-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δεν εχει λεφτα, η μονη προχειρη λιστα που εχει ειναι τα αυτοκινητα. Αλλα από αυτα θα παρει μόνο 100 εκ ενώ από του φαρμακοποιούν θα έπαιρνε κανα δις για την πλάκα.
οι φαρμακοποιοι ομως θα κατεβαιναν σε απεργια ενω οι αυτοκινητιστες θα γκρινιαξουν 10 μερες στο φορουμ και θα το ξεχασουν
δε μετραει η απεργία τους. Ας εδινε αδεια στο carrefour και θα σου έλεγα εγω...
Δεν εχει σημασία τι λεμε εμεις. Θελει λεφτα τωρα. Αν δε χρεωκοπήσουμε μέχρι τον οκτ. τοτε το ξανασυζητάμε
Λαππας... φυσικά.... εχεις λεφτά και τα έκρυψες
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Για να καταλάβω κάτι, αν εγώ μέσα στο 2011 είχα πουλήσει το αυτοκίνητο, ή μου το είχαν κλέψει, ή είχε καταστραφεί, ή μου το είχε κατασχέσει η τράπεζα, θα εξακολουθούσα να πρέπει να πληρώσω την έκτακτη εισφορά;η οχι...;
-
σας ξαναρωτάω γιατί συνήθως καποιος κοροιδεύει ή ... κάτι άλλο
Το 2011 εχει έκτακτη εισφορά ή όχι? Που το λεει (όχι τι υποθέτουμε)Για το 2010 σίγουρα εχει το ξέρουμε
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Για να καταλάβω κάτι, αν εγώ μέσα στο 2011 είχα πουλήσει το αυτοκίνητο, ή μου το είχαν κλέψει, ή είχε καταστραφεί, ή μου το είχε κατασχέσει η τράπεζα, θα εξακολουθούσα να πρέπει να πληρώσω την έκτακτη εισφορά;H έκτακτη εισφορά προκύπτει από το τεκμήριο αν θυμάμαι καλά. Άρα (λογικά ) θα πληρώσεις μέρος της έκτακτης εισφοράς (όπως θα φορολογηθείς μόνο για τους μήνες κατοχής).
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Για να καταλάβω κάτι, αν εγώ μέσα στο 2011 είχα πουλήσει το αυτοκίνητο, ή μου το είχαν κλέψει, ή είχε καταστραφεί, ή μου το είχε κατασχέσει η τράπεζα, θα εξακολουθούσα να πρέπει να πληρώσω την έκτακτη εισφορά;Αν στο έκλεβαν μέσα στο 2011 θα έπρεπε να πληρώσεις ΟΛΗ την εισφορά, αφού αναφέρεται λογικά στην χρήση του 10' (γι' αυτό και μετράει με το περσινό τεκμήριο...).
Για χαζούς τους έχεις;Ακόμη και σήμερα αν το πουλούσες ή στο έκλεβαν, σε ένα χρόνο από τώρα θα έπρεπε να πληρώσεις την εισφορά για το μισό 2011 (αν τελικά η έκτακτη εισφορά γίνει... μόνιμη! )!
Είπαμε, είναι ...καταπληκτικοί!
ΥΓ: Επειδή κάποιοι μας αποκαλούν γκρινιάρηδες για το... 'πενιχρό' ποσό των 270€ (εφέτος...), θα πω πως το κράτος φέτος μου ζητάει εκτός από την έκτακτη εισφορά για το δίλιτρο αμάξι μου, την έκτακτη (μέχρι το 2014... ) εισφορά στο εισόδημα (στο 2% είμαι...), την εισφορά επειδή είμαι ΕΕ (300€ φέτος, 500€ του χρόνου...), αλλά ενώ τα δυο τελευταία χαράτσια είναι πιο... βαριά, εν τούτοις δεν έχουν την αδικία του αυτοκινήτου: το αυτοκίνητό μου πλέον δεν αξίζει μία σαν μεταχειρισμένο και αν βρεθώ στην ανάγκη δεν θα μπορω να το πουλήσω.
Αυτό, είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβουν ορισμένοι;
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Μα καλά γιατι τους βάζετε ιδέες; Στο μηχανογραφημενο ερωτηματολόγιο της πρόσφατης απογραφής υπήρχαν ένα σωρό ερωτήματα για το σπίτι και τα περιεχόμενα του, εώς κι αν έχει εσωτερική η εξωτερική τουαλέτα.... Προφανώς η ύπαρξη εσωτερικής δηλώνει πολυτελή διαβίωση... Άλλωστε ειχε στο χωριό του κανείς και πριν 30 χρόνια εσωτερική;
Για τους υποστηριχτες του ´με διλιτρο μεγαλωσες ´ απόλυτα λογικό ....Δεν έχει σχέση η απογραφή με την φορολογία...
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Για να καταλάβω κάτι, αν εγώ μέσα στο 2011 είχα πουλήσει το αυτοκίνητο, ή μου το είχαν κλέψει, ή είχε καταστραφεί, ή μου το είχε κατασχέσει η τράπεζα, θα εξακολουθούσα να πρέπει να πληρώσω την έκτακτη εισφορά;φυσικα και δεν πρεπει να διαμαρτυρεσει. να τα πλερωσεις αμασητα κι αβιαστα. το 10 δεν χαρηκες το αυτοκινητο; ε θα το (ξανα)πληρωσεις το 11
εννοειται δε οτι φετος σου στοιχιζει 1500 ευρω μηνιαιως, αφου τοσο ειναι το κοστος κατοχης και μονο ενος αυτοκινητου.
μην διαμαρτυσεσαι και μην απορεις, ειναι για το καλο σου
-
-
Όντως, πάνω που έλεγα ότι πιο βαρετη δεν γίνεται η σημερινή μέρα.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Για να καταλάβω κάτι, αν εγώ μέσα στο 2011 είχα πουλήσει το αυτοκίνητο, ή μου το είχαν κλέψει, ή είχε καταστραφεί, ή μου το είχε κατασχέσει η τράπεζα, θα εξακολουθούσα να πρέπει να πληρώσω την έκτακτη εισφορά;Χρηστο αν σε βαραινουν πολυ τα νεα μετρα αγοραζω το αμαξι σου απολυτως μετρητοις.... 15 χιλιαρικα αυριο το πρωι αν θες
-
Θα το κάνουμε ανταλλαγή με το μαγαζί.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
σας ξαναρωτάω γιατί συνήθως καποιος κοροιδεύει ή ... κάτι άλλο
Το 2011 εχει έκτακτη εισφορά ή όχι? Που το λεει (όχι τι υποθέτουμε)Για το 2010 σίγουρα εχει το ξέρουμε
Έχεις φαγωθεί και το ρωτάς συνέχεια λές και έχει σημασία.
Και έστω οτι ο νόμος τώρα λέει οτι είναι μόνο για το 2010, εμπιστεύεσαι εσύ το κράτος οτι του χρόνου δέν θα βγάλει άλλο νόμο για 'έκτακτη' εισφορά του 2011?
-
Το έγραψα και κάτι σελίδες πριν: ουδέν μονιμότερο του εκτάκτου!
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
σας ξαναρωτάω γιατί συνήθως καποιος κοροιδεύει ή ... κάτι άλλο
Το 2011 εχει έκτακτη εισφορά ή όχι? Που το λεει (όχι τι υποθέτουμε)Για το 2010 σίγουρα εχει το ξέρουμε
Έχεις φαγωθεί και το ρωτάς συνέχεια λές και έχει σημασία.
Και έστω οτι ο νόμος τώρα λέει οτι είναι μόνο για το 2010, εμπιστεύεσαι εσύ το κράτος οτι του χρόνου δέν θα βγάλει άλλο νόμο για 'έκτακτη' εισφορά του 2011?
κάνεις αυτό που σου λέω να μην κάνεις.
Δε σου λεω τι υποθέτεις?
Αν το γράφει σου λεω. >Γιατί στο μνημόνιο έχει +100 εκ και μετά έχει -100εκ την επόμενη χρονιά. Αρα ξέρουν οτι δε θα πληρωνει ο κόσμος.... -
Όλα θα εξαρτηθούν από αν θα έχουν προλάβει να ξεπουλήσουν .
Κατά πάσα πιθανότητα δεν βλέπω να τους ενοχλεί να μας ξαναβάλουν σε λαϊκό δίλημμα για κατέχοντες των **2000 cc ** εξαργυρώνοντας για άλλη μία φορά από τα (θύματα) συγνώμη ιδιοκτήτες ήθελα να πω των πολυχρεωμένων ( φόροι και άλλα τινά) κυβικών .
Ίσως δεν επιβληθεί του χρόνου ( πρόστιμο ) συγνώμη έκτακτη εισφορά ήθελα να πω, αλλά τους πυροβολούν στις πλατείες .
Αλήθεια πως ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ η διαφορά σε ποσοστό των τελών κυκλοφορίας μεταξύ 1800 και 2000 cc ?
Από 1.739 έως 1.928 κ.εκ. 270 ευρώ
Από 1.929 έως 2.357 κ.εκ. 600 ευρώ+ 122,222 %
και φέτος
** Από 1739 έως 1928 κ.εκ. 300 ευρώ
Από 1929 έως 2357 κ.εκ. 660 ευρώ**+ 122 %
-
Από τη διαφορά σε ποσοστό στον ειδικό φόρο ταξινόμησης, η οποία και αυτή είναι κλιμακωτή. Τα έως 1.600-1.800 έχουν 30%, τα 1.801-2.000 έχουν 40% και τα >2.001 έχουν 50%.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
σας ξαναρωτάω γιατί συνήθως καποιος κοροιδεύει ή ... κάτι άλλο
Το 2011 εχει έκτακτη εισφορά ή όχι? Που το λεει (όχι τι υποθέτουμε)Για το 2010 σίγουρα εχει το ξέρουμε
Έχεις φαγωθεί και το ρωτάς συνέχεια λές και έχει σημασία.
Και έστω οτι ο νόμος τώρα λέει οτι είναι μόνο για το 2010, εμπιστεύεσαι εσύ το κράτος οτι του χρόνου δέν θα βγάλει άλλο νόμο για 'έκτακτη' εισφορά του 2011?
κάνεις αυτό που σου λέω να μην κάνεις.
Δε σου λεω τι υποθέτεις?
Αν το γράφει σου λεω. >Γιατί στο μνημόνιο έχει +100 εκ και μετά έχει -100εκ την επόμενη χρονιά. Αρα ξέρουν οτι δε θα πληρωνει ο κόσμος....Ελα coyote, μην εισαι απαισιόδοξος... εχουμε ελπιδες.
Ο καλος Μπενι ΘΑ το ξανασκεφτει'Θα διορθώσουμε τις αδικίες του Μεσοπρόθεσμου'
Το ΥΠΟΙΚ επιμένει ότι ΦΠΑ και έκτακτες εισφορές θα επαναξιολογηθούν στο νέο φορολογικό. -
Τα τέλη δεν βασίζονται στον ειδικό φόρο ταξινόμησης γιατί τότε θα έπαιρναν υπόψη και την αξία του αυτοκινήτου.
Μη το ψάχνεις - αφού στα τέλη παίρνουν υπόψη μόνο τα κυβικά και όχι την αξία του αυτοκινήτου, η πάει σύννεφο.
-
@ dstou
Αν δεν κάνω λάθος , ( παρακαλώ διορθώστε με ) τα τέλη κυκλοφορίας αφορούν το κόστος που δημιουργείται από την κυκλοφορία των αυτ/των . Δρόμοι κλπ.
Αφορά την παραχώρηση από την πλευρά του κράτους και είναι μονομερής φορολόγηση στο άτομο .Πόση είναι εν προκειμένου η διαφορά της ζημίας που προκαλεί το 2000cc από το 1800 cc ?
-
Καταρχήν τα τέλη κυκλοφορίας δεν βασίζονται στο ειδικό τέλος ταξινόμησης, ακολουθούν την λογική του όμως. Η οποία λογική είναι περισσότερα κυβικά, άρα περισσότερο ειδικό τέλος ταξινόμησης κατά την αγορά και περισσότερα τέλη κυκλοφορίας στην χρήση.
Θα ήταν εντελώς παράδοξο αν ένα από τα δύο ή και τα δύο ήταν αντίθετα, π.χ. περισσότερα κυβικά, άρα περισσότερο ειδικό τέλος ταξινόμησης, άρα λιγότερα τέλη κυκλοφορίας.Τα τέλη κυκλοφορίας είναι έσοδα των ΟΤΑ, νέτα σκέτα. Την διαφορά ζημίας στον δρόμο ανά όχημα την προκαλεί ο τρόπος χρήσης και φόρτωσης και, κυρίως, τα χλμ. που διανύει το κάθε όχημα, πράγματα που απαιτούν NASA level εξοπλισμό και Orwell type παρακολούθηση για να αποδοθούν σωστά ανά όχημα.
Και ο τρόπος υπολογισμού με βάση το διοξείδιο, παρόλο δικαιότερος σαν κατεύθυνση, είναι εξίσου παπαριές καμαρωτές. Τι θα πει 300 γραμμάρια ανά χλμ. και πως επιτυγχάνεται αυτό? Αν κάποιος κάνει τον ραλίστα και το έχει τσιπώσει πιο πριν, χαλαρά μπορεί να βγάζει κανά μισόκιλο. Και τι πάει να πει ανά χλμ. Αυτή είναι η δυνητική εκπομπή, δεν μας λέει όμως πόσα χλμ. κάνει το χρόνο για να κάνουμε έναν απλό πολλαπλασιασμό.
Ή έστω να του βάλουμε ένα μαύρο απαραβίαστο 'κουτί' στο αυτοκίνητο για να ξέρουμε πόσα χλμ. κάνει κάνει χρόνο, με τι συνθήκες φόρτωσης, με τι τρόπο κίνησης, και που, για να του βγάλουμε το τελικό κουστούμι, τα Νasa και Orwell που προανέφερα δηλαδή.
Το κράτος δεν ασχολείται με τέτοιες λεπτομέρειες, ούτε και θα μπορούσε εδώ που τα λέμε. Βγάζει λοιπόν ένα φιρμάνι και λέει τόσο τα 1000άρια, τόσο τα 1600άρια, τόσο οι δίλιτροι κ.ο.κ. και μαζεύει τα λεφτά μπας και βουλώσει καμμιά τρύπα.
Τέλη κυκλοφορίας