-
ο βουλευτης του ΛΑΟΣ Ροντούλης, ζητησε απο τον Μπενι στη βουλη να φορολογουνται τα υγραεριοκινητα ως υδριδικά.
και μαλιστα να αρχισει αυτο απο το 2012.Ωχχχ, προβλεπω να μας χαρατσώνουν επιπλεον...
-
Θετικο ειναι αυτο, γιατι ετσι τα τελη θα ειναι τα μισα!
Αν ποτε γινει βεβαια, γιατι φυσιολογικα οτι εχει να κανει με μειωση φορων/τελων ειναι κολασιμο κατα τους κυβερνωντες. -
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Θετικο ειναι αυτο, γιατι ετσι τα τελη θα ειναι τα μισα!
Αν ποτε γινει βεβαια, γιατι φυσιολογικα οτι εχει να κανει με μειωση φορων/τελων ειναι κολασιμο κατα τους κυβερνωντες.Αφού βλέπουν την πονηρή λύση κάθε προβλήματος και όχι την έξυπνη και αποδοτική. Όπως γνωρίζουμε, εφαρμόζονται έξυπνα μέτρα για την υγραεριοκίνηση σε άλλες χώρες με ό,τι συνεπάγεται σε κέρδος και μόνο κέρδος για όλους.
Γιατί γεμίζω με 42 λίτρα στη Βουλγαρία και 45 εδώ;;; 52άρα δεξαμενή.
Κύριε Αντώνη team εξαφανίστηκες λόγω διακοπών να φανταστώ και να είσαι καλά, όπως όλοι εύχομαι.
Όσοι μπορείτε δίνετε αίμα. Το σλόγκαν μου είναι: Προσφέρεις ζωή, κερδίζεις υγεία σε σώμα και ψυχή. -
Αυτο με το γεμισμα πρεπει καπως να εξηγηθει.
Εδω στην Shell που βαζω γεμιζω παντα με 55-56 λιτρα (71αρα δεξαμενη).
Στην αλλη Shell (αεροδρομιου) που την εκμεταλλευεται η ιδια εταιρια το σταματαω στα 60 γιατι θα επαιρνε και αλλο. Το ιδιο και στην Πατρα την Κυριακη που περασε. Ανγκαστηκα να το σταματησω στα 50 ευρω (κοντα 60 λιτρα) χωρις φυσικα να γεμισει πληρως, σιγουρα ομως θα ηταν σχεδον γεματο. Αυριο που μαλλον θα αδειασει θα δω αν τα χλμ ανταποκρινονται.
Τι εξηγηση μπορει να υπαρχει? Παιζει ρολο απο αντλια σε αντλια? Δηλαδη μπορει καποιες να γεμιζουν περισσοτερο η μαλλον πεφτει πιασιμο? Απο την αλλη στην Ναυπακτο που πηγα να γεμισω δεν μπορεσε να βαλει πανω απο 35 λιτρα αλλα εκει καθαρα ηταν θεμα αντλιας γιατι η εγκατασταση ειναι παλια και κατι δεν δουλευε σωστα. Τοθλαχιστον δεν βαζει παραπανω απο το κανονικο. -
Παίζει μεγάλο ρόλο η πίεση της αντλίας...
Αν δεν είναι τουλάχιστον 8 bar, ενδεχομένως να μη μπορεί να ενεργοποιηθεί σωστά η βαλβίδα που ελέγχει την πλήρωση τησ δεξαμενής μέχρι το 80% της χωρητικότητάς της.
Επομένως δεν είναι σίγουρο οτι κάποιος μας κλέβει αν τυχόν ξεπεράσει η ποσότητα που μας έβαλε το 80%.
Αν όμως φθάσει κοντά ή ξεπεράσει το 100% της χωρητικότητας, τότε σίγουρα κάτι τρέχει...
Σε κάθε περίπτωση θα πρότεινα η απόδειξη που πρέπει να ζητούμε και να παίρνουμε, να αναφέρει την ποσότητα υγραερίου που μας έβαλαν. -
Στο ΜΕΓΑ προχτές ανακοινώθηκε ότι το Σεπτέμβριο ο ειδικός φόρος κατανάλωσης στο υγραέριο αυξάνεται ώστε να εξισωθει σε ποσοστό με αυτον της βενζίνης. Οπως καταλαβαίνετε οι κυβερνώντες απέδειξαν άλλη μια φορά τι ακριβώς πρεσβεύουν.......να τους χαιρόμαστε και εις ανώτερα. Και όποιος σκέπτεται να βάλει υγραέριο καλύτερα να το ακυρώσει. Σήμερα στο πρατήριο μου είπαν ότι η τιμή θα φτάσει τουλάχιστον τα 1,20 !!!!!!......
-
Παιδακια καιγομαι!!!
Ειμαι Θασο και γυρναω Κυριακη για Θεσσαλονικη και εχω φυσικα ξεμεινει απο υγραεριο.Γνωριζουμε που εχρι το κοντινοτερο πρατηριο για να το γεμισω;
Βρηκα μονο ενα στον δρομο Καβαλας-Δραμας.
Μεσα στην Καβαλα παιζει τιποτα ή οχι;
-
Ο χρήστης dlag έγραψε:
Στο ΜΕΓΑ προχτές ανακοινώθηκε ότι το Σεπτέμβριο ο ειδικός φόρος κατανάλωσης στο υγραέριο αυξάνεται ώστε να εξισωθει σε ποσοστό με αυτον της βενζίνης. Οπως καταλαβαίνετε οι κυβερνώντες απέδειξαν άλλη μια φορά τι ακριβώς πρεσβεύουν.......να τους χαιρόμαστε και εις ανώτερα. Και όποιος σκέπτεται να βάλει υγραέριο καλύτερα να το ακυρώσει. Σήμερα στο πρατήριο μου είπαν ότι η τιμή θα φτάσει τουλάχιστον τα 1,20 !!!!!!......Πήγαινε πίσω στον πρατηριούχο και πες του οτι ακόμη κι αν φθάσει να εξισωθεί ο ΕΦΚ με εκείνον της βενζίνης, το κόστος του πρατηριούχου θα διαμορφωθεί στα 96 λεπτά (με τις τρέχουσες τιμές διυλιστηρίου). Οπότε τι θέλει να μας πει οτι θα βγάζει τότε 25 λεπτά στο λίτρο; Κούνια που τον κούναγε... Ρίχτου λοιπόν μια καταγγελία και μόνο για το θράσος που έχει...
Μη σας δουλεύουν με τα φούμαρα που κυκλοφορούν σκόπιμα (ώστε να νοιώθουμε κι ευχαριστημένοι για την αισχροκέρδεια που μας έχουν επιβάλει). Κι ΑΝ ακόμη γίνει η οποιαδήποτε εξίσωση, αυτή τελικά θα είναι εις βάρος των πρατηριούχων μια και δεν πρόκειται να διατηρηθεί η κίνηση που έχει το υγραέριο, ενώ θα πιεστεί σίγουρα και το (υπερβολικά) μεγάλο περιθώριο κέρδους που έχουν σήμερα. Λύσεις και υπάρχουν ...και θα βρεθούν ...από εκεί που το λίτρο έχει κάτω από 50 λεπτά. Ας είναι καλά η παγκοσμιοποιημένη αγορά. -
Ο χρήστης dti έγραψε:
Στο ΜΕΓΑ προχτές ανακοινώθηκε ότι το Σεπτέμβριο ο ειδικός φόρος κατανάλωσης στο υγραέριο αυξάνεται ώστε να εξισωθει σε ποσοστό με αυτον της βενζίνης. Οπως καταλαβαίνετε οι κυβερνώντες απέδειξαν άλλη μια φορά τι ακριβώς πρεσβεύουν.......να τους χαιρόμαστε και εις ανώτερα. Και όποιος σκέπτεται να βάλει υγραέριο καλύτερα να το ακυρώσει. Σήμερα στο πρατήριο μου είπαν ότι η τιμή θα φτάσει τουλάχιστον τα 1,20 !!!!!!......
Πήγαινε πίσω στον πρατηριούχο και πες του οτι ακόμη κι αν φθάσει να εξισωθεί ο ΕΦΚ με εκείνον της βενζίνης, το κόστος του πρατηριούχου θα διαμορφωθεί στα 96 λεπτά (με τις τρέχουσες τιμές διυλιστηρίου). Οπότε τι θέλει να μας πει οτι θα βγάζει τότε 25 λεπτά στο λίτρο; Κούνια που τον κούναγε... Ρίχτου λοιπόν μια καταγγελία και μόνο για το θράσος που έχει...
Μη σας δουλεύουν με τα φούμαρα που κυκλοφορούν σκόπιμα (ώστε να νοιώθουμε κι ευχαριστημένοι για την αισχροκέρδεια που μας έχουν επιβάλει). Κι ΑΝ ακόμη γίνει η οποιαδήποτε εξίσωση, αυτή τελικά θα είναι εις βάρος των πρατηριούχων μια και δεν πρόκειται να διατηρηθεί η κίνηση που έχει το υγραέριο, ενώ θα πιεστεί σίγουρα και το (υπερβολικά) μεγάλο περιθώριο κέρδους που έχουν σήμερα. Λύσεις και υπάρχουν ...και θα βρεθούν ...από εκεί που το λίτρο έχει κάτω από 50 λεπτά. Ας είναι καλά η παγκοσμιοποιημένη αγορά.Τι εννοείς ακριβώς με την τελευταία φράση σου; με ποιούς άλλους τρόπους μπορούμε να γεμίσουμε φθηνά και με ασφάλεια;
-
Έχει συζητηθεί το θέμα σε άλλο forum ('ΧΩΡΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΕΜΙΣΩ').
Από κει και πέρα, θα βρεθούν κι άλλες λύσεις εν καιρώ, αν κι εφόσον χρειαστεί. -
Στην Ευρωπη τι φορολογια ισχυει για το υγραεριο? Δηλαδη ποσο νομιμο ειναι να εξισωθει εδω ο φορος στο υγραεριο, που ειναι περιβαλλοντολογικα καλυτερο, με αυτον της βενζινης? Ισχυει δηλαδη το ιδιο στην Ευρωπη η ειναι ακομα μια πανευρωπαικη πρωτοτυπια της εδω ανθελληνικης ακυβερνησιας σε βαρος του λαου?
Μπορει ακομα να μην εχει πραγματοποιηθει αλλα οταν ακουγεται κατι υπαρχει λογος και αυτος ειναι για να προετοιμαζεται ψυχολογικα αυτος που ενδιαφερεται και ετσι η επιπτωση να ειναι ηπιοτερη. Σκεφτειτε μονο οτι ολα τα αισχρα μετρα που εχουν παρθει ειχαν κυκλοφορησει πριν σαν φημες και τελικα επαληθευτηκαν! Ολα μαλιστα!
Λοιπον γνωμη μου ειναι οτι αν ειπωθηκε, ετσι δυστυχως θα γινει. Αυτοι οι ανθρωποι ειναι αδιστακτοι. Απλα μονο, μετα οσοι εχουν ανοιξει δουλειες με το υγραεριο (εγκαταστατες, πρατηρια) θα πληγουν αμεσα και δυστυχως οσοι εχουν επενδυσει, κυριως τα νεα πρατηρια, θα βρεθουν ξεκρεμαστοι. -
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Στην Ευρωπη τι φορολογια ισχυει για το υγραεριο? Δηλαδη ποσο νομιμο ειναι να εξισωθει εδω ο φορος στο υγραεριο, που ειναι περιβαλλοντολογικα καλυτερο, με αυτον της βενζινης? Ισχυει δηλαδη το ιδιο στην Ευρωπη η ειναι ακομα μια πανευρωπαικη πρωτοτυπια της εδω ανθελληνικης ακυβερνησιας σε βαρος του λαου?
Μπορει ακομα να μην εχει πραγματοποιηθει αλλα οταν ακουγεται κατι υπαρχει λογος και αυτος ειναι για να προετοιμαζεται ψυχολογικα αυτος που ενδιαφερεται και ετσι η επιπτωση να ειναι ηπιοτερη. Σκεφτειτε μονο οτι ολα τα αισχρα μετρα που εχουν παρθει ειχαν κυκλοφορησει πριν σαν φημες και τελικα επαληθευτηκαν! Ολα μαλιστα!
Λοιπον γνωμη μου ειναι οτι αν ειπωθηκε, ετσι δυστυχως θα γινει. Αυτοι οι ανθρωποι ειναι αδιστακτοι. Απλα μονο, μετα οσοι εχουν ανοιξει δουλειες με το υγραεριο (εγκαταστατες, πρατηρια) θα πληγουν αμεσα και δυστυχως οσοι εχουν επενδυσει, κυριως τα νεα πρατηρια, θα βρεθουν ξεκρεμαστοι.Στην ολλανδία πληρώνεις ως υγραεριοκίνητος ακριβότερα τέλη κυκλοφορίας. Το υγραέριο καθ αυτό είναι φτηνό, αλλά η χρήση του φορολογείται τόσο ώστε να έχει νόημα η εγκατάσταση μόνο αν κάνεις αρκετά χιλιόμετρα
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Στο ΜΕΓΑ προχτές ανακοινώθηκε ότι το Σεπτέμβριο ο ειδικός φόρος κατανάλωσης στο υγραέριο αυξάνεται ώστε να εξισωθει σε ποσοστό με αυτον της βενζίνης. Οπως καταλαβαίνετε οι κυβερνώντες απέδειξαν άλλη μια φορά τι ακριβώς πρεσβεύουν.......να τους χαιρόμαστε και εις ανώτερα. Και όποιος σκέπτεται να βάλει υγραέριο καλύτερα να το ακυρώσει. Σήμερα στο πρατήριο μου είπαν ότι η τιμή θα φτάσει τουλάχιστον τα 1,20 !!!!!!......
Πήγαινε πίσω στον πρατηριούχο και πες του οτι ακόμη κι αν φθάσει να εξισωθεί ο ΕΦΚ με εκείνον της βενζίνης, το κόστος του πρατηριούχου θα διαμορφωθεί στα 96 λεπτά (με τις τρέχουσες τιμές διυλιστηρίου). Οπότε τι θέλει να μας πει οτι θα βγάζει τότε 25 λεπτά στο λίτρο; Κούνια που τον κούναγε... Ρίχτου λοιπόν μια καταγγελία και μόνο για το θράσος που έχει...
Μη σας δουλεύουν με τα φούμαρα που κυκλοφορούν σκόπιμα (ώστε να νοιώθουμε κι ευχαριστημένοι για την αισχροκέρδεια που μας έχουν επιβάλει). Κι ΑΝ ακόμη γίνει η οποιαδήποτε εξίσωση, αυτή τελικά θα είναι εις βάρος των πρατηριούχων μια και δεν πρόκειται να διατηρηθεί η κίνηση που έχει το υγραέριο, ενώ θα πιεστεί σίγουρα και το (υπερβολικά) μεγάλο περιθώριο κέρδους που έχουν σήμερα. Λύσεις και υπάρχουν ...και θα βρεθούν ...από εκεί που το λίτρο έχει κάτω από 50 λεπτά. Ας είναι καλά η παγκοσμιοποιημένη αγορά.Αν δεν κάνω λάθος γιατί δέν έχω πρόχειρα τα νουμερα, ο ΕΦΚ του υγραερίου είναι περίπου 20 λεπτά το λίτρο ενώ της βενζίνης 60. Αν εξισωθούν το υγραέριο θα πάρει 40 λεπτά πάνω οπότε το 1,20 είναι λογικό. Τα 96 λεπτά απο πού βγαίνουν?
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Φίλε Αντώνη,
Δε δυσφημώ τις ικανότητές του ως εγκαταστάτη τις οποίες δεν μπορώ να γνωρίζω. Στιγματίζω τη συμπεριφορά επαγγελματία προς πελάτη. Φαντάσου να πας σε ένα εστιατόριο να πεις ότι δε σου αρέσει το φαγητό και ο εστιάτορας να σε βρίσει και να σε πετάξει έξω με κλωτσιές. Προφανώς, θα πεις σε όλους τους γνωστούς και φίλους να προσέχουν.
Σε ότι αφορά την αντίδρασή μου, ναι όπως το λες έπαιξα 'παθητική άμυνα' γιατί ο άνθρωπος ήταν σε έξαλλη κατάσταση. Προτίμησα να φύγω γιατί η αντίδρασή του ήταν εξαιρετικά βίαιη ευτυχώς λόγω της μη-εμπλοκής μου μόνο φραστικά.Στο πρόβλημα τώρα. Έβαλα υγραεριοκίνηση πριν περίπου έξι μήνες. Το αυτοκίνητο σχεδόν από την αρχή παρουσίαζε πρόβλημα. Παρουσίαζε σκορτσαρίσματα όταν άφηνες το γκάζι και πήγαινες να επιταχύνεις και επίσης όταν οδηγούσες με χαμηλές στροφές σε υψηλή ταχύτητα (πέμπτη σε ανηφόρα στην εθνική) το αυτοκίνητο άρχιζε να τρέμει και να χάνει τη δύναμή του (κάτι που δε συνέβαινε όταν πήγαινες με βενζίνη). Πήγα στο 'συνάδελφο' όπως λες και αυτό που έκανε ήταν να εμπλουτίσει το μίγμα. Το αυτοκίνητο άρχισε να λειτουργεί ελαφρώς καλύτερα αλλά πάλι με σκορτσαρίσματα. Ξαναπήγα και με έβγαλε τρελό, ότι δηλαδή το αυτοκίνητο λειτουργούσε κανονικά. Σε επόμενο ταξίδι στην εθνική το αποτέλεσμα ήταν το αυτοκίνητο να μείνει στο δρόμο με αναμμένο το φωτάκι βλάβης στον κινητήρα. Το αυτοκίνητο ρυμουλκήθηκε στη Θεσσαλονίκη όπου στα κεντρικά του Θεοδώρου διέγνωσαν δύο σοβαρές βλάβες και μου αντικατέστησαν όλα τα μπεκ. Γύρισα στην Αθήνα και μετά από δύο τρεις μέρες το αυτοκίνητο άρχιζε να κάνει χτυπήματα σε όλες τις επιταχύνσεις από την τρίτη ταχύτητα έως την πέμπτη. Μάλιστα, σε ένα προσπέρασμα κόντεψα να σκοτωθώ όταν επιτάχυνα και ο κινητήρας 'κρέμασε'. Επίσης, το καύσιμο μπαίνει όποτε θέλει. Μπορεί να κάνει και 10 χλμ να ενεργοποιηθεί το υγραέριο. Ξαναπήγα λοιπόν στο 'συνάδελφο', του είπα ότι με ταλαιπωρεί 6 μήνες και συνέβη η έκρηξη.
Έχεις καμία πρόταση; Από τον Θεοδώρου μου είπαν να πάω σε άλλο συνεργάτη αλλά όπως καταλαβάινεις πλέον δεν τους εμπιστεύομαι.Μήπως έχει θέμα ο πνεύμονάς σου?
Από αυτά που λες καταλαβαίνω ότι για κάποιο λόγο δεν ζεσταίνεται, όπως πρέπει να κάνει.ΥΓ: Δεν είμαι ο κυρ-Αντώνης
Alexeft σε ευχαριστώ πολύ. Πραγματικά το πρόβλημα ήταν ότι είχαν περάσει το σωληνάκι από σημείο που δε ζεσταινόταν σωστά με αποτέλεσμα ο πνεύμονας να υπολειτουργεί. Πήγα στο συνεργείο Motion Gas στην Κάτω Κηφησιά και η εξυπηρέτηση ήταν άψογη. Αμέσως εντόπισαν το πρόβλημα. Τώρα το αυτοκίνητο φαίνεται να δουλεύει ρολόι. Ενώ ο άλλος ο απίθανος ο Σπάθης στο Ρέντη μου έλεγε όταν το αυτοκίνητο ζοριζόταν στις ανηφόρες να κατευάζω ταχύτητα ή όταν έκανε διακοπές ότι φταίει το καύσιμο που έχει μείνει μέσα και όταν φύγει το παλιό καύσιμο θα ξεμπουκώσει!!! Φοβερός επαγγελματίας. Να τον χαίρεται ο Θεοδώρου!!!
-
Το πρώτο δεκαήμερο του Αυγούστου, είναι για να ενημερώνομε επαγγελματικά. Να μιλάω με συναδέλφους νέους και παλιούς, για τα προβλήματα του κλάδου, και να παίρνουμε αποφάσεις. Να κάνω της παραγγελίες και της εισαγωγές μου. Για έμενα θεωρώ ότι η χρονιά αρχίζει 01/09. Μου δίνετε το περιθώριο να μελετήσω τα φορολογικά, για να προλάβω της ληστρικές απαιτήσεις των κυβερνόντων μέχρι 31/12. Να αποκτήσω το στοκ που χρειάζομαι στα ανταλλακτικά. Να βελτιωθώ επαγγελματικά.
Μέσα σε όλα αυτά, η ενδελεχής επισκευή και service των εργαλείων μου, και η βελτίωση της όψης της επιχείρησης. Και όλα αυτά σε απάντηση του φίλου που έγραψε περί διακοπών. Δυστυχώς ένας επιχειρηματίας πρέπει να σκέπτεται και να εργάζεται 365 μέρες τον χρόνο……
Σίγουρα το κείμενο μου είναι of topic, και ζητώ συγγνώμη από τον mod.
antonis-team -
Κώστα, στην παράθεση σου της 28/07/11 15,36, σου έγραψα ότι περιμένω μια απάντηση. Αυτή, λόγο του ότι υπάρχει διάλυση, γενικά και εποχιακά, δεν μου εδόθη.
Αυτό είναι το προσχέδιο του νόμου, που αναλύει κάποια πράγματα, πριν από την ανακοίνωση στον ΦΕΚ.
Και σίγουρα για την προστασία του καταναλωτή, πρέπει να υπάρχει διαπίστευση στα προϊόντα που χρησιμοποιούν οι διαπιστευμένοι εγκαταστάτες. Θα σου συνιστούσα λυπών να μην διαβάζεις στην ενότητα απλά σαν να διαβάζεις κομιξ, άλλα να μελετάς της απόψεις που γράφονται εδώ μέσα.
Αν έκανες αυτό που σου γράφω θα διαπίστωνες ότι στης ενδελεχείς όσο και τεκμηριωμένες εγγραφές μου, αιτιολογώ τα πάντα, σε σημείο που μόνον με την έκφραση «έτσι μου αρέσει» θα της αρνιόσουνα.
Συνηθίζετε δυστυχώς, να ανακοινώνονται νόμοι, που περιέχουν στην καλύτερη ασάφειες, λάθη, καθώς και υπερβολές. Όπως και πλύστες περιπτώσεις, όπου η εξέλιξη ενός αντικειμένου, δεν αποτυπώνετε σε αυτούς.
Και σίγουρα η κατ’ αρχήν στεγανότητα της συγκεκριμένης συσκευής,
[img]είναι προϋπολογισμένη από τον κατασκευαστή της, που με το επάνω καπάκι, μα και με το στρογγυλό παρέμβασμα βάσης που δίνει, εξασφαλίζετε η προστασία και διαρροή στα όργανα μεταφοράς του αεριού. Μα εάν ο εγκαταστάτης δεν ανοίξει με ένα ‘ποτήρι’ κοπτικό, μια τρύπα στην βάση, πως αυτά θα παροχετεύονται έξω από το αυτοκίνητο?. Σίγουρα δεν εννοώ την παροχέτευση από την σκάστρα της υπερπίεσης.
Και εδώ αρχίζει η δική μου παρέμβαση. Της πεταλούδες της βλέπετε, την αντοχή τους δεν ξέρετε……..
Θα αντέξουν σε μια μετακίνηση μιας εργαλειοθήκης ενός υδραυλικού?, μια μετακίνηση μιας ηλεκτροσυγκόλλησης ενός σιδερά?. Με τίποτα……
Έτσι φτιάχνουμε ένα πολυεστερικό παρέμβασμα – καπάκι, από τριπλό πλεχτό υαλούφασμα, (πολυεστερική κατασκευή) όπου λύνουμε τα χέρια στον επαγγελματία για την φόρτωση, προστατεύουμε την δεξαμενή από χτυπήματα. Ταυτόχρονα λόγο της δυνατότητας του υλικού, το διαμορφώνουμε κατάλληλα, για να εφαρμόζει απόλυτα. Με ένα ελαστικό παρέμβασμα γίνετε και στεγανό. Σίγουρα και μια τρύπα με ποτήρι στον πάτο του χώρου, αερίζετε ο χώρος προσθέτοντας επιπρόσθετη εξασφάλιση. Να μην ξεχνάμε, έναν πλαστικό διάτρητο προστατευτικό στην τρύπα, για να προστατεύουμε τον χώρο, όσο είναι δυνατόν από σκόνες και νερά. Πχ ένας πλαστικός κετσές.
Καλή αρχή, διότι θα απαντήσω με την άνεση μου, και σε άλλες φρικαλεότητες που διάβασα…..
Φιλικά ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Λυπάμαι δεν ξέρω πως μπορώ να περάσω, μια φωτώ μου. Για την ακρίβεια είναι ένα ντόνατς. Δημήτρη, Φωκίωνα, mod, SOS…. Δάσκαλο ζητώ!.
-
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Θετικο ειναι αυτο, γιατι ετσι τα τελη θα ειναι τα μισα!
Αν ποτε γινει βεβαια, γιατι φυσιολογικα οτι εχει να κανει με μειωση φορων/τελων ειναι κολασιμο κατα τους κυβερνωντες.
Καλέ μου φίλε Παντελή, δεν κατάλαβες ότι οι μεγάλες προμήθειες - μίζες, δύνονται όταν κανείς μεγάλες χάρες, όπως πχ δεν μαζεύεις τους φόρους από αυτούς με της τεράστιες βίλες, η τα τεράστια σκάφοι, που τα έχουν νοικιασμένα στης φιλιπινέζες του σπιτιού!!!.
Κάποτε ρώτησαν τον μεγάλο πολιτικό Αβέρωφ, όταν ο ΑΓΠ, έχωσε ένα χοντρό φορομπηχτικό μέτρο, εάν θα το έβγαζε αυτός εάν θα κυβερνούσε. «μα έχει γίνει αυτό ποτέ στην Ελλάδα?!!!....» ρώτησε απαντώντας……
Σίγουρα όλοι γνωρίζουμε, ότι ο μετανάστης από Αμερική, μοντέρνος ον, μας έχει παραχωρήσει ως franchise στο ΔΝΤ&ΕΝΤ……. Και αυτοί πάνε να μαζέψουν από εμάς, που δεν έχουμε, τα χρήματα που έφαγαν οι πολιτικοί και τα τσιράκια τους….
Ελπίδα καμιά, μέλλον αβέβαιο….. και θα αφήσουν το αέριο?. Χλομό το βλέπω…. Μακάρι να φάω την γλώσσα μου…..
Ο τρόπος αντίδρασης ένας και μοναδικός. Κραυγαλέα περιστολή των αναγκών μας.
0 κατανάλωση, 0 φόροι, και τότε οι απέξω που μας πουλάνε αγαθά, θα βάλουν της φωνές…… και οι εδώ θα αλλάζουν πάνες….
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
0 κατανάλωση, 0 φόροι, και τότε οι απέξω που μας πουλάνε αγαθά, θα βάλουν της φωνές…… και οι εδώ θα αλλάζουν πάνες….
...και οι εδώ θα βάλουν μια νέα 'έκτακτη' εισφορά (ίση με κανένα μηνιάτικο)...
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Αν δεν κάνω λάθος ...
Κάνεις λάθος.... Όχι μόνο στον ΕΦΚ που δεν υπολογίζεται στο λίτρο, αλλά στον μετρικό τόνο (ο οποίος μετρικός τόνος δεν είναι 1000 λίτρα υγραέριο αλλά γύρω στα 1785,7 λίτρα, με ειδικό βάρος μίγματος 0,56).
Δες εδώ πώς υπολογίζεται σε ημερήσια βάση από την αρχή του 2011, το κόστος για τον πρατηριούχο (της Αθήνας ή όποιας πόλης είναι κοντά στα διυλιστήρια), λαμβάνοντας υπόψη όλες τις γνωστές παραμέτρους (ΕΦΚ, ΦΠΑ, δασμούς, τέλη, εισφορές, μεταφορικά και κέρδος χονδρέμπορα). Δεν υπολογίζεται όπως είναι ευνόητο κανένα κέρδος για τον πρατηριούχο, ούτε κόστος απόσβεσης της όποιας επένδυσης έχει κάνει για πάγιες εγκαταστάσεις του πρατηρίου (κάτι που συχνά αποκαλείται 'χρηματοοικονομικό κόστος' από τους πρατηριούχους προκειμένου να δικαιολογήσουν τα παράλογα υψηλά περιθώρια κέρδους που έχουν ανά λίτρο υγραερίου).Έτσι λοιπόν, το κόστος για τον πρατηριούχο τη συγκεκριμένη ημέρα ήταν 65 λεπτά. Αν βάλεις στο excel στο σημείο που λέει ΕΦΚ 200, τον ΕΦΚ της βενζίνης που είναι 660 ευρώ/μετρικό τόνο (αν δεν κάνω λάθος), θα δεις οτι το κόστος τη συγκεκριμένη ημέρα θα διαμορφωνόταν στα 96 λεπτά.
Σήμερα, με τις τρέχουσες διυλιστηριακές τιμές, τα νούμερα είναι 64 και 95 λεπτά αντίστοιχα.
Υγραεριοκίνηση!