Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI FORUM
    • 1
    • 2
    • 241
    • 242
    • 243
    • 244
    • 245
    • 351
    • 352
    • 243 / 352
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    71
    7026
    65350
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iroc last edited by

      παιδια θελω την βοηθεια σας προσφατα πηρε ο ξαδερφος μου ενα αουντι α3 2005 μοντελο και εχτες που το ειδα με παραξενεψε που μενει ανοιχτο φωτιζομενο το κουμπι των αλαρμ παρολο που ασφαλισαμε το αμαξι και φυγαμε....το λεω αυτο επιδη πεφτει η μπαταρια οπος μου ειπε....να συμειωσω εχει συναγερμο (υποψιαζόμαστε οτι εχουν παρει απο εκει ρευμα)....εχει κανείς ιδέα??

      επησεις με το βαγκ κομ ειδα οτι ο αισθητηρας θερμοκρασιας του ψηκτικου τα εχει παίξει πιθανον
      16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
      P0116 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent
      Freeze Frame:
      Temperature: 55.5°C
      Temperature: 49.5°C
      Temperature: 48.0°C
      RPM: 768 /min
      Temperature: 94.5°C
      Temperature: 99.0°C
      Temperature: 40.5°C
      RPM: 640 /min
      και ενα σφαλμα στο αβς που λεει
      01314 - Engine Control Module
      013 - Check DTC Memory - Intermittent

      κοστος αισθητήρα το ξερω ειναι γυρω στα 40 ευρο και υπόθεση 10 λεπτον στο αβς ομος δεν ξερω γτ τ λεει αυτο το σφαλμα.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Το αλάρμ σε όλα τα Α3 που έχω δει μένει αναμμένο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jim-a3 last edited by

          Μενει αναμμενο και μετα απο λιγη ωρα σβηνει.Φυσιολογικο ειναι και δεν τρωει τη μπαταρια,μην ανησυχειτε.Δεν εχει σχεση με τον συναγερμο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            qsisvts last edited by

            Ο χρήστης JIM A3 έγραψε:
            Μενει αναμμενο και μετα απο λιγη ωρα σβηνει.Φυσιολογικο ειναι και δεν τρωει τη μπαταρια,μην ανησυχειτε.Δεν εχει σχεση με τον συναγερμο.

            +1

            Sent from my LG-P500

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              teo20net last edited by

              Ο χρήστης technik έγραψε:

              Η ιστορία ΞΑΝΑγράφεται για την Audi, καθώς leader engineer ήταν γυναίκα, 1η φορά που συμβαίνει μια τέτοια νίκη. Σας θυμίζει κάτι?

              Michele Mouton...?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eddie_147 last edited by

                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1240530/

                Where is the lakos in the fava?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  teo20net last edited by

                  Όντως αρκετά χαμηλή τιμή αλλά...πλέον μπορεί κανείς να τα περιμένει όλα.
                  Δεν νομίζω ότι υπάρχει ''λάκος'' 100%.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fatal last edited by

                    Ο χρήστης iROC έγραψε:
                    παιδια θελω την βοηθεια σας προσφατα πηρε ο ξαδερφος μου ενα αουντι α3 2005 μοντελο και εχτες που το ειδα με παραξενεψε που μενει ανοιχτο φωτιζομενο το κουμπι των αλαρμ παρολο που ασφαλισαμε το αμαξι και φυγαμε....το λεω αυτο επιδη πεφτει η μπαταρια οπος μου ειπε....να συμειωσω εχει συναγερμο (υποψιαζόμαστε οτι εχουν παρει απο εκει ρευμα)....εχει κανείς ιδέα??

                    επησεις με το βαγκ κομ ειδα οτι ο αισθητηρας θερμοκρασιας του ψηκτικου τα εχει παίξει πιθανον
                    16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
                    P0116 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent
                    Freeze Frame:
                    Temperature: 55.5°C
                    Temperature: 49.5°C
                    Temperature: 48.0°C
                    RPM: 768 /min
                    Temperature: 94.5°C
                    Temperature: 99.0°C
                    Temperature: 40.5°C
                    RPM: 640 /min
                    και ενα σφαλμα στο αβς που λεει
                    01314 - Engine Control Module
                    013 - Check DTC Memory - Intermittent

                    κοστος αισθητήρα το ξερω ειναι γυρω στα 40 ευρο και υπόθεση 10 λεπτον στο αβς ομος δεν ξερω γτ τ λεει αυτο το σφαλμα.....

                    Εχει επανω μηπως κανα aftermarket Mp3? Αν ναι δοκιμασε να αλλαξεις τα καλωδια απο πισω...Γιατι τρωνε πολυ μπαταρια αυτα! Την πατησαμε ετσι με το α6.....και αλλαξαμε 2 μπαταριες....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kavoyras last edited by

                      Ο χρήστης iROC έγραψε:
                      παιδια θελω την βοηθεια σας προσφατα πηρε ο ξαδερφος μου ενα αουντι α3 2005 μοντελο και εχτες που το ειδα με παραξενεψε που μενει ανοιχτο φωτιζομενο το κουμπι των αλαρμ παρολο που ασφαλισαμε το αμαξι και φυγαμε....το λεω αυτο επιδη πεφτει η μπαταρια οπος μου ειπε....να συμειωσω εχει συναγερμο (υποψιαζόμαστε οτι εχουν παρει απο εκει ρευμα)....εχει κανείς ιδέα??

                      Αν έσβησε μετά από λίγο*, είναι normal.

                      *λίγο εννοώ κανα 2λεπτο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        iroc last edited by

                        ναι φιλέ καβουρα τελικά μετά απο ενα λεπτό σβήνει! παρεπιπτοντος εκανα 1000χλμ με δαυτο αυτη την εβδομαδα...εχω να αναφερω οτι με εξεπληξε το οτι ειναι μισο κλικ πιο σφικτο στον πισω αξωνα(μηδενικο μποντυ ρολλ!) απο το γκολφ μου κατι το οποιο μου αρεσε και με 16 αρια το αουντι παρακαλω! όπως με εκανε εντύπωση οτι χωρις οικονομικη οδηγηση λογο 5αριου κιβωτιου και μιας ελαφριας εληψης δυναμης καθοτι 1600 με 105 αλογα η απλη εκδοση ειχε αυτονομια 680χιλιομετρα τα οποια ενω εγω με το γκολφ παλευω να εχω 620 απο εκει και περα μου εκανε εντύπωση και το οτι ο δεικτης βενζινης κατεβενε με δυσκολια ιδικα στο 1/4

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          teo20net last edited by

                          Με το καλό λοιπόν, να το χαρείς στο έπακρο!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kavoyras last edited by

                            Ο χρήστης iROC έγραψε:
                            ναι φιλέ καβουρα τελικά μετά απο ενα λεπτό σβήνει! παρεπιπτοντος εκανα 1000χλμ με δαυτο αυτη την εβδομαδα...εχω να αναφερω οτι με εξεπληξε το οτι ειναι μισο κλικ πιο σφικτο στον πισω αξωνα(μηδενικο μποντυ ρολλ!) απο το γκολφ μου κατι το οποιο μου αρεσε και με 16 αρια το αουντι παρακαλω! όπως με εκανε εντύπωση οτι χωρις οικονομικη οδηγηση λογο 5αριου κιβωτιου και μιας ελαφριας εληψης δυναμης καθοτι 1600 με 105 αλογα η απλη εκδοση ειχε αυτονομια 680χιλιομετρα τα οποια ενω εγω με το γκολφ παλευω να εχω 620 απο εκει και περα μου εκανε εντύπωση και το οτι ο δεικτης βενζινης κατεβενε με δυσκολια ιδικα στο 1/4

                            Όλα καλά λοιπόν!
                            Καλοτάξιδο!

                            Όσο αναφορά την ανάρτηση, έχει σημασία ποιές εκδόσεις έχετε και πόσα km έχουν κάνει οι αναρτήσεις σας, αλλιώς συμπέρασμα δεν μπορείς να βγάλεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pad20 last edited by

                              γεια σας.τα 120.000 χμ για αυδι ττ ειναι πολλα?γιατι ενδιαφερομαι να αγορασω μεταχειρισμενο ττ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                Ο χρήστης pad20 έγραψε:
                                γεια σας.τα 120.000 χμ για αυδι ττ ειναι πολλα?γιατι ενδιαφερομαι να αγορασω μεταχειρισμενο ττ

                                για καθε αυτοκινητο ειναι πολλα, ειδικα αν ειναι τουρμπατο με απροσεκτο προηγουμενο ιδιοκτητη

                                αν προβεις σε αυτη την αγορα πρεπει να εισαι προετοιμασμενος για πραγματα που μπορει να σου ζητησει ενα αυτοκινητο με τοση χρηση στη πλατη του

                                δεν ξερω για ποιο ττ μιλας, αλλα για οποιο και να μιλας, να ξερεις οτι αυτα τα αυτοκινητα δεν ειναι 'σκυλια' που τσουλανε μονα τους με βενζινη και αντε λιγο λαδακι πού και πού

                                θελουν φροντιδα , για αυτο και τονιζω οτι παιζει ρολο η προηγουμενη χρηση

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pad20 last edited by

                                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                  γεια σας.τα 120.000 χμ για αυδι ττ ειναι πολλα?γιατι ενδιαφερομαι να αγορασω μεταχειρισμενο ττ

                                  για καθε αυτοκινητο ειναι πολλα, ειδικα αν ειναι τουρμπατο με απροσεκτο προηγουμενο ιδιοκτητη

                                  αν προβεις σε αυτη την αγορα πρεπει να εισαι προετοιμασμενος για πραγματα που μπορει να σου ζητησει ενα αυτοκινητο με τοση χρηση στη πλατη του

                                  δεν ξερω για ποιο ττ μιλας, αλλα για οποιο και να μιλας, να ξερεις οτι αυτα τα αυτοκινητα δεν ειναι 'σκυλια' που τσουλανε μονα τους με βενζινη και αντε λιγο λαδακι πού και πού

                                  θελουν φροντιδα , για αυτο και τονιζω οτι παιζει ρολο η προηγουμενη χρηση

                                  το συγκεκριμενο ειναι του 99 αλλα φαινεται σε καλη κατασταση
                                  εγω γενικα ψαχνω αυδι ττ μεχρι του 02 μοντελο η ζ3 αλλα πρωτιμω το ττ και τα χιλιομετρα παιζουν απο 85.000 μεχρι 100 και.αλλα αυτο που μετρα περισσοτερο οπωσ λες ειναι η προηγουμενη χρηση
                                  βεβαια πριν αγορασω 8α το δει μηχανικοσ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    teo20net last edited by

                                    Το νούμερο είναι τελείως αδιάφορο κατ'εμέ αν σκεφτείς πόσες υποπεριπτώσεις υπάρχουν.
                                    120.000χλμ μπορεί να σημαίνει γυρισμένα χιλιόμετρα για ένα αυτοκίνητο του 99 και αν τελικά είναι τα πραγματικά
                                    τότε και πάλι υπάρχουν δεκάδες πράγματα που ο μηχανικός σου (και ο οποιοσδήποτε) δεν μπορεί να διακρίνει, ακόμη
                                    και με ένα καλό έλεγχο. Όπως σου λέει κ ο φίλος ''QsisVTS'', ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είναι ο νούμερο 1 παράγοντας
                                    για το αυτοκίνητο που πάς να αγοράσεις. Κ σου επισημαίνω το αδιάφορο νούμερο 120000χλμ διότι μπορεί ένα αυτοκίνητο
                                    με 50.000χλμ να είναι 4 φορές χειρότερο απο κάποιο με 150.000 που ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήξερε τα απλά και βασικά
                                    που απαιτεί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ώς προς τη φροντίδα του και τα τηρούσε (αντικατάσταση λαδιών σε σωστά
                                    διαστήματα, θερμοκρασίες λαδιών/ψυκτικού και στάθμες σε συγκεκριμένα όρια και κυρίως σωστή χρήση/ψύξη τούρμπο).

                                    Αν με την έννοια ''προσεγμένο'' εννοείς όμορφο, καθαρό και αγρατσούνιστο, τότε ξεκινάς απλά απο το 0. Δεν θέλω να
                                    σου γκρεμίσω τα όνειρα ούτε κινδυνολογώ (και εγώ το ίδιο αυτοκίνητο έχω και το αγόρασα μεταχειρισμένο με αρκετά
                                    χιλιόμετρα). Απλά προσπαθώ να σε βάλω στο κλίμα που τα τελευταία χρόνια κάποιοι επιτήδιοι έχουν δημιουργήσει στην
                                    αγορά αυτοκινήτου, με στόχο το απόλυτο κέρδος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      βγαίνει το α4 με τον 1,4 tsi στα 122 και με 'αξιόπιστη' ελληνική αναβάθμιση πάει μέσω αντιπ στα 160?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        1,8T και 120.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                          1,8T και 120.

                                          βγαίνει ο 1800αρης στα 120?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Ω ναι

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 243
                                            • 244
                                            • 245
                                            • 351
                                            • 352
                                            • 243 / 352
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr