Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 194
    • 195
    • 196
    • 197
    • 198
    • 525
    • 526
    • 196 / 526
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    10507
    166882
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      ariskouts last edited by

      Εγω πάντως ρε παιδιά ενω το προηγούμενο μου αυτοκίνητο focus 1.6 ghia παρα την μαλακή του ανάρτηση το είχα μάθει τόσο καλά να το οδηγω στο όριο προσφυσης του, τώρα το passat 1.4tsi dsg ενω συνολικά μου δίνει καλύτερη αίσθηση στιβαροτητας και προσφυσης στα 4500km που το Έχω ακόμη δεν μπορω να το μάθω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        orestisren last edited by

        Ο χρήστης Ariskouts έγραψε:
        Εγω πάντως ρε παιδιά ενω το προηγούμενο μου αυτοκίνητο focus 1.6 ghia παρα την μαλακή του ανάρτηση το είχα μάθει τόσο καλά να το οδηγω στο όριο προσφυσης του, τώρα το passat 1.4tsi dsg ενω συνολικά μου δίνει καλύτερη αίσθηση στιβαροτητας και προσφυσης στα 4500km που το Έχω ακόμη δεν μπορω να το μάθω.

        Δεν είναι τίποτα θα το συνηθήσεις
        Απλά τα περισσότερα μαλακά που έχω οδηγήσει μου δίνουν την εντύπωση ότι σε ψιλοπροειδοποιούν πριν φύγουν ενώ στα πιο σφιχτά αμάξια δεν μου έχει δοθεί αυτή η αίσθηση

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          Ο χρήστης Ariskouts έγραψε:
          Εγω πάντως ρε παιδιά ενω το προηγούμενο μου αυτοκίνητο focus 1.6 ghia παρα την μαλακή του ανάρτηση το είχα μάθει τόσο καλά να το οδηγω στο όριο προσφυσης του, τώρα το passat 1.4tsi dsg ενω συνολικά μου δίνει καλύτερη αίσθηση στιβαροτητας και προσφυσης στα 4500km που το Έχω ακόμη δεν μπορω να το μάθω.

          Φταιει το μηδενικο feedback απο το τιμονι, θελει συνηθεια αυτο το πραγμα στα τιμονια των vag

          Δε σε προειδοποιουν τι παει να γινει, αν παει κατι να γινει , και οδηγεις πιο μαζεμενα

          Sent from my LG-P500

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            ariskouts last edited by

            Ο συνδυασμός των δυο απαντήσεων είναι αυτο ακριβώς που μου συμβαίνει κ ειδικά αυτο με το τιμόνι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • giuseppe-busso
              giuseppe-busso last edited by

              BMW 320si (E90)

              Την γνωστή μπλε κούκλα του Νίκου.

              Περιοχή: Παλλήνη-Πεντέλη-Παλλήνη

              Βάζω μπρος από το κλασσικό κουμπί στην κονσόλα, ρυθμίζω σε λίγο χρόνο κάθισμα τιμόνι και καθρέπτες για να είμαι έτοιμος και άνετος ψυχολογικά να πιέσω την μπέμπα.
              Βασικά σε αυτό το αμάξι φτιάχνεσαι μόλις κάτσεις στο εκπληκτικής πρόσφυσης τύπου μπάκετ κάθισμα, μόλις πιάσεις την παχιά στεφάνη και αγγίξεις τον μικρό σπορτίφ λεβιέ ταχυτήτων. Κατά τη γνώμη μου αν κάποιος αναζητά την πιο οδηγοκεντρική θέση οδήγησης σε αμάξι της μεσαίας κατηγορίας, ψάχνει άσκοπα αν πρώτα δεν δει και κάτσει στην 320si. Αν μη τι άλλο εμένα αυτό με φτιάχνει σε αυτό το αμάξι, χωρίς καν να έχω κουμπώσει την 1η και διανύσει τα πρώτα μέτρα...

              Τέλος πάντων, το αμάξι εξωτερικά είναι sport, εσωτερικά συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο, αν είσαι φαν της λιτότητας με μέτρο, της εργονομίας και της καλής ποιότητας υλικών τότε λατρεύεις και τα εσωτερικά των BMW. Εγώ είμαι οπότε δεν με προβληματίζει τίποτα, δεν μου λείπει τίποτα και στην 320si θέλω να 'χαθώ' στην οδήγηση.
              Με σύμμαχο τα παραπάνω είχα την απορία να δω, αυτή τη φορά οδηγώντας περισσότερα και κυρίως ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ, κατά πόσο είναι sport και στον χαρακτήρα αυτό το αμάξι.

              Ξεκινώ για το βουνό.
              Στα πρώτα μέτρα ήδη λαμβάνω την πρώτη ανάδραση πληροφοριών. Το τιμόνι είναι βαρύ, τα φρένα και το γκάζι ακούνε, η ανάρτηση είναι σφιχτή και το μοτέρ μουγκρίζει. Δεν μιλάμε για αμάξι με διττό χαρακτήρα, που από κει και κάτω είναι έτσι και από κει και πάνω είναι γιουβέτσι. Το αμάξι έχει ένα χαρακτήρα, το αντιλαμβάνεσαι ακόμα και σταματημένος ων, και δεν είναι άλλος από το ότι πρόκειται για ένα sport αμάξι.

              Συνεχίζοντας, ενώ το clima έφτιαχνε το κλίμα εντός της καμπίνας, διαπίστωσα ότι ο κινητήρας έχει ελαστικότητα, έχει τράβηγμα και αμεσότητα από χαμηλά ενώ η απόκριση στο γκάζι είναι αυτή η άγνωστη λέξη που απουσιάζει από την πλειάδα των σύγχρονων αυτοκινήτων. Το γκάζι της si είναι ON/OFF. Βυθίζω το δεξί πεντάλ και με μηδενική χρονική υστέρηση έχει υπακούσει στις εντολές μου, αφήνω και κόβει πάλι στον ίδιο άμεσο χρόνο....
              Την ίδια ώρα έπαιζα με το τιμόνι ακόμα και σε ευθύ δρόμο. Εντάξει, δεν έχει 'κενό' στην θέση της ευθείας, έχει σωστό βάρος(είναι βαρύ) ενώ αφουγκράζεσαι καλά το δρόμο. Δεν είναι νευρικό όπως το τιμόνι της 147 μου. Αυτό έχει άλλη αίσθηση, πιθανόν πιο σωστή από της Alfa εικάζω εκείνη την ώρα στο μυαλό μου.

              Κατά τη διαδρομή και πριν καν φτάσουμε την πλατεία της Πεντέλης, όπου έβρισκα την ευκαιρία, δοκίμαζα πόσα πέρα δώθε αντέχει το κεφάλι του Νίκου που βρισκόταν στο δεξί μπάκετ....aka με 2ες και 3ες συν κρύα runflat ελαστικά ίσον η χαρά του παιδιού. Το DTC όχι στο OFF αλλά στην μερική απενεργοποίηση(1η σκάλα).
              Αφενός ήθελα να πάρω το feeling του αυτοκινήτου για το πως αντιδρά, αφετέρου κάποτε ήθελα να ζεσταθούν τα μαμημένα τα λάστιχα....δεν ήθελα αυτό να γίνει και στην επιστροφή...οπότε το επιτάχυνα το ζήτημα.

              Σκάνε κι άλλα χαμόγελα στο ήδη ευχάριστό κλίμα και αντιλαμβάνομαι ως τότε ότι έχω στα χέρια μου ένα άκρως ρυθμίσιμο αυτοκίνητο, που δεν κάνει πλεύσεις ή σφαλιάρες στο πίσω μέρος, ενώ έχεις πηδάλια που τους δίνεις εντολές και αυτά υπακούν τη στιγμή που το θες.Τι άλλο να ζητήσεις? Μα να πάω πιο γρήγορα δίχως το πίσω μέρος να παίζει τσίρκο....

              Περνάμε λοιπόν την πλατεία Πεντέλης και κοντεύουμε στην καλή διαδρομή.
              Εκεί τα χαμόγελα σταματούν, οι παλμοί ανεβαίνουν και συγκεντρώνομαι. Πρώτες στροφές και ακόμα τα λάστιχα κρύα. Αισθάνομαι το πίσω μέρος να έχει ένα ελαφρύ γλίστρημα που ΑΝ με την περισσότερη απαίτηση στριψήματος τιμονιού προς το εσωτερικό της στροφής, νιώθω ότι θα πρέπει ήδη η σκέψη μου να πάει στο ανάποδο.
              Παίζω πάλι με τιμόνι κάνοντας απότομες κινήσεις και στις επόμενες στροφές διαπιστώνω ότι η υπερστροφή μας τελείωσε.
              Εκεί ήταν που ανέβασα ρυθμό, πίεσα σεβόμενος πάντα το Νίκο και την κούκλα του και οδήγησα στρωτά και με γραμμές.
              Πραγματικά όταν ζεστάθηκαν τα ελαστικά, η πρόσφυση της 320si είναι σε άλλο επίπεδο. Μπαίνει τρένο. Στις κλειστές δεξιές, εκεί μου έχει δείξει τα πατήματα ο Vellerefontis, βούταγα και το σώμα του αυτοκινήτου δεν έκανε το παραμικρό για να με τρομάξει. Ήθελα κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο. Είχα ήδη πορωθεί για τον τρόπο που η si στρίβει. Ωωω τι στήσιμο!!!! Μούτρα? Δεν υπάρχει αυτή η λέξη στο λεξιλόγιο αυτής της BMW. Xαζοπετάγματα του κώλου με ελαστικά σε θερμοκρασία λειτουργίας? Ούτε.
              Μα τι έχουν κάνει οι μάγοι από το Μόναχο?
              Και το σκηνικό επαναλαμβανόταν μέχρι να φτάσουμε στο γνωστό καφέ. Στοχεύω και μπαίνω, φρενάρω ενώ ταυτόχρονα κατεβάζω μια και μπαίνω. Με το πίσω μέρος του μυαλού να είναι πάντα το τι θα κάνει το πίσω μέρος. Εντάξει είπαμε φιλικό και προοδευτικό στήσιμο αλλά δεν παύει να θέλει πάντα καθολική αφοσίωση για να μην δεις τα πίσω εμπρός.
              Τι τιμονάρα θεέ μου? Ξέρω ακόμα και πως έλεγαν αυτόν που έστρωσε κάτω την άσφαλτο! Τα φρένα άγκυρες, ενώ κανά δυό φορές μου μπήκε το ABS, ήταν όμως σε κατωφέρεια. Δεν ένιωσα ποτέ ότι θα με αφήσουν από κούραση. Το πεντάλ εκεί που βυθιζόταν εξαρχής, εκεί συνέχισε να φτάνει και στις περισσότερες απαιτήσεις της Πεντέλης.
              Ήμουν ήδη στο κόλπο. Απολάμβανα με περίσσιο πάθος κάθε στροφή. Το body roll ανύπαρκτο, όπως και οι κλίσεις.
              Σκληρό όσο πρέπει και ως οφείλει να είναι ένα sports car, σκληρό κατά το Νίκο.
              Απόλαυση να στρίβεις την si....ΑΠΟΛΑΥΣΗ!!!

              Η στάση για freddo cappuccino με βρήκε να εκθειάζω την μπέμπα στον ιδιοκτήτη της. Χώρια που κάπνισα 6-7 marlboro, ρε πούστη μου ούτε sex να είχα κάνει!!!! Ο Νίκος κάνει τα πάντα για να μου δείχνει τις αρετές του Μονάχου, αλλά τον έχω προλάβει λέγοντας του ότι η επόμενη Alfa Romeo που θα πάρω θα είναι από το Μόναχο...!!!

              Και πως μπαίνει έτσι ρε μλκ Νίκο, και πως κάνει έτσι , και πως το άλλο έτσι.....και πως και πως...................και πως....
              Και τελικά μου ήρθε στο μυαλό το Joy Machine. Τίποτα δεν είναι τυχαίο τελικά.

              Η επιστροφή ήταν απλά σε σβέλτους ρυθμούς, είχε ήδη αρχίσει να βραδιάζει και ο ουρανός φαινόταν υπέροχος μέσω της κλασσικής ηλιοροφής.
              Για να μην πω ότι επιστρέφοντας βρήκα ας πούμε το σωστό timing αποσύμπλεξης. Ήταν το μοναδικό που με ενόχλησε. Καθότι η θέση οδήγησης είναι χαμηλή και αποσυμπλέκει πολύ υψηλότερα απότι θα ήθελα ενώ κάτι γδαρσιματάκια στις 2ες και 3ες ίσως να οφείλονται από τελειωμένη βαλβολίνη κιβωτίου. Κάτι που είπα στο Νίκο να το κοιτάξει.
              Και βέβαια με τα λάστιχα και πάλι κρύα, αναλώθηκα στις αναποδιές. Μα πόσο εύκολα το μαζεύεις? Αν ξέρεις, ναι. Εύκολα.

              Πφφφ δυστυχώς τελείωσε
              Αλλά όχι για πολύ

              Συμπέρασμα
              Εγώ πραγματικά χάρηκα που για 2η φορά οδήγησα ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Μάλλον είμαι τυχερός που έχω τέτοιους φίλους
              Βγάζω το καπέλο στην BMW για αυτό το αμάξι, μάλλον δικαίως έχει χαρακτηρισθεί ως baby-M, του λείπει βασικά μόνο η παραπάνω δύναμη αλλά αυτή αρχικά θα την εκμεταλλεύεσαι μόνο στις ευθείες. Σε turn in-apex- turn out πρέπει απλά να ξέρεις να οδηγείς....Οπότε και τα 173 άτια εγώ τα βρήκα αρκετά. Είναι πολύ ψυχωμένος ο 2λιτρος αυτός ενώ το δικό μου σχόλιο Νικόλα όπως είπα είναι ότι έχει τον αγέμιστο....
              Ο ήχος του κινητήρα είναι μεταλλικός, θυμίζει λίγο βελτιωμένο στην εξαγωγή αλλά θα ήθελα περισσότερη 'βαβούρα' εντός της καμπίνας, όπως στην Alfa.

              Μου αρέσει καθολικά, μου αρέσει ο χαρακτήρας του. Μου αρέσει γιατί αν το είχα θα με βελτίωνε σαν οδηγό να πάω σε παραπάνω επίπεδο. Είναι σχολείο Νίκο. Μου αρέσει γιατί είναι από τα πιο συμμετοχικά αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει, αν όχι το πιο συμμετοχικό ενώ το ότι χαμογελούσα οδηγώντας το δεν οφείλεται σε νοητική καθυστέρηση....αλλά στην χαρά που παίρνεις κατά την οδήγηση.

              2-3 πράγματα
              Το πλαίσιο είναι αυτό που λέμε γρανίτης. Δεν στρεβλώνει, ενώ όντας χωμένος στο κάθισμα νιώθεις ότι είσαι μέρος του. Απίστευτη αίσθηση.
              Το feedback του υδραυλικού τιμονιού είναι για 11 με άριστα το 10. Δεδομένης και της σαπίλας του ηλεκτρικού που υφίσταται σήμερα, μη σου πω ότι παίρνει 15 στα 10.
              Τα φρένα είναι εξαιρετικής αίσθησης, σύμμαχος σου.
              Ο κινητήρας από τις 3.00σαλ και πάνω έχει πολύ βάθος. Εμένα μου αρέσουν ακόμα τα ατμοσφαιρικά, μπορώ να πηγαίνω με 3η και 5.000 σαλ έτσι....και να βουίζει....το είδες Νικ.
              Μου άρεσε που είτε έκανα το ζογκλέρ είτε έστριβα γρήγορα, δεν κουνήθηκα cm από το κάθισμα. Πράγμα το οποίο με βοήθησε στο να νιώσω οικειότητα, στο να έχω καλό έλεγχο....Σημαντικό πράγμα η θέση οδήγησης.
              Το κοντό γρανάζωμα ναι μεν είναι βενζινοβόρο αλλά σε ανταμείβει εκεί που πρέπει έτσι. Ναι ως γνωστόν είμαι master της αίσθησης και σου ανακάλυψα ότι έχεις ελαφρωμένο βολάν

              Τέλος, ενώ θα μπορούσα να γράψω άλλο τόσο κείμενο...θα άξιζε αλλά πολλές φορές θες να πεις και να γράψεις τόσα πολλά αλλά κάπου το χάνεις....προσπάθησα να μην
              Τουλάχιστον ελπίζω να κατάφερα να βάλω λίγο στο παιχνίδι και εσάς που θα με διαβάσετε...
              Νίκο ευχαριστώ που μου εμπιστεύτηκες την μπέμπα σου....Να δω πότε θα πάρω την δική μου τώρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos last edited by

                Epic post!!!

                Εγώ ευχαριστώ για τα καλα σου λόγια!

                Τα πράγματα είναι ακριβώς όπως τα περιγράφεις, κι αν ζήσεις λίγο περισσότερο με την si θα δεις ποσα περιθώρια πρόσφυσης έχει.

                Λένε ότι πιάνει πλευρικα 1.1g.

                Στο εύχομαι να το αποκτήσεις...ολόψυχα φίλε!


                • Sent from my iPad 2 using Tapatalk

                Nikos @ YouTube

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mad_max_geo last edited by

                  Toyota Corolla sedan e11 1.4 vvti

                  Το αμαξι του ξαδερφου μου χρονολογιας 2001 με 170.000χλμ τα περισσοτερα ευλαβικα.Ηταν η φτωχη εκδοση φανταστειτε μπροστα ουτε καν ηλεκτρικα παραθυρα δεν ειχε και ουτε στροφομετρο.

                  Τελοσπαντων οδηγησα το αυτοκινητο απο Αγιους Θεωδορους μεχρι Πειραια απο τον εθνικο.Το αμαξι επειδη γυροφερνω μεσα του πολλα χρονια ειναι αρκετα μαλακο.Το ειχα παρατηρησει αλλα δεν ειχα παρατηρησει τις τεραστειες κλισεις που παιρνει στις στροφες απο τις βουτηροαναρτησεις αλλα η ανεση του ελεγα ερχοταν απο τις 14αρες ζαντες με το 60αρι λαστιχο.

                  Οδηγικα.

                  Ξεκινοντας δεν ηθελα να κανω καγκουριες στον δρομο αλλα απλα να το οδηγησω επειδη δεν το ειχα ξαναπαρει.Ρυθμιζω καθισμα (καθομουν αρκετα ψηλα επισης δεν εχει και ρυθμιζομενο καθισμα καθ'υψος και ωρες ωρες εβρισκε το κεφαλι μου στην οροφη. Ο κινητηρας του πολυ καλος για 1.4,οικονομικος και επισης τραβαγε ακομα και με το A/C αναμενο.Το τιμονι του ιδιαιτερα μαλακο δε μ'αρεσε καθολου δηλαδη δεν ειχα ιδεα που ηταν οι μπροστινοι τροχοι οπως και δε μπορουσα να πηγαινω ισια στη λωριδα μου και επρεπε να κανω μικροδιορθωσεις ολη την ωρα. Ο συμπλεκτης του πολυ κοντος μου πηρε πολυ ωρα να τον συνιθησω απο τον συμπλεκτη μακριας διαδρομης που εχει το focus.Σασμαν οχι και τοσο σαφες με τα κουμπωματα των ταχυτητων να βρισκονται κοντα κοντα που μπορουσες πολυ ευκολα να μπερδεψεις ταχυτητες.Τα φρενα του αμεσοτατα και πολυ καλα μου φανηκαν.Το αμαξι βαρκακι στον γυαλλο.Οι κλισεις του πολυ μεγαλες που ωρες ωρες σε διαφορες στροφες που επαιρνε ο ξαδερφος μου ελεγα απο μεσα μου .

                  Προσωπικα το μονο που μου αρεσε ηταν ο κινητηρας του και τα αμεσα φρενα κατα τα αλλα πολυ κακο οδηγικα. Καλο για παππουδες ανω των 60.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    orestisren last edited by

                    Το μισό forum στην Πεντέλη ήταν χθες μου φαίνεται
                    Ωραίa περιγραφή Busso

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sinanai last edited by

                      Βασικά, αν το κατάλαβες, τους είδαμε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        orestisren last edited by

                        Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
                        Βασικά, αν το κατάλαβες, τους είδαμε.

                        Το κατάλαβα
                        Ήταν η BMW που σου είπα εκέι που συζητούσαμε

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

                          Βασικά, αν το κατάλαβες, τους είδαμε.

                          Το κατάλαβα
                          Ήταν η BMW που σου είπα εκέι που συζητούσαμε

                          Που μας είδατε και τι λέγατε?

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            orestisren last edited by

                            Αν είσασταν εσείς η μπλε μπεμπα που πέρασε ωρα δεν θυμάμαι ακριβώς αλλα βραδάκι από την πλατεία είμασταν στην καφετέρια και πίναμε καφέ την ώρα που περνούσατε απ' έξω(τωρα μην ζητήσεις πως την λένε.Μία είναι )
                            Εκέινη την στιγμή κάτι σε γκομενικό πρέπει να συζητούσαμε
                            Το αστείο είναι ότι εκτός από εσάς αν όντως είσασταν εσείς γιατί μια μπλε μπέμπα είδαμε στην ίδια καφετέρια καθόταν και ο billopoulos(αυτό κι αν ήταν δώσιμο ) εξ ων και το μισό forum στην Πεντέλη

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              focusman91 last edited by

                              Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                              Αν είσασταν εσείς η μπλε μπεμπα που πέρασε ωρα δεν θυμάμαι ακριβώς αλλα βραδάκι από την πλατεία είμασταν στην καφετέρια και πίναμε καφέ την ώρα που περνούσατε απ' έξω(τωρα μην ζητήσεις πως την λένε.Μία είναι )
                              Εκέινη την στιγμή κάτι σε γκομενικό πρέπει να συζητούσαμε
                              Το αστείο είναι ότι εκτός από εσάς αν όντως είσασταν εσείς γιατί μια μπλε μπέμπα είδαμε στην ίδια καφετέρια καθόταν και ο billopoulos(αυτό κι αν ήταν δώσιμο ) εξ ων και το μισό forum στην Πεντέλη

                              Ο Billopoulos με το ds3 ηταν?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                orestisren last edited by

                                Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:

                                Αν είσασταν εσείς η μπλε μπεμπα που πέρασε ωρα δεν θυμάμαι ακριβώς αλλα βραδάκι από την πλατεία είμασταν στην καφετέρια και πίναμε καφέ την ώρα που περνούσατε απ' έξω(τωρα μην ζητήσεις πως την λένε.Μία είναι )
                                Εκέινη την στιγμή κάτι σε γκομενικό πρέπει να συζητούσαμε
                                Το αστείο είναι ότι εκτός από εσάς αν όντως είσασταν εσείς γιατί μια μπλε μπέμπα είδαμε στην ίδια καφετέρια καθόταν και ο billopoulos(αυτό κι αν ήταν δώσιμο ) εξ ων και το μισό forum στην Πεντέλη

                                Ο Billopoulos με το ds3 ηταν?

                                Κοίτα με το αμόρε ήταν(το δώσιμο συνεχίζει σε εκαιρετικό βαθμό.Sorry Βασίλη ).Το DS3 εγώ δεν το είδα.Βέβαια δεν έψαξα κιόλας αλλά πιθανόν γιατί το αμόρε κρατούσε το κλειδί άρα παίζει

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos last edited by

                                  Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                                  Αν είσασταν εσείς η μπλε μπεμπα που πέρασε ωρα δεν θυμάμαι ακριβώς αλλα βραδάκι από την πλατεία είμασταν στην καφετέρια και πίναμε καφέ την ώρα που περνούσατε απ' έξω(τωρα μην ζητήσεις πως την λένε.Μία είναι )
                                  Εκέινη την στιγμή κάτι σε γκομενικό πρέπει να συζητούσαμε
                                  Το αστείο είναι ότι εκτός από εσάς αν όντως είσασταν εσείς γιατί μια μπλε μπέμπα είδαμε στην ίδια καφετέρια καθόταν και ο billopoulos(αυτό κι αν ήταν δώσιμο ) εξ ων και το μισό forum στην Πεντέλη

                                  Ε τότε ναι...εμείς ήμασταν.

                                  Nikos @ YouTube

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    greek last edited by

                                    Χαχαχαχα , εγώ πέρασα νωρίς το απόγευμα γιατί έστρωνα το sealer στο μοτέρ και ήθελα λίγο να κυκλοφορήσω τα λάδια κανοντας ειδική στην Πεντέλη.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      billopoulos last edited by

                                      Αρα δεν χρειαζεται πλεον να γραφουμε 514616 σελιδες για το ποτε και που θα βρεθουμε κλπ κλπ, μια χαρα τα καταφερνουμε και στην τυχη!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Ο χρήστης Greek έγραψε:
                                        Χαχαχαχα , εγώ πέρασα νωρίς το απόγευμα γιατί έστρωνα το sealer στο μοτέρ και ήθελα λίγο να κυκλοφορήσω τα λάδια κανοντας ειδική στην Πεντέλη.....

                                        Κι ο kotetsi πέρασε τυχαία γυρνώντας απ'το μπάνιο του και με τα είπαμε για 5 λεπτάκια.

                                        Εγώ λέω να τη καθιερώσουμε σαν επίσημη διαδρομή του φόρουμ και να βγάλουμε και στικεράκι α λα Nordschleife:

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          orestisren last edited by

                                          Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                          Χαχαχαχα , εγώ πέρασα νωρίς το απόγευμα γιατί έστρωνα το sealer στο μοτέρ και ήθελα λίγο να κυκλοφορήσω τα λάδια κανοντας ειδική στην Πεντέλη.....

                                          Κι ο kotetsi πέρασε τυχαία γυρνώντας απ'το μπάνιο του και με τα είπαμε για 5 λεπτάκια.

                                          Εγώ λέω να τη καθιερώσουμε σαν επίσημη διαδρομή του φόρουμ και να βγάλουμε και στικεράκι α λα Nordschleife:

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
                                            Αρα δεν χρειαζεται πλεον να γραφουμε 514616 σελιδες για το ποτε και που θα βρεθουμε κλπ κλπ, μια χαρα τα καταφερνουμε και στην τυχη!

                                            Αυτο ξαναπες το..μολις ελαβα πμ οτι πετυχαν τη zx παρκαρισμενη στην αλλη ακρη της Αθηνας..Πρεπει να αλλαξω ζαντες μου φαινεται..Καρφωνομαι..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 194
                                            • 195
                                            • 196
                                            • 197
                                            • 198
                                            • 525
                                            • 526
                                            • 196 / 526
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr