-
Κανενα νεωτερο απο παραλαβες duster???Ακομα τελωνειο ειναι τα αυτοκινητα??Παρελαβε κανεις???
-
Το αργότερο την Τρίτη το αμάξι είναι στην αντιπροσωπεία. Την παρασκευή πέρνω τα χαρτιά στο χέρι και την Δευτέρα βγάζω άδεια. Και μετά ποίος τον είδε τον Παναή......
-
Ο χρήστης PozPilot έγραψε:
Το αργότερο την Τρίτη το αμάξι είναι στην αντιπροσωπεία. Την παρασκευή πέρνω τα χαρτιά στο χέρι και την Δευτέρα βγάζω άδεια. Και μετά ποίος τον είδε τον Παναή......Άστα αυτά Παναή
Πρώτα φώτο στο λαό και μετά πιάσε τα βουνά και κάντο κατσίκι αν θες -
Το παραλαμβάνω την Δευτέρα. Θα κάνω ένα ταξίδι αστραπή και σας υπόσχομαι την Πέμπτη να σας πώ τα πρώτα συμπεράσματα και εντυπώσεις. Όσο για φωτό, θα ανεβάσω μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Ελπίζω να τα καταφέρω μιας και δεν το έχω ξανακάνει.
-
Ο χρήστης PozPilot έγραψε:
Το παραλαμβάνω την Δευτέρα. Θα κάνω ένα ταξίδι αστραπή και σας υπόσχομαι την Πέμπτη να σας πώ τα πρώτα συμπεράσματα και εντυπώσεις. Όσο για φωτό, θα ανεβάσω μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Ελπίζω να τα καταφέρω μιας και δεν το έχω ξανακάνει.Νταξ μη τρελένεσαι εύκολο είναι
Άντε και καλή παραλαβή -
Το αυτοκινητο επιτελους ηρθε το σαββατο 27/08 στην αντιπροσωπεια.Εξωτερικα ειναι κουκλι το χρωμα του.Προσεξα οτι φοραει λαστιχα michelin lattitude tour και οχι continental crosscontact που ειχαν αλλα 3 duster dci χωρις esp που ηταν διπλα!!Αναμονη για την παραδοση του.
-
Μετά από 1 μήνα και 2000 ΚΜ πιστεύω ότι άξιζε την αναμονή. Στη μεχρι τώρα χρήση που ήταν εντός δρόμου (επαρχιακές, εθνικές όδοι και λίγο πόλη) επιταχύνει, επιβραδίνει και στρίβει πάνω από τις προσδοκίες μου ενώ ταυτόχρονα είναι και ιδιαίτερα άνετο.
Δυνατό σημείο, η σχεδόν ανεξάντλητη ροπή από τις 1800 ΣΑΛ και μετά με αποτέλεσμα την πολύ καλή ενεργητική ασφάλεια και άνεση στις προσπεράσεις ιδιαίτερα στην ανηφόρα, ανεξάρτητα από το φορτίο (επιβάτες, A/C κλπ). Αυτό σε συνδιασμό με την πολυ καλή κατανάλωση (προς το παρόν 6,3 Lt/100Km με 2 άτομα και A/C) η οποία αναμένεται να βελτιωθεί κι' άλλο, κάνουν έναν πολυ καλό συνδιασμό. Παρεπιπτόντως το A/C σκοτώνει. Απαιτεί βέβαια κάποια εξοικίωση στις ταχύτητες (σχεδόν ξεχνάς την 1η, ενώ σε ανοιχτο/ ίσιο δρόμο άνετα 'παίζεις' μόνο με τις ζυγές 2α, 4η, 6η). Θετική είναι (παρά τις αρχικές αμφιβολίες) και η αίσθηση που δίνει η εργονομία, ενώ ο/η συνοδηγός μπορεί να ελένξει όλα τα ηλεκτρικά παράθυρα, σημαντική παράμετρος ηρεμίας για τον οδηγό όταν υπάρχουν μικρά παιδιά (κρυώνουν, ζεσταίνονται, κοιμούνται κλπ). Το τελευταίο προγραμμά συντήρησης (το εκτύπωσε από διαβαθμισμένο - επίσημο website της RENAULT-DACIA ο τεχνικός προιστάμενος του ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ χρησημοποιώντας τον αρ. πλαισίου) απαιτεί αλλάγες λαδιών, φίλτρου λαδιου και γενικό έλεγχο κάθε 20.000 ΚΜ ή 1 έτος, φίλτρο πετρελαίου κάθε 60.000 ΚΜ ή 3 έτη και ιμάντες κάθε 120.000 ή 6 έτη. Συμβουλεύω όσους έχουν κάτι διαφορετικό να το ξαναελένξουν στην αντιπροσοπεία τους. Επίσης μου είπε ότι πριν το πρώτο service δεν πρέπει να αλλάξω λάδια ενώ γενικά να προσέχω το πετρέλαιο που του βάζω και να περιμένω να ζεσταθεί ο Κ/Τ πριν το ζωρίσω. Ένα αρνητικό είναι ο αυξημένος αεροδυναμικός θόρυβος πάνω από τα 100 Km/h ο οποίος διορθώνεται αυξάνοντας λίγο την ένταση της μουσικής από το πολύ πρακτικό χειρηστήριο στο τιμόνι. Το self-test του ESP (ακούγεται σαν 'παιγμένος' μπιλιοφόρος κάθε φορά που εκκινείς από στάση με σβηστό Κ/Τ) συνηθίζεται εκολα, κατά τα άλλα δεν έχω ακούσει κάποιον άλλο θορυβο ακόμα. Το υποβραχιόνιο και οι μεμβράνες των παραθύρων οδηγου - συνοδηγού που μου κάνανε δώρο βέλτιώνουν εξαιρετικά τόσο την αισθητική όσο και την άνεση. Αυτά προς το παρόν, θα επανέλθω με εμπειρείες εκτός δρόμου και γενικά οτιδήποτε νεότερο.
-
Καλορίζικο καλοτάξιδο και πολλά ασφαλή χιλιόμετρα να έχεις
-
Καλοταξιδο!!!
εχμμ το 'Κ/Τ' τι ειναι??
-
Έχει δοκιμάσει κανένας αν το ESP μπλοκάρει τον τροχό που σπινάρει σε διάταξη χιαστί? Αν το κάνει θα είναι πολύ θετικό για τις εκτός δρόμου δυνατότητες του, μιας και θα λειτουργεί με λογική ψευδο-μπλοκε.
-
To esp δεν μπλοκαρει τον τροχο που σπιναρει χιαστι.Αυτο το κανει το asr(anti spin) που εδω στην ελλαδα παει πακετο με το esp και το δερματινο τιμονι και λεβιε ταχυτητων.Φυσικα υπαρχει και κουμπι απενεργοποιησης του asr γιατι αν θες να εκκινησεις σε πολυ γλιστερο οδοστρωμα αυτο δεν θα γινει ποτε!!!!
-
Φίλε Ikarus εύχομαι εκατοντάδες χιλιάδες ευχάριστα, βουνίσια και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Να το χαρείς με την ψυχή σου!!
Θύμησε απλά το χρώμα. Τα εξτρα που σου δώσανε στην αντιπροσωπεία στον εσωτερικό διάκοσμο ήταν τα μόνα; Δεν έπαιξε κανένα άλλο δωράκι;
Αν υπάρχουν και εμπειρίες από άλλους με δώρα και τι παίζει γενικότερα στις αντιπροσωπείες μιλήστε ελεύθερα.
Βάλτε και καμια φωτο ρε παίδες. Κι εμείς οι μη έχοντες περιμένουμε για κανα οφθαλμόλουτρο.... -
'Κ/Τ' : ΚινηΤήρας (Επιχειρησιακή Φρασεολογία, Sorry)
Χρώμα : Λευκό (Με ηλιοπροστασία στο παρμπρίζ, ακόμα και στον μεσημερινό Αυγουστιάτικο ήλιο της Κρήτης η θερμοκρασία της καμπίνας είναι υποφερτή)
Δώρα : Υποβραχιόνιο, Μεμβράνες παραθύρων οδηγού - συνοδηγού, Αισθητήρας Parking, Πισω ηλεκτικά παράθυρα.
-
Το αμάξι το πήρα τελικά μόλις σήμερα. Μετά από 40χλμ σε εθνική με εξέπληξε και εμένα με την ποιότητα κύλισης. Αεροδυναμικός θόρυβος και θόρυβος κινητήρα μέχρι τα 100 κανένας. Τα ελαστικά σε αντίθεση με τον Teohunter είναι Continental και ας είναι με ESP και εμένα. Θα αναλύσουμε τη συμπεριφορά των ελαστικών στο άμεσο μέλλον. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι δεν μου έδωσαν καθόλου βιβλίο Συντήρησης ούτε εκτύπωσαν κάτι με το S/N του αυτοκινήτου. Είπαν για λάδια κάθε 10.000 και service κάθε 20.000. Ισχύουν, τι λέτε?
-
Ο χρήστης PozPilot έγραψε:
Το αμάξι το πήρα τελικά μόλις σήμερα. Μετά από 40χλμ σε εθνική με εξέπληξε και εμένα με την ποιότητα κύλισης. Αεροδυναμικός θόρυβος και θόρυβος κινητήρα μέχρι τα 100 κανένας. Τα ελαστικά σε αντίθεση με τον Teohunter είναι Continental και ας είναι με ESP και εμένα. Θα αναλύσουμε τη συμπεριφορά των ελαστικών στο άμεσο μέλλον. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι δεν μου έδωσαν καθόλου βιβλίο Συντήρησης ούτε εκτύπωσαν κάτι με το S/N του αυτοκινήτου. Είπαν για λάδια κάθε 10.000 και service κάθε 20.000. Ισχύουν, τι λέτε?Καλορίζικο καλοτάξιδο και να το χαρείς όσο μπορείς
Σαν τι να πούμε δηλαδή?
Μήπως να πας να τα ζητήσεις τα παραπάνω -
Καλορίζικο, καλοτάξιδο καταρχάς!
Βιβλίο συντήρησης να περάσεις να πάρεις. Η ξεχάσανε να το βάλουν ή κάπου στο δρόμο χάθηκε. Το άλλο με την εκτύπωση περισσότερο εφετζίδικο πιστεύω είναι, αρκεί να σε ενημερώσουν σωστά για τα διαστήματα service του αυτοκινήτου. Επιβεβαιώνεται εύκολα πιστεύω και με ένα τηλεφωνάκι στο help-line της Renault.
-
Ο χρήστης PozPilot έγραψε:
Το αμάξι το πήρα τελικά μόλις σήμερα. Μετά από 40χλμ σε εθνική με εξέπληξε και εμένα με την ποιότητα κύλισης. Αεροδυναμικός θόρυβος και θόρυβος κινητήρα μέχρι τα 100 κανένας. Τα ελαστικά σε αντίθεση με τον Teohunter είναι Continental και ας είναι με ESP και εμένα. Θα αναλύσουμε τη συμπεριφορά των ελαστικών στο άμεσο μέλλον. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι δεν μου έδωσαν καθόλου βιβλίο Συντήρησης ούτε εκτύπωσαν κάτι με το S/N του αυτοκινήτου. Είπαν για λάδια κάθε 10.000 και service κάθε 20.000. Ισχύουν, τι λέτε?Σε μένα είπαν λάδια κάθε 15.000 χλμ και σέρβις στα 30.000 χλμ, στον φίλο Ikarus λάδια στα 20.000 και σέρβις στα 40.000.
Δεν ξέρω τι ακριβώς παίζει με τα σερβις.
A pro po μόλις πριν 5 μέρες μου άλλαξαν και το καντράν (προβλημα με το δείκτη καυσίμου).Ετσι το αμάξι έχει μόλις 250 χλμ. πάλι. -
Ο χρήστης kriti40 έγραψε:
Το αμάξι το πήρα τελικά μόλις σήμερα. Μετά από 40χλμ σε εθνική με εξέπληξε και εμένα με την ποιότητα κύλισης. Αεροδυναμικός θόρυβος και θόρυβος κινητήρα μέχρι τα 100 κανένας. Τα ελαστικά σε αντίθεση με τον Teohunter είναι Continental και ας είναι με ESP και εμένα. Θα αναλύσουμε τη συμπεριφορά των ελαστικών στο άμεσο μέλλον. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι δεν μου έδωσαν καθόλου βιβλίο Συντήρησης ούτε εκτύπωσαν κάτι με το S/N του αυτοκινήτου. Είπαν για λάδια κάθε 10.000 και service κάθε 20.000. Ισχύουν, τι λέτε?
Σε μένα είπαν λάδια κάθε 15.000 χλμ και σέρβις στα 30.000 χλμ, στον φίλο Ikarus λάδια στα 20.000 και σέρβις στα 40.000.
Δεν ξέρω τι ακριβώς παίζει με τα σερβις.
A pro po μόλις πριν 5 μέρες μου άλλαξαν και το καντράν (προβλημα με το δείκτη καυσίμου).Ετσι το αμάξι έχει μόλις 250 χλμ. πάλι.Καινούριο στο έκαναν
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Το αμάξι το πήρα τελικά μόλις σήμερα. Μετά από 40χλμ σε εθνική με εξέπληξε και εμένα με την ποιότητα κύλισης. Αεροδυναμικός θόρυβος και θόρυβος κινητήρα μέχρι τα 100 κανένας. Τα ελαστικά σε αντίθεση με τον Teohunter είναι Continental και ας είναι με ESP και εμένα. Θα αναλύσουμε τη συμπεριφορά των ελαστικών στο άμεσο μέλλον. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι δεν μου έδωσαν καθόλου βιβλίο Συντήρησης ούτε εκτύπωσαν κάτι με το S/N του αυτοκινήτου. Είπαν για λάδια κάθε 10.000 και service κάθε 20.000. Ισχύουν, τι λέτε?
Σε μένα είπαν λάδια κάθε 15.000 χλμ και σέρβις στα 30.000 χλμ, στον φίλο Ikarus λάδια στα 20.000 και σέρβις στα 40.000.
Δεν ξέρω τι ακριβώς παίζει με τα σερβις.
A pro po μόλις πριν 5 μέρες μου άλλαξαν και το καντράν (προβλημα με το δείκτη καυσίμου).Ετσι το αμάξι έχει μόλις 250 χλμ. πάλι.Καινούριο στο έκαναν
ΑΚΡΙΒΩΣ
-
Καταρχην καλορίζικα σε όλους..!! Κατα δεύτερον φωτογραφίες
Dacia Duster