Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Kia Picanto 2011
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Kia Picanto 2011
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 5 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    22
    128
    2247
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      johnkyr last edited by

      Kia Picanto 5,9 Lpg μέση
      Fiat Panda 8,4 Lpg μέση

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        Ο χρήστης efthymis έγραψε:
        Ρε παιδια αυτο που πασχει ως υλοποιηση lpg ειναι το φιατ. Διαβαστε λιγο τα τεχνικα χαρακτηριστικα, δειτε την επιβαρυνση στην καταναλωση και τα χρηματα που ζηταει σε σχεση με τον εξοπλισμο και την εγγυηση που παρεχει κ βγαλτε συμπερασμα.

        πάσχει ως υλοποίηση το φιατ έναντι του κια που έχει 10 λίτρα βενζίνης?
        το ένα είναι ολοκληρωμένο και το άλλο είναι μισό, τόσο απλά , όλα τα άλλα είναι για να έχουμε να λέμε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • R
          red_monster last edited by

          Ο χρήστης Storm έγραψε:
          Η KΙΑ πάσχει ενώ η FIAT πρωτοποριακή, δίνει λύσεις που μόνο αυτή σκέφτεται...
          Η φιάλη υγραερίου είναι τοποθετημένη στο χώρο της ρεζέρβας (το κιτ επιδιόρθωσης ελαστικού προσφέρεται στο βασικό εξοπλισμό), έτσι ώστε να μην καταλαμβάνει μέρος του χώρου αποσκευών.
          http://www.fiatpress.gr/press/article/5034

          Σε αντίθεση με την ΚΙΑ που προσφέρει ρεζέρβα:
          Η σημασία που έχουν δώσει οι Κορεάτες στην έκδοση LPG γίνεται σαφής αν αναλογιστεί κανείς πως εξελίχθηκε ένα νέο δάπεδο ικανό να χωρέσει τη μονάδα των ρεζερβουάρ καυσίμου (33 λίτρα υγραερίου και μόλις 10 βενζίνης), αφήνοντας τη θέση της ρεζέρβας ανέπαφη.
          http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=12913

          Οι Κορεάτες θέλουν κανονική ρεζέρβα. Τσίπηδες εντελώς...

          πάλι γράφεις για να γράφεις... τα μισά αυτοκίνητα πλέον πουλιούνται με κιτ επισκευής... δεν λέω αν είναι ορθό η όχι αλλά όταν μιλάμε για μίνι κάπου πρέπει να 'βρουν' τον επιπλέον χώρο... όπως και να το δεις (πραγματικά δεν καταλαβαίνω την λογική μερικών ) το κια έχει θέμα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by

            Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
            Kia Picanto 5,9 Lpg μέση
            Fiat Panda 8,4 Lpg μέση

            λόγο διαφορετικών ιδιοτήτων ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ βενζίνη και άεριο να έχουν την ίδια κατανάλωση... ένας μπακαλίστικος κανόνας για τον υπολογισμό της διαφοράς είναι +2 l/100 για το lpg...
            προφανώς και τα γατόνια της κια έχουν βάλει της ελάχιστες καταναλώσεις της βενζίνης για να τσιμπάει ο κοσμάκης και να αγοράζει κορεάτικα ημίμετρα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              johnkyr last edited by

              Κατανάλωση καυσίμου

              1,0 lt
              1,0 lt LPG

              1,2 lt
              1,2 lt Auto

              Ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα)
              35
              35 LPG & 10 Βενζίνη

              35
              35

              Αστικός κύκλος (λίτρα/100 χλμ.)
              5,4
              7,4

              5,8
              6,7

              Εκτός πόλης (λίτρα/100 χλμ.)
              3,6
              5,0

              3,8
              4,5

              Συνδυασμένος (λίτρα/100 χλμ.)
              4,2
              5,9

              4,5
              5,3

              Εκπομπές ρύπων CO2 g/km (μικτή)
              99
              95

              105
              125

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by

                αναφέρει οτι με lpg καίει τόσο και με βενζίνη καίει τόσο?
                τα νουμερά λογικά είναι μ.ο. μεταξύ βενζίνης lpg

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giorgosvet last edited by

                  Τα 35 λίτρα της δεξαμενής υγραερίου γεμίζουν με 35 λίτρα ή με το 80% δηλαδή με 28 λίτρα υγραερίου τελικά?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster last edited by

                    Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
                    Τα 35 λίτρα της δεξαμενής υγραερίου γεμίζουν με 35 λίτρα ή με το 80% δηλαδή με 28 λίτρα υγραερίου τελικά?

                    έχει το κανονικό ρεζερβουαρ βενζίνης που έχει και το συμβατικό + 35 λ lpg στην θέση της ρεζέρβας
                    το απόλυτο εργαλείο με τρομακτική αυτονομία...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nek last edited by

                      βεε εφοσον αγοραζεις ενα οχημα πολης και για επιπλεον οικονομια το αγοράζεις με lpg (προεγκατεστημενο κιολλας) γιατι να ειναι θέμα το μικρό ντεπόζιτο βενζίνης? Αφου για το γκάζι το πήρες...και αν με 10 λιτρα βγάζεις 150 χιλιομετρα ειναι ενταξει για χρήση πολης και μικρών αποστάσεων. Σίγουρα ενα ντεποζιτο 20-30 λίτρα θα ήταν αλλιώς, αλλά είπαμε lpg επιλογή κάνουμε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster last edited by

                        Ο χρήστης nEK έγραψε:
                        βεε εφοσον αγοραζεις ενα οχημα πολης και για επιπλεον οικονομια το αγοράζεις με lpg (προεγκατεστημενο κιολλας) γιατι να ειναι θέμα το μικρό ντεπόζιτο βενζίνης? Αφου για το γκάζι το πήρες...και αν με 10 λιτρα βγάζεις 150 χιλιομετρα ειναι ενταξει για χρήση πολης και μικρών αποστάσεων. Σίγουρα ενα ντεποζιτο 20-30 λίτρα θα ήταν αλλιώς, αλλά είπαμε lpg επιλογή κάνουμε.

                        γιατί να έχεις αυτόν τον περιορισμό? αφού ο ανταγωνισμός προσφέρει πιο ολοκληρωμένες λύσεις... ελλάδα δεν είναι μόνο η αθήνα , και ανάγκη για οικονομία δεν έχουν μόνο οι αθηναίοι ή οι κάτοικοι των μεγαλουπόλεων

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stormold last edited by

                          Οk. Tο εμπεδώσαμε. Απόλυτο εργαλείο το Panda.
                          Aνοίξτε ένα θέμα PANDA LPG και μαζευτείτε εκεί να τα πείτε.
                          Το θέμα εδώ αφορά το KIA.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mad_max_geo last edited by

                            Κοκκινο τερας παλι να υπερασπιστεις τη Φιατ ε?Σε λιγο θα μας πεις πως το υγραεριο Παντα ειναι καλυτερο απο το βενζινοκινητο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                              Κοκκινο τερας παλι να υπερασπιστεις τη Φιατ ε?Σε λιγο θα μας πεις πως το υγραεριο Παντα ειναι καλυτερο απο το βενζινοκινητο.

                              ρε μπακλαβα στα @@ μου η φιατ... ούτε μετοχές έχω ούτε με νοιάζει ...και γερμανικό έχω και γαλλικό ... την πρακτικότητα και λειτουργικότητα σχολιάζω
                              ...
                              τις άλλες ασυναρτηδίες δεν τις σχολιάω περί βενζίνης και αερίου...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Ο χρήστης Storm έγραψε:
                                Οk. Tο εμπεδώσαμε. Απόλυτο εργαλείο το Panda.
                                Aνοίξτε ένα θέμα PANDA LPG και μαζευτείτε εκεί να τα πείτε.
                                Το θέμα εδώ αφορά το KIA.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  giorgosvet last edited by

                                  Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                  Τα 35 λίτρα της δεξαμενής υγραερίου γεμίζουν με 35 λίτρα ή με το 80% δηλαδή με 28 λίτρα υγραερίου τελικά?

                                  έχει το κανονικό ρεζερβουαρ βενζίνης που έχει και το συμβατικό + 35 λ lpg στην θέση της ρεζέρβας
                                  το απόλυτο εργαλείο με τρομακτική αυτονομία...

                                  Στο picanto αναφερόμουν.Εχει 10 λίτρα ρεζερβουάρ βενζίνης και 35 λίτρα lpg που όμως βάσει νόμου και για λόγους ασφάλειας
                                  γεμίζει με το 80% δηλαδή 28 λίτρα lpg.Ετσι?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    efthymis last edited by

                                    Κοιταξε να δεις, αμα θελεις αυτοκινητο με μπουκαλα αεριου στη ρεζερβα πας και μετατρεπεις το υπαρχον, δε σκας 13 χιλιαρικα. Ιδιαιτερα δε για να παρεις το παντα που εχει τεχνικα χαρακτηριστικα μετατροπης κι οχι εργοστασιακης κατασκευης. Γρηγορο παραδειγμα, αναφερουν στα τεχνικα οι της φιατ 'δεν ενδεικνυται για ρυμουλκηση'!! (+ τις τρελες επιβαρυνσεις σε επιδοσεις/καταναλωση) συγγνωμη αλλα τετοιο αυτοκινητο δεν παω να το παρω, ουτε το συστηνω πουθενα.

                                    Στο παντα και γενικα τα φιατ συμφερουν οι πετρελαιοκινητηρες που δεν καινε τιποτα, κοστιζουν το ιδιο σαν αγορα και συγκριτικα με το αεριο θα πληρωσεις τα ιδια σε καυσιμο λογω της διαφορας στην καταναλωση...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Ο χρήστης efthymis έγραψε:
                                      Κοιταξε να δεις, αμα θελεις αυτοκινητο με μπουκαλα αεριου στη ρεζερβα πας και μετατρεπεις το υπαρχον, δε σκας 13 χιλιαρικα. Ιδιαιτερα δε για να παρεις το παντα που εχει τεχνικα χαρακτηριστικα μετατροπης κι οχι εργοστασιακης κατασκευης. Γρηγορο παραδειγμα, αναφερουν στα τεχνικα οι της φιατ 'δεν ενδεικνυται για ρυμουλκηση'!! (+ τις τρελες επιβαρυνσεις σε επιδοσεις/καταναλωση) συγγνωμη αλλα τετοιο αυτοκινητο δεν παω να το παρω, ουτε το συστηνω πουθενα.

                                      Στο παντα και γενικα τα φιατ συμφερουν οι πετρελαιοκινητηρες που δεν καινε τιποτα, κοστιζουν το ιδιο σαν αγορα και συγκριτικα με το αεριο θα πληρωσεις τα ιδια σε καυσιμο λογω της διαφορας στην καταναλωση...

                                      το οτι είναι ίδιο με μετατροπή από έλληνα τεχνίτη που το ξέρεις? το έχεις δει το αυτοκίνητο? έχεις τίποτα δεδομένα ή απλα για να γράφεις... γιατί η φιατ σε αγορές μακρία από της ευρώπης έχει μακρά παράδοση σε εναλλακτικά καύσιμα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • H
                                        harisnikolop last edited by

                                        Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:

                                        Τα 35 λίτρα της δεξαμενής υγραερίου γεμίζουν με 35 λίτρα ή με το 80% δηλαδή με 28 λίτρα υγραερίου τελικά?

                                        έχει το κανονικό ρεζερβουαρ βενζίνης που έχει και το συμβατικό + 35 λ lpg στην θέση της ρεζέρβας
                                        το απόλυτο εργαλείο με τρομακτική αυτονομία...

                                        Στο picanto αναφερόμουν.Εχει 10 λίτρα ρεζερβουάρ βενζίνης και 35 λίτρα lpg που όμως βάσει νόμου και για λόγους ασφάλειας
                                        γεμίζει με το 80% δηλαδή 28 λίτρα lpg.Ετσι?

                                        Λογικά ναι

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          efthymis last edited by

                                          Μη λεμε το ιδιο πραγμα 100 φορες, σου ειπα τι συμπερασμα εβγαλα απο τα τεχνικα χαρακτηριστικα των 2 αυτοκινητων. Δεν ειπα πως η ποιοτητα του συστηματος και της εγκατατασης ειναι επιπεδου ελληνικης μετατροπης, ειναι ομως εμφανες πως ο κινητηρας δεν εξελιχθηκε ωστε να καιει κατα βαση αεριο αλλα βενζινη. Το πικαντο που συγκρινουμε φαινεται πως εχει μελετηθει περισσοτερο για να καει το συγκεκριμενο καυσιμο χωρις να επιβαρυνεται υπερβολικα (Αν το κοιταξεις λιγο καλυτερα θα δεις οτι δεν ειναι ο ιδιος χιλιαρης που απλα κινειται και με αλλο καυσιμο, εχει γινει προσπαθεια οι επιδοσεις να ειναι αντιστοιχες και η καταναλωση να μην εκτοξευθει οπως γινεται στις περιπτωσεις μετατροπων).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stefan147 last edited by

                                            Τα 2 αυτοκίνητα έχουν την εξής διαφορά:

                                            το μεν Picanto είναι εντελώς μονοδιάστατο και αποκλειστικά για την πόλη, ενώ το Panda μπορεί κάνει ότι κάνει και το βενζινοκίνητο με ελαφρώς (φαντάζομαι) χαμηλότερη κατανάλωση. Από κει και πέρα το θέμα έχει να κάνει με το τι ζητάει ο υποψήφιος αγοραστής. Συν του ότι το Panda παρόλα τα χρονάκια του είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το Picanto.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 5 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr