-
Ειμαι ετοιμος για αγορα ενος εκ των δυο μοντελων.
Δεν ξερω και πολλα πολλα απο καινουργιες μηχανες...ειμαι πιο πολυ υπερ της κλασσικης μοτο,αλλα δυστυχως οι κλασσικες δεν ειναι για καθημερινη μετακινηση.
Αν υπαρχει καποιος που να εχει εμπειριες απο τα συγκεκριμενα 2τροχα,ας μου πει την γνωμη του.
Ευχαριστω εκ των προτερων. -
Ειμαι ετοιμος για αγορα ενος εκ των δυο μοντελων.
Δεν ξερω και πολλα πολλα απο καινουργιες μηχανες...ειμαι πιο πολυ υπερ της κλασσικης μοτο,αλλα δυστυχως οι κλασσικες δεν ειναι για καθημερινη μετακινηση.
Αν υπαρχει καποιος που να εχει εμπειριες απο τα συγκεκριμενα 2τροχα,ας μου πει την γνωμη του.
Ευχαριστω εκ των προτερων. -
Ειμαι ετοιμος για αγορα ενος εκ των δυο μοντελων.
Δεν ξερω και πολλα πολλα απο καινουργιες μηχανες...ειμαι πιο πολυ υπερ της κλασσικης μοτο,αλλα δυστυχως οι κλασσικες δεν ειναι για καθημερινη μετακινηση.
Αν υπαρχει καποιος που να εχει εμπειριες απο τα συγκεκριμενα 2τροχα,ας μου πει την γνωμη του.
Ευχαριστω εκ των προτερων. -
Εννοείται το Vstrom, πολύ καλό το transalp αλλα το suzuki είναι παντού καλύτερο απο λίγο εως πάρα πολύ.
-
Χωρίς προσωπική εμπειρία,αλλά από συζητήσεις μέ 'μηχανόβιους' έχω καταλάβει ότι θεωρούν τό Vstrom σαν τό κορυφαίο τής κατηγορίας.
-
θα σου πρότεινα αν το αντέχει η τσέπη σου να πας κατευθείαν στο VStrom 1000
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
θα σου πρότεινα αν το αντέχει η τσέπη σου να πας κατευθείαν στο VStrom 1000Και για το 650...οριακα ειμαι.....αρα δεν το κοβω για το 1000αρι...δυστυχως...
Αν δεν κανω λαθος,οι ομοιοτητες του 650 με το 1000 ειναι πολλες....σωστα;;; -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εννοείται το Vstrom, πολύ καλό το transalp αλλα το suzuki είναι παντού καλύτερο απο λίγο εως πάρα πολύ.Παντού εκτος 'εκτος δρόμου'
Τι να το κανεις το on off αν ειναι να παρκαρεις μαζι με τα street και να κατεβαινεις με τα πόδια στην παραλία???Αν δεν πας χωμα παρε ενα Fazer.
Αν πας και δεν μπορεις να πάρεις Adventure πάρε Transalp -
Και γιατί να υστερεί το Vstrom εκτός δρόμου ?
-
Δεν υπαρχει συγκριση για μενα στις δυο μοτσυκλετες. Η μια ειναι ουσιαστικα σχεδιασης 1988 και η αλλη ειναι 2003. Η μια εχει πλαισιο σωληνωτο και σιδερενιο και η αλλη τυπου deltabox οπως οι street. Η μια εχει 55 αλογα και η αλλη 67. Τι να συγκρινουμε τωρα η v-strom ειναι 15 χρονια μπροστα. Αν εχεις υπομονη (εγω δεν θα ειχα) περιμενε να δεις τη νεα 'varadero' 750 κατα την ανοιξη. Ουσιαστικα η v-strom ειναι μια street με ψηλες αναρτησεις και πιο ορθια θεση οδηγησης απο τα μεσαια street. Εναλακτικα δες και το CBF600.
-
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας.
Ουσιαστικα,αυτο που θελω ειναι ενα αξιοπιστο,ευκολοχρηστο,ανετο και φθηνο στην συντηρηση 2τροχο,για καθημερινη μετακινηση και για καμια μικρη εξορμηση εκτος πολης.
Επισης,εχω θεσει ενα οριο της ταξης των 7-7500 ευρω το πολυ....
Με οσους εχω συζητησει,ολοι μου προτειναν ενα απο τα 2 μοντελα που προανεφερα,γι'αυτο και εθεσα αυτο το ερωτημα.
Δεν ειμαι πολυ του γκαζου στις μηχανες...το προτιμω στους 4 τροχους... ....Και κατι ακομα...ποιες ειναι οι κατηγοριες των τελων κυκλοφοριας για τα 2τροχα και ποσα περιπου να υπολογιζω για ασφαλιστρα;;;
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Και γιατί να υστερεί το Vstrom εκτός δρόμου ?Εχει φαρδυ ασφαλτινο λαστιχο μπροστα, αναρτησεις ρυθμισμενες με εμφαση την ασφαλτο και δεν εχει ποδια κατω απο τον κινητηρα.
Το χωμα ειναι το μονο σημειο που υπερτερει το τρανσαλπ σε σχεση με το v strom, το οποιο σε ολους τους αλλους τομεις ειναι σαφως καλυτερο. -
Για τις αναρτήσεις δεν ξέρω, δεν νομίζω να υστερεί σημαντικά ή καθόλου.
Τα λάστιχα τα αλλάζεις εύκολα πάντως και όσο για την ποδιά δεν νομίζω η πλαστική του τρανσάλπ να σώζει τίποτα.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Για τις αναρτήσεις δεν ξέρω, δεν νομίζω να υστερεί σημαντικά ή καθόλου.Τα λάστιχα τα αλλάζεις εύκολα πάντως και όσο για την ποδιά δεν νομίζω η πλαστική του τρανσάλπ να σώζει τίποτα.
Γιατι νομιζα οτι το τρανσαλπ εχει μεταλική ποδια?
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Για τις αναρτήσεις δεν ξέρω, δεν νομίζω να υστερεί σημαντικά ή καθόλου.
Τα λάστιχα τα αλλάζεις εύκολα πάντως και όσο για την ποδιά δεν νομίζω η πλαστική του τρανσάλπ να σώζει τίποτα.
Γιατι νομιζα οτι το τρανσαλπ εχει μεταλική ποδια?
Γιατι το μπερδεύεις με την africa twin
Δεν είμαι 100% σίγουρος αλλα είμαι 90% σίγουρος πως είναι πλαστική
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Για τις αναρτήσεις δεν ξέρω, δεν νομίζω να υστερεί σημαντικά ή καθόλου.
Τα λάστιχα τα αλλάζεις εύκολα πάντως και όσο για την ποδιά δεν νομίζω η πλαστική του τρανσάλπ να σώζει τίποτα.
Γιατι νομιζα οτι το τρανσαλπ εχει μεταλική ποδια?
Γιατι το μπερδεύεις με την africa twin
Δεν είμαι 100% σίγουρος αλλα είμαι 90% σίγουρος πως είναι πλαστική
Στα ΤΑ 650 η ποδιά είναι πλαστική. Στα 600 ειναι μεταλική. Εύκολα μπορεί κανείς να αντικαταστίσει την πλαστική με μεταλική, υπαρχουν στο εμποριο.
Εγώ έχω την πλαστική αλλά παρά στην πέτρα που έχει φάει δεν έχει τίποτα παρά μόνο γρατσουνιές.
Σχετικά με το ΟFF-road χαρακτήρα, το Στρομ είναι πολύ πίσω από το ΤΑ. Διαφορές :
- Αναρτησεις
- τροχοί με ακτινες
- 21' ιντσες μπροστα για το ΤΑ
- Λάστιχα (το ΤΑ μπορεί να φορέσει πολύ πιο χωμάτινα (Τ63, Μιτας κτλ)
- Κιτ από διάφορες εταιριές (Τουρατεκ κτλ)
- Υποπλαισιο σκυλι - 3 βάλιτσο (κάπου 60 κιλά παραπάνω) + 2 αναβάτες (140 κιλα) + Βάρος μηχανής, και ΠΟΛΥ κακός χωματόδρομος με πετρες και νεροφαγώματα για 20+20Km !!!!!
Έχω 'φάει' πολύ πέτρα, λάσπη και χώμα με το ΤΑ και αν ήταν 30 κιλά ελαφρύτερο θα ήταν ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ, δεν θα το άλλαζα ποτέ. Το Στρομ στο χώμα πηγαίνει όπως περίπου ένα TDM.
Σχετικά με το ΟN-road χαρακτήρα, το TA είναι πολύ πίσω (πολλά χρόνια πίσω) από το VStrom. Tα είπατε παραπάνω.
-
Τα πράγματα είναι όπως τα λέει ο tifozif1 .
-
Σωστός ο tifozif1
Transalp 650 ή V-Strom 650 ;;;