-
Από τη 5άρα GT ξεκίνησε και έχει και η 5άρα, σωστά.
Και θα το έχουν όλες οι νέες 3άρες.
Εμένα αυτό που δε μου αρέσει, είναι στα χιλιόμετρα που με αυτό το στρογγυλό στη μέση παραπέμπει λίγο σε ταχύμετρο με μίλια.
-
-
την ειδα σήμερα να τσουλάει σε κοκκινο χρώμα.
μακράν καλύτερη απο την παλαιότερη.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Πως το ξέρεις ότι μπορεί να το κάνει τη στιγμή που δεν το έχεις οδηγήσει?Το υποθέτεις.
Άρα ξεκίνα γράφοντας...'υποθέτω ότι...'
Aπλα πραγματα Νικο, τα οποια δυστυχως πολλοι εδω μεσα, δεν καταλαβαινουν, αλλα το προβλημα ειναι οτι οταν δεν καταλαβαινουν, υποβαθμιζουν αυτοματως τα λεγομενα, του αλλου, κατι συνηθες, εως και δεδομενο, στα τοπικα...
Πως ξεραμε οι παλαιοτεροι (οσοι θυμουνται, και οσοι εμαθαν-ειδαν) οτι κατι starletακια των 850κιλων με 60αλογα
(πανω απο 10κιλα/ιππο btw, για αυτους που επικαλουνται αναλογιες, σε ΛΑΘΟΣ περιπτωσεις...)
γυριζαν με δευτερες πατημενες. Πως ξεραμε οτι οι Ε30 3αρες με 1000κιλα και 75αλογα γυριζαν ελεγχομενα (για οσους ηξεραν-μπορουσαν) , επισης με δευτερες πατημενες, και ολα αυτα με 13-14χλγμ ροπης?
(Θα μου πεις μερικοι κανουν και σπουδες/μεταπτυχιακα ως μηχανολογοι, εδω μεσα, και κοκορευονται ΓΝΩΣΕΙΣ-ΕΜΠΕΙΡΙΑ, αλλα στην πραξη μονο απο κανενα Video Το ΠΟΛΥ εβλεπαν τι γινεται, με κατασκευες σαν αυτες που ανεφερα, στην ΠΡΑΞΗ, και οχι στην θεωρια, του μυαλου τους, γιατι και κατι πραγματικα επιστημονικο, απο αυτους δεν εχουμε δει-διαβασει.)
Ειναι τελικα ΤΟΣΟ δυσκολο να καταλαβει κανεις ΠΩΣ μπορει να συμπεριφερεται ενα πισωκινητο (με 17αρηδες φαρδυτερους τροχους, συμφωνοι αντι 13αρηδες των Bmw-starlet, και +300κιλα, ΑΛΛΑ +10 και βαλε χλγμ ροπης, και πιο αραιη διαταξη της +1 σχεσης, σε αντιδιαστολη με τα 4αρια-5αρια των παλαιων) με βαρος 1350κιλα και ροπη 23χλγμ ροπης?
Θα μου πεις, 'ναι ειναι' σφου πιθανως αν και εσυ δεν στραμπουλαγες με μια σκασμενη 2α ή κρεμασμενη 3η (εδω η ελλειψη ροπης της ατμοσφαιρας) και +90-100Km/h την 120i να δεις οτι ΜΠΟΡΕΙ να γλυστρισει ελεγχομενα, ακομα και με 5χλγμ λιγοτερα ροπης, και την δυναμη-ροπη των 170ιππων/20χλγμ να φαινεται πανω απο τις 5,000σαλ, αντι ηδη απο τις 3,000σαλ και κατι της νεας 1 με το τουρμπατο, ΠΩΣ μπορεις να το ξερεις αυτο...Κατα τα αλλα συνεχιστε διαφοροι , σε στυλ, 'δεν το οδηγησες, ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ, αρα δεν ξερεις!
Τα ιδια ελεγαν και για αλλα αυτοκινητα (mito πχ) που ανεφερα καποια πραγματα, για τα οποια μαζι με 2-3 αλλους χρηστες επιβεβαιωθηκαμε πληρως, και μαλιστα οχι μονο στην συγκεκριμενη περιπτωση, για τα περι οδηγικων συμπεριφορων, οποτε εχω συνηθισει πλεον.
Οσοι καταλαβαινουν, ξερουν πεντε πραγματα παραπανω για την αυτοκινηση, εχουν ψαχτει πραγματικα, εχουν μπει και σε κανενα αγωνιστικο, με κανεναν αξιο αγωνιζομενο, καταλαβαινουν, για τους υπολοιπους, δυστυχως δεν μπορω να κανω κατι... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Aπλα πραγματα Νικο, τα οποια δυστυχως πολλοι εδω μεσα, δεν καταλαβαινουν, αλλα το προβλημα ειναι οτι οταν δεν καταλαβαινουν, υποβαθμιζουν αυτοματως τα λεγομενα, του αλλου, κατι συνηθες, εως και δεδομενο, στα τοπικα...
Πως ξεραμε οι παλαιοτεροι (οσοι θυμουνται, και οσοι εμαθαν-ειδαν) οτι κατι starletακια των 850κιλων με 60αλογα
(πανω απο 10κιλα/ιππο btw, για αυτους που επικαλουνται αναλογιες, σε ΛΑΘΟΣ περιπτωσεις...)
γυριζαν με δευτερες πατημενες. Πως ξεραμε οτι οι Ε30 3αρες με 1000κιλα και 75αλογα γυριζαν ελεγχομενα (για οσους ηξεραν-μπορουσαν) , επισης με δευτερες πατημενες, και ολα αυτα με 13-14χλγμ ροπης?Δεν είναι και τόσο απλά τα πράγματα. Μην κοιτάς τα δεδομένα, τα στοιχεία και τη θεωρία.
Κοίτα τα πράγματα στη πρακτική τους μορφή.
Το θέμα ποιο είναι λοιπόν? Αν πετάει λίγο κωλαράκι? Γιατί εσύ έγραψες για παπαροκάδες!
Και η 116i με σπασμένη πρώτη και γλίτσα κάτω, θα διπλώσει. So? Αλλά ελεγχόμενο ΔΕΝ είναι και ούτε θα βγάλει καπνούς ( = παπαροκάδες)
Επίσης ξεχνάς ότι η Ε30 δεν ήταν μόνο ελαφρύτερο, αλλά είχε ΠΟΛΥ λιγότερο βάρος στο πίσω άξονα (καθότι 3 όγκων) από την 1 που είναι hatch. ...συν το γεγονός ότι και τα starlet και η Ε30 που λες είχαν κάτι βασικότερο...ΜΠΛΟΚΕ! Με δαύτο, όλα διπλώνουν.
Θα μου πεις, 'ναι ειναι' σφου πιθανως αν και εσυ δεν στραμπουλαγες με μια σκασμενη 2α ή κρεμασμενη 3η (εδω η ελλειψη ροπης της ατμοσφαιρας) και +90-100Km/h την 120i να δεις οτι ΜΠΟΡΕΙ να γλυστρισει ελεγχομενα, ακομα και με 5χλγμ λιγοτερα ροπης, και την δυναμη-ροπη των 170ιππων/20χλγμ να φαινεται πανω απο τις 5,000σαλ, αντι ηδη απο τις 3,000σαλ και κατι της νεας 1 με το τουρμπατο, ΠΩΣ μπορεις να το ξερεις αυτο...
Και με 3η διπλώνω την 3άρα...αλλά ελεγχόμενο ΔΕΝ μπορεί να είναι, ούτε μπορείς να προκαλέσεις drift λόγω έλλειψης μπλοκέ παραμόνο ένα γλυκό πέταγμα του κώλου. That's all.
Για την 116i τώρα με 136 τουρμπάτα άλογα, κράτα μικρό καλάθι κατά πόσο θα κάνει παπαροκάδες.
Για άλλη μια φορά...μην βιάζεσαι και περίμενε να βγει και να το οδηγήσεις...άσε τη θεωρία, τα βίντεο και τα περιοδικά και κάνε λίγο υπομονή.
-
Και γω λέω ότι θα έχει παιχνιδιάρικη ουρά , έμαθα επίσης ότι ο τετρακύλινδρος τούρμπο προσομοιώνει τα εξακύλινδρα 2000 και 2200 μόνο τον ήχο δεν μπορούν να αναπαράγουν αλλά και το μπάσο βουητό του τούρμπο δεν θα είναι καθόλου άσχημο , πρόκειται για κάτι κοντά σε ε46 τα παραπάνω μου τα είπε τεχνικός της εταιρίας που του τα είπαν γερμανοί σε σεμινάρι είδομεν .
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Και γω λέω ότι θα έχει παιχνιδιάρικη ουρά , έμαθα επίσης ότι ο τετρακύλινδρος τούρμπο προσομοιώνει τα εξακύλινδρα 2000 και 2200 μόνο τον ήχο δεν μπορούν να αναπαράγουν αλλά και το μπάσο βουητό του τούρμπο δεν θα είναι καθόλου άσχημο , πρόκειται για κάτι κοντά σε ε46 τα παραπάνω μου τα είπε τεχνικός της εταιρίας που του τα είπαν γερμανοί σε σεμινάρι είδομεν .Άλλο το παιχνιδιάρικη ουρά και άλλο οι παπαροκάδες και τα ελεγχόμενα drift.
136 άλογα έχει και 23 κιλά ροπής σε 1.400 κιλά...δεν έχει καμιά 300αριά.
Το θέμα είναι αν πετάει κωλαράκι? Εδώ η 116i με τα 122 πετάει, αυτή δε θα πετάει?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Και γω λέω ότι θα έχει παιχνιδιάρικη ουρά , έμαθα επίσης ότι ο τετρακύλινδρος τούρμπο προσομοιώνει τα εξακύλινδρα 2000 και 2200 μόνο τον ήχο δεν μπορούν να αναπαράγουν αλλά και το μπάσο βουητό του τούρμπο δεν θα είναι καθόλου άσχημο , πρόκειται για κάτι κοντά σε ε46 τα παραπάνω μου τα είπε τεχνικός της εταιρίας που του τα είπαν γερμανοί σε σεμινάρι είδομεν .
Άλλο το παιχνιδιάρικη ουρά και άλλο οι παπαροκάδες και τα ελεγχόμενα drift.
136 άλογα έχει και 23 κιλά ροπής σε 1.400 κιλά...δεν έχει καμιά 300αριά.
Το θέμα είναι αν πετάει κωλαράκι? Εδώ η 116i με τα 122 πετάει, αυτή δε θα πετάει?
Εννοείται
http://www.youtube.com/watch?v=BBCCGgNc ... re=related
πάω να την κάνω την δικία καμιά βόλτα -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Δεν είναι και τόσο απλά τα πράγματα. Μην κοιτάς τα δεδομένα, τα στοιχεία και τη θεωρία.
Κοίτα τα πράγματα στη πρακτική τους μορφή.
Αυτο ακριβως ανεφερα Νικο μου πριν.
Με βαση οχι μονο τα specs, αλλα και προηγουμενες σειρες 1, και σε συνδυασμο με αλλες κατασκευες με παρομοια, ή και χειροτερη αναλογια σε ροπη-βαρος, ειναι εφικτα, αυτα που ανεφερα.Το θέμα ποιο είναι λοιπόν? Αν πετάει λίγο κωλαράκι? Γιατί εσύ έγραψες για παπαροκάδες!
Και η 116i με σπασμένη πρώτη και γλίτσα κάτω, θα διπλώσει. So? Αλλά ελεγχόμενο ΔΕΝ είναι και ούτε θα βγάλει καπνούς ( = παπαροκάδες)
Το θεμα ειναι οτι σε 'γωνιες', για να το πω συγκεκριμνα, αφου δεν ειναι κατανοητο, θα μπορει να τις βγαζει με μεγαλυτερη ανεση-φιλικοτητα-ευκολια, γιατι ειναι η ροπη, σαφως υψηλοτερη, και με επιπεδη καμπυλη, και αυτη ειναι πρωτιστως που χρειαζεται για ελεγχο σε υπερστροφη ισχυος, απο την πλευρα του κινητηρα. Απλα και ξεκαθαρα.
Επίσης ξεχνάς ότι η Ε30 δεν ήταν μόνο ελαφρύτερο, αλλά είχε ΠΟΛΥ λιγότερο βάρος στο πίσω άξονα (καθότι 3 όγκων) από την 1 που είναι hatch. ...συν το γεγονός ότι και τα starlet και η Ε30 που λες είχαν κάτι βασικότερο...ΜΠΛΟΚΕ! Με δαύτο, όλα διπλώνουν.
Αλλο θελεις να πεις. Τρεις ογκοι να εχουν λιγοτερο βαρος στον πισω αξονα, σε σχεση με αντιστοιχο Hatch, παιζει αν φορτωσεις τιγκα το πορτμπαγκαζ του hatch.
Σκεψου αυτο που ειπες, δεν ισχυει. Δηλαδη ο χωρος του πορτμπαγκαζ στο hatch ειναι by default πιο βαρυς απο ενα αντιστοιχου συνολικου βαρους-ογκου αυτοκινητου, πορτμπαγκαζ ενος sedan?
Προφανως εννοεις, -και εδω συμφωνω- οτι αλλη η κατανομη βαρους, σχεδον ιδανικη στην 1 (50:50 περιπου) και αλλη στην Ε30 3αρα Bmw. Δεν παει ομως με τον τυπο αμαξωματος απαραιτητα...Και με 3η διπλώνω την 3άρα...αλλά ελεγχόμενο ΔΕΝ μπορεί να είναι, ούτε μπορείς να προκαλέσεις drift λόγω έλλειψης μπλοκέ παραμόνο ένα γλυκό πέταγμα του κώλου. That's all.
Για την 116i τώρα με 136 τουρμπάτα άλογα, κράτα μικρό καλάθι κατά πόσο θα κάνει παπαροκάδες.
Για άλλη μια φορά...μην βιάζεσαι και περίμενε να βγει και να το οδηγήσεις...άσε τη θεωρία, τα βίντεο και τα περιοδικά και κάνε λίγο υπομονή.
Ασε την 3αρα που οδηγεις. Εχει στησιμο Μ car, με την διαφορα οτι ΔΕΝ εχει την αντιστοιχη δυναμη των M car.
Σου δινει δηλαδη την αισθηση, το γενικοτερο feeling και ΠΟΛΥ καλο κρατημα, αλλα ΟΧΙ sliding καταστασεις και γενικοτερο παιχνιδι. Εδω στο fifth Gear μετρησαν πλευρικα g πανω απο 1.1 σε αυτο το αυτοκινητο, ειναι δυνατον να ψαχνεις για ελεγχομενο drift με 21χλγμ ροπη? Ειναι ΑΛΛΟ το στησιμο, μην συγκρινεις λαθος πραγματα.
Για αυτο σου ανεφερα την 120i . Αλλο στησιμο, που δεν εχει να κανει τοσο με τον τυπο αμαξωματος, αλλα με σεταρισμα-γεωμετρια-τυπο αναρτησης, και διαστασεις τροχων. Η 120i σαφεστατα γλυστραει και μαλιστα ελεγχομενα, και χωρις μπλοκε.
Επισης, σε οτι αφορα το μηχανικο μπλοκε, αυτο φυσικα και βοηθαει, ΑΛΛΑ 1ον δεν ειναι πανακεια σε δημοσιο δρομο με εναλλασσομενο δεικτη τριβης ανα τετραγωνικα εκατοστα, (σε πιστα ή ομοιομορφη επιφανεια σε συντελεστη τριβης φαινεται η δουλεια του 100%) 2ον απαιτει συνηθως γρηγοροτερες αντιδρασεις σε τιμονι, και 3ον δεν ταιριαζει σε ολους τους οδηγους.
Το drift και μαλιστα ελεγχομενο, ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙ την υπαρξη μηχανικου μπλοκε Νικο.
Μια 335i μπορει να κανει drift συνεχομενα και ελεγχομενα, μεχρι να μεινει με τις ζαντες. Μια απλη boxster χωρις εξτρα μπλοκε, επισης το ιδιο.
Ακομα και ενα MX5 1.8 ΧΩΡΙΣ το εξτρα μπλοκε (σε αυτα τα κυβικα) μπορει να ντριφταρει ελεγχομενα.
Η κυριοτερη διαφορα με μπλοκε/χωρις ειναι οτι αυτο που δεν εχει, αναλογα την περισσια ισχυ, ο εσωτερικος του τροχος σπιναρει απο αρκετα εως τρελα, με το αντιστοιχο καπνισμα ελαστικων. Το γενικοτερο ζυγισμα του αυτοκινητου ειναι αυτο που συμβαλλει κυριως στον ευκολο ή δυσκολο ελεγχο ενος drift.
Οι 'παπαροκαδες' που ειπα, για να το κανω ακομα μια φορα πιο συγκεκριμενο, αφορουν το γλυστρημα και τον ελεγχο- διαρκεια αυτου. Τιποτε λιγοτερο, τιποτε περισσοτερο.
Το γλυστρημα της δηλαδη, ακομα και μιας 116i, κατα την δικη μου αποψη θα ειναι εφικτο και ευκολα ελεγχομενο, ειτε εχει ηλεκτρομπλοκε οπως της 135i πχ ειτε οχι, εφοσον τα ηλεκτρονικα της, οπως παραδοσιακα μεχρις στιγμης στην Bmw απενεργοποιουνται -σταδιακα- πληρως, και εφοσον δεν φοραει -ως εξτρα- τις μεγαλυτερες δυνατες διαστασεις τυπου pimp my ride σε τροχους. -
Αν δωσετε 30+ για το 1 δωστε και αλλα 1000 για ενα μαντα να κανετε πλατειες. Που ειναι και vintage!
-
Kακά τα ψέματα παιδιά. Ότι και να είναι, Golf δεν θα είναι. Ειπώθηκε και παραπάνω.
Άλλωστε εμείς εδώ μέσα (και λίγοι παραέξω) ασχολούνται με το αν η κίνηση είναι στο σωστό άξονα, αν θα διπλώνει κλπ Οι μισοί από αυτούς που θα την οδηγούν ούτε που θα ξέρουν κατά που πέφτει η κίνηση. Το esp θα βγαίνει ολότελα?
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Και γω λέω ότι θα έχει παιχνιδιάρικη ουρά , έμαθα επίσης ότι ο τετρακύλινδρος τούρμπο προσομοιώνει τα εξακύλινδρα 2000 και 2200 μόνο τον ήχο δεν μπορούν να αναπαράγουν αλλά και το μπάσο βουητό του τούρμπο δεν θα είναι καθόλου άσχημο , πρόκειται για κάτι κοντά σε ε46 τα παραπάνω μου τα είπε τεχνικός της εταιρίας που του τα είπαν γερμανοί σε σεμινάρι είδομεν .Ε ρε τι άλλες θα σκεφτούν να πουν για να δικαιολογήσουν τα ντούρμπα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και γω λέω ότι θα έχει παιχνιδιάρικη ουρά , έμαθα επίσης ότι ο τετρακύλινδρος τούρμπο προσομοιώνει τα εξακύλινδρα 2000 και 2200 μόνο τον ήχο δεν μπορούν να αναπαράγουν αλλά και το μπάσο βουητό του τούρμπο δεν θα είναι καθόλου άσχημο , πρόκειται για κάτι κοντά σε ε46 τα παραπάνω μου τα είπε τεχνικός της εταιρίας που του τα είπαν γερμανοί σε σεμινάρι είδομεν .
Ε ρε τι άλλες θα σκεφτούν να πουν για να δικαιολογήσουν τα ντούρμπα...
Αλεξανδρε, προσεξε, στο τελος θα μεινεις μονος σου παραπονεμενος στην γωνια, και δεν θα σε 'παιζουν' τα αλλα παιδακια
αφου, ολα θα εχουν τουρμπο, και εσυ θα εχεις μεινει ατμοσφαιρικος... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και γω λέω ότι θα έχει παιχνιδιάρικη ουρά , έμαθα επίσης ότι ο τετρακύλινδρος τούρμπο προσομοιώνει τα εξακύλινδρα 2000 και 2200 μόνο τον ήχο δεν μπορούν να αναπαράγουν αλλά και το μπάσο βουητό του τούρμπο δεν θα είναι καθόλου άσχημο , πρόκειται για κάτι κοντά σε ε46 τα παραπάνω μου τα είπε τεχνικός της εταιρίας που του τα είπαν γερμανοί σε σεμινάρι είδομεν .
Ε ρε τι άλλες θα σκεφτούν να πουν για να δικαιολογήσουν τα ντούρμπα...
Θα βγαλουν V6 simulators,αντιστοιχα των turbo.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αλεξανδρε, προσεξε, στο τελος θα μεινεις μονος σου παραπονεμενος στην γωνια, και δεν θα σε 'παιζουν' τα αλλα παιδακια
αφου, ολα θα εχουν τουρμπο, και εσυ θα εχεις μεινει ατμοσφαιρικος...Και εγώ ατμοσφαιρικός θέλω να παραμείνω..........
με V8 όμως....
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Αλεξανδρε, προσεξε, στο τελος θα μεινεις μονος σου παραπονεμενος στην γωνια, και δεν θα σε 'παιζουν' τα αλλα παιδακια
αφου, ολα θα εχουν τουρμπο, και εσυ θα εχεις μεινει ατμοσφαιρικος...Και εγώ ατμοσφαιρικός θέλω να παραμείνω..........
με V8 όμως....
Kαλα στην δικη σου κατηγορια, ΟΛΟΙ θελουμε...
Μην ανεβαζεις το επιπεδο της συζητησης με V8 , εδω μιλαμε για ταπεινα 4κυλινδρα χρεπακια
μεχρι τα δυο λιτρα το πολυ... -
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
την ειδα σήμερα να τσουλάει σε κοκκινο χρώμα.μακράν καλύτερη απο την παλαιότερη.
-
οχι ρε μαν. την είδες; καμία σχεση...
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
οχι ρε μαν. την είδες; καμία σχεση...Κοιτα, το συγκεκριμενο μοντελο ουτε καν με απασχολει (οπως και η προηγουμενη γενια) αλλα απλα και μονο απο περιεργεια θα περασω να τη δω αυριο μιας και ανεβαινω πανω. Ειδομεν...
-
Καλά ρε παιδιά, σιγά το δύσκολο να είναι πιο όμορφη από την προηγούμενη...
BMW 1 Series (F20) 2011