Nov 17, 2004, 10:36 AM

Σας ευχαριστω πολυ!ησασταν πολυ σαφης και οι δυο!
Επιτελους,σε ενα post ολα τα συμπερασματα με απλα,κατανοητα λογια!
Με απλα λογια η κατασταση σε τετοια αυτοκινητα σωνεται με ενα μπλοκε ή κλειδωμενο διαφορικο μπροστα η πισω ετσι?
Τελικα ισως ενα RAV4 ισως να εχει καλυτερες δυνατοτητες εκτος δρομου?
Ενω παλιοτερα ειχα παλι καταληξει καπου οταν μετα απο κουβεντα που ειχα με ενα φιλο κολησα και αναγκαστικα να διαβασω παλι ολα τα post απο τη αρχη για να ξεκολησω !Τωρα ειμαι ενταξει!
Θα κανω ομως μια ακομα ερωτηση!
Σε θεση 2Η και οταν στριβω το τιμονι σχεδον ολο και κανω στροφες γυρο απο τον εαυτο μου,με χαληλη ταχυτητα,εχω την αισθηση οτι ο πισω εσωτερικος τροχος σπιναρει.αυτο συμβαινει σε ολα τα πισωκινητα,ασχετα αν ειναι ελευθερο ή κλειδωμενο το πισω διαφορικο?