-
Renault Fluence ZE crash tested
Youtube Video -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Πάντως εγώ που κυκλοφορώ μέσα στην πόλη δεν έχω κάποιο θέμα
Ο τριγμός αυτός είναι ο μόνος που έχω(κάτι άλλα ψιλά τα έπνιξα με σπρευ σιλικόνης .Δοκίμασε το paddler σε μένα απέδωσε)
Τα πλαστικά όντως θα μπορούσαν να είναι Megane
Τώρα όσον αφορά τα προβλήματα νεότητας εγώ τα ανέμενα.Απλά λόγω του ότι πήραμε από τις πρώτες παρτίδες ήμουν ενδόμιχα προετοιμασμένος για 'περιπέτειες'Δεν είπαμε πως όσα κυκλοφορούν στην πόλη διαλύονται! Τα πλαστικά θα ΕΠΡΕΠΕ να είναι megane.
Σήμερα ξεκόλλησε το μικρόφωνο του bluetooth και το βρήκα να κρέμεται, θα το φτιάξω με διπλής κολλητικής όψης
ή απλά κόλλα. Λες όσα κάνουν μόνο Εθνική να χαλάνε πιο γρήγορα;;;;Ανεβαίνοντας την ανηφόρα μετά τα διόδια της Τραγάνας προς Αθήνα, με 150 σταθερά, είδα (για όσο διαρκεί η ανηφόρα) 12,3λτ/100χλμ, ότι μεγαλύτερο έχω δει με 6η. Μια φορά που τελίκιασα (και μοναδική) έκαιγα λιγότερο!
Σου ήρθε χαρτάκι ανάκλησης τιμονιού;
-
Ο χρήστης paddler έγραψε:
Πάντως εγώ που κυκλοφορώ μέσα στην πόλη δεν έχω κάποιο θέμα
Ο τριγμός αυτός είναι ο μόνος που έχω(κάτι άλλα ψιλά τα έπνιξα με σπρευ σιλικόνης .Δοκίμασε το paddler σε μένα απέδωσε)
Τα πλαστικά όντως θα μπορούσαν να είναι Megane
Τώρα όσον αφορά τα προβλήματα νεότητας εγώ τα ανέμενα.Απλά λόγω του ότι πήραμε από τις πρώτες παρτίδες ήμουν ενδόμιχα προετοιμασμένος για 'περιπέτειες'Δεν είπαμε πως όσα κυκλοφορούν στην πόλη διαλύονται! Τα πλαστικά θα ΕΠΡΕΠΕ να είναι megane.
Σήμερα ξεκόλλησε το μικρόφωνο του bluetooth και το βρήκα να κρέμεται, θα το φτιάξω με διπλής κολλητικής όψης
ή απλά κόλλα. Λες όσα κάνουν μόνο Εθνική να χαλάνε πιο γρήγορα;;;;Ανεβαίνοντας την ανηφόρα μετά τα διόδια της Τραγάνας προς Αθήνα, με 150 σταθερά, είδα (για όσο διαρκεί η ανηφόρα) 12,3λτ/100χλμ, ότι μεγαλύτερο έχω δει με 6η. Μια φορά που τελίκιασα (και μοναδική) έκαιγα λιγότερο!
Σου ήρθε χαρτάκι ανάκλησης τιμονιού;
Στο θέμα των πλαστικών συμφωνούμε απόλυτα
Τώρα για το μαυρισμένο
Καλά αυτό πως στο καλό έγινε. .Το δικό μου τρώει τις λακούβες στη μάπα το δικό σου διαλύεται
Επιστολή για την ανάκληση δεν μου έχει έρθει αν και νομίζω πως δεν θα περιμένω πάλι να μου έρθει αλλα θα πάρω να ρωτήσω
Πάντως paddler μ' αυτά που γράφεις ώρες ώρες νομίζω ότι έχουμε διαφορετικό αυτοκίνητο -
kalispera epeidi pareigeila to renault diesl thelo na moy pei kapios pou to exei ean exei vgalei kapio problhma me ta hlektronika tou?kai ean exei thorybo sthn kampina (diesel)
-
Ο χρήστης kostas7 έγραψε:
kalispera epeidi pareigeila to renault diesl thelo na moy pei kapios pou to exei ean exei vgalei kapio problhma me ta hlektronika tou?kai ean exei thorybo sthn kampina (diesel)Φίλε μου γράφε ελληνικά
Στα ηλεκτρονικά μετά από 13500 χιλιάδες τίποτα
Για τα υπόλοιπα θα σου απαντήσει ο φίλος paddler -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
kalispera epeidi pareigeila to renault diesl thelo na moy pei kapios pou to exei ean exei vgalei kapio problhma me ta hlektronika tou?kai ean exei thorybo sthn kampina (diesel)
Φίλε μου γράφε ελληνικά
Φιρί φιρί να διαβάσει κανένα νέο ... englishgreek ο συνονόματος!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
kalispera epeidi pareigeila to renault diesl thelo na moy pei kapios pou to exei ean exei vgalei kapio problhma me ta hlektronika tou?kai ean exei thorybo sthn kampina (diesel)
Φίλε μου γράφε ελληνικά
Φιρί φιρί να διαβάσει κανένα νέο ... englishgreek ο συνονόματος!
Νομιζω πως πρεπει
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Νομιζω πως πρεπει(Τιμής ένεκεν των επικείμενων εξετάσεων του Ορέστη κάτι στα γρήγορα για να διαβάσει! )
Dear sir,
With reference to your post I would like to give you some answers! About the electronics, rumors say that there aren’t so reliable. But this is only gossip. There are many bad people out there! A few years ago many were “fighting” with their windows' mechanisms until they discovered that it was … 'VAG’s figure', because there were the same as Golfs. Other problems … I don’t remember.
Diesel engines in generall are noisy enough! From outside the others around easy realize that these cars have “tractors heart”. From inside, nowadays things are deferent. Thoughtful insulation and construction help to hear your music choice without mechanical accompaniment.
If you require any further information, feel free to contact us. Owners happily can give you better information about your significant questions.
Yours faithfully
Cosneo . -
-
Ωραίος ο Κώστας
-
Μετά τα μαθήματα αγγλικής άνευ διδασκάλου(!), έχω να πω στο φίλο kostas7 ότι το μοτέρ στον αυτοκινητόδρομο δεν ακούγεται μέσα στην καμπίνα, το ταξίδι είναι πολύ ήσυχο ακόμα και στα 150χλμ/ώρα, όπου η κατανάλωση είναι περίπου 6λτ/100χλμ. Το αδύνατο σημείο του fluence είναι η ποιότητα κατασκευής του και των πλαστικών του, μαζί με την αδιάφορη οδική συμπεριφορά του. Αν το χρησιμοποιείς (και όχι οδηγείς!) όπως σχεδιάστηκε, θα μείνεις γενικά ικανοποιημένος.
Καλορίζικο και καλοτάξιδο! -
@Paddler είναι δυνατόν να μην συμφωνώ σε τίποτα?
Κανένα diesel δεν ενοχλεί ηχητικά στον αυτοκινητόδρομο. Στην πόλη? Στα φανάρια και στο ρελαντί?
Και με ακουστικά στα αυτιά, τα χέρια στο τιμόνι το καταλαβαίνουν.
Τα πλαστικά του στο εσωτερικό -βλέποντας πολύ προσεκτικά το Fluence του Ορέστη- δεν μου 'έδειξαν' κακή ή έστω χαμηλή ποιότητα αν και κάποια 'θέματα' από πάντα θυμάμαι η Renault να τα 'παραβλέπει'. Παρατήρησε πχ τα λάστιχα οροφής στα Megane I f/l που 2 μήνες το πολύ αντεχαν τον ήλιο πριν σηκωθούν ανάποδα σαν κέρατα!
Η συμπεριφορά του καλή -κακώς για μένα σε συνδυασμό με την σχεδίαση του- για απλά οικογενειακό μικρομεσαίο 4θυρο που θα κινηθεί από το supermarket και θα διανύσει την απόσταση από Καλαματα σε Αλεξανδρούπολη με επιβάτες και αποσκευές. -
Τα πλαστικα του Fluence θα μπορουσαν και θα επρεπε να ειναι σαν του Megane III απο τα οποια ειναι σαφως υποδεεστερα, αλλα και παλι μια χαρα ειναι.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
@Paddler είναι δυνατόν να μην συμφωνώ σε τίποτα?
Κανένα diesel δεν ενοχλεί ηχητικά στον αυτοκινητόδρομο. Στην πόλη? Στα φανάρια και στο ρελαντί?
Και με ακουστικά στα αυτιά, τα χέρια στο τιμόνι το καταλαβαίνουν.
Τα πλαστικά του στο εσωτερικό -βλέποντας πολύ προσεκτικά το Fluence του Ορέστη- δεν μου 'έδειξαν' κακή ή έστω χαμηλή ποιότητα αν και κάποια 'θέματα' από πάντα θυμάμαι η Renault να τα 'παραβλέπει'. Παρατήρησε πχ τα λάστιχα οροφής στα Megane I f/l που 2 μήνες το πολύ αντεχαν τον ήλιο πριν σηκωθούν ανάποδα σαν κέρατα!
Η συμπεριφορά του καλή -κακώς για μένα σε συνδυασμό με την σχεδίαση του- για απλά οικογενειακό μικρομεσαίο 4θυρο που θα κινηθεί από το supermarket και θα διανύσει την απόσταση από Καλαματα σε Αλεξανδρούπολη με επιβάτες και αποσκευές.Ποιητή τι εννοείς εδώ?
-
Εννοει μαλλον το sedan αμαξωμα, αλλα γιατι;
Επειδη δηλαδη η σχεδιαση του εχει οικογενιακο προσανατολισμο, δεν θα επρεπε να εχει και καποια διασκεδαστικη συμπεριφορα στο δρομο; -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Η συμπεριφορά του καλή -κακώς για μένα σε συνδυασμό με την σχεδίαση του- για απλά οικογενειακό μικρομεσαίο 4θυρο που θα κινηθεί από το supermarket και θα διανύσει την απόσταση από Καλαματα σε Αλεξανδρούπολη με επιβάτες και αποσκευές.Ποιητή τι εννοείς εδώ? [/quote]
Εννοει μαλλον το sedan αμαξωμα, αλλα γιατι;
Επειδη δηλαδη η σχεδιαση του εχει οικογενιακο προσανατολισμο, δεν θα επρεπε να εχει και καποια διασκεδαστικη συμπεριφορα στο δρομο;Κύριοι το αντίθετο λέω!
Το fluence σχεδιαστικά είναι (σύμφωνα με το δικό μου αισθητικό κριτήριο) ένα αρκετά ψαγμένο sportsedan και όχι μια 4θυρη κούρσα και θα επρεπε να έχει πιο διασκεδαστική συμπεριφορά από έναν απλό ανθρωπομεταφορέα.
Ορέστη στο εχω πει ότι αδικείτε το αμαξι σύμφωνα με αυτό που βλέπω στην εμφάνιση του. -
συμφωνω απολυτα!!!
-
Α ΟΚ. Γιατι ετσι οπως το εγραψες καταλαβα λαθος. Δυστυχως ο γραπτος λογος πολλες φορες δινει αλλο νοημα απο την πραγματικοτητα.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Η συμπεριφορά του καλή -κακώς για μένα σε συνδυασμό με την σχεδίαση του- για απλά οικογενειακό μικρομεσαίο 4θυρο που θα κινηθεί από το supermarket και θα διανύσει την απόσταση από Καλαματα σε Αλεξανδρούπολη με επιβάτες και αποσκευές.
Ποιητή τι εννοείς εδώ?
Εννοει μαλλον το sedan αμαξωμα, αλλα γιατι;
Επειδη δηλαδη η σχεδιαση του εχει οικογενιακο προσανατολισμο, δεν θα επρεπε να εχει και καποια διασκεδαστικη συμπεριφορα στο δρομο;Κύριοι το αντίθετο λέω!
Το fluence σχεδιαστικά είναι (σύμφωνα με το δικό μου αισθητικό κριτήριο) ένα αρκετά ψαγμένο sportsedan και όχι μια 4θυρη κούρσα και θα επρεπε να έχει πιο διασκεδαστική συμπεριφορά από έναν απλό ανθρωπομεταφορέα.
Ορέστη στο εχω πει ότι αδικείτε το αμαξι σύμφωνα με αυτό που βλέπω στην εμφάνιση του.Ναι σαφέστατα απλά δεν κατάλαβα το αρχικό σχόλιο
Βασικά το πασάρανε σαν οικογενειακό μικρομεσαίο sedan άρα με βάση τη λογική της Renault έπρεπε να είναι μαλακό,άνετο και ψιλοάοσμο οδηγικά.Βέβαια Δεν κινείτε και στην σκληρή βάση του ανθρωπομεταφορέα αλλά μεταξύ sport-sedan και ανθρωπομεταφορέα.Έτσι τουλάχιστον κρίνω εγώ από τους ανθρωπομεταφορείς που έχω οδηγησει πχ κάτι Nissan Almera(αυτό που αντικατέστησε το υπεραυτοκίνητο Tiida ).Εννοώ δηλαδή πως μπορεί να μπατάρει αλλά σου δίνει μια χ σιγουριά σε κάποια σημεία να πατήσεις(αν δεν είχα και τα μπουρδέλα που έχω για λάστιχα )
Πάντως το δικό μου όπως έχω πει σε πολλούς τόνους δεν θα είναι έτσι μια ζωή -
Το fluence για αυτό που κατασκευαστήκε είναι εξαιρετικό. Πίσω έχει χώρους για 2 παλαιστές του σούμο + 1 παιδί (το πλάτος γαρ). Από εκεί και πέρα είναι από πλευράς μήκους ξεχειλωμένο (4.6 μέτρα το αθεόφοβο) αλλά στο πορτπαγκάζ βάζεις απλά τα πάντα.
Για έναν μέσο οικογενειάρχη με 2 παιδιά είναι ότι πρέπει. Και αποτελεί και μία φθηνή επιλογή σε σχέση με τα πάσης φύσεως MPV που έχουν σκοτώσει την οδηγική ευχαρίστηση. Γιατί όπως και να το κάνουμε αν ένα sedan είναι αδιάφορο ένα μικρό λεωφορείο τι είναι;
Πιστεύω ότι είναι καιρός πια να αρχίσουμε να καταλαβαίνουμε ότι το hatch καλό και άγιο αλλά ένα sedan παραμένει πάντα ένας αξιόπιστος ανθρωπομεταφορέας ειδικά σε μεγάλα ταξίδια. Άλλωστε δεν γουστάρω να ταυτίζομαι με τη γενεά του πολυτεχνείου η οποία θεωρούσε τα sedan ως οχήματα της δεξιάς. Αυτοί βέβαια που όταν έπιασαν 5 φράγκα αγόρασαν με τη μία Merc και άλλες μάρκες οχημάτων για προλετάριους...
Renault Fluence