-
Φυσικά και όχι.
Κρίμα είμαστε οι υπόλοιποι λαλάκες που πληρώνουμε τέλη... -
η παρακάτω ιστορία δεν διαθέτει δυστυχώς φώτο γιατί πιάστηκα στον ύπνο.
περίπου 1 το μεσημέρι διασταύρωση Λ Αθηνών και Σ Πάτσι με κατεύθυνση Κηφισό (εγώ)
από τον αριστερό καθρέφτη βλέπω 450 κάμπριο με ΤΖΟΛ νούμερο εμπρός (η γνωστή αυγοειδές γερμανική πινακίδα) και σταμάτα αριστερά μου για να στρίψει Σ Πάτσι.
έπαθα λίγο την πλάκα μου γιατί εχω να δω τετοια πινακίδα κάτι χρονάκια.
ανάβει το φανάρι για την 450 στρίβει αριστερά και βλέπω πίσω πινακίδα ΙΟ της ΕΛΠΑ.
από την έκπληξη μου δεν πρόλαβα ούτε το νούμερο της να συγκρατήσω. -
Παιδια ερωτηση.Εχει πεσει στα χερια μου honda XLR125 του 83 σε κατασταση πολυ καλη .Θελω να το κρατησω αλλα δεν εχει πινακιδα.Μπορω να βγαλω ιστορικες πινακιδες και ποτε ;Εχω αντιγραφο αδειας με τα στοιχεια του πρωην ιδιοκτητη για να αποδεικνυω οτι δεν ειναι κλεμενο και υπευθυνη δηλωση. Περιμενω τα φωτα σας .
-
Ο χρήστης w110finback stro έγραψε:
Παιδια ερωτηση.Εχει πεσει στα χερια μου honda XLR125 του 83 σε κατασταση πολυ καλη .Θελω να το κρατησω αλλα δεν εχει πινακιδα.Μπορω να βγαλω ιστορικες πινακιδες και ποτε ;Εχω αντιγραφο αδειας με τα στοιχεια του πρωην ιδιοκτητη για να αποδεικνυω οτι δεν ειναι κλεμενο και υπευθυνη δηλωση. Περιμενω τα φωτα σας .Θα πρέπει να το αποθηκεύσεις μέχρι το 2013, που θα κλείσει τριακονταετία, και μετά θα μπορέσεις να εκδόσεις πινακίδες ιστορικού οχήματος από κάποια λέσχη κλασσικής μοτοσυκλέτας.
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Φυσικά και όχι.
Κρίμα είμαστε οι υπόλοιποι λαλάκες που πληρώνουμε τέλη...Ο ανθρωπος μπορει να ειναι και Γαλλος. Ακομα κ αν δεν ειναι ομως, ποιος μας εχρισε ρουφιανους? Αφηστε τον ανθρωπο ησυχο, να μπλεξει για ενα 504 μηδενικης αξιας ειναι αμαρτια το θεο!
-
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
η\ 450 κάμπριο με ΤΖΟΛ νούμερο εμπρόςγνωστη, πουλιοταν μεχρι προτινος στο car.gr, νομιμη με ιστορικες πινακιδες. το zoll ειναι για novelty value, ντεκορ ρε παιδι μου!
-
Είμαι και εγώ της άποψης να κρύψετε τις πινακίδες του Peugeot...
-
Ο χρήστης volvo164 έγραψε:
Είμαι και εγώ της άποψης να κρύψετε τις πινακίδες του Peugeot...Τι παρανομο κανει ;
-
Ο χρήστης Aroulis έγραψε:
Φυσικά και όχι.
Κρίμα είμαστε οι υπόλοιποι λαλάκες που πληρώνουμε τέλη...Ο ανθρωπος μπορει να ειναι και Γαλλος. Ακομα κ αν δεν ειναι ομως, ποιος μας εχρισε ρουφιανους? Αφηστε τον ανθρωπο ησυχο, να μπλεξει για ενα 504 μηδενικης αξιας ειναι αμαρτια το θεο!
Δεν υπονοώ ότι κάνει κάτι παράνομο προς Θεού.
Απλά μην το δει κανένας 'καλοθελητής' και τον μπλέξει χωρίς λόγο τον άνθρωπο.
Εξάλλου αν δεν με απατά η μνήμη μου είχε γίνει συζήτηση παλαιότερα για το αν θα πρέπει να φαίνονται οι πινακίδες ή όχι ανάλογα με την περίπτωση,,, -
Εγω σημερα διαλεξα για το σαφαρι ενα υπερ σπανιο αυτοκινητο σε αριστη κατασταση που η ΦΙΛΠΑ εκτιμησε τα παραπανω και του παραχωρησαν πινακιδες ιστορικου.
Ο κατοχος απο την αλλη θελωντας να δειξει το εκπληκτικο του αυτοκινητο το κυκλοφορει σχεδον καθημερινα ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΚΑΡΕΙ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΤΗΣ ΔΟΥΚΙΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ (και οχι στην αθηνα που υποθετω οτι δουλευει για να μην προκαλει οτι κινειται χωρις να πληρωνει τελη) προκαλωντας βεβαια ....των θαυμασμο και την ζηλια οσων το βλεπουν .
Ειναι τοσο χαρουμενος για το αυτοκινητο του και το προσεχει τοσο πολυ που το ανεβαζει στο πεζοδρομιο για να μπορουν και οι πεζοι να το θαυμαζουν απο πιο κοντα
Βρε + σχεδον καθε μερα το βλεπω παρκαρισμενο στα γυρω στενακια ειναι σε αθλια κατασταση πανω στο πεζοδρομιο (οπως και αρκετοι ακομα) εσυ οκ δεν ντρεπεσε κανενας αλλος δεν το εχει δει απο την ΦΙΛΠΑ να τον δωσει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δεν ντρεπεσε που εξαπατησες τον ελληνα που πληρωνει τα τελη του στο κρατος για να παρει το αμαξι του απο το σπιτι του και να παει στον σταθμο του Μετρο να παρκαρει(οπως και εσυ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ!!!!) ,δεν ντρεπεσε τον συλογο που σου παραχωρησε τις πινακιδες ,δεν ντρεπεσε την μαμα με το καροτσακι που θα αναγκαστει να κατεβει κατω στον δρομο ,τον αναπηρο ΕΙΣΑΙ ΟΜΩΣ Ο ΜΑΓΚΑΣ!!!!!!!!Ωχ δεν ειμαι στο σαφαρι τι κριμα!!!!!!!!!εκανα λαθος και το εγραψα εδω!!!!!!!!μια και το διαβαζουν και ορισμενοι που δεν γραφουν ομως εδω μεσα
Ιωσηφ για ριξτην και στο fb -
καλημέρα,
Γιατι τέτοιο άγχος να κρύψουμε τις γαλλικές πινακίδες του του PEUGEOT ?
Εδώ ο ίδιος ο ιδιοκτήτης δεν αγχώνεται και το κυκλοφορεί καθημερινώς μπροστα σε όλο τον κόσμο της Αθήνας και δεν φοβάται μηπως και τον καρφώσει κανείς,
και αγχώνεστε εσείς μηπως και μπλέξει αμα το δεί κάποιος απο τα (πεπερασμένα) μέλη του φόρουμ ?
Ο ίδιος το ρισκάρει περισσότερο κυκλοφορώντας το ο ίδιος έξω (ΑΝ είναι παράνομος - αυτο δεν το γνωρίζουμε. Σωστα?)
παρά το να ποστάρει κάποιος την φώτο στο φόρουμ.Μία απορία. Διαβασα οτι η ΦΙΛΠΑ δεν προσφέρει κάποια μείωση στα τέλη κυκλοφορίας. Έχω ένα triumph ΜΚ1 2000cc τουτέστιν
σκάω 600 ευρώ κάθε χρόνο. (η εκτακτη εισφορά παραμονεύει επίσης).
Συνεπώς αμα πάρω ΦΙΛΠΑ πινακίδες, με περιορίζουν στο πότε θα το κινώ, πόσο θα το κινώ και παρόλα αυτά εξακολουθώ να πληρώνω 600 ευρώ ετησίως.
Θεωρούσα οτι η παραχώρηση που κάνουμε στο θέμα της χρήσης του παλιού αυτοκινήτου θα έπρεπε να δίνει ένα οικονομικό κίνητρο όσον αφορά τα τέλη. (λιγότερη μόλυνση του περιβάλλοντος, λιγότερη επιβάρυνση στο κυκλοφοριακό λόγω περιορισμένης χρήσης κλπ κλπ)
Φαίνεται έκανα λάθος. Και ερωτώ: Γιατι να παρω ΦΙΛΠΑ πινακίδες ? Τι θα κερδίσω ?ευχαριστώ
-
Ο χρήστης trmk1 έγραψε:
καλημέρα,Γιατι τέτοιο άγχος να κρύψουμε τις γαλλικές πινακίδες του του PEUGEOT ?
Εδώ ο ίδιος ο ιδιοκτήτης δεν αγχώνεται και το κυκλοφορεί καθημερινώς μπροστα σε όλο τον κόσμο της Αθήνας και δεν φοβάται μηπως και τον καρφώσει κανείς,
και αγχώνεστε εσείς μηπως και μπλέξει αμα το δεί κάποιος απο τα (πεπερασμένα) μέλη του φόρουμ ?
Ο ίδιος το ρισκάρει περισσότερο κυκλοφορώντας το ο ίδιος έξω (ΑΝ είναι παράνομος - αυτο δεν το γνωρίζουμε. Σωστα?)
παρά το να ποστάρει κάποιος την φώτο στο φόρουμ.Μία απορία. Διαβασα οτι η ΦΙΛΠΑ δεν προσφέρει κάποια μείωση στα τέλη κυκλοφορίας. Έχω ένα triumph ΜΚ1 2000cc τουτέστιν
σκάω 600 ευρώ κάθε χρόνο. (η εκτακτη εισφορά παραμονεύει επίσης).
Συνεπώς αμα πάρω ΦΙΛΠΑ πινακίδες, με περιορίζουν στο πότε θα το κινώ, πόσο θα το κινώ και παρόλα αυτά εξακολουθώ να πληρώνω 600 ευρώ ετησίως.
Θεωρούσα οτι η παραχώρηση που κάνουμε στο θέμα της χρήσης του παλιού αυτοκινήτου θα έπρεπε να δίνει ένα οικονομικό κίνητρο όσον αφορά τα τέλη. (λιγότερη μόλυνση του περιβάλλοντος, λιγότερη επιβάρυνση στο κυκλοφοριακό λόγω περιορισμένης χρήσης κλπ κλπ)
Φαίνεται έκανα λάθος. Και ερωτώ: Γιατι να παρω ΦΙΛΠΑ πινακίδες ? Τι θα κερδίσω ?ευχαριστώ
αν θέλεις να πάρεις πινακίδες ιστορικού για να γλυτώσεις τα 600 ευρώ να είσαι σίγουρος πως θα δεις την φώτο από το ΜΚ1 σου να φιγουράρει εδώ μέσα σαν του peugeot.
αλλά αν θέλεις πινακίδες ιστορικού για να διατηρήσεις το αυτοκίνητο σου σαν ιστορικό με ότι περιορισμούς αυτό συνεπάγεται τοτε ρίξε μια καλύτερη ματια σε αυτό το τοπικό και θα βρεις την απάντηση που ψάχνεις. -
Ο χρήστης trmk1 έγραψε:
Μία απορία. Διαβασα οτι η ΦΙΛΠΑ δεν προσφέρει κάποια μείωση στα τέλη κυκλοφορίας. Έχω ένα triumph ΜΚ1 2000cc τουτέστιν
σκάω 600 ευρώ κάθε χρόνο. (η εκτακτη εισφορά παραμονεύει επίσης).
Συνεπώς αμα πάρω ΦΙΛΠΑ πινακίδες, με περιορίζουν στο πότε θα το κινώ, πόσο θα το κινώ και παρόλα αυτά εξακολουθώ να πληρώνω 600 ευρώ ετησίως.Aυτό είναι λάθος. Δεν μπορείς να έχεις και πινακίδες υπουργείου και ΦΙΛΠΑ ταυτόχρονα. Για να βγάλεις πινακίδες ΦΙΛΠΑ θα πρέπει να έχει προηγηθεί προσωρινή ακινησία με κατάθεση των πινακίδων του υπουργείου στην εφορία, συνεπώς δεν θα πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας.
-
ΑΝ ίσχυε τέτοια ρύθμιση και γλίτωνα τα 600 ευρώ (εξωπραγματικό , σιγά μην στα χάριζε ΟΛΑ τα τέλη, απλώς κάποια εκπτωση θα έκανε) , πίστεψε με δεν θα με ενδιέφερε καν το αν θα κυκλοφορούσε και σε όλα τα φόρουμ του κόσμου η φώτο του αμαξιού μου. Σιγά μην δώσω λογαριασμό σε κανένα. Αφου αυτή θα είναι ρύθμιση-κανόνας της ΦΙΛΠΑ για την διάσωση της αντίκας, και θα ήμουν καθόλα νόμιμος
Το θέμα είναι όμως οτι όπως είπα, ΗΔΗ γνωρίζω οτι δεν προσφέρει οικονομικά κίνητρα η ΦΙΛΠΑ.
Αυτο που αναρωτήθηκα ήταν για το ποιά τα ωφέλη τα ωφέλη που αποκομίζει κανείς με την ΦΙΛΠΑ.Σίγουρα άμα ψάξω 166 σελίδες ίσως κάπου να υπάρχει η απάντηση. Αυτο το γνώριζα εξ αρχής
Αλλά εφόσον διαπιστώσω οτι δεν υπάρχει μία απάντηση από κάποιον που να γνωρίζει σε αυτό που ρώτησα, στην τελική θα προτιμήσω να πάρω τηλέφωνο την ίδια την ΦΙΛΠΑ αντί να ψάχνω όλες αυτές τις σελίδες. Φαίνεται καμμια φορά το παλιο μέσο επικοινωνίας είναι πιο πρακτικό
ευχαριστώ πάντως.
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Μία απορία. Διαβασα οτι η ΦΙΛΠΑ δεν προσφέρει κάποια μείωση στα τέλη κυκλοφορίας. Έχω ένα triumph ΜΚ1 2000cc τουτέστιν
σκάω 600 ευρώ κάθε χρόνο. (η εκτακτη εισφορά παραμονεύει επίσης).
Συνεπώς αμα πάρω ΦΙΛΠΑ πινακίδες, με περιορίζουν στο πότε θα το κινώ, πόσο θα το κινώ και παρόλα αυτά εξακολουθώ να πληρώνω 600 ευρώ ετησίως.Aυτό είναι λάθος. Δεν μπορείς να έχεις και πινακίδες υπουργείου και ΦΙΛΠΑ ταυτόχρονα. Για να βγάλεις πινακίδες ΦΙΛΠΑ θα πρέπει να έχει προηγηθεί προσωρινή ακινησία με κατάθεση των πινακίδων του υπουργείου στην εφορία, συνεπώς δεν θα πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας.
Συνεπώς με τις ΦΙΛΠΑ δεν πληρώνει κάποιος καθόλου τέλη κυκλοφορίας ?
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Aυτό είναι λάθος. Δεν μπορείς να έχεις και πινακίδες υπουργείου και ΦΙΛΠΑ ταυτόχρονα. Για να βγάλεις πινακίδες ΦΙΛΠΑ θα πρέπει να έχει προηγηθεί προσωρινή ακινησία με κατάθεση των πινακίδων του υπουργείου στην εφορία, συνεπώς δεν θα πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας.
Και ποιός μ΄εμποδίζει τώρα να πάρω πίσω τις κρατικές πινακίδες ναι να έχω και τις ΙΟ ταυτόχρονα ?
Κάποιες υπεύθυνες δηλώσεις που έχεις υπογράψει υποθέτω, αν σε ενδιαφέρει το τυπικό του πράγματος. Δεν ξέρω και αν σου κρατούν το πρωτότυπο αποδεικτικό της ακινησίας.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Aυτό είναι λάθος. Δεν μπορείς να έχεις και πινακίδες υπουργείου και ΦΙΛΠΑ ταυτόχρονα. Για να βγάλεις πινακίδες ΦΙΛΠΑ θα πρέπει να έχει προηγηθεί προσωρινή ακινησία με κατάθεση των πινακίδων του υπουργείου στην εφορία, συνεπώς δεν θα πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας.
Και ποιός μ΄εμποδίζει τώρα να πάρω πίσω τις κρατικές πινακίδες ναι να έχω και τις ΙΟ ταυτόχρονα ?
Μα, αν πάρεις πίσω τις κρατικές πινακίδες, θα είσαι υπόχρεωμένος να καταβάλλεις κανονικά τέλη.
-
ωραιοτατα ! Ευχαριστουμε για τις πληροφοριες. Καλη περίπτωση.
(ας ετοιμασω καμμια καλη φωτο του αμαξιού για τον διασυρμό του στο forum λοιπονε )
-
Ο χρήστης trmk1 έγραψε:
Μία απορία. Διαβασα οτι η ΦΙΛΠΑ δεν προσφέρει κάποια μείωση στα τέλη κυκλοφορίας. Έχω ένα triumph ΜΚ1 2000cc τουτέστιν
σκάω 600 ευρώ κάθε χρόνο. (η εκτακτη εισφορά παραμονεύει επίσης).
Συνεπώς αμα πάρω ΦΙΛΠΑ πινακίδες, με περιορίζουν στο πότε θα το κινώ, πόσο θα το κινώ και παρόλα αυτά εξακολουθώ να πληρώνω 600 ευρώ ετησίως.Aυτό είναι λάθος. Δεν μπορείς να έχεις και πινακίδες υπουργείου και ΦΙΛΠΑ ταυτόχρονα. Για να βγάλεις πινακίδες ΦΙΛΠΑ θα πρέπει να έχει προηγηθεί προσωρινή ακινησία με κατάθεση των πινακίδων του υπουργείου στην εφορία, συνεπώς δεν θα πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας.
Συνεπώς με τις ΦΙΛΠΑ δεν πληρώνει κάποιος καθόλου τέλη κυκλοφορίας ?
αυτό κατάλαβες μέχρι τώρα.
και ποιος σου έχει πει ότι με πινακίδες ΦΙΛΠΑ εχεις οικονομικά κίνητρα. -
πιστή αντιγραφή από το σαιτ της ΦΙΛΠΑ,καλά θα κάνουν όλοι οι κύριοι που θελουν να μην πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας να το διαβάσουν καλά
Τα πάντα περί Ειδικών ΠινακίδωνΙστορικό
Mετά από εισήγηση της ΦΙΛΠΑ, το Υπ. Συγκοινωνιών εξέδωσε τω 1978 την υπ’ αριθμ. ΣΤ 1831/19-1-1978 (Β΄72) Υπουργική Απόφαση, η οποία προέβλεπε την περιωρισμένη κίνηση παλαιών οχημάτων με ειδικές πινακίδες χορηγούμενες από την ΦΙΛΠΑ, αντί κρατικών.
Η ρύθμιση αυτή κυριολεκτικά έσωσε το Παλαιό Αυτοκίνητο στο «παρά πέντε», αφού λίγο αργότερα θεσπίστηκε το μέτρο των τεκμηρίων διαβιώσεως, σύμφωνα με το οποίο η χρήση και συντήρηση των Ι.Χ. οχημάτων αποτελούσε αυστηρό τεκμήριο για το ύψος των εισοδημάτων των ιδιοκτητών.
Από τότε η εν λόγω Υπουργική Απόφαση τροποποιήθηκε δύο φορές, κατά τα έτη 1999 και 2001, ποτέ όμως ως προς την ουσία της, αλλά μόνον ως προς τους δικαιούχους να χορηγούν τις πινακίδες.
Συμφώνως προς την τελευταία τροποποίηση, η οποία ισχύει μέχρι σήμερα, δικαιούχοι να χορηγούν πινακίδες παλαιών μηχανοκινήτων οχημάτων είναι οι εν Ελλάδι επίσημοι εκπρόσωποι της «Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτων» και της «Διεθνούς Ομοσπονδίας Παλαιού Αυτοκινήτου» (FIA και FIVA).
Η ουσία της Υπ. Αποφάσεως
Η περί ειδικών πινακίδων Υπ. Απόφασις προβλέπει, ότι παλαιά μηχανοκίνητα οχήματα (αντίκες), όπως αυτά καθορίζονται από τους εν Ελλάδι επισήμους εκπροσώπους των FIA και FIVA βάσει των διεθνώς ισχυόντων όρων των δύο αυτών οργανώσεων, μπορούν να κυκλοφορούν μόνον για την συμμετοχή σε επίσημες εκδηλώσεις καθώς και για τις αναγκαίες για την συντήρηση και επισκευή δοκιμές με ειδικές αριθμημένες πινακίδες κυκλοφορίας, που δικαιούνται να χορηγούν οι δύο προαναφερόμενοι εκπρόσωποι βάσει πιστοποιητικού καταχωρίσεως.
Παρατηρούμε ότι:
α) Ως παλαιό μηχανοκίνητο όχημα η Πολιτεία αποδέχεται εκείνο που ορίζουν διεθνώς οι FIA και FIVA.
β) Επιτρεπόμενη χρήση είναι:
-
η συμμετοχή σε εκδηλώσεις για την διεξαγωγή των οποίων έχει εκδοθεί άδεια από το αρμόδιο υπουργείο (επίσημες) και,
-
οι α ν α γ κ α ί ε ς, όχι μετακινήσεις γενικώς, αλλά δ ο κ ι μ έ ς για την επισκευή, αλλά και για την συντήρηση.
Ποιο χαρακτηρίζεται ως Παλαιό (Ιστορικό) Όχημα κατά την FIVA;
Εκείνο που έχει ηλικία τριάντα (30) ετών, διατηρεί τ’ αρχικά του χαρακτηριστικά και είναι άριστα συντηρημένο. Άρα, εκείνο, για το οποίο η FIVA δια των κατά χώρες εκπροσώπων της αποδέχεται να εκδώσει Πιστοποιητικό Αναγνωρίσεως.
«Ράδιο-Αρβύλα»
Παραθέτουμε μερικές από τις συνηθέστερες διαδόσεις, που κυκλοφορούν γύρω από τον θεσμό των ειδικών πινακίδων παλαιών οχημάτων. Πρόκειται περί αυθαιρεσιών, οι οποίες δεν έχουν καμμία βάση.
-Μπορώ να κυκλοφορώ κατά τα σαββατοκύριακα.
-Δεν μπορώ να κυκλοφορώ μόνον κατά τα σαββατοκύριακα, διότι είναι κλειστά τα συνεργεία.
-Μπορώ να κυκλοφορήσω οποιαδήποτε στιγμή με άδεια της ΦΙΛΠΑ.
-Αν πάρω τις πινακίδες από τον επίσημο εκπρόσωπο της τάδε διεθνούς ομοσπονδίας, μπορώ να κάνω ευρύτερη χρήση.
-Ανάλογα από ποιον θα πάρω τις πινακίδες, θα μπορώ να συμμετέχω σε περισσοτέρων, ή ολιγοτέρων τύπων εκδηλώσεις.
-Μπορώ να πάρω πινακίδες από την ΦΙΛΠΑ και να σταθμεύσω το αυτοκίνητο έξω από το σπίτι μου, για να μην πληρώνω τέλη κυκλοφορίας. (Διευκρίνιση: Ο μη καταβάλλων Τ.Κ. χάνει το δικαίωμα χρήσεως δημοσίων οδών. Εξαιρείται, βεβαίως, η περιωρισμένη χρήση, που προαναφέρεται).
Ασφάλιση:
Όλα τα φέροντα ειδικές πινακίδες οχήματα πρέπει να είναι ανελλιπώς ασφαλισμένα. Η ΦΙΛΠΑ ασφαλίζει μέσω της ALLIANZ δωρεάν το πρώτο αυτοκίνητο εκάστου Μέλους και εξασφαλίζει για τα υπόλοιπα κάλυψη με ιδιαίτερα χαμηλό ασφάλιστρο, ανάλογο, ασφαλώς, της πολύ περιωρισμένης χρήσεως.
Πώληση οχήματος με ειδικές πινακίδες
Οι πινακίδες πρέπει να επιστραφούν με ευθύνη του Πωλητού στην ΦΙΛΠΑ, προκειμένου εκείνος να απαλλαγεί από την αστική ευθύνη, που τον βαρύνει από την όποια κυκλοφορία του οχήματος. Στον Αγοραστή θα χορηγηθούν νέες πινακίδες με διαφορετικό αριθμό κυκλοφορίας (και νέο Πιστοποιητικό Αναγνωρίσεως).
Προάσπιση, περιφρούρηση δικαιώματος ειδικών πινακίδων
Η Πολιτεία παραχώρησε ένα πολύ σημαντικό προνόμιο στους ειλικρινείς φίλους του παλαιού ιστορικού οχήματος, σ’ εκείνους που το διασώζουν και το συντηρούν από ευαισθησία και ως στοιχείο του πολιτισμού. Η προάσπιση του προνομίου αυτού αποτελεί αυτονόητη υποχρέωση όλων μας. Καθήκον μας είναι η άμεση καταγγελία οποιουδήποτε φαινομένου καταχρήσεως των ειδικών πινακίδων. Ενημερώστε άμεσα την ΦΙΛΠΑ, αν κάποιον δείτε, να παραβιάζει τα όρια και το πνεύμα της Υπ. Αποφάσεως, αν χρησιμοποιεί κάποιο αυτοκίνητο με ειδικές πινακίδες ως κοινό μεταφορικό μέσον, έστω και εντελώς προσωρινά. Αναφέρετε αριθμό κυκλοφορίας, ημερομηνία και τόπο του περιστατικού. Η ΦΙΛΠΑ θα αποσαφηνίσει και, αν πρόκειται για υποτροπή, θ’ ανακαλέσει τις πινακίδες.
Πως μπορώ να παραλάβω πινακίδες για το Παλαιό μου Αυτοκίνητο
Αυτονόητη προϋπόθεση είναι να το κατέχετε νομίμως.
-Να έχει εκδοθεί γι’ αυτό και να ισχύει Πιστοποιητικό Αναγνωρίσεως FIVA (Κάρτα FIVA),
-Να υποβάλετε στην ΦΙΛΠΑ με θεωρημένο το γνήσιον της υπογραφής Δήλωση Παραλαβής Πινακίδων (σχετικό έντυπο αναζητείστε στον χώρο «Αιτήσεις» της παρούσης ιστοσελίδος).
Πως εκδίδεται Πιστοποιητικό Αναγνωρίσεως (Κάρτα) FIVA;
Μόνον για οχήματα ηλικίας 30 ετών και άνω, τα οποία διατηρούν τα αρχικά τους χαρακτηριστικά και είναι πολύ καλά διατηρημένα
-Ζητείστε τηλεφωνικώς από την Γραμματεία «ραντέ-βου» με την Τεχνική Επιτροπή (εκπρόσωπός της θα σας επισκεφθεί) για την έγκριση του οχήματος.
-Υποβάλετε συμπληρωμένη την σχετική αίτηση (αναζητείστε το σχετικό έντυπο στον χώρο «Αιτήσεις» της παρούσης ιστοσελίδος)
-Συνυποβάλετε εις τριπλούν φωτογραφία κοινών διαστάσεων (9Χ13), εικονίζουσα ταυτοχρόνως την πρόσοψη και μία των πλευρών (πλαγιομετωπική όψη).
Εάν δε πρόκειται για μοτοσυκλέττα, πλευρική όψη. Η φωτογραφία αυτή πρέπει να είναι καλοτραβηγμένη σε συμπαθή χώρο και να υπάρχει περιθώριο περιμετρικά του εικονιζομένου οχήματος για την κοπή, εάν χρειασθεί, του χαρτιού και προσαρμογή επί του Πιστοποιητικού.
-
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες