Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Yaris (τρίτη γενιά)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Yaris (τρίτη γενιά)
    • 1
    • 2
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 39
    • 40
    • 14 / 40
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    796
    4621
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Ο χρήστης IKE έγραψε:

      Mito, DS3, Mini, A1

      Αυτά είναι ακριβότερα και με μικρότερους χώρους (δεν βγαίνουν καν 5πορτα). Εκτός αυτού, αν εξαιρέσουμε το Mini που λόγω ανάρτησης ή μικρών λεπτομερειών κάπως ξεχωρίζει, τα άλλα 3 είναι εξ'ίσου οικιακές συσκευές απλώς έχουν μερικά led, diffuser ή κάπως καλύτερης ποιότητας υλικά.

      Αμα το yaris είναι ψυγειοκαταψύκτης, το A1 είναι ψυγειοκαταψύκτης με inox πρόσωψη, άντε και με το βρυσάκι που βγάζει απευθείας κρύο νερό

      Το νεό Yaris, όπως είναι λογικό, δεν το έχει οδηγήσει κανείς μας. Αν οδηγήσεις όμως το παλιό και μια Mito, θα δεις τρομαχτικές διαφορές.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikosxeng last edited by

        Οπως ειδα στις φωτο στο auto bild το σημερινο, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ με κανονικο ταμπλω!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgetz last edited by

          Ο χρήστης nikosxeng έγραψε:
          Οπως ειδα στις φωτο στο auto bild το σημερινο, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ με κανονικο ταμπλω!

          το προηγούμενο τι προβληματικό παρουσίαζε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            delijohn last edited by

            Όχι πως τρελαινόμουν για το προηγούμενο, αλλά το νέο μου φαίνεται λίγο..'γιαγιουλίστικο'. Λίγο χοντροκομμένο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aggelosf last edited by

              Ο χρήστης Delijohn έγραψε:
              Όχι πως τρελαινόμουν για το προηγούμενο, αλλά το νέο μου φαίνεται λίγο..'γιαγιουλίστικο'. Λίγο χοντροκομμένο!

              όντως, κάθε γιάρις και χειρότερα. Το πρώτο yaris όταν είχε βγει ήταν αρκετά όμορφο και μοντέρνο. Έμοιαζε με ευρωπαικό σε design. Το δεύτερο μου φαινόταν εντελώς αδιάφορο και το τρίτο το ίδιο και χειρότερα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ken11
                ken11 last edited by

                Ο χρήστης georgetz έγραψε:

                το προηγούμενο τι προβληματικό παρουσίαζε?

                Μηπως ηταν αρκετα απλοικο σε σχεδιασμο,μετριο σε ποιοτητα κ με μια αισθηση 'απλα τα βασικα'.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cosneo last edited by

                  Ο χρήστης Ken11 έγραψε:

                  το προηγούμενο τι προβληματικό παρουσίαζε?

                  Μηπως ηταν αρκετα απλοικο σε σχεδιασμο,μετριο σε ποιοτητα κ με μια αισθηση 'απλα τα βασικα'.

                  Εχοντας αυτά τα 3 χαρακτηριστικά, το πρώτο (χαρακτηριστικό) απλά το δεχόσουν, στο δευτερο σε έβαζε σε σκέψεις και στο τριτο με τα λεφτά που κόστιζε ... ένιωθες και κορόιδο.

                  Αυτό της τρίτης γενιάς νομίζω ότι ολοκληρώνει για μένα το σύνολο με την ομορφότερη από τα προηγούμενα εμφάνιση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    georgetz last edited by

                    Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                    το προηγούμενο τι προβληματικό παρουσίαζε?

                    Μηπως ηταν αρκετα απλοικο σε σχεδιασμο,μετριο σε ποιοτητα κ με μια αισθηση 'απλα τα βασικα'.

                    Εχοντας αυτά τα 3 χαρακτηριστικά, το πρώτο (χαρακτηριστικό) απλά το δεχόσουν, στο δευτερο σε έβαζε σε σκέψεις και στο τριτο με τα λεφτά που κόστιζε ... ένιωθες και κορόιδο.

                    Αυτό της τρίτης γενιάς νομίζω ότι ολοκληρώνει για μένα το σύνολο με την ομορφότερη από τα προηγούμενα εμφάνιση.

                    Αυτό που σχολίασε ο Νίκος πιο πάνω ήταν το ότι η 3η γενιά του μοντέλου απέκτησε κανονικό 'ταμπλώ',δηλαδή διάταξη οργάνων/απουσία ηλεκτρονικού ταχύμετρου και στροφόμετρου.

                    Δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα προσωπικα και για τις 2 γενιές του μοντέλου.

                    Τώρα τα περι ποιότητας κλπα , έχουμε χορτάσει πλέον ξεφτισμένα μαλακά πλαστικά 'εξαιρετικής απτής ποιότητας'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aggelosf last edited by

                      Εμένα μου άρεζε το ταμπλό όπως είχε. Ήταν σήμα κατατεθέν του yaris.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mika_hakkinen last edited by

                        Ο χρήστης georgetz έγραψε:
                        Τώρα τα περι ποιότητας κλπα , έχουμε χορτάσει πλέον ξεφτισμένα μαλακά πλαστικά 'εξαιρετικής απτής ποιότητας'

                        To θέμα είναι ότι αφού θα ξεφτίσουν που θα ξεφτίσουν, τουλάχιστον να τα χαίρεσαι όσο ακόμα κρατιούνται. Γιατί οι πλαστικούρες της Toyota είναι απαίσιες σε όλη τη διάρκεια της μίζερης ζωής τους. Τα είχα δει σαν επιβάτης διάφορων Avensis και Corolla γνωστών, πλέον τα ζω καθημερινά σαν οδηγός Yaris (1η γενιά f/l).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Z
                          zeppelin last edited by

                          Tι ψαχνετε τωρα τα πλαστικα και το ταμπλο σε ενα κακογουστο κουτι που εχει σχεδιασθει για να πηγαινεις απο το σημειο Α στο Β (εκτος αν ειναι ανηφορα).

                          Η δουλεια του ειναι να ειναι πολυχρηστικο, αξιοπιστο και να εχει χαμηλη καταναλωση. Αν μπορεις να αντεξεις την κακογουστια το παιρνεις, αν θελεις 'ποιοτικα' πλαστικα παρε μπεμπα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgetz last edited by

                            Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:

                            Τώρα τα περι ποιότητας κλπα , έχουμε χορτάσει πλέον ξεφτισμένα μαλακά πλαστικά 'εξαιρετικής απτής ποιότητας'

                            To θέμα είναι ότι αφού θα ξεφτίσουν που θα ξεφτίσουν, τουλάχιστον να τα χαίρεσαι όσο ακόμα κρατιούνται. Γιατί οι πλαστικούρες της Toyota είναι απαίσιες σε όλη τη διάρκεια της μίζερης ζωής τους. Τα είχα δει σαν επιβάτης διάφορων Avensis και Corolla γνωστών, πλέον τα ζω καθημερινά σαν οδηγός Yaris (1η γενιά f/l).

                            Αν είναι να ξεφτίσουν μετά απο μήνες, αντί για χρόνια και θες να τα χαρείς για αυτούς τους μήνες,
                            there you go

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Αν σου βάλω μαλακά πλαστικά του 1978, του 1998 και του 2005 που δεν έχουν ξεφλουδίσει, θα το φας το καπέλο σου;

                              Sent from my MB860 using smoke signals.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                georgetz last edited by

                                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                Αν σου βάλω μαλακά πλαστικά του 1978, του 1998 και του 2005 που δεν έχουν ξεφλουδίσει, θα το φας το καπέλο σου;

                                Sent from my MB860 using smoke signals.

                                Μην ψάχνεσαι περαιτέρω, η Corolla του 91 που είχαμε, έχει τέτοια πλαστικά που λες.

                                Δεν είναι θέμα καπέλου,απλά προσδιορίζω την κατάσταση στα μικρά αυτοκίνητα πόλης.

                                Με πολλή αγάπη αφιερωμένο,

                                Οδηγός Fiesta mk7 (remember the 2009...)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mika_hakkinen last edited by

                                  Ο χρήστης georgetz έγραψε:
                                  Αν είναι να ξεφτίσουν μετά απο μήνες, αντί για χρόνια και θες να τα χαρείς για αυτούς τους μήνες,
                                  there you go

                                  Ποιος μίλησε για μήνες; Και θες να μου πεις σε ποια αυτοκίνητα έχεις δει ξεφτισμένα μαλακά πλαστικά; Εγώ μόνο σε Toyota (ειδικά στο Avensis ήταν και μαύρο από μέσα και φαινόταν απαίσιο). Και από τα σκληρά τους όμως στο Yaris δεν είδα προκοπή. Εξίσου ελεεινά είναι και αυτά. Ειδικά το σκούρο που έχει στο πάνω μέρος έχει πλέον μια μόνιμη ασπρίλα σαν να είναι σκονισμένο. Άσε που γρατζουνίζονται για πλάκα και το χειρότερο ότι σε τραυματίζουν άνετα με τις κοφτερές τους ακμές γύρω από τις θήκες αν δεν προσέξεις. Μπροστά τους προτιμώ χίλιες φορές να έχω ένα εσωτερικό VAG και μετά από κάποια χρόνια να ξεφλουδίσει λίγο το φιλμ στις χειρολαβές.

                                  Δεν υπερασπίζομαι τα μαλακά πλαστικά γενικά. Αυτές τις μέρες έχω πάρει σβάρνα όλες τις αντιπροσωπείες. Η Ford έχει μαλακά πλαστικά και στο fiesta και στο focus, φαίνονταν όμως τραγικά (ειδικά σε συναρμογή), σε αντίθεση πχ με τα εσωτερικά των C3 και C4 τα οποία με εντυπωσίασαν πολύ θετικά (νομίζω ότι η PSA έχει ξεφύγει τα τελευταία χρόνια σε θέματα απτής ποιότητας).
                                  Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι το εσωτερικό του Yaris δεν έχει απολύτως καμία δικαιολογία για τη φτήνια του.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgetz last edited by

                                    Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:

                                    Αν είναι να ξεφτίσουν μετά απο μήνες, αντί για χρόνια και θες να τα χαρείς για αυτούς τους μήνες,
                                    there you go

                                    Ποιος μίλησε για μήνες; Και θες να μου πεις σε ποια αυτοκίνητα έχεις δει ξεφτισμένα μαλακά πλαστικά; Εγώ μόνο σε Toyota (ειδικά στο Avensis ήταν και μαύρο από μέσα και φαινόταν απαίσιο). Και από τα σκληρά τους όμως στο Yaris δεν είδα προκοπή. Εξίσου ελεεινά είναι και αυτά. Ειδικά το σκούρο που έχει στο πάνω μέρος έχει πλέον μια μόνιμη ασπρίλα σαν να είναι σκονισμένο. Άσε που γρατζουνίζονται για πλάκα και το χειρότερο ότι σε τραυματίζουν άνετα με τις κοφτερές τους ακμές γύρω από τις θήκες αν δεν προσέξεις. Μπροστά τους προτιμώ χίλιες φορές να έχω ένα εσωτερικό VAG και μετά από κάποια χρόνια να ξεφλουδίσει λίγο το φιλμ στις χειρολαβές.

                                    Δεν υπερασπίζομαι τα μαλακά πλαστικά γενικά. Αυτές τις μέρες έχω πάρει σβάρνα όλες τις αντιπροσωπείες. Η Ford έχει μαλακά πλαστικά και στο fiesta και στο focus, φαίνονταν όμως τραγικά (ειδικά σε συναρμογή), σε αντίθεση πχ με τα εσωτερικά των C3 και C4 τα οποία με εντυπωσίασαν πολύ θετικά (νομίζω ότι η PSA έχει ξεφύγει τα τελευταία χρόνια σε θέματα απτής ποιότητας).
                                    Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι το εσωτερικό του Yaris δεν έχει απολύτως καμία δικαιολογία για τη φτήνια του.

                                    Προσωπικά, κάθε εβδομάδα στα εφημερεύοντα ήμουν απο κοψίματα στα δάχτυλα. 2 γενιές Yaris και με πέρασαν
                                    γενιές 14

                                    Ας αφήσουμε τις υπερβολές. Αυτά έχω να παραθέσω,ότι θες το συζητάμε :
                                    Yaris mk1 : 103000χλμ : κανένα απολύτως πρόβλημα. Τα πλαστικά δεν είχαν παρουσιάσει κάτι.
                                    Yaris mk2 : 60000χλμ : κανέναν απολύτως πρόβλημα. Αντίθετα, χρειάστηκε αλλαγή 2 φορές η πίσω ανάρτηση.
                                    Yaris mk1 220000χλμ : φθορές στο εσωτερικό,μηχανικά άψογο. Για 6 χρόνια σε σχολή οδήγησης...11 ετών πλέον.
                                    Yaris mk1 90000χλμ : μια κατεστραμμένη χειρολαβή. Κανένα άλλο οπτικό ή συναρμογής ελάττωμα.

                                    Citroen C3 ,φαντάζομαι να μιλάς για το τωρινό ε?
                                    Σε Skoda Fabia προηγούμενο έχεις μπει? Octavia προηγούμενη?
                                    Opel Vectra ?

                                    Εμένα απλά μου αρέσουν τα πλαστικά πλέον να μένουν στη θέση τους και να μην ξεβάφουν.
                                    Ζητώ πολλά γιατρέ?

                                    ΥΓ Focus που είπες, οδήγησα το μκ1 την προηγούμενη εβδομάδα.Σκληρά μεν, καλή ποιότητα συναρμογής όμως.
                                    ΥΓ 2 : Αν θες, το κάνω και πιο πιπεράτο και με ανάλυση πλαστικών για 3 (Ε90) ,5 (Ε60) κ C (W203)
                                    αλλά το να αναλώνεσαι στα πλαστικά αυτοκινήτων καταντάει βαρετό.
                                    ΥΓ 3 Όταν μπαίνεις σε μια έκθεση Toyota πλέον, όντως φεύγεις με μια άσχημη αίσθηση πλαστικίλας,
                                    μονολογείς οτι θα μπορούσε να είναι και καλύτερα, ιδιαίτερα αν έχεις πετύχει κάποια παλαιότερα
                                    Toyota. Συμφωνώ οτι το Yaris θα μπορούσε να έχει καλύτερο εσωτερικό ποικιλοτρόπως, u name it,
                                    αλλά προσωπικά δεν με έχει αφήσει ξεκρέμαστο. Ελπίζω και το Ford, κι ας έχει πιο μαλακό πλαστικό...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mika_hakkinen last edited by

                                      C3 προφανώς μιλάω για το σημερινό.
                                      Σε skoda fabia προηγούμενο μπαίνω πολύ συχνά και έχω τις καλύτερες εντυπώσεις. Καμία φθορά στα πλαστικά του, σε αντίθεση με το Yaris μου που είναι και κανα χρόνο ή δύο νεώτερο.

                                      Δεν κατηγορώ το αυτοκίνητο. Και σκυλί είναι, και στην τοπική Toyota κάνουν τα πάντα για να εξυπηρετηθείς γρήγορα και οικονομικά. Το εσωτερικό του είναι πολύ πρακτικό (στα περισσότερα αυτοκίνητα δεν ξέρω που να αφήσω τσιγάρα, πορτοφόλι, κινητά κτλ ενώ στο yaris τα χάνω ), το συρόμενο κάθισμα με έχει βολέψει πολύ (αν και δεν το περίμενα). Αυτά τα πλαστικά όμως είναι τραγικά, όπως και να το κάνουμε. Και λεπτομέρειες όπως το πάνω ντουλαπάκι του συνοδηγού που το πιθανότερο είναι να σου μείνει στο χέρι δείχνουν τρομερή φθήνια - και μιλάμε για ένα ακριβό για την κατηγορία του αυτοκίνητο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        georgetz last edited by

                                        Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
                                        C3 προφανώς μιλάω για το σημερινό.
                                        Σε skoda fabia προηγούμενο μπαίνω πολύ συχνά και έχω τις καλύτερες εντυπώσεις. Καμία φθορά στα πλαστικά του, σε αντίθεση με το Yaris μου που είναι και κανα χρόνο ή δύο νεώτερο.

                                        Δεν κατηγορώ το αυτοκίνητο. Και σκυλί είναι, και στην τοπική Toyota κάνουν τα πάντα για να εξυπηρετηθείς γρήγορα και οικονομικά. Το εσωτερικό του είναι πολύ πρακτικό (στα περισσότερα αυτοκίνητα δεν ξέρω που να αφήσω τσιγάρα, πορτοφόλι, κινητά κτλ ενώ στο yaris τα χάνω ), το συρόμενο κάθισμα με έχει βολέψει πολύ (αν και δεν το περίμενα). Αυτά τα πλαστικά όμως είναι τραγικά, όπως και να το κάνουμε. Και λεπτομέρειες όπως το πάνω ντουλαπάκι του συνοδηγού που το πιθανότερο είναι να σου μείνει στο χέρι δείχνουν τρομερή φθήνια - και μιλάμε για ένα ακριβό για την κατηγορία του αυτοκίνητο.

                                        Πάλι καλά,γιατί αν μιλάμε για το προηγούμενο

                                        Και να το κατηγορούσες ολόκληρο, λίγο θα με ένοιαζε.Τις μετοχές τις έχω πουλήσει εδώ και καιρό.
                                        Απλά δεν μου αρέσουν οι μηδενισμοί με το ζόρι.

                                        Όπως σου είπα, δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με 4 διαφορετικά Yaris.Υπάρχουν και κακοτοπιές,τι να κάνουμε τώρα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Του Yaris μκ1 τα πλαστικά είναι σκληρά και ανοιχτόχρωμα, επίσης όπως λέει και ο Ανδρέας το επάνω ντουλαπάκι έχει άθλιες εφαρμογές, νομίζεις πως θα σπάσει κάθε φορά που το ανοίγεις. Όμως εδώ και 7 χρόνια είναι ακριβώς όπως τη μέρα που το αγοράσαμε, τίποτα δεν έσπασε, τίποτα δεν αλλοιώθηκε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            georgetz last edited by

                                            Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                            Του Yaris μκ1 τα πλαστικά είναι σκληρά και ανοιχτόχρωμα, επίσης όπως λέει και ο Ανδρέας το επάνω ντουλαπάκι έχει άθλιες εφαρμογές, νομίζεις πως θα σπάσει κάθε φορά που το ανοίγεις.** Όμως εδώ και 7 χρόνια **είναι ακριβώς όπως τη μέρα που το αγοράσαμε, τίποτα δεν έσπασε, τίποτα δεν αλλοιώθηκε.

                                            Το ρεζουμέ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 14 / 40
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr