Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 1 Series (F20) 2011
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 1 Series (F20) 2011
    • 1
    • 2
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 146
    • 147
    • 44 / 147
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    184
    2923
    7489
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kikizas-grigoris last edited by

      Ο χρήστης astanapan έγραψε:
      Ναι ρε παιδιά χαλαρώστε λίγο... αμαν πια με την υπερανάλυση στο χρηματο-οικονομικό κομμάτι.

      Τη ΒΜW τίμια τη λες, φτηνή όμως σίγουρα όχι. Οποτε ας περιμενουμε τον επισημο τιμοκατάλογο. Ετσι κ αλλιως οι πρώτες παραδόσεις για πότε πάνε, κανένα τρίμηνο μετά; Δηλαδή καλο 2012 και βλέπουμε, μεχρι τοτε βέβαια θα πλησιαζει η άφιξη του νεου Τογιομπαρου, ίσως το νεο bluesport κ το μικρο νισαν κ δεν θυμάμαι αν είναι κ αλλα...

      Χαλαροι ειμαστε, απλα διαφωνουμε, στα της τιμολογιακης πολιτικης της Bmw, για αυτη την χρονικη στιγμη της αγορας, σχετικα με την νεα σειρα 1.
      Προκειται για ενα Premium μικρομεσαιο, σαφως και δεν ειναι φθηνο, με την πληρη εννοια του ορου, αυτο ειναι δεδομενο.
      Για τα δεδομενα ομως ενος Premium μικρομεσαιου, και μαλιστα ενος Bmw, ΕΙΝΑΙ, φθηνο. Θες να το πουμε τιμιο? Ναι σαφεστατα θα ειναι και τιμιο.
      Πιο απλα δεν λεγεται στα Ελληνικα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        highfidelity last edited by

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Από € 26.950 η 118 στην χώρα μας.

          http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=13262

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos last edited by

            3K διαφορά...μικρότερη τη περίμενα.

            Άρα το 30άρι είναι ευκολάκι.

            Nikos @ YouTube

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stefan147 last edited by

              Μόνο ευκολάκι? Με χρώμα, ζάντες, cruise control, xenon τα έπιασες τα 30.000€. Και αυτά με την προυπόθεση ότι διζωνικός, χειριστήρια τιμόνι, καμιά media-in, θα είναι στανταρ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sv2 last edited by

                Νομίζω ότι η 116 είναι υπερ αρκετή σύμφωνα με τις επιδόσεις που δίνει ο κατασκευαστής.Με 0-100 σε 8,5'' και 210 τελική χρειάζεται κανείς την 118 ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Εγώ πάλι βρίσκω τις επιδόσεις του κατασκευαστή για την 316 ΥΠΕΡαισιόδοξες...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Γιατί τις βρίσκεις ΥΠΕΡαισιόδοξες?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikos last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                      Εγώ πάλι βρίσκω τις επιδόσεις του κατασκευαστή για την 316 ΥΠΕΡαισιόδοξες...

                      Για την 116i εννοείς.

                      Πάντως το 7.7 που έλεγαν για την 120i ΠΟΤΕ δε το κατάφερα ούτε και τα περιοδικά. Το καλύτερο είναι το 8.3.

                      Nikos @ YouTube

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sv2 last edited by

                        Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                        Εγώ πάλι βρίσκω τις επιδόσεις του κατασκευαστή για την 316 ΥΠΕΡαισιόδοξες...

                        Για την 116i εννοείς.

                        Πάντως το 7.7 που έλεγαν για την 120i ΠΟΤΕ δε το κατάφερα ούτε και τα περιοδικά. Το καλύτερο είναι το 8.3.

                        Επειδή εσύ αλλάζεις ταχύτητες .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                          Εγώ πάλι βρίσκω τις επιδόσεις του κατασκευαστή για την 316 ΥΠΕΡαισιόδοξες...

                          Για την 116i εννοείς.

                          Πάντως το 7.7 που έλεγαν για την 120i ΠΟΤΕ δε το κατάφερα ούτε και τα περιοδικά. Το καλύτερο είναι το 8.3.

                          Επειδή εσύ αλλάζεις ταχύτητες .

                          Εσύ που δεν αλλάζεις όμως είσαι πιο αργός.

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            highfidelity last edited by

                            Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                            Εγώ πάλι βρίσκω τις επιδόσεις του κατασκευαστή για την 316 ΥΠΕΡαισιόδοξες...

                            Για την 116i εννοείς.

                            Πάντως το 7.7 που έλεγαν για την 120i ΠΟΤΕ δε το κατάφερα ούτε και τα περιοδικά. Το καλύτερο είναι το 8.3.

                            Ίσως τώρα με το SSK (short shift kit) να κάνει κάτι καλύτερο, αλλά και πάλι, το 7.7 μου φαίνεται υπεραισιόδοξο!
                            Επίσης, τα ίδια μπορώ να πω και για την νέα 116, μακάρι να διαψευστούμε βέβαια, αλλά δεν νομίζω πως τα τελευταία χρόνια η BMW να είπε ποτέ την... αλήθεια για τις επιδόσεις των αυτοκινήτων της!
                            Για να μην μιλήσω για τις μετρήσεις κατανάλωσης που αυτές που ανακοινώνει δεν τις πιάνεις παρά μόνον σε ...κατηφόρα !

                            Το τελευταίο ισχύει για την βενζίνη, στα diesel ως γνωστόν η κατανάλωση είναι μικρότερη από αυτή που ανακοινώνει το εργοστάσιο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kikizas-grigoris last edited by

                              Εχουν ειπωθει αρκετες φορες (και απο την πλευρα μου) αλλα ειτε δεν τα εχετε δει, ειτε δεν τα θυμαστε.
                              Οι επιδοσεις που ανακοινωνει ο κατασκευαστης ειναι ΜΟΝΟ με οδηγο.
                              Αντιθετα, των περισσοτερων περιοδικων ειναι ΠΑΝΤΑ, ΚΑΙ ΜΕ συνοδηγο.
                              Παμε παρακατω...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                highfidelity last edited by

                                Δεν αναφέρομαι ποτέ σε περιοδικά. Αναφέρομαι στην συνολική αίσθηση που σου δίνει το αυτοκίνητο. Δεν νομίζω πως η 120i μου θα μπορούσε να πετύχει αυτό το χρόνο, ακόμη και με το SSK που φοράει τώρα.

                                Γενικώς, θεωρώ την BMW απολύτως αναξιόπιστη σε όλες τις μετρήσεις που ανακοινώνει.
                                Και επιμένω για την κατανάλωση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                                  Δεν αναφέρομαι ποτέ σε περιοδικά. Αναφέρομαι στην συνολική αίσθηση που σου δίνει το αυτοκίνητο. Δεν νομίζω πως η 120i μου θα μπορούσε να πετύχει αυτό το χρόνο, ακόμη και με το SSK που φοράει τώρα.

                                  Γενικώς, θεωρώ την BMW απολύτως αναξιόπιστη σε όλες τις μετρήσεις που ανακοινώνει.
                                  Και επιμένω για την κατανάλωση.

                                  H αισθηση του καθε οδηγου ειναι διαφορετικη, και μη μετρησιμη.
                                  Με μπακαλιστικες υποθεσεις-υπολογισμους δεν βγαινουν οι επιδοσεις. Για αυτο και πραγματοποιουνται
                                  με οργανα μετρησης, απο διαφορα περιοδικα, καποια αξιοπιστα, καποια αλλα οχι.
                                  Οσο για τις επιδοσεις, στο τυπικο 0-100km/h οι 4τροχοι τουλαχιστον, 8,3sec δινουν, για την απερχομενη 120i.
                                  http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12031
                                  Στα της καταναλωσης, δεν διαβασα κατι δικο σου, δεν εχω παρακολουθησει, 11,9l/100km μεση, παντως αναφερουν στην συγκεκριμενη δοκιμη του Link.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    highfidelity last edited by

                                    H BMW ανακοινώνει:
                                    Fuel consumption 8.7/5.1/6.4 l/100km urban/extra-urban/combined
                                    Και φυσικά αντίστοιχες είναι και οι εκπομπές ρύπων.

                                    Να πω πως στο... δικό μου σύμπαν δεν έχω πλησιάσει ποτέ τέτοια νούμερα; Βέβαια, δεν είναι πως προσπάθησα κιόλας, συνήθως με το πόδι στο πάτωμα πάω, αλλά κάποιες φορές με την πάω αργά (για προφανείς λόγους ). Και πάλι, με τίποτε δεν γίνεται να πλησιάσεις τέτοια νούμερα!

                                    Σίγουρα , εντός πόλης και λόγω start/stop είναι χαμηλή η κατανάλωση, αφού πλησιάζει τα 10λτ/100 σχεδόν όσα έχει η Lancia. Αλλά για να πιάσεις αυτά που ανακοινώνονται, πρέπει να οδηγείς σαν μ@λάκας!

                                    Τα αντίστοιχα TSI μοτέρ, μπορούν να είναι πιο κοντά στα νούμερα του κατασκευαστή και λογικά, τα νέα μοτερ της BMW (να 'ναι καλά και η Peugeot βέβαια... ), θα είναι καλύτερα σ' αυτόν τον τομέα και προφανώς θα είναι και πιο αξιόπιστα (οι Γάλλοι ως γνωστόν με τα ηλεκτρικά έχουν πρόβλημα, τα μοτερ τους πάντα καλά απέδιδαν και δεν χαλούσαν! ).

                                    Κοινώς, είμαι πεπεισμένος πως θα πρόκειται για ένα σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο, το πρόβλημά του ήταν τα μοτέρ και διορθώθηκε, έχει καλύτερη ποιότητα στο εσωτερικό που και εκεί έπασχε και προφανώς στην Ελλάδα θα μπορείς ν' αγοράσεις (αν έχεις δουλειά, κατι καθόλου βέβαιο εδώ που φτάσαμε...) και κάτι καλύτερο από την 116.

                                    Επιμένω πάντως πως φτηνή και με αντίστοιχο της κατηγορίας και του ονόματός της εξοπλισμό, ΔΕΝ θα είναι.

                                    Hint: Ψάξε βρες μια 116 με βασικό εξοπλισμό και θα καταλάβεις πόσο χάλια δειχνει και γιατί όλος ο κόσμος όταν τις αγοράζει συνήθως παίρνει τα ακριβά πακέτα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      professeur last edited by

                                      Μπαα, και τα tsi για να πλησιάσουν τα νούμερα του κατασκευαστή πρέπει να ειναι σβηστα. Για τα 0-100 πάντως έχω μια υποψια που δεν έχω επιβεβαιώσει (και ούτε πρόκειται) ότι τα νούμερα που λένε όλοι προκύπτουν απο κάποιο μαθηματικό τύπο που θα λαμβάνει υπόψη άλογα, ροπη, σχέσεις, αεροδυναμικο συντελεστή και αλλα και βγάζει ένα νούμερο θεωρητικό. Δεν έχω πετύχει πότε ελληνικό, αγγλικό η διαδικτυακό περιοδικό που να πιάνει τα νούμερα κατασκευαστη. Δεν μπορεί να ειναι όλοι κουλομαριες. Ακόμα και εγω (που είμαι οδηγαρα όλκης ) με το gti ένα 7.9 μπόρεσα να γράψω (μετρημενο με ακρίβεια απο performance box και ημισλικ λάστιχα 070) αντί για το 7.2 που δίνει η vw. Δεν το ξεσκισα βέβαια αλλα και πάλι το 7.2 πιστεύω ειναι σχετικά δύσκολο.

                                      Για τις τιμές πιστεύω ήταν ¨αναμενομενες¨ μέσες άκρες. Ούτε ακριβο ούτε φθηνό. Εκει που ειναι οι περισσότερες BMW σε σχέση με τον ανταγωνισμό(τα χαμηλά μοντελα εννοώ).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Τα περιοδικά πάντως έχουν πιάσει ή και ξεπεράσει τους εργοστασιακούς χρόνους πολλών αυτοκινήτων. Εκτός αν δεχθούμε ότι και αυτοί ψεύδονται...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          professeur last edited by

                                          Πότε κατέβηκαν κάτω απο εργοστασιακή τιμή? πότε δεν το έχω δει αυτο.
                                          Και εντάξει όλος ο γαλαξίας ξέρει ότι η Φεράρι λέει ψέμματα σε χωρητικότητες, ιπποδυναμεις και επιδόσεις. Λένε και οι άλλοι ψέμματα?!?! Μην τρελαθούμε!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Σε αρκετά supercars έχει συμβει αυτό. Σε νορμάλ αυτοκίνητα, το πιο χτυπητό παράδειγμα είναι τα MX5. Η Mazda δίνει το δίλιτρο στα 8, ενώ έχει μετρηθεί στα 7.5 και το 1.8 στα 9.5 ενώ μετρήθηκε στα 8.5. Βέβαια αυτό είναι αναμενόμενο από την Mazda καθώς τα ίδια γίνονταν και στην σειρά Xedos...

                                            ΥΓ: Η τρολλιά φέρνει ---->

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 44 / 147
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr