Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6
    • Best 0
    • Groups 0

    trmk1

    @trmk1

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    6
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    trmk1 Unfollow Follow

    Latest posts made by trmk1

    • RE: ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες

      COSMO MIKE ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Αυτο ακριβώς επεδίωκα. Κάποιες οικονομικές ελαφρυνσεις αφου είναι ένα αμάξι το οποίο δεν το χρησιμοποιώ καθημερινά, οχι για Σκλαβενίτη, ουτε καν για καφέ δεν θα πήγαινα με την αντίκα μου! Το θεωρώ γελοιότητα. Απλά κάποια χιλιόμετρα τον μήνα είναι απαραίτητα για να διατηρείται μηχανικά.

      Τα έξοδα συντήρησης δεν είναι τραγικά για ένα αμάξι αντίκα, οταν ξέρεις ΠΩΣ να του φερθείς, και ειδικά όταν το κινείς απειροελάχιστα. Τουλάχιστον για το δικό μου. Γιατί έχω ακούσει ότι τα αντίστοιχα ιταλικά της εποχής εκείνης, είναι λιγο πιο τσιμπημένα τα ανταλλακτικά τους. Σε πάμπολες περιπτώσεις τα ανταλλακτικά που έχω βρεί είναι σε πιο χαμηλές τιμές από του καινούργιου μου αμαξιού.
      Αλλά και ακριβή να ήταν η συντήρηση στην περίπτωση μου, δεν θα είχα κάποιο πρόβλημα να την κάνω. Τα χρήματα τα διαθέτω. τα ΚΟΡΟΙΔΙΣΤΙΚΑ χρήματα είναι αυτα που τσιγκουνεύομαι να δώσω για να στο πώ έτσι να το καταλαβεις D-Jet.
      Διότι δεν είναι λογικό να πληρώνω περισσότερα τέλη στην αντίκα που κινείται μόνο για να κάνει το τετράγωνο του σπιτιού από ότι στο σύγχρονο αμάξι που έχω και που κάνει 1500 χλμ τον μήνα και αυτά μονο για την μετακίνηση στην δουλεια.
      Η επιβάρυνση στο κυκλοφοριακό και στο περιβάλλον δεν είναι η ίδια. Και ευτυχώς που φροντίσαν κάποιες λέσχες αυτοκινήτου για αυτό.
      Επίσης αν θέλουμε κάποιο πάτημα γιανα εξαγριωθούμε με πολυτέλειες ας ρίξουμε μια ματια στα αναρίθμητα Cayenne
      που κυκλοφορούν και τις πισίνες που έχουν στα σπιτια τους και ας αφήσουμε τις αντίκες. (που και ΠΑΛΙ δεν εχει δικαιωμα ΚΑΝΕΙΣ να εξαγριωθεί όταν έχουν αποκτηθεί με νόμιμους τρόπους. Μαγκιά τους.) Και αν το θεωρείς γκρίνια αυτό ή τα προηγούμενα που είπα, λάθος δικό σου . Πιο εύστοχο είναι να τα αποκαλέσεις ως προβληματισμούς/απόψεις. Αλλά αν είναι τωρα να μπουμε στο λούκι να κρίνουμε τους άλλους για ποιό λόγο κρίνουν κάποιες καταστάσεις και εκφέρουν γνώμη τότε ζήτω που καήκαμε.
      Για το ποιούς εννοεις λαμόγια και επιπλέον τι ρέστα θα ζητά η κορόλα (το τελευταίο δεν το καταλαβα) δεν θα απαντήσω ούτε και θα ζητήσω κάποια εξήγηση, γιατι έχω την διαίσθηση ότι θα παρεκτραπεί η συζήτηση.

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      T
      trmk1
    • RE: ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες

      Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:

      Μία απορία. Διαβασα οτι η ΦΙΛΠΑ δεν προσφέρει κάποια μείωση στα τέλη κυκλοφορίας. Έχω ένα triumph ΜΚ1 2000cc τουτέστιν
      σκάω 600 ευρώ κάθε χρόνο. (η εκτακτη εισφορά παραμονεύει επίσης).
      Συνεπώς αμα πάρω ΦΙΛΠΑ πινακίδες, με περιορίζουν στο πότε θα το κινώ, πόσο θα το κινώ και παρόλα αυτά εξακολουθώ να πληρώνω 600 ευρώ ετησίως.

      Aυτό είναι λάθος. Δεν μπορείς να έχεις και πινακίδες υπουργείου και ΦΙΛΠΑ ταυτόχρονα. Για να βγάλεις πινακίδες ΦΙΛΠΑ θα πρέπει να έχει προηγηθεί προσωρινή ακινησία με κατάθεση των πινακίδων του υπουργείου στην εφορία, συνεπώς δεν θα πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας.

      Συνεπώς με τις ΦΙΛΠΑ δεν πληρώνει κάποιος καθόλου τέλη κυκλοφορίας ?

      αυτό κατάλαβες μέχρι τώρα.
      και ποιος σου έχει πει ότι με πινακίδες ΦΙΛΠΑ εχεις οικονομικά κίνητρα.

      Ποιος μου το πε ? Δες πιο πάνω για να δεις ποιος μου απαντησε. Θεωρω οτι οταν ειπε ο NIGGA οτι δεν πληρώνουμε τέλη δεν θα εννοουσε μονο για το διάστημα το προσωρινό που δεν θα έχυμε ουτε ΦΙΛΠΑ ουτε τις κανονικες πινακίδες επειδη θα τις έχουμε παραδώσει - γιατι αυτό ειναι προφανές. Άρα εννοουσε εφόσον έχεις τις πινακίδες ΦΙΛΠΑ.

      Σχετικά με το ποστάρισμα απο το σαιτ της ΦΙΛΠΑ, ευχαριστώ αλλα ξέρω και εγώ να διαβάζω. Ειχα ήδη πάει εκει και είδα ειδικα το σημείο 'ραδιο αρβύλα' για αυτο τον λόγο και αναρωτήθηκα εδώ στο φόρουμ ποιος ο λόγος να γραφτείς στην ΦΙΛΠΑ
      αν δεν έχεις καποιο ώφελος, και απο την άλλη σου επιβάλλουν περιορισμούς στην χρήση του αυτοκινήτου.
      Μήπως υπήρχε τελικά κάπου κάποια διευκόλυνση, που γνωρίζουν αυτοί που έχουν ΦΙΛΠΑ πινακίδες να μας πουν.
      Προσωπικά η σελίδα της ΦΙΛΠΑ δεν καλύπτει. Δεν έχει πληροφορίες. Δεν αναφέρει αναλυτικά τις εισφορές που θέλει,
      το τι τέλη πληρώνει κάπιος τελικά αν πληρωνει τα ίδια ή οχι. Το να φτιάχνεις μπουλετάκία με τίτλο ραδιο αρβύλα δεν ειναι και ο πιο αναλυτικος τρόπος για να δείξεις τους κανόνες που ισχύουν. Αλλά είπαμε, η θα πάρουμε τηλέφωνο ή θα ψάξουμε το ΦΕΚ στην τελική - δεν τρέχει και τίποτα.

      Τέλος, θα αναφέρω οτι δεν είναι τόσο αναγκαίο να γινόμαστε (κάποιο απο εδώ μέσα) σκληροί με ανθρώπους που κάνουν οτι μπορούν - με ΝΟΜΙΜΟΥΣ τρόπους - για να μην πληρώνουν δυσβασταχτα τέλη για ένα αμάξι 30ετίας. Εγω τους δικαιολογώ και είμαι και γω ενας απο αυτούς. Η αμαρτία δεν είναι αυτη, αλλά τα ίδια τα μέτρα που βγήκαν και τσιμπάνε -ΚΑΙ-τους απλούς ΦΟΡΟΛΟΓΟΜΕΝΟΥΣ πολίτες με σκοπό να βγάλουν τα σπασμένα από τις κλοπές των φοροφυγάδων. Και να σου πώ και κάτι ? Αν δεν διέπραττε επί χρόνια φοροδιαφυγή τυπάκια σαν το γείτονα τον υδραυλικό που ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ δεν δίνει αποδείξεις , με αποτέλεσμα να χάνει το κράτος , και αυτός να μπορεί να απολαμβάνει το δίλιτρο τζιπ του και το σκάφος του (Ναι έχει και σκάφος), τοτε ΠΟΤΕ δεν θα είχαν θεσπιστεί αυτά τα άδικα μέτρα. Το οτι εγώ και εσύ καλούμαστε να πληρώσουμε 600 ευρά τον χρόνο (και αυτό ειναι το λιγότερο- απο τα μέτρα που έχουν παρθεί) αυτο οφείλεται στην θρασύτατη φοροδιαφυγή ορισμένων, στην ηλιθιότητα των άλλων να μην ζητούν αποδείξεις, και φυσικά και στην κακή διαχείριση του δημοσιου χρηματος απο τους εκάστοτε κυβερνώντες.

      Ας στρέψουμε εκέι το μένος, και ας αφήσουμε τον ταλαίπωρο αυτοκινητιστή που αγαπάει την Alfa της δεκαετίας του 60 και που θέλει να την κρατήσει. Εδω ο υδραυλικός απολαμβάνει ολόκληρη σκαφάρα χωρις να τον αγγίζει τίποτα...Γιατι να στερήσουμε μια ταπεινή αντίκα απο τον άλλο ?

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      T
      trmk1
    • RE: ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες

      ωραιοτατα ! Ευχαριστουμε για τις πληροφοριες. Καλη περίπτωση.

      (ας ετοιμασω καμμια καλη φωτο του αμαξιού για τον διασυρμό του στο forum λοιπονε 😉 )

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      T
      trmk1
    • RE: ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες

      Ο χρήστης NIGA έγραψε:

      Μία απορία. Διαβασα οτι η ΦΙΛΠΑ δεν προσφέρει κάποια μείωση στα τέλη κυκλοφορίας. Έχω ένα triumph ΜΚ1 2000cc τουτέστιν
      σκάω 600 ευρώ κάθε χρόνο. (η εκτακτη εισφορά παραμονεύει επίσης).
      Συνεπώς αμα πάρω ΦΙΛΠΑ πινακίδες, με περιορίζουν στο πότε θα το κινώ, πόσο θα το κινώ και παρόλα αυτά εξακολουθώ να πληρώνω 600 ευρώ ετησίως.

      Aυτό είναι λάθος. Δεν μπορείς να έχεις και πινακίδες υπουργείου και ΦΙΛΠΑ ταυτόχρονα. Για να βγάλεις πινακίδες ΦΙΛΠΑ θα πρέπει να έχει προηγηθεί προσωρινή ακινησία με κατάθεση των πινακίδων του υπουργείου στην εφορία, συνεπώς δεν θα πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας.

      Συνεπώς με τις ΦΙΛΠΑ δεν πληρώνει κάποιος καθόλου τέλη κυκλοφορίας ?

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      T
      trmk1
    • RE: ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες

      ΑΝ ίσχυε τέτοια ρύθμιση και γλίτωνα τα 600 ευρώ (εξωπραγματικό , σιγά μην στα χάριζε ΟΛΑ τα τέλη, απλώς κάποια εκπτωση θα έκανε) , πίστεψε με δεν θα με ενδιέφερε καν το αν θα κυκλοφορούσε και σε όλα τα φόρουμ του κόσμου η φώτο του αμαξιού μου. Σιγά μην δώσω λογαριασμό σε κανένα. Αφου αυτή θα είναι ρύθμιση-κανόνας της ΦΙΛΠΑ για την διάσωση της αντίκας, και θα ήμουν καθόλα νόμιμος

      Το θέμα είναι όμως οτι όπως είπα, ΗΔΗ γνωρίζω οτι δεν προσφέρει οικονομικά κίνητρα η ΦΙΛΠΑ.
      Αυτο που αναρωτήθηκα ήταν για το ποιά τα ωφέλη τα ωφέλη που αποκομίζει κανείς με την ΦΙΛΠΑ.

      Σίγουρα άμα ψάξω 166 σελίδες ίσως κάπου να υπάρχει η απάντηση. Αυτο το γνώριζα εξ αρχής

      Αλλά εφόσον διαπιστώσω οτι δεν υπάρχει μία απάντηση από κάποιον που να γνωρίζει σε αυτό που ρώτησα, στην τελική θα προτιμήσω να πάρω τηλέφωνο την ίδια την ΦΙΛΠΑ αντί να ψάχνω όλες αυτές τις σελίδες. Φαίνεται καμμια φορά το παλιο μέσο επικοινωνίας είναι πιο πρακτικό

      ευχαριστώ πάντως.

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      T
      trmk1
    • RE: ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες

      καλημέρα,

      Γιατι τέτοιο άγχος να κρύψουμε τις γαλλικές πινακίδες του του PEUGEOT ?
      Εδώ ο ίδιος ο ιδιοκτήτης δεν αγχώνεται και το κυκλοφορεί καθημερινώς μπροστα σε όλο τον κόσμο της Αθήνας και δεν φοβάται μηπως και τον καρφώσει κανείς,
      και αγχώνεστε εσείς μηπως και μπλέξει αμα το δεί κάποιος απο τα (πεπερασμένα) μέλη του φόρουμ ?
      Ο ίδιος το ρισκάρει περισσότερο κυκλοφορώντας το ο ίδιος έξω (ΑΝ είναι παράνομος - αυτο δεν το γνωρίζουμε. Σωστα?)
      παρά το να ποστάρει κάποιος την φώτο στο φόρουμ.

      Μία απορία. Διαβασα οτι η ΦΙΛΠΑ δεν προσφέρει κάποια μείωση στα τέλη κυκλοφορίας. Έχω ένα triumph ΜΚ1 2000cc τουτέστιν
      σκάω 600 ευρώ κάθε χρόνο. (η εκτακτη εισφορά παραμονεύει επίσης).
      Συνεπώς αμα πάρω ΦΙΛΠΑ πινακίδες, με περιορίζουν στο πότε θα το κινώ, πόσο θα το κινώ και παρόλα αυτά εξακολουθώ να πληρώνω 600 ευρώ ετησίως.
      Θεωρούσα οτι η παραχώρηση που κάνουμε στο θέμα της χρήσης του παλιού αυτοκινήτου θα έπρεπε να δίνει ένα οικονομικό κίνητρο όσον αφορά τα τέλη. (λιγότερη μόλυνση του περιβάλλοντος, λιγότερη επιβάρυνση στο κυκλοφοριακό λόγω περιορισμένης χρήσης κλπ κλπ)
      Φαίνεται έκανα λάθος. Και ερωτώ: Γιατι να παρω ΦΙΛΠΑ πινακίδες ? Τι θα κερδίσω ?

      ευχαριστώ

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      T
      trmk1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr