-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
το Cx απο μονο του δε λεει τιποτα
πρεπει να ξερεις και το CdTo Cx είναι το CD στη διευθυνση του άξονα χ.
Εννοείται πως από μόνο του δεν εκφράζει το πόσο καλό είναι αεροδυναμικά ένα αυτοκίνητο, δεν είναι καν το πιο σημαντικό νούμερο.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Κι εγώ νομίζω όπως κι ο Νίκος από πάνω, πως άλλοι μιλάνε για downforce (αεροδυναμική κάθετη δύναμη: ΤΜ->Πούρνας) και άλλοι για drag coefficient (συντελεστή οπισθέλκουσας). Downforce από σχεδίαση πατώματος σε καθημερινά αυτοκίνητα είναι ανέκδοτο από τα λίγα.δηλαδή οι πίσω αεροτομούλες είναι ανέκδοτο? αυτές που εκτείνονται σε υψηλές ταχύτητες είναι ακόμη πιο ανέκδοτες?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αυτό για τη ΝΑΣΑ είναι βλακεία, τουλάχιστον έτσι όπως το λες, ίσως να άκουσες κάτι άλλο ή να είναι -άλλη- μία μπαρούφα εξόλοκλήρου. Ο τρόπος που επιμένεις (αγόρασε από τη NASA..) υποδικνύει πως πρόκειται για το δεύτερο.πρόcχωμεν
Μώρε προσχώσου όσο θες.... αλλά το τί είναι μπαρούφα και τι όχι, όταν δεν έχεις γνώση του σε τι αναφέρομαι καλά θα κάνεις να το ξανασκεφτείς...
Τι να κάνουμε, ολόκληρο documentory είχε το SKAI τις προάλλες για αυτό, με συνεργασία - video της ίδιας της εταιρίας Mercedes-Benz... τώρα αν τα μάτια μου ένουν αρχήσει και βλέπουν μία ωρίτσα φανταστική μπαρούφα δεν το νομίζω οπότε πρόσεξε τα λόγια σου και την κριτική σου... ψάξτο πρώτα αν θες, δεν είμαι Κίκιζας να αρχήσω να σου παραβάλλω ολοκληρα κατεβατά από link(ίσως εδώ μέσα με τόσους άπιστους θωμάδες να πρέπει να γίνω, κάτι ξέρει κι αυτός που το κάνει)
Το είδα, το επιβεβαίωσα χθες βράδυ, το πιστεύω, το αναπαράγω... ειδάλλως πίστεψε ότι είμαι μπαρουφολάγνος ή ότι άλλη ανοησία κατεβάζει ο νους ορισμένων εδώ μέσα...
-
Δεν είναι ανέκδοτο, απλώς δεν δημιουργούν -σημαντική- κάθετη δύναμη, έχουν άλλο ρόλο. Διάβασε προσεκτικά τι λέει. Αεροδυναμική συμπεριφορά δεν είναι μόνο δύο νούμερα (Cx και downforce).
O ΣΚΑΙ σε ντοκυμαντέρ του είχε πει πως το πλαίσιο της 599 είναι φτιαγμένο από κράμα Αλόης. FACT.
-
ως συνήθως δε,
το θέμα γ@μιέται από ξερόλες και παρτάκιδες... κάτι είχαμε συζητήσει τις προάλλες αλλά δε βλέπω μέλλον...
θα χαλάσει το θέμα εντελώς με εγωιστικές, ανταγωνιστικές τοποθετήσεις αντί να υπάρχει πνεύμα αλληλοσεβασμού... αλλά όταν εδώ μέσα μπαίνει ο καθένας ενώ στο δίπλα παράθυρο έχει ανοιχτή και καμιά κόκκινη ταινία και τον... τότε τι μπορώ να περιμένω?
μια ανακατεμένη κατάσταση και μόνο... όχι καθαρό ενδιαφέρον για την αλήθεια του πράγματος ή το κύριο στόχο της συμμετοχής μου στο θέμα, που δεν είναι άλλος από το να μοιράζομαι εμπειρίες με το συγκεκριμένο τουτού..
εγώ πάλι αναγκάζομαι και θα αποτραβήχτώ για κανά μήνα.... Από Σεπτέμβριο λοιπόν, που λέγανε κι οι παλαιοί των τροχών... μιλάμε...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δεν είναι ανέκδοτο, απλώς δεν δημιουργούν -σημαντική- κάθετη δύναμη, έχουν άλλο ρόλο. Διάβασε προσεκτικά τι λέει. Αεροδυναμική συμπεριφορά δεν είναι μόνο δύο νούμερα (Cx και downforce).O ΣΚΑΙ σε ντοκυμαντέρ του είχε πει πως το πλαίσιο της 599 είναι φτιαγμένο από κράμα Αλόης. FACT.
ΔΕΝ αναφέρθηκα σε δύο νούμερα, μάλιστα σε κανένα... άλλος το ξεκίνησε το φιλοσόφημα...
ΔΕΝ πρόκειται να πειστώ από κανέναν ότι η αεροδυναμική μελέτη δεν έχει πάιξει τον ρόλο της ακόμη και για ένα Getz...
ΔΕΝ είπα ότι το έκανε το ΣΚΑΙ, το έδειξε το κανάλι και είναι ξένου καναλιού παραγωγή με την συνεργασία της Mercedes Benz... το ότι εσύ θυμάσαι κάτι από κάποια φορά που ήταν ψέμα ή λάθος δεν λέει τίποτα... αν έχεις όμως εμπεριστατομένη άποψη για ψευδή στοιχεία κατεπανάληψη σε προβολές του συγκεκριμένου καναλιού τότε να το αναφέρεις στις αντίστοιχες δημόσιες αρχές...μέχρι τότε ψάξε το θέμα μου (simulator) και μιλάμε π.μ. να δεις σε τι αναφέρομαι....
-
vel γιατί σε νοιαζει τοσο τι θα πουνε οι άλλοι για το αμάξι σου;
αυτοί που χασκογελάνε, ξέρεις τι οδηγάνε έτσι;
ψυχραιμία...
-
Εγώ έχω αναφέρει αρκετά αναλυτικά την άποψή μου περι αεροδυναμικής εδώ. Δεν έχω καταλάβει που ακριβώς διαφωνείς και γιατί πέραν κάποιων αστείων εκφράσεων για ΝΑΣΑ κλπ.
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
vel γιατί σε νοιαζει τοσο τι θα πουνε οι άλλοι για το αμάξι σου;αυτοί που χασκογελάνε, ξέρεις τι οδηγάνε έτσι;
ψυχραιμία...
έχεις δίκιο... δεν αντιλέγω αλλά εγώ ήμουν πιο μετρημένος στην ηλικία τους με τις εμπειρίες τους... εν τη αύτη περιπτώση δεν με πειράζει αρκεί να γνωρίζουν για τι μιλάνε θεωρητικά αλλά και πρακτικά, όχι κατα φαντασίαν ή εκ τυφλής πεποιθήσεως ή ξεροκεφαλίτικης άγνοιας και ισχυρογνωμοσύνης...
αυτά τα ολίγα...
από κοντά με τους υπόλοιπους, καλές διακοπές σε σας που δεν θα μπορέσω να δω η να δαιβάσω σύντομα...
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
vel γιατί σε νοιαζει τοσο τι θα πουνε οι άλλοι για το αμάξι σου;Γι'αυτό υπάρχει τόση σύγχυση και οργή?
Θίχτηκε κάποιο μοντέλο?Εγώ όσα ανέφερα πάντως ήταν γενικά και πάνω κάτω ισχύουν για όλα τα επιβατικά, χωρίς φυσικά να είναι όλα εξ'ίσου μελετημένα (αλλά και ποιος/πως να το κρίνει αυτό..)
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εγώ έχω αναφέρει αρκετά αναλυτικά την άποψή μου περι αεροδυναμικής εδώ. Δεν έχω καταλάβει που ακριβώς διαφωνείς και γιατί πέραν κάποιων αστείων εκφράσεων για ΝΑΣΑ κλπ.διάβασέ με πάλι...
ωραίο το διαστημοπλοιάκι στο avatar σου!
-
Peace brothers. Υο.
Καλές διακοπές vel !
Sent from me.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
vel γιατί σε νοιαζει τοσο τι θα πουνε οι άλλοι για το αμάξι σου;
Γι'αυτό υπάρχει τόση σύγχυση και οργή?
Θίχτηκε κάποιο μοντέλο?Εγώ όσα ανέφερα πάντως ήταν γενικά και πάνω κάτω ισχύουν για όλα τα επιβατικά, χωρίς φυσικά να είναι όλα εξ'ίσου μελετημένα (αλλά και ποιος/πως να το κρίνει αυτό..)
χασκογέλασες με το αμάξι του;
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Κι εγώ νομίζω όπως κι ο Νίκος από πάνω, πως άλλοι μιλάνε για downforce (αεροδυναμική κάθετη δύναμη: ΤΜ->Πούρνας) και άλλοι για drag coefficient (συντελεστή οπισθέλκουσας).** Downforce από σχεδίαση πατώματος** σε καθημερινά αυτοκίνητα είναι ανέκδοτο από τα λίγα.
δηλαδή οι πίσω αεροτομούλες είναι ανέκδοτο? αυτές που εκτείνονται σε υψηλές ταχύτητες είναι ακόμη πιο ανέκδοτες?
Δεν είπα για αεροτομές ρε Κωνσταντίνε.
-
υπάρχει κάποιος που να έχει ασχοληθεί με την αεροδυναμική ?
εικάζω οτι δεν είναι τόση απλή η ερμηνεία της όσο πιστεύουν μερικοί cxa -
το αυτοκινητο σκιζει... αφότου πέρασαν τα πρώτα 'μαρτυρικα' χιλιομετρα και έχοντας συμπληρώσει 1700 χλμ προσεκτικής οδήγησης το πήγα το πρώτο του ταξίδι στην Χινιτσα...
για αυτους που γνωρίζουν τη διαδρομη:
το τρελή στροφοδιαδρομή είναι αυτή!?
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
τι τρελή στροφοδιαδρομή είναι αυτή!?Είναι πολύ δύσκολη σε κάποια σημεία
-
μετά από μία σύντομη και ίσως φλώρικη οδήγηση με το Sciroccο του Vellerefontis, ας γράψω κάποια σημεία που αξίζει να σημειώσει κανείς:
DSG
μου άρεσε πολύ η αναβάθμιση του DSG σε σχέση με το δικό μου. Πιο σωστές αλλαγές, πιο προσεγμένες, χωρίς άσκοπη χρήση της 2ας ακόμα και στο D.
Σίγουρα η καταβολή του Scirocco δεν είναι ίδια με αυτή του Α3 (μου) και σίγουρα τα χωρίζουν αρκετά χρόνια, οπότε η διαφοροποίηση από το 1ης γενιάς DSG είναι κάτι που έρχεται πολύ ευχάριστα, μιας και το 1ης γενιάς ήταν ένα ωραίο κιβώτιο που έχανε στις μικρο-λεπτομέρειες (που διορθώθηκαν στο scirocco).Αυτό που μου άρεσε πολύ ήταν η λειτουργία του στο D.
Σε 'ακολουθεί' συνεχώς το κιβώτιο, σε αντίθεση με το δικής μου γενιάς DSG όπου στο D, μετά από λίγο σε 'κρεμάει' (βάζοντας την μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα για επίτευξη καλύτερης οικονομίας = πορεία ακόμα και με 1300rpm). Ίσως παίρνει το 'γρήγορο' πρόγραμμα του D πιο εύκολα από ό,τι στα πρώτης γενιάς DSG.Ίσως το DSG στο R είναι πιο...'επιθετικό' μιας και όταν αγοράζεις το R, δε σε νοιάζει και πολύ η κατανάλωση.
Πάντως, αν σε ακολουθεί έτσι στο D, τότε το S είναι πραγματικά σχεδόν 'άχρηστη' επιλογή.
Στο S ή στο χειροκίνητο (+/-) δεν κατάλαβα κάποια αξιοσημείωτη διαφορά (σε σχέση με το 1ης γενειάς DSG), εκτός από το ότι ανεβαίνει το ρελαντί (στις 1000+ rpm) με το που βάζεις το σασμάν στο χειροκίνητο (ίσως για να είναι πιο ετοιμοπόλεμο στις εκκινήσεις ).πάτημα στο δρόμο
Όσο για το πάτημα, από την πολύ σύντομη βόλτα, κατάλαβα ότι το αμάξι πατάει πολύ καλά και σταθερά στο δρόμο.Μπορείς να βγάλεις 'εύκολα' τη δύναμη κάτω στο δρόμο. Δεν το πιστεύεις αν δεν το 'ζήσεις'.
Σαν απλή αντιπαράθεση, το δικό μου Α3 πατάει χειρότερα και λιγότερο σταθερά στο δρόμο (το οποίο είναι λογικό λόγω μικρότερου μετατροχίου σε σχέση με το Scirocco).
Είναι ευχάριστο αυτό να το διαπιστώνεις από ένα αμάξι που 'κατηγορήθηκε' ότι κακώς δεν βρήκε με haldex (όπως VW Golf R ή Audi S3)τιμόνι
Το τιμόνι έχει πολύ ωραία αίσθηση.Πιο ζωντανό από του Α3 (λογικό λόγω του ότι απευθύνεται σε διαφορετικό κοινό). Δε θα το έλεγα 'ξυράφι', αλλα προσωπικά δεν το θέλω και υπερβολικά 'ομιλητικό' το τιμόνι γιατί σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων θα με κουράζει.
Ωραία λεπτομέρεια το flat buttom τιμόνι.Μπορώ να πω ότι δεν καταλαβαίνεις διαφορά από το 'στρογγυλό'. Δε νιώθεις να σου λείπει κάτι στο κάτω μέρος του τιμονιού όταν στρίβεις πολύ το τιμόνι. (όπως έχω ακούσει κατά καιρούς)
Αρνητικό ίσως η όχι και τόσο καλή αίσθηση που έχουν τα paddles (για την αλλαγή ταχυτήτων από το τιμόνι). Θα τα ήθελα πιο ξεκάθαρα στην αφή, ίσως να προεξέχουν λίγο περισσότερο από το τιμόνι. Τώρα...χρειάζεται λίγο να τα 'ψάξεις' (αλλά αυτό ίσως είναι κάτι που 'λύνεται' με τη συνήθεια).Καθίσματα
Ωραία στήριξη του σώματος (και δεν μπορώ να πω ότι έχω το ιδανικό-αθλητικό σώμα ), αρκετά μαλακά (σημαντικό για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων). Προσωπικά μου φάνηκαν συνολικά ένα κλικ καλύτερα από τα Sline bucket καθίσματα του Α3, τα οποία τα θεωρώ κορυφαία για την κατηγορία του αυτοκινήτου.
Πίσω είχα την ευκαιρία να κάτσω, αλλά ο χώρος των πίσω επιβατών φαινόταν επαρκέστατος και άνετος.Δεν ξέρω για κάποιον πολύ ψηλότερο από μένα (στο 1,90+) πώς θα καθόταν πίσω... Σίγουρο μειονέκτημα είναι τα μικρότερα παράθυρα πίσω αλλά...τι να κάνουμε? (Δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Γι'αυτούς που θα... δυσανασχετίσουν, υπάρχουν και τα ΚΤΕΛ )Καντράν
Πολύ ωραίο και φωτεινό. Εύκολα διαβάζεις τις ενδείξεις (αν και παραείναι πολλές στο DIS πλέον - οριακά δεν τις λες κουραστικές).
Πολύ ευχάριστη λεπτομέρεια το needle sweep (με ξετρελαίνει κι ας είναι 100% φιγούρα ) όπως και ότι μπορείς να έχεις την θερμοκρασία λαδιού συνεχώς μπροστά σου (δεν την έχει 'χωμένη' σε κάποιο υπομενού κι άρα να σε 'πετάει' έξω μετά από λίγο - βλέπε A3/S3)
Ένα πράγμα θα άλλαζα μόνο: Να ήταν πιο ξεκάθαρη η ένδειξη της ταχύτητας που έχεις όταν είναι σε χειροκίνητο mode το σασμάν (βλέπε καντράν στο Α3 - φαίνονται όλες οι ταχύτητες 6 5 4 ...1 και έχει μέσα σε τετραγωνάκι αυτή που είναι εμπλεγμένη εκείνη τη στιγμή).
Ίσως όμως το μόνο που χρειάζομαι είναι λίγη εξοικείωση.
Επίσης ένα μικρό αρνητικό είναι ότι έβαλαν (πράσινο) φωτάκι στο καντράν για να σου δείχνει ότι πρέπει να πατάς φρένο όταν είσαι σταματημένος, ΑΚΟΜΑ κι αν έχεις το κιβώτιο στο P! Πραγματικά άχρηστη πληροφορία!Κινητήρας
Πολύ γραμμικός σε σημείο που σχεδόν πιστεύεις ότι είναι ατμοσφαιρικό (υπερβάλω? ).
Ίσως να έχω συνηθίσει και τον δικό μου κινητήρα που μετά τον επαναπρογραμματισμό, έχασε λίγο από την γραμμικότητά του και γι'αυτό να μου έκανε εντύπωση η γραμμικότητα του κινητήρα του scirocco.Από καταλάνωση μόνο δεν ξέρω πώς πάει, αλλά από αυτά που μου λέει ο vellerefontis, μάλλον είναι στα όρια του να το πεις ενεργοβόρο, μιας και μπορείς να γράψεις χαμηλές καταναλώσεις (απλώς ο ήχος της εξάτμισης και η ευκολία με την οποία επιταχύνει δε σε αφήνουν να 'αγιάσεις' ). Πάντως στη βόλτα, προσωπικά είδα ένα 12,3lt/100km χωρίς 'σκίσιμο'/ξεζούμισμα, αλλά χωρίς να το οδηγώ και ήρεμα.
Συνολικά
Είναι ένα αυτοκίνητο που σε ενθουσιάζει πολύ από την πρώτη κιόλας μέρα όταν είσαι μέσα (είτε ως συνεπιβάτης είτε ως οδηγός) και πραγματικά απορώ πώς μπορεί κάποιος να είναι τόσο υπομονετικός και να το στρώσει αρκετά km (έστω και 2000km)
Αρνητικό ίσως ότι το αμάξι δείχνει και είναι οριακά σφιχτό, αλλά προσωπικά είναι αυτό ακριβώς που ζητάω από το αμάξι.Επίσης είναι κάτι που 'λύνεται' βάζοντας εξαρχής ως έξτρα την ενεργή ανάρτηση, μιας και με την μη-ενεργή/'κανονική' ανάρτηση, το αμάξι είναι (όπως είπε ο Vell) σα να πηγαίνεις μόνιμα με την ενεργή ανάρτηση στο sport-mode.Οπότε ίσως κουράσει λίγο τους πιο...**γέροντες **Προσωπικά αν αγόραζα σήμερα αμάξι, θα ήταν σίγουρα στο νο1 ή νο2 στη λίστα με τις επιλογές μου.
Σίγουρα όχι με όλα τα καλούδια του vel, αλλά ακόμα και 'γυμνό', δεν δείχνει να του υπολείπεται κάτι (ίσως μόνο την ενεργή ανάρτηση να έβαζα εγώ)ΥΓ:θα μπορούσα να γράψω κι άλλα, αλλά είναι ίσως ψύλλοι στα άχυρα για τους περισσότερους
ΥΓ2: Μήπως να αρχίσω να γράφω άρθρα σε περιοδικά αυτοκινήτου με αυτά τα σεντόνια που συντάσσω τελευταία?? -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Μήπως να αρχίσω να γράφω άρθρα σε περιοδικά αυτοκινήτου με αυτά τα σεντόνια που γράφω?Στη σειρά κύριος, προηγείται άλλος εδώ μέσα.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Μήπως να αρχίσω να γράφω άρθρα σε περιοδικά αυτοκινήτου με αυτά τα σεντόνια που γράφω?
Στη σειρά κύριος, προηγείται άλλος εδώ μέσα.
πες μου ποιός είναι να τον φάω...
GOLF R - SCIROCCO R