Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλουμίνιο,μαγνήσιο,τιτάνιο και εξωτικά υλικά-Πόσο κοστίζουν?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αλουμίνιο,μαγνήσιο,τιτάνιο και εξωτικά υλικά-Πόσο κοστίζουν?
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    7
    8
    32
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickolas last edited by

      Το έχετε αναρωτηθεί ποτέ? Πόσο πραγματικά κοστίζουν αυτά τα υλικά από τα οποία θα θέλαμε όλοι να είναι φτιαγμένα τα αυτοκίνητά μας?
      Ισχύει (και αν ναι σε ποιό βαθμό) ότι η αυτοκινητοβιομηχανία είναι δέσμια των βιομηχανιών σιδηρομεταλλεύματος για τις επιλογές της?

      Οι τιμές που βρήκα για καθαρό αλουμίνιο ήταν 1500-2000 δολλάρια ο τόννος. Το τιτάνιο αντίστοιχα ήταν περίπου 10000 δολλάρια ο τόννος. Το μαγνήσιο είναι λίγο πιο ακριβό από το αλουμίνιο (δεν βρήκα συγκεκριμένη τιμή)

      Υπάρχει αυξημένο κόστος επεξεργασίας αυτών των υλικών για τοποθέτηση σε ένα αυτοκίνητο σε σχέση με τον σίδηρο και τον χυτοσίδηρο? (το μαγνήσιο πχ. πρέπει να μπει σε καλούπι αλουμινίου για να τοποθετηθεί στον κινητήρα γιατί 'αντιδρά' σε άμεση επαφή με καύσιμο αν δεν κάνω λάθος)

      Αν δεν υπάρχει άλλο κρυφό κόστος γιατί να μην υπάρχει εκτεταμένη χρήση αλουμινίου σε κοινά αυτοκίνητα?
      Και γιατί οι ζάντες από τιτάνιο να περιορίζονται σε πολύ ειδικά μοντέλα όπως η F360 CS (ούτε καν στην απλή Ferrari!!!)
      Πόσο έκαναν οι ζάντες (από μαγνήσιο νομίζω?) της deltona? Θυμάμαι ήταν εξωφρενικό ποσό...

      Τέλος τί γινεται με τις ίνες από συνθετικά υλικά? Το κόστος εκτοξεύεται λόγω της επεξεργασίας του υλικού ώστε να φτάσει σε τελική μορφή (που όντως απαιτει ακριβό εξοπλισμό) ή είναι πολύ ακριβή και η ίδια η πρώτη ύλη (που έρχεται σε μορφή κλωστής!)?

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • N
        nickolas last edited by

        Το έχετε αναρωτηθεί ποτέ? Πόσο πραγματικά κοστίζουν αυτά τα υλικά από τα οποία θα θέλαμε όλοι να είναι φτιαγμένα τα αυτοκίνητά μας?
        Ισχύει (και αν ναι σε ποιό βαθμό) ότι η αυτοκινητοβιομηχανία είναι δέσμια των βιομηχανιών σιδηρομεταλλεύματος για τις επιλογές της?

        Οι τιμές που βρήκα για καθαρό αλουμίνιο ήταν 1500-2000 δολλάρια ο τόννος. Το τιτάνιο αντίστοιχα ήταν περίπου 10000 δολλάρια ο τόννος. Το μαγνήσιο είναι λίγο πιο ακριβό από το αλουμίνιο (δεν βρήκα συγκεκριμένη τιμή)

        Υπάρχει αυξημένο κόστος επεξεργασίας αυτών των υλικών για τοποθέτηση σε ένα αυτοκίνητο σε σχέση με τον σίδηρο και τον χυτοσίδηρο? (το μαγνήσιο πχ. πρέπει να μπει σε καλούπι αλουμινίου για να τοποθετηθεί στον κινητήρα γιατί 'αντιδρά' σε άμεση επαφή με καύσιμο αν δεν κάνω λάθος)

        Αν δεν υπάρχει άλλο κρυφό κόστος γιατί να μην υπάρχει εκτεταμένη χρήση αλουμινίου σε κοινά αυτοκίνητα?
        Και γιατί οι ζάντες από τιτάνιο να περιορίζονται σε πολύ ειδικά μοντέλα όπως η F360 CS (ούτε καν στην απλή Ferrari!!!)
        Πόσο έκαναν οι ζάντες (από μαγνήσιο νομίζω?) της deltona? Θυμάμαι ήταν εξωφρενικό ποσό...

        Τέλος τί γινεται με τις ίνες από συνθετικά υλικά? Το κόστος εκτοξεύεται λόγω της επεξεργασίας του υλικού ώστε να φτάσει σε τελική μορφή (που όντως απαιτει ακριβό εξοπλισμό) ή είναι πολύ ακριβή και η ίδια η πρώτη ύλη (που έρχεται σε μορφή κλωστής!)?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickolas last edited by

          Το έχετε αναρωτηθεί ποτέ? Πόσο πραγματικά κοστίζουν αυτά τα υλικά από τα οποία θα θέλαμε όλοι να είναι φτιαγμένα τα αυτοκίνητά μας?
          Ισχύει (και αν ναι σε ποιό βαθμό) ότι η αυτοκινητοβιομηχανία είναι δέσμια των βιομηχανιών σιδηρομεταλλεύματος για τις επιλογές της?

          Οι τιμές που βρήκα για καθαρό αλουμίνιο ήταν 1500-2000 δολλάρια ο τόννος. Το τιτάνιο αντίστοιχα ήταν περίπου 10000 δολλάρια ο τόννος. Το μαγνήσιο είναι λίγο πιο ακριβό από το αλουμίνιο (δεν βρήκα συγκεκριμένη τιμή)

          Υπάρχει αυξημένο κόστος επεξεργασίας αυτών των υλικών για τοποθέτηση σε ένα αυτοκίνητο σε σχέση με τον σίδηρο και τον χυτοσίδηρο? (το μαγνήσιο πχ. πρέπει να μπει σε καλούπι αλουμινίου για να τοποθετηθεί στον κινητήρα γιατί 'αντιδρά' σε άμεση επαφή με καύσιμο αν δεν κάνω λάθος)

          Αν δεν υπάρχει άλλο κρυφό κόστος γιατί να μην υπάρχει εκτεταμένη χρήση αλουμινίου σε κοινά αυτοκίνητα?
          Και γιατί οι ζάντες από τιτάνιο να περιορίζονται σε πολύ ειδικά μοντέλα όπως η F360 CS (ούτε καν στην απλή Ferrari!!!)
          Πόσο έκαναν οι ζάντες (από μαγνήσιο νομίζω?) της deltona? Θυμάμαι ήταν εξωφρενικό ποσό...

          Τέλος τί γινεται με τις ίνες από συνθετικά υλικά? Το κόστος εκτοξεύεται λόγω της επεξεργασίας του υλικού ώστε να φτάσει σε τελική μορφή (που όντως απαιτει ακριβό εξοπλισμό) ή είναι πολύ ακριβή και η ίδια η πρώτη ύλη (που έρχεται σε μορφή κλωστής!)?

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • E
            enginekiller last edited by

            Δεν ξέρω για τα υλικά που αναφέρεις αλλα θυμάμαι οτι ειχα διαβάσει για ανθρακονήματα οτι στοιχίζουν γύρω στα 200 ευρώ το κιλό! Παλιά μετετρεπαν τις οικονομίες τους σε χρυσό τώρα συμφέρει να τις μετατρέπεις σε ανθρακονήματα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              tryphon last edited by

              Ζάντες από τιτάνιο δεν έχω ακούσει να υπάρχουν.
              Οι ζάντες μαγνησίου δεν είναι ποτέ καθαρό μαγνήσιο γιατί το υλικό αυτό είναι εύφλεκτο και η επαφή του με τον αέρα το μετατρέπει σε σκόνη. Τα κράματα μαγνησίου που χρησιμοποιούνται περιέχουν μεγάλο ποσοστό αλουμινίου. Μια ζάντα 'μαγνησίου' κοστίζει περί τα 1000 εβρω και πάνω ανάλογα με τις διαστάσεις..
              Οι μπιέλες τιτάνιου που χρησιμοποιώ κοστίζουν περί τα 1000 εβρω η μια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • T
                techadmin admin last edited by

                Δεν βγάζεις άκρη έτσι επειδή το κόστος ποικείλει απο κράμα σε κράμα και ανάλογα ποικείλει το κόστος (και η δυνατότητα) κατεργασίας.

                Δεν κάνουν όλα τα υλικά για όλες τις δουλειές, το τιτάνιο πχ είναι πιο βαρύ απο αλουμίνιο και μάλλον δεν θα ήτανε το κατάλληλο υλικό για ζάντες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • K
                  kacey last edited by

                  Το κοστος ποικιλει αναλογα με τα κραματα
                  Τα εξωτικα αυτα υλικα θελουν και εξειδικευμενες διαδικασιες κατεργασιες και κατασκευης των εξαρτηματων (οχι ολα αλλα καποια απο αυτα)
                  Τελος, βρες τιμη για το ατσαλι και μετα απαντησες μονος σου στην ερωτηση για πιθανη εκτεταμενη χρηση αλουμινιου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • N
                    nikos_bugsr last edited by

                    Για το ανθρακόνημα..
                    Υπάρχουν διαφορετικης ποιότητας ινες οι οποιες κατηγοριοποιουνται αναλογα με τα βαρη τους/μοναδα εμβαδου

                    Επειδη αυτην την περιοδο θα φτιαξω για το 106 μου καλυματα στις πορτες (στη θεση των ταπετσαριων) απο ανθρακόνημα, αρκει να σας πώ οτι με περιπου 50 ευρώ παιρνω 2 τ.μ ανθρακονημα (ινες) +ρυτινες

                    Το κοστος του υλικου δεν ειναι τεραστιο (αναλογως βεβαια τη χρήση και το βαρος του). Ομως πέρα παο αυτο πληρώνει κανεις και τη διεργασία (μορφοποιηση, φουρνος κλπ)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • T
                      tifosaros last edited by

                      Το αλουμίνιο, πρώτον είναι ακριβό σαν υλικό (γιατί είναι ενεργοβόρα η μέθοδος εξόρυξής του) και δεύτερον δεν είναι τόσο εύκολο να υποστεί κατεργασίες, γιατί έχει την τάση να επανέρχεται στην αρχική του μορφή, λόγω της μικρής του ελαστικότητας και δε συγκολλάται με απλό και φτηνό τρόπο (δεν είναι τυχαίο που στα αεροπλάνα προτιμούν ακόμα τα πιτσίνια...). Τέλος, το αλουμίνιο δεν έχει απεριόριστο όριο αντοχής σε κόπωση, όπως ο χάλυβας. Γι αυτό και τα αεροπλάνα τα 'αποσύρουν' μετά από κάποιον αριθμό ωρών πτήσης (για να μη σπάσουν στον αέρα). Όλα τα παραπάνω δεν το κάνουν ιδανικό για μαζική παραγωγή αυτοκινήτων. Λίγοι το έχουν τολμήσει, όπως προφανώς θα ξέρεις, και αυτό με μεγάλο κόστος (αλλά και συμβιβασμούς).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr