-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
rendering του quattroruote πολύ κοντά στην πραγματικότητα
http://img155.imageshack.us/img155/7201 ... o2011b.jpgεσωτερικό (carry over από 500 και Ypsilon 846.....με πλαστική φάσα στο χρώμα του αμαξώματος)
http://immagini.alvolante.it/sites/defa ... ertura.jpghttp://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /39118.asp
-
Ίσως ό,τι πιο μακριά από την πραγματικότητα
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
Ίσως ό,τι πιο μακριά από την πραγματικότητα+1 Κλασσικη περιπτωση Autotriti
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Ως προς τους κινητήρες, ο 1.2 FIRE μου φαίνεται περιττός
Εκτός κι αν είναι φθηνότερος από τον 0.9 και τον βάζουν για την ελάχιστη δυνατή τιμή στο βασικό μοντέλο;O 1.2 FIRE αναμένεται να σηκώσει το μεγαλύτερο βάρος των πωλήσεων του μοντέλου, όπως ακριβώς έκανε η έκδοσή του με τα 60 άλογα στο Panda II και η έκδοση με τα 65 άλογα στο Grande Punto (ίσως φαίνεται παράδοξο.... αλλά ο μεγαλύτερος όγκος παραγωγής της MiTo αφορά την έκδοση με τον 1,4FIRE των 78 ίππων).
Είναι ένας κινητήρας που η παραγωγή του δεν κοστίζει πλέον τίποτα στη Fiat (έχει κάνει απόσβεση των χρημάτων του πάνω από δεκαπέντε φορές) και ταιριάζει γάντι στις μεταφορικές απαιτήσεις της κατηγορίας.Η entry level έκδοση αναμένεται να είναι ο ατμοσφαιρικός 0,9 twinair,ο οποίος θα έχει ως μοναδικό πλεονέκτημα του την οικονομία στις αστικές μετακινήσεις και το χαμηλό κόστος συντήρησης.
Αυτό λέω... από τη στιγμή που έχεις τον 0.9 twinair ο οποίος και πιο καινούριος είναι, και με λιγότερους ρύπους και χαμηλότερη κατανάλωση, και από ότι καταλαβαίνω φορολογικά θα αντιμετωπίζεται καλύτερα όχι μόνο στη χώρα μας, θα βάλεις έναν παλιό κινητήρα ο οποίος υπερκαλύπτεται στα πάντα απ'το νέο στη γκάμα;
Εκτός κι αν ο παλιός είναι 2-3 χιλιάρικα φθηνότερος. -
Key word : φθηνότερος
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
Ίσως ό,τι πιο μακριά από την πραγματικότηταπραγματικα κακο φοτοσοπ
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
πραγματικα κακο φοτοσοπΕίναι πολύ παλιό το συγκεκριμένο. Και απορώ γιατί το Auto Τρίτη θα έπρεπε να είχε πρόσβαση στα πρόσφατα του Quattroruote που ο Alba χαρακτήρισε 'πολύ κοντά στην πραγματικότητα'.
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Αυτό λέω... από τη στιγμή που έχεις τον 0.9 twinair ο οποίος και πιο καινούριος είναι, και με λιγότερους ρύπους και χαμηλότερη κατανάλωση, και από ότι καταλαβαίνω φορολογικά θα αντιμετωπίζεται καλύτερα όχι μόνο στη χώρα μας, θα βάλεις έναν παλιό κινητήρα ο οποίος υπερκαλύπτεται στα πάντα απ'το νέο στη γκάμα;
Εκτός κι αν ο παλιός είναι 2-3 χιλιάρικα φθηνότερος.Για τον καθημερινό οδηγό,ιδιαίτερα στις περιπτώσεις που το Panda θα καλύπτει ως μοναδικό αυτοκίνητο τις ανάγκες του,ο 1200αρης επιτελεί πολύ καλύτερα το έργο του (λόγος επιδόσεων/κατανάλωσης) από έναν ατμοσφαιρικό 900αρη 65 ίππων...τον οποίο θα τον έβλεπα ιδανικό για χρήση από εταιρικούς στόλους (ENEL,poste italiane ecc)αυτοκινήτων που καλύπτουν περιορισμένες αστικές μετακινήσεις,με βασικό επίπεδο εξοπλισμού.
Είναι άλλο πράγμα οι τυποποιημένες μετρήσεις που ανακοινώνει ο κατασκευαστής και τα βραβεία που χαρίζουν οι ειδικοί και εντελώς άλλο η χρήση σε πραγματικές συνθήκες.
Πέραν της εκπληκτικής μηχανολογικής απλότητας,αξιοπιστίας και κόστους παραγωγής του FIRE,η Fiat με την εμφάνιση του twinair διέπραξε το τεράστιο επικοινωνικό λάθος να υπερτονίσει τα επιτεύγματά του σε κατανάλωση καυσίμου,ανακοινώνοντας τιμές μακριά από την πραγματικότητα (στην ουσία σε πραγματική χρήση είναι αντίστοιχες του 1200αρη)και όχι την fun πλευρά της οδήγησης που εγγυάται η τουρμπίνα (που βέβαια σε συνδυασμό με το μη απορροφημένο κόστος εξέλιξης του δικύλινδρου εκτοξεύουν την τιμή του.... 2 χιλιάδες ευρώ πάνω από τον 1200αρη). Η 'μπλόφα' όμως κράτησε λίγο.....και η αγορά υπήρξε ειφυλακτική.
Ήδη έρευνες αγοράς για το νέο Ypsilon καταδεικνύουν αγοραστική τάση αναφανδόν υπέρ του FIRE ή του multijet έναντι του twinair 85cv,ενώ ακόμα και στην υποθετική περίπτωση που η FPT ήθελε να κόψει άμεσα από την παραγωγή τους FIRE,αυτό θα απαιτούσε χρόνο για τροποποίηση των γραμμών παραγωγής (μέσα στο 2010 παρήχθησαν μόλις 14Κ κομμάτια twinair) και κυρίως γκάμα προϊόντος που θα τοποθετήσει αυτούς τους κινητήρες.Και εδώ το πράγμα περιπλέκεται,καθώς αν η εμπορική 'κόντρα' FIRE vs twinair είναι αμφίρροπη στο A segment (με αυτοκίνητα μεικτού βάρους 1000 κιλών),κανείς δεν μπορεί να προβλέψει την κατάσταση στο B segment (που ο δικύλινδρος θα κληθεί να κινήσει αμαξώματα μεικτού βάρους άνω των 1200 κιλών).Εν ολίγοις καταλήγουμε στην προβληματική της τεχνολογίας mair,η οποία είναι μεν σημαντική και προς την σωστή κατεύθυνση,αλλά απεδείχθη ότι δεν αποτελεί πανάκεια στον πόλεμο της κατανάλωσης,απαιτώντας περαιτέρω εξέλιξη και επιτρέποντας προς το παρόν στη Fiat να παίζει κατά το δοκούν με τις εκπεμπόμενες τιμές CO2 (γεγονός πολύ σημαντικό και 'πιασάρικο'....βλέπε πρόσφατο caso του 'πολέμου' Greenpeace vs VW).....
Άσχετο με τα παραπάνω:
Sport έκδοση του Panda III (στα πρότυπα του Panda II 100HP) δεν προβλέπεται,ενώ η προοπτική έκδοσης Abarth έχει απαγορευθεί δια ροπάλου (για αποφυγή κανιβαλισμού του 500). -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Sport έκδοση του Panda III (στα πρότυπα του Panda II 100HP) δεν προβλέπεται,ενώ η προοπτική έκδοσης Abarth έχει απαγορευθεί δια ροπάλου (για αποφυγή κανιβαλισμού του 500).Δυσάρεστο αυτό! Ενα μικρό και φτηνό 'παιχνίδι' θα μπορούσαν να έχουν.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Εν ολίγοις καταλήγουμε στην προβληματική της τεχνολογίας mair,η οποία είναι μεν σημαντική και προς την σωστή κατεύθυνση,αλλά απεδείχθη ότι δεν αποτελεί πανάκεια στον πόλεμο της κατανάλωσης,...
Μα μόνο στα μυαλά των fanboyz (δες πχ το τόπικ για τη Guiletta..) το multiair ή το οποιοδήποτε τέτοιο σύστημα είναι πανάκεια. Προσφέρει μία μικρή βελτίωση, όπως το ανάλογό του (και πολύ παλαιότερο) valvetronic που υπάρχει σε τόσα μοντέλα χωρίς καν οι κατοχοί τους να έχουν ιδέα για αυτό.
Βέβαια τα fanboyz είναι ελάχιστο μέρος της αγοράς, στο μυαλό τους φαντάζουν opinion leaders στη πράξη κανένας δεν ασχολείται. Άρα το πως 'πλάσαρε' η fiat τον δικύλινδρο κινητήρα της ελάχιστη σημασία έχει, ο κόσμος είδε επιδόσεις και κατανάλωση και με το μπαρδόν χέστηκε αν είναι από 2 κυλίνδρους με Μultiair ή από 3 με valvematic ή από 2μιση με pRw σε R-tone.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
με το μπαρδόν χέστηκε αν είναι από 2 κυλίνδρους με Μultiair ή από 3 με valvematic ή από 2μιση με pRw σε R-tone.Την Φα δίεση μην ξεχάσεις!
-
Εσυ τώρα ποιος είσαι, ο φιόγκος?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Άρα το πως 'πλάσαρε' η fiat τον δικύλινδρο κινητήρα της ελάχιστη σημασία έχει, ο κόσμος είδε επιδόσεις και κατανάλωση και με το μπαρδόν χέστηκε αν είναι από 2 κυλίνδρους με Μultiair ή από 3 με valvematic ή από 2μιση με pRw σε R-tone.Με τα λεφτά που ζητάνε πάντως στο 500ράκι 0,9 ... καλό θα ήταν να ξέρουν και λεπτομέριες για να γνωρίζουν και τι ακριβώς πληρώνουν.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εσυ τώρα ποιος είσαι, ο φιόγκος? -
Στην Φρανκφούρτη, τον Σεπτέμβριο, τελικά θα παρουσιάσει η Fiat το ολοκαίνουργιο Panda .
http://www.protothema.gr/car-and-speed/news/article/?aid=130791 -
Αυτό το γενικό 'φιλετάρισμα' των γωνιών, σε αντίθεση με το Grande Punto Evo, εδώ μ' αρέ. Αλλά, για κάποιο λόγο, την απλότητα του τρέχοντος Panda τη θεωρώ καλύτερη.
-
Έχει υπάρξει όμοια περίπτωση άλλου αυτοκινήτου που παραγόταν τόσα χρόνια και πουλούσε τρελά με απειροελάχιστες διαφορές? Το παρόν Πάντα κάποια στιγμή άλλαξε τους εξωτερικούς καθρεύτες - τους έκανε μεγαλύτερους και επίσης έγιναν κάποιες μικρές αλλαγές στο καντράν.
-
Καλά αυτό θα πουλάει πάνω από 500 κομμάτια το μήνα στην Ελλάδα. Τι θα γίνεται στην Ιταλία δεν μπορώ να σκεφτώ...
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Αλλά, για κάποιο λόγο, την απλότητα του τρέχοντος Panda τη θεωρώ καλύτερη.+1.
Ακόμα και το βασικό 1,1 έτσι όπως είναι μ' αρεσει!
Δεν θα ήθελα μόνο για lifestyle λόγους ... καρικατούρα της καρικατούρας του 500 να γίνει το επόμενο! -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
0,9 twinair ατμοσφαιρικός 65 Cv
0,9 twinair turbo 85 Cv (βενζίνη και μεθάνιο)
1.2 FIRE 69 Cv
1.3 mjet II 95 Cv.10 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος από το Panda II
Ο Μultiair με τους 105 ίππους έχει μπει στο ψυγείο?Ούτε φωνή ούτε ακρόαση στο καινούριο Πάντα και στο Ύψιλον
Fiat Panda Mk III (Model 169, 2003-2012)