Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το εκανε ξανα ο Robert Collin
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Το εκανε ξανα ο Robert Collin
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    14
    71
    126
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alfasud last edited by

      ΙKE
      Αυτα φαινονται απο αυτα τα ειρωνικα που εγραψες για την Αλφασουντ!
      Λιγος σεβασμος δεν θα εβλαπτε για αυτο το πρωτοποριακο αυτοκινητο, οπως ειπαμε ενα απο τα καλυτερα αυτοκινητα ολων των εποχων!Και αυτο ας πουμε δεν ειναι η δικη μου αποψη αλλα μερικων σοβαρων ειδικων!Ας μην αρχισουμε ξανα με ποιων, ετσι;
      Η Αλφασουντ δεν εχει τιποτα με το θεμα μας, αλλα ηρθε με την συζητηση και απλα απαντησα-υπερασπιστικα αυτο το αυτοκινητο!
      Για το ΤΤ δεν ξερω τιποτα εκτος αυτα που εχω διαβασει!Ουτε το εχω οδηγησει ουτε προκειται να το κανω, αν και ειναι ευκολο εδω!Τα facts μιλανε μονα τους!Μηπως πρεπει να εχεις οδηγισει F-104G για να ξερεις απο πρωτο χερι οτι ηταν ενα απο τα ποιο επικινδυνα αεροπλανα πλων των εποχων;
      Σπυρος

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • T
        techadmin admin last edited by

        Ούτε το ΤΤ ήταν επικύνδηνο ούτε φυσικά τα F-104G, ρώτα και τους πιλότους τους.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alfasud last edited by

          Ποιους πιλοτους, δεν εμεινε και κανενας ζωντανος για να ρωτησω!
          Σπυρος

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            sado last edited by

            xaxaxaxaxa!!! Geia sou re Spuro me ta oraia sou epesa kato apo ta gelia!!!!

            Stin Agglia den exo Ellinika grammata....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dog80 last edited by

              Ο χρήστης alfasud έγραψε:
              Οχι φιλε μου, δεν εχω οδηγησει [Yaris] και δεν με ενδιαφερει να το κανω, ειναι πολυ ευκολο εδω!

              Για το ΤΤ δεν ξερω τιποτα εκτος αυτα που εχω διαβασει!Ουτε το εχω οδηγησει ουτε προκειται να το κανω, αν και ειναι ευκολο εδω!

              Φίλε Σπύρο, γιατί είσαι τοσο απαξιωτικός? Δοκίμασε να οδηγήσεις και κάτι άλλο πέρα απο το Alfasud.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alfasud last edited by

                http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/alf ... 499/336380
                http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/alf ... 499/336381
                Σπυρος

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Ο χρήστης alfasud έγραψε:
                  Ποιους πιλοτους, δεν εμεινε και κανενας ζωντανος για να ρωτησω!
                  Σπυρος

                  ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    stoukerman last edited by

                    Ο χρήστης alfasud έγραψε:
                    Ποιους πιλοτους, δεν εμεινε και κανενας ζωντανος για να ρωτησω!
                    Σπυρος

                    Krima pou den emeine zwntano kai kana sud na odhghsh o IKE na dei to fws, giati sapisane ola ektos parbriz kai elastikwn

                    Kai de thelw eirwnies mia pou hmoun (perifanos) katoxos:

                    Alfa GTV 2.0 78, GTV 2.5 82, Lancia beta HPE 2000 79, MonteCarlo 76

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      cpp last edited by

                      Ο χρήστης alfasud έγραψε:
                      Ποιους πιλοτους, δεν εμεινε και κανενας ζωντανος για να ρωτησω!
                      Σπυρος

                      ΄

                      Ένας είναι σίγουρα
                      Nα σου φέρω τον μπαρμπα μου που έχει τις πιο πολλές ώρες στην καριέρα του σε F104 να σου πει.... τώρα πλέον που είναι Φαντομάς το αποκαλεί 'limo' δικινητήριος γαρ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Εγω δεν αμφιβάλλω πως η alfasud θα ήτανε ενα πολύ καλό στην οδήγηση αυτοκίνητο, αλλα πέρα απο αυτό η υπερβολή νομίζω είναι αστεία.

                        Τα F-104 ήταν φανταστικά αεροπλάνα, μόνο άγνοια δηλώνει ο χαρακτηρισμός που τους δίνεις φίλε alfasud.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stoukerman last edited by

                          Ο χρήστης IKE έγραψε:
                          Εγω δεν αμφιβάλλω πως η alfasud θα ήτανε ενα πολύ καλό στην οδήγηση αυτοκίνητο

                          Ike na amfivalleis kai poly , apla 'sthn epoxh tou' htan protypo krathmatos ! Stin agglia me ena 1300ri sto goodwood pernagame kati Junior 2000 gia plaka ( My age? Stonage!)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nickolas last edited by

                            Ο χρήστης IKE έγραψε:
                            Τα F-104 ήταν φανταστικά αεροπλάνα, μόνο άγνοια δηλώνει ο χαρακτηρισμός που τους δίνεις φίλε alfasud.

                            Tα F-104 ήταν ιπτάμενα φέρετρα. Κατά βάση ένας πυραυλος στον οποίο ο σχεδιαστής αποφάσισε να βάλει ένα πιλοτήριο...
                            Μόνο στη Γερμανία, ο τύπος αποσύρθηκε πρόωρα λόγω του ότι το αεροπλάνο ήταν επικίνδυνο (νομίζω περισσότερες από 100 πτώσεις)

                            Υψηλή ταχύτητα απώλειας στήριξης, μικρή ικανότητα ελιγμών. Ήταν καλό μόνο για υψηλής ταχύτητας πτήση σε κάθε ύψος...

                            Τώρα αν το 'φανταστικό' δηλωνει την ιδιαίτερη έλξη που δημιουργεί το σχήμα και τα χαρακτηριστικά (ταχύτατο) του αεροπλάνου στο κέθε έναν από εμάς (μη πιλότο) τότε θα συμφωνήσω!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης IKE έγραψε:
                              Ούτε το ΤΤ ήταν επικύνδηνο ούτε φυσικά τα F-104G, ρώτα και τους πιλότους τους.

                              Συγνώμη που παρεμβαίνω αλλά είσαι τελείως λάθος...
                              Το F-104, σε οποιαδήποτε έκδοση, ήταν ένα από τα πλέον επικίνδυνα και απαιτητικά αεροσκάφη όλων των εποχών! Με ένα από αυτά πετούσε πριν κανά 30άρι-35άρι χρόνια ο θείος μου και μπορώ να έχω άποψη από 'πρώτο χέρι'. Ουσιαστικά ήταν ένας πύραυλος με δύο υποτυπώδη φτεράκια. Από τις περιγραφές του θυμάμαι να μου λέει πως το αεροπλάνο δεν πετούσε με τα φτερά μα σχεδόν μόνο με τον κινητήρα. Τα φτερά είχαν σχεδόν τυπική ύπαρξη!!! Για να φανταστείς κατά την προσγείωση και ενώ όλα τα συνηθισμένα αεροπλάνα -όπως είναι λογικό- μειώνουν την ώθηση του κινητήρα, με το F-104 έπρεπε ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ να έχεις σχεδόν φουλ ώθηση. Παράξενο; Παράξενο αλλά έχει εξήγηση. Δεδομένου ότι η άντωση που σου προσέφεραν τα υποτυπώδη αυτά φτεράκια ήταν πενιχρότατη, υπήρχαν κάποια ακροφύσια από την εξαγωγή του κινητήρα τα οποία κατευθύνονταν στο χείλος πρόσπτωσης -και προς την κάτω πλευρά- των πτερυγίων. Τα θερμά αέρια μείωναν την πυκνότητα του ανέμου τοπικά στο σημείο εκείνο με αποτέλεσμα να μειώνεται η άντωση, ή καλύτερα να αυξάνεται η αρνητική άντωση.
                              Αν είχες την ατυχία ο κινητήρας σου να παρουσιάσει πρόβλημα ήσουν κυριολεκτικά ΞΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ, γιατί όπως εξήγησα προσγειώνεσαι με τον κινητήρα και όχι με τα πτερύγια!
                              Τα θετικά του συγκεκριμένου αεροσκάφους ήταν η εκπληκτική ευελιξία και οι τρομερές ταχύτητες που επετύγχανε. Επίσης τα ηλεκτρονικά συστήματα ήταν τρομερά εξελιγμένα για την εποχή αν λάβουμε υπόψη μας ότι το αεροπλάνο πέταξε για πρώτη φορά το 1953!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                Τα F-104 ήταν φανταστικά αεροπλάνα, μόνο άγνοια δηλώνει ο χαρακτηρισμός που τους δίνεις φίλε alfasud.

                                Tα F-104 ήταν ιπτάμενα φέρετρα. Κατά βάση ένας πυραυλος στον οποίο ο σχεδιαστής αποφάσισε να βάλει ένα πιλοτήριο...
                                Μόνο στη Γερμανία, ο τύπος αποσύρθηκε πρόωρα λόγω του ότι το αεροπλάνο ήταν επικίνδυνο (νομίζω περισσότερες από 100 πτώσεις)

                                Υψηλή ταχύτητα απώλειας στήριξης, μικρή ικανότητα ελιγμών. Ήταν καλό μόνο για υψηλής ταχύτητας πτήση σε κάθε ύψος...

                                Τώρα αν το 'φανταστικό' δηλωνει την ιδιαίτερη έλξη που δημιουργεί το σχήμα και τα χαρακτηριστικά (ταχύτατο) του αεροπλάνου στο κέθε έναν από εμάς (μη πιλότο) τότε θα συμφωνήσω!

                                Στο ότι ήταν ιπτάμενα φέρετρα θα συμφωνήσω απόλυτα!!!
                                Αυτό όμως δε σημαίνει πως ήταν άχρηστα. Απαιτητικά από τον πιλότο τους ναι, άχρηστα όχι. Η Ιταλική Πολεμική Αεροπορία τα χρησιμοποιούσε έως την έλευση των Eurofighter!!!

                                Μικρή ικανότητα ελιγμών;;;;; Οι εκπληκτικές ικανότητες ελιγμών ήταν το μεγαλύτερό τους 'ατού'!!!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Άλλωστε είναι γνωστά τα παρατσούκλια που έχει αποκτήσει κατά καιρούς.

                                  'Χηροποιός' (Widowmaker)
                                  'Πύραυλος με έναν άνθρωπο' (Missile With A Man In It)
                                  'Ιπτάμενο Φερετρο' (Flying Coffin)....κ.α.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alfasud last edited by

                                    Αυτο με το F-104G αρχισε απο εμενα σαν ενα παραδειγμα στον IKE επειδη ειναι κατι που ολοι το ξερουν, ακομα και οι κυρα Κατινες!Επειδη εχω υπηρετησει στην Ταναγρα και μετα Αραξο, στην 335Μ μαλλον ξερω και εγω λιγακι για αυτα τα ιπταμενα φερετρα!Αν θυμαμαι καλα, 2 η 3 θανατηφορα στο χρονικο αυτο διαστημα και μονο στην 335Μ, γιατι και η 336Μ ειχε μερικα μου φαινεται!
                                    Ναι, αν θυμαμαι καλα, το 80% της αντωσης προερχοταν απο το σκαφος!!!
                                    Τα φτερα ηταν μονο 1,80 σε μηκος και ηταν σαν μαχαιρι μπροστα!
                                    2 απο τους πιλοτους που πεταγανε στην 335Μ ειχαν Αλφα Ρομεο Junior και Veloce, ετσι για να θυμαμαι και κατι θετικο απο εκεινη την εποχη!
                                    Οσο για τις σκουριες της Αλφασουντ, υπενθυμιζω οτι δεν υπαρχει ουτε Βολβο ουτε μερσεντε απο εκεινη την εποχη που να εχει μεινει ακεραιη!
                                    Σπυρος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης alfasud έγραψε:
                                      Αυτο με το F-104G αρχισε απο εμενα σαν ενα παραδειγμα στον IKE επειδη ειναι κατι που ολοι το ξερουν, ακομα και οι κυρα Κατινες!Επειδη εχω υπηρετησει στην Ταναγρα και μετα Αραξο, στην 335Μ μαλλον ξερω και εγω λιγακι για αυτα τα ιπταμενα φερετρα!Αν θυμαμαι καλα, 2 η 3 θανατηφορα στο χρονικο αυτο διαστημα και μονο στην 335Μ, γιατι και η 336Μ ειχε μερικα μου φαινεται!
                                      Ναι, αν θυμαμαι καλα, το 80% της αντωσης προερχοταν απο το σκαφος!!!
                                      Τα φτερα ηταν μονο 1,80 σε μηκος και ηταν σαν μαχαιρι μπροστα!
                                      2 απο τους πιλοτους που πεταγανε στην 335Μ ειχαν Αλφα Ρομεο Junior και Veloce, ετσι για να θυμαμαι και κατι θετικο απο εκεινη την εποχη!
                                      Οσο για τις σκουριες της Αλφασουντ, υπενθυμιζω οτι δεν υπαρχει ουτε Βολβο ουτε μερσεντε απο εκεινη την εποχη που να εχει μεινει ακεραιη!
                                      Σπυρος

                                      Αυτά συμβαίνουν με τους Έλληνες τους ξερόλες κυρ Σπύροοο.... Έχεις πολλά χρόνια να έρθεις Ελλάδα μου φαίνεται... Όπως λέτε ακόμη και οι κουτσές Μαρίες γνωρίζουν ότι με το F-104 (στην έκδοση B αν δεν κάνω λάθος) εκπαιδεύονταν οι αστροναύτες!!! Για τόσο εύκολο αεροπλανάκι μιλάμε...

                                      Όσο για τη Veloce που είπατε... πριν πόσα χρόνια υπηρετήσατε; Ο θείος μου είχε για ένα διάστημα την 1750 Veloce!!! Δεν αποκλείεται να μιλάτε για το θείο μου!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        traveller last edited by

                                        Ο χρήστης alfasud έγραψε:
                                        Ποιους πιλοτους, δεν εμεινε και κανενας ζωντανος για να ρωτησω!
                                        Σπυρος

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alfasud last edited by

                                          Χμμμμ
                                          αν θυμαμαι καλα μεταξυ 1976 και Αυγουστο του 1978!
                                          θυμαμαι ηταν και ενας τσομπανος πιλοτος με ενα 2002 και ολο μαλωνε με τους Αλφαρομεακιδες και με εμενα φυσικα!(ηταν καλος πιλοτος ομως)!
                                          Ονοματα δυστυχως δεν θυμαμαι ετσι απευθειας, ισως αν το ακουσω ......
                                          Ναι, το Starfighter εγινε για εκπαιδευση αεροναυτων, αλλα ειχε και ενα βοηθητικο κινητηρα!
                                          Σπυρος

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης Stoukerman έγραψε:

                                            Ποιους πιλοτους, δεν εμεινε και κανενας ζωντανος για να ρωτησω!
                                            Σπυρος

                                            Krima pou den emeine zwntano kai kana sud na odhghsh o IKE na dei to fws, giati sapisane ola ektos parbriz kai elastikwn

                                            Kai de thelw eirwnies mia pou hmoun (perifanos) katoxos:

                                            Alfa GTV 2.0 78, GTV 2.5 82, Lancia beta HPE 2000 79, MonteCarlo 76

                                            Αν κρίνω από το ψευδώνυμο που έχεις, όχι Αλφασούντ, ούτε αεροπλανοφόρο δε μένει ζωντανό αν πέσει στα χέρια σου...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr