Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    XANTIA 1800/8v turbo?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. XANTIA 1800/8v turbo?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    18
    79
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      esykas last edited by

      Σίγουρα το θέμα με το τούρμπο θα έχει ξεφτυλιστεί αλλά τη να κάνουμε
      η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.
      Έχει κανείς υπόψην για το άν γίνετε,όχι εξτρέμ πράγματα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • E
        esykas last edited by

        Σίγουρα το θέμα με το τούρμπο θα έχει ξεφτυλιστεί αλλά τη να κάνουμε
        η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.
        Έχει κανείς υπόψην για το άν γίνετε,όχι εξτρέμ πράγματα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          esykas last edited by

          Σίγουρα το θέμα με το τούρμπο θα έχει ξεφτυλιστεί αλλά τη να κάνουμε
          η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.
          Έχει κανείς υπόψην για το άν γίνετε,όχι εξτρέμ πράγματα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            meng last edited by

            Αυτό που ξέρω με μεγάλη βεβαιότητα είναι ότι υπήρχε μοτέρ 2.0l turbo που έμπαινε και σε 406 με 150 άλογα.
            Μάλιστα θυμάμαι που κάποιος γνωστός μου έψαχνε να βρει/είχε βρει δεν είμαι πολύ σίγουρος, για να βάλει σε xantia...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              citastak last edited by

              esykas αν ψαχνεσαι με τη ξανθουλα, θα σου προτεινα να τοποθετησεις τον 1800αρι με τα 116 ατια...

              μην ξεχνας οτι τα ξανθια 2000 κυβικων ειχαν ολα διαφορετικη αναρτηση (Ηυdractive I kai II) απο τα απλα 1600αρια και 1800αρια..., ενω το 1800 16V, φορουσε την απλη υδροπνευματικη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                dimitrios last edited by

                Ο χρήστης esykas έγραψε:
                Σίγουρα το θέμα με το τούρμπο θα έχει ξεφτυλιστεί αλλά τη να κάνουμε
                η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.
                Έχει κανείς υπόψην για το άν γίνετε,όχι εξτρέμ πράγματα.

                φυσικά και γίνεται.μόνο του σπανού τα γένια δεν γίνονται.Το θέμα είναι ποιος θα στο κάνει.Αν είσαι απο Θεσσαλονίκη μπορώ να σου προτείνω καποιον.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  esykas last edited by

                  Dimitrios όχι δεν είμαι από Θεσαλονίκη είμαι από Πειραιά
                  μετατροπή τύπου 2000&1800/16v δεν θέλω διότι έτσι την αγοράζω μεταχειρισμένη και μπλέκω ούτος η άλλος με την συντήριση.
                  Έλεγα γιά κάτι απλό και λειτουργικό δηλ. πολλαπλή τουρμπίνα ιντερκούλερ ρυθμιστή πίεσης καυσίμου φίλτρο αέρος και stop ούτε εξατμίσεις ούτε προγράματα που υπόσχοντε στάβλους.
                  Από μετατροπές έχω χαλάσει όταν είχαμε τις δραχμούλες ουκ ολίγες
                  γι'αυτό και είμαι επιφυλακτικός διότι το μοτέρ αυτό δεν είχε προβλεφτεί
                  γιά αλόγατα,σου λέει ο Γάλλος πάρε άλλη έκδοση φίλε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    citastak last edited by

                    Ο χρήστης esykas έγραψε:
                    είμαι επιφυλακτικός διότι το μοτέρ αυτό δεν είχε προβλεφτεί
                    γιά αλόγατα,σου λέει ο Γάλλος πάρε άλλη έκδοση φίλε.

                    δυστυχως ετσι ειναι.. καλη επιτυχια, αλλα προσεχε μην σου βγει ο κουκος αιδονι... και ενημερωνε μας

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      n_olympios last edited by

                      Ο χρήστης citastak έγραψε:

                      μην ξεχνας οτι τα ξανθια 2000 κυβικων ειχαν ολα διαφορετικη αναρτηση (Ηυdractive I kai II) απο τα απλα 1600αρια και 1800αρια..., ενω το 1800 16V, φορουσε την απλη υδροπνευματικη.

                      ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!

                      Όλα τα Mk1 φορούσαν την ίδια απλή υδροπνευματική. Μόνο το Activa φορούσε την Hydractive II, τόσο στην έκδοση Mk1 όσο και στη II.

                      Την Hydractive I φορούσε μόνο το πρωτότυπο Activa, από το οποίο και πήρε το όνομά της η αντίστοιχη έκδοση της Xantia (και λέω για την πραγματική Activa, όχι αυτές που έβγαλε αργότερα η ελληνική αντιπροσωπεία με βαμμένους προφυλακτήρες ). Τη ΙΙ φορούσε η Xantia και η τωρινή έκδοση στα C5 2.0 και 3.0 είναι η ΙΙΙ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        obelix last edited by

                        Φτιάξε το μοτερ και θα σου πω τι θα κάνεις με τις αναρτήσεις

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gatony last edited by

                          Ο χρήστης meng έγραψε:
                          Αυτό που ξέρω με μεγάλη βεβαιότητα είναι ότι υπήρχε μοτέρ 2.0l turbo που έμπαινε και σε 406 με 150 άλογα.

                          Δεν θυμάμαι ποτέ να έχει μπει αυτός ο κινητήρας στο 406, πόσο σίγουρος είσαι?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • E
                            esykas last edited by

                            Γειά σας
                            Θα προσπαθήσω να κάνω μιά έρευνα αγοράς και θα σας πώ
                            Θα ψάξω να βρώ την πολλαπλή με την τουρμπίνα και τον εγγέφαλο απ'την δίλητρη εδώ αλλιώς το Γενάρι θα είμαι Γαλλία και βλέπουμε

                            Υ.Γ. εάν ξέρει κανείς τιμή γράφει

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • O
                              obelix last edited by

                              Ο χρήστης gatony έγραψε:

                              Αυτό που ξέρω με μεγάλη βεβαιότητα είναι ότι υπήρχε μοτέρ 2.0l turbo που έμπαινε και σε 406 με 150 άλογα.

                              Δεν θυμάμαι ποτέ να έχει μπει αυτός ο κινητήρας στο 406, πόσο σίγουρος είσαι?

                              Μάλλον δεν εχει ερθει κατα Ελλάδα μεριά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • O
                                otso last edited by

                                chrmes εγραψε

                                Φτιάξε το μοτερ και θα σου πω τι θα κάνεις με τις αναρτήσεις

                                λες να μπορω να κανω και την δικη μου απο ηλεκτρονικη hydractive II , activa?
                                η hydractive II εχει 8 σφαιρες η activa 10.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • O
                                  obelix last edited by

                                  Ο χρήστης otso έγραψε:
                                  chrmes εγραψε

                                  Φτιάξε το μοτερ και θα σου πω τι θα κάνεις με τις αναρτήσεις

                                  λες να μπορω να κανω και την δικη μου απο ηλεκτρονικη hydractive II , activa?
                                  η hydractive II εχει 8 σφαιρες η activa 10.

                                  Εννοούσα αλλες σφαίρες και αλλαγή στην πίεση του αερίου.
                                  (Πίσω από V6 XM, ίδιο και μπροστά αλλά πειργμένες στα 35 bar)
                                  Η μετατροπή σε hydractive μάλλον προϋποθέτει να βρεθεί μια ολόκληρη μετατροπή από Activa.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bug last edited by

                                    Ο χρήστης gatony έγραψε:

                                    Αυτό που ξέρω με μεγάλη βεβαιότητα είναι ότι υπήρχε μοτέρ 2.0l turbo που έμπαινε και σε 406 με 150 άλογα.

                                    Δεν θυμάμαι ποτέ να έχει μπει αυτός ο κινητήρας στο 406, πόσο σίγουρος είσαι?

                                    Είχε μπεί απλά δεν είχε έρθει στην Ελλάδα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • E
                                      esykas last edited by

                                      Καλησπέρα σας
                                      Ακόμη δέν έχω καταλάβει τις διαφορές των αναρτήσεων στην Ξάνθια
                                      1)δηλαδή εμένα πού είναι η πρώτη το 12ο του 1993 δέν έχει στη πίσο
                                      ανάρτηση την μεσαία σφαίρα άρα όταν σβήσω την μηχανή λογικά η
                                      ανάρτηση δέν θα κάθετε ομοιόμορφα? 'η έχει σχέση με την απόσβεση?
                                      2)Η Ξάνθια η δίλητρη με την επιλογή σκληρότητας την αποκτά μέσο επιλογής από τον εγγέφαλο? σήν την παραπάνο σφαίρα!
                                      3)Ακτιβά ήταν μόνο αυτή η οποία έλενχε και τήν αντιστρεπτική? σήν τα προηγούμενα?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        citastak last edited by

                                        Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

                                        μην ξεχνας οτι τα ξανθια 2000 κυβικων ειχαν ολα διαφορετικη αναρτηση (Ηυdractive I kai II) απο τα απλα 1600αρια και 1800αρια..., ενω το 1800 16V, φορουσε την απλη υδροπνευματικη.

                                        ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!

                                        Όλα τα Mk1 φορούσαν την ίδια απλή υδροπνευματική. Μόνο το Activa φορούσε την Hydractive II, τόσο στην έκδοση Mk1 όσο και στη II.

                                        Την Hydractive I φορούσε μόνο το πρωτότυπο Activa, από το οποίο και πήρε το όνομά της η αντίστοιχη έκδοση της Xantia (και λέω για την πραγματική Activa, όχι αυτές που έβγαλε αργότερα η ελληνική αντιπροσωπεία με βαμμένους προφυλακτήρες ). Τη ΙΙ φορούσε η Xantia και η τωρινή έκδοση στα C5 2.0 και 3.0 είναι η ΙΙΙ.

                                        Niko εισαι σιγουρος;; Νομιζω οτι στην διλιτρη μπορουσες να ελεξεις και τη σκληροτητα (με ενα διακοπτη που υπαρχει μπροστα απο το χειροφρενο).. Στα υπολοιπα κυβικά, 1600-1800 δηλαδη, νομιζω-με ενα μεγαλο ποσοστο σιγουριας- οτι υπάρχει απλη Υδροπνευματικη (Hydropneumatic και οχι Ηydractive)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • B
                                          bug last edited by

                                          Η hydractive πρώτα τοποθετήθηκε στην xm.Την HydractiveII την φορούσαν όλες οι δίλιτρες xantia που δεν ήταν activa(ακόμα και η πρώτη 2λιτρη 8ν)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr