-
Κι όμως όσο απίστευτο κι αν σου φαίνεται, μάλλον βρισκόμαστε ενώπιον μιας τέτοιας κοσμογονικής αλλαγής...
-
Κι ότι ετοιμαζόμουν να παραγγείλω ένα τσιρότο...
Ειλικρινά δε μπορώ να σκεφτώ αυτοκίνητο που να κάνει τα πάντα καλύτερα...
-
Μόλις είδα τις φωτό. Λίγο χάλι μου φαίνεται μπρός-πίσω με όμορφο προφίλ.
Πίσω, μου θυμίζει το Polo -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Δηλαδή τα 34Κ για 170 άλογα είναι λίγα λεφτά??Θεωρείται φθηνό τέτοιο αυτοκίνητο?
ΓΙΑ BMW Νικο, και ΕΑΝ κανει 34κ... 'Ακομα δεν τον ειδαμε, Γιαννη τον εγραψαμε'.
P.S Τα αλογα, απο αλογα, ειδικα ατμοσφαιρικα vs τουρμπατα εχουν διαφορα.
Δεν ειναι ιδια τα 170ατμο vs 170turbo. -
Εσύ ακόμα δεν το είδες έγραψες για το κοφτερό του τιμόνι κλπ κλπ.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εσύ ακόμα δεν το είδες έγραψες για το κοφτερό του τιμόνι κλπ κλπ.Δεν ειπα συγκεκριμενα για την ΝΕΑ, για κοφτερο τιμονι. Αναφερθηκα στην υπαρχουσα, ΠΟΥ ΕΧΕΙ κοφτερο τιμονι, στο 'οδηγησα' αναφορικα με την καλυτερη δυνατη αισθηση τιμονιου σε μικρομεσαιο, και σε επισημανση που εκανε ο
bilopoulos για το πραγματι πολυ καλο τιμονι του Mini...
Kατα τα αλλα, ειναι γνωστο οτι η υπαρχουσα Bmw 1 στον οδηγικο τομεα ειναι εξαιρετικη, πλην επιδοσεων μεχρι τα 2λιτρα
στα ατμοσφαιρικα. Στις περισσοτερες των περιπτωσεων, η αντικατασταση ειναι παντα καλυτερη, αν οχι, πολυ σπανια
ειναι χειροτερη (πχ νεο focus στην οδηγικη αισθηση, απ' οσο λεγεται...), και ειδικα σε ενα τομεα που παραδοσιακα φημιζεται η Bmw, την πιο οδηγοκεντρικη συμπεριφορα. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δηλαδή τα 34Κ για 170 άλογα είναι λίγα λεφτά??
Θεωρείται φθηνό τέτοιο αυτοκίνητο?
ΓΙΑ BMW Νικο
Άρα στα λόγια μου έρχεσαι? Ότι γρήγορη και φθηνή BMW δε γίνεται.
...και ΕΑΝ κανει 34κ... 'Ακομα δεν τον ειδαμε, Γιαννη τον εγραψαμε'.
P.S Τα αλογα, απο αλογα, ειδικα ατμοσφαιρικα vs τουρμπατα εχουν διαφορα.
Δεν ειναι ιδια τα 170ατμο vs 170turbo.Στην Ιταλία κάνει 31Κ. Και 32 να κάνει στην Ελλάδα, ένα 2000άρο (για να μη πω 2.500...800 ευρώ είναι το μεταλλικό χρώμα στη BMW και 1.200 τα xenon) το θες για χρώματα, εξοπλισμό, pdi, πινακίδες κλπ...τουλάχιστον. Άρα πάμε στα 34Κ.
Και ρωτάω...τα 34Κ είναι ΛΙΓΑ λεφτά για 170 άλογα (τα οποία και ΠΡΟΦΑΝΩΣ είναι τουρμπάτα)?
-
Εδώ δεν υπάρχει Φθηνή Bmw* 'Σκέτο'* , αναρωτιόμαστε αν υπάρχει φθηνή ΚΑΙ γρήγορη;
Εκτός αν συζητάμε αν είναι απλώς σβέλτη, αλλά σβέλτο είναι και το Φάμπια ντίζελ...
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Εδώ δεν υπάρχει Φθηνή Bmw* 'Σκέτο'* , αναρωτιόμαστε αν υπάρχει φθηνή ΚΑΙ γρήγορη;Εκτός αν συζητάμε αν είναι απλώς σβέλτη, αλλά σβέλτο είναι και το Φάμπια ντίζελ...
Ακριβώς!
-
10.000€ καλύτερο αυτοκίνητο από τα αντίστοιχης δύναμης Golf, Giulietta, Leon δεν θα είναι. Θα είναι αναμφισβήτητα πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά η τιμή που θα του διαμορφώσει η αλλοπρόσαλλη ελληνική αγορά δεν θα αντιστοιχεί σε καμία περίπτωση στην αξία του.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
10.000€ καλύτερο αυτοκίνητο από τα αντίστοιχης δύναμης Golf, Giulietta, Leon δεν θα είναι. Θα είναι αναμφισβήτητα πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά η τιμή που θα του διαμορφώσει η αλλοπρόσαλλη ελληνική αγορά δεν θα αντιστοιχεί σε καμία περίπτωση στην αξία του.Συμφωνώ. Και μη ξεχνάμε οτι ο διαχωρισμός σε απλά και πρίμιουμ μοντέλα δε γίνεται σε τόσο έντονο βαθμό σε άλλες χώρες. Στην Αγγλία ένα Μοντέο θα συγκριθεί με ένα Α4 πχ, αφού και τα δύο είναι μεσαία σεντάν...
Και μια και μιλάμε για την κατηγορία αυτή, η Giulietta ενδεχομένως είναι η κορυφαία επιλογή της κατηγορίας. Πέραν των όρων πρεστιζ, ιματζ και άλλων λέξεων που περιέχουν -ζ- , η 1 θα έχει πάρα πολύ δύσκολο έργο...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Το θέμα όμως είναι ότι θα πας στην Alfa μόνο αν δεν μπορείς να πληρώσεις την BMW....υπάρχουν επιλογές γιά όλους.Προσωπικά σε καμία περίπτωση. Αν θέλω να αγοράσω αυτοκίνητο της Χ κατηγορίας και με τα Ψ χαρακτηριστικά, αδιαφορώ αν θα είναι Alfa, Bmw ή Citroen. Αρκεί να μην είναι VAG
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
10.000€ καλύτερο αυτοκίνητο από τα αντίστοιχης δύναμης Golf, Giulietta, Leon δεν θα είναι. Θα είναι αναμφισβήτητα πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά η τιμή που θα του διαμορφώσει η αλλοπρόσαλλη ελληνική αγορά δεν θα αντιστοιχεί σε καμία περίπτωση στην αξία του.
Επειδή εδώ και αρκετά χρόνια έχουμε στην οικογένεια μιά 120i Steptronic πιστεύω ότι τα αξίζει τα 10.000 επιπλέον.
Θα βγούμε εκτός θέματος αλλά θα ήθελα πολύ να μάθω σε ποια ακριβώς πλεονεκτήματα έναντι ενός Α3 1.8Τ DSG βρίσκονται κρυμμένα αυτά τα 10.000€. Πέραν της προφανούς ανωτερότητας σε οδηγικό επίπεδο (είναι μέρα με τη νύχτα για να ακριβολογούμε) που απ' ότι έχω καταλάβει μάλλον δεν σε απασχολεί και τόσο, όσο η πρακτικότητα, οι χώροι, η ευκολία κτλ.
-
Σύμφωνα με τα περιοδικά αυτό είναι μειονέκτημα και πισωγύρισμα. Μα καλά δεν διαβάζεις ελληνικό ειδικό τύπο?
Θα χρειαστώ κάτι παραπάνω από αυτό για να πειστώ. Και μάλιστα θα κάνω raise τις πολύ καλύτερες επιδόσεις του Α3, τους μεγαλύτερους χώρους, το πιο γρήγορο σαζμάν (δεν εξετάζω καλύτερο-χειρότερο), τη χαμηλότερη τιμή, τη χαμηλότερη κατανάλωση και χαμηλότερα πάγια έξοδα. -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Δηλαδή τα 34Κ για 170 άλογα είναι λίγα λεφτά??Θεωρείται φθηνό τέτοιο αυτοκίνητο?
Εξαρτατε και απο το αμαξωμα. Νομιζω 38κ δεν ειχες δωσε για το 120 με 170; Αν ναι μπορει να ειναι και 'φθηνο'...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Δηλαδή τα 34Κ για 170 άλογα είναι λίγα λεφτά??
Θεωρείται φθηνό τέτοιο αυτοκίνητο?
ΓΙΑ BMW Νικο
Άρα στα λόγια μου έρχεσαι? Ότι γρήγορη και φθηνή BMW δε γίνεται.
Πως ερχομαι στα λογια σου? Ρωτησες 'υπαρχει φθηνη καλη και γρηγορη Bmw?', και σου απαντησα, ΘΑ υπαρχει, και οτι
ΓΙΑ BMW, ειναι φθηνη, ως καλη και γρηγορη, ειδικα σε σχεση με το κοντινο ΤΗΣ παρελθον, που για ΓΡΗΓΟΡΗ bmw, ηθελες τουλαχιστον +40κ...και ΕΑΝ κανει 34κ... 'Ακομα δεν τον ειδαμε, Γιαννη τον εγραψαμε'.
P.S Τα αλογα, απο αλογα, ειδικα ατμοσφαιρικα vs τουρμπατα εχουν διαφορα.
Δεν ειναι ιδια τα 170ατμο vs 170turbo.Στην Ιταλία κάνει 31Κ. Και 32 να κάνει στην Ελλάδα, ένα 2000άρο (για να μη πω 2.500...800 ευρώ είναι το μεταλλικό χρώμα στη BMW και 1.200 τα xenon) το θες για χρώματα, εξοπλισμό, pdi, πινακίδες κλπ...τουλάχιστον. Άρα πάμε στα 34Κ.
Και ρωτάω...τα 34Κ είναι ΛΙΓΑ λεφτά για 170 άλογα (τα οποία και ΠΡΟΦΑΝΩΣ είναι τουρμπάτα)?
Ακομα και εαν εχει 34κ , NAI, ΓΙΑ BMW (oχι για VW, Fiat, Seat κτλ), ΘΑ ΕΙΝΑΙ φθηνη, απο την στιγμη που θα εχει(?) ιδια τιμη με την απερχομενη, ΣΑΦΩΣ πιο αργη ΠΑΝΤΟΥ 120i...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Σύμφωνα με τα περιοδικά αυτό είναι μειονέκτημα και πισωγύρισμα. Μα καλά δεν διαβάζεις ελληνικό ειδικό τύπο?
Θα χρειαστώ κάτι παραπάνω από αυτό για να πειστώ. Και μάλιστα θα κάνω raise τις πολύ καλύτερες επιδόσεις του Α3, τους μεγαλύτερους χώρους, το πιο γρήγορο σαζμάν (δεν εξετάζω καλύτερο-χειρότερο), τη χαμηλότερη τιμή, τη χαμηλότερη κατανάλωση και χαμηλότερα πάγια έξοδα.ΕΣΥ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ειδικο τυπο. Το 8αρι της ZF αυτη την στιγμη ειναι ΙΣΩΣ το καλυτερο αυτοματο ευρειας παραγωγης στην αγορα. Προκειται για ενα καταπληκτικο κιβωτιο, συμφωνα και με δημοσιογραφους των 4τροχων (krusestern, o oποιος οδηγησε την X1/245ps με αυτο) αλλα και γενικοτερα απο δοκιμαστες στην Ευρωπη...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Το θέμα όμως είναι ότι θα πας στην Alfa μόνο αν δεν μπορείς να πληρώσεις την BMW....υπάρχουν επιλογές γιά όλους.+1 , απλα οσο πιο ενημερος ειναι κανεις για τις διαφοροποιησεις, τα συν και πλην του καθε υποψηφιου μοντελου, (υποτιθεται οτι) τοσο πιο σωστη επιλογη θα μπορει κανει για τις αναγκες/γουστα του. Κατι που δυστυχως στην χωρα μας αποτελει την εξαιρεση παρα τον κανονα, μιας και το πουλ-μουρ ειναι η πρωτη προτεραιοτητα...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το θέμα όμως είναι ότι θα πας στην Alfa μόνο αν δεν μπορείς να πληρώσεις την BMW....υπάρχουν επιλογές γιά όλους.
+1 , απλα οσο πιο ενημερος ειναι κανεις για τις διαφοροποιησεις, τα συν και πλην του καθε υποψηφιου μοντελου, (υποτιθεται οτι) τοσο πιο σωστη επιλογη θα μπορει κανει για τις αναγκες/γουστα του. Κατι που δυστυχως στην χωρα μας αποτελει την εξαιρεση παρα τον κανονα, μιας και το πουλ-μουρ ειναι η πρωτη προτεραιοτητα...
Με αυτό που προσυπογράφεις με τη σειρά σου, οτι δλδ στην Αλφα πας μόνο αν δεν έχεις την ικανότητα να πληρώσεις Bmw, επιβραβεύεις με τον πιο πειστικό τρόπο το πουλ-μουρ...
Ένα τεράστιο ποσοστό (δε λέω πλειοψηφία) αγοραστών 4θυρης 316 δεν έχουν ανάγκες οι οποίες να μην ικανοποιούνται από ένα Αβένσις, για να μην πω οτι απ το τελευταίο ίσως υπερκαλύπτονται (πχ χώροι). Συνεπώς το '+1' και το πουλ-μουρ που αποδοκιμάζεις έρχονται σε αντίφαση στο ποστ σου.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Και από μιά BMW σε μιά Mercedes...
BMW 1 Series (F20) 2011