-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Κι εμένα εισαγωγής (καινούριο) NCFL 1.8 είναι με DSC (απενεργοποιούμενο πλήρως και... εντελώς πλήρως :-P). Και bluetooth και cruise control και trip computer (μέση lt/100).Τα ncfl έχουν και dsc και trip. Για το cruise control, δεν το γνώριζα. Το πλήρωσες έξτρα ή όχι?
Πάντως, στο NCFL έχουν κάνει επιπλέον δουλίτσα στην ανάρτηση και ειδικά στο RC, που έχει άλλα χαρακτηριστικά βάρους/ακαμψίας κτλ.
Δλδ?
-
Υπάρχει γνωστή εταιρεία που έχει σχεδόν... ειδίκευση στα Mx-5 και τα Mazda γενικότερα. Συνεργάζεται απευθείας με τη Mazda Europe και τα μοντέλα είναι γενικά σε καλύτερες τιμές σε σχέση με τον εξοπλισμό. Carmodels λέγεται το κατάστημα. Φέρνει γενικά και καλά μεταχειρισμένα, πολλές φορές από πελάτες που τα έχουν πάρει από τον ίδιο λίγα χρόνια πριν.
Οι Mazdάκηδες το ξέρουν το μαγαζί εδώ και πολλά χρόνια, δεν είναι κανένας άγνωστος 'μαντράς' δηλαδή.Εμένα μου κόστισε όσο το μεσαίο μοντέλο της επίσημης αντιπροσωπείας... αλλά με όλο τον εξοπλισμό τον παραπάνω στα λεφτά μέσα. Το Mid της επίσημης δεν έχει DSC, bluetooth και cruise. Το πακέτο bluetooth+cruise control κόστιζε κάπου έξτρα 700-800 ευρώ. Για το DSC δεν θυμάμαι καν πόσο έχει έξτρα.
Όσον αφορά στην ανάρτηση που έλεγα, υπάρχει διαφορετικό στήσιμο για το RC, χωρίς να ξέρω νούμερα, όμως έχοντας οδηγήσει και προηγούμενα μοντέλα σε μένα τουλάχιστον η διαφορά ήταν εμφανής. Γενικά έχουν κάνει το αυτοκίνητο ένα κλικ πιό 'στιβαρό', φεύγοντας από την καθαρή λογική του 'toy car'. Δεν έχει 'βαρύνει' ας πούμε σαν SLK, αλλά σίγουρα έχει 'ωριμάσει' (για πολλούς 'χαλάσει', αλλά εγώ το προτιμώ έτσι).
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Εμένα μου κόστισε όσο το μεσαίο μοντέλο της επίσημης αντιπροσωπείας... αλλά με όλο τον εξοπλισμό τον παραπάνω στα λεφτά μέσα. Το Mid της επίσημης δεν έχει DSC, bluetooth και cruise. Το πακέτο bluetooth+cruise control κόστιζε κάπου έξτρα 700-800 ευρώ. Για το DSC δεν θυμάμαι καν πόσο έχει έξτρα.
Στα ncfl είναι στον στάνταρ εξοπλισμό άρα δεν χρεώνεται έξτρα.
Όσον αφορά στην ανάρτηση που έλεγα, υπάρχει διαφορετικό στήσιμο για το RC, χωρίς να ξέρω νούμερα, όμως έχοντας οδηγήσει και προηγούμενα μοντέλα σε μένα τουλάχιστον η διαφορά ήταν εμφανής. Γενικά έχουν κάνει το αυτοκίνητο ένα κλικ πιό 'στιβαρό', φεύγοντας από την καθαρή λογική του 'toy car'. Δεν έχει 'βαρύνει' ας πούμε σαν SLK, αλλά σίγουρα έχει 'ωριμάσει' (για πολλούς 'χαλάσει', αλλά εγώ το προτιμώ έτσι).
Έχεις οδηγήσει nc και ncfl και είδες διαφορά?
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Στα ncfl είναι στον στάνταρ εξοπλισμό άρα δεν χρεώνεται έξτρα.
Όταν έψαχνα εγώ δεν ήταν (φθινόπωρο). Σίγουρα. Αν το έβαλαν τώρα δεν το ξέρω. Εκτός αν εννοείς την έκδοση High.
Έχεις οδηγήσει nc και ncfl και είδες διαφορά?
Ναι. Δε μιλάμε για κοσμοϊστορικές αλλαγές, αλλά φαίνεται ότι έχουν ασχοληθεί. Εκτός αν έφταιγε ότι τα NC ήταν μεταχειρισμένα
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Έχεις οδηγήσει nc και ncfl και είδες διαφορά?
Ναι. Δε μιλάμε για κοσμοϊστορικές αλλαγές, αλλά φαίνεται ότι έχουν ασχοληθεί. Εκτός αν έφταιγε ότι τα NC ήταν μεταχειρισμένα
Μπα, δεν πρέπει να έφταιγε αυτό. Τα NC είχαν αποσπάσει τις χειρότερες κριτικές για την εργοστασιακή τους ανάρτηση, τόσο από Ιάπωνες όσο κι από αγγλικά περιοδικά. Στο FL όλοι παραδέχονται ότι τα πράγματα έχουν σουλουπωθεί κατά πολύ.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Έχεις οδηγήσει nc και ncfl και είδες διαφορά?
Ναι. Δε μιλάμε για κοσμοϊστορικές αλλαγές, αλλά φαίνεται ότι έχουν ασχοληθεί. Εκτός αν έφταιγε ότι τα NC ήταν μεταχειρισμένα
Μπα, δεν πρέπει να έφταιγε αυτό. Τα NC είχαν αποσπάσει τις χειρότερες κριτικές για την εργοστασιακή τους ανάρτηση, τόσο από Ιάπωνες όσο κι από αγγλικά περιοδικά. Στο FL όλοι παραδέχονται ότι τα πράγματα έχουν σουλουπωθεί κατά πολύ.
Δημήτρη βάλε μας κανένα λινκ.
-
5 χρόνια μετά; Είχαν χυθεί τόνοι μελανιού ή για να το πω καλύτερα, είχαν πατηθεί πολλά πλήκτρα στα πληκτρολόγιά μας επί εποχών trackmiata. Το αγγλικό EVO είχε βαθμολογήσει με 5 αστέρια το Μκ1, με 3 το ΝΒ 1.6, με 4 το 1.8 και με 5 το Sporty. Όταν βγήκε το NC, τους φάνηκε δράμα, του έδωσαν 3 αστέρια και πολύ θάψιμο. Την ίδια εποχή, ο Τσουτσίγια κυκλοφορούσε εκείνο το βιντεάκι που σβούριξε το NC μέσα στην πίστα και έλεγε άσχημα λόγια. Και μετά ήρθε μια δοκιμή drift, που έβγαζε καλύτερο το NBFL, μετά RX-8 και S2000 και τελευταίο το NC.
-
Εγώ πάντως, dimsabas, νομίζω ότι το NCFL είναι ας πούμε... το απόσταγμα της σοφίας των δεκαετιών του MX-5. Πολύ ισορροπημένο (οκ, εξαρτάται τον οδηγό) και όσο στιβαρό χρειάζεται. Ήθελαν σαφώς να ανέβουν μια κατηγορία σε πολυτέλεια και να τσιμπήσουν πελάτες από ακριβότερα αυτοκίνητα, αλλά το έκαναν πετυχημένα. Ας πούμε αυτή τη στιγμή νιώθω ότι και να είχα 60 χιλιάρικα πρόχειρα δεν θα έπαιρνα SLK, TT, Z4. Δεν υπάρχει λόγος. Έχω και RC, οπότε... εντελώς κανένας λόγος.
Σίγουρα θα ήθελα κι ένα NB να είμαι πιό 'ζουζούνι' (χαχα, ωραία το είπα) στο δρόμο, αλλά επειδή είναι το βασικό μου αυτοκίνητο, προτιμώ να με καλύπτει σε περισσότερους τομείς.
Στο θέμα του DSC, άσχετα με το τί κάνω εγώ, θεωρώ ότι για το μέσο οδηγό είναι πολύ χρήσιμο βοήθημα.
-
Δημήτρη τι σχέση έχει αυτό:
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μπα, δεν πρέπει να έφταιγε αυτό. Τα NC είχαν αποσπάσει τις χειρότερες κριτικές για την εργοστασιακή τους ανάρτηση, τόσο από Ιάπωνες όσο κι από αγγλικά περιοδικά. Στο FL όλοι παραδέχονται ότι τα πράγματα έχουν σουλουπωθεί κατά πολύ.
με αυτό:
5 χρόνια μετά; Είχαν χυθεί τόνοι μελανιού ή για να το πω καλύτερα, είχαν πατηθεί πολλά πλήκτρα στα πληκτρολόγιά μας επί εποχών trackmiata. Το αγγλικό EVO είχε βαθμολογήσει με 5 αστέρια το Μκ1, με 3 το ΝΒ 1.6, με 4 το 1.8 και με 5 το Sporty. Όταν βγήκε το NC, τους φάνηκε δράμα, του έδωσαν 3 αστέρια και πολύ θάψιμο. Την ίδια εποχή, ο Τσουτσίγια κυκλοφορούσε εκείνο το βιντεάκι που σβούριξε το NC μέσα στην πίστα και έλεγε άσχημα λόγια. Και μετά ήρθε μια δοκιμή drift, που έβγαζε καλύτερο το NBFL, μετά RX-8 και S2000 και τελευταίο το NC.
Από την σύγκριση nc ncfl μου το πήγες που??? Σε na/nb και rx8/s2k
-
Σου ανέφερα ποιοι έθαψαν το NC όταν παρουσιάστηκε. Οι ίδιοι άνθρωποι εξυμνούν πλέον το FL και λένε ότι ευτυχώς η Mazda διόρθωσε τις αδυναμίες του και το επανέφερε στο γνωστό υψηλό επίπεδο.
-
-
Τα 133 άλογα δεν είναι και λίγα. Κρίμα που δεν αναφέρει πώς προέκυψαν. Η φωτογραφία με το χιόνι είναι άκρως απαραίτητη σε μια αγγελία πισωκίνητου ξεσκούφωτου...
-
Με τη φωτογραφία απόρησα και εγώ! 'Θα είναι αφρός για να το κάνει μπάνιο μωρέ ' είπα, αλλά μετά είδα και το απο διπλανό mazda 3 και το γεγονός ότι έχει πέσει κάθετα από πάνω .
Κοιτάξτε πόσο χαμηλό είναι αναλογικά με το 3.Θεωρητικά αυτά είχαν 120; Πόσο έκαιγε ο B6ZE(RS);
Επίσης, ένα καλό roll bar για na πόσο κοστίζει; -
'ΤΟ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ'
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Με τη φωτογραφία απόρησα και εγώ! 'Θα είναι αφρός για να το κάνει μπάνιο μωρέ ' είπα, αλλά μετά είδα και το απο διπλανό mazda 3 και το γεγονός ότι έχει πέσει κάθετα από πάνω .
Κοιτάξτε πόσο χαμηλό είναι αναλογικά με το 3.Θεωρητικά αυτά είχαν 120; Πόσο έκαιγε ο B6ZE(RS);
Επίσης, ένα καλό roll bar για na πόσο κοστίζει;Θεωρητικα αυτα ειχαν 90 (!) απ'οσο εχω διαβασει βεβαια απεδιδαν πολυ καλα. Στα χρηματα αυτα παντως εγω θα κοιτουσα πρωτα αυτα που φαινονται αρκετα προσεγμενα + το AC
-
Ρε Ευθύμη, μεθυσμένος είσαι; Κοίτα τι έγραφες παραδίπλα:
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
90 to facelift απο το 94 κ μετα. Την πρωτη 4ετια, 115 + μπλοκε!Θεωρητικά αυτά είχαν 116 και μετά το Β' εξάμηνο του 93 (και μέχρι τη λήξη της πώλησης της συγκεκριμένης γενιάς το 98) έκαναν λόγο για 90 ίππους, ενώ οι δυναμομετρήσεις αποκάλυπταν ότι το πραγματικό νούμερο είναι γύρω στους 105. Να έχεις υπόψη σου ότι με 4 χιλιάρικα μπορείς πλέον να αγοράσεις την επόμενη γενιά, μη σου πω ότι με ένα καλό παζάρι (κι αν ο άλλος βρίσκεται σε ανάγκη), μπορείς να κατέβεις και κάτω από τα 4. Τα οποία είναι αρκετά πιθανόν να έχουν ΑΒS και AC. Ήταν έξτρα στα 1.6, αλλά είχαν τα περισσότερα, σε αντίθεση με τις παλιότερες γενιές που ελάχιστα είχαν και τα δύο (απαραίτητα για μένα) έξτρα.
Μπορεί να μην είναι τόσο όμορφο όσο το παλιό, που πλέον δικαίως θεωρείται κλασικό, μπορεί να μην μπορείς να κάνεις τόσο όμορφες παρεμβάσεις (κοίτα ας πούμε το ομορφότερο πρώτης γενιάς της χώρας), αλλά είναι πολύ πιο καινούρια κι έχουν καλύτερη παθητική ασφάλεια.ΥΓ. Ένα καλό roll-bar για ΝΑ κοστίζει 3 με 4 κατοστάρικα. Αν δεν το βάλεις μόνος σου, θα πρέπει να υπολογίζεις και την τοποθέτηση.
-
ω, μαι γκαντ για καποιο λογο ειδα το '92 για '97!
Συγγνωμη Αρη!
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μπορεί να μην είναι τόσο όμορφο όσο το παλιό, που πλέον δικαίως θεωρείται κλασικό, μπορεί να μην μπορείς να κάνεις τόσο όμορφες παρεμβάσεις (κοίτα ας πούμε το ομορφότερο πρώτης γενιάς της χώρας), αλλά είναι πολύ πιο καινούρια κι έχουν καλύτερη παθητική ασφάλεια.ΥΓ. Ένα καλό roll-bar για ΝΑ κοστίζει 3 με 4 κατοστάρικα. Αν δεν το βάλεις μόνος σου, θα πρέπει να υπολογίζεις και την τοποθέτηση.
Εμένα δε μ'αρέσει τόσο το παλιό.
Από θέμα παρεμβάσεων, μ'αρέσει πιο πολύ του μάνου* π.χ. κι ας είναι χιλιοχτυπημένο παρά αυτό που έβαλες. Αυτό βέβαια δε λέει κάτιΜε λιγότερο από 4 χιλιάρικα ΝΒ;
*Επίσης είχε βάλει και τις εξής über-ζάντες
-
Αν δε σου αρέσει τόσο παλιό, τότε τσίμπα ένα ΝΒ (ναι, με λιγότερα από 4, εδώ παραδίπλα, σε άλλο topic, πουλάνε Focus ST 2.5 του 2006 με 7.5, έχεις πάρει χαμπάρι πόσο καίγονται ορισμένοι για μετρητά?) και θα είσαι ο καλύτερος του χωριού.
-
Βάζοντας το αισθητικό στην άκρη και τη διαφορά τιμής: υπάρχει κάποιος λόγος να προτιμήσει κανείς το na από ένα nb. Σε παθητική ασφάλεια είναι για τα πανηγύρια και τα δύο;
Επίσης κεφάλαιο Sporty [ ΝΒ]:
Τί από τα παρακάτω είχε;- κάποια δεσίματα ( είναι ορατά, πώς τα ελέγχω;),
- μεγαλύτερα δισκόφρενα πίσω,
- μόνωση στο καπώ,
- είχε λασπωτήρες,
- έβγαινε σε 1.8 μόνο
- μαύρο εσωτερικό μόνο
- μπλοκέ;
- έβγαινε μόνο στο fl μοντέλο, δηλαδή mk2.5, όπερ σημαίνει 2001 και μετά
- 6άρι σασμάν
*Αναλύστε σε 500-650 λέξεις την άποψή σας. *
Οι αλλαγές 1, 2, 7, 9 ( αν ισχύουν ) είναι ουσιώδεις. Μήπως γίνονται όμως εύκολα και μετά την αγορά ή καλύτερα να αποφεύγεται;
Mazda MX-5