-
Kia Picanto 5,9 Lpg μέση
Fiat Panda 8,4 Lpg μέση -
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Ρε παιδια αυτο που πασχει ως υλοποιηση lpg ειναι το φιατ. Διαβαστε λιγο τα τεχνικα χαρακτηριστικα, δειτε την επιβαρυνση στην καταναλωση και τα χρηματα που ζηταει σε σχεση με τον εξοπλισμο και την εγγυηση που παρεχει κ βγαλτε συμπερασμα.πάσχει ως υλοποίηση το φιατ έναντι του κια που έχει 10 λίτρα βενζίνης?
το ένα είναι ολοκληρωμένο και το άλλο είναι μισό, τόσο απλά , όλα τα άλλα είναι για να έχουμε να λέμε... -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Η KΙΑ πάσχει ενώ η FIAT πρωτοποριακή, δίνει λύσεις που μόνο αυτή σκέφτεται...
Η φιάλη υγραερίου είναι τοποθετημένη στο χώρο της ρεζέρβας (το κιτ επιδιόρθωσης ελαστικού προσφέρεται στο βασικό εξοπλισμό), έτσι ώστε να μην καταλαμβάνει μέρος του χώρου αποσκευών.
http://www.fiatpress.gr/press/article/5034Σε αντίθεση με την ΚΙΑ που προσφέρει ρεζέρβα:
Η σημασία που έχουν δώσει οι Κορεάτες στην έκδοση LPG γίνεται σαφής αν αναλογιστεί κανείς πως εξελίχθηκε ένα νέο δάπεδο ικανό να χωρέσει τη μονάδα των ρεζερβουάρ καυσίμου (33 λίτρα υγραερίου και μόλις 10 βενζίνης), αφήνοντας τη θέση της ρεζέρβας ανέπαφη.
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=12913Οι Κορεάτες θέλουν κανονική ρεζέρβα. Τσίπηδες εντελώς...
πάλι γράφεις για να γράφεις... τα μισά αυτοκίνητα πλέον πουλιούνται με κιτ επισκευής... δεν λέω αν είναι ορθό η όχι αλλά όταν μιλάμε για μίνι κάπου πρέπει να 'βρουν' τον επιπλέον χώρο... όπως και να το δεις (πραγματικά δεν καταλαβαίνω την λογική μερικών ) το κια έχει θέμα
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Kia Picanto 5,9 Lpg μέση
Fiat Panda 8,4 Lpg μέσηλόγο διαφορετικών ιδιοτήτων ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ βενζίνη και άεριο να έχουν την ίδια κατανάλωση... ένας μπακαλίστικος κανόνας για τον υπολογισμό της διαφοράς είναι +2 l/100 για το lpg...
προφανώς και τα γατόνια της κια έχουν βάλει της ελάχιστες καταναλώσεις της βενζίνης για να τσιμπάει ο κοσμάκης και να αγοράζει κορεάτικα ημίμετρα -
Κατανάλωση καυσίμου
1,0 lt
1,0 lt LPG
1,2 lt
1,2 lt AutoΡεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα)
35
35 LPG & 10 Βενζίνη
35
35Αστικός κύκλος (λίτρα/100 χλμ.)
5,4
7,4
5,8
6,7Εκτός πόλης (λίτρα/100 χλμ.)
3,6
5,0
3,8
4,5Συνδυασμένος (λίτρα/100 χλμ.)
4,2
5,9
4,5
5,3Εκπομπές ρύπων CO2 g/km (μικτή)
99
95
105
125 -
αναφέρει οτι με lpg καίει τόσο και με βενζίνη καίει τόσο?
τα νουμερά λογικά είναι μ.ο. μεταξύ βενζίνης lpg -
Τα 35 λίτρα της δεξαμενής υγραερίου γεμίζουν με 35 λίτρα ή με το 80% δηλαδή με 28 λίτρα υγραερίου τελικά?
-
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
Τα 35 λίτρα της δεξαμενής υγραερίου γεμίζουν με 35 λίτρα ή με το 80% δηλαδή με 28 λίτρα υγραερίου τελικά?έχει το κανονικό ρεζερβουαρ βενζίνης που έχει και το συμβατικό + 35 λ lpg στην θέση της ρεζέρβας
το απόλυτο εργαλείο με τρομακτική αυτονομία... -
βεε εφοσον αγοραζεις ενα οχημα πολης και για επιπλεον οικονομια το αγοράζεις με lpg (προεγκατεστημενο κιολλας) γιατι να ειναι θέμα το μικρό ντεπόζιτο βενζίνης? Αφου για το γκάζι το πήρες...και αν με 10 λιτρα βγάζεις 150 χιλιομετρα ειναι ενταξει για χρήση πολης και μικρών αποστάσεων. Σίγουρα ενα ντεποζιτο 20-30 λίτρα θα ήταν αλλιώς, αλλά είπαμε lpg επιλογή κάνουμε.
-
Ο χρήστης nEK έγραψε:
βεε εφοσον αγοραζεις ενα οχημα πολης και για επιπλεον οικονομια το αγοράζεις με lpg (προεγκατεστημενο κιολλας) γιατι να ειναι θέμα το μικρό ντεπόζιτο βενζίνης? Αφου για το γκάζι το πήρες...και αν με 10 λιτρα βγάζεις 150 χιλιομετρα ειναι ενταξει για χρήση πολης και μικρών αποστάσεων. Σίγουρα ενα ντεποζιτο 20-30 λίτρα θα ήταν αλλιώς, αλλά είπαμε lpg επιλογή κάνουμε.γιατί να έχεις αυτόν τον περιορισμό? αφού ο ανταγωνισμός προσφέρει πιο ολοκληρωμένες λύσεις... ελλάδα δεν είναι μόνο η αθήνα , και ανάγκη για οικονομία δεν έχουν μόνο οι αθηναίοι ή οι κάτοικοι των μεγαλουπόλεων
-
Οk. Tο εμπεδώσαμε. Απόλυτο εργαλείο το Panda.
Aνοίξτε ένα θέμα PANDA LPG και μαζευτείτε εκεί να τα πείτε.
Το θέμα εδώ αφορά το KIA. -
Κοκκινο τερας παλι να υπερασπιστεις τη Φιατ ε?Σε λιγο θα μας πεις πως το υγραεριο Παντα ειναι καλυτερο απο το βενζινοκινητο.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Κοκκινο τερας παλι να υπερασπιστεις τη Φιατ ε?Σε λιγο θα μας πεις πως το υγραεριο Παντα ειναι καλυτερο απο το βενζινοκινητο.ρε μπακλαβα στα @@ μου η φιατ... ούτε μετοχές έχω ούτε με νοιάζει ...και γερμανικό έχω και γαλλικό ... την πρακτικότητα και λειτουργικότητα σχολιάζω
...
τις άλλες ασυναρτηδίες δεν τις σχολιάω περί βενζίνης και αερίου... -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Οk. Tο εμπεδώσαμε. Απόλυτο εργαλείο το Panda.
Aνοίξτε ένα θέμα PANDA LPG και μαζευτείτε εκεί να τα πείτε.
Το θέμα εδώ αφορά το KIA. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τα 35 λίτρα της δεξαμενής υγραερίου γεμίζουν με 35 λίτρα ή με το 80% δηλαδή με 28 λίτρα υγραερίου τελικά?
έχει το κανονικό ρεζερβουαρ βενζίνης που έχει και το συμβατικό + 35 λ lpg στην θέση της ρεζέρβας
το απόλυτο εργαλείο με τρομακτική αυτονομία...Στο picanto αναφερόμουν.Εχει 10 λίτρα ρεζερβουάρ βενζίνης και 35 λίτρα lpg που όμως βάσει νόμου και για λόγους ασφάλειας
γεμίζει με το 80% δηλαδή 28 λίτρα lpg.Ετσι? -
Κοιταξε να δεις, αμα θελεις αυτοκινητο με μπουκαλα αεριου στη ρεζερβα πας και μετατρεπεις το υπαρχον, δε σκας 13 χιλιαρικα. Ιδιαιτερα δε για να παρεις το παντα που εχει τεχνικα χαρακτηριστικα μετατροπης κι οχι εργοστασιακης κατασκευης. Γρηγορο παραδειγμα, αναφερουν στα τεχνικα οι της φιατ 'δεν ενδεικνυται για ρυμουλκηση'!! (+ τις τρελες επιβαρυνσεις σε επιδοσεις/καταναλωση) συγγνωμη αλλα τετοιο αυτοκινητο δεν παω να το παρω, ουτε το συστηνω πουθενα.
Στο παντα και γενικα τα φιατ συμφερουν οι πετρελαιοκινητηρες που δεν καινε τιποτα, κοστιζουν το ιδιο σαν αγορα και συγκριτικα με το αεριο θα πληρωσεις τα ιδια σε καυσιμο λογω της διαφορας στην καταναλωση...
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Κοιταξε να δεις, αμα θελεις αυτοκινητο με μπουκαλα αεριου στη ρεζερβα πας και μετατρεπεις το υπαρχον, δε σκας 13 χιλιαρικα. Ιδιαιτερα δε για να παρεις το παντα που εχει τεχνικα χαρακτηριστικα μετατροπης κι οχι εργοστασιακης κατασκευης. Γρηγορο παραδειγμα, αναφερουν στα τεχνικα οι της φιατ 'δεν ενδεικνυται για ρυμουλκηση'!! (+ τις τρελες επιβαρυνσεις σε επιδοσεις/καταναλωση) συγγνωμη αλλα τετοιο αυτοκινητο δεν παω να το παρω, ουτε το συστηνω πουθενα.Στο παντα και γενικα τα φιατ συμφερουν οι πετρελαιοκινητηρες που δεν καινε τιποτα, κοστιζουν το ιδιο σαν αγορα και συγκριτικα με το αεριο θα πληρωσεις τα ιδια σε καυσιμο λογω της διαφορας στην καταναλωση...
το οτι είναι ίδιο με μετατροπή από έλληνα τεχνίτη που το ξέρεις? το έχεις δει το αυτοκίνητο? έχεις τίποτα δεδομένα ή απλα για να γράφεις... γιατί η φιατ σε αγορές μακρία από της ευρώπης έχει μακρά παράδοση σε εναλλακτικά καύσιμα
-
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
Τα 35 λίτρα της δεξαμενής υγραερίου γεμίζουν με 35 λίτρα ή με το 80% δηλαδή με 28 λίτρα υγραερίου τελικά?
έχει το κανονικό ρεζερβουαρ βενζίνης που έχει και το συμβατικό + 35 λ lpg στην θέση της ρεζέρβας
το απόλυτο εργαλείο με τρομακτική αυτονομία...Στο picanto αναφερόμουν.Εχει 10 λίτρα ρεζερβουάρ βενζίνης και 35 λίτρα lpg που όμως βάσει νόμου και για λόγους ασφάλειας
γεμίζει με το 80% δηλαδή 28 λίτρα lpg.Ετσι?Λογικά ναι
-
Μη λεμε το ιδιο πραγμα 100 φορες, σου ειπα τι συμπερασμα εβγαλα απο τα τεχνικα χαρακτηριστικα των 2 αυτοκινητων. Δεν ειπα πως η ποιοτητα του συστηματος και της εγκατατασης ειναι επιπεδου ελληνικης μετατροπης, ειναι ομως εμφανες πως ο κινητηρας δεν εξελιχθηκε ωστε να καιει κατα βαση αεριο αλλα βενζινη. Το πικαντο που συγκρινουμε φαινεται πως εχει μελετηθει περισσοτερο για να καει το συγκεκριμενο καυσιμο χωρις να επιβαρυνεται υπερβολικα (Αν το κοιταξεις λιγο καλυτερα θα δεις οτι δεν ειναι ο ιδιος χιλιαρης που απλα κινειται και με αλλο καυσιμο, εχει γινει προσπαθεια οι επιδοσεις να ειναι αντιστοιχες και η καταναλωση να μην εκτοξευθει οπως γινεται στις περιπτωσεις μετατροπων).
-
Τα 2 αυτοκίνητα έχουν την εξής διαφορά:
το μεν Picanto είναι εντελώς μονοδιάστατο και αποκλειστικά για την πόλη, ενώ το Panda μπορεί κάνει ότι κάνει και το βενζινοκίνητο με ελαφρώς (φαντάζομαι) χαμηλότερη κατανάλωση. Από κει και πέρα το θέμα έχει να κάνει με το τι ζητάει ο υποψήφιος αγοραστής. Συν του ότι το Panda παρόλα τα χρονάκια του είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το Picanto.
Kia Picanto 2011