Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    306 ή RS; Ποιο είναι το καλύτερο προσθιοκίνητο;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 306 ή RS; Ποιο είναι το καλύτερο προσθιοκίνητο;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    32
    59
    161
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tsilis last edited by

      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
      εγώ να ξαναπώ ότι 'το καλύτερο' προσθιοκίνητο είναι κάτι που δεν υπάρχει, ή καλύτερα κάτι που στο μυαλό του καθενός είναι και διαφορετικό

      πχ. για μένα είναι κάπως έτσι:

      -το πιο απόλυτο (πολεμικό, όπως θέλετε πείτε το): 306 Race
      -το πιο ολοκληρωμένο: Focus
      -το πιο απόλυτο ΣΗΜΕΡΑ: CTR
      -με το χέρι στην καρδιά: Φιατάκι
      -η γυναίκα που θα παντρευτώ: 156 GTA

      Σπύρος

      (όχι δεν ψήφισα, μου είναι δύσκολο...)

      Aκριβώς τοίδιο και για εμένα Σπύρο!!
      Αν μου χαρίζανε κάποιο από αυτά?Ε,αυτό που λέει η καρδιά ,Fiat Coupe turbo 20V!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • D
        dog80 last edited by

        Το καλύτερο προσθιοκίνητο όλων των εποχών είναι το δικό μου. (Citroen DS 23)

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • M
          meco last edited by

          Για το RS οι Άγγλοι έχουν γράψει ότι είναι πεζοδρομιο-χαντακό-τοιχό-κυνηγός...
          Για το Type-R ότι υστερεί σε πλαίσιο και οι δικοί μας λένε ότι δεν έχει καλό τιμόνι.
          Τα μοναδικά αυτοκίνητα που πίνουν ολοι νερό στο όνομά τους είναι τα 106 και 306.
          Αυτά από μένα.
          Την προηγούμενη βδομάδα έστριψα πάλι ένα ραλί και θυμήθηκα πως πρέπει να είναι τα αυτοκίνητα. Με διαφορά το καλύτερο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ που έχω οδηγήσει ποτέ μου.

          Υ.Γ. Για την Elan δεν ξέρω...
          Υ.Γ. 2 Οδήγησα και το Σάββατο ένα SAAB 9-3 sportsedan Aero 210 άλογα. Όχι δεν ανήκει σε κάποιον γείτονά μου... αλλά στον πατέρα ενός κολλητού μου. Απίστευτο αυτοκίνητο με τρομερά κρατήματα και επιδόσεις αλλά εσύ σαν οδηγός δεν κάνεις και πολλά πράγματα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kkot last edited by

            Εδω είμαστε,

            Λοιπόν από τα παραπάνω έχω οδηγησει, άλλα πολύ άλλα λίγο, RS, Type R, rallye kai Williams.

            Γιαυτα λοιπον μπορώ να πω ..και τι να πω ομως?.. Αν δεν έβαζες το williams σαν επιλογή θα έλεγα πως το RS είναι σαφως το πιο fun to drive απο τα παραπάνω. Βασικά αυτό είναι και το μόνο κριτήριο επιλογής για εμένα μιας και δεν θα αγόραζα κάτι από τα παραπάνω για καθημερινή χρήση.

            να έπρεπε να τα βαλω οποσδηποτε σε μια σειρα επιλογης
            RS Οτι πιο διασκεδαστικο για εμπρός κίνηση φρενάρες, τιμονι απόλυτο που σε κανει να χτυπας το κεφαλι σου στο τζαμι του οδηγού, και στισιμο που που δεν το βγαζεις απο το μυαλό σου.Σε βαζει συνχα στον πειρασμό να αλλάξεις διαδρομή μόνο και μόνο για συγκεκριμένες στροφές
            Williams προτιμούσε να στραβώσει το πλαίσιο παρά να φύγει από το δρόμο για την εποχή του κορυφαίο.
            Type-R, αν και μονο 1 γρηγορη βολτα είναι super.
            Τέλος το ραλακι ..οραξη να εχεις να στριβεις...

            ψηφος στο RS
            αυτά
            κώστης

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • M
              manosk last edited by

              Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
              Ρε παιδιά,πώς μπορούμε νά ψηφίζουμε γιά το κορυφαίο προσθιοκίνητο,χωρίς οι περισσότεροι νά έχουμε οδηγήσει,έστω καί ένα από αυτά;
              Τουλάχιστον,άς αλλάξει ο 'τίτλος' μέ τό 'ποιό ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ότι είναι...'

              Γι'αυτό δεν ψηφίζω..
              Πάντως από σουλούπι το RS μου αρέσει ΠΑΡΑ πολύ, περισσότερο από τα υπόλοιπα. Ιδίως στο ανοιχτό μπλε.

              (Μα τι λέω; Μόνο σε ανοιχτό μπλε έχει βγει. )

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                dimsabas last edited by

                Ο Predator που έχει μία ιδιαίτερη συμπάθεια στη μπροστινή κίνηση, δε θα σχολιάσει το θέμα; Μήπως Clio 1.9 diesel αγαπητέ; Πάντως ρε παιδιά, μπροστοκίνητο μόνο για βόλτες; Δηλαδή άμα είχατε κάνα καλό πισωκίνητο, τι θα κάνατε; Θα το βάζατε στο μουσείο;

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  popol-ros last edited by

                  dimsabas καλη θεληση να υπαρχει........... και πιστεψε με ολα διασκεδαζεις............

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • M
                    meco last edited by

                    Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                    dimsabas καλη θεληση να υπαρχει........... και πιστεψε με ολα διασκεδαζεις............

                    Ακριβώς αυτό...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                      dimsabas καλη θεληση να υπαρχει........... και πιστεψε με ολα διασκεδαζεις............

                      Μωρέ, έχεις απόλυτο δίκιο αλλά το θέμα είναι ότι όταν δίνεις τα λεφτά σου, που δεν τα χεις βρει στο πεζοδρόμιο ή μπροστά στην πόρτα σου, θες να πάρεις ό,τι καλύτερο γίνεται. Αυτό που πιστεύω για τη μπροστινή κίνηση είναι ότι υπάρχει μόνο και μόνο σα συμβιβασμός για χαμηλότερο κόστος και ευκολία στην οδήγηση. Οπότε, είναι καλή και χρήσιμη για τις καθημερινές μετακινήσεις και για να εισαχθεί κάποιος στα μυστικά της γρήγορης οδήγησης. Σα σχολείο δηλαδή. Μετά, δεν έχει νόημα να δώσει 35.000 Ε για το καλύτερο προσθιοκίνητο που υπάρχει στην πιάτσα. Και ειδικά για το RS, για το οποίο έχω ακούσει για πολλά προβλήματα αξιοπιστίας (βλέπε το δημοσιογραφικό στο DRIVE, αλλά και η ίδια η Ford είχε καθυστερήσει τόσο την παρουσίασή του μπας και το σουλουπώσει), το οποίο είναι πολύ ακριβό. Με 35.000Ε, μπορείς να αγοράσεις STi 265 δεύτερης γενιάς του 2002, με λιγότερα από 35.000 χλμ. Όλα να τα έχει κάνει στον κόφτη, πιο αξιόπιστο θα είναι από το καινούριο Ford. Και να πεις ότι τα μεταχειρισμένα RS έχουν πέσει κάτω από τα 30.000 ώστε να πεις ότι κάτι κάνεις; Μερικοί τα πουλάνε ακριβότερα από τα καινούρια. Χίλιες φορές ένα S2000, που είναι και Ιάπωνας. Ένα 306 με 14-15.000 έχει περισσότερο νόημα. Παρασύρθηκα πάλι...

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Δυστυχώς δεν είχα την τύχη να οδηγήσω κανένα από αυτά τα αμάξια...
                        Ούτε καν το rallye, που είναι και το πιο προσιτό...
                        Πρέπει όμως να είναι το ένα καλύτερο από το άλλο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
                          Δυστυχώς δεν είχα την τύχη να οδηγήσω κανένα από αυτά τα αμάξια...
                          Ούτε καν το rallye, που είναι και το πιο προσιτό...
                          Πρέπει όμως να είναι το ένα καλύτερο από το άλλο!

                          Δε μπορεί να μην έχεις κάποιο φίλο με Rallye... Είναι τόσα πολλά

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            Ο χρήστης dimsabas έγραψε:

                            Δυστυχώς δεν είχα την τύχη να οδηγήσω κανένα από αυτά τα αμάξια...
                            Ούτε καν το rallye, που είναι και το πιο προσιτό...
                            Πρέπει όμως να είναι το ένα καλύτερο από το άλλο!

                            Δε μπορεί να μην έχεις κάποιο φίλο με Rallye... Είναι τόσα πολλά

                            ...και τόσο συλλεκτικά πλέον που δεν 'δανείζονται' για βόλτες!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                              Δε μπορεί να μην έχεις κάποιο φίλο με Rallye... Είναι τόσα πολλά

                              Έχω έναν μακρυνό γνωστό με Rallye 16v, αλλά τώρα καταλαβαίνεις... Λίγο χλωμό...

                              Εξάλλου έχω και εγώ ένα 'Rallyeοειδές', το δικό μου.
                              Καλά! Καλά! Μην βαράτε! Απλά αυτό που έχω, έχει δανειστεί πολλά στοιχεία της οδικής συμπεριφοράς των Rallye, VTS! (έτσι ακούω και έτσι ξέρω)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:

                                Δε μπορεί να μην έχεις κάποιο φίλο με Rallye... Είναι τόσα πολλά

                                Έχω έναν μακρυνό γνωστό με Rallye 16v, αλλά τώρα καταλαβαίνεις... Λίγο χλωμό...

                                Εξάλλου έχω και εγώ ένα 'Rallyeοειδές', το δικό μου.
                                Καλά! Καλά! Μην βαράτε! Απλά αυτό που έχω, έχει δανειστεί πολλά στοιχεία της οδικής συμπεριφοράς των Rallye, VTS! (έτσι ακούω και έτσι ξέρω)

                                Για αυτόν ακριβώς το λόγο πρέπει να οδηγήσεις το Rallye του γνωστού...

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  meco last edited by

                                  Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                  ...και τόσο συλλεκτικά πλέον που δεν 'δανείζονται' για βόλτες!

                                  Όσους ξέρω εγώ, τα δανείζουν...
                                  Υποψιάζομαι ότι δεν τα δανείζουν, αυτοί που δεν ξέρουν να τα 'πάνε'...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Πάντως, οι τιμές που κρατάει το μεταχειρισμένο Rallye είναι απίστευτες. Σερφάρισμα στη Χρυσή Ευκαιρία αποκαλύπτει μοντέλα 2003 με AC να πωλούνται πάνω από 12000Ε, παραπάνω δηλαδή από ότι αγοράστηκαν. Δε γνωρίζω αν θα καταφέρουν να πουληθούν στα χρήματα αυτά, δε νομίζω όμως ότι θα πέσουν σημαντικά χαμηλότερα. Τώρα φαίνεται το κενό που άφησαν τα Rallye, VTS, Punto GT στην ελληνική αγορά...

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      krusenstern last edited by

                                      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                      Πάντως, οι τιμές που κρατάει το μεταχειρισμένο Rallye είναι απίστευτες. Σερφάρισμα στη Χρυσή Ευκαιρία αποκαλύπτει μοντέλα 2003 με AC να πωλούνται πάνω από 12000Ε, παραπάνω δηλαδή από ότι αγοράστηκαν. Δε γνωρίζω αν θα καταφέρουν να πουληθούν στα χρήματα αυτά, δε νομίζω όμως ότι θα πέσουν σημαντικά χαμηλότερα. Τώρα φαίνεται το κενό που άφησαν τα Rallye, VTS, Punto GT στην ελληνική αγορά...

                                      αυτά μόνο στην Ελλάδα γίνονται... Θεωρούμε συλλεκτικό ένα αυτοκίνητο που σταμάτησε να παράγεται.... πέρυσι και είναι και σπάνιο, γιατί στους δρόμους κυκλοφοράνε μόνο μερικά....εκατομμύρια

                                      καταπληκτικό αμάξι ο ράλος, αλλά με τις τιμές μεταχειρισμένων κάτι δεν πάει καλά σ'αυτή τη χώρα.... εδώ ο άλλος μου ζήτησε 3 χιλιάρικα για χιλιάρι μίνι (απλώς φρεσκοβαμμένο, με τα σάπια του και τα όλα του...)

                                      Σπύρος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tsilis last edited by

                                        Άστο Σπύρο,πολύ πικρή ιστορία..
                                        Μόλις προ ολίγων ημερών διαπραγματεύτηκα μια Αlfa Sprint υποτίθεται 1.5 του '87,σε υποτιθέμενη άριστη κατάσταση,στα 2500 ευρώ!Το αυτοκίνητο καμμία σχέση δεν είχε με την αναφερόμενη άριστη κατάσταση,ήθελε μαζέματα και βαψίματα,τουλάχιστον 1000 ευρώ
                                        Το φοβερό είναι ότι με προσκάλεσε να κατέβω να το δω ο ιδιοκτήτης με απόλυτη σιγουριά για την κατάσταση του αυτοκινήτου,τόσον ώστε να θέλει να πει την τιμή που ζητά,αφού πρώτα το δω!Με ζόρι τον κατάφερα να μου την πει τηλεφωνικά τα 2500 ευρώ...
                                        Πολλοί νομίζω ότι ζητάνε όσα τους λείπουν...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Όλοι νομίζουν ότι θα έρθει το κορόιδο να τους τα ακουμπήσει κανονικά και να είναι και ευχαριστημένο. Το χειρότερο είναι πως πολλές φορές βρίσκουν αυτό το κορόιδο...

                                          https://cartalk.gr/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos-karnis last edited by

                                            306 Race, γιατί μας ξυπνάει όμαρφα συναισθήματα από το παρελθόν... έτσι απλά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr