-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Σκεφτομαι να γεμισω το ρεζεβουαρ της βενζινης μεχρι τερμα και να το διατηρω γεματο (μολις πεφτει στα 3/4 να το ξαναγεμιζω).Υπαρχει περιπτωση να 'παλιωσει' η βενζινη;
Τι συμπτωματα υπαρχουν, και ποσο καιρο χρειαζεται για να χασει τις ιδιοτητες της (αν υπαρχει τετοια περιπτωση);τωρα το καλοκαιρι απ'οσο καταλαβα καιει ελαχιστη, το χειμωνα θα δουμε
Μέχρι 3 μήνες που έφτασα ένα ρεζερβουάρ, δεν είδα κανένα πρόβλημα.
Τι λέει το ATIKER; Για πες μας.
-
Ο χρήστης kostas289 έγραψε:
Γεια σου συν-αυτοκίνητε
Τι σύστημα έχεις στο αυγό; Λαδιέρες κλπ; Προβλήματα; Κατανάλωση;Εταιρεία : Stargas
Μοντέλο: Polar Injection System (Polar.i.s.)
Λαδιέρα : Όχι
Κατανάλωση : ~ + 5% (ανάλογα το πρατήριο )
Προβλήματα : Έλάχιστη απώλεια ισχύος, αισθητή όμως για αυτοκίνητο με μόλις 70 ίππους και ενοχλητική...
Κόστος : 1.560 ευρώ
Απόσβεση σε 5 μήνες : ~ 500 ευρώΤουρκικό δεν είναι αυτο ; Πολλα δεν έδωσες νομίζω στον πειραιά τα βάζουν με 1000 1100 ευρω με ΦΠΑ με λαδιερα άκουσα ότι είναι πολυ εύκολο στην τοποθέτηση του !!
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Να σημειώσω ότι πλέον (εδώ και 3000χλμ) χρησιμοποιώ μίγμα 50:50 λιπαντικού για βαλβίδες μαζί με 10w40 API SL (το πιο φτηνό που βρίσκω), σε ποσότητα 4πλασια περίπου από αυτή που προτείνει ο κατασκευαστής του λαδιού για τις βαλβίδες.
Αυτό αντιστοιχεί σε περίπου 250ml ανά 1000 χιλιόμετρα.Που το σκέφτηκες αυτό? Μόνος σου? Και ο καταλύτης που το έχεις καταντήσει δίχρονο? Δεν μου φάινεται καλή η σκέψη σου...
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Μέχρι 3 μήνες που έφτασα ένα ρεζερβουάρ, δεν είδα κανένα πρόβλημα.
Τι λέει το ATIKER; Για πες μας.
θα το γεμισω και θα το εχω γεματο, καλοκαιρι ειναι δεν ξερεις ποτε...
Ακομα μια ερωτηση: Το λιπαντικο που μπαινει στη δεξαμενη καυσιμου (tunap) αντικαθιστά ή συμπληρωνει τη λαδιερα;
Κραταει για αρκετες χιλιαδες χιλιομετρα και ειναι (υποτιθεται;) πιο σύγχρονο τεχνολογικα.Για το ΑΤΙΚΕΡ δεν μπορω να πω πολλα γιατι εκανα μονο 300 χιλιομετρα.
Για την ωρα ειναι σαν να εχω βενζινη, δεν καταλαβα τιποταΑυτό τι είναι:
Η Γερμανική εταιρεία λιπαντικών ERC, δημιούργησε τη σειρά πρόσθετων λιπαντικών Gaslube με εφαρμογή σε όλους τους τύπους κινητήρων με υγραέριο. Το προϊόν είναι πιστοποιημένο με DEKRA και εκτός από λίπανση των μηχανικών μερών καθαρίζει και το σύστημα ψεκασμού υγραερίου.
Συγκεκριμένα:
- Προστατεύει τις βαλβίδες και τις έδρες βαλβίδων
- Καθαρίζει τα μπεκ υγραερίου
- Μειώνει τις φθορές και προστατεύει τα μηχανικά μέρη
- Σταθεροποιεί την κατανάλωση και μειώνει τους ρύπους
- Συμβατό με όλους τους μηχανισμούς λίπανσης.
http://www.lpgas.gr/images/stories/pdf/ ... GB_ERC.pdf
-
Ένα ακόμη λιπαντικό για λαδιέρα...
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Ένα ακόμη λιπαντικό για λαδιέρα...+1
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Να σημειώσω ότι πλέον (εδώ και 3000χλμ) χρησιμοποιώ μίγμα 50:50 λιπαντικού για βαλβίδες μαζί με 10w40 API SL (το πιο φτηνό που βρίσκω), σε ποσότητα 4πλασια περίπου από αυτή που προτείνει ο κατασκευαστής του λαδιού για τις βαλβίδες.
Αυτό αντιστοιχεί σε περίπου 250ml ανά 1000 χιλιόμετρα.Που το σκέφτηκες αυτό? Μόνος σου? Και ο καταλύτης που το έχεις καταντήσει δίχρονο? Δεν μου φάινεται καλή η σκέψη σου...
Ναι, δική μου σκέψη είναι. Δίχρονο δεν θα το έλεγα με 250 ml ανά 1000χλμ, από τα οποία τα 125 είναι για τις βαλβίδες και το υπόλοιπο κοινό λάδι. Θα μπορούσε να καίει τόσο από μόνο του και να μην θεωρείται πρόβλημα. Δες και τα vw!!!!
Όσο για τον καταλύτη, δε νομίζω να έχει ούτε αυτός πρόβλημα. Γι'αυτό βάζω SL λάδι. Το βρίσκω φτηνό και έχει περιορισμένες ποσότητες πρόσθετων που δηλητηριάζουν τον καταλύτη.
Ο θόρυβος του κινητήρα μου πάντως είναι πολύ μειωμένος.
-
Ο χρήστης vasilis351 έγραψε:
Θα ήθελα να προσθέσω κάποια ερωτήματα που έχω από κάποια ανακοίνωση στο forum, του κυρίου matheos και τις κυρίας Hlektras
1.οταν πήγες στο κατάστημα του κυρίου Μπιρμπου και μας λες δεν σου έκανε κλικ με την πρώτη ματιά γιατί άφησες το αυτοκίνητο σου να το κάνει
2.σε ποιο συνεργείο είτε στην Ελλάδα αντιπροσωπεία είτε στο εξωτερικό αλλά και από την ελληνική νομοθεσία επιτρέπεται ο πελάτης να κυκλοφορεί μέσα στον χώρο εργασίας
3.καπου έγραψες ότι δεν σου έκανε την εγκατάσταση ο κύριος Μπιρμπος Χρ. αλλά ένας από τους γιούς του .ας αναφέρουμε ένα τυχαίο όνομα εφόσον μίλησε και η κυρία Hlektra γι αυτό προς θεού είναι τυχαίο δεν έχω κάτι αλλά και ούτε γνωρίζω τον κύριο (Πατσεα) όταν πας το αυτοκίνητο σου για κάποια επισκευή εκεί ασχολείται μόνο ο ίδιος με τα πάντα και η υπάλληλοι κάθονται και δίνουν εντολές διαβάζουν εφημερίδα και πίνουν καφεδάκι η τους αναθέτει κάποια εργασία και στην σημερων ημέρα είναι όλες σοβαρές η εργασίες πάνω στο αυτοκίνητο γιατί τα άτομα αυτά η υπάλληλη πρέπει να βγάλουν τα έξοδα του πχ.μισθο ικα κτλ.
4.γραφεις ότι είχαν τοποθετήσει τον ρελε του συστήματος μόνο για μόστρα και ρωτώ πως δούλευε η όλοι εγκατάσταση μήπως το σύνδεσες εσύ μετά?
5.αφου είδες τσαπατσουλιές όπως μας λες πάνω στη εγκατάσταση γιατί παρέλαβες το αυτοκίνητο
6.που ξέρεις εσύ το ποια νούμερα μπεκ πόσα είναι αυτά ποια η διαδικασία επιλογής τους ποια η διαδικασία επιλογής καλυμπρατορων κτλ.και λες ότι σου έβαλε λάθος μπεκ
7.απο τα λύγα που γνωρίζω στο συγκεκριμένο σύστημα είναι το μοναδικό που δεν κόβεις καλώδια
8.και εφόσον εσύ μας λες ότι κάηκες γιατί ήθελες να κάψεις και την γυναίκα σου μήπως κάτι δεν μας λες και μας το κρύβεις γιατί όσο είδα στο forum μόνο η δυο σας έχετε πρόβλημα με τον συγκεκριμένο κύριο.
9.ξερεις τι σημαίνει να έχουμε μικρό διαρροή αερίου πρώτα ανάβει το τσεκ ότι έχεις πλούσιο μίγμα θα ρετάρει η μηχανή ιδίως στο ρελαντί γιατί θα μπουκώνει έως που θα σβήνει και είναι πολύ ποιο εύκολο να βρεις ποιο μπεκ είναι χαλασμένο με την διαρροή που θα έχει από το να μην έχει το πηνίο του μπεκ τα σωστά ομ στις ανάλογες στροφές εκεί θα έκανα πάσο
Απλώς κάνω μια παρένθεση στο όλο ζήτημα που διάβασα στο forum και έπεσα πάνω στην ανακοίνωση αυτής και είδα ότι μόνο τα συγκεκριμένα άτομα matheos & Hlektra είχαν πρόβλημα
Μήπως αποσκοπεί σε κάποιο διασυρμό αυτού
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΟ κύριος Μπιρμος
Αποστολή: 18/07/11 0:35
Από: Matheos
Προς: bettytsoviΚαλησπέρα σας δικηγόρε του κυρίου μπίρμπου!
1.Αν και δεν μου έκανε το κλικ δεν υπήρχε τότε κάποιο άλλο συνεργείο.(το icom 5 γεννειάς το είχε μόνο ο μπίπμπος).
2.Η νομοθεσία το απαγορεύει αλλά σε όσα συνεργεία έχω πάει ακόμα και στη Γερμανία σε αφήνουν να δεις τι κάνει ο μάστορας στα αυτοκίνητό σου έστω και πίσω από τζάμι π.χ ΚΤΕΟ.
επίσης ένας καλός μάστορας σου εξηγεί τι έκανε στο αυτοκίνητό και πως λειτουργεί.Ο νόμος περι απαγορεύεται ο πελάτης να είναι μέσα στο συνεργείο ήρθε κουτί για τους άσχετους.
3.το κάθε αφεντικό είναι υπεύθυνο για τους τεχνίτες του, όσο καλοί είναι οι τεχνίτες τόσο καλύτερο όνομα αποκτάει Το αφεντικό ή η εταιρία.Όσο για τον ΚΥΡΙΟ ΠΑΤΣΕΑ ας μην συγκρίνουμε τα ασύγκριτα.
4. το σύστημα έπαιρνε κατευθείαν ρεύμα από ένα καλώδιο τησ BSI με αποτέλεσμα να μπερδέυεται το cruse control. Ψάχνοντας μετά τα ηλεκτρικά βρήκα το πρόβλημα και σύνδεσα το ρελέ σωστά.
5.Οι τσαπατσουλιές δεν ήταν με την πρώτη ματιά εμφανές (το πλαστικό του παμπρίζ και τη μη ωραία εγκατάσταση των καλωδίων την ανέφερα και μάλιστα το πλαστικό του παμπρίζ μου το πλήρωσε ο κύριος μπίρμπος ) Πίστευα πως όλα αυτά έγιναν από το φόρτο εργασίας που είχε.
6.Το ότι μου είχε βάλει τα λάθος μπεκ και λάθος καλιμπραδώρους το κατάλαβα όταν πήγα Ιταλία και ρώτησα την icom.
7.Γνωρίζεις πολύ λίγα για τα καλώδια της icom. Αν δεν κόψεις τα καλώδια πως θα κάνεις τις ενώσεις?
8. Ξέρω απο μικροδιαροες όσο και από πλήρες διαρροές ! Τα έχω πάθει και τα 2 όταν μου χάλασαν 2 μπεκ ! Την 2 φορά ήταν τόσο μικρή που δεν άναψε αμέσως το λαμπάκι τις μηχανής !!!
9.Στα δύο αυτοκίνητα τοποθετήθηκε σύστημα icom σχεδόν το ένα πίσω από το άλλο. Τότε δεν ήμουν σχετικός τώρα είμαι.Όσο για το αν έχουν και άλλοι προβλήματα με το μπίρμπο.....- Όλοι όσοι τοποθέτησαν το σύστημα στο μπίρμπο δεν σημαίνει απαρετήτος ότι ξέρουν από ίντερνετ ή γνωρίζουν αυτό το φόρουμ ,και 2ον βρέθηκαν κάποιοι άλλοι σε άλλο φόρουμ
http://www.autogasforum.gr/viewforum.ph ... bbb957c6de
Ελπίζω να σε κάλυψαν οι απάντησής μου έστω και καθυστερημένα !!!
- Όλοι όσοι τοποθέτησαν το σύστημα στο μπίρμπο δεν σημαίνει απαρετήτος ότι ξέρουν από ίντερνετ ή γνωρίζουν αυτό το φόρουμ ,και 2ον βρέθηκαν κάποιοι άλλοι σε άλλο φόρουμ
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Να σημειώσω ότι πλέον (εδώ και 3000χλμ) χρησιμοποιώ μίγμα 50:50 λιπαντικού για βαλβίδες μαζί με 10w40 API SL (το πιο φτηνό που βρίσκω), σε ποσότητα 4πλασια περίπου από αυτή που προτείνει ο κατασκευαστής του λαδιού για τις βαλβίδες.
Αυτό αντιστοιχεί σε περίπου 250ml ανά 1000 χιλιόμετρα.Που το σκέφτηκες αυτό? Μόνος σου? Και ο καταλύτης που το έχεις καταντήσει δίχρονο? Δεν μου φάινεται καλή η σκέψη σου...
Άλλο το κάτι της παραπάνω, και άλλο η υπερβολή.
Άλλο το να παίρνεις δυναμωτικά, και άλλο να κανείς φουλ χρίση αναβολικών….. θα έχεις κατ’ αρχή απόδοση, μα κάτι άλλο θα χαλάσεις. Σίγουρα καλύτερα να χαλάσει γρηγορότερα ένας καταλύτης, παρά το μοτέρ -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Να σημειώσω ότι πλέον (εδώ και 3000χλμ) χρησιμοποιώ μίγμα 50:50 λιπαντικού για βαλβίδες μαζί με 10w40 API SL (το πιο φτηνό που βρίσκω), σε ποσότητα 4πλασια περίπου από αυτή που προτείνει ο κατασκευαστής του λαδιού για τις βαλβίδες.
Αυτό αντιστοιχεί σε περίπου 250ml ανά 1000 χιλιόμετρα.Που το σκέφτηκες αυτό? Μόνος σου? Και ο καταλύτης που το έχεις καταντήσει δίχρονο? Δεν μου φάινεται καλή η σκέψη σου...
Άλλο το κάτι της παραπάνω, και άλλο η υπερβολή.
Άλλο το να παίρνεις δυναμωτικά, και άλλο να κανείς φουλ χρίση αναβολικών….. θα έχεις κατ’ αρχή απόδοση, μα κάτι άλλο θα χαλάσεις. Σίγουρα καλύτερα να χαλάσει γρηγορότερα ένας καταλύτης, παρά το μοτέρΈτσι ακριβώς.
Αν και ψιλοαμφιβάλλω αν θα χαλάσει ο καταλύτης νωρίτερα. Το μέλλον θα δείξει. -
Ο χρήστης Matheos έγραψε:
Θα ήθελα να προσθέσω κάποια ερωτήματα που έχω από κάποια ανακοίνωση στο forum, του κυρίου matheos και τις κυρίας Hlektras
1.οταν πήγες στο κατάστημα του κυρίου Μπιρμπου και μας λες δεν σου έκανε κλικ με την πρώτη ματιά γιατί άφησες το αυτοκίνητο σου να το κάνει
2.σε ποιο συνεργείο είτε στην Ελλάδα αντιπροσωπεία είτε στο εξωτερικό αλλά και από την ελληνική νομοθεσία επιτρέπεται ο πελάτης να κυκλοφορεί μέσα στον χώρο εργασίας
3.καπου έγραψες ότι δεν σου έκανε την εγκατάσταση ο κύριος Μπιρμπος Χρ. αλλά ένας από τους γιούς του .ας αναφέρουμε ένα τυχαίο όνομα εφόσον μίλησε και η κυρία Hlektra γι αυτό προς θεού είναι τυχαίο δεν έχω κάτι αλλά και ούτε γνωρίζω τον κύριο (Πατσεα) όταν πας το αυτοκίνητο σου για κάποια επισκευή εκεί ασχολείται μόνο ο ίδιος με τα πάντα και η υπάλληλοι κάθονται και δίνουν εντολές διαβάζουν εφημερίδα και πίνουν καφεδάκι η τους αναθέτει κάποια εργασία και στην σημερων ημέρα είναι όλες σοβαρές η εργασίες πάνω στο αυτοκίνητο γιατί τα άτομα αυτά η υπάλληλη πρέπει να βγάλουν τα έξοδα του πχ.μισθο ικα κτλ.
4.γραφεις ότι είχαν τοποθετήσει τον ρελε του συστήματος μόνο για μόστρα και ρωτώ πως δούλευε η όλοι εγκατάσταση μήπως το σύνδεσες εσύ μετά?
5.αφου είδες τσαπατσουλιές όπως μας λες πάνω στη εγκατάσταση γιατί παρέλαβες το αυτοκίνητο
6.που ξέρεις εσύ το ποια νούμερα μπεκ πόσα είναι αυτά ποια η διαδικασία επιλογής τους ποια η διαδικασία επιλογής καλυμπρατορων κτλ.και λες ότι σου έβαλε λάθος μπεκ
7.απο τα λύγα που γνωρίζω στο συγκεκριμένο σύστημα είναι το μοναδικό που δεν κόβεις καλώδια
8.και εφόσον εσύ μας λες ότι κάηκες γιατί ήθελες να κάψεις και την γυναίκα σου μήπως κάτι δεν μας λες και μας το κρύβεις γιατί όσο είδα στο forum μόνο η δυο σας έχετε πρόβλημα με τον συγκεκριμένο κύριο.
9.ξερεις τι σημαίνει να έχουμε μικρό διαρροή αερίου πρώτα ανάβει το τσεκ ότι έχεις πλούσιο μίγμα θα ρετάρει η μηχανή ιδίως στο ρελαντί γιατί θα μπουκώνει έως που θα σβήνει και είναι πολύ ποιο εύκολο να βρεις ποιο μπεκ είναι χαλασμένο με την διαρροή που θα έχει από το να μην έχει το πηνίο του μπεκ τα σωστά ομ στις ανάλογες στροφές εκεί θα έκανα πάσο
Απλώς κάνω μια παρένθεση στο όλο ζήτημα που διάβασα στο forum και έπεσα πάνω στην ανακοίνωση αυτής και είδα ότι μόνο τα συγκεκριμένα άτομα matheos & Hlektra είχαν πρόβλημα
Μήπως αποσκοπεί σε κάποιο διασυρμό αυτού
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΟ κύριος Μπιρμος
Αποστολή: 18/07/11 0:35
Από: Matheos
Προς: bettytsoviΚαλησπέρα σας δικηγόρε του κυρίου μπίρμπου!
1.Αν και δεν μου έκανε το κλικ δεν υπήρχε τότε κάποιο άλλο συνεργείο.(το icom 5 γεννειάς το είχε μόνο ο μπίπμπος).
2.Η νομοθεσία το απαγορεύει αλλά σε όσα συνεργεία έχω πάει ακόμα και στη Γερμανία σε αφήνουν να δεις τι κάνει ο μάστορας στα αυτοκίνητό σου έστω και πίσω από τζάμι π.χ ΚΤΕΟ.
επίσης ένας καλός μάστορας σου εξηγεί τι έκανε στο αυτοκίνητό και πως λειτουργεί.Ο νόμος περι απαγορεύεται ο πελάτης να είναι μέσα στο συνεργείο ήρθε κουτί για τους άσχετους.
3.το κάθε αφεντικό είναι υπεύθυνο για τους τεχνίτες του, όσο καλοί είναι οι τεχνίτες τόσο καλύτερο όνομα αποκτάει Το αφεντικό ή η εταιρία.Όσο για τον ΚΥΡΙΟ ΠΑΤΣΕΑ ας μην συγκρίνουμε τα ασύγκριτα.
4. το σύστημα έπαιρνε κατευθείαν ρεύμα από ένα καλώδιο τησ BSI με αποτέλεσμα να μπερδέυεται το cruse control. Ψάχνοντας μετά τα ηλεκτρικά βρήκα το πρόβλημα και σύνδεσα το ρελέ σωστά.
5.Οι τσαπατσουλιές δεν ήταν με την πρώτη ματιά εμφανές (το πλαστικό του παμπρίζ και τη μη ωραία εγκατάσταση των καλωδίων την ανέφερα και μάλιστα το πλαστικό του παμπρίζ μου το πλήρωσε ο κύριος μπίρμπος ) Πίστευα πως όλα αυτά έγιναν από το φόρτο εργασίας που είχε.
6.Το ότι μου είχε βάλει τα λάθος μπεκ και λάθος καλιμπραδώρους το κατάλαβα όταν πήγα Ιταλία και ρώτησα την icom.
7.Γνωρίζεις πολύ λίγα για τα καλώδια της icom. Αν δεν κόψεις τα καλώδια πως θα κάνεις τις ενώσεις?
8. Ξέρω απο μικροδιαροες όσο και από πλήρες διαρροές ! Τα έχω πάθει και τα 2 όταν μου χάλασαν 2 μπεκ ! Την 2 φορά ήταν τόσο μικρή που δεν άναψε αμέσως το λαμπάκι τις μηχανής !!!
9.Στα δύο αυτοκίνητα τοποθετήθηκε σύστημα icom σχεδόν το ένα πίσω από το άλλο. Τότε δεν ήμουν σχετικός τώρα είμαι.Όσο για το αν έχουν και άλλοι προβλήματα με το μπίρμπο.....- Όλοι όσοι τοποθέτησαν το σύστημα στο μπίρμπο δεν σημαίνει απαρετήτος ότι ξέρουν από ίντερνετ ή γνωρίζουν αυτό το φόρουμ ,και 2ον βρέθηκαν κάποιοι άλλοι σε άλλο φόρουμ
http://www.autogasforum.gr/viewforum.ph ... bbb957c6de
Ελπίζω να σε κάλυψαν οι απάντησής μου έστω και καθυστερημένα !!!
Δεν θέλω να σχολιάσω συναδέλφους. Εάν κρίνω ότι κάτι κάπου πάει στραβά παίρνω τηλέφωνα.
Οι τοίχοι μου είναι γεμάτοι με απαγορευτικές πινακίδες, με ενδείξεις για το κίνδυνο. Αυτό για να μην μας τα ’σπάνε’, και για να καλυφτώ νομικά σε περίπτωση ατυχήματος. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν κυκλοφορούν !!!!!!...... όταν κρίνω ότι δεν ενοχλούν γνωστοί πελάτες μας με ικανότητα, τους μουντζουρώνω κιόλας!!!!....... τζάμπα βοηθοί!!!...
Υπάρχουν κάμερες ακριβείας και με ακουστικό, σε όλες της θέσεις εργασίας, καθώς και μεγαφωνική, που καταλήγουν στο γραφείο μου!!!.... δεκαπενθήμερη εικοσιτετράωρη εγράφη…. Όλα αυτά μέσω του σερβερ μου, τα βλέπω από οπού και εάν είμαι στον κόσμο….. ένας manager σήμερα, έχει απεριόριστα όπλα παρακολούθησης και παρεμβολής. Είναι απλό την πέμπτη το απόγευμα που συνηθίζω να κάνω meeting, να δείχνω τι για έμενα δεν έγινε καλά, και να το βλέπει ο μάστορας…… Πάντως τα 22 χρόνια που τους έχω, δεν μου αφήνουν περιθώρια να το παίξω μάγκας. Πολλές φορές μάλιστα τους ρωτώ, με τσαμπουκά, για να μην μου τον σπάσουν!!!!!.....
Όλα αυτά τα γράφω για να καταλάβετε, ότι ένας master manager, μπορεί να παράγει ‘λουλούδια’, χωρίς να μουντζουρώνετε, αρκεί να έχει σωστή επιλογή εμψύχου, άψυχου, και εποπτικού υλικού. Σίγουρα να πληρώνει καλά, για να μπορεί να σιχτιρίζει, χωρίς τον κίνδυνο αποχωρήσεων……
Μην κοιτάτε πως μιλώ εδώ μέσα, δεν με παίρνει…. Είμαι βόθρος στο μαγαζί….. πολλές φορές τρομάζουν και οι πελάτες, μα βλέπουν και το αποτέλεσμα….
Πάντα δίδασκα ότι της δουλειάς, προπορεύετε η οργάνωση.
Ένα μικρό σεμινάριο για συναδέλφους!!!!!.....Και σιγά μην ‘έκανα’ μετατροπή στον φίλο μου Dimitris TL, και πλήρωνα και τεχνίτη……..
Καλέ μου φίλε η πλάκα εργασίας σήμερα, έχει κόλπο, και μπροστά καταπράσινες συκιές…..
(εκτός από τα καταπληκτικά τεχνικά του προσόντα, είναι και φωτώ ******……)
ΑΝΤΩΝΗΣ. - Όλοι όσοι τοποθέτησαν το σύστημα στο μπίρμπο δεν σημαίνει απαρετήτος ότι ξέρουν από ίντερνετ ή γνωρίζουν αυτό το φόρουμ ,και 2ον βρέθηκαν κάποιοι άλλοι σε άλλο φόρουμ
-
Μαστρ Αντωνη μια που σε πετυχα, ΔΕΝ εχεις πει γνωμη για τους εγκεφαλους με ικανοτητα διπλης χαρτογραφησης τυπου MEGAsquirt
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Μαστρ Αντωνη μια που σε πετυχα, ΔΕΝ εχεις πει γνωμη για τους εγκεφαλους με ικανοτητα διπλης χαρτογραφησης τυπου MEGAsquirt
Είναι μια μεγάλη εξέλιξη. Τους χρησιμοποιώ στα αγωνιστικά.
Στην περίπτωση του αεριού, (πολλαπλά καύσιμα), στην πρώτη βαθμίδα, αντιγράφεις τον μαμά βενζίνα, και στην δεύτερη κάποιο προσχέδιο χάρτη γι αέριο, και μετά δοκιμές με όργανα για τελειοποίηση.
Βεβαία υπάρχει η περίπτωση να αντιγράψεις τον μαμά δυο φορές, και στην δεύτερη εκδοχή, να παίξεις με τα επί μέρους στοιχεία – ρυθμίσεις για το αέριο. Εάν το επιτύχεις, η συμβατότητα του προγράμματος θα είναι ‘θεός’.
Απέφευγα να μιλήσω, πηδούσα σελίδα, διότι ένας τέτοιος προγραμματισμός σε χρόνο, παίρνει όσο και η κεντρική εγκατάσταση…
Σίγουρα ένα διπλός εγκέφαλος έχει κόστος…..
Σίγουρα το να ‘σπάσεις’ έναν χάρτη μαμά, για να τον μεταφέρεις, μπορεί και να χρειαστείς και 25 δισκέτες!!!....
Εδώ μέσα δεν λογοτεχνώ, δεν φιλοσοφώ, δεν συγγράφω βιβλία, βοηθώ με βάσει τα ‘υλικά’ που διαβάζω….. ότι προτίθενται να αγοράσουν!!!.... το επίπεδο των 800ε για μια εγκατάσταση, με αφήνει αδιάφορο.
Ένας τέτοιος προγραμματισμός, ξεπερνά τα 2500ε σε όλοι του την μορφή και με της κατάλληλες διεργασίες έλεγχου και οριστικού κλειδώματος. Και όταν αλλάξουν οι συνθήκες του καιρού, καθώς και ο τόπος τέλεσης ενός αγώνα, ξανά μανά από την αρχή….. τι να προτείνω εδώ μέσα….. «θα μας πάρουν με της πέτρες»…. Άντε με τα γιαούρτια και τα αυγά που είναι της μόδας και τα τραβάει ο κόκκος τους……
Γύρο γύρο όλο στην πολίτικη το φέρνω!!!!..... μα αυτή δεν είναι η αιτία για της μετατροπές?....
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Ακομα μια ερωτηση: Το λιπαντικο που μπαινει στη δεξαμενη καυσιμου (tunap) αντικαθιστά ή συμπληρωνει τη λαδιερα;
Κραταει για αρκετες χιλιαδες χιλιομετρα και ειναι (υποτιθεται;) πιο σύγχρονο τεχνολογικα.για τη λίπανση τι λετε;
αρκει το tunap;
-
Ε λοιπόν, έχει πολύ πλάκα αυτό το τόπικ.
Παίζουν από εγκαταστάσεις των 800 ευρώ σε αυτοκίνητα των 800 ευρώ για να πάμε στη δουλειά μας μπας και βγάλουμε κανένα φράγκο και δεν καταλήξουμε στην πλατεία, μέχρι εγκαταστάσεις των 2500 με εξτρά άλλα 2500 χιλιάρικα για να ρυθμιστεί το ρημάδι μπας και παίξει σωστά, μέχρι πλήρες ξήλωμα κινητήρα και ηλεκτρονικών να βάλουμε πετρέλαιο.
Για πάμε παρακάτω.
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Ακομα μια ερωτηση: Το λιπαντικο που μπαινει στη δεξαμενη καυσιμου (tunap) αντικαθιστά ή συμπληρωνει τη λαδιερα;
Κραταει για αρκετες χιλιαδες χιλιομετρα και ειναι (υποτιθεται;) πιο σύγχρονο τεχνολογικα.για τη λίπανση τι λετε;
αρκει το tunap;
Όσον αφορά τις βαλβίδες, ο θεός και η ψυχή του. Εγώ όπως είδες, στο μέτρημα είμαι. Έχω και ευαίσθητο αυτοκίνητο... θα δείξει.
-
οκ, αλλα σύμφωνα με τους κατασκευαστες τους κανουν την ιδια δουλεια; ή χρειάζοναται και τα 2;
αυτο δεν καταλαβα ακομη.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Ε λοιπόν, έχει πολύ πλάκα αυτό το τόπικ.με εξτρά άλλα 2500 χιλιάρικα για να ρυθμιστεί το ρημάδι μπας και παίξει σωστά,
Για πάμε παρακάτω.
( μια και το εθιξα εγω το θεμα φανταζομαι οτι με 'πιανει' το ανωτερο)
Προσωπικά δεν ρωταω καθολου για πλακα. Το αυτοκινητο στην οποιαδηποτε μορφη του ειναι το χομπυ μου ( παρεπιπτοντως το εχω σπουδασει κι ολας στη ΔΕΛΤΑ) και επιδιωκω στα πλαισια αυτου του χομπυ να ενημερωνωμαι επι των τεχνικών θεματων ειδικά οταν βρισκω εναν ανθρωπο με μουτζουρα στα χερια να απαντησει οτι παπαρια τον ρωταω..
Ασχετα αν ο συγκεκριμενος εγκεφαλος εχει ΠΟΛΥ μικροτερο κοστος απο αυτο που αναφερει και επεισεις σου ερχεται και με 'προφορτωμενες' βασικές ρυθμισεις.Αν θες απο τον μαστορα θελω την 'τεχνικη' του εμεπιρια στο θεμα κι οχι την 'οικονομική'. Κι η τεχνική του μου επιβεβαιωσε αυτο που εγω φανταζομουν κι αυτος ξερει ( κι αυτη ειναι η διαφορά μεταξυ εμου του... μαστορα του πληκτρολογιου και του πραγματικου μαστορα, αυτο το 'ξερει')
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
οκ, αλλα σύμφωνα με τους κατασκευαστες τους κανουν την ιδια δουλεια; ή χρειάζοναται και τα 2;αυτο δεν καταλαβα ακομη.
- Σύμφωνα με τους κατασκευαστές λαδιέρα, θέλεις λαδιέρα.
- Σύμφωνα με την τουναπ, θες τουναπ.
- Σύμφωνα με πολλούς εγκαταστάτες υγραερίου θες λαδιέρα.
- Σύμφωνα με άλλους τόσους, δεν θες λαδιέρα.
...και πάει λέγοντας.
Αυτά που άκουσα χθες με το ακουστικό μου λένε ότι η λαδιέρα κάνει δουλειά, ησυχάζουν οι θόρυβοι.
Το βρίσκω λογικό γιατί το πάνω μέρος του κυλίνδρου δουλεύει σχεδόν χωρίς λάδι και εκεί είναι που συνήθως βρίσκεται φθορά και κάνεις ρεκτιφιέ.Όσον αφορά τις βαλβίδες, δεν έχω ασφαλή συμπεράσματα. Πιστεύω ότι θα έχω στους επόμενους μήνες.
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Ε λοιπόν, έχει πολύ πλάκα αυτό το τόπικ.
με εξτρά άλλα 2500 χιλιάρικα για να ρυθμιστεί το ρημάδι μπας και παίξει σωστά,
Για πάμε παρακάτω.
( μια και το εθιξα εγω το θεμα φανταζομαι οτι με 'πιανει' το ανωτερο)
Προσωπικά δεν ρωταω καθολου για πλακα. Το αυτοκινητο στην οποιαδηποτε μορφη του ειναι το χομπυ μου ( παρεπιπτοντως το εχω σπουδασει κι ολας στη ΔΕΛΤΑ) και επιδιωκω στα πλαισια αυτου του χομπυ να ενημερωνωμαι επι των τεχνικών θεματων ειδικά οταν βρισκω εναν ανθρωπο με μουτζουρα στα χερια να απαντησει οτι παπαρια τον ρωταω..
Ασχετα αν ο συγκεκριμενος εγκεφαλος εχει ΠΟΛΥ μικροτερο κοστος απο αυτο που αναφερει και επεισεις σου ερχεται και με 'προφορτωμενες' βασικές ρυθμισεις.Αν θες απο τον μαστορα θελω την 'τεχνικη' του εμεπιρια στο θεμα κι οχι την 'οικονομική'. Κι η τεχνική του μου επιβεβαιωσε αυτο που εγω φανταζομουν κι αυτος ξερει ( κι αυτη ειναι η διαφορά μεταξυ εμου του... μαστορα του πληκτρολογιου και του πραγματικου μαστορα, αυτο το 'ξερει')
Ελεύθερα. Απλώς είδα την ερώτηση και την απάντηση από τη δική μου σκοπιά.
Αυτό που ζητάω εγώ τελικά είναι να κινούμαι οικονομικά και αξιόπιστα, εξ ου και το σχόλιο.
Δεν αναφερόταν προσωπικά σε 'σένα.
Υγραεριοκίνηση!