγραψε:
                'μόνο' 280 άλογα το s3; Άρχισαν οι περικοπές στα Γερμανικά άλογα πλέον.

                Θα υπάρχει το RS3 που θα βγάζει καμιά 350αριά.

                Nikos @ YouTube

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  professeur last edited by

                  Ο χρήστης IKE έγραψε:
                  Πως είναι τα +15 άλογα 'περικοπή' ?

                  Στις τωρινές γενιές σε σχέση με τις προηγούμενες είχαμε
                  +40-50 άλογα. Στο νεο s3 θα ήταν 'λογικά' τα 300+- άλογα. Προφανώς τα φυλαξαν για το faceγλυφτ και προστατεψαν το rs3. Αν ισχύουν τα -100 κιλά (κατι το οποιο δεν προσεξα) θα μιλάμε για άθλο βέβαια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Φτάνουμε σε σημείο κορεσμού με τα άλογα. Το νέο RS6 θα έχει λιγότερα άλογα από το προηγούμενο π.χ. Το S3 έχει μια λογική αναβάθμιση 15 ίππων.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Εδώ και 10 χρόνια πολλοί (κυρίως γερμανοί) κατασκευαστές ανακοινώνουν έμμεσα πως τα επόμενα μοντέλα τους θα έχουν μικρότερη ιπποδύναμη και όταν έρθει η ώρα κάνουν ακριβώς το ανάποδο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        audipassion last edited by

                        Δεν θέλουμε άλογα από την Άυοντι δεν της έλειπαν άλλωστε ουσία έλειπε από τα S3 .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          Ο χρήστης audipassion έγραψε:
                          Δεν θέλουμε άλογα από την Άυοντι δεν της έλειπαν άλλωστε ουσία έλειπε από τα S3 .

                          +1, μειωμενο βαρος χρειαζονται τα μοντελα, και ηδη στρεφονται προς αυτη την κατευθυνση, τα νεα Α3 και Α4 θα ειναι λιγο ελαφρυτερα απο τα τωρινα, χαρις σε εκτεταμενη χρηση υλικων κυριως απο αλουμινιο.
                          Το 3πορτο παντως φαινεται σαν ενα μεγαλυτερο, λιγο πιο δυναμικο Α1.
                          Το Sportback τουλαχιστον σε καποιες πρωτες φωτο στο Autobild, φαινεται πιο ενδιαφερον εμφανισιακα:
                          http://www.autobild.de/artikel/audi-a3- ... 80730.html
                          (και στην πρωτη σελιδα της ιστοσελιδας φανεται η πισω οψη του...)
                          Τα ιδια και το sedan A3. Αρκετα ενδιαφερον, με ισορροπημενη, minimal σχεδιαση.
                          Aν δεν 'ξεφυγουν' σε τιμες, σε σχεση με τα τωρινα μοντελα, και τα κανουν να βγαζουν περισσοτερη αισθηση οδηγικα,
                          θα χτυπησουν κοκκινο σε πωλησεις, στην Ευρωπαικη αγορα.
                          Για την Κινεζικη-Αμερικανικη, πιθανολογω οτι θα αποτελεσει benchmark το sedan A3...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            samatistas last edited by

                            Ενα ακόμη άρθρο για το νέο Audi A3:

                            http://auto.in.gr/espionage/article/?aid=1231130507

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                              Δεν θέλουμε άλογα από την Άυοντι δεν της έλειπαν άλλωστε ουσία έλειπε από τα S3 .

                              +1, μειωμενο βαρος χρειαζονται τα μοντελα, και ηδη στρεφονται προς αυτη την κατευθυνση, τα νεα Α3 και Α4 θα ειναι λιγο ελαφρυτερα απο τα τωρινα, χαρις σε εκτεταμενη χρηση υλικων κυριως απο αλουμινιο.
                              Το 3πορτο παντως φαινεται σαν ενα μεγαλυτερο, λιγο πιο δυναμικο Α1.
                              Το Sportback τουλαχιστον σε καποιες πρωτες φωτο στο Autobild, φαινεται πιο ενδιαφερον εμφανισιακα:
                              http://www.autobild.de/artikel/audi-a3- ... 80730.html
                              (και στην πρωτη σελιδα της ιστοσελιδας φανεται η πισω οψη του...)
                              Τα ιδια και το sedan A3. Αρκετα ενδιαφερον, με ισορροπημενη, minimal σχεδιαση.
                              Aν δεν 'ξεφυγουν' σε τιμες, σε σχεση με τα τωρινα μοντελα, και τα κανουν να βγαζουν περισσοτερη αισθηση οδηγικα,
                              θα χτυπησουν κοκκινο σε πωλησεις, στην Ευρωπαικη αγορα.
                              Για την Κινεζικη-Αμερικανικη, πιθανολογω οτι θα αποτελεσει benchmark το sedan A3...

                              Μια χαρά βάρος έχουν τα τωρινά μοντέλα λόγω και του ότι δεν έχουν γίνει ακομα γιγάντια όπως ο ανταγωνισμός, παρόλα αυτά αν θυμάσαι καλά υπάρχει ηδη μια σοβαρή διαφορά βάρους μεταξύ του πρώτου και δεύτερου s3 (ο Κωσταντίνος τα είχε ζυγίσει ) , παρά την αισθητή διαφορά μεγέθους

                              Οπότε ηδη εδώ και καιρό κινούνται προς αυτή τη κατεύθυνση (μην ξεχνάμε άλλωστε και το tt και λοιπά αλουμινένια πράγματα )

                              Οσο για την 'ουσία' και 'αίσθηση' , αυτό είναι κάτι που σηκώνει μπόλικη κουβέντα..

                              Σίγουρα πάντως υπάρχουν αρκετά περιθώρια βελτίωσης, αλλά για μένα είναι πιο σημαντικό να κοιτάξουν λίγο παραπάνω τη ποιότητά τους , οδηγικά δεν περιμένω μεταμόρφωση και δεν θα ήθελα μεταμόρφωση , τα αυτοκίνητα αυτά πρέπει να παραμένουν ξεκούραστα και να μην προβληματίζουν ιδιαίτερα τον οδηγό , αυτό πουλάει η audi στο κάτω κάτω (διαβάστε και κάνα διαφημιστικό προσπέκτους , του s3 πχ , ή κάνα περιοδικό της audi, να δείτε ότι έτσι πλασάρουν οι ίδιοι τα μοντέλα τους , δεν υπόσχονται rally replica και ψευτο-καθαρόαιμη σπορ εμπειρία ) , δε βρίσκω λόγο να θέλει να μιμηθεί τους άλλους

                              Αυτός είναι ο χαρακτήρας της και σε οποίον αρέσει στη τελική και από τη στιγμή που έχει ένα αρκετά μεγάλο κοινό , το θεωρώ απίθανο να αλλάξει

                              Οι καλοι χρόνοι που θα γράψουν τα κορυφαία μοντέλα της στις πιστές είναι αρκετοί για να πείσουν αυτούς που θέλουν (και πρέπει ) να πειστούν για την αποτελεσματικότητα τους

                              Οι υπόλοιποι που ήδη προτιμούν BMW ή ΜΒ ή οτιδήποτε άλλο , έτσι κι αλλιώς κάτι θα βρουν να πουν για να προτιμήσουν αυτά που ηδη προτιμούν , οπότε γιατί να μπει στο κόπο.. και να κινδυνεύσει να δυσαρεστήσει και το ήδη υπάρχον κοινό της ?

                              Και κάνω αυτά τα σχόλια γιατί είχε πέσει μπόλικη παραφιλολογία για το α1 που τελικά απογοήτευσε γιατί δεν ηταν μίνι..
                              Παραβλέψατε όμως ποιοι πραγματικά αγοράζουν το μίνι και τι είναι πραγματικά η audi..

                              Το τωρινό α3 σίγουρα δεν είναι τέλειο , όμως παρά τα χρονάκια του (και τη τσιμπημένη τιμή του ) , παραμένει ένα κορυφαίο μικρομεσαίο σε πολλούς τομείς
                              Ουσιαστικά δεν έχει κάποιο μεγάλο αρνητικό και αυτό από μονό του αποτελεί τεράστιο προτέρημα. Πάνω του έχει χτιστεί το μισό vag, ακόμα και μοντέλα που θεωρούνται καινούρια σήμερα .

                              Θα το έβρισκα τουλάχιστον βλακώδες να άλλαζε δραστικά η συνταγή που το έκανε τόσο επιτυχημένο εδώ και τόσα χρόνια

                              Απλά θα είναι καλύτερο (λογικό άλλωστε μετά από 9 χρόνια ), αλλά σίγουρα όχι δραματικά διαφορετικό

                              Sent from my LG-P500

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                samatistas last edited by

                                Νέα για το νέο A3:

                                http://auto.in.gr/news/world/article/?aid=1231132849

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thaliarque last edited by

                                  http://www.worldcarfans.com/11111043794 ... d-interior

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cosneo last edited by

                                    Εξωτερικά δείχνει ... ίδιο με το προηγούμενο, άντε με αλλαγές στα φωτα! Μήπως πρόκειται για το 3.987.209ο facelift του τωρινού?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Απο τα πρωτα Renderings τουλαχιστον, εμενα μου εδωσαν την εντυπωση οτι θα προκειται για ενα πιο μεγαλο Α1, ελαφρως πιο δυναμικο (με τονισμενες γωνιες, αντι καμπυλες οπως στο Α1)...
                                      Προσωπικα παντως, μεγαλυτερο ενδιαφερον μου προκαλει η αναμενομενη sedan εκδοση...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Σαν το Α1 δεν είναι?

                                        http://carscoop.blogspot.com/2012/01/an ... di-a3.html

                                        http://carscoop.blogspot.com/2012/01/th ... erior.html

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cliodriver last edited by

                                          ΠΟΛΥ όμορφο εσωτερικό!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • vespas
                                            vespas last edited by

                                            Ωραίο εσωτερικό, τουλάχιστον πολύ καλύτερο φαίνεται απο το τωρινό. Απ'έξω μια απ'τα ίδια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 2 / 20
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr