Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τελικά πόσο off-road διαδρομή είναι αυτή που ζητάμε ?
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Τελικά πόσο off-road διαδρομή είναι αυτή που ζητάμε ?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Εκτός Δρόμου
    12
    31
    237
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      johnkok last edited by

      Διαβάζω εδω και καιρό διάφορα forums για off-road μιας και ψάχνω για κάποιο τέτοιο όχημα.

      Θεωρώ πως πριν αρχίσει να ψάχνει κάποιος για τέτοιο αυτ/το πρέπει να κατανοήσει αν αυτό που λέει αυτός off-road είναι τελικά τόσο εκτός δρόμου.

      Και αυτό παίζει μεγάλο ρόλο στο να αντιληφθούμε ποιά είναι τα όρια π.χ. του forester ? Υπάρχει περίπτωση ποτέ να εξαντλήσουμε τις δυνατότητες π.χ. του LC ?

      Για απαντήστε λοιπόν.Ποιό είναι το δικό σας off-road ?

      Μήπως όλα τα SUV αρκούν για το 90% των περιστάσεων ?

      Προσπαθώ να ξεκαθαρίσω μέσα μου αν είναι τόσο extreme τα μέρη που πάω για να δω τελικά, ποιό αυτ/το μπορεί να με εξυπηρετήσει.

      Π.χ. δεν με ενδιαφέρουν οι πλαγιές των 50 μοιρών.

      Θα ήθελα να μπορώ να περάσω κάποιο ποταμάκι 40-50 πόντους βάθος.Να μην με νοιάζει αν κάτω έχει πέτρες ή λάκκους, κλπ.

      Για απαντήστε.Να δώσουμε μια εξήγηση για το τι είναι off-road.Αν βρούμε και φωτογραφίες ακόμα καλύτερα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • J
        johnkok last edited by

        Διαβάζω εδω και καιρό διάφορα forums για off-road μιας και ψάχνω για κάποιο τέτοιο όχημα.

        Θεωρώ πως πριν αρχίσει να ψάχνει κάποιος για τέτοιο αυτ/το πρέπει να κατανοήσει αν αυτό που λέει αυτός off-road είναι τελικά τόσο εκτός δρόμου.

        Και αυτό παίζει μεγάλο ρόλο στο να αντιληφθούμε ποιά είναι τα όρια π.χ. του forester ? Υπάρχει περίπτωση ποτέ να εξαντλήσουμε τις δυνατότητες π.χ. του LC ?

        Για απαντήστε λοιπόν.Ποιό είναι το δικό σας off-road ?

        Μήπως όλα τα SUV αρκούν για το 90% των περιστάσεων ?

        Προσπαθώ να ξεκαθαρίσω μέσα μου αν είναι τόσο extreme τα μέρη που πάω για να δω τελικά, ποιό αυτ/το μπορεί να με εξυπηρετήσει.

        Π.χ. δεν με ενδιαφέρουν οι πλαγιές των 50 μοιρών.

        Θα ήθελα να μπορώ να περάσω κάποιο ποταμάκι 40-50 πόντους βάθος.Να μην με νοιάζει αν κάτω έχει πέτρες ή λάκκους, κλπ.

        Για απαντήστε.Να δώσουμε μια εξήγηση για το τι είναι off-road.Αν βρούμε και φωτογραφίες ακόμα καλύτερα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          johnkok last edited by

          Διαβάζω εδω και καιρό διάφορα forums για off-road μιας και ψάχνω για κάποιο τέτοιο όχημα.

          Θεωρώ πως πριν αρχίσει να ψάχνει κάποιος για τέτοιο αυτ/το πρέπει να κατανοήσει αν αυτό που λέει αυτός off-road είναι τελικά τόσο εκτός δρόμου.

          Και αυτό παίζει μεγάλο ρόλο στο να αντιληφθούμε ποιά είναι τα όρια π.χ. του forester ? Υπάρχει περίπτωση ποτέ να εξαντλήσουμε τις δυνατότητες π.χ. του LC ?

          Για απαντήστε λοιπόν.Ποιό είναι το δικό σας off-road ?

          Μήπως όλα τα SUV αρκούν για το 90% των περιστάσεων ?

          Προσπαθώ να ξεκαθαρίσω μέσα μου αν είναι τόσο extreme τα μέρη που πάω για να δω τελικά, ποιό αυτ/το μπορεί να με εξυπηρετήσει.

          Π.χ. δεν με ενδιαφέρουν οι πλαγιές των 50 μοιρών.

          Θα ήθελα να μπορώ να περάσω κάποιο ποταμάκι 40-50 πόντους βάθος.Να μην με νοιάζει αν κάτω έχει πέτρες ή λάκκους, κλπ.

          Για απαντήστε.Να δώσουμε μια εξήγηση για το τι είναι off-road.Αν βρούμε και φωτογραφίες ακόμα καλύτερα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            cliff last edited by

            Πολύ μεγάλο το θέμα που άνοιξες φίλε Johnkok.
            Επιγραμματικά(!) θα πω τα εξής:

            Ανακαλύπτοντας το off-road συνήθως κάποιος φτάνει να αναζητεί καλύτερο όχημα από αυτό που έχει για αυτό και πολλοί την πατάνε αγοράζοντας πχ όχημα χωρίς κοντές σχέσεις.

            Τα καθαρόαιμα off-road ξεχωρίζουν από
            α) τον τύπο της τετρακίνησης. Προτιμάται η μετάδοση με τρία διαφορικά -πχ Νίβα, Λαντ Ρόβερ, Mercedes G Wagen, (μόνιμη τετρακίνηση ή super select τύπου Mitsubishi). Σε κάθε περίπτωση, ακόμη και όταν υπάρχουν δύο μόνο διαφορικά (πχ Suzuki) καλό είναι η μετάδοση να είναι μηχανική -χωρίς ηλεκτρονικά και υδραυλικά συστήματα. Καλό είναι ακόμη και η επιλογή της τερακίσης να γίνεται μηχανικά (με μοχλό και όχι πχ με κουμπί)
            β) τον τύπο της ανάρτησης. Προτιμώνται οι άξονες εμπρός και πίσω (πχ LR Defender, Suzuki Jimny), αλλά αυτό έχει μεγάλους συμβιβασμούς στην άσφαλτο. Οπωσδήποτε άξονας πίσω πάντως. Υπάρχουν εξαιρετικές λύσεις με ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός και άξονα πίσω (όπως πχ το αειθαλές Νίβα, τα Land Cruiser και τα 'αγροτικά'). Κατά κανόνα η ανεξάρτηση ανάρτηση -πίσω- δεν είναι γνώρισμα καθαρόαιμου. Εδώ σημαντικές είναι οι διαδρομές των αναρτήσεων.
            γ) τις κοντές σχέσεις. Χωρίς σχόλια.
            δ) τον τύπο του αμαξώματος. Τα καθαρόαιμα έχουν σασί τύπου σκάλας (συνήθως --εξαιρείται εδώ το Νίβα). Επίσης πολύ σημαντικές είναι οι διαδρομές των αναρτήσεων. Γενικότερα, ο σχεδιασμός του οχήματος είναι πολύ σημαντικός καθώς δεν έχουν όλά την ίδια ελκτική πρόσφυση.
            Ιδιαίτερα σημαντικές είναι οι γωνίες ράμπας, πρόσέγγισης και διαφυγής. Τα κοντά οχήματα υπερτερούν. Το Forester που αναφέρεις πχ έχει μεγάλους προβόλους. Το ίδιο και τα περισσότερα SUV.

            Το θέμα είναι τι ζητά ο καθένας επειδή το καλό 4χ4 φτιάχνεται και δεν αγοράζεται, φτάνει να υπάρχει καλή βάση. Με μια καλή τετράδα λάστιχα ένα θεωρητικά υποδεέστερο όχημα πάει μακρύτερα από ένα θεωρητικά ανώτερο.

            Το θέμα είναι τι ζητά ο καθένας. Το να περάσει ποτάμι 50 πόντους βάθος που λες είναι σκληρή δοκιμασία για ένα 4χ4 και μπορεί να ενέχει μεγαλύτερους κινδύνους ίσως και από το σκαρφάλωμα πλαγιάς με 45 μοίρες κλίση.
            Ελάχιστα είναι προετοιμασμένα από το εργοστάσιο για τέτοια χρήση (δεν είναι σύμπτωση φίλε Johnkok ότι όσα μπορούν να ανέβουν πλαγιά 45 μοιρών είναι όσα μπορούν να περάσουν και ποτάμι 50 εκ. χωρίς σοβαρές μετατροπές. Βλέπε LR 90 και 110.)

            Τέλος, καλό 4χ4 είναι αυτό που το λυπάσαι λιγότερο να το βάλεις στη λάσπη και στο χώμα. Ένα Τζίμνι ή ένα Νίβα στο βουνό είναι καλύτερο από ένα LC ή ένα LR στο γκαράζ.

            Για φωτό αν θες δες την υπογραφή μου

            Αυτά τα ολίγα, ελπίζω να βοήθησα

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • J
              johnkok last edited by

              Aυτό που κυρίως ρωτάω, είναι τι είναι τελικά μια off-road διαδρομή για να καταλήξουμε ποιό όχημα μπορεί να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις του καθενός.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                cliff last edited by

                Νομίζω είναι διαφορετικό πράγμα για τον καθένα. Αλλά στην πορεία θα κάνεις και ένα βήμα μακρύτερα ανακαλύπτοντας νέα πράγματα

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  samurai last edited by

                  Το θέμα είναι τι θες εσύ να κανείς .
                  Ο κάθε ένας βλέπει τα πράγματα με την δικιά του πλευρά . αυτό ισχύει σε όλους τους τομείς .
                  Άμα θες να δεις μερικές φωτογραφίες αλλά και forum είναι αυτά .
                  http://www.off-road.gr
                  http://www.to4x4.gr
                  http://www.offroadclub.gr
                  και μια εταιρία που κάνει εκδρομές αλλά έχει και φωτογραφίες . http://www.offroads.gr
                  άμα θες γράφεσαι μέλος σε κάποιο από τα forum ζητάς από κάποιον να σε πάρει μαζί του σε μια εκδρομή (δεν έχουμε τέτοιο πρόβλημα ) και βλέπεις κάποια πράγματα .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Συμφωνώ με τους προηγούμενους.
                    Θα ήθελα να τονίσω ότι κάποια πράματα που μερικοί θεωρούν απλά (όπως το πέρασμα ποταμού) μπορεί να μην είναι καθόλου εύκολα ακόμα και για καλά 4χ4. Πχ κάποια είδη λάσπης μπορεί να ακινητοποιήσουν οτιδήποτε και τα βαριά αυτοκίνητα μπορούν εύκολα να βουλιάξουν στην ψιλή άμμο.....
                    Όπως αναφέρθηκε τα λάστιχα μπορούν να προσφέρουν περισσότερα από όλες τις τετρακινήσεις και τα κόλπα ενός καλύτερου οχήματος.
                    Τελικά δεν είναι εύκολο να μπούν όρια στις δυνατότητες ενός αυτοκινήτου ειδικά καθώς παίζει ρόλο καθόλου αμελητέο και ο οδηγός (εμπειρία, ταλέντο, στύλ)....
                    Αν κάποιος δεν έχει εμπειρία καλό είναι να πάει σε εκδρομές που διοργανώνονται με διάφορους βαθμούς δυσκολίας για να αποφασίσει μέχρι πού θέλει να φτάνει! Αυτό μου έτυχε κι εμένα και εντυπωσιάστηκα από τις δυνατότητες αλλά αν και δεν με ενδιαφέρουν τα πιο ακραία πράματα μερικά θα ήθελα να μπορώ να τα περάσω αν τα συναντήσω..... δηλαδή δεν πάω ψάχνοντας τα δύσκολα αλλά αν τα βρω στη μέση ενός εύκολου χωματόδρομου της ήπιας οικογενειακής/παρεΐστικης βόλτας μου καλό είναι να μπορώ να τα περάσω!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      flowerpower last edited by

                      Βασικα εμενα με ενδιαφερει πιο πολυ το τοπιο παρα η δυσκολια του δρομου.
                      Αλλα σιγουρα θα ηθελα να περασω μεσα απο λασπονερα ωστε να παρει το αμαξι ενα ωραιο χρωματακι!
                      Βασικα πιστευω πως πρεπει να κολλησεις πρωτα 2-3 φορες για να ανακαλυψεις τα ορια του αυτοκινητου και του εαυτο σου (η της βλακειασ σου )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • M
                        meco last edited by

                        Συμφωνώ απόλυτα με το post του cliff αλλά οι ανάγκες αλλάζουν από χρήστη σε χρήστη. Εμένα για παράδειγμα δεν με ενδιαφέρει η ΕΚΤΟΣ δρόμου κίνηση αλλά οι χωματόδρομοι κυριώς και σημεία τα οποία οι κοντές σχέσεις δεν είναι απαραίτητες... Για αυτό το λόγο προτιμώ το 'δικο μου' τετρακίνητο να έχει άνετη ανάρτηση ώστε να μπορώ να κινηθώ γρήγορα στο χώμα και να μην 'καταχτυπιέμαι' (βλέπε Jimny) να έχει τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό για παιχνιδιάρικη κίνηση στο χώμα και όχι κουτί μετάδοσης και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, τουλάχιστον πίσω . Αν έχει τη δυνατότητα μπλοκαρίσματος του κεντρικού διαφορικού για τις δύσκολες περιπτώσεις, ακόμα καλύτερα.
                        Έτσι καταλήγω (μέχρι 2000κκ και 35Κ Ευρώ) στο RAV πρώτης και δεύτερης γενιάς στο forester X και ΧΤ (και την πρώτη γενιά), στο Pinin και πιθανόν στο Terios με μία επιφύλαξη κατά πόσο είναι άνετο σε ένα χωματόδρομο με φυτευτή πέτρα π.χ.
                        Και εγώ κάποτε 'ξενέρωνα απίστευτα' (συγγνώμη για την εφηβική έκφραση) με τα εκτός δρόμου που δεν είχαν κοντές, αλλά μετά διαπίστωσα ότι χρειάζεται μόνο σε περιπτώσεις έλξεις σκαφών και σε κίνηση ΕΚΤΟΣ δρόμου. Επίσης επειδή μέχρι να φτάσεις στο σημείο που θα σου χρειαστούν η τετρακίνηση, οι κοντές κ.λ.π. θα διανύσεις πολλά ασφάλτινα χιλιόμετρα καλό είναι αυτά να περάσουν ευχάριστα και άνετα. 😉
                        Τέλος, επιμένω στα διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης γιατί πριν από μερικά χρόνια σπρώχναμε 5 άτομα για να ξεκολλήσουμε ένα 3d Grand Vitara από την άμμο. Αν είχε πίσω LSD δεν θα είχε τέτοιο πρόβλημα. Ακόμα θυμάμαι το γεμάτο απορία πρόσωπο του ιδιοκτήτη του. Μα πώς κόλλησε???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • K
                          kning last edited by

                          Συγνώμη Johnkok, αλλά αν δεν πας ήδη εκδρομές με εκτός δρόμου ανησυχίες, φρόνιμο θα ήταν να πάρεις κάτι το οποίο και δεν θα ήταν ιδιαίτερα ακριβό και αρκετά εμπορεύσιμο. Σε περίπτωση που δεις ότι δεν σου κάνει ή καταλάβεις τι πραγματικά ...θες! ...να μπορείς να το ανταλλάξεις με το μικρότερο δυνατόν κόστος. Ο meco σου περιέγραψε περίπου με τι θα μπορούσες να αρχίσεις. Το LC μπορεί να είναι σχετικά ακριβό σε σχέση με το RAV αλλά προσφέρει άλλα πράγματα τα οποία δεν ξέρω αν τα θες. Τα όρια δεν χρειάζεται να τα εξαντλείς για να κάνεις ...απόσβεση!!! Νομίζω ότι θα αισθάνεσαι μεγαλύτερη άνεση στο να ξέρεις ότι έχεις περιθώρια ανοχής. Πάντως αφού κατάφερα να το κολλήσω, κατάλαβα ότι δύσκολα θα μου ξανασυμβεί...και μου αρέσει (το αίσθημα ασφάλειας ). Μπορεί να το έχω πάει 3-4 φορές μόνο σε σκληρό σκληρό εκτός δρόμου καταστάσεις άλλα η ασφάλεια και η άνεση που αισθάνεσαι σε πιο χαλαρές εκδρομές μου φτάνει και μου περισσεύει. Βλέπεις το LC έχει ένα διττό χαρακτήρα, περνά άνετα 70mm υδάτινο εμπόδιο αλλά κινείσαι με πολύ άνετους ρυθμούς και ασφάλεια στην άσφαλτο. Δεν κοπανιέσαι σαν χταπόδι εκτός δρόμου (σύστημα απορρόφησης κραδασμών), αλλά δεν ακούς τίποτα από αεροδυναμικούς θορύβους, μέχρι το κορνάρισμα του δίπλα που θέλει να σε ρωτήσει ...πόσο καιει !!! Ειλικρινά δεν ξέρω και με έχεις μπερδέψει με το τι πραγματικά θες . Ο samurai σου πρότεινε κάτι πολύ καλό για να έχεις μια καλή προσέγγιση στα SUV’s και 4Χ4. Θα δεις πολλά μοντέλα στις ίδιες δοκιμασίες και θα βγάλεις μόνος σου συμπέρασμα τι σου ταιριάζει!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • J
                            johnkok last edited by

                            Το τι θέλω το ξέρω.Το Land Cruiser!!!!

                            Σε κατσάβραχα (που δεν πηγαίνει επιβατικό εστω και με προσοχή) θέλω να πηγαίνω και παω αν βρίσκω όχημα.

                            Επειδή όμως ίσως χρειαστεί να κάνω ενα συμβιβασμό, ψάχνομαι και σε πιο χαμηλά budget ώστε να πάρω οτι μπορώ καλύτερο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • H
                              hunter last edited by

                              Φίλε meco,ακόμα καί οι απλοί χωματόδρομοι,μπορεί νά γίνουν πολύ δύσκολοι μετά από μία έντονη βροχόπτωση.
                              Μέσα σέ μία νύχτα,μπορεί νά αλλάξει εντελώς μία χωμάτινη διαδρομή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • M
                                meco last edited by

                                Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                Φίλε meco,ακόμα καί οι απλοί χωματόδρομοι,μπορεί νά γίνουν πολύ δύσκολοι μετά από μία έντονη βροχόπτωση.
                                Μέσα σέ μία νύχτα,μπορεί νά αλλάξει εντελώς μία χωμάτινη διαδρομή.

                                Σύμφωνοι αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις μπορεί να φανεί πιο σημαντική η έλλειψη διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης και κεντρικού διαφορικού παρά οι κοντές σχέσεις. Επίσης να μην ξεχνάμε τα λάστιχα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • G
                                  giannis-athanasiou last edited by

                                  Δεν υπάρχει όχημα το οποίο να μην κολά πουθενά!!!

                                  Και όσο καλύτερο είναι εκτός δρόμου ένα όχημα, τόσο χειρότερο είναι το κόλημα που θα κάνει. Ακριβώς επειδή θα πάει πιό μακριά!

                                  Όπου υπάρχει δρόμος, έστω και υποτυπώδης, τα SUV είναι καλύτερα. Εκεί που τελειώνει, ένα καθαρόαιμο με ξεχωριστό σασί, κοντές σχέσεις και δύο άκαμπτους άξονες είναι το καλύτερο. Μπλοκέ, locker, εργάτες και λοιπά είναι μόνο για τους φανατικούς (μεταξύ αυτών και εμού).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • M
                                    meco last edited by

                                    Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
                                    Δεν υπάρχει όχημα το οποίο να μην κολά πουθενά!!!

                                    Και όσο καλύτερο είναι εκτός δρόμου ένα όχημα, τόσο χειρότερο είναι το κόλημα που θα κάνει. Ακριβώς επειδή θα πάει πιό μακριά!

                                    Όπου υπάρχει δρόμος, έστω και υποτυπώδης, τα SUV είναι καλύτερα. Εκεί που τελειώνει, ένα καθαρόαιμο με ξεχωριστό σασί, κοντές σχέσεις και δύο άκαμπτους άξονες είναι το καλύτερο. Μπλοκέ, locker, εργάτες και λοιπά είναι μόνο για τους φανατικούς (μεταξύ αυτών και εμού).

                                    Δε νομίζω να διαφωνεί κανείς με τα παραπάνω...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • H
                                      hunter last edited by

                                      Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:

                                      Όπου υπάρχει δρόμος, έστω και υποτυπώδης, τα SUV είναι καλύτερα.

                                      Βρέ σύ Γιάννη,υπάρχουν υποτυπώδεις χωμάτινοι δρόμοι,μέ τέτοια κλήση καί τέτοια νεροφαγώματα,πού θά φέρουν σέ δύσκολη θέση ακόμα καί κάποια 'καθαρόαιμα' ('μανίσια' τουλάχιστον).
                                      Προσωπικά,έχω τύχει τέτοιες περιπτώσεις,όπου καί μέ τό Νίβα αλλά καί μέ τό SJ 410 κόλλησα.Αλλά,μιλάω γιά φοβερή ανηφόρα,μέ 'μερέντα' στήν περίπτωση του Νίβα,καί νεροφαγώματα πού κατάπιναν τό Σουζούκι.
                                      Πού νά πάει τό κακόμοιρο τό SUV εκεί;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • I
                                        iperodigos last edited by

                                        Ενοειται οτι οικογενειακο SUV και 4χ4, με κοντες η οχι, μικρο η μεγαλο δεν ειναι για σπασιμο,,,(για σπασιμο ειναι καποια καθαρα φτιαγμενα αλλα και αφτιαχτα μικρα και μεγαλα suv που εχει να κανει με την τρελλα του οδηγου),,,,αρα εκτος δρομου διαδρομη συνηθως ειναι αυτη που εχει στοιχεια εκδρομης που συνδιαζεις και δυσκολα κοματια με τετοιο βαθμο δυσκολιας ωστε να γυρισεις και στο σπιτι σου.....π.χ μια χιονισμενη Αραχωβα με συνθηκες χιονοπτωσης!!ενα Καρπενησι στο Πανταβρεχι με βροχη και λασπουραρα!!Ανω Τρικαλα και προσπαθεια να φτασεις το καταχειμωνο στην παγωμενη λιμνη!!κτλ.κτλ.Καλοκαιρακι να μπορεις να τραβηξεις και να βοηθησεις κολλημενους και μη με σκαφος!!!μια βολτιτσα ακροθαλασια!!ενα ποταμακι σε ηρεμια 30-40 ποντων βαθους...!!
                                        Οσο το δυνατον απο τα παραπανω νομιζω ,ειναι, στα πλαισια της OFFROAD ικανοτητας και διαδρομης, αυτα που ζηταμε(τουλαχιστον εγω)
                                        Εκτος δρομου με την εννοια του Τραιαλ εχει να κανει πλεον με σπορ και οχι με γενικοτητα οδηγησης SUV μικρου μεγαλου με η χωρις αργα..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giannis-athanasiou last edited by

                                          Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                          .
                                          Πού νά πάει τό κακόμοιρο τό SUV εκεί;

                                          Έλα μου ντε; Στο 24 Ώρες Αττική, είχα πάει στο Βούντημα στον Αυλώνα, για να ξεκολάω τα SUV. Εκτός από 2 που φορούσαν ασφάλτινα λάστιχα, όλα τα υπόλοιπα πέρασαν πιό εύκολα απο τα καθαρόαιμα!!!

                                          Εκεί άλλαξα γνώμη!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • H
                                            hunter last edited by

                                            Τί ακριβώς έγινε εκεί;
                                            Τί συνθήκες αντιμετωπίσανε τά αυτοκίνητα στό συγκεκριμένο σημείο;
                                            Καί ποιά είναι η δική σου εξήγηση,γιά αυτό πού συνέβει;
                                            Ήταν τά 'δύσκολα' σέ αρκετή διάρκεια στό δρόμο,ή ένα συγκεκριμένο εμπόδιο;
                                            Πώς είναι δυνατόν τά SUV νά περνάνε ανετότερα από τά 'καθαρόαιμα' κάποιο εμπόδιο;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr