-
δεν θυμάμαι να έκαιγε πολύ το mx5 ... αν έχεις ζήσει 1.8 ts σε 156 όλα καίνε λιγότερο...
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Το 1.8 καίει λιγότερο γιατί τραβάει λιγότερα ζόρια.ναι αλλα αυτο στην εθνικη οχι μεσα στην πολη...
-
Μακράν καλύτερη επιλογή το 1.8. Χαμηλότερη κατανάλωση και αισθητά περισσότερη δύναμη χαμηλά. Πλας το 6άρι.
-
Ο χρήστης dexter έγραψε:
ναι αλλα αυτο στην εθνικη οχι μεσα στην πολη...
αν θελεις αυτοκινητο πολης παρε κανενα τετοιο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1584153/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1571777/ -
το 318 ε36 με το μχ-5 1600 ποσο διαφορα να εχει στην καταναλωση ρε παιδια???
-
Mx5 ευκολα..Εγω θα πηγαινα για το 'φρεσκο' nbfl εστω και 1.6.
Αλλα υπαρχουν και αυτα που σε κανουν να το ξανασκεφτεσαι..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1553484/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1413191/ -
Πάντως είναι σημαντικό, αν μπορέσεις να πάρεις αυτό με τα δεσίματα και με τα μεγάλα φρένα. Μεγάλη διαφορά.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Πάντως είναι σημαντικό, αν μπορέσεις να πάρεις αυτό με τα δεσίματα και με τα μεγάλα φρένα. Μεγάλη διαφορά.για ποιο μιλας τωρα...
-
Σε NB f/l τα είχαν σε 1.6 κάποιες εκδόσεις, π.χ. twins, και τα περισσότερα 1.8, αν όχι όλα. Σε NB νομίζω μόνο το επετειακό τα 'χε.
Αν ενδιαφερθείς σοβαρά για Miata μπες σε κάποιο σχετικό forum, που θα στα εξηγήσουν πολύ καλύτερα/αναλυτικότερα.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Πάντως είναι σημαντικό, αν μπορέσεις να πάρεις αυτό με τα δεσίματα και με τα μεγάλα φρένα. Μεγάλη διαφορά.ε ναι γιατι ειναι μουρλογκαζο και θα τα χρειαστεις οπωσδηποτε!
-
Έχεις οδηγήσει το ένα και το άλλο; Επίσης το πόσο γκάζι έχει το MX-5, ακόμα και το 1.8, είναι αντιστρόφως ανάλογο του πόσο γρήγορα σου επιτρέπει να κινηθείς, ως πλαίσιο, ισορροπία, αναρτήσεις. Αν βασίζεις το πόσο γρήγορα μπορεί να κινηθεί ένα αυτοκίνητο αποκλειστικά συναρτήσει της δύναμης του μοτέρ του, κάνεις λάθος. Ή απλά δεν το εκμεταλλεύεσαι πλήρως.
-
Ο χρήστης dexter έγραψε:
απο αλλους εχω ακουσει οτι καιει απο αλους οτι δεν καιει και πολυ για 1600 και ακουω και ειδησεις για τη βενζηνη και ψιλοκολλαω λιγοΩς πρώην κάτοχος ενός ΜΧ5 θα σου πω τα εξής. Το αμάξι αν το πας ήρεμα δεν καίει περισσότερο από οποιοδήποτε 1600αρι της ηλικίας του (και BMW, άσε που νόμίζω είναι και πιο ενδιαφέρον από αυτήν, σε αυτά τα κυβικά πάντα). Επειδή εγώ δεν πήγαινα ήρεμα φλέρταρα με 9-10λ/100χλμ . Βέβαια το αμάξι μου είχε και πολλά χιλιόμετρα, και ήταν 'πειραγμένο' λίγο, οπότε ένα εργοστασιακό ίσως καιει και λιγότερο. Να ξέρεις όμως ότι έχει πανάκριβα εργοστασιακά ανταλλακτικά (τα πάντα μέσω ίντερνετ θα τα παίρνεις...), ότι δεν χωραει πάνω από μία βαλίτσα στο πορτμπαγκάζ (και αυτή ανάλογα το μέγεθος), και ότι με κλειστή την οροφή δεν έχεις και την καλύτερη ορατότητα. Επίσης κάθεσαι πολύ χαμηλά, και είναι και μικρό σαν αυτοκίνητο, οπότε θα νιώθεις κάπως 'περίεργα' να το πω. Φυσικά αν τύχει ποτέ να τρακάρεις με αυτό (μακάρι να μην τύχει βέβαια) προτίμησε να είσαι έξω από αυτό, καθώς σίγουρα δεν είναι από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στο κόσμο. Πάντως είναι ένα πολύ fun to drive αυτοκίνητο, που συγχωρεί σχεδόν τα πάντα (σχολείο), που με ένα μπλοκέ μπορεί να περάσεις πολύ καλά (Στα ΝΑ μπλοκέ είχαν μόνο τα ΜΚ1 μέχρι το 1994, ενώ τα ΜΚ1,5 (1994-97) ούτε μπλοκέ είχανε και θεωρειτητά είχαν λιγότερα άλογα. Στα ΝΒ που κοιτάς δεν ξέρω ακριβώς ποιες εκδόσεις είχαν μπλοκέ, αν και ξέρω ότι σίγουρα είχαν τα επετειακά των 10 ετών, και τα Sporty που είναι πολύ ακριβότερα.).
Ε36 δεν είχα ποτέ. Αλλά ο κολητός μου έχει αλλάξει πολλές. Και οι περισσότερες 318is, 325 ή Μ3 (αυθεντικές και μετατροπές). Όταν λοιπόν σκεφτόμουνα να πάρω μία κόκκινη κουπέ 316 που είχα βρει, και πήγαμε να την ελέγξουμε, είδαμ ότι είχε 'πεσμένη' οροφή (είχε ξεκωλήσει το ύφασμα), είχαν ξεκωλίσει τα πλαϊνά στις πόρτες και το κάλυμα από το ντουλαπάκι του συνοδηγού. Και τίποτα από όλα αυτά δεν του έκανε εντύπωση... Οπότε αν δεν τα χει φτιάξει ο προηγούμενος, θα τα φτιάξεις εσύ, αν και είναι φθηνή διαδικασία. Επίσης θυμάμαι ένα θέμα με τα τζάμια στις πόρτες των κουπέ (που λογικά θα ισχύει και στα κάμπριο) που δεν έκλεινε καλά το τζάμι, και μετά έπαιζε. Αυτά ξέρω από τον κολητό μου. Από άλλους (που δεν τους εμπιστεύομαι) είχα ακούσει για πρόβλημα με διαφορικό και ημιαξόνια, αλλά δεν γνωρίζω τίποτα άλλο εκτός από φήμες. Γενικά να προσέξεις μην έχει φάει χοντρό στούκο (να ξέρεις ότι κυκλοφορούν πολλά puzzle στην αγορά). Από μηχανικά δεν έχω ακούσει άλλες ζημιές. Α και ανταλλακτικά (φανοποιείας, εσωτερικού κτλ) βρίσκεις πολλά και φθηνά, γιατί οι μαντράδες είχαν κόψει πολλές για να έχουν.
Z3 ούτε είχα, και μόνο ένα άτομο ξέρω που έχει. Όμως το μόνο που έχω ακούσει από πολλούς είναι ότι είναι 'ξενέρωτη' σε σχέση με το ΜΧ5. Από ζημιές δεν γνωρίζω το βγάζει.
-
Ε όχι και ξενέρωτο το Ζ3 βρε παιδιά.
Κλάσεις ανώτερο απο το mazda.Μόνο να το βλέπεις δεν θέλεις τίποτε άλλο.Άστο να κάθεται.Σου είπα φίλε μου αν θες να χαρεις πραγματικά βρες ενα Ζ σε καλή κατασταση και αντε γειά. -
Όσο κάθεται ωραίο είναι. Άμα πας να στρίψεις, όμως, το μετανιώνεις.
-
Oρίστε ...........http://www.car.gr/classifieds/cars/view ... 5/.........και άντε γειά πες στο mazda!
-
Kαι ένα απο ιδιώτη.......http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1327995/......τζι τζι!
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Ε όχι και ξενέρωτο το Ζ3 βρε παιδιά.
Κλάσεις ανώτερο απο το mazda.Μόνο να το βλέπεις δεν θέλεις τίποτε άλλο.Άστο να κάθεται.Σου είπα φίλε μου αν θες να χαρεις πραγματικά βρες ενα Ζ σε καλή κατασταση και αντε γειά.Τι καλύτερο έχει; Πιο αργή, λιγότερο στριφτερή και πιο ζημιάρα σε σχέση με το Mazda.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τι καλύτερο έχει; Πιο αργή, λιγότερο στριφτερή και πιο ζημιάρα σε σχέση με το Mazda.
Ενα ειναι ΤΟ επιχειρημα
Μόνο να το βλέπεις δεν θέλεις τίποτε άλλο.Άστο να κάθεται
-
Bρε παιδιά αφου σου λέει οτι τα ανταλακτικά του Mazda ΜΟΝΟ μεσω διαδυκτίου . ....τι να λέει αν σπαει μια και καλή.. ...Για ράλι θα πάει το παιδί δηλ.
Σε αυτά τα λεφτά λοιπόν όλα ειναι σχετικά.
Το Ζ ανώτερο και πάλι.Ας πάρει αυτο...http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1430909/...τότε που σπαει μια στο τόσο.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Kαι ένα απο ιδιώτη.......http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1327995/......τζι τζι!Μπράβο φοίνικες η Πάτρα..
αγορα πισωκινητου cabrio μεχρι 7000