Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
    • 1
    • 2
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 560
    • 561
    • 57 / 561
    Περί αυτοκίνησης
    62
    11206
    57577
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harisnikolop last edited by

      Ο χρήστης spiros έγραψε:

      Επειδή δεν ξέρω σε ποιό τόπικ ταιριάζει και επειδή μου φαίνεται λάθος συμπεριφορά, το γράφω εδώ. Ήμουν σήμερα συνοδηγός σε αυτοκίνητο, του οποίου ο οδηγός ειχε την εξής συμπεριφορά στις στροφές:Κατά την διάρκεια της στροφής, αντί να έχει συνεχώς μία συγκεκριμένη κλίση στο τιμόνι( να το έχει στριμμένο π.χ 30 μοίρες συνεχώς κατά την διάρκεια της στροφής) έκανε συνέχεια την εξής κίνηση. Έστριβε λίγο το τιμόνι, το επανέφερε για δέκατα του δευτερολέπτου, και μετά συνέχιζε πάλι να το στρίβει και μετά πάλι το επανέφερε.Είναι σωστή αυτή η κίνηση?

      τι ηλικια ηταν ο οδηγος και ποση εμπειρια ειχε?

      Ηλικία 65, εμπειρία η φυσιολογική εμπειρία ενός νορμάλ ανθρώπου που αντιμετωπίζει το αυτοκίνητο σαν ένα απλό μέσο μεταφοράς.Ελπίζω να με κατάλαβες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ioannistsa last edited by

        Ο χρήστης spiros έγραψε:

        Επειδή δεν ξέρω σε ποιό τόπικ ταιριάζει και επειδή μου φαίνεται λάθος συμπεριφορά, το γράφω εδώ. Ήμουν σήμερα συνοδηγός σε αυτοκίνητο, του οποίου ο οδηγός ειχε την εξής συμπεριφορά στις στροφές:Κατά την διάρκεια της στροφής, αντί να έχει συνεχώς μία συγκεκριμένη κλίση στο τιμόνι( να το έχει στριμμένο π.χ 30 μοίρες συνεχώς κατά την διάρκεια της στροφής) έκανε συνέχεια την εξής κίνηση. Έστριβε λίγο το τιμόνι, το επανέφερε για δέκατα του δευτερολέπτου, και μετά συνέχιζε πάλι να το στρίβει και μετά πάλι το επανέφερε.Είναι σωστή αυτή η κίνηση?

        τι ηλικια ηταν ο οδηγος και ποση εμπειρια ειχε?

        Αφού ήσουν συνοδηγός γιατί δεν ρώτησες τον Οδηγό ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          spiros last edited by

          Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:

          Επειδή δεν ξέρω σε ποιό τόπικ ταιριάζει και επειδή μου φαίνεται λάθος συμπεριφορά, το γράφω εδώ. Ήμουν σήμερα συνοδηγός σε αυτοκίνητο, του οποίου ο οδηγός ειχε την εξής συμπεριφορά στις στροφές:Κατά την διάρκεια της στροφής, αντί να έχει συνεχώς μία συγκεκριμένη κλίση στο τιμόνι( να το έχει στριμμένο π.χ 30 μοίρες συνεχώς κατά την διάρκεια της στροφής) έκανε συνέχεια την εξής κίνηση. Έστριβε λίγο το τιμόνι, το επανέφερε για δέκατα του δευτερολέπτου, και μετά συνέχιζε πάλι να το στρίβει και μετά πάλι το επανέφερε.Είναι σωστή αυτή η κίνηση?

          τι ηλικια ηταν ο οδηγος και ποση εμπειρια ειχε?

          Ηλικία 65, εμπειρία η φυσιολογική εμπειρία ενός νορμάλ ανθρώπου που αντιμετωπίζει το αυτοκίνητο σαν ένα απλό μέσο μεταφοράς.Ελπίζω να με κατάλαβες.

          o ανθρωπος μαλλον δεν κανει να οδηγει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kvlachos last edited by

            Σημερα στη Χαμοστερνας, οδηγος σε ασημι Cordoba, επινε μπυριτσα στο φαναρι .
            Οκ, ειχε 40 βαθμους, αλλα ρε φιλε οδηγεις, πιες κοκακολα γαμωτο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kacey last edited by

              Ο χρήστης IOANNISTSA έγραψε:

              Που το λέει αυτό το 'δεν ισχύει' ?

              Αφού το «Άρθρo 16, Θέση επί της oδoύ, παράγραφος 1» ισχύει για όλους τους δρόμους προς τι η αναφορά των άλλων Άρθρων «Άρθρο 17, Προσπέρασμα - Κυκλοφορία σε στοίχους» και «Άρθρo 29, Kίνηση oχημάτων σε αυτoκινητόδρoμoυς, oδoύς ταχείας κυκλoφoρίας και σήραγγες» ?

              Σε ποιους Δρόμους επιτρέπεται η Κυκλοφορία σε στίχους ?

              Σε ολους τους αστικους με 2+ λωριδες κ υπεραστικους με 3+ λωριδες. Αυτο ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΡΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ οτι μπορεις να καθεσαι οπου θες στον δρομο οταν αυτος ειναι αδειος, σημαινει οτι αυτος που στην Χ λωριδα παει πιο γρηγορα απο αυτον που ειναι στην Ψ λωριδα, ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΕΙ ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΛΩΡΙΔΑ ΤΟΥ. Αυτο δεν καταργει το οτι πρεπει να εισαι στην δεξιοτερη δυνατη, κ ο λογος για αυτο ειναι παρακατω

              Ο χρήστης IOANNISTSA έγραψε:

              Που το λέει αυτό το 'δεν ισχύει' ?

              Αφού το «Άρθρo 16, Θέση επί της oδoύ, παράγραφος 1» ισχύει για όλους τους δρόμους προς τι η αναφορά των άλλων Άρθρων «Άρθρο 17, Προσπέρασμα - Κυκλοφορία σε στοίχους» και «Άρθρo 29, Kίνηση oχημάτων σε αυτoκινητόδρoμoυς, oδoύς ταχείας κυκλoφoρίας και σήραγγες» ?

              Προς τι η ύπαρξη των λουρίδων εφόσον όλοι πρέπει να καταλαμβάνουμε το δεξιό άκρο του οδοστρώματος ?

              α) Ωστε οι δρομοι να χωρανε περισσοτερα αυτοκινητα απο οσα θα χωραγαν αν ειχαν μονο μια λωριδα ο καθενας. Αυτο δεν
              σημαινει οτι σε αδειο δρομο μπορεις να καθεσαι οπου θες.

              β) Στην παραπανω λοιπον περιπτωση οπου ενας δρομος εχει περισσοτερες λωριδες ΓΙΑ ΝΑ ΧΩΡΑΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, υπαρχουν κ διαγραμμισεις για να δειχνουν στα αυτοκινητα πως πρεπει να κινουνται στον δρομο κ να μην ειναι διασπαρτα ατακτως σε ολο το πλατος του. Γιατι αν εκαναν αυτο, τοτε καθε 3+λιγο θα γινονταν φλιπερακια μεταξυ τους. Αυτο δεν σημαινει οτι σε αδειο δρομο μπορεις να καθεσαι οπου θες.

              Προσπαθησε να καταλαβεις το εξης. Για να μην υπαρχει το φαινομενο 10 αυτοκινητα να κλεινουν εναν ολοκληρο κεντρικο δρομο, επειδη κυκλοφορουν διασπαρτα στο πλατος του (σε 2+ λωριδες), πρεπει να υπαρχει ενας κανονας που να οριζει που στεκεται ο καθενας. Αυτος ο κανονας υπαρχει κ λεει οτι καθεσαι στην δεξιοτερη αδεια λωριδα, ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΟΥ. Αυτο που προσπαθει να επιτυχει, ειναι οταν αυξανεται η κινηση, να γεμιζουν οι δρομοι απο την δεξιοτερη προς την αριστεροτερη λωριδα, ωστε να υπαρχει μια ταξη κ επισης ενας διαδρομος απο οπου μπορουν οι γρηγοροτεροι να περνανε τους αργοτερους, ΧΩΡΙΣ ΤΟ 'ΑΡΓΟΤΕΡΟΥΣ' ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΔΗΓΕΙΣ 'ΑΡΓΑ'.

              Τελος, αν ισχυαν αυτα που λες εσυ, τοτε θα ειχαμε το εξης φαινομενο: Κατα τα λεγομενα σου εσυ μπορεις πχ στην ΕΟ, με την δεξια λωριδα αδεια, να καθεσαι στην μεσαια. Επισης λες οτι απαγορευεται να σε περασει καποιος απο δεξια γιατι ειναι παρανομο προσπερασμα κ οχι κινηση σε στοιχους, οπου απλα καποιος συνεχισε την - γρηγοροτερη - πορεια του, μενοντας στην λωριδα του (τι πιο απλο, btw).

              Συγχαρητηρια, με αυτο τον τροπο εχεις καταφερει μοναχος σου να καταργησεις το 33% της ΕΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dmitspan last edited by

                καλά ρε ένα ολόκληρο σ/κ σας άφησα και ακόμα γι'αυτό μιλάτε;

                εντάξει φτάνει το τρολλάρισμα, γύρνα στο καβούκι σου τώρα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  Ο χρήστης IOANNISTSA έγραψε:

                  Που το λέει αυτό το 'δεν ισχύει' ?

                  Αφού το «Άρθρo 16, Θέση επί της oδoύ, παράγραφος 1» ισχύει για όλους τους δρόμους προς τι η αναφορά των άλλων Άρθρων «Άρθρο 17, Προσπέρασμα - Κυκλοφορία σε στοίχους» και «Άρθρo 29, Kίνηση oχημάτων σε αυτoκινητόδρoμoυς, oδoύς ταχείας κυκλoφoρίας και σήραγγες» ?

                  Κάνεις λάθος, οι νόμοι δεν προκύπτουν με λογικά συμπεράσματα, είτε το γράφει σαφώς = ισχύει είτε δεν το γράφει = δεν ισχύει. Εφ΄όσον δε λέει 'το άρθρο 16 ισχύει μόνο τότε και δεν ισχύει τότε' (όπως λέει για το 17 και το 29) τότε ΙΣΧΥΕΙ ΠΑΝΤΑ. Ισχύουν όλα, και το 16 (πάντα), και το 17 (μόνο όταν επιτρέπεται η κίνηση σε στοίχους) και το 29 (μόνο σε αυτοκινητοδρόμους και σήραγγες). Συνεπώς η υποχρέωση χρήσης της δεξιάς λωρίδας ισχύει και στους αυτοκινητόδρομους

                  Προς τι η ύπαρξη των λουρίδων εφόσον όλοι πρέπει να καταλαμβάνουμε το δεξιό άκρο του οδοστρώματος ?

                  1. Διότι η δεξιά γεμίζει οπότε αναγκαστικά πας και στην επόμενη
                  2. Για προσπέρασμα
                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    taurus last edited by

                    Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:
                    Επειδή δεν ξέρω σε ποιό τόπικ ταιριάζει και επειδή μου φαίνεται λάθος συμπεριφορά, το γράφω εδώ. Ήμουν σήμερα συνοδηγός σε αυτοκίνητο, του οποίου ο οδηγός ειχε την εξής συμπεριφορά στις στροφές:Κατά την διάρκεια της στροφής, αντί να έχει συνεχώς μία συγκεκριμένη κλίση στο τιμόνι( να το έχει στριμμένο π.χ 30 μοίρες συνεχώς κατά την διάρκεια της στροφής) έκανε συνέχεια την εξής κίνηση. Έστριβε λίγο το τιμόνι, το επανέφερε για δέκατα του δευτερολέπτου, και μετά συνέχιζε πάλι να το στρίβει και μετά πάλι το επανέφερε.Είναι σωστή αυτή η κίνηση?

                    Ξυλοκόπος ο τύπος, δεν εξηγείται αλλιώς, πέρασε το για

                    Έκανα και ρίμα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      harisnikolop last edited by

                      Ο χρήστης spiros έγραψε:

                      Επειδή δεν ξέρω σε ποιό τόπικ ταιριάζει και επειδή μου φαίνεται λάθος συμπεριφορά, το γράφω εδώ. Ήμουν σήμερα συνοδηγός σε αυτοκίνητο, του οποίου ο οδηγός ειχε την εξής συμπεριφορά στις στροφές:Κατά την διάρκεια της στροφής, αντί να έχει συνεχώς μία συγκεκριμένη κλίση στο τιμόνι( να το έχει στριμμένο π.χ 30 μοίρες συνεχώς κατά την διάρκεια της στροφής) έκανε συνέχεια την εξής κίνηση. Έστριβε λίγο το τιμόνι, το επανέφερε για δέκατα του δευτερολέπτου, και μετά συνέχιζε πάλι να το στρίβει και μετά πάλι το επανέφερε.Είναι σωστή αυτή η κίνηση?

                      τι ηλικια ηταν ο οδηγος και ποση εμπειρια ειχε?

                      Ηλικία 65, εμπειρία η φυσιολογική εμπειρία ενός νορμάλ ανθρώπου που αντιμετωπίζει το αυτοκίνητο σαν ένα απλό μέσο μεταφοράς.Ελπίζω να με κατάλαβες.

                      o ανθρωπος μαλλον δεν κανει να οδηγει.

                      Το μόνο που δεν ξέρω είναι άν υπάρχει περίπτωση να χαθεί ο έλεγχος του αυτοκινήτου με αυτόν τον τρόπο στροφής σε αντίθεση με το τρόπο.Δηλαδή είναι επικίνδυνο?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 2
                        224-v last edited by

                        Αν ο 65χρονος μεχρι τωρα επεζησε....... οδηγοντας ετσι.... ισως να μην ανησυχεις...αλλα καλου κακου μην ξαναμπεις μαζυ του γιατι δεν ξερεις.....η κακια ωρα ποτε θα κτυπησει....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          inimic last edited by

                          Μηπώς προσπαθούσε να κάνει 'φλικ';

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kacey last edited by

                            Εγω αναρωτιεμαι, αν σε μια στροφη σταθερης ακτινας στριβει ετσι, σε μια αποφυγη ή εκτακτο ελιγμο, τι θα κανει?

                            @harisnikolop

                            Οχι, δεν ειναι φυσιολογικος τροπος στριψιματος αυτος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • F
                              festonero last edited by

                              Κατά τη γνώμη μου, το σωστό στρίψιμο είναι το προοδευτικό. Η στροφή και επαναφορά, και ξανά στροφή δείχνει οτι ο οδηγός δεν ξέρει να χειρίζεται σωστά το όχημα του, και δεν μπορεί να εκτιμήσει τη γωνία της στροφής.

                              Πήγα Λαύριο χθες (ή μήπως Σούνιο; ) και στον γνωστό δρόμο που είναι μία λωρίδα ανά κατεύθυνση κάπου μετά τη Σαρωνίδα, μπαίνει κανονικά μπροστά μου από κάθετο στενό ένα hyundai excel. Εγώ πήγαινα με μια φυσιολογική ταχύτητα, 50-60 χλμ/ω και τον πλησίασα φρενάροντας ελαφρώς ωστε να κινηθούμε με την ίδια ταχύτητα.
                              Παρατηρώ οτι ο οδηγός αφού μπήκε στο ρεύμα μου δεν επιτάχυνε αρκετά, οπότε και άναψα φλας ετοιμαζόμενος να τον προσπεράσω. Όμως πριν ξεκινήσω ήρεμα τον ελιγμό προσπέρασης αυτός αποφάσισε να κοκαλώσει για να στρίψει δεξιά σε χωματόδρομο, χωρίς να ανάψει φλας και χωρίς να λειτουργούν τα φώτα φρένων του οπότε και αναγκάστηκα να κόψω επικίνδυνα το τιμόνι αριστερά, περνώντας τον ξυστά.

                              Αν δεν είχα λάβει ήδη αριστερή θέση στο οδόστρωμα για να προσπεράσω θα είχα απλά καρφωθεί πάνω του.
                              Ο από πίσω μου οριακά κατάφερε και πέρασε, μόνο και μόνο επειδή ο ηλίθιος με το hyundai είχε ήδη βγει ο μισός από το δρόμο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Ο χρήστης kacey έγραψε:
                                Εγω αναρωτιεμαι, αν σε μια στροφη σταθερης ακτινας στριβει ετσι, σε μια αποφυγη ή εκτακτο ελιγμο, τι θα κανει?

                                @harisnikolop

                                Οχι, δεν ειναι φυσιολογικος τροπος στριψιματος αυτος.

                                Απλό, θα κεντράρει στον κίνδυνο και θα πέσει πάνω του.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  danaos_master last edited by

                                  Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
                                  ..Παρατηρώ οτι ο οδηγός αφού μπήκε στο ρεύμα μου δεν επιτάχυνε αρκετά, οπότε και άναψα φλας ετοιμαζόμενος να τον προσπεράσω. Όμως πριν ξεκινήσω ήρεμα τον ελιγμό προσπέρασης αυτός αποφάσισε να κοκαλώσει για να στρίψει δεξιά σε χωματόδρομο, χωρίς να ανάψει φλας και χωρίς να λειτουργούν τα φώτα φρένων του οπότε και αναγκάστηκα να κόψω επικίνδυνα το τιμόνι αριστερά, περνώντας τον ξυστά.

                                  Αν δεν είχα λάβει ήδη αριστερή θέση στο οδόστρωμα για να προσπεράσω θα είχα απλά καρφωθεί πάνω του.

                                  Μήπως απλά έπρεπε να κρατούσες περισσότερη απόσταση από το προπορευόμενο όχημα;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dog80 last edited by

                                    Ο χρήστης kacey έγραψε:
                                    2ον στον Κηφισο, απο την Κηφισια μεχρι κ το ΣΕΦ ΔΕΝ υπαρχουν τετοιες πινακιδες. Χτες περασα ξανα, οπως κ περναω τουλαχιστον μια φορα ανα εβδομαδα. Αν υπαρχουν στο ρευμα εισοδου αλλα πριν την Κηφισια, δεν τις εχω προσεξει. Αν μπορεις να ανεβασεις φωτο κ να αναφερεις ακριβως ποια σημεια ειναι αυτα, θα το ξανακοιταξω.

                                    Χθές έκανα μια βόλτα στην εθνική απο Αχαρνών μέχρι Αγ. Στέφανο. Παρατήρησα οτι αυτές οι πινακίδες βρίσκονται πάντα λίγο πρίν τους κόμβους (Αττική οδός, Μεταμόρφωση, Θρακομακεδόνες, Βαρυμπόπη και Αγ. Στέφανος) και ρίχνουν το όριο της δεξιάς στα 80. Λίγο μετά τους κόμβους έχει μία αντίστοιχη πινακίδα που κάνει το όριο της δεξιάς ίδιο με των άλλων λωρίδων.

                                    Προφανώς η πτώση του ορίου πρίν τον κόμβο είναι για διευκόλυνση όσων εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο.

                                    Το ίδιο γίνεται καί ανάποδα, δηλ απο Αγ.Στεφανο προς Αχαρνών, αν και νομίζω οτι απο Αχαρνών και μετά στις γέφυρες το όριο είναι έτσι κι αλλιώς 80 οπότε απο κεί και κάτω δέν έχει τέτοιες πινακίδες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      festonero last edited by

                                      Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:

                                      ..Παρατηρώ οτι ο οδηγός αφού μπήκε στο ρεύμα μου δεν επιτάχυνε αρκετά, οπότε και άναψα φλας ετοιμαζόμενος να τον προσπεράσω. Όμως πριν ξεκινήσω ήρεμα τον ελιγμό προσπέρασης αυτός αποφάσισε να κοκαλώσει για να στρίψει δεξιά σε χωματόδρομο, χωρίς να ανάψει φλας και χωρίς να λειτουργούν τα φώτα φρένων του οπότε και αναγκάστηκα να κόψω επικίνδυνα το τιμόνι αριστερά, περνώντας τον ξυστά.

                                      Αν δεν είχα λάβει ήδη αριστερή θέση στο οδόστρωμα για να προσπεράσω θα είχα απλά καρφωθεί πάνω του.

                                      Μήπως απλά έπρεπε να κρατούσες περισσότερη απόσταση από το προπορευόμενο όχημα;

                                      Κρατούσα απόσταση αλλά και είχα φυσιολογική ταχύτητα. Άλλωστε και όταν μπήκε μπροστά μου το έκανε κανονικά δεν σφηνώθηκε, ήμουν αρκετά μακριά και δεν αναγκαστηκα να φρενάρω για να μπει. Όμως μετά δεν επιτάχυνε, οπότε καθώς τον πλησίαζα έκοβα για να ταιριάξουμε στις ταχύτητες. Όπως έκοβα ταυτόχρονα έλεγχα καθρέφτες και απέναντι ρεύμα για να προσπεράσω και ξαφνικά ενώ έχω ανάψει φλας και έχω πατήσει σχεδόν τη (διπλή) διαχωριστική συνειδητοποιώ οτι έχει ακινητοποιηθεί για να μπει στο χωματόδρομο (είχε μικρή διαφορά ύψους οπότε με ταχύτητα δεν έστριβες εκεί).

                                      Ουσιαστικά ξέχνα τη προσπέραση κλπ, και απλά σκέψου έναν ηλίθιο που κοκκαλώνει μπροστά σου για να στρίψει χωρίς φλας και χωρίς να ανάψουν τα φώτα φρένων.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        danaos_master last edited by

                                        Ο χρήστης FestoNero έγραψε:

                                        ..Παρατηρώ οτι ο οδηγός αφού μπήκε στο ρεύμα μου δεν επιτάχυνε αρκετά, οπότε και άναψα φλας ετοιμαζόμενος να τον προσπεράσω. Όμως πριν ξεκινήσω ήρεμα τον ελιγμό προσπέρασης αυτός αποφάσισε να κοκαλώσει για να στρίψει δεξιά σε χωματόδρομο, χωρίς να ανάψει φλας και χωρίς να λειτουργούν τα φώτα φρένων του οπότε και αναγκάστηκα να κόψω επικίνδυνα το τιμόνι αριστερά, περνώντας τον ξυστά.

                                        Αν δεν είχα λάβει ήδη αριστερή θέση στο οδόστρωμα για να προσπεράσω θα είχα απλά καρφωθεί πάνω του.

                                        Μήπως απλά έπρεπε να κρατούσες περισσότερη απόσταση από το προπορευόμενο όχημα;

                                        Κρατούσα απόσταση αλλά και είχα φυσιολογική ταχύτητα. Άλλωστε και όταν μπήκε μπροστά μου το έκανε κανονικά δεν σφηνώθηκε, ήμουν αρκετά μακριά και δεν αναγκαστηκα να φρενάρω για να μπει. Όμως μετά δεν επιτάχυνε, οπότε καθώς τον πλησίαζα έκοβα για να ταιριάξουμε στις ταχύτητες. Όπως έκοβα ταυτόχρονα έλεγχα καθρέφτες και απέναντι ρεύμα για να προσπεράσω και ξαφνικά ενώ έχω ανάψει φλας και έχω πατήσει σχεδόν τη (διπλή) διαχωριστική συνειδητοποιώ οτι έχει ακινητοποιηθεί για να μπει στο χωματόδρομο (είχε μικρή διαφορά ύψους οπότε με ταχύτητα δεν έστριβες εκεί).

                                        Ουσιαστικά ξέχνα τη προσπέραση κλπ, και απλά σκέψου έναν ηλίθιο που κοκκαλώνει μπροστά σου για να στρίψει χωρίς φλας και χωρίς να ανάψουν τα φώτα φρένων.

                                        Τελικά κρατούσες απόσταση ή όχι;

                                        Γιατί είναι ηλίθιος κάποιος που κοκκαλώνει μπροστά μου για να στρίψει, χωρίς φλας και χωρίς να ανάψουν τα φώτα φρένων;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Z
                                          zorz last edited by

                                          Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
                                          Γιατί είναι ηλίθιος κάποιος που κοκκαλώνει μπροστά μου για να στρίψει, χωρίς φλας και χωρίς να ανάψουν τα φώτα φρένων;

                                          Ερώτηση είναι αυτό;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            djalma last edited by

                                            Δεν ξέρει προφανώς και ρωτάει να μάθει . Κατευθείαν να τον αποπάρεις..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 560
                                            • 561
                                            • 57 / 561
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr