Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 247
    • 248
    • 249
    • 250
    • 251
    • 939
    • 940
    • 249 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137189
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      peterpan last edited by

      Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
      Λοιπόν, μετά απο 13.000 χλμ με τα ένερτζυ ακόμα και σε κακά οδοστρώματα και με αμάξι χωρίς αμορτισέρ έχω να πώ ότι το λάστιχο είναι υπερτίμιο. Στο βρεγμένο είναι μια χαρά, το μόνο θέμα που είχα είναι με υδρολίσθηση αλλά γι αυτό πρέπει κατα κύριο λόγο να φταίνε τα αμορτισέρ.

      Μάρτυς ο σαρμαδάκος που ξαφνιάστηκε με το κράτημα

      τα έγραφα κάποτε για το energy αυτά, ότι είναι τίμιο ελαστιχάκι, κ μου λέγατε πως έλεγα μπαρούφες
      τελικά όλοι στα λόγια μου έρχεστε

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Στους περισσότερούς ελληνικούς δρόμους ΕΙΝΑΙ μπαρουφες.

        Sent from my Tab using a pigeon.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rx8_drifter last edited by

          τα energy τα φοράω εδώ και 100.000+ χλμ
          Τιμιότατο λάστιχο, αλλά το προηγούμενο για ελλάδα ήταν οριακά ανεκτό, θεωρώ ότι το καινούργιο ειδικά στους δύσκολους καιρούς που περνάμε είναι μια πολύ σοβαρή πρόταση για μη γκαζοφονιάδες
          ντίνε, θεωρώ ότι υπερβάλεις, ειδικά για το καινούργιο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Το λάστιχο θέλει άσφαλτο για να δουλέψει. Σε βρεγμένο δε είναι εως και επικίνδυνο. Αυτό για τους γκαζοφονιαδες κλπ είναι επίπεδου τρωκτικού ως επιχείρημα. Η μάνα μου έχεις ίδιες ή και παραπάνω πιθανότητες να βρεθεί σε δύσκολή κατάσταση που θα την σώσει ένα καλό φρενάρισμα με ενα σωστό λάστιχο.

            Σε ελληνικές συνθήκες, είναι χαζομάρα να διαλέξεις ένα οικολογικό λάστιχο έναντι ενός κανονικου, αν δεν σε ενδιαφέρει η αντοχή για εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα.

            Sent from my Tab using a pigeon.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sinanai last edited by

              Το τελευταίο είναι το 'Energy Saver', ε;

              Γι' αυτό δεν έχω άποψη, αλλά για το τελευταίο 'σκέτο' Energy, θα συμφωνήσω με το Ντίνο.

              Φίλος τα είχε σε Almera Ν15 και ήταν κλασικό λάστιχο 'δε φθείρομαι-δεν κρατάω'. Στην αλλαγή με Turanza το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε. Πιθανώς να δουλεύει καλύτερα με κάποιες γεωμετρίες/κατανομές και κάποια βάρη/μεγέθη, δεν ξέρω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • sprsk
                sprsk last edited by

                Ερώτημα σελ. 347 3ο από το τέλος

                καμιά πρόταση ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης sprsk έγραψε:
                  Ερώτημα σελ. 347 3ο από το τέλος

                  καμιά πρόταση ?

                  viewtopic.php?f=6&t=35915&start=5190#p2270017
                  και το λινκ για πιο ευκολια

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Υπερβολικό το W πάντως...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • sprsk
                      sprsk last edited by

                      Αυτό είχε αυτό βάζω . Άλλωστε δεν κρατάνε πάνω από 30-35,000 χιλιόμετρα με τίποτα.
                      Υπερβολή είναι ότι στα 1,6Τ - 1,8Τ με τα 150 άλογα βάζουν W τα γερμανικά εργοστάσια.

                      Πρόβλημα να τα φέρω σε θερμοκρασία δεν είχα ποτέ .

                      Αλλά πες ότι βάζω V , δεν θα τα φάω πιο εύκολα ?

                      όπως γράφω , αν αλλάξω διάσταση είναι σωστό ότι πρέπει να πάω σε 225/50/16 :?: με 7άρα ζάντα θα έχω πρόβλημα , θα μαγουλιάζει ? Κερδίζω τίποτα ή τζάμπα μάγκας ?

                      Κάποιος που να έχει εμπειρία από το σύστημα παρακολούθησης της πίεσης ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Τα εργοστάσια βάζουν πάνω μια συγκεκριμένη διάσταση/δείκτη ταχύτητας που καλύπτει όλη την γκάμα, ούτως ώστε να πετύχουν οικονομίες κλίμακος. Επίσης είναι θέμα συμφωνίας με την κατασκευάστρια του ελαστικού (π.χ. λόγω στοκ μπορεί το W να το δίνει φθηνότερα από το V εκείνη την χρονική στιγμή).

                        Θέμα φθοράς ή ταχύτητας θέρμανσης δεν τίθεται καθώς ο δείκτης ταχύτητας επηρεάζει τον σκελετό του ελαστικού και όχι το μείγμα της γόμας. Ένα W σε σχέση με ένα V έχει απλά πιο ενισχυμένο σκελετό και άρα είναι βαρύτερο. Βάζοντας λοιπόν W σε αυτοκίνητο που ΥΠΕΡ-καλύπτεται από το V (το δικό σου - 1.8 αν θυμάμαι σωστά - θα μπορούσε άνετα να πάρει και Η!!!), βάζεις ένα βαρύτερο (με ό,τι συνέπεια έχει αυτό στην μη αναρτώμενη μάζα) και ακριβότερο λάστιχο (κατά κανόνα, στην λιανική ο μεγαλύτερος δείκτης ταχύτητας σημαίνει ακριβότερο λάστιχο σε σχέση με το ίδιο μοντέλο με μικρότερο δείκτη) από όσο πραγματικά χρειάζεται!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • sprsk
                          sprsk last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                          ... (το δικό σου - 1.8 αν θυμάμαι σωστά - θα μπορούσε άνετα να πάρει και Η!!!) ...

                          Για αυτό που θυμάσαι δεν έχεις άδικο σε αυτά που λες, αλλά δεν είμαι 1,8 125hp

                          Είμαι 1450 + 90 κιλά ... 2,0Τ 225hp , 33.5 ροπή , FWD

                          μακάρι με τα νέα τέλη και την έκτακτη εισφορα . . . να ήταν 1,8
                          κοντά στα 1200 θα πάει το κουστούμι φέτος,

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Α πουλάκι μου... είσαι γλήγορος! Το είχα ξεχάσει ότι άλλαξες αυτοκίνητο. Οπότε σε V κάτι χρειάζεσαι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              orestisren last edited by

                              Ο χρήστης PeterPan έγραψε:

                              Λοιπόν, μετά απο 13.000 χλμ με τα ένερτζυ ακόμα και σε κακά οδοστρώματα και με αμάξι χωρίς αμορτισέρ έχω να πώ ότι το λάστιχο είναι υπερτίμιο. Στο βρεγμένο είναι μια χαρά, το μόνο θέμα που είχα είναι με υδρολίσθηση αλλά γι αυτό πρέπει κατα κύριο λόγο να φταίνε τα αμορτισέρ.

                              Μάρτυς ο σαρμαδάκος που ξαφνιάστηκε με το κράτημα

                              τα έγραφα κάποτε για το energy αυτά, ότι είναι τίμιο ελαστιχάκι, κ μου λέγατε πως έλεγα μπαρούφες
                              τελικά όλοι στα λόγια μου έρχεστε

                              Βασικά είχε τύχει όταν τα λάστιχα είχαν περίπου 3000 χιλιόμετρα να βρέξει πολύ.Ε σε κάπια σημεία στην κιφησιά πάταγα φρένο και το αυτίκινητο δεν σταμάταγε .Επίσης όταν έπεφτε σε πολύ νερό έκανες βαρκάδα πολύ γρήγορα.Με είχε τρομάξει ( ) αρκετές φορές.
                              Στο στεγνό πάντως όπως ξανα είπα ήταν

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • sprsk
                                sprsk last edited by

                                viewtopic.php?f=6&t=35915&start=5190#p2270017

                                Ψάχνοντας για την αλλαγή διάστασης βρήκα αυτά τα αποτελέσματα
                                από εδώ http://www.rimsntires.com/specs.jsp

                                Τι λέτε θα μαγουλιάζει με RIM SIZE 7,0 το 225 ? ή θα είναι καλό ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  peterpan last edited by

                                  Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

                                  Λοιπόν, μετά απο 13.000 χλμ με τα ένερτζυ ακόμα και σε κακά οδοστρώματα και με αμάξι χωρίς αμορτισέρ έχω να πώ ότι το λάστιχο είναι υπερτίμιο. Στο βρεγμένο είναι μια χαρά, το μόνο θέμα που είχα είναι με υδρολίσθηση αλλά γι αυτό πρέπει κατα κύριο λόγο να φταίνε τα αμορτισέρ.

                                  Μάρτυς ο σαρμαδάκος που ξαφνιάστηκε με το κράτημα

                                  τα έγραφα κάποτε για το energy αυτά, ότι είναι τίμιο ελαστιχάκι, κ μου λέγατε πως έλεγα μπαρούφες
                                  τελικά όλοι στα λόγια μου έρχεστε

                                  Βασικά είχε τύχει όταν τα λάστιχα είχαν περίπου 3000 χιλιόμετρα να βρέξει πολύ.Ε σε κάπια σημεία στην κιφησιά πάταγα φρένο και το αυτίκινητο δεν σταμάταγε .Επίσης όταν έπεφτε σε πολύ νερό έκανες βαρκάδα πολύ γρήγορα.Με είχε τρομάξει ( ) αρκετές φορές.
                                  Στο στεγνό πάντως όπως ξανα είπα ήταν

                                  Τί να πω...
                                  Εγώ με το energy ανέβηκα σε χιονοδρομικά πολλές φορές κ πχ στο χιονισμένο Νυμφαίο με χιόνια μέχρι την κεντρική πλατεία του χωριού. Εκεί ανέβηκαν από την παρέα μόνο αυτοκίνητα με χιονολάστιχα ή 4Χ4...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    charmak66 last edited by

                                    Ο χρήστης PeterPan έγραψε:

                                    Εγώ με το energy ανέβηκα σε χιονοδρομικά πολλές φορές κ πχ στο χιονισμένο Νυμφαίο με χιόνια μέχρι την κεντρική πλατεία του χωριού. Εκεί ανέβηκαν από την παρέα μόνο αυτοκίνητα με χιονολάστιχα ή 4Χ4...

                                    θαύμα-θαύμα, μου μυρίζει αυτό

                                    έχοντας κυκλοφορήσει πολύ με χιονολάτιχο φέτος (σε χιόνι, όχι αστεία), θα λεγα ότι μου φαίνεται πολύ περίεργο

                                    αλλά για να το λες..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      downhill last edited by

                                      Έχει κάποιος εμπειρία με Goodyear vector 4 all season (http://www.goodyear.eu/gr_el/tires/vect ... tyrefinder)

                                      My website!
                                      https://luz.gr

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        markvag last edited by

                                        Να ρωτήσω το κατιτίς μου...

                                        Λόγω (έγινε παραγγελία για Conti PC2 και ήρθαν κάτι Uniroyal Rain Xeseme) βρίσκομαι στο εξής τρίλημα:

                                        Conti PC2 @ 265 ευρώ
                                        Michelin Pilot Exalto 3 @ 270 ευρώ
                                        Dunlop SP Sport @ 270 ευρώ

                                        Σε διάσταση 195-50-15.

                                        Με βασικά κριτήρια την προοδευτικότητα, το φρενάρισμα και την αντοχή στο χρόνο + το ότι τα Conti είναι δοκιμασμένα (από εμένα σε όλες τις πιθανές και απίθανες συνθήκες με το 206... ) με εξαιρετικά αποτελέσματα, αξίζει να δοκιμάσω τα Michelin ή τα Dunlop;;; Αύριο θα τα βάλω...

                                        Επίσης, οι τιμές είναι καλές;;;; Γιατί σαν να μου φαίνονται λίγο τσιμπημένες...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sinanai last edited by

                                          Για τι διάσταση μιλάμε; Επίσης τα Κόντι, σε αντίθεση με τα άλλα δυο είναι μια κατηγορία κάτω, ή μάλλον άλλη κατηγορία. Καθαρά σπορ τα άλλα δυο, περισσότερο 'τουρινγκοειδή' τα Κόντι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Αν θες να δοκιμάσεις κάτι άλλο, Εξάλτο από μένα, τα διάφορα sp sport δεν με έχουν εντυπωσιάσει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 247
                                            • 248
                                            • 249
                                            • 250
                                            • 251
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 249 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr