-
Γεια σας.Ενδιαφέρομαι για την αγορά αυτοκινήτου και αυτο που έχω επιλέξει είναι το Fiat 500 Twinair. Ο λόγος που το επέλεξα είναι ο οικονομικός ως προς τα τέλη και ασφάλεια κινητήρας και αν θέσουμε ως βάση της εργοστασιακές τιμές και σε κατανάλωσε με 4.1λτ/100χλμ. Επίσης μου αρέσει η εμφάνιση του σε σκούρα χρώματα βασικά στο μαύρο γιατί αλλιώς είναι κάπως γυναικεία επιλογή χωρίς να θέλω να παρεξηγηθεί κανένα μέλος του φόρουμ.
Απο την άλλη όμως φίλοι μου λένε να ανέβω μια κατηγορία και να επιλέξω κάποιο όπως Corsa 1.4 ή Seat Ibiza 1.2 tsi. Και τα δύο αμάξια έχουν τέλη κυκλοφορίας και μεγαλυτερο κόστος ασφάλισης αλλα και τελικώς μεγαλύτερη εργοστασιακή βέβαια μικτή κατανάλωση. Επειδή είναι πολύ κοντά στην τιμή 14-15χιλ ευρώ ποια τα πλεονεκτήματα της μίας η της άλλης επιλογής?Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει τοσο πολύ η διαφορά στους χώρους αλλά μου λένε οτι η τα αυτοκίνητα της κατηγορίας 500αρακι κτλ δεν είναι ολοκληρωμένα αυτοκίνητα άλλα μονο για την πόλη.
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια!!!
-
Γεια σας.Ενδιαφέρομαι για την αγορά αυτοκινήτου και αυτο που έχω επιλέξει είναι το Fiat 500 Twinair. Ο λόγος που το επέλεξα είναι ο οικονομικός ως προς τα τέλη και ασφάλεια κινητήρας και αν θέσουμε ως βάση της εργοστασιακές τιμές και σε κατανάλωσε με 4.1λτ/100χλμ. Επίσης μου αρέσει η εμφάνιση του σε σκούρα χρώματα βασικά στο μαύρο γιατί αλλιώς είναι κάπως γυναικεία επιλογή χωρίς να θέλω να παρεξηγηθεί κανένα μέλος του φόρουμ.
Απο την άλλη όμως φίλοι μου λένε να ανέβω μια κατηγορία και να επιλέξω κάποιο όπως Corsa 1.4 ή Seat Ibiza 1.2 tsi. Και τα δύο αμάξια έχουν τέλη κυκλοφορίας και μεγαλυτερο κόστος ασφάλισης αλλα και τελικώς μεγαλύτερη εργοστασιακή βέβαια μικτή κατανάλωση. Επειδή είναι πολύ κοντά στην τιμή 14-15χιλ ευρώ ποια τα πλεονεκτήματα της μίας η της άλλης επιλογής?Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει τοσο πολύ η διαφορά στους χώρους αλλά μου λένε οτι η τα αυτοκίνητα της κατηγορίας 500αρακι κτλ δεν είναι ολοκληρωμένα αυτοκίνητα άλλα μονο για την πόλη.
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια!!!
-
Γεια σας.Ενδιαφέρομαι για την αγορά αυτοκινήτου και αυτο που έχω επιλέξει είναι το Fiat 500 Twinair. Ο λόγος που το επέλεξα είναι ο οικονομικός ως προς τα τέλη και ασφάλεια κινητήρας και αν θέσουμε ως βάση της εργοστασιακές τιμές και σε κατανάλωσε με 4.1λτ/100χλμ. Επίσης μου αρέσει η εμφάνιση του σε σκούρα χρώματα βασικά στο μαύρο γιατί αλλιώς είναι κάπως γυναικεία επιλογή χωρίς να θέλω να παρεξηγηθεί κανένα μέλος του φόρουμ.
Απο την άλλη όμως φίλοι μου λένε να ανέβω μια κατηγορία και να επιλέξω κάποιο όπως Corsa 1.4 ή Seat Ibiza 1.2 tsi. Και τα δύο αμάξια έχουν τέλη κυκλοφορίας και μεγαλυτερο κόστος ασφάλισης αλλα και τελικώς μεγαλύτερη εργοστασιακή βέβαια μικτή κατανάλωση. Επειδή είναι πολύ κοντά στην τιμή 14-15χιλ ευρώ ποια τα πλεονεκτήματα της μίας η της άλλης επιλογής?Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει τοσο πολύ η διαφορά στους χώρους αλλά μου λένε οτι η τα αυτοκίνητα της κατηγορίας 500αρακι κτλ δεν είναι ολοκληρωμένα αυτοκίνητα άλλα μονο για την πόλη.
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια!!!
-
Καμια βοήθεια ρε παιδιά??Ευχαριστώ
-
Οδήγησε τα πρώτα για να βγάλεις τα δικά σου συμπεράσματα για το τι σου αρέσει και τι σε καλύπτει. Αν οδηγείς κατά
90% εντός πόλης και με 2, άντε 3 άτομα το πολύ, μια χαρά είναι το 500ράκι, δεν παύει όμως να είναι ακριβό για αυτά
που προσφέρει, εγώ για παράδειγμα δεν θα αγόραζα κάτι τέτοιο ούτε για αστείο. Επίσης, μην εμπιστεύεσαι τις
εργοστασιακές τιμές κατανάλωσης, αποκλείεται να καίει τόσο λίγο, πόσο μάλλον εντός πόλης που είναι και το
φυσικό του περιβάλλον. -
Ο χρήστης mr666 έγραψε:
Γεια σας.Ενδιαφέρομαι για την αγορά αυτοκινήτου και αυτο που έχω επιλέξει είναι το Fiat 500 Twinair. Ο λόγος που το επέλεξα είναι ο οικονομικός ως προς τα τέλη και ασφάλεια κινητήρας και αν θέσουμε ως βάση της εργοστασιακές τιμές και σε κατανάλωσε με 4.1λτ/100χλμ. Επίσης μου αρέσει η εμφάνιση του σε σκούρα χρώματα βασικά στο μαύρο γιατί αλλιώς είναι κάπως γυναικεία επιλογή χωρίς να θέλω να παρεξηγηθεί κανένα μέλος του φόρουμ.Απο την άλλη όμως φίλοι μου λένε να ανέβω μια κατηγορία και να επιλέξω κάποιο όπως Corsa 1.4 ή Seat Ibiza 1.2 tsi. Και τα δύο αμάξια έχουν τέλη κυκλοφορίας και μεγαλυτερο κόστος ασφάλισης αλλα και τελικώς μεγαλύτερη εργοστασιακή βέβαια μικτή κατανάλωση. Επειδή είναι πολύ κοντά στην τιμή 14-15χιλ ευρώ ποια τα πλεονεκτήματα της μίας η της άλλης επιλογής?Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει τοσο πολύ η διαφορά στους χώρους αλλά μου λένε οτι η τα αυτοκίνητα της κατηγορίας 500αρακι κτλ δεν είναι ολοκληρωμένα αυτοκίνητα άλλα μονο για την πόλη.
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια!!!
Oι φίλοι σου καλά σου λένε.Καλύτερα να ανέβεις κατηγορία σε αυτά τα λεφτά.Έλεος 15.000 για μίνι Ασε που είναι 2κύλινδρο με ότι συνεπάγεται σε κραδασμούς και αξιοπιστία σε βάθος χρόνου.Αν θες μίνι δες το νέο picanto 1.2 με 11.800.Τι καλύτερο έχει το 500? Για μένα πάνε στο ibiza sc 1.2 tsi ecomotive με 95€ τέλη(119 CO2) και άριστες επιδόσεις και κατανάλωση Το corsa μόνο ως diesel αξίζει
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Oι φίλοι σου καλά σου λένε.Καλύτερα να ανέβεις κατηγορία σε αυτά τα λεφτά.Έλεος 15.000 για μίνι Ασε που είναι 2κύλινδρο με ότι συνεπάγεται σε κραδασμούς και αξιοπιστία σε βάθος χρόνου.Αν θες μίνι δες το νέο picanto 1.2 με 11.800.Τι καλύτερο έχει το 500? Για μένα πάνε στο ibiza sc 1.2 tsi ecomotive με 95€ τέλη(119 CO2) και άριστες επιδόσεις και κατανάλωση Το corsa μόνο ως diesel αξίζειΤωρα για συγκριση picanto με 500 κλπ ειμαστε λιγο αλλου γι αλλου νομιζω...
Ειναι σαν να συγκρινουμε την Μπαρτσελονα με την Περα Ραχουλα και να λεμε τι καλυτερο εχει η Μπαρτσελονα (νταξει, τραβηγμενο αλλα καταλαβαινεις τι εννοω).Τωρα στα της επιλογης:
Corsa για ποιον λογο να παρεις; Σε αυτα τα λεφτα παιρνεις πολυ φθηνες εκδοσεις σε σχεση με το αντιστοιχο Ibiza (μιλαω για αυτο γιατι το 500 ειναι μια κατηγορια κατω).Αποψη μου ειναι η εξης: Αποφασισε τι ακριβως θελεις.
Αν θες ενα μικρο αυτοκινητο για την πολη κυριως, νομιζω το 500 ειναι καλη επιλογη αναμεσα σε αυτα. Ειναι οντως ακριβο αλλα πληρωνεις την μουρη κατα καποιο τροπο σε αυτο το αμαξι. Με λιγα λογια, πρεπει να το 'θες' για να το αγορασεις.
Αν θες ενα αυτοκινητο με λιγο καλυτερους χωρους το οποιο θα σε βγαλει πιο ανετα σε ανοιχτο/δρομο ταξιδια, κοιτας το Ibiza1.2 tsi. Πολυ ολοκληρωμενη επιλογη, καλο value for money και αν παρεις και το sport pack (δεν θυμαμαι πως το ονομαζει η Seat) το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο (το εχω οδηγησει ετσι).
Θα σου προσθεσω εδω και κατι ακομα σαν 3η επιλογη. Το Renault Twingo GT. Σαν μεγεθος νομιζω ειναι καπου αναμεσα στα 2, ειναι 1.2 turbo και κινειται επισης μια χαρα. Γενικα ειναι η τομη των αλλων δυο.
-
Mην είσαι και τόσο σίγουρος για την υπεροχή του 500 με το νέο(μόλις ήρθε,δεν λέω το παλιό )picanto 1.2 sport plus.Δες τι εξοπλισμό έχει το τρίθυρο με τα 11800(7 αεροσακους,bluetooth,ηλιοροφή,αυτόματα φώτα,start button,led ημέρας)+ τα 7 χρόνια εγγύηση,τα 86 άλογα και τα μάλλον 5 αστέρια Σε τι είναι δηλαδή καλύτερο(τεκμηριωμένα, μην μου πεις για την μουρη που πουλάς εν μέσω κρίσης 2011) Το 500 είναι στην ουσία ένα ford ka μεταμφιεσμένο Πάντως αν αντέχεις μέχρι 14-15000 € κοιτάς μικρά και όχι μίνι.Από seat ibiza 1.2 tsi μέχρι kia pro ceed,seat leon,honda jazz.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Ειναι οντως ακριβο αλλα πληρωνεις την μουρη κατα καποιο τροπο σε αυτο το αμαξι. Με λιγα λογια, πρεπει να το 'θες' για να το αγορασεις.Tην πληρώνεις πολύ ακριβά την μούρη όμως, αν είχε αντίστοιχο μοτέρ με το ibiza στα ίδια χρήματα πάει κι έρχεται αν
όντως ''το θες''. Αλλά όλα τα αρνητικά ενός μικρότερου αυτοκινήτου, σύν κατώτερο μοτέρ παραπάει και απ ότι φαίνεται
ο άνθρωπος δεν ''το θέλει'', το θεωρεί γυναικείο και το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι το κόστος χρήσης. Εγώ θα αγόραζα
ένα 3θυρο ibiza σε μεσσαίο επίπεδο εξοπλισμού αν είχα budget 15000 και θα έβαζα 1.5 χιλιάρικο στην άκρη για τα επιπλέον
τέλη και ασφάλειες. -
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Mην είσαι και τόσο σίγουρος για την υπεροχή του 500 με το νέο(μόλις ήρθε,δεν λέω το παλιό )picanto 1.2 sport plus.Δες τι εξοπλισμό έχει το τρίθυρο με τα 11800(7 αεροσακους,bluetooth,ηλιοροφή,αυτόματα φώτα,start button,led ημέρας)+ τα 7 χρόνια εγγύηση,τα 86 άλογα και τα μάλλον 5 αστέρια Σε τι είναι δηλαδή καλύτερο(τεκμηριωμένα, μην μου πεις για την μουρη που πουλάς εν μέσω κρίσης 2011) Το 500 είναι στην ουσία ένα ford ka μεταμφιεσμένο Πάντως αν αντέχεις μέχρι 14-15000 € κοιτάς μικρά και όχι μίνι.Από seat ibiza 1.2 tsi μέχρι kia pro ceed,seat leon,honda jazz.Να σε ενημερώσω ότι το Κα είναι 500 μεταμφιεσμένο...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Mην είσαι και τόσο σίγουρος για την υπεροχή του 500 με το νέο(μόλις ήρθε,δεν λέω το παλιό )picanto 1.2 sport plus.Δες τι εξοπλισμό έχει το τρίθυρο με τα 11800(7 αεροσακους,bluetooth,ηλιοροφή,αυτόματα φώτα,start button,led ημέρας)+ τα 7 χρόνια εγγύηση,τα 86 άλογα και τα μάλλον 5 αστέρια Σε τι είναι δηλαδή καλύτερο(τεκμηριωμένα, μην μου πεις για την μουρη που πουλάς εν μέσω κρίσης 2011) Το 500 είναι στην ουσία ένα ford ka μεταμφιεσμένο Πάντως αν αντέχεις μέχρι 14-15000 € κοιτάς μικρά και όχι μίνι.Από seat ibiza 1.2 tsi μέχρι kia pro ceed,seat leon,honda jazz.
Να σε ενημερώσω ότι το Κα είναι 500 μεταμφιεσμένο...
To ίδιο λέμε στην ουσία(αν και το κα ήταν λίγο πιο καλοστημένο μέχρι πρότινος) .Και από τιμές ύστερα από τις προσφορές το ka titanium plus έχει 11063€ και το 500 sport 13450(2400€ επιπλέον στοιχίζει η μούρη στην κατηγορία των μίνι ) και το twinair 14750 Μεγάλη διαφορά
-
Όπως μεγάλη είναι η διαφορά στον εξοπλισμό και η υπεροχή του twinair...
-
Και όχι μόνο. Η συμπεριφορά του 500 είναι πολύ καλύτερη του ΚΑ. Επίσης αισθητικά, μηχανικά (πλέον) κλπ.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Όπως μεγάλη είναι η διαφορά στον εξοπλισμό και η υπεροχή του twinair...Στον εξοπλισμό όχι,για δες καλύτερα.Εγώ τα σύγκρινα στις ατμοσφαιρικές 1.2 εκδόσεις τους και είδα 2400€ διαφορα
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Και όχι μόνο. Η συμπεριφορά του 500 είναι πολύ καλύτερη του ΚΑ. Επίσης αισθητικά, μηχανικά (πλέον) κλπ.Απο που προκύπτει οτί η συμπεριφορά του 500 είναι καλύτερη?Ο ειδικός τύπος όλος λέει το αντίθετο.Επίσης υπάρχει και η γουστόζικη έκδοση grand prix.Τεσπά εγώ το νέο picanto ήθελα να παινέψω και να πω πως μου άρεσε
-
Αν μιλάς για τα 1.2 και η τιμή της Fiat που βλέπεις στον κατάλογο είναι πολύ διαφορετική στις αντιπροσωπείες. Anyway από τη στιγμή που υπάρχει ο καταπληκτικός twinair είναι άτοπο να μιλάμε για τα 1200 (κι εγώ 1200αρι 500 έχω ).
Η συμπεριφορά των Κα και 500 πάντως είναι πλέον ολόιδια. Ένα μικρό προβάδισμα έχει το τιμόνι του Κα αλλά κοπανάει και λίγο περισσότερο η ανάρτηση. Το δικό μου 500 του 2008 είναι το πιο αδικημένο γιατί και δεν έχει την αντιστρεπτική πίσω και κοπανάει αρκετά σε σχέση με τα σύγχρονα 500 που είναι πολύ βελτιωμένα στην άνεση.
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Και όχι μόνο. Η συμπεριφορά του 500 είναι πολύ καλύτερη του ΚΑ. Επίσης αισθητικά, μηχανικά (πλέον) κλπ.
Απο που προκύπτει οτί η συμπεριφορά του 500 είναι καλύτερη?Ο ειδικός τύπος όλος λέει το αντίθετο.Επίσης υπάρχει και η γουστόζικη έκδοση grand prix.Τεσπά εγώ το νέο picanto ήθελα να παινέψω και να πω πως μου άρεσε
τα κόβουμε με το μάτι πως πάνε τα αμάξια σε αυτό το φόρουμ
εγώ θα έπερνα ιμπιζα 1,2 tsi, και όχι άλλο ένα ΑΣΠΡΟ 500αρακι. παραείναι μικρό κ ακριβό το 500αρακι για τα γουστα μου, ο 1200αρης του ίμπιζα ειναι φοβερός κ οικονομικότατος. Αν με έτρωγε να δώσω τόσα λεφτά, θα έπαιρνα το πόλο 1200, που κ αυτό είναι διαχρονικό σχεδιαστικά.
-
εγω αν ηταν να επιλεξω ενα απο τα 3, θα επελεγα το 500, διοτι μου αρεσει πολυ σαν αμαξακι, δειχνει πολυ παιχνιδιαρικο και απο πλευρα καταναλωσης ειναι παρα πολυ καλο!!!
-
Κοινώς, αν θες κατσαριδάκι για την πόλη (όχι οτι το Ibiza ειναι μαουνα, μικρό είναι και αυτό) παίρνεις 500αρακι και πληρώνεις μούρη... Αν δεν θες να πληρώσεις μούρη, υπάρχουν άπειρες επιλογές c1,αυγό, pixo,micra, 107,i10.
Αν δεν έχεις δευτερο αυτοκίνητο, και σε νοιάζει και κανα ταξίδι που και που, γνώμη μου να ανέβεις κατηγορία!! Σημειωτεον ότι υπάρχει μία προσφορά για στοκαρισμένα ατμοσφαίρικα σεατ 1.4 με τα 101 σε special edition με 11500 άντε 12000. Αν δεν κινείσαι τόσο εντός πόλης, (πχ μένεις επαρχία) η διαφορά στην κατανάλωση με τον 1.2 tsi θα ειναι μικρή!
-
Και όχι μόνο. Η συμπεριφορά του 500 είναι πολύ καλύτερη του ΚΑ. Επίσης αισθητικά, μηχανικά (πλέον) κλπ.
Εντάξει, το ΚΑ μπορεί να μήν είναι και Γαλλικό ή Dacia να το θεοποιήσουμε ,αλλά μη λέμε και ανακρίβειες.
Στον τομέα ειδικά οδική συμπεριφορά,όχι μόνο δεν είναι 'Η συμπεριφορά του 500 είναι πολύ καλύτερη του ΚΑ',αλλά
'Beats the Fiat 500 it's based on'.http://www.whatcar.com/car-reviews/ford ... ry/25856-5
Fiat 500 vs Opel Corsa/Seat Ibiza