Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Grand Prix du Canada 2011
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Grand Prix du Canada 2011
    • 1
    • 2
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 27 / 27
    Formula 1
    55
    538
    226
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      go_for_pole last edited by

      Δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα, αυτός θα μείνει πάντα έτσι. Για την ακρίβεια με την πορεία που έχει πάρει τον βλέπω να ψάχνει για ομάδα. Κάθε αγώνα καρφιά για το pitwall του, αυτοί μου είπαν το ένα, αυτοί μου είπαν το άλλο, ένας μύλος. Επιδεικτική επιθεώρηση της ανάρτησης σε παγκόσμια μετάδοση και μετά για όσους είδαν BBC debate με τον αρχιμηχανικό για το αν είχε σπάσει τελικά κάτι... Ρεσιτάλ ανωριμότητας. Αυτή την παράνοια μόνο ο Haug μπορεί να την ανεχτεί όταν τελειώσουν τα καπελάκια του Σουμάχερ βέβαια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Λέτε να καταλήξει και ο Lewis παλτό με 7 πρωταθλήματα? τρελή πίκρα..

        • (δεν έχω υπόψιν μου εξυπνακίστικό όνομα, σαν τα Κουμπις, gianluigi κλπ)
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cabala10 last edited by

          Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
          Εγω γιατι βλεπω τον Αλονσο να εχει την στροφη και απλα και ωραια ο Μπατον τον σπρωχνει εκτος??
          Δεν του χει παρει την εσωτερικη ο Αγγλος για να φταίει ο Ισπανος..

          Youtube Video

          αμα το παγωσεις στο 5 θα καταλαβεις οτι ο ισπανος δεν εχει πια εσωτερικη..τον περασε απο πανω και φρεναρε(μαλλον επειδη ερχοταν με πολλα και ηταν και ο σουμαχερ πολυ κοντα) και σαν να μην εγινε τιποτα στριβει ο ισπανος κανονικα λες και δεν τον ειδε ποτε...

          ακριβως σαν το σουμαχερ-μοντογια

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            eddie_147 last edited by

            Ο χρήστης IKE έγραψε:
            Λέτε να καταλήξει και ο Lewis παλτό με 7 πρωταθλήματα? τρελή πίκρα..

            • (δεν έχω υπόψιν μου εξυπνακίστικό όνομα, σαν τα Κουμπις, gianluigi κλπ)

            Γιατί ο MS πώς ήταν στην αρχή της καριέρας του;

            Κωλόπαιδο, μισητός κλπ. Η διαφορά βέβαια είναι ότι δεν είχε ποτέ αναζητήσεις τύπου 'είμαι ο Θεός' ή 'τι είναι ο άνθρωπος; ένα τίποτα' και απέφευγε (δια καλού συμβολαίου βεβαίως βεβαίως) τα team politics. Απ' όσο θυμάμαι από το Spa του 1991 η μόνη στιγμή που υπήρξε γκρίνια σε ομάδα του Schumacher ήταν στην Αυστρία το 2001.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vassilisal last edited by

              Ο χρήστης IKE έγραψε:
              Λέτε να καταλήξει και ο Lewis παλτό με 7 πρωταθλήματα? τρελή πίκρα..

              • (δεν έχω υπόψιν μου εξυπνακίστικό όνομα, σαν τα Κουμπις, gianluigi κλπ)

              Δε νομίζω φίλε μου. Θέλει αυτό το κάτι παραπάνω για να γίνει κάποιος ο πιο πετυχημένος πιλότος όλων των εποχών και ο τωρινός Hamilton (και όχι μόνο) δεν το έχει αυτό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lord_rutherford last edited by

                Δε μπορώ να καταλάβω ο παππούς πως είχε αυτή την αναλαμπή. Πόσους αγώνες τώρα κάνει απέλπιδες προσπάθειες να κλείσει τους απο πίσω και στο τέλος που είναι να το περάσουν κανει μια τιμονιά, στουκάρουν και πάει για λάστιχα, φτερούγες και τα συναφή.

                Σε αυτό το ματς ήταν αυτός που έπρεπε να είναι. Το ξαναλέω γιατί θυμήθηκα την άμυνα στον Χάμιλτον που αναφέρεται παραπάνω.

                Στη μάχη Αλόνσο-Μπάτον μάλλον πάει πολύ συντηρητικά ο Μπάτον στο s για να μη γίνει ιστορία. Δεν εξηγείται να χάνει τόσο στο φρενάρισμα. Πήγε λάου λάου να το έχει στάνταρ το φρενάρισμα και να μη φύγει ίσια να στουκάρει τον Αλφόνσο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cabala10 last edited by

                  http://en.espnf1.com/mclaren/motorsport ... 51584.html

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vassilisal last edited by

                    Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
                    Δε μπορώ να καταλάβω ο παππούς πως είχε αυτή την αναλαμπή. Πόσους αγώνες τώρα κάνει απέλπιδες προσπάθειες να κλείσει τους απο πίσω και στο τέλος που είναι να το περάσουν κανει μια τιμονιά, στουκάρουν και πάει για λάστιχα, φτερούγες και τα συναφή.

                    Σε αυτό το ματς ήταν αυτός που έπρεπε να είναι. Το ξαναλέω γιατί θυμήθηκα την άμυνα στον Χάμιλτον που αναφέρεται παραπάνω.

                    Πιθανότατα η βροχή να τον βοήθησε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cabala10 last edited by

                      μα καλα ακομη και οι ιδιοι οδηγοι λενε οτι οταν βρεχει και να θες να δεις πισω σου ΔΕΝ μπορεις..
                      εδω ομως ακομη λενε οτι ο button καπως ειδε πισω του και αποφασισε να κοψει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fokion_sportage last edited by

                        Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:

                        Δε μπορώ να καταλάβω ο παππούς πως είχε αυτή την αναλαμπή. Πόσους αγώνες τώρα κάνει απέλπιδες προσπάθειες να κλείσει τους απο πίσω και στο τέλος που είναι να το περάσουν κανει μια τιμονιά, στουκάρουν και πάει για λάστιχα, φτερούγες και τα συναφή.

                        Σε αυτό το ματς ήταν αυτός που έπρεπε να είναι. Το ξαναλέω γιατί θυμήθηκα την άμυνα στον Χάμιλτον που αναφέρεται παραπάνω.

                        Πιθανότατα η βροχή να τον βοήθησε.

                        Μενει να δουμε αν ηταν αναλλαμπή ή κατι αλλο...
                        Μηπως πχ λογω τεραιν η συνολική ποιοτητα του αυτοκινητου δεν επαιζε τοσο ρολο οσο στο στεγνό + οτι γενικως λογω λιγοτερων G σωματικά 'καταπωνηθηκε λιγοτερο' ( ηλικια γαρ..) + η εμπειρια που θελει το βρεμενο..
                        ή λιγο απο ολα τα ανωτερω μαζι...
                        ή ερχεται το αυτοκινητο 'στα μετρα' του?? ( οι απειρες δοκιμες που δεν εκανε λογω κανονισμών γινονται 'σε αγωνιστικα χιλιομετρα' )

                        Ιδωμεν..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cabala10 last edited by

                          οτι και να κανει φετος αμα κατσει και του χρονου το αμαξι παλι δεν θα ειναι στα μετρα του αφου παλι θα αλλαζει σχεδον ολο..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            ripper last edited by

                            Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:

                            Δε μπορώ να καταλάβω ο παππούς πως είχε αυτή την αναλαμπή. Πόσους αγώνες τώρα κάνει απέλπιδες προσπάθειες να κλείσει τους απο πίσω και στο τέλος που είναι να το περάσουν κανει μια τιμονιά, στουκάρουν και πάει για λάστιχα, φτερούγες και τα συναφή.

                            Σε αυτό το ματς ήταν αυτός που έπρεπε να είναι. Το ξαναλέω γιατί θυμήθηκα την άμυνα στον Χάμιλτον που αναφέρεται παραπάνω.

                            Πιθανότατα η βροχή να τον βοήθησε.

                            Μενει να δουμε αν ηταν αναλλαμπή ή κατι αλλο...
                            Μηπως πχ λογω τεραιν η συνολική ποιοτητα του αυτοκινητου δεν επαιζε τοσο ρολο οσο στο στεγνό + οτι γενικως λογω λιγοτερων G σωματικά 'καταπωνηθηκε λιγοτερο' ( ηλικια γαρ..) + η εμπειρια που θελει το βρεμενο..
                            ή λιγο απο ολα τα ανωτερω μαζι...
                            ή ερχεται το αυτοκινητο 'στα μετρα' του?? ( οι απειρες δοκιμες που δεν εκανε λογω κανονισμών γινονται 'σε αγωνιστικα χιλιομετρα' )

                            Ιδωμεν..

                            Και στο Μονακό ήταν αρκετά καλός ο Schumacher, αλλά εδώ ήταν με διαφορά η καλύτερη εμφάνισή του από την επιστροφή του. Για να τον κρίνουμε πιο αντικειμενικά το καλύτερο μέτρο είναι ο Rosberg, γιατί η Mercedes αν και έχει την ταχύτητα να είναι κοντά στους πρώτους, έχει τεράστιο πρόβλημα με τα ελαστικά. Τα διαλύει πολύ γρήγορα. Για αυτό και όσο είχαμε βρεγμένο και συνεχείς αλλαγές ελαστικών, ο γερο σούμι πήρε πολλές ταυτότητες και κυρίως αυτή του Webber. Προς το τέλος όμως, με τα στεγνα καταπονημένα τον κατάπιαν και ο Button (καλα αυτός τους κατάπιε όλλους) και ο Webber.

                            Για τη φάση Alonso-Button:
                            Ο Button καταφέρνει να βρεθεί στην εσωτερική και μπροστά από τον Alonso πριν την στροφή, οπότε ο Alonso μάλλον έπρεπε να αποδεχτεί το προσπέρασμα για να συνεχίσουν κανονικά και οι δύο. Δεν το κάνει όμως και στην συνέχεια φρενάρει και καταφέρνει να στρίψει εξωτερικά αφήνοντας χώρο στον Button, οπότε δεν νομίζω ότι μπορεί να του καταλογιστεί ευθύνη. Ο Button όντας από την εσωτερική και έχοντας καθυστερήσει το φρενάρισμα, δεν μπορεί να στρίψει τελείως εσωτερικά οπότε και ακουμπάνε. Ούτε σε αυτόν μπορείς να καταλογίσεις ευθύνη, αφού κινήθηκε στο χώρο που του δόθηκε. Οπότε το θεωρώ κλασικό racing incident όπου δεν μπορεί να καταλογιστεί ευθύνη. Shit happens.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              ripper last edited by

                              Υπάρχει και το περιστατικό με τους Di Resta και Heidfeld που φυσιολογικά δεν τράβηξε την προσοχή μας, το οποίο όμως μοιάζει με το περιστατικο Button-Alonso και ήταν μάχη για την 4η θέση. Εκεί o απο την εξωτερική Heidfeld έστριψε ...πάνω στην αεροτομή του Di Resta και έκοψε τελικά το σικέην, με τον Di Resta να τιμωρείται με drive through και να γκρινιάζει μετά τον αγώνα χαρακτηρίζοντας την ποινή εξωφρενική. Καμία γνώμη για αυτό;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sparticle last edited by

                                Ο χρήστης ripper έγραψε:
                                Υπάρχει και το περιστατικό με τους Di Resta και Heidfeld που φυσιολογικά δεν τράβηξε την προσοχή μας, το οποίο όμως μοιάζει με το περιστατικο Button-Alonso και ήταν μάχη για την 4η θέση. Εκεί o απο την εξωτερική Heidfeld έστριψε ...πάνω στην αεροτομή του Di Resta και έκοψε τελικά το σικέην, με τον Di Resta να τιμωρείται με drive through και να γκρινιάζει μετά τον αγώνα χαρακτηρίζοντας την ποινή εξωφρενική. Καμία γνώμη για αυτό;

                                Βρήκα μόνο ένα βιντεάκι της κακιάς ώρας και δε φαίνεται πολύ καθαρά.

                                Μόνο απ' το τελείωμα του φρεναρίσματος που βλέπω, μάλλον ο..ναυαγός έχει τοποθετηθεί και φρενάρει λίγο καλύτερα και τελικά όταν χτυπάει με τον Di Resta αποσταθεροποιείται και τότε κόβει το σικέην. Ο Di Resta έπαθε και ζημιά και ποινή; Δεν τον χάλασε Νομίζω ότι και πάλι δεν χρειαζόταν ποινή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bayern7 last edited by

                                  Youtube Video

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red-spirit last edited by

                                    Το τετράφυλο τριφύλι στον Αλόνσο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      phaethon last edited by

                                      Τα 'κυπελλάκια' του Michael νομίζω όλα τα λεφτά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red-spirit last edited by

                                        Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
                                        Τα 'κυπελλάκια' του Michael νομίζω όλα τα λεφτά...

                                        Δύσκολα ξεμένει από πυρομαχικά

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          taurus last edited by

                                          Aκόμα και το βιντεάκι τη διπλή διάρκεια είχε από άλλους αγώνες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 23
                                          • 24
                                          • 25
                                          • 26
                                          • 27
                                          • 27 / 27
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr