-
Όντως οι αμερικάνικες έχουν μια διαφορά από τις ευρωπαϊκές, λόγω των προδιαγραφών ρύπων που έχουν στις ΗΠΑ. Για τον περιορισμό των cold start emissions έχουν τοποθετήσει τον καταλύτη πιο κοντά στους αυλούς εξαγωγής από ότι στην Ευρώπη με αποτέλεσμα το μοτέρ να ζεσταίνεται πιο γρήγορα αλλά και να έχει μια απώλεια ιπποδύναμης γύρω στα 10 άλογα. Επειδή όμως το αμάξι μου αγοράστηκε από Γερμανία έπρεπε να έχει τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές, γι αυτό και μετά την εισαγωγή του εκεί αλλάχτηκε όλη η εξάτμιση και το αμάξι βγάζει τα 343 κανονικά (δεν το έχω δυναμομετρήσει πάντως).
-
Ντον ντον!!! Καλά ήξερα τότε!
Εν τω μεταξύ, απο την πολύχρονη εμπειρία μου στα δυνατά αυτοκίνητα και απο την γνώση που με διαπρέπει (και διαπερνά) είμαι σίγουρος ότι η συγκεκριμένη Μ3 είναι 343.31456 άλογα στον τροχό βέβαιος βέβαιος!
Οι δυναμομετρησεις είναι για τους φλωρους!
Μπορώ να καταλάβω ποσά άλογα είναι ένα αμάξι δια της αφής και μόνον! -
Ο χρήστης pad έγραψε:
Έτσι είναι.
αδερφε καλα εισαι;
Ευχομαι ολα καλα. -
Είχα ραντεβού με τον λογιστή μου
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Είχα ραντεβού με τον λογιστή μου -
-
Ανακοινώθηκε η τιμή της Μ5 στη γερμανική αγορά,102700 ευρώπουλα.Άντε να δούμε εδώ πόσο θα έχει...
ps:κοιτούσα τις τιμές της z4 και με έπιασαν τα κλάμματα.Όσο κοστίζει εδώ η z423i,τόσο κοστίζει στη γερμανία η z435is.... -
Ο χρήστης teox έγραψε:
Ανακοινώθηκε η τιμή της Μ5 στη γερμανική αγορά,102700 ευρώπουλα.Άντε να δούμε εδώ πόσο θα έχει...
ps:κοιτούσα τις τιμές της z4 και με έπιασαν τα κλάμματα.Όσο κοστίζει εδώ η z423i,τόσο κοστίζει στη γερμανία η z435is....
-
-
Ο χρήστης teox έγραψε:
Ανακοινώθηκε η τιμή της Μ5 στη γερμανική αγορά,102700 ευρώπουλα.Άντε να δούμε εδώ πόσο θα έχει...
ps:κοιτούσα τις τιμές της z4 και με έπιασαν τα κλάμματα.Όσο κοστίζει εδώ η z423i,τόσο κοστίζει στη γερμανία η z435is....23i στο UK στα χαμηλα ειναι πανω κατω στα 24Κ ευρω, η τριλιτρη παλι καπου εκει κυμαινεται ( ) αντε βαλε +- 1 χιλιαρικο...Δε χρειαζεται βεβαιως να αναφερω οτι βρισκεις παλια 2.5αρα με 6.500 ευρω (προσφατα φιλος καπου εκει την αγορασε...)
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
Έτσι είναι.
αδερφε καλα εισαι;
Ευχομαι ολα καλα.Όλα καλά τώρα φίλε.
Σε ευχαριστώ -
αυτο εδω ειναι γνησιο?Το κιβωτιο δεν θα πρεπε να εχει μεταλλικο λεβιε?Λειπει και το κουμπακι που ρυθμιζει την ιπποδυναμη
-
Ποιό κουμπάκι εννοείς;
-
Λέω να μοιραστώ με σας τη νέα μου εμπειρία. Χθες το βράδυ επέστρεφα Ξάνθη από ορεινές διαδρομές στο δυτικό Έβρο και
την ανατολική Ροδόπη (η διαδρομή Αλεξανδρούπολη-Άβαντας-Αισύμη-Μεγάλο Δέρειο-Μικρό Δέρειο είναι εκπληκτική, τη
συνιστώ ανεπιφύλακτα) που περιλάμβαναν και 10-12 χλμ. χωματόδρομο (Χίλια-Χαμηλό) και, στα πεδινά πια, πέρασμα
από ποταμάκι (Μακροπόταμος μεταξύ Φιλλύρας και Γρατινής στο νομό Ροδόπης). Καθώς είχαμε βάλει στόχο το χωριό
Πάνδροσος για καλή μάσα, ξαφνικά ανάβει το κόκκινο φωτάκι που δείχνει μία μπαταρία. Στην αρχή αναβόσβηνε ανάλογα
αν πατούσα γκάζι ή όχι (έσβηνε στην επιτάχυνση), έπειτα όμως έμενε μόνιμα αναμμένο. Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο
πήγαινε καλά και ευτυχώς έβγαλε την υπόλοιπη διαδρομή (περίπου 60 χλμ.) χωρίς πρόβλημα.Σήμερα το πρωί πήρε κανονικά μπρος και το πήγα στη BMW Κοντόλιας της Ξάνθης όπου και το άφησα. Με πήραν τηλ.
και μου είπαν πως χρειάζεται αλλαγή το δυναμό, 570 ευρώ! Τους είπα να μην κάνουν τίποτα, παίρνω τηλ. στο συνεργείο
που πηγαίνω το αυτοκίνητο στην Αθήνα, μου λένε πως δε χρειάζεται αλλαγή όλο το δυναμό, αρκεί να βγει, να
καθαριστούν/αλλαχθούν τα καρβουνάκια και ο αυτόματος. Μάλιστα μου είπαν να πω στη BMW να βγάλουν το δυναμό, να
το στείλω με κούριερ στην Αθήνα, να το φτιάξουν και να μου το επιστρέψουν πάλι με κούριερ! Το κόστος θα ήταν γύρω στα
130-140 ευρώ (εκτός κούριερ)... Τελικά πήγα και το πήρα από τη BMW, φυσικά με χρέωσαν 20 ευρώ για τον έλεγχο (κατά
τα άλλα δεν έχω τίποτα μαζί τους, στο παρελθόν έχουν διορθώσει επιτυχώς άλλες βλάβες). Το πήγα σε πολύ καλό
ηλεκτρολόγο εδώ στην Ξάνθη (όπου προφανώς έπρεπε να έχω πάει εξαρχής...) και θα μου το φτιάξουν αύριο αφού
τους έρθουν τα ανταλλακτικά (καρβουνάκια και αυτόματος αν θυμάμαι καλά).Όλοι μου είπαν πως η φθορά είναι λογική και αναμενόμενη καθώς το αυτοκίνητο (Ε39 του 1996) έχει κλείσει 15 χρόνια
και 423.000 χλμ. και τουλάχιστον στα χέρια μου, για 6 χρόνια και 107.000 χλμ., τέτοιο πρόβλημα δεν είχε
ξαναπαρουσιαστεί.Περισσότερα για την (ελπίζω ευτυχή) κατάληξη του συμβάντος αύριο. Πάντως μου είπαν πως ο λόγος που δεν έμεινα
από ηλεκτρικά ήταν πως η μπαταρία ήταν αρκετά πρόσφατη (αλλάχτηκε πέρσι το φθινόπωρο), αλλά το μεθαυριανό
ταξίδι Ξάνθη-Αθήνα δε θα το έβγαζα... -
To εσωτερικό της έτσι είναι
http://img.netcarshow.com/BMW-M3_2001_1 ... per_2d.jpgΕκτός από το μεταλλικό λεβιέ δεν βλέπω κάτι άλλο
-
Ώρα για service!
Τα λάδια (5λτ) Edge Sport 0-40, 55 ευρώ (11 το λίτρο) και για μπρος/πίσω τακάκια (με τα καλώδια) και φίλτρα (καμπίνας, αέρος, λαδιού) και αλλαγή λαδιών, 350 ευρώ.
Σύνολο 405.
Μόνο τα τακάκια έκαναν 250 και 100 όλα τα υπόλοιπα δηλαδή φίλτρα και εργασία.
Πολλά?
-
Τα τακάκια μπροστά ακριβά δεν είναι? Μάρκα και διάσταση δίσκου?
-
Οντως ειναι πολλα.Θελω να σας ρωτησω για τις αποψεις σας για τις BMW γενικα.
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
.............................Το ανακατασκευασατε λοιπον κι ολα καλα Καλο θα ειναι να αλλαξεις και τον ιμαντα του καποια στιγμη, αν φυσικα δεν εγινε τωρα...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Τα τακάκια μπροστά ακριβά δεν είναι? Μάρκα και διάσταση δίσκου?Μπρός/πίσω είναι το κόστος για τακάκια συν τα καλώδια τους (αισθητήρες).
Διαστάσεις δίσκων 300mm μπρος/πίσω.
BMW FORUM