Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Tuning σε Audi A3 2.0 TFSI?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Tuning σε Audi A3 2.0 TFSI?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    29
    816
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alxk last edited by

      Καλησπέρα κ' καλώς σας βρήκα,

      Πέρασαν σχεδόν τρια χρόνια από τότε που αγόρασα το Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Quattro (200bhp/Manual) και ενώ ετοιμάζομουνα να το αντικαταστήσω με κάποιο καινούργιο άλλαξα γνώμη για πολλούς και διάφορους λόγους (φόρους πολυτελείας, τεκμήρια, ειδικούς φόρους, αύξηση τιμής βενζίνης κτλ).

      Το αυτοκίνητο έχει περίπου 60.000 χ.μ. και σκεφτομαι να του ανεβάσω λίγο την ιπποδύναμη (1 stage) μιας και θα το κρατήσω από ότι φένεται..

      Επείδη δεν έχω ιδέα τι παίζει με τα after market μπορεί να με διαφωτίσει κάποιος? Αξίζει η μετατροπή κ πόσο κοστίζει? Θα δω μεγάλη διαφορά σε επιτάχυνση και κατανάλωση? Επίσης θα χρειάζεται από δω και πέρα να βάζω 100στάρα? Μηπως θα πιέζετε ο κινητήρας πολυ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alxk last edited by

        Καλησπέρα κ' καλώς σας βρήκα,

        Πέρασαν σχεδόν τρια χρόνια από τότε που αγόρασα το Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Quattro (200bhp/Manual) και ενώ ετοιμάζομουνα να το αντικαταστήσω με κάποιο καινούργιο άλλαξα γνώμη για πολλούς και διάφορους λόγους (φόρους πολυτελείας, τεκμήρια, ειδικούς φόρους, αύξηση τιμής βενζίνης κτλ).

        Το αυτοκίνητο έχει περίπου 60.000 χ.μ. και σκεφτομαι να του ανεβάσω λίγο την ιπποδύναμη (1 stage) μιας και θα το κρατήσω από ότι φένεται..

        Επείδη δεν έχω ιδέα τι παίζει με τα after market μπορεί να με διαφωτίσει κάποιος? Αξίζει η μετατροπή κ πόσο κοστίζει? Θα δω μεγάλη διαφορά σε επιτάχυνση και κατανάλωση? Επίσης θα χρειάζεται από δω και πέρα να βάζω 100στάρα? Μηπως θα πιέζετε ο κινητήρας πολυ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alxk last edited by

          Καλησπέρα κ' καλώς σας βρήκα,

          Πέρασαν σχεδόν τρια χρόνια από τότε που αγόρασα το Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Quattro (200bhp/Manual) και ενώ ετοιμάζομουνα να το αντικαταστήσω με κάποιο καινούργιο άλλαξα γνώμη για πολλούς και διάφορους λόγους (φόρους πολυτελείας, τεκμήρια, ειδικούς φόρους, αύξηση τιμής βενζίνης κτλ).

          Το αυτοκίνητο έχει περίπου 60.000 χ.μ. και σκεφτομαι να του ανεβάσω λίγο την ιπποδύναμη (1 stage) μιας και θα το κρατήσω από ότι φένεται..

          Επείδη δεν έχω ιδέα τι παίζει με τα after market μπορεί να με διαφωτίσει κάποιος? Αξίζει η μετατροπή κ πόσο κοστίζει? Θα δω μεγάλη διαφορά σε επιτάχυνση και κατανάλωση? Επίσης θα χρειάζεται από δω και πέρα να βάζω 100στάρα? Μηπως θα πιέζετε ο κινητήρας πολυ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            junior-gt last edited by

            Σε tfsi με k04 (εσύ πρέπει να φοράς k03) έχω revo stage 1 για 70.000 χλμ από τα 90.000 που έχει το αμάξι χωρίς κανένα πρόβλημα.
            Από κατανάλωση σε νορμάλ οδήγηση δεν έχει διαφορά. Αν το πατήσεις έχει.
            Από βενζίνες εξαρτάται τι ρύθμιση θα κάνεις.
            Για να έχεις όμως το max της απόδοσης για stage 1 (τα tfsi με Κ04 πάνε γύρω στα 310 άλογα μοτέρ) θέλεις 100 αρα.
            Και σε προηγούμενο VAG με 20vt είχα revo για καμμιά 100.000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα.
            Χωρίς να έχω δοκιμάσει κάτι άλλο σε VAG πιστεύω ότι το revo είναι μια ήπια, αξιόπιστη αλλά όχι η φθηνότερη λύση και το σίγουρο είναι ότι έχεις την απόδοση που σου προδιαγράφουν γιατί έχω ακούσει και έχω δει στην πράξη προγράμματα που τελικά το αμάξι είναι πιο αργό και από μαμά.
            Πάντως αν ψάξεις στα forum των αυτοκινήτων vag θα βρεις πολλές εντυπώσεις από πολλά προγράμματα και τι προσφέρει το καθένα.
            Για αντιπροσωπείες και συνεργεία ψάξου στο web.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              popol-ros last edited by

              να βελτιωσεις την αναρτηση και τα φρενα σου και οχι τον κινητηρα!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alxk last edited by

                Σκεφτομουνα κάτι πιο ήπιο οπως αυτο της Abt που δίνει +40 bhp αλλα μου φένεται λίγο ακριβό.
                -> http://www.abt-sportsline.gr/el/category/39353231/product/3936363239/productdetails.aspx

                Της Revo πόσο € πάει περίπου και γενικά οι τιμές που κυμαίνονται για ένα τέτοιο ενχειρημα?

                Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                να βελτιωσεις την αναρτηση και τα φρενα σου και οχι τον κινητηρα!!

                Είμαι ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο (έχει sport αναρτησείς από την μαμά) και προς το παρόν δεν είμαι διαθέτιμενος να δαπανήσω τόσο χρήματα. Είδα κάτι τιμές για Brembo πίσω-μπρός set και φρίκαρα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mad_max_geo last edited by

                  Προσωπικα ψαξου σε REVO μιας και ειναι πολυ διαδεδομενα σε VAG.Επισης δες και dreamsience.Δεν νομιζω να θες μεγαλυτερη τουρμπινα και τετοια αλλα θες να ζωηρεψεις λιγο τα πραγματα οποτε ενα προγραμμα ειναι οτι πρεπει.Επισης αν θες να επεκταθεις παραπανω δες για εισαγωγη και εξατμιση οπου θα ανεβασει οχι κατα πολυ τη καταναλωση αλλα θα γουσταρεις να γινει λιγο ποιο καθαροαιμο το 'ψυχρο' audi.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    aggelosf last edited by

                    http://www.revotechnik.com/index.php?mod=audi Ρίξε μια ματιά εδώ. Προφανώς αυτό που σε ενδιαφέρει είναι το Stage 1, το οποίο είναι 599 euro.
                    Έχω την εντύπωση πως και με τα revo μπορείς να βάλεις κανονικά 95άρα. Αλλά ρώτησε καλύτερα κάποιον που το έχει κάνει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cpp last edited by

                      Που να μπλέκεις ρε φιλε άστο οπως είναι να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο!
                      Δεν πειράζω ποτέ αυτοκίνητα.
                      Αν δεν σου κάνουν τα 200 πούλα το και πάρε κάτι άλλο.
                      Τα δεν βγαζει πρόβλημα μάλλον προς το μύθος πάνε.
                      Δηλαδή τι νομίζεις ότι θα πας stage 1 χωρίς να επιβαρυνεις κάτι? Και εγώ σου λέω ότι θα βγάλει ζημια στα 120,000χλμ αντι του 180,000 που είναι το αρχικό πλάνο. Αν μπλέξεις με συνεργεία τον ήπιες!
                      Άσε που μια χαρά γκάζι έχει το αυτοκινητο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        junior-gt last edited by

                        Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                        να βελτιωσεις την αναρτηση και τα φρενα σου και οχι τον κινητηρα!!

                        Γιατί το λές αυτό?
                        Πάσχει αυτό το αμάξι σε φρένα-ανάρτηση?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης junior gt έγραψε:

                          να βελτιωσεις την αναρτηση και τα φρενα σου και οχι τον κινητηρα!!

                          Γιατί το λές αυτό?
                          Πάσχει αυτό το αμάξι σε φρένα-ανάρτηση?

                          Έχει αναρτήσεις και φρένα για 200, όχι για 240 άλογα! Έχει δίκιο ο Pop...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            junior-gt last edited by

                            Εάν αυτή η διαπίστωση δεν αφορά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο το οποίο δεν έχω οδηγήσει (αν και πιστεύω οτι ειναι μια χαρά από συμπεριφορά λόγω και της τετρακίνησης) αλλά αφορά γενικά στο tuning του μοτέρ θα διαφωνήσω.
                            Εξ'άλλου αν κάποιος είναι κατά της βελτίωσης του μοτέρ γιατί να είναι υπέρ της βελτίωσης της ανάρτησης και των φρένων?
                            Με την ίδια λογική ποιός μας λέει ότι το σασί, η ακαμψία, τα δεσίματα 'αντέχουν' σε μια βελτιωμένη ανάρτηση. Ή ότι το σύστημα πέδησης μπορεί να αντέξει και να διαχειριστεί μεγαλύτερους δίσκους, δαγκάνες και τακάκια?
                            Και γιατί να επέμβουμε στη γεωμετρία της ανάρτησης που υποτίθεται ότι είναι προσανατολισμένη στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο?
                            Μην ξεχνάτε ότι έχουμε παραδείγματα αυτοκινήτων με ίδιο ακριβώς στήσιμο, ίδια γεωμετρία, ίδια φρένα αλλά διαφορετική χαρτογράφηση του κινητήρα από τη μάνα τους που έχει σαν αποτέλεσμα διαφορά 30 και 40 άλογα. Στην ουσία δηλ. είναι βελτιωμένα εργοστασιακά.
                            Και στην ουσία για τέτοια βελτίωση μιλάμε όταν λέμε stage 1 δηλ. άλλη χαρτογράφηση.
                            Προφανώς δεν υποστηρίζω ότι μπορείς ένα αυτοκίνητο 200 αλόγων να το κάνεις 500 χωρίς καμμία άλλη μετατροπή σε ανάρτηση, φρένα, σαζμάν κλπ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Το Α3 έχει πολλές διαφορές σε σχέση με το S3 (ίδια διαφορά ιπποδύναμης πάνω κάτω). Για να είναι σωστή μια βελτίωση, και όχι απλά μια μαϊμουδιά, πρέπει να αναβαθμιστεί στα πρότυπα του S3. Αυτό ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα αν και γενικά είμαι κατά της μοντίφας! Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα με τον cpp!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                johnkyr last edited by

                                όπως την βρίσκει ο καθένας στις βελτιώσεις ..... προσωπικά

                                προτιμώ να φρενάρω πιο αργά και για περισσότερες φορές (από απλά υγρά, μέχρι 4-6πίστωνα)
                                προτιμώ να έχω πιο άμεσο έλεγχο (από λίγο πιο σφιχτά αμορτισέρ, μέχρι semi+coilover etc)
                                και ας έχω τους ΜΟΝΟ 200Ηp

                                προτεραιότητες του καθενός είναι αυτές και γούστα. +ccp

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  junior-gt last edited by

                                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                  Το Α3 έχει πολλές διαφορές σε σχέση με το S3 (ίδια διαφορά ιπποδύναμης πάνω κάτω). Για να είναι σωστή μια βελτίωση, και όχι απλά μια μαϊμουδιά, πρέπει να αναβαθμιστεί στα πρότυπα του S3. Αυτό ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα αν και γενικά είμαι κατά της μοντίφας! Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα με τον cpp!!!

                                  Συμφωνώ ότι το s3 είναι άλλο αυτοκίνητο από το Α3. Όπως πχ το sti από το wrx.
                                  Απλά πιστεύω ότι όπως το s3 μπορεί άνετα να πάει στα 300-310 άλογα χωρίς πρόβλημα στη διαχείρηση της παραπάνω ιπποδύναμης έτσι και το Α3 ΤQ μπορεί να πάει στα 240-250 άλογα χωρίς πρόβλημα και χωρίς ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ αλλαγή σε φρένα-ανάρτηση-σαζμάν κλπ.
                                  Και το κυριότερο αυτές οι βελτιώσεις δεν είναι πλέον μοντιφιές του κάθε επίδοξου programmer. Είναι ψαγμένα και αξιόπιστα προγράμματα εξελιγμένα από επώνυμους οίκους σε συνεργασία με τις εταιρείες των αυτοκινήτων.
                                  Να θυμίσω ότι ένα φεγγάρι στην Αγγλία πριν 5-6 χρόνια το sti πουλιότανε καινούριο από τις αντιπροσωπείες με prodrive power pack χωρίς καμμία άλλη μετατροπή. Από 265 άλογα που έβγαζε τότε το sti με PPP έβγαζε 310.
                                  Εννοείται ότι αν κάποιος μπορεί να διαθέσει παραπάνω λεφτά για να βελτιώσει και ανάρτηση, φρένα κλπ τότε σίγουρα είναι στα συν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ανάλογα με τη χρήση που κάνεις.

                                    To 'βελτιωμένο' δεν θα βγάλει πρόβλημα αν πηγαίνεις με το όριο ταχύτητας και σπάνια ανοίγεις σε φανάρι.

                                    Αν όμως το σκίζεις τότε θα βγάλει πρόβλημα ο κινητήρας/μετάδοση.
                                    Αν κάθε Σαββατοκύριακο ανεβαίνεις στο βουνό και το σκίζεις στην ανάβαση, θα χαλάσει.
                                    Αν ρυμουλκείς μεγάλο τροχόσπιτο θα χαλάσει.

                                    Τι να τα κάνεις τα παραπάνω άλογα αν όση ώρα έχεις το γκάζι στο πάτωμα σκέφτεσαι ότι θα χαλάσει το αμάξι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      droemmen last edited by

                                      Καλημέρα. Έχω τον ίδιο κινητήρα σε Α4 όμως.
                                      Έχω πρόγραμμα της ΜΤΜ από την αντιπροσωπεία, εδώ και περίπου 1 χρόνο χωρίς πρόβλημα.
                                      Το αυτοκίνητο το οδηγώ και το πιέζω σχεδόν καθημερινά από αρκετά έως πολύ...
                                      Η λειτουργία του προγράμματος είναι πολύ καλή, η κατανάλωση είναι λίγο αυξημένη σε πίεση ενώ σε χαλαρή οδήγηση μάλλον έχει πέσει..
                                      Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος.
                                      Σε βάθος χρόνου πιστεύω πως λογικά η τουρμπίνα θα χρειαστεί νωρίτερα αλλαγή λόγω αυξημένης πίεσης, ίσως και ο δίσκος. Αλλά δεν με απασχολεί ιδιαίτερα, μ' αρέσει να απολαμβάνω την οδήγηση, το συντηρώ όσο καλύτερα μπορώ και το σκίζω καθημερινά.
                                      Ζύγισε τα υπέρ και τα κατά και ότι αποφασίσεις να είναι για καλό...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • xenos
                                        xenos last edited by

                                        Ρε παιδιά ένα απλό πρόγραμμα θέλει να βάλει ο άνθρωπος! Εδώ τα μισά vag που κυκλοφορούν έχουν. Ε θα μειώσει λίγο τον χρόνο ζωής της τουρμπίνας, so what?

                                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          aggelosf last edited by

                                          κι εγώ αυτό πιστέυω. Να ήταν μπροστινοκίνητο να έλεγα είναι αρκετά τα 240 άλογα αλλά είναι και quattro.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            evgenios last edited by

                                            Προχωρα φιλε μην το σκεφτεσαι καν...

                                            Η VAG ειναι μονη εταιρεια που στα τουρμπατα μοτερ εχει συντελεστη ασφαλειας 100% ή και μεγαλυτερο.Τωρα αν το κανουν επιτηδες αυτο ή οχι δεν το ξερω...Το δικο σου μοτερ συγκεκριμενα το εχουν φτασει μεχρι και 350 αλογα χωρις να πειραξουν βιδα στο μοτερ (μονο περιφερειακα) και δεν εχει παθει τιποτα.Και μιλαμε για κοντρακιδες οχι οποιονδηποτε.

                                            Στη θεση σου παντως δεν θα πηγαινα στη Revo ή καποιον αλλο ''εργοστασιακο'' βελτιωτη.Με σχεδον τα μισα λεφτα θα εφτιαχνα custom προγραμμα στα μετρα μου οπως ακριβως το θελω σε εναν απο τους γνωστους προγραμματιστες (προφανως δεν μπορω να γραψω εδω για ευνοητους λογους)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr