-
Σίγουρα το θέμα με το τούρμπο θα έχει ξεφτυλιστεί αλλά τη να κάνουμε
η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.
Έχει κανείς υπόψην για το άν γίνετε,όχι εξτρέμ πράγματα. -
Σίγουρα το θέμα με το τούρμπο θα έχει ξεφτυλιστεί αλλά τη να κάνουμε
η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.
Έχει κανείς υπόψην για το άν γίνετε,όχι εξτρέμ πράγματα. -
Σίγουρα το θέμα με το τούρμπο θα έχει ξεφτυλιστεί αλλά τη να κάνουμε
η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.
Έχει κανείς υπόψην για το άν γίνετε,όχι εξτρέμ πράγματα. -
Αυτό που ξέρω με μεγάλη βεβαιότητα είναι ότι υπήρχε μοτέρ 2.0l turbo που έμπαινε και σε 406 με 150 άλογα.
Μάλιστα θυμάμαι που κάποιος γνωστός μου έψαχνε να βρει/είχε βρει δεν είμαι πολύ σίγουρος, για να βάλει σε xantia... -
esykas αν ψαχνεσαι με τη ξανθουλα, θα σου προτεινα να τοποθετησεις τον 1800αρι με τα 116 ατια...
μην ξεχνας οτι τα ξανθια 2000 κυβικων ειχαν ολα διαφορετικη αναρτηση (Ηυdractive I kai II) απο τα απλα 1600αρια και 1800αρια..., ενω το 1800 16V, φορουσε την απλη υδροπνευματικη.
-
Ο χρήστης esykas έγραψε:
Σίγουρα το θέμα με το τούρμπο θα έχει ξεφτυλιστεί αλλά τη να κάνουμε
η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.
Έχει κανείς υπόψην για το άν γίνετε,όχι εξτρέμ πράγματα.φυσικά και γίνεται.μόνο του σπανού τα γένια δεν γίνονται.Το θέμα είναι ποιος θα στο κάνει.Αν είσαι απο Θεσσαλονίκη μπορώ να σου προτείνω καποιον.
-
Dimitrios όχι δεν είμαι από Θεσαλονίκη είμαι από Πειραιά
μετατροπή τύπου 2000&1800/16v δεν θέλω διότι έτσι την αγοράζω μεταχειρισμένη και μπλέκω ούτος η άλλος με την συντήριση.
Έλεγα γιά κάτι απλό και λειτουργικό δηλ. πολλαπλή τουρμπίνα ιντερκούλερ ρυθμιστή πίεσης καυσίμου φίλτρο αέρος και stop ούτε εξατμίσεις ούτε προγράματα που υπόσχοντε στάβλους.
Από μετατροπές έχω χαλάσει όταν είχαμε τις δραχμούλες ουκ ολίγες
γι'αυτό και είμαι επιφυλακτικός διότι το μοτέρ αυτό δεν είχε προβλεφτεί
γιά αλόγατα,σου λέει ο Γάλλος πάρε άλλη έκδοση φίλε. -
Ο χρήστης esykas έγραψε:
είμαι επιφυλακτικός διότι το μοτέρ αυτό δεν είχε προβλεφτεί
γιά αλόγατα,σου λέει ο Γάλλος πάρε άλλη έκδοση φίλε.δυστυχως ετσι ειναι.. καλη επιτυχια, αλλα προσεχε μην σου βγει ο κουκος αιδονι... και ενημερωνε μας
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
μην ξεχνας οτι τα ξανθια 2000 κυβικων ειχαν ολα διαφορετικη αναρτηση (Ηυdractive I kai II) απο τα απλα 1600αρια και 1800αρια..., ενω το 1800 16V, φορουσε την απλη υδροπνευματικη.
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!
Όλα τα Mk1 φορούσαν την ίδια απλή υδροπνευματική. Μόνο το Activa φορούσε την Hydractive II, τόσο στην έκδοση Mk1 όσο και στη II.
Την Hydractive I φορούσε μόνο το πρωτότυπο Activa, από το οποίο και πήρε το όνομά της η αντίστοιχη έκδοση της Xantia (και λέω για την πραγματική Activa, όχι αυτές που έβγαλε αργότερα η ελληνική αντιπροσωπεία με βαμμένους προφυλακτήρες ). Τη ΙΙ φορούσε η Xantia και η τωρινή έκδοση στα C5 2.0 και 3.0 είναι η ΙΙΙ.
-
Φτιάξε το μοτερ και θα σου πω τι θα κάνεις με τις αναρτήσεις
-
Ο χρήστης meng έγραψε:
Αυτό που ξέρω με μεγάλη βεβαιότητα είναι ότι υπήρχε μοτέρ 2.0l turbo που έμπαινε και σε 406 με 150 άλογα.Δεν θυμάμαι ποτέ να έχει μπει αυτός ο κινητήρας στο 406, πόσο σίγουρος είσαι?
-
Γειά σας
Θα προσπαθήσω να κάνω μιά έρευνα αγοράς και θα σας πώ
Θα ψάξω να βρώ την πολλαπλή με την τουρμπίνα και τον εγγέφαλο απ'την δίλητρη εδώ αλλιώς το Γενάρι θα είμαι Γαλλία και βλέπουμεΥ.Γ. εάν ξέρει κανείς τιμή γράφει
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Αυτό που ξέρω με μεγάλη βεβαιότητα είναι ότι υπήρχε μοτέρ 2.0l turbo που έμπαινε και σε 406 με 150 άλογα.
Δεν θυμάμαι ποτέ να έχει μπει αυτός ο κινητήρας στο 406, πόσο σίγουρος είσαι?
Μάλλον δεν εχει ερθει κατα Ελλάδα μεριά.
-
chrmes εγραψε
Φτιάξε το μοτερ και θα σου πω τι θα κάνεις με τις αναρτήσεις
λες να μπορω να κανω και την δικη μου απο ηλεκτρονικη hydractive II , activa?
η hydractive II εχει 8 σφαιρες η activa 10. -
Ο χρήστης otso έγραψε:
chrmes εγραψεΦτιάξε το μοτερ και θα σου πω τι θα κάνεις με τις αναρτήσεις
λες να μπορω να κανω και την δικη μου απο ηλεκτρονικη hydractive II , activa?
η hydractive II εχει 8 σφαιρες η activa 10.Εννοούσα αλλες σφαίρες και αλλαγή στην πίεση του αερίου.
(Πίσω από V6 XM, ίδιο και μπροστά αλλά πειργμένες στα 35 bar)
Η μετατροπή σε hydractive μάλλον προϋποθέτει να βρεθεί μια ολόκληρη μετατροπή από Activa. -
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Αυτό που ξέρω με μεγάλη βεβαιότητα είναι ότι υπήρχε μοτέρ 2.0l turbo που έμπαινε και σε 406 με 150 άλογα.
Δεν θυμάμαι ποτέ να έχει μπει αυτός ο κινητήρας στο 406, πόσο σίγουρος είσαι?
Είχε μπεί απλά δεν είχε έρθει στην Ελλάδα
-
Καλησπέρα σας
Ακόμη δέν έχω καταλάβει τις διαφορές των αναρτήσεων στην Ξάνθια
1)δηλαδή εμένα πού είναι η πρώτη το 12ο του 1993 δέν έχει στη πίσο
ανάρτηση την μεσαία σφαίρα άρα όταν σβήσω την μηχανή λογικά η
ανάρτηση δέν θα κάθετε ομοιόμορφα? 'η έχει σχέση με την απόσβεση?
2)Η Ξάνθια η δίλητρη με την επιλογή σκληρότητας την αποκτά μέσο επιλογής από τον εγγέφαλο? σήν την παραπάνο σφαίρα!
3)Ακτιβά ήταν μόνο αυτή η οποία έλενχε και τήν αντιστρεπτική? σήν τα προηγούμενα? -
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
μην ξεχνας οτι τα ξανθια 2000 κυβικων ειχαν ολα διαφορετικη αναρτηση (Ηυdractive I kai II) απο τα απλα 1600αρια και 1800αρια..., ενω το 1800 16V, φορουσε την απλη υδροπνευματικη.
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!
Όλα τα Mk1 φορούσαν την ίδια απλή υδροπνευματική. Μόνο το Activa φορούσε την Hydractive II, τόσο στην έκδοση Mk1 όσο και στη II.
Την Hydractive I φορούσε μόνο το πρωτότυπο Activa, από το οποίο και πήρε το όνομά της η αντίστοιχη έκδοση της Xantia (και λέω για την πραγματική Activa, όχι αυτές που έβγαλε αργότερα η ελληνική αντιπροσωπεία με βαμμένους προφυλακτήρες ). Τη ΙΙ φορούσε η Xantia και η τωρινή έκδοση στα C5 2.0 και 3.0 είναι η ΙΙΙ.
Niko εισαι σιγουρος;; Νομιζω οτι στην διλιτρη μπορουσες να ελεξεις και τη σκληροτητα (με ενα διακοπτη που υπαρχει μπροστα απο το χειροφρενο).. Στα υπολοιπα κυβικά, 1600-1800 δηλαδη, νομιζω-με ενα μεγαλο ποσοστο σιγουριας- οτι υπάρχει απλη Υδροπνευματικη (Hydropneumatic και οχι Ηydractive)
-
Η hydractive πρώτα τοποθετήθηκε στην xm.Την HydractiveII την φορούσαν όλες οι δίλιτρες xantia που δεν ήταν activa(ακόμα και η πρώτη 2λιτρη 8ν)
XANTIA 1800/8v turbo?